Quads
6 maart 2014, 11:50
Een Ijsbeer in Thailand...
Vorige week samen met een maat van me op vakantie gegaan naar Thailand.
Dag 1 : Aankomst op vliegveld Bangkok,taxi gepakt naar hotel en ff paar uurtjes slapen.
Weer een de taxi in en hop naar de dames van plezier.
Aangekomen op de plaats van bestemming werden we Metern zeer vriendelijk ontvangen...
Logisch want mijn maat komt hier 2x per jaar dus de dames weten dat er dan wat te verdienen valt.
De bar in en even kennis maken met de aanwezige dames.
Ik zag er een stuk of 25 dus keus genoeg.
Mijn oog viel op den lekker ding van een jaar of 30.
1 Meter 50 lang, een mooie naturel C-cupje,een heerlijke Kont en een paar Pijp-Lippen....
Ja ja daar wordt deze Ijsbeer wel vrolijk van.
Ik gaf haar 1 knipoog en voor ik het wist zat ze op mijn schoot.
Gelukkig sprak ze goed Engels dus er was geen taal barriere.
Ging met haar onderhandelen natuurlijk en we waren er snel uit dus hop de kamer op.
Op de kamer ging ze meteen uit de kleren en met haar benen ver uit elkaar op het bed liggen.
Wat een uitzicht !! Super mooi kaal klein kutje.
Ik deed ook gauw mijn kleren uit maar voor dat ik klaar was lag zij zichzelf al te vingeren.
Jemmig wat een geil gezicht !! Kreeg Meteen een paal van hier tot Tokio !!
Dus ik naast haar liggen en lekker met haar mooie tieten spelen en heerlijk tongen.
Haar kleine handje had ondertussen mijn Puddingbuks gevonden en begon daar heerlijk mee te spielen.
Na 5 min friemelen en rommelen aan elkaar besloot ze om mijn paal maar eens goed te verwennen...
Jemmig... Ik ben wel wat gewend maar dit had ik niet verwacht...
Diep,snel,langzaam,me lul Helemaal onder haar kwijl laten druipen en dan vervolgens Alles er weer af likken,me ballen
in haar mond,met 2 handen me Pik lekker aftrekken en zuigen...ga zo maar door !
Pffff heeeeerlijk gewoon.
Ik was zo geil geworden van haar dat me ballen het bijna niet meer hielden maar ik had haar voor een uur geboekt en
dan wil ik niet na 10 min klaar zijn dus ik zei dat ze moest stoppen anders zou ik haar hele mondje vol spuiten.
Ze stopte direct met pijpen en pakte een condoom en binnen een paar seconden zat hij eromheen.
Ik lag op mijn rug en ze kwam bovenop me zitten en begon heerlijk op mijn paal te rijden.
Wat een krap kutje zeg....en wat een zalig uitzicht op die heerlijke tieten.
Plotseling laat ze mijn pik (die op ontploffen stond ) uit haar kutje glijden en draait ze zich om en schuift vervolgens
mijn paal weer naar binnen en gaat vrolijk lekker verder met het berijden van mijn genots-knots.
Ik grijp haar tieten en begin flink in haar te stoten...en ja hoor....ze komt omhoog en spuit haar squirt vocht over me heen !!
Maar na haar spuit orgasme meteen me Pik er weer in en verder neuken.
Ook ik kwam gruwelijk lekker klaar en voldaan gingen we samen de douche in.
Wat een lekker ding was dat zeg daar ga ik zeker nog een X naar toe.
Ben nog steeds in Thailand dus waarschijnlijk komt er nog meer aan...
Zonnige groeten Quads
Vorige week samen met een maat van me op vakantie gegaan naar Thailand.
Dag 1 : Aankomst op vliegveld Bangkok,taxi gepakt naar hotel en ff paar uurtjes slapen.
Weer een de taxi in en hop naar de dames van plezier.
Aangekomen op de plaats van bestemming werden we Metern zeer vriendelijk ontvangen...
Logisch want mijn maat komt hier 2x per jaar dus de dames weten dat er dan wat te verdienen valt.
De bar in en even kennis maken met de aanwezige dames.
Ik zag er een stuk of 25 dus keus genoeg.
Mijn oog viel op den lekker ding van een jaar of 30.
1 Meter 50 lang, een mooie naturel C-cupje,een heerlijke Kont en een paar Pijp-Lippen....
Ja ja daar wordt deze Ijsbeer wel vrolijk van.
Ik gaf haar 1 knipoog en voor ik het wist zat ze op mijn schoot.
Gelukkig sprak ze goed Engels dus er was geen taal barriere.
Ging met haar onderhandelen natuurlijk en we waren er snel uit dus hop de kamer op.
Op de kamer ging ze meteen uit de kleren en met haar benen ver uit elkaar op het bed liggen.
Wat een uitzicht !! Super mooi kaal klein kutje.
Ik deed ook gauw mijn kleren uit maar voor dat ik klaar was lag zij zichzelf al te vingeren.
Jemmig wat een geil gezicht !! Kreeg Meteen een paal van hier tot Tokio !!
Dus ik naast haar liggen en lekker met haar mooie tieten spelen en heerlijk tongen.
Haar kleine handje had ondertussen mijn Puddingbuks gevonden en begon daar heerlijk mee te spielen.
Na 5 min friemelen en rommelen aan elkaar besloot ze om mijn paal maar eens goed te verwennen...
Jemmig... Ik ben wel wat gewend maar dit had ik niet verwacht...
Diep,snel,langzaam,me lul Helemaal onder haar kwijl laten druipen en dan vervolgens Alles er weer af likken,me ballen
in haar mond,met 2 handen me Pik lekker aftrekken en zuigen...ga zo maar door !
Pffff heeeeerlijk gewoon.
Ik was zo geil geworden van haar dat me ballen het bijna niet meer hielden maar ik had haar voor een uur geboekt en
dan wil ik niet na 10 min klaar zijn dus ik zei dat ze moest stoppen anders zou ik haar hele mondje vol spuiten.
Ze stopte direct met pijpen en pakte een condoom en binnen een paar seconden zat hij eromheen.
Ik lag op mijn rug en ze kwam bovenop me zitten en begon heerlijk op mijn paal te rijden.
Wat een krap kutje zeg....en wat een zalig uitzicht op die heerlijke tieten.
Plotseling laat ze mijn pik (die op ontploffen stond ) uit haar kutje glijden en draait ze zich om en schuift vervolgens
mijn paal weer naar binnen en gaat vrolijk lekker verder met het berijden van mijn genots-knots.
Ik grijp haar tieten en begin flink in haar te stoten...en ja hoor....ze komt omhoog en spuit haar squirt vocht over me heen !!
Maar na haar spuit orgasme meteen me Pik er weer in en verder neuken.
Ook ik kwam gruwelijk lekker klaar en voldaan gingen we samen de douche in.
Wat een lekker ding was dat zeg daar ga ik zeker nog een X naar toe.
Ben nog steeds in Thailand dus waarschijnlijk komt er nog meer aan...
Zonnige groeten Quads