PDA

Volledige versie bekijken : Jope vraagt om advies.

jope
6 april 2014, 16:04
hoi,

6-04-2014

IK heb tot op heden nog nooit een club bezocht
Ik probeer zoveel mogelijk informatie van deze site te halen
en ben blij dat er zoveel ijsberen zijn die hun mening hier geven ik (ik lees ze graag)
Ik woon in het noorden des land en ga bij Nieuw schans de grens over
ik heb de leeftijd van een halve eeuw net achter me gelaten
ik heb nog veel vragen en die probeer ik op de juiste plaats op het forum te stellen

Groet
Jope

Willi69
6 april 2014, 16:16
Unforced error. ;)

Admin
6 april 2014, 16:24
Topic verplaatst.
Ik zou wel duidelijk maken wat je vragen zijn jope.

bergm550
6 april 2014, 16:43
IK heb tot op heden nog nooit een club bezocht ...
ik heb nog veel vragen en die probeer ik op de juiste plaats op het forum te stellen

Geen vragen stellen. Gewoon naar een club gaan en jezelf in het diepe gooien. Laat je verrassen en laat het je overkomen, net als je eerste zoen met een meisje. In de tijd dat ik begon, waren er geen fora, dus ik kan uit eigen ervaring spreken. Het ergste dat je kan overkomen, is dat je ooit eens met de verkeerde meid op de kamer gaat en het een teleurstelling is. Maar dat hoort bij het spel.

Je leert daarvan en de volgende keer leer je dan beter op te letten. Je ontwikkelt na verloop van tijd een buikgevoel van wat de goede vrouwen zijn en welke de slechte. En wat jij lekker vindt en wat niet. Dat ontdek je alleen maar door gewoon een club te bezoeken. Je kunt je er niet op voorbereiden. Je moet het gewoon ervaren.

Willi69
6 april 2014, 16:52
Und: es gibt keinen "besten Club"! ;)

Pietjepik
6 april 2014, 17:09
Und: es gibt keinen "besten Club"! ;)

maar wel heel veel leuke meidjes waar je fijn mee kunt babbelen in een buitenlandse taal :freu:

rmjhexe
6 april 2014, 17:16
:betrunken:Blijf lekker thuis/ anders begin van het einde:smile2:

de duisburg spesjalist
6 april 2014, 17:32
:betrunken:Blijf lekker thuis/ anders begin van het einde:smile2: jij had er ook nooit aan moeten beginnen rmj en de zomer kom er aan :rolleyes:

Dalton
6 april 2014, 17:40
Dan is voor JOPE GOLDENDEAMS de beste club om te bezoeken,mooi plus leuke dames,goed eten met wellness en mooie tuin maar wat belangrijker is niet zo ver van huis,de rest is zeker meer dan 1 uur rijden en dan weer terug die donkere nacht in,ver rijden voor een wip te maken begin er niet aan want er kan je onderweg vanalles gebeuren en in duitsland zijn 's nachts de wegen stil en verlaten maar ook slaapverwekkend.

vakantieganger24
6 april 2014, 19:39
hoi,

6-04-2014

Ik probeer zoveel mogelijk informatie van deze site te halen
en ben blij dat er zoveel ijsberen zijn die hun mening hier geven ik (ik lees ze graag)
Ik woon in het noorden des land en ga bij Nieuw schans de grens over
ik heb de leeftijd van een halve eeuw net achter me gelaten

Groet
Jope

Als nu een jongen van net 17~18 zo lult vooruit , maar een vent van 50 jaar....

P11111
6 april 2014, 19:50
Als nu een jongen van net 17~18 zo lult vooruit , maar een vent van 50 jaar....

Afgaande op jouw (domme) reactie heb jij kennelijk geen enkel inlevingsvermogen.
Ieder mens verschilt, of het nu om persoonlijkheid, karakter, afkomst, achtergrond, ervaring of wat dan ook gaat.

Laat Jope in zijn waarde in zijn zoektocht en gun hem zijn uitdaging, wens en plezier!
Velen zijn hem al voorgegaan en velen zullen waarschijnlijk nog volgen, ongeacht leeftijd.

rmjhexe
6 april 2014, 20:38
jij had er ook nooit aan moeten beginnen rmj en de zomer kom er aan :rolleyes:

Toch ben je een hele slimme jongen:lostit:

Pietjepik
6 april 2014, 21:02
:betrunken:Blijf lekker thuis/ anders begin van het einde:smile2:

ja als je hem er te vaak inhangt, dan hang je er ongemerkt aan.....

Pietjepik
6 april 2014, 21:36
.....zijn zoektocht en gun hem zijn uitdaging, wens en plezier!
Velen zijn hem al voorgegaan en velen zullen waarschijnlijk nog volgen, ongeacht leeftijd.

dank. ik ben 59 en ben op mijn 54e ontmaagd door een DVP uit kameroen...
aanvankelijk had ik ook drempelvrees maar na wat proberen links en rechts voel ik me nu toch sterk genoeg om me onder de dames te begeven.
:luvlove:
:wink2:

Bluebear
6 april 2014, 22:20
dank. ik ben 59 en ben op mijn 54e ontmaagd door een DVP uit kameroen...
aanvankelijk had ik ook drempelvrees maar na wat proberen links en rechts voel ik me nu toch sterk genoeg om me onder de dames te begeven.
:luvlove:
:wink2:

Pietje, je mag niet jokken!! Je bent 73, en mentaal 12 jaar. Dat noemt men dementie. :tongue: :biggrin:

7046

Pietjepik
7 april 2014, 08:20
Pietje, je mag niet jokken!! Je bent 73, en mentaal 12 jaar. Dat noemt men dementie. :tongue: :biggrin:

7046

maar ze kwam echt uit Kameroen! :baeh:

Dalton
9 april 2014, 22:34

Was jij erbij toen ze gemaakt werd in dat land?

licky luke
10 april 2014, 07:55

Nee, ze zal vast wel gezegd hebben: "ik kom net van kamer, oen"...