de duisburg spesjalist
18 februari 2014, 12:08
Bedankt voor je leuke reactie :freu:
Het was inderdaad voor mij een zeer geslaagd feestje.
Natuurlijk zijn er mannen en vrouwen die er niet zo blij mee zijn maar ja...dat is dan jammer voor Hun !!
Het is toch de bedoeling dat je LOL maakt in je leven want je Leeft maar 1 X.
Als een Dood-Vogeltje op een bankje gaan zitten of als een Dwaas jezelf aan de Bar vol laten lopen met Bier...
Neeeee daar hebben wij geen zin in, Lol maken is toch veel leuker :lostit:
De meeste meiden vinden het gezellig als er een beetje gekkigheid is in de club.
Ze zitten daar al de hele week met dezelfde muziek en de zelfde zuipschuiten...
De dames gaan echt niet graag op de kamer met een man die 10 tot 15 flesjes bier naar binnen heeft gegooid...
Ze hebben echt liever een Ijsbeer die gezellig en sociaal is en die zich 2 a 3 X per dag doucht en die niet uit zijn Bek
stink naar Bier !
Maar ja er zijn natuurlijk veel mannen die pas een beetje loskomen als er alcohol in het lijf zit...
Gelukkig hebben wij dat niet nodig.
Wij hebben een superdag gehad en zelfs de leiding vond het reuze gezellig.
Nogmaals iedereen bedankt voor de gezelligheid en Volgend jaar Vier ik Weer mijn verjaardag
in de Beste club van Duitsland :dance[1]:
Gr Quads :wink2: de beste club van Duitsland vin je in Berlijn :eek:
Het was inderdaad voor mij een zeer geslaagd feestje.
Natuurlijk zijn er mannen en vrouwen die er niet zo blij mee zijn maar ja...dat is dan jammer voor Hun !!
Het is toch de bedoeling dat je LOL maakt in je leven want je Leeft maar 1 X.
Als een Dood-Vogeltje op een bankje gaan zitten of als een Dwaas jezelf aan de Bar vol laten lopen met Bier...
Neeeee daar hebben wij geen zin in, Lol maken is toch veel leuker :lostit:
De meeste meiden vinden het gezellig als er een beetje gekkigheid is in de club.
Ze zitten daar al de hele week met dezelfde muziek en de zelfde zuipschuiten...
De dames gaan echt niet graag op de kamer met een man die 10 tot 15 flesjes bier naar binnen heeft gegooid...
Ze hebben echt liever een Ijsbeer die gezellig en sociaal is en die zich 2 a 3 X per dag doucht en die niet uit zijn Bek
stink naar Bier !
Maar ja er zijn natuurlijk veel mannen die pas een beetje loskomen als er alcohol in het lijf zit...
Gelukkig hebben wij dat niet nodig.
Wij hebben een superdag gehad en zelfs de leiding vond het reuze gezellig.
Nogmaals iedereen bedankt voor de gezelligheid en Volgend jaar Vier ik Weer mijn verjaardag
in de Beste club van Duitsland :dance[1]:
Gr Quads :wink2: de beste club van Duitsland vin je in Berlijn :eek: