PDA

Volledige versie bekijken : Kan je verslaafd aan cocaïne geraken door een Dvp te kussen die dat gebruikt?

chefkok
8 april 2014, 00:39
Al meerdere keren meegemaakt als ik in een saunaclubs kom dat meisjes aan het witte poeder geraken. Kussen hoeft dan niet meer omdat ik dan schrik heb om er aan verslaafd te geraken. En dat kan ik niet permitteren aan gezien mijn functie in de keuken.
Iemand die hier antwoord kan op geven?

KevinK
8 april 2014, 04:21
Al meerdere keren meegemaakt als ik in een saunaclubs kom dat meisjes aan het witte poeder geraken. Kussen hoeft dan niet meer omdat ik dan schrik heb om er aan verslaafd te geraken. En dat kan ik niet permitteren aan gezien mijn functie in de keuken.

Dat kan niet. Tenzij je de coke van haar tong aflebbert.

Pietjepik
8 april 2014, 07:50
ligt een beetje aan de samenstelling van je coke, heb je zuivere coke, wat best lastig te verkrijgen is, dan valt het allemaal reuze mee. heb je versneden troep, wat meestal circuleert, dan hangt het verslavingseffect af van welke rommel ze in welke verhouding toe hebben gevoegd. Maar door een kusje van een coke DVP ontstaat geen kruisbestuiving hoor......

licky luke
8 april 2014, 10:00
ligt een beetje aan de samenstelling van je coke, heb je zuivere coke, wat best lastig te verkrijgen is, dan valt het allemaal reuze mee. heb je versneden troep, wat meestal circuleert, dan hangt het verslavingseffect af van welke rommel ze in welke verhouding toe hebben gevoegd. Maar door een kusje van een coke DVP ontstaat geen kruisbestuiving hoor......

en anders wijzig je je nickname toch naar chefcoke?

Pietjepik
8 april 2014, 16:07
en anders wijzig je je nickname toch naar chefcoke?

op zich een aantrekkelijkere titel dan chefcock.... :baeh:

sofaking
8 april 2014, 16:09
http://www.standaard.be/cnt/dmf20131112_00836183

Man over Boek liet professoren Johan Van Eldere en Jan Tytgat van de KU Leuven tien boeken uit de Permeke-bibliotheek in Antwerpen onderzoeken. Toxicologisch onderzoek toonde aan dat alle boeken, zelfs een album van Jommeke, sporen bevatten van cocaïne.
...
Bacteriologisch onderzoek toonde aan dat twee boeken, Tango van Pieter Aspe en Vijftig tinten grijs van E.L. James, sporen van herpes bevatten. Maar ook hier zijn de concentraties zo laag dat ze de gezondheid niet zullen schaden.

Ik meen me ook nog een andere studie te herinneren die toonde dat op zowat elk bankbiljet in omloop sporen van cocaïne voorkomen.

Pietjepik
8 april 2014, 16:18
Ik meen me ook nog een andere studie te herinneren die toonde dat op zowat elk bankbiljet in omloop sporen van cocaïne voorkomen.

en tevens E-coli poepbacterien....... :wand:
geld stinkt niet voor niets....

Goedemorgenallemaal
8 april 2014, 16:46
Misschien als je elkaar op zijn Inuit begroet...
http://3.bp.blogspot.com/-HN5IvJn07Wg/TvMN8tJT40I/AAAAAAAABdg/rAHqV6HDTsc/s320/Inuit%2Bgreeting.png

piranha
8 april 2014, 17:08
@chefkok

Als je ooit een meid hebt gekust die snoof is het waarschijnlijk al te laat voor je. Je zal niets merken de eerste maanden maar dan komt de eerste nacht waarin je zwetend wakker wordt en je aan niets anders denken kan dan aan een lijntje snuif te komen. Voor je het weet vindt je jezelf al dwalend door gore achterbuurten op zoek naar het witte goud. Vervolgens gaat het van kwaad naar erger en ga je geld stelen van je vrienden,kennisen en familieleden om het spul te bekostigen, en tenslotte eindig je in de gevangenis. Dit is jouw toekomst, die functie in de keuken is eigenlijk al weg. Als je niet naar de hoeren was beginnen lopen was dit ook nooit gebeurd geweest. Spijt komt steeds te laat. Toch sterkte gewenst.

ps. Alle gekheid op een stokje, cocaïne is niet zo verslavend als jij vermoedt.

Bluebear
8 april 2014, 17:35
Als je ooit een meid hebt gekust die snoof is het waarschijnlijk al te laat voor je. Je zal niets merken de eerste maanden maar dan komt de eerste nacht waarin je zwetend wakker wordt en je aan niets anders denken kan dan aan een lijntje snuif te komen. Voor je het weet vindt je jezelf al dwalend door gore achterbuurten op zoek naar het witte goud. Vervolgens gaat het van kwaad naar erger en ga je geld stelen van je vrienden,kennisen en familieleden om het spul te bekostigen, en tenslotte eindig je in de gevangenis.

Ahaas, het ligt dus aan de cocaine, dat zwerversbestaan van mij. Ik dacht al dat ik failliet was gegaan aan veelvuldig DVP-gebruik. Die rot drugs toch ook. Gelukkig kan ik dus met een gerust hart weer gaan als ik weer zo'n relaxdag bij elkaar heb gebedeld. :biggrin:

Pietjepik
8 april 2014, 17:37
ps. Alle gekheid op een stokje, cocaïne is niet zo verslavend als jij vermoedt.

ebola daarentegen......... :angst:
dus oppassen met dames uit de congo! :hammer:

piranha
8 april 2014, 17:50
ebola daarentegen......... :angst:
dus oppassen met dames uit de congo! :hammer:

Op het moment zit de uitbraak in Guinea, dus tot hiertoe krijgen dames uit de Congo nog groen licht.

Josef
8 april 2014, 19:04
Het draait op stront uit !!!!
Het verhaal van chefkok begon over coke en eindigt op shit.
Nou het is alle bij shit??

Costana
8 april 2014, 19:04

Lichamelijk verslavend ? Opiaten (heroïne en afkooksels), Alcohol, Nicotine, GHB.
Na de eerste keer ? Bijlang niet, je moet een soort barrier doorbreken (lees uw lichaam moet er zich op afstellen) en deze bereik je niet zomaar.

Geestelijk verslavend ? uhm het ganse gamma aan producten dat wij lekker vinden of ons een roes bezorgt. Van snoep tot coke etc.

Uw antwoord: neen je zult niet verslaafd raken, dus kus er maar op los !!

Picasso 1
8 april 2014, 19:09
Als je een sterke drang krijgt om haar een volgende keer weer te kussen dan denk ik dat je cocaïne verslaafd bent geraakt.

chefkok
8 april 2014, 22:35
Ha hier zijn enkele super reacties bij! Maar ik kan dus concluderen dat het kussen van een cocaïne hoer niet gevaar is!

Eddy_V
9 april 2014, 00:24
Als je een sterke drang krijgt om haar een volgende keer weer te kussen dan denk ik dat je cocaïne verslaafd bent geraakt.

Nou..als je een sterke drang krijgt om haar een volgende keer weer te kussen (and again and again) dan denk ik dat je dvp verslaafd bent geraakt 😉

Wat erger is weet ik niet, maar een dvp vind ik wel lekkerder!

Goedemorgenallemaal
9 april 2014, 09:29
Ha hier zijn enkele super reacties bij! Maar ik kan dus concluderen dat het kussen van een cocaïne hoer niet gevaar is!
Geen gevaar zou ik niet willen zeggen maar dat komt niet door de coke... Ik heb eens een akelige lipinfectie opgelopen die er voor een kok niet erg smakelijk uit ziet, de "zoen-ziekte"met stip is nog altijd Pfeiffer en ja dat kan ook doordat je bv een vuil glas of gebruikt hebt of een eerder beknabbelde pen beknabbelt maar dat kun je als kok natuurlijk helemaal niet maken... (Collega van me heeft dat gehad, die zei maar dat ie "foute vrouwen gekust had want ik kan als kok niet zeggen dat ik per ongeluk uit een vuil glas gedronken heb" :eek:).

Mr.IJsbeer
9 april 2014, 10:30
Heeft iemand ervaring met een DVP die net een lijn heeft gesnoven? Het viel mij althans op dat ze nog geiler was als van te voren. Gebruik zelf geen hard drugs, hoewel een trek van Neerlands top export product wel eens kan bevallen.

rob45
9 april 2014, 10:46
Heeft iemand ervaring met een DVP die net een lijn heeft gesnoven? Het viel mij althans op dat ze nog geiler was als van te voren. Gebruik zelf geen hard drugs, hoewel een trek van Neerlands top export product wel eens kan bevallen.

Sommige DVP s worden er zo geil van als een nimphomane.
Hoe de drug uitwerkt op een dvp werkt verschillend van persoon tot persoon. (De ene merkt er meer van als de ander).
Eigenlijk gebruiken ze het om het werk beter vol te kunnen houden maar de bijwerkingen kunnen vior ons prettig zijn.

GrandCru
9 april 2014, 11:03
Dit alles lezende zul je eerder verslaafd raken aan een dame...

Mr.IJsbeer
9 april 2014, 11:21
Sommige DVP s worden er zo geil van als een nimphomane.
Hoe de drug uitwerkt op een dvp werkt verschillend van persoon tot persoon. (De ene merkt er meer van als de ander).
Eigenlijk gebruiken ze het om het werk beter vol te kunnen houden maar de bijwerkingen kunnen vior ons prettig zijn.

Wat ik begreep van deze meid, zonder een naam te noemen, is dat er redelijk wat gebruikt wordt en inderdaad om de stressvolle baan vol te houden. Maar ook deze vervelende gewoonte kost geld. Zeker € 50 per werkdag, en dan nog eens de entree en de normale zaken. Zijn de vaste kosten toch redelijk hoog voor een DVP.

Bij haar was het van korte duur, en was binnen een paar uur op. Heb wel genoten, maar eigenlijk niet voor herhaling vatbaar. Ik voel me al een ouwe viezerik, laat staan als je ze nog geld geeft voor deze shit te bekostigen.

BefBeer
9 april 2014, 11:26
Dit alles lezende zul je eerder verslaafd raken aan een dame...""
Geldt vooral voor forumberen!
BefBeer

Goedemorgenallemaal
9 april 2014, 14:05
Bij haar was het van korte duur, en was binnen een paar uur op. Heb wel genoten, maar eigenlijk niet voor herhaling vatbaar. Ik voel me al een ouwe viezerik, laat staan als je ze nog geld geeft voor deze shit te bekostigen.
Dat zou twee kanten op kunnen gaan, of ze gebrukt eerdere keren per dag, als het steeds uitgewerkt is, of ze wordt vervelend en lamlendig als het spul is uitgewwrkt

leo.belinea
9 april 2014, 14:59
ik wil wel graag weten waar dat was en welke dame. ik vind het namelijk erg geil om samen met een dame te gebruiken. laat maar weten (interne mail)

Pietjepik
10 april 2014, 21:45

een heroïne hoer daarentegen.....

Admin
11 april 2014, 14:22
Graag niet in dit topic namen van dames of clubs noemen die wellicht eens wat tot hun nemen. Is helaas een feit maar dit topic is niet bedoeld een zoektocht naar deze dames te starten.
Dit soort info hoort niet op het forum thuis, valt ook niet te controleren en soms wordt uit rancune ook wel eens wat beweerd wat niet klopt.

Pietjepik
11 april 2014, 15:12
ik wil wel graag weten waar dat was en welke dame. ik vind het namelijk erg geil om samen met een dame te gebruiken. laat maar weten (interne mail)

Je interesse komt niet toevallig voort uit een dienstverband bij de KriPo Leo? :angst:
Gok ik zo, 5 berichten in 3 jaar lijkt me meer passen bij iemand met een blauwe jas en een alias die graag observeert dan bij een ijsbeer met een witte bademantel die zelf ook info deelt. :baeh:
:wink2:

SFL
12 april 2014, 09:46
Cocaïne, daar kan je in eerste instantie niet aan verslaafd raken... Dus al zeker niet door contact te hebben met iemand die dat gebruikt. Mocht dit wel kunnen, dan was de uitleg zo klaar als klontjeswater waarom wij ijsberen zo massaal naar de hoeren blijven gaan.

Cocaïne heeft geen verslavende stoffen zoals bv heroine, opium, nicotine of alcohol. Zelfs het zelfverklaarde niet verslavende product canabis is meer verslavend dan CC. Hetgene waar je wel verslaafd of afhankelijk kan van worden, dat is het gevoel, euforie of zelfzekerheid die Colombiaanse sneeuw teweeg brengt. Maar in dat geval ben je een zwak karakter met een hele makkelijke aanleg voor verslaving. Iemand die op zijn werk continu wil presteren of creatief zijn, die valt in een depressie na het gebruiken van coke. Maar lichamelijk ga je geen afkickverschijnselen krijgen wanneer je van de coke afblijft. In tegendeel zelfs... Want je lichaam reageert juist wel zo wanneer je sos gebruikt. Door uitputting van je lichamelijke reserves tijdens het gebruiken, kom je na uitwerking vaak in een dipje terecht. Dat dipje zorgt dan weer voor paranoia (na langdurig gebruik) of oververmoeidheid.

In mijn wildere jaren heb ik kilometers lijnen getrokken, maar ik ben er nooit afhankelijk van geweest. Het was voor de fun, voor moed te ontwikkelen of voor een hoger zelfbeeld of mee zelfzekerheid. In tegenstelling tot wat vaak beweerd wordt is ook de ervaring van seks beter na wat snuiven. Van de ene op de andere dag ben ik gestopt voor mijn job en het feit dat ik liever 50euro biljetten aan de hoeren betaalde dan aan poeder waarvan je per lijntje slecht een kwartier plezier hebt... En dan nog is alleen maar het eerste lijntje van de hele reeks het beste.

Dus neen: geen verslaving en geen afkickverschijnselen.

Goedemorgenallemaal
12 april 2014, 10:21
Cocaïne, daar kan je in eerste instantie niet aan verslaafd raken...
...
Hetgene waar je wel verslaafd of afhankelijk kan van worden, dat is het gevoel, euforie of zelfzekerheid die Colombiaanse sneeuw teweeg brengt. Maar in dat geval ben je een zwak karakter met een hele makkelijke aanleg voor verslaving.
...

Dus neen: geen verslaving en geen afkickverschijnselen.

Noemen ze dat verschijnsel niet "Psychische verslaving"? In feite heb je het niet nodig maar je DENKT dat je het nodig hebt, wat best kan leiden tot fysieke "ik heb het nodig" verschijnselen? (Zeker bij de genoemde zwakke karakters.)

Het geeft ook extra "drive" ik ken maar zat collega's in de Horeca die hele lawines naar binnen werken "dan kan ik op de been blijven".
Cocaïne pleegt geen roofbouw op je lichaam, het maakt ook niet dat je fysiek beter gaat presteren maar je denkt dat je het beter doet en dat vertaalt zich dan in net wat meer doorgaan, net wat meer je best doen omdat je het leuk vind (Vandaar dat het gewoon als doping gezien kan worden, het is een lichaamsvreemde stof die je wat fanatieker maakt). Toch gaan heel veel coke gebruikers er aan onderdoor, zowel fysiek als psychisch/mentaal. Door de euforie die het opwekt lopen ze zichzelf namelijk geregeld voorbij zal ik maar zeggen. Of ze denken dat ze niet meer zonder kunnen....

leo.belinea
30 april 2014, 14:23
nee hoor maak je niet druk pietjepik, schrijf alleen weinig over de bezoeken, bezoek ook niet vaak, keer of 10 per jaar.

Pietjepik
30 april 2014, 15:06
cokedellen genoeg overal, ik was van de week nog met enkele! :luvlove: