Inloggen

Volledige versie bekijken : Pt dorsten allemaal nieuwe meiden

benijsbeer
2 maart 2014, 20:12
Ik was gisteren weer eens in Dorsten. Ik had heimwee naar de party's in Thailand en hier weet ik dat er in het weekend altijd veel loos is.

Ja de parkeerplaats stond vol. Patricia en Anja verwelkomden mij heel hartelijk. Waar was je al die tijd en zo. Etc.

Ik herkende er niemand. Alleen zag ik in een flits Flori voorbij lopen. Ik kende haar nog uit Ambrosia in Herten. Ik was niet interessant voor haar. Ze ignoreerde me. W.t.f?

Net toen ik me daaraan begon te ergeren zag ik een oude bekende. Ik had haar al op de website gezien maar had gedacht dat ze weer oude foto's van stal hadden gehaald.

Dana bleek er echt te zijn. Na drie jaar was ze weer terug. Ze herkende me gelijk en nu waren alle andere gasten aan de beurt om eventjes door haar geïgnoreerd te worden.

Dat was een heel onverwachte verassing voor mij. Met haar heb ik heel veel lol gehad.

We trokken ons gelijk terug op een kamer en hebben bijgepraat. Ik denk dat we de kamer wel een uur bezet hebben gehouden. Ze was niets veranderd. Nog steeds een lekker figuur. Nog steeds beresterk. Fantastisch in bed met allerhande standjes die je voor onmogelijk houdt en ook nog steeds een fantastische paaldanseres.

Ja dat laatste deed ze weer voortreffelijk. Ze liep de hele dag bottomless rond en zo had je een leuk uitzicht als ze aan die paal hing.

Het was er beredruk. Ik denk een man of 40-50. De meiden hadden het er maar druk mee en waren niet werkelijk in nieuwe gasten geïnteresseerd. Ze hadden allemaal een behoorlijk lijstje van beren staan die nog afgewerkt moesten worden. Druk Druk Druk.

Ik heb me een hele poos op de achtergrond gehouden en met enkele stamgasten over de oude tijd bijgepraat.

Het Ambiente is nog steeds onovertroffen. Zeker als een meid als Patricia achter de bar staat. Ze had zich heerlijk opgedoft. Zwarte strakke leren broek. Enkelhoge laarsjes. Een witte blouse die net niet voldoende ver was dichtgeknoopt. Je kon haar geweldig lekkere siliconenborsten zo af en toe eruit zien floepen als ze zich bukte. Lekker toch.

Ze bukt zich vaak :)

Er werd regelmatig gedanst en de rokerspauze was aangenaam kort.

Zo af en toe duik ik ook dat rokershok in om alle rust bij te kunnen praten. Af en toe red ik een meid van een lastige klant. Het aantal Südländer is ook hier behoor groot. Waar halen ze de poen vandaan denk ik steeds weer.

De kwaliteit van de meiden was zeer hoog. Echt waar. De meeste kunnen zo naar de betere fkk clubs. Lekkere meiden vooral uit Roemenië.

Mijn omgang met Anja en Patricia viel de nieuwelingen ook op. Dana had er eentje ingeseind want ze kwam op me af om haar mee te nenen naar de kamer. Ik had haar eerder al van een lastige klant gered. Na drie uur niets te hebben gedaan had ik toch wel trek gekregen.

Er volgde een heel prettige kamergang. De grote kamer met bad was eens leuke afwisseling met de ruimtes in de kelder.

Ze waste zich en liet zich over aan mijn handen. Ik had geen zin in een massage maar een erotische massage had ik onlangs in thailand weer bijgeleerd.

Ik vind het altijd heerlijk om zo'n meid te laten ontspannen en dan heerlijk seks te hebben.

Haar lekkere kontje. haar b-cub borstjes. Haar kleine poesje werden allemaal in staat van paraatheid gebracht. Ze bracht nog snel even het condoom aan voordat ik haar van achteren penetreerde. Zij lag languit op het bed en ik stak hem net onder haar kontje naar binnen.

Een heerlijk krap kutje had ze. Ze knelde lekker. Zo heb ik haar laten liggen. Ze kon nergens heen en ik heb haar van achteren net zo lang geneukt tot ik klaar kwam.

Ze liet zich probleemloos kussen en ik kon haar overal beetpakken. Er is dus echt wat verbeterd in de club.

Ja. Ik heb er weer een geweldige avond gehad. Zeker later op de avond werd er steeds meer gedanst en werd de sfeer losser. Dat kwam ook doordat er steeds minder gasten waren.

Ieder weekend is het vol hier. Dus:

Ik blijf erbij. Altijd ruim op tijd hier naar toe gaan als je vaker naar de kamer wenst te kunnen gaan. Anders blijft het sfeer prieven en op een afstandje toekijken (tenminste Als je geen gang-bang type bent)

Dit was weer eens zoals ik de club ken. Willige en vooral mooie meiden.

Nu nog beter kennis maken met de nieuwelingen. Ik moet snek weer terug komen.

NudeDude
6 mei 2014, 11:45
Ik heb ook hele goede herinneringen aan Dana. Deze maand ben ik van plan weer naar Dorsten te gaan en dan staat zij zeker op mijn lijstje.
Ik zie op de website dat er dagelijks nieuwe meiden zijn waarvan ze nog geen foto's hebben en soms zelfs nog niet eens een naam (?), ben zeer benieuwd.

benijsbeer
11 mei 2014, 19:27
Volgens mijn info is dana nu een ex-dvp. Ze staat nu ergens achter de bar. Wie weet vind je haar en trakteert ze je op iets meer dan een pilsje.

altijdwakker
15 mei 2014, 21:02
Ik was hier ook weer eens vandaag. De stijgende lijn van de laatste maanden lijkt te blijven. Eerst innige omhelzing van Patricia (haar tepels gingen rechtop staan "...kijk dit doe je me aan.."). Er lijkt een behoorlijke vlotte doorstroming te zijn, ik ken geen meid meer van vroeger. De sfeer was uitstekend, heerlijk. Mooie losse sfeer. Ik schat dat er 12 meiden waren en circa 15 beren. Wel grappig dat de meerderheid van de beren moslim waren en aan het bier.... Ik heb gekamerd met een roemeense, een hongaarse, een russische (Victoria) en een bulgaarse (Manuela), er waren toch wel 5 stunners bij de meiden. Daarna afscheid genomen van Patricia, ze had nu natte vlekken op haar shirtje rondom haar tepels...:p. Hier kom ik gauw weer terug.

altijdwakker
17 mei 2014, 21:22
:lostit:Nog ff on topic. Ik keek zojuist na wanneer ik de laatste keren ben geweest: 10 maart en 15 mei, en volgens mij was er geen enkele meid afgelopen donderdag die hier ook 2 maanden geleden was :p. Voldoende verse aanvoer.