PDA

Volledige versie bekijken : Peniskanker

felrops
19 februari 2014, 17:17
http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/1796949/2014/02/19/Peniskanker-niet-meer-zo-zeldzaam-maar-wel-nog-taboe.dhtml

Je mag er niet aan denken. Genieten nu het nog kan.

WA
19 februari 2014, 17:29
Humaanpapiloma virus? Is dat niet dezelfde als van sommige keelkankers door veelvuldige orale sex?

Picasso 1
19 februari 2014, 18:57
Lijkt me zwaar kut wanneer je door zo'n klote kankerlul niet meer kan neuken.

Dalton
24 februari 2014, 22:00
Ik heb allemaal rode bultjes op mijn lul en wanneer ik ze wil pakken springen ze weg.
Wat kan dat dan zijn want vliegende of springende bultjes heb ik nooit van gehoord.

sofaking
24 februari 2014, 22:49
Ik heb allemaal rode bultjes op mijn lul en wanneer ik ze wil pakken springen ze weg.
Wat kan dat dan zijn want vliegende of springende bultjes heb ik nooit van gehoord.

Als je pillen neemt of rare dingen rookt. Stop met pillen en roken.
Als je geen pillen neemt of rare dingen rookt, neem wat pillen.

Red Devil
25 februari 2014, 10:43
Als je pillen neemt of rare dingen rookt. Stop met pillen en roken.
Als je geen pillen neemt of rare dingen rookt, neem wat pillen.
Of ga naar de dokter!

Dalton
25 februari 2014, 12:56
Of ga naar de dokter!

Heb ik gedaan en nog wel bij een chinese dokter die spreide een groot wit laken in zijn behandelings-kamer uit en daarop moest ik precies in het midden gaan staan om mijn penus te laten bekijken.
Nadat hij er een 15 minuten naar had gekeken vertelde hij me dat ik hem niet meer mocht aanraken met mijn handen anders was ik mijn handen kwijt geraakt.
Hij adviseerde me om 2 uur te blijven staan dan zou mijn lul er gewoon afvallen.
Niet gedaan dus mezelf vlug aangekleed en snel naar een saunaclub gegaan waar ik me lekker heb laten blasen door een dvp.
Volgens mij heeft hij gewoon een verkeerde diagnose gesteld want mijn lul bengelt nog steeds onder het afdakje.
Wat me de laatste tijd opvalt is dat de dvp's die me geblasen hebben wel opgezette lippen hebben gekregen,lijkt ner of ze met botox opgevuld zijn.

Red Devil
25 februari 2014, 14:44
Heb ik gedaan en nog wel bij een chinese dokter die spreide een groot wit laken in zijn behandelings-kamer uit en daarop moest ik precies in het midden gaan staan om mijn penus te laten bekijken.
Nadat hij er een 15 minuten naar had gekeken vertelde hij me dat ik hem niet meer mocht aanraken met mijn handen anders was ik mijn handen kwijt geraakt.
Hij adviseerde me om 2 uur te blijven staan dan zou mijn lul er gewoon afvallen.
Niet gedaan dus mezelf vlug aangekleed en snel naar een saunaclub gegaan waar ik me lekker heb laten blasen door een dvp.
Volgens mij heeft hij gewoon een verkeerde diagnose gesteld want mijn lul bengelt nog steeds onder het afdakje.
Wat me de laatste tijd opvalt is dat de dvp's die me geblasen hebben wel opgezette lippen hebben gekregen,lijkt ner of ze met botox opgevuld zijn.
Als dit een poging tot humor is, dan vind ik deze misplaatst. :mad:

:teuflisch:

joepie
25 februari 2014, 14:50
Is geen humor van dalton dit is echt gebeurt ik was erbij

Red Devil
25 februari 2014, 15:43
Is geen humor van dalton dit is echt gebeurt ik was erbij
Dan had hij beter naar een echte arts kunnen gaan, in plaats van naar deze Chinese kwakzalver.

:teuflisch: