PDA

Volledige versie bekijken : Deket, beterschap toegewenst!

deket
4 april 2014, 18:23
Een hevige bronchiitis gepaard met een keelontsteking deed mij eergisteren naar huis komen maar helaas nog lang niet goed genoeg genezen om naar LR te gaan zaterdag,zoals gepland.
wel flaterend en lief dat twee jonge mooie babes , toen ze me hoorden kuchen en hoesten aan de telefoon,onmiddellijk voorstelden om voor mij te zorgen(nursing!)en te koken;en dus de omgekeerde richting willen maken,van Duitsland naar Belgie,maar is voorlopig niet nodig.
ga ervoor zorgen dat ik volgende zaterdag,11april,dus,wel weer fit en wel in LR zal zijn

amigo70
4 april 2014, 19:23
wel flaterend en lief dat twee jonge mooie babes , toen ze me hoorden kuchen en hoesten aan de telefoon,onmiddellijk voorstelden om voor mij te zorgen(nursing!)en te koken;en dus de omgekeerde richting willen maken,van Duitsland naar Belgie

Hi deket, beterschap,

Of je bent een jonge god, of het heeft een paar centen gekost, maar zoals Mel brooks in "history of the worlds" al zei: it's good to be the king!

Wordt trouwens hoog tijd om ook weer eens naar LR af te reizen. Ben sinds 8 december
2013 niet meer in een club geweest. Maar ben ook meer iemand die voor de zomer maanden gaat.

Gr
Amigo 70

licky luke
4 april 2014, 20:26
Een hevige bronchiitis gepaard met een keelontsteking deed mij eergisteren naar huis komen maar helaas nog lang niet goed genoeg genezen om naar LR te gaan zaterdag,zoals gepland.
wel flaterend en lief dat twee jonge mooie babes , toen ze me hoorden kuchen en hoesten aan de telefoon,onmiddellijk voorstelden om voor mij te zorgen(nursing!)en te koken;en dus de omgekeerde richting willen maken,van Duitsland naar Belgie,maar is voorlopig niet nodig.
ga ervoor zorgen dat ik volgende zaterdag,11april,dus,wel weer fit en wel in LR zal zijn

Beterschap gewenst, deket!

En wat dat aanbod van die twee jonge mooie babes betreft: Voor een volgende keer hou ik me zelf als vervanger aanbevolen, ik kan best goed faken (met kuchen)... :biggrin: :hammer:

Big30
5 april 2014, 01:23
Tis hier weliswaar MP maar nochtans wens ik je spoedige beterschap toe! Verder beloof ik zolang je ziek bent niet meer flauwe grappen over de Rode Duivels en/of Paars Wit te gaan maken :tongue:.
Wordt maar snel beter en maak je vooral niet al te druk over de nederlaag zondag a.s. van Anderlecht thuis tegen Club. Maak je pas druk als Anderlecht weer van Zulte-Waregem verliest, dus je hebt nog even tijd :biggrin:!

Sterkte deket, gewoon ff uitzieken en ut komt allemaal wel weer goed.

P11111
5 april 2014, 09:45
Vriend, beterschap toegewenst en de komende dagen veel sinaasappels eten!

En wat betreft Christian Benteke, lijkt mij treuren niet nodig.
Bjorn Ruytinx van OH Leuven is in de zwakke poule een meer dan prima vervanger.
Met als goede reserve Tom De Sutter.