PDA

Volledige versie bekijken : Model (gruwel of lekker)?

seksenfun
10 maart 2014, 21:46
http://www.collegehumor.com/video/6956694/photoshop-has-gone-too-far :smoke:

Hunziker
11 maart 2014, 15:59
Leuke optische uiteenzetting, maar er zit zeker een overeenkomst met de de fkk fick/fake optick-fabrieken.
Het overgrote deel van de club dames heeft draagt extensies. Je kan beter vragen wie nog echt lang prachtig haar heeft ;-) En over make-up maar niet te spreken, nagenoeg iedere dame meerdere lagen :biggrin:
Laat op de avond wordt het gezicht na x-aantal kamer rondjes er niet beter op. Je ooit afgevraagd waarom clubs over het algemeen zo donker zijn? Camouflage :biggrin:
Van echte beauties (waar je het zeker van weet, excl. plamuur) zijn enkel te spotten als ze het zwembad uit komen lopen en het liefst als ze kopje onder zijn gegaan.

facial
14 maart 2014, 14:37
wel mooi gedaan van pizza naar model

Goedemorgenallemaal
14 maart 2014, 17:50
Laat op de avond wordt het gezicht na x-aantal kamer rondjes er niet beter op. Je ooit afgevraagd waarom clubs over het algemeen zo donker zijn? Camouflage :biggrin:
Staat in de top van GMA's wijze lessen lijstje:
Hoe duisterder de club, hoe slechter de dames. Nou heb ik wel eens een topavond in een duistere club gehad en nou kun je bij goed licht ook voor akelige verassingen komen te staan maar in de regel is het een redelijk goed uitgangspunt.

Red Devil
14 maart 2014, 20:20
Nou heb ik wel eens een topavond in een duistere club gehad en nou kun je bij goed licht ook voor akelige verassingen komen te staan maar in de regel is het een redelijk goed uitgangspunt.
Verassingen lijken mij altijd onaangenaam. :biggrin:
Tenzij je verrassingen bedoelt, natuurlijk. :wink:

:teuflisch:

seksenfun
14 maart 2014, 20:32
Is zoiets als onmiddellijk, is er in school ingedrild :smoke:.

Goedemorgenallemaal
15 maart 2014, 10:08
Verassingen lijken mij altijd onaangenaam. :biggrin:

Nee hoor, een belangrijk deel van mijn boterham (en uitstapjes) wordt bekostigd met inkomsten uit bijeenkomsten die verassingen omlijsten...

Goedemorgenallemaal
15 maart 2014, 10:12
Is zoiets als onmiddellijk, is er in school ingedrild :smoke:.

Dat valt allemaal wel mee, ik was niet zo onder de indruk van het gedril. En de drillijsten waren nog niet eens volledig.
Ik geloof niet dat ik ook gezamenlijk heb zien staan.... en hoe vaak schrijft men dat niet als gezamelijk?
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/gezamelijk-gezamenlijk