phoenix
26 april 2014, 14:46
Niet verwacht maar toch gebeurt...nadat ik tegen middernacht nog steeds binnen de sauna's en baden van ying yang te vinden was besloot ik om nog ene derde keer te wippen, ik had tenslotte genoeg tijd...pensionnetje in roermond genomen en zo kon ik gaan wanneer ik wilde...Laura ene glimlachende dame met ene zandloper figuur, hele mooie kon en ook haar volle borsten, c mogen er zijn. Het enige waarik van schrok was dat deze dame niet de naam maar het gezicht van een man met een nummer op haar rug getatoeerd had, ja die had ze gehad, maar ze was nu en half jaar zonder...nou heb ik me daar tijdens de wip niet teveel van aan getrokken, laura pijpt prima, , kussen ging deze keer, niet, maar dat lach volgen s haar aan mij, ik had gedronken, nadat ik haar duidelijk had gemaakt dat appelsap gene alcohol bevat evenmin sparood hield ze vol..., afijn met de billen naar mij toe begon ene lange rit...heerlijk neukte ze op en neer met haar billen, ik pakte ze vanachteren , langzaam ging het steeds sneller en , met ene eindsprint zij weer bovenop me maar nu met haar tieten voor me , neukte ze gewillig door en kreunde echt, dat was geen fake kreun, zo kwam ik tot mijn eigen verbazing tot ene derde orgasme van de dag...en dat was echt een hele goed afsluiting van de de ying en yang dag...het eten was overigens weer super, met gebakken eieren en spek , ruim ham, kaas, lekker warm eten bloemkool oa. met gehakt. zonder tatoes had ik zeker weer een volgend wip en met haar willen boeken...wow wat een inzet zeg...nu denk ik daar toch nog even over na...de volgende keer....