PDA

Volledige versie bekijken : nieuwe saunaclub "Backside"

gignnl
1 april 2014, 01:53
Goed nieuws voor de Brabantse beren.Al geruime tijd liepen er onderhandelingen tussen enkele Eindhovense sexexploitanten en de gemeente Eindhoven over de vestiging van een saunaclub.
Na het doorlopen van de Bibob verklaringen heeft de Gemeente Eindhoven groen licht gegeven voor de vestiging van een saunaclub!
De eigenaars hebben op de Anton Coolenlaan 10 een prachtig pand gevonden dat men op korte termijn geheel gaat verbouwen,ruime parkeergelegenheid is voorhanden en aan een verdekte tuin word gewerkt.
De enigste Brabantse saunaclub heeft een perfecte ligging vlakbij de A-2 en A-67 en is dus ook vanuit Vlaanderen prima bereikbaar.
Saunaclub "Backside"zal nog voor de zomer worden geopend,openingsfeest word aangekondigd via de diverse fora.

hansdordt
1 april 2014, 06:47
1 April. Ik was duidelijk nog niet wakker :)

Goedemorgenallemaal
1 april 2014, 07:52
Daar zit nu nog Sauna Tibet

Ga er nu nog niet heen want het is een gay sauna?

"Backside" oftwel, "je kunt me rug op" geeft mij het vermoeden dat dat wel zo zal blijven... :biggrin:

Breezahlover
1 april 2014, 07:53
Tja, VANDAAG de dag kun je alles verwachten :-)

Goedemorgenallemaal
1 april 2014, 08:06
Tja, VANDAAG de dag kun je alles verwachten :-)
Eigenlijk vind ik dat jammer dat mensen meteen bij alles aan de datum denken, het zou veel leuker zijn om lekker mee te doen. Graag je bericht wissen en een leuke spitsvondighed toevoegen.

Gondolas9
1 april 2014, 09:41
Prachtig gevonden, zeker als je weet wat er achter dat adres schuilt.

http://www.sauna-tibet.nl/

Goedemorgenallemaal
1 april 2014, 10:14
Prachtig gevonden, zeker als je weet wat er achter dat adres schuilt.

Tja, jammer dat iemand meteen de link met de datum legt, het was natuurljk veel leuker geweets om hier serieus op door te gaan en dan iemand het Eindhvens dagblad op dit draadje te laten wijzen...

Piet Plezier
1 april 2014, 11:54
Mooi geprobeerd maar helaas.:biggrin:

savesexer
1 april 2014, 12:06
Toch mooi geprobeerd. Ik was er mee weg en zag al onmiddellijk het kilometer voordeel en de kans om veel frequenter te clubben. Maar helaas :rolleyes: