PDA

Volledige versie bekijken : "De beste Club"

de duisburg spesjalist
18 februari 2014, 12:08
Bedankt voor je leuke reactie :freu:
Het was inderdaad voor mij een zeer geslaagd feestje.
Natuurlijk zijn er mannen en vrouwen die er niet zo blij mee zijn maar ja...dat is dan jammer voor Hun !!
Het is toch de bedoeling dat je LOL maakt in je leven want je Leeft maar 1 X.
Als een Dood-Vogeltje op een bankje gaan zitten of als een Dwaas jezelf aan de Bar vol laten lopen met Bier...
Neeeee daar hebben wij geen zin in, Lol maken is toch veel leuker :lostit:
De meeste meiden vinden het gezellig als er een beetje gekkigheid is in de club.
Ze zitten daar al de hele week met dezelfde muziek en de zelfde zuipschuiten...
De dames gaan echt niet graag op de kamer met een man die 10 tot 15 flesjes bier naar binnen heeft gegooid...
Ze hebben echt liever een Ijsbeer die gezellig en sociaal is en die zich 2 a 3 X per dag doucht en die niet uit zijn Bek
stink naar Bier !
Maar ja er zijn natuurlijk veel mannen die pas een beetje loskomen als er alcohol in het lijf zit...
Gelukkig hebben wij dat niet nodig.
Wij hebben een superdag gehad en zelfs de leiding vond het reuze gezellig.
Nogmaals iedereen bedankt voor de gezelligheid en Volgend jaar Vier ik Weer mijn verjaardag
in de Beste club van Duitsland :dance[1]:

Gr Quads :wink2: de beste club van Duitsland vin je in Berlijn :eek:

Quads
18 februari 2014, 12:22
de beste club van Duitsland vin je in Berlijn :eek:

Ik ben daar nog nooit geweest dus kan daar geen mening over geven.
Heb wel al wat clubs gezien maar GT steekt er met kop en schouders bovenuit ( in mijn ogen dan he )
Ook zeer ervaren Ijsberen als Cupido,Rex en 2Bat4You gaan toch altijd weer naar GT en die hebben alle 3 al heel
wat clubs bezocht.
Berlijn is voor ons een beetje uit de richting...
Maar mochten we daar een keer in de buurt zijn dan gaan we daar zeker ff kijken.
Wat is de naam van die club?

Gr Quads :wink2:

bergm550
18 februari 2014, 12:56
de beste club van Duitsland vin je in Berlijn :eek:

Er is niet zo iets als de beste club van Duitsland. Dat kun je gewoon niet stellen. Ieder ervaart een club anders. De een houdt van een grote club, de ander van een kleine club. De een houdt van pre-sales, de ander van de snelle sex. De een houdt van zoenen en de ander vindt dat minder belangrijk. De een houdt van silikonen en de ander van natuurborsten. De een is pas tevreden als er 80 vrouwen zijn en de ander is al tevreden met 20.

Dus je moet kijken naar wat voor jou zelf de beste club is en dat hoeft voor een ander niet het geval te zijn. Ik zelf hou van grote clubs met veel mooie meiden (meer als 60) met echte borsten (liefst twee aan de voorkant), met wie ik kan zoenen, geen pre-sales, goed eten en goede muziek. Van de ongeveer 20 clubs die ik in Duitsland heb bezocht gedurende de jaren, passen Golden Time, World en Artemis (Berlijn) het beste bij mijn eisenpakket. Daarom bezoek ik alleen nog maar deze clubs.

palimo
18 februari 2014, 13:05
Voor mij is dat [/B]"World" in Giessen, maar eerlijk is eerlijk ben er ook al een tijdje niet meer geweest!

KevinK
18 februari 2014, 18:10
Er is niet zo iets als de beste club van Duitsland. Dat kun je gewoon niet stellen. Ieder ervaart een club anders. De een houdt van een grote club, de ander van een kleine club. De een houdt van pre-sales, de ander van de snelle sex. De een houdt van zoenen en de ander vindt dat minder belangrijk. De een houdt van silikonen en de ander van natuurborsten. De een is pas tevreden als er 80 vrouwen zijn en de ander is al tevreden met 20.

Dus je moet kijken naar wat voor jou zelf de beste club is en dat hoeft voor een ander niet het geval te zijn. Ik zelf hou van grote clubs met veel mooie meiden (meer als 60) met echte borsten (liefst twee aan de voorkant), met wie ik kan zoenen, geen pre-sales, goed eten en goede muziek. Van de ongeveer 20 clubs die ik in Duitsland heb bezocht gedurende de jaren, passen Golden Time, World en Artemis (Berlijn) het beste bij mijn eisenpakket. Daarom bezoek ik alleen nog maar deze clubs.

Ben je al in Sakura geweest?

Volgens mij ben je onlangs dan toch nog vreemdgeweest in Sharks en World.