Volledige versie bekijken : SOA opgelopen
grundig
17 februari 2014, 18:41
Scheisse, Heute eine ceftriaxon Spritze holen müssen wegen eine Infektzion mit Gonnorhea. Wo ich in den letzens 6 Monaten war: August, September, Oktober und Dezember in Panthera, in November und Januar im Samya und zwischendurch im Living Room und Sixsense....
Sjeufke
17 februari 2014, 18:46
Heel vervelend en ik hoop er nooit mee te maken te krijgen. Je zal vast en zeker goede bedoelingen hebben om dit te delen op dit forum. Maar ik kan niets met deze info. We hebben het over meer dan 200 dames in al deze clubs bij elkaar. Misschien moet je de clubs zelf inlichten en aangeven met welke dames je bent geweest. Dan kan wellicht de bron worden opgespoord.
de duisburg spesjalist
17 februari 2014, 18:57
om de kans zo klein mogelijk te houden op een soa moet je gewoon altijd een condoom gebruiken ook bij het pijpen je kan dus niemand daar op aanspreken geen een dvp de fout ligt bij de beer zelf ;)
licky luke
17 februari 2014, 19:19
@grundig:
Meestal merk je binnen een week, maximaal twee, dat je een dergelijke soa hebt. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar ik denk dat je niet veel verder terug hoeft te gaan in de tijd om te ontdekken waar je dit "kadootje" mee hebt gekregen.
Check dan eens of de dame waarmee je op kamer bent geweest ook afwezig is (geweest), dan heb je grote kans dat je weet van wie je dat "kadootje" hebt gekregen. Overigens zeer waarschijnlijk onbewust, omdat zij het op dat moment ook niet wist, dus niet boos worden op de dvp...
Mijn advies is om de club en (indien mogelijk) de dame in te lichten, dat wordt over het algemeen zeer gewaardeerd!
En het advies van de duisburg spesjalist klopt inderdaad, maar ik ben ook zo'n naïeveling die pijpen zonder toch lekkerder vind... de rest uiteraard met condoom... Gelukkig is dit allemaal nog goed te verhelpen met antibiotica en een week "onthouding"...
N.B. Er is zowel op dit forum als op de meeste andere forums een heel topic aan soa's gewijd, dus informatie en ervaringen zijn makkelijk te vinden!
de duisburg spesjalist
17 februari 2014, 19:26
@grundig:
Meestal merk je binnen een week, maximaal twee, dat je een dergelijke soa hebt. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar ik denk dat je niet veel verder terug hoeft te gaan in de tijd om te ontdekken waar je dit "kadootje" mee hebt gekregen.
Check dan eens of de dame waarmee je op kamer bent geweest ook afwezig is (geweest), dan heb je grote kans dat je weet van wie je dat "kadootje" hebt gekregen. Overigens zeer waarschijnlijk onbewust, omdat zij het op dat moment ook niet wist, dus niet boos worden op de dvp...
Mijn advies is om de club en (indien mogelijk) de dame in te lichten, dat wordt over het algemeen zeer gewaardeerd!
En het advies van de duisburg spesjalist klopt inderdaad, maar ik ben ook zo'n naïeveling die pijpen zonder toch lekkerder vind... de rest uiteraard met condoom... Gelukkig is dit allemaal nog goed te verhelpen met antibiotica en een week "onthouding"...
N.B. Er is zowel op dit forum als op de meeste andere forums een heel topic aan soa's gewijd, dus informatie en ervaringen zijn makkelijk te vinden! een pz vind ik ook lekkerder ma ik vraag er nooit om gebeurdt steeds vaker op de vulkaan dat ik hem cadeau krijg :biggrin: toch zijn er dames die pijpen met beter onder de knie hebben als pijpen zonder . ik kan je melden dat ik in goldendraems bij mijn laatste kamer na een paar hallen de dvp verzocht heb een condoom te monteren en dat is een groot feest geworden in een heerlijke 69 :tongue:
KevinK
17 februari 2014, 20:15
@grundig:
N.B. Er is zowel op dit forum als op de meeste andere forums een heel topic aan soa's gewijd, dus informatie en ervaringen zijn makkelijk te vinden!
Dames merken het vaak helemaal niet, ook als ze al weken of maanden iets onder de leden hebben. Als man zou je het inderdaad vrij vlot moeten merken en zou het inderdaad wat beter in te grenzen moeten zijn als de tijdspanne van 6 maanden die threadopener hier aangeeft.
anali
17 februari 2014, 22:29
Dames merken het vaak helemaal niet, ook als ze al weken of maanden iets onder de leden hebben. Als man zou je het inderdaad vrij vlot moeten merken en zou het inderdaad wat beter in te grenzen moeten zijn als de tijdspanne van 6 maanden die threadopener hier aangeeft.
Hier een eerdere bijdrage over dit onderwerp:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31880-Over-Vingeren-gt-onmeunig-geouwehoer!&p=318125#post318125
de duisburg spesjalist
18 februari 2014, 11:53
een ieder kan een soa hebben zonder dat hij er last van heeft ;) daarom wordt je ook aangeraden door de ggd om minimaal 1 keer per jaar een soa test kosteloos te doen als hoerenloper dat zijn de meeste op dit forum . :biggrin: een dvp wordt het vaker aangeraden er zijn zelfs privé huizen bordelen waar de ggd iedere maand langs kom en de dames vrijwillig van de test gebruik mogen maken . dit is alleen van toepassing in nl en het geef dus geen garantie dat de club of bordeel soa vrij is een soa kan zomaar de kop op steken :eek:
in duitseland zijn er ao gangbengs waar je van te voren ook getest moet zijn een snel soa test is niet zo betrouwbaar als de test van de ggd anders voerde de ggd ook wel een snele soa test uit op hif is die wel betrouwbaar . ik zou dus nooit zelf aan een ao bezoek mee doen wil mijn hobby nog lang uitoefenen :baeh:
kees1000
18 februari 2014, 13:05
Ik raad de collega's beren die in die periode de bovengenoemde clubs hebben bezocht aan om ook te gaan testen! Vroegtijdig ontdekken van de ziekte in zijn beginstadium beter kansen biedt op definitieve genezing!
grundig
18 februari 2014, 14:41
Vielen Dank für eure Tips. Natürlich ist jeder für seine eigene Sicherheit verantwortlich und ich weiß das die Niederländische GGD sehr regelmäßige Inspektionen in Sex-Clubs in NL hält. DE hat dieses System auch. Nur die große Zahl der Mädchen aus den Rändern Europas und der Hopping von einem zum anderen Sex und Sauna Club macht grosse löcher in das System. Der Club-Besitzer sollte auch sehr viel restriktiver sein in der Einstellungspraxis von herangewähte Mädels und Gesundheitsbescheinigungen anfordern vor die Mädels eingestellt werden. Wie auch, der beste Rat ist: Nicht zuviele Clubs besuchen und eigentlich nur die Mädels verwöhnen die schon länger im Club arbeiten.
pietr21
18 februari 2014, 14:43
inderdaad Kees1000, ik laat me zowiezo elk jaar even checken...
Don Rudo
18 februari 2014, 14:48
Een SOA- testje kostte me vorig jaar EUR 256,91 en dat vond ik vrij royaal aan de prijs.
Dit jaar spendeer ik mijn eigen risico dan maar aan 2 a 3 van die testjes.
Het is niet zo dat de tests voor ons bij de GGD per se gratis zijn, elke ggd bepaalt zelf welke mensen ze als risicogroep
willen zien die in aanmerking komt voor gratis onderzoek.
de duisburg spesjalist
18 februari 2014, 15:05
inderdaad Kees1000, ik laat me zowiezo elk jaar even checken... soms is 1 keer per jaar te weinig zeker als ao clubs bezoek dan loop je 50 weken ogentest rond ik heb het er een keer met de arts van de ggd over gehad ze vroeg mijn hoe vak ik ging wandelen en of ik welles dingen zonder DEET ik ben eerlijk geweest en heb gezegd dat ik niet vies ben van een pz ma dat dat niet wekelijks gebeurt haar advies was toen wel om een keer vaker te komen dus 2 keer per jaar in die jaren dat ik wandel en dat zijn er 18 hebben ze nog nooit een soa bij mijn gevonden . soms denk ik bij me zelf een soa oplopen kan ook een goede waarschuwing zijn een keer pijn aan je lul hebben een goneroetje dan leer je het wel af dat pz . ik heb het er een keer met rudinl over gehad op de vuif van dopke en deket we gaan steeds veder als beren vroeger was er in het spijker ook een pz verkrijgbaar ma voor een meer prijs van 50 gulden later was die meer prijs 50 euro ;) vroeg ik er niet om kreeg ik hem niet en ik liet het wel om te vragen . wij wandelaars zijn verpest in duitseland beseffen niet dat we hogerkansen hebben om een soa op te lopen niet alle oostblokkers zijn van de soa's bewust en in duisburg wordt er aardig voor gewaarschuwd . laats nog een stukje gelezen dat de vulkaanridder gepost had . en in de sauna clubs is het geen haar beter ik heb namelijk nog nooit een melding gezien dat er iemand op de vulkaan een soa heeft opgelopen daarintegen wel in de sauna clubs dat wil niet zeggen dat de vulkaan soa vrij is ;)
de duisburg spesjalist
18 februari 2014, 15:09
Een SOA- testje kostte me vorig jaar EUR 256,91 en dat vond ik vrij royaal aan de prijs.
Het is niet zo dat de tests voor ons bij de GGD per se gratis zijn, elke ggd bepaalt zelf welke mensen ze als risicogroep
willen zien die in aanmerking komt voor gratis onderzoek. Don Rudo ik kom al jaren bij de ggd heb al jaren de zelfde arts als ik bel is er nooit een probleem bij de ggd waar ik kom vallen de hoerenlopers onder de risico groep anders zeg je gewoon dat je homo ben en dan wordt je overal geholpen ;)
WA
18 februari 2014, 15:24
Die ervaring heb ik ook. Gewoon aangeven dat je met enige regelmaat naar de dames van plezier gaat. Dan ben je prostituant en val je in de doelgroep die gratis getest worden. Zelf heb ik nu 3 GGD's getest en heb er een gevonden waar ik me prettig voel. Verder wil ik opmerken dat de GGD's niet allemaal op dezelfde wijze testen. In Den Bosch bijvoorbeeld testen ze niet standaard op hepatitis B en moet je daar expliciet om vragen.
MichelJ
18 februari 2014, 17:10
In Den Bosch bijvoorbeeld testen ze niet standaard op hepatitis B en moet je daar expliciet om vragen.
Tegen Hepatitis B zou eigenlijk iedere hoerenloper verplicht ingeënt moeten worden. Hepatitis B is zeer besmettelijk, de kans dat je besmet raakt is 100x groter dan bv. HIV.
Na 3 vaccinaties ben je 15 jaar beschermd, kost je wel ongeveer 160 EUR, oftewel 0,20 EUR per week.
WA
18 februari 2014, 17:22
Mee eens. In Nijmegen is het me al eens aangeboden. De laatste keer in Den Bosch ook. De kosten per GGD voor de vaccinatie tegen Hepatitis B verschillen wel. Sommige zijn wat goedkoper, andere weer duurder.
de duisburg spesjalist
18 februari 2014, 17:33
Tegen Hepatitis B zou eigenlijk iedere hoerenloper verplicht ingeënt moeten worden. Hepatitis B is zeer besmettelijk, de kans dat je besmet raakt is 100x groter dan bv. HIV.
Na 3 vaccinaties ben je 15 jaar beschermd, kost je wel ongeveer 160 EUR, oftewel 0,20 EUR per week. je hoef hier toch ma 8 prikken voor te halen en ben je je hele leven er van af . over de kosten 1 keer geen sauna club en 1 weekje geen vulkaan :biggrin: zelf ben ik ooit voor hepatitis b ingeënt jaren geleden inderdaad 8 prikken ik moest het toen van me baas werkte toen bij een rioolbedrijf en er was een personeels lid overleden aan hepatitis B
MichelJ
18 februari 2014, 17:47
je hoef hier toch ma 8 prikken voor te halen en ben je je hele leven er van af.
Nee 3 of 4 prikken is voldoende voor 15 jaar, of mogelijk levenslang, bescherming:
Hepatitis B voorkomen
Tegen deze ziekte kunt u worden gevaccineerd met een injectie.
Na injectie maakt het lichaam afweerstoffen tegen het virus. Als u dan in aanraking komt met levende virussen, kan uw lichaam deze effectief bestrijden. Meestal zijn er 3 vaccinaties nodig verspreid over een half jaar, maar dit is afhankelijk van uw situatie.
Na een volledige serie van drie vaccinaties beschermt het vaccin na 1-3 maanden tegen hepatitis-B. De bescherming houdt waarschijnlijk levenslang aan. Niet iedereen reageert op het vaccin, 9 op de 10 mensen zijn beschermd.
Verder wordt het hepatitis-B-vaccin ook gegeven aan mensen die extra risico op Hepatitis B lopen. Dat zijn:
mensen die door een verwonding in aanraking zijn gekomen met bloed dat besmet zou kunnen zijn;
mensen die veel risico lopen op contact met bloed, zoals artsen, tandartsen en verpleegkundigen;
mensen die orgaantransplantaties moeten ondergaan, vaak bloedtransfusies krijgen of medicijnen gebruiken die gemaakt zijn van bloed;
dialysepatienten;
mensen met veel wisselende seksuele contacten waarbij de kans groot is op besmetting;
dragers van hepatitis C-virus, omdat zij meer kans hebben op infectie met hepatitis B;
verstandelijk gehandicapten in tehuizen, omdat zij kans hebben op bijtwonden;
mensen die samenleven met besmette personen of met mensen die een grote kans hebben op besmetting;
prostituees;
acupuncturisten, tatoeëerders en piercers;
gebruikers van intraveneuze drugs;
mensen die hebben gewoond in gebieden waar hepatitis-B heerst.
http://www.apotheek.nl/Medische_informatie/Medicijnen/Medicijnen/hepatitis_B_vaccin.aspx?mId=10698&rId=722
KevinK
18 februari 2014, 18:04
willen zien die in aanmerking komt voor gratis onderzoek.
Je kunt er zelf voor zorgen dat je in een dergelijke risicogroep terecht komt door te zeggen dat je een hoerenloper bent en denkt iets onder de leden te hebben. Als dat niet helpt vermeldt je er nog bij dat je bisexueel bent. Truc geleerd door dame van de GGD, die het niet erg vond me aan een gratis test te helpen.
Verder ben ik eens geholpen bij de huisarts en dat kostte me iig veel minder dan het door jou genoemde bedrag.
KevinK
18 februari 2014, 18:07
Ik raad de collega's beren die in die periode de bovengenoemde clubs hebben bezocht aan om ook te gaan testen! Vroegtijdig ontdekken van de ziekte in zijn beginstadium beter kansen biedt op definitieve genezing!
Ik raad de topicstarter aan te melden in welke clubs hij de laatste vier weken is geweest. Alle clubs waar hij vanaf augustus is geweest is natuurlijk onzin.
Verder zou topicstarter bij de club moeten melden dat hij bij dame XXX een SOA opgelopen zou kunnen hebben. De dame heeft zelf wellicht nog niks in de gaten.
KevinK
18 februari 2014, 18:08
Vielen Dank für eure Tips. Natürlich ist jeder für seine eigene Sicherheit verantwortlich und ich weiß das die Niederländische GGD sehr regelmäßige Inspektionen in Sex-Clubs in NL hält. DE hat dieses System auch. Nur die große Zahl der Mädchen aus den Rändern Europas und der Hopping von einem zum anderen Sex und Sauna Club macht grosse löcher in das System. Der Club-Besitzer sollte auch sehr viel restriktiver sein in der Einstellungspraxis von herangewähte Mädels und Gesundheitsbescheinigungen anfordern vor die Mädels eingestellt werden. Wie auch, der beste Rat ist: Nicht zuviele Clubs besuchen und eigentlich nur die Mädels verwöhnen die schon länger im Club arbeiten.
Vor allem der Verzicht auf Kondome macht grosse Loecher in das System.
Bluebear
18 februari 2014, 18:08
Na 3 vaccinaties ben je 15 jaar beschermd, kost je wel ongeveer 160 EUR, oftewel 0,20 EUR per week.
Goede tip MJ, volgende week meteen even voorstellen aan de huisarts. Bedankt!! :freu: :smile:
vakantieganger24
18 februari 2014, 18:22
Bij de uitslag van een soa onderzoek kreeg ik eens te horen dat ik hepatitus b heb gehad. Het was al niet meer aanwezig. Ik had het zo gezegt zelf geklaard zoals dat heet. Ik heb er nooit iets van gemerkt en heb geen flauw idee wie ik hiervoor moet bedanken.
rmjhexe
18 februari 2014, 18:30
Bij de uitslag van een soa onderzoek kreeg ik eens te horen dat ik hepatitus b heb gehad. Het was al niet meer aanwezig. Ik had het zo gezegt zelf geklaard zoals dat heet. Ik heb er nooit iets van gemerkt en heb geen flauw idee wie ik hiervoor moet bedanken.
De meiden van de keileweg in Rotterdam , maar ja wat verwachten je toender tijd voor 10 gulden
MichelJ
18 februari 2014, 18:30
Goede tip MJ, volgende week meteen even voorstellen aan de huisarts. Bedankt!! :freu: :smile:
Zeg maar tegen je dokter dat je je slurf graag in bruine gaatjes steekt, dan kan de vaccinatie gratis zijn ;)
Gratis vaccinaties
In Nederland worden groepen met een verhoogd risico op hepatitis B gratis gevaccineerd. Dit zijn bijvoorbeeld prostituees, drugsgebruikers en mannen die seks hebben met mannen. Het vaccin dat hiervoor wordt gebruikt is veilig en effectief.
De vaccinatie bestaat uit drie injecties waarbij de tweede een maand na de eerste vaccinatie wordt gegeven en de derde vijf maanden na de tweede vaccinatie. Iemand die is gevaccineerd, is langdurig beschermd tegen hepatitis B. Je kunt dat zeker weten door je bloed 4 tot 6 weken na je laatste vaccinatie te laten controleren op antistoffen tegen hepatitis B. Dat onderzoek moet je meestal zelf betalen.
http://www.soaaids.nl/nl/soas/veel-voorkomende-soas/hepatitis-b
de duisburg spesjalist
18 februari 2014, 18:36
Je kunt er zelf voor zorgen dat je in een dergelijke risicogroep terecht komt door te zeggen dat je een hoerenloper bent en denkt iets onder de leden te hebben. Als dat niet helpt vermeldt je er nog bij dat je bisexueel bent. Truc geleerd door dame van de GGD, die het niet erg vond me aan een gratis test te helpen.
Verder ben ik eens geholpen bij de huisarts en dat kostte me iig veel minder dan het door jou genoemde bedrag. hoe lang is dat geleden dat jij geholpen ben tijden veranderen ook em het eigen risico bij de huisarts is hoger als 3 jaar terug
KevinK
19 februari 2014, 04:21
hoe lang is dat geleden dat jij geholpen ben tijden veranderen ook em het eigen risico bij de huisarts is hoger als 3 jaar terug
.
gustave_dekker
27 juni 2014, 10:10
Wat moet je doen als je vrij zeker weet wie de SOA aan je hebt "gegeven" en nog steeds "onbehandeld" rondloopt in die specifieke club?
de duisburg spesjalist
27 juni 2014, 10:31
dame in eerste instantie zelf aanspreken lijk mijn het logies wel knap dat je zelf weet van wie de soa afkomstig is dan zal je zelf het boekje ook wel zelf buiten het boekje zijn gegaan ik wandel al 20 jaar en heb zelf nog nooit een soa opgelopen en ik laat me 1 keer per jaar testen op een soa
Pietjepik
27 juni 2014, 10:36
Wat moet je doen als je vrij zeker weet wie de SOA aan je hebt "gegeven" en nog steeds "onbehandeld" rondloopt in die specifieke club?
hoe stel je vast dat die persoon onbehandeld is gebleven?
niet de moraalridder uithangen adviseer ik, jedem das seine en een ieder die met dellen neukt moet zelf maar ondervinden wat de consequenties kunnen zijn. goede leerschool.
fr_loper
27 juni 2014, 13:50
Vaccinaties voor Hep. B worden vergoed door ziektekosten verzekering,
mits je van plan bent op reis te gaan naar een land waar Hep. b voor word geadviseerd.
(dus even een reisfoldertje door bladeren van Thailand ;) , en dan een afspraak maken )
Onderstaande lijst geeft aan welke zorgverzekeraar wat vergoed.
http://www.zorgverzekeringwijzer.nl/zorgvergoedingen/hepatitis-b-vaccinatie
rmjhexe
27 juni 2014, 14:00
Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken, niet alles wat je gratis krijgt is fijn:mad:
Pietjepik
27 juni 2014, 14:03
... niet alles wat je gratis krijgt is fijn:mad:
Inderdaad er zijn waarschijnlijk vele schwulen en transen te vinden die hem graag gratis bij je inbrengen!! :mad_6:
Pietjepik
27 juni 2014, 14:06
mijn snikkel prikt trouwens ook verdacht veel en intens na mijn YinYang uitje?? :wand:
Dan heeft die ene trut er toch te lang naar gekeken!!! :mad_6:
Dat is een lastige vraag. Te beginnen met hoe je 100% zeker weet dat je het bij een bepaalde dame hebt opgelopen. Als dat zo is kun je de de dame er op aanspreken, die zal het waarschijnlijk gaan ontkennen, vraag is ook of ze zich er zelf van bewust is, vaak zal dat wel zo zijn.
Of het zinvol is het met de club te bespreken is ook de vraag. Realiteit is dat je in geen enkele club de garantie kunt krijgen nooit een SOA op te lopen, zelfs niet in clubs waar dames hier regelmatig op worden gecontroleerd. Nieuwe dames in een club kunnen beginnen als de papieren kloppen, naar een recente SOA test wordt vaak niet gevraagd.
de duisburg spesjalist
27 juni 2014, 16:06
Dat is een lastige vraag. Te beginnen met hoe je 100% zeker weet dat je het bij een bepaalde dame hebt opgelopen. Als dat zo is kun je de de dame er op aanspreken, die zal het waarschijnlijk gaan ontkennen, vraag is ook of ze zich er zelf van bewust is, vaak zal dat wel zo zijn.
Of het zinvol is het met de club te bespreken is ook de vraag. Realiteit is dat je in geen enkele club de garantie kunt krijgen nooit een SOA op te lopen, zelfs niet in clubs waar dames hier regelmatig op worden gecontroleerd. Nieuwe dames in een club kunnen beginnen als de papieren kloppen, naar een recente SOA test wordt vaak niet gevraagd.
dames waar je mee gekamert heb het laten weten dat je een soa heb opgelopen dit zal je ook best telefonisch aan de teke kunnen doorgeven ik weet zeker dat dat in de meeste clubs gewaardeerd wordt er zit namelijk geen 1 club te wachten op de naam soa club ;) overgens de uitslag van een soa test duurt ik heb hem meestal binnen 5 werkdagen een soa kun je ook oplopen als de dvp eerst de enne lul en dan de andere lul vast pak daarom ga ik altijd tussen 2 dvps in zitten 1 dvp tussen 2 beren is vragen om een soa ik denk dat de dames vaker getest worden als de beren op een soa
rmjhexe
27 juni 2014, 16:16
Heb 1 keer een soa opgelopen, en ik weet bij welke dame, het was een pzc actie waar ik het gekregenen heb , denk je dat als ik bel met deze partytreff dat ze reageren ; deze dame moet even op
De reservebank? Je geloofd zeker ook in sprookjes?
Het is sowieso een goed idee de vrouwen met wie je recent (laatste half jaar, voor zover nog benaderbaar en/of actief) gekamerd hebt te laten weten dat je hen mogelijk hebt besmet - dat lijkt me wat minder offensief dan ze te benaderen met de opmerking dat ze jou waarschijnlijk besmet heeft.
Dat kan rechtstreeks, per telefoon/appje als je over een nummer beschikt, in de club, of via de club waar je je pleziertje en cadeautje hebt uitgepakt/opgelopen.
Sterkte en een voorspoedig herstel zonder complicaties gewenst!
.../... denk je dat als ik bel met deze partytreff dat ze reageren; deze dame moet even op de reservebank? Je geloofd zeker ook in sprookjes?
Is dat een reden om niet in kontakt te treden?
Zeker als je denkt te weten dat zij jou besmet heeft?
En alle vrouwen die je tussen het moment van je besmetting en het moment dat je de bevestiging had dat je besmet was hebt bepoteld en mogelijk besmet?
Mijn ervaring (niet in partytreffs want daar ben ik nog nooit geweest) is dat de vrouwen het op prijs stellen - na in eerste instantie schrik - dat je daar open over bent.
Wat ze er vervolgens zelf mee doen, is natuurlijk een heel ander verhaal.
In ieder geval bestijg ik nog regelmatig een mevrouw met wie ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid behalve het bed ook een soa heb gedeeld.
Nibor76
27 juni 2014, 16:51
Gewoon melden anoniem.
De vrouwen willen het ook gewoon weten of ze iets hebben.
Vrouwen weten en voelen vaak geen eens dat ze iets hebben maar dat wat ze hebben kan hen wel onvruchtbaar maken niet iets wat en meid van 22 op zit te wachten :eek:
Als je het meldt zullen ze direct alle vrouwen testen vanwege kruisbestuiving.
de duisburg spesjalist
27 juni 2014, 17:16
Heb 1 keer een soa opgelopen, en ik weet bij welke dame, het was een pzc actie waar ik het gekregenen heb , denk je dat als ik bel met deze partytreff dat ze reageren ; deze dame moet even op
De reservebank? Je geloofd zeker ook in sprookjes?
ik geloof niet in sprookjes ma ik denk wel dat de club het meld aan de dame althans de niet ao clubs want een ao club vraag nu 1 maal om soa's :eek: nu pak ik een does en ga naar mijn schatjes in db kijken of ze soa vrij zijn :rolleyes:
Pietjepik
27 juni 2014, 17:31
ik geloof niet in sprookjes ma ik denk wel dat de club het meld aan de dame althans de niet ao clubs want een ao club vraag nu 1 maal om soa's :eek: nu pak ik een does en ga naar mijn schatjes in db kijken of ze soa vrij zijn :rolleyes:
1 tip; als er witte pus uit haar vulva druipt dan kun je het beffen beter overslaan. Dat is geen soa maar een bacteriële infectie. Daar hebben we het hier nog niet over gehad en ik vind dat dat iets is waar toch wel voldoende aandacht aan gegeven dient te worden. Het is 1 van de vele taboes die met de mantel der lust bedekt worden maar wel degelijk een risico voor een klant kan betekenen.
Dus graag ook over dit soort dames een uitgebreid verslag Spesjalist! :freu:
de duisburg spesjalist
27 juni 2014, 17:48
uitgebreide verslagen over soa's bij de dames ga ik hier niet mededelen dat is overgens ook niet toegestaan op dit forum eb zijn al heel wat berichten gewist van sao dvps in de clubs die daar werkzaam zijn en ook op de vulkaan zal het niet toegestaan zijn om deze dames hier te vermelden . het is de verantwoordelijkheid van ieder persoon om deze hobby veilig uit te oefenen :biggrin:
gustave_dekker
28 juni 2014, 04:14
Met andere woorden, is het absoluut aan te raden het direct te melden bij de desbetreffende dame en/of club. Maar verder hier geen woord over roepen, zodat mede ijsberen in de tussentijd het ook mee kunnen krijgen en heel misschien weer in andere clubs kunnen "doorgeven"?
:confused:
Met andere woorden, is het absoluut aan te raden het direct te melden bij de desbetreffende dame en/of club. Maar verder hier geen woord over roepen, zodat mede ijsberen in de tussentijd het ook mee kunnen krijgen en heel misschien weer in andere clubs kunnen "doorgeven"?
:confused:
Wat wijsheid is en wat je in zo'n situatie het beste kunt doen is iets wat je zelf moet bepalen waar je uiteraard rekening kunt houden met de adviezen die hier staan. Voor ons valt echter nooit te controleren of de beschuldiging klopt, dat is of iemand echt een SOA heeft opgelopen en of een bepaalde dame daar voor verantwoordelijk is.
Helaas hebben we ook vaak gezien dat dames volkomen onterecht maar wel bewust beschuldigd werden. Het noemen van concrete namen vinden we derhalve niet gepast.
Het oplopen van een SOA zal en blijft altijd een rest risico zijn bij een saunaclub bezoek.
Laatbloeier
28 juni 2014, 16:50
Ik heb een opgelopen soa een jaartje geleden met een briefkaartje anoniem gemeld bij de ao-club waar ik geweest was met daarbij de namen van de dames waar ik mee geweest was. Later vernam ik van een van die dames dat dat bericht was doorgekomen.
de duisburg spesjalist
28 juni 2014, 17:08
Wat wijsheid is en wat je in zo'n situatie het beste kunt doen is iets wat je zelf moet bepalen waar je uiteraard rekening kunt houden met de adviezen die hier staan. Voor ons valt echter nooit te controleren of de beschuldiging klopt, dat is of iemand echt een SOA heeft opgelopen en of een bepaalde dame daar voor verantwoordelijk is.
Helaas hebben we ook vaak gezien dat dames volkomen onterecht maar wel bewust beschuldigd werden. Het noemen van concrete namen vinden we derhalve niet gepast.
Het oplopen van een SOA zal en blijft altijd een rest risico zijn bij een saunaclub bezoek.
sorry dat ik met citaat reageer :eek:
ma de zin ; het oplopen van een soa zal en blijft altijd een rest risico zijn bij een saunaclub bezoek. dat klink zo dat je alleen ma soa's oploop in de sauna clubs zou je die zin niet anders kunnen maken het oplopen van een soa zal en blijft altijd een rest risico bij prostitutie bezoek op welke manier dan ook dan stoot je geen 1 dvp club of raam prostetutie / loophuis escort privé ontvangst car daets tegen het hoofd :freu:
Gewoon melden anoniem.
De vrouwen willen het ook gewoon weten of ze iets hebben.
Als je het meldt zullen ze direct alle vrouwen testen vanwege kruisbestuiving.
Dream on...
Pietjepik
28 juni 2014, 22:12
Kun je van Russisch neuken ook een Soa oplopen?
Kun je van Russisch neuken ook een Soa oplopen?
Jij wel :biggrin:, al zou ik meer oppassen bij jouw favoriete transen op de Vulkaan, dat heeft meer weg van Russisch Roulette spelen :baeh:!
Pietjepik
29 juni 2014, 12:09
Jij wel :biggrin:, al zou ik meer oppassen bij jouw favoriete transen op de Vulkaan, dat heeft meer weg van Russisch Roulette spelen :baeh:!
maar hoe loop ik risico als ik Russische roulette met die Transen speel? ik hanteer altijd voorbehoedbeleid en richt de .357 altijd uitsluitend op de transen en niet op mezelf. :baeh:
gustave_dekker
29 juni 2014, 16:49
Dream on...
Dit zou dus betekenen dat die "kruisbestuivingen" gewoon plaats gaan vinden.
Dan kan je wel misschien een latex harnas om je lans heen doen, maar aan die "mond en klauw" zeer doe je meestal niets tegen, tenzij je specifiek om PMC vraagt......
Pietjepik
2 juli 2014, 20:26
Wat is er aan de hand als urineren pijn doet? ik heb al twee weken het gevoel dat ik lava aan het pissen ben..... :wand: :angst:
phoenix
2 juli 2014, 20:28
toch maar es naar de dokter dan...pijn met pissen is dikwijls chlamidia of urinbuisontsteking
Peppino
2 juli 2014, 22:43
Wat is er aan de hand als urineren pijn doet? ik heb al twee weken het gevoel dat ik lava aan het pissen ben..... :wand: :angst:
Misschien te heet gegeten bij de chinees in Goch.......................
Badslippers
2 juli 2014, 22:51
Je bent toch niet een echte azijnpisser op dit forum dus daar kan de oorzaak niet liggen.
Bovendien kan ik niet vaak genoeg herhalen dat azijn een negatieve connotatie heeft vanwege dat gepis doch dit wondermiddel is werkelijk voor alles goed. Denk aan mijn tip:
Heb je schimmel op je eikel na een nacht goed doorraggen, hang hem drie dagen op rij 's morgens en 's avonds in een kopje azijn en je eikel glanst weer als een gouden deurknop.
Jansen
2 juli 2014, 23:01
Een keer tussen de rits uithalen.
Of aan die trans vragen in de Vulkanstrasse dat hij niet zo knijpt als je er in zit.
Pietjepik
3 juli 2014, 21:46
er komt inmiddels meer bloed dan pis uit bij het zeiken maar ik schaam me tegenover de arts dus ik krepeer maar lekker verder....
Vaarwel.....
Nibor76
3 juli 2014, 21:58
er komt inmiddels meer bloed dan pis uit bij het zeiken maar ik schaam me tegenover de arts dus ik krepeer maar lekker verder....
Vaarwel.....
ha, we hebben een zorgmijder tgv de verhoging van het eigen risico.
Ik spoot gister ook na de 6e keer bloedproppen.
Pietjepik
3 juli 2014, 22:07
Ik spoot gister ook na de 6e keer bloedproppen.
AO?
Jansen
3 juli 2014, 22:13
Vaarwel.....
Haha volgens mij spoor jij helemaal niet, vroeger hadden we een R.P.Lover binnenkort een R.I.P. AO lover :biggrin:
Pietjepik
23 juli 2014, 20:42
wat is er aan de hand als hij zelfs tijdens het douchen naar rotte vis blijft ruiken?
Sphinx
23 juli 2014, 21:16
Dan heb je last van een trololololol (https://www.youtube.com/watch?v=i1EG-MKy4so). Verdere symptomen zijn de neiging onder een brug te kruipen en opera's te gaan zingen
Bluebear
23 juli 2014, 21:26
wat is er aan de hand als hij zelfs tijdens het douchen naar rotte vis blijft ruiken?
Dan moet je dat zakje haringen dat je tussen je scrotum hebt hangen weghalen. Wedden dat het helpt!! :moon: :wink2:
8116
Pietjepik
27 juli 2014, 21:04
ik vrees dat ik syfillus opgelopen heb en dat mijn hersenen inmiddels aan het rotten zijn. Ik lees hier meer en meer sexueel getinte verhalen over allerlei erotische belevenissen, in de afgelopen jaren is me een dergelijke confronterende licht schockerende content hier niet eerder opgevallen? :nee:
Toulouse-Lautrec
27 juli 2014, 21:11
Niet vergeten:
Morgenochtend om half 9 > Afspraak maken met je psychiater.
Pietjepik
27 juli 2014, 21:37
Niet vergeten:
Morgenochtend om half 9 > Afspraak maken met je psychiater.
ach leef jij ook nog? :roll3:
Omega69
31 juli 2014, 19:32
@Pietjepik
1. Wat bedoel jemet "een aft"? Volgens "huidzieken.nl ": "Aften zijn pijnlijk zweertjes in de mond, die spontaan ontstaan. Meestal gaan ze vanzelf weer over.
2. Hoe kom je erbij dat het "herpes" is? Zijn er blaasjes te zien? Hier een omschrijving van "huidinfo.nl":
"Hoe ziet een herpes infectie eruit ?
Bij de man: zeer pijnlijke blaasjes die meestal snel stuk gaan en erosies worden. Deze erosies zijn enkele millimeters groot en worden gezien op de glanspenis, de voorhuid en de schacht van de penis. Ook kunnen afwijkingen bij de anus ontstaan na anaal sexueel contact. Wanneer de blaasjes intact blijven kan het soms lijken alsof er een pusachtige substantie in de blaasjes aanwezig is. De lymfklieren in de liezen zijn vaak verdikt en pijnlijk.
Bij de vrouw: vergelijkbare afwijkingen in en rond de vagina. Plassen is vaak pijnlijk.
De afwijkingen verdwijnen, indien onbehandeld, gemiddeld na 3 weken.
Na besmetting met het virus zal bij een groot deel van de geinfecteerden slechts milde klachten van pijn of zelfs helemaal geen klachten geven. Deze mensen zijn er dus vaak niet van op de hoogte dat zij zijn geïnfecteerd."
3. Blijft dus de vraag of je wat je gezien hebt wel degelijk HERPES is.
4. Zou het wel zinvol zijn om te weten over welk meisje je het hebt. Kun je ze precieser beschrijven? Heb je haar je vermoeden meegedeeld?
Hoe heeft ze daarop gereageerd?
Graag jouw reactie om deze vragen aub.
Piet Plezier
31 juli 2014, 19:47
pietje is gewoon de boel aan het opnaaien,moet je nemen met een korreltje zout. en zeker als rmj erbij is dat hebben ze samen in de auto afgesproken vermoed ik zo. ik geloof er in ieder geval geen barst van.
Pietjepik
31 juli 2014, 19:55
@Pietjepik
1. Wat bedoel jemet "een aft"? Volgens "huidzieken.nl ": "Aften zijn pijnlijk zweertjes in de mond, die spontaan ontstaan. Meestal gaan ze vanzelf weer over.
2. Hoe kom je erbij dat het "herpes" is? Zijn er blaasjes te zien? Hier een omschrijving van "huidinfo.nl":
"Hoe ziet een herpes infectie eruit ?
Bij de man: zeer pijnlijke blaasjes die meestal snel stuk gaan en erosies worden. Deze erosies zijn enkele millimeters groot en worden gezien op de glanspenis, de voorhuid en de schacht van de penis. Ook kunnen afwijkingen bij de anus ontstaan na anaal sexueel contact. Wanneer de blaasjes intact blijven kan het soms lijken alsof er een pusachtige substantie in de blaasjes aanwezig is. De lymfklieren in de liezen zijn vaak verdikt en pijnlijk.
Bij de vrouw: vergelijkbare afwijkingen in en rond de vagina. Plassen is vaak pijnlijk.
De afwijkingen verdwijnen, indien onbehandeld, gemiddeld na 3 weken.
Na besmetting met het virus zal bij een groot deel van de geinfecteerden slechts milde klachten van pijn of zelfs helemaal geen klachten geven. Deze mensen zijn er dus vaak niet van op de hoogte dat zij zijn geïnfecteerd."
3. Blijft dus de vraag of je wat je gezien hebt wel degelijk HERPES is.
4. Zou het wel zinvol zijn om te weten over welk meisje je het hebt. Kun je ze precieser beschrijven? Heb je haar je vermoeden meegedeeld?
Hoe heeft ze daarop gereageerd?
Graag jouw reactie om deze vragen aub.
Je kunt beter zelf even gaan kijken denk ik. teveel vragen voor mij.
Aften krijg je bijvoorbeeld in je mond als je met HIV besmet bent, kijk eens op google hoe een herpes geinfecteerde vagina eruit ziet, ik heb in een ziekenhuis gewerkt en bestudeerde daar medische vakbladen, ik herken de symptomen bij dat meisje direct.
viel spass!
Pietjepik
31 juli 2014, 19:56
pietje is gewoon de boel aan het opnaaien,moet je nemen met een korreltje zout. en zeker als rmj erbij is dat hebben ze samen in de auto afgesproken vermoed ik zo. ik geloof er in ieder geval geen barst van.
Jedem das seine vriend. Hoe je mijn eerlijke bericht ook ziet (of wil zien) is mij echt volledig egal.
Mocht je die club nog eens bezoeken, veel Plezier Piet !
Pietjepik
31 juli 2014, 22:13
ik ken een paar hele vieze meisjes in HP die op zeker een soa dragen, heb ik dankbaar mogen ontvangen van die liefjes. De kuur is ten einde en Pietje's Pik is weer als nieuw maar in het kader van stimuleren van nieuwsgierigheid laat ik maar in het midden wie het zijn?
gevalletje gebrek aan ijsberensaamhorigheid noem ik het.
Een ieder betaalt zijn eigen leergeld maar.
:wink2:
gustave_dekker
31 juli 2014, 22:26
:confused: mogelijk kruisbestuiving geweest??
Pietjepik
31 juli 2014, 22:36
:confused: mogelijk kruisbestuiving geweest??
de drie dames hebben van alles, mogelijk kruisbestuiving of allemaal heerlijk van een andere bron verkregen.
AO is me toch een feest.
Zultbroek81
31 juli 2014, 22:40
Hoi pietjepik
Ik kan dit ook bevestigen.
Heb een paar dames gezien met typische lichamelijke klachten/kenmerken
Van een soa denk aan uitslag;)
Was overigens voor het eerst in hp.
Er werd mij ook echt van alles aangeboden ook a.o werd vaak genoemd.
Dit kwam doordat er 20 vrouwen waren en 4 mannen.
De dames wilde graag een kamergang maken maar dat lukte niet iedereen,
Eigenlijk maar een paar.
Van de 10 vrouwen die me opzochten waren er 6 die mij aanboden om zonder condoom te neuken.
Ik was met 1 dame naar de kamer geweest.
Die had mij dit niet aangeboden ,en wilde ook wel even naar het pussy sliden plaats nemen
Op mijn Snikkel zonder cd.
Kreeg een beetje de indruk dat ao daar vrij standaard is.
Toen ik later vertrok en na het overigens zeer naar mijn zin te hebben gehad.
Werd mij gevraagd of ik het naar m'n zin had gehad die avond.
Antwoorde ik natuurlijk met ja ,toen vertelde de de theke dat hp een service club is.
Niet groot qua oppervlakte maar wel in service en daden natuurlijk :)
Groet,spank!
Hier enkele tips hoe te herkennen en wat te doen.
Herpes:
Na het oplopen van een herpes-infectie ontstaan de eerste klachten vaak al na een week. Er is dan meestal sprake van jeuk en een geïrriteerd, branderig en/of pijnlijk gevoel. Er ontstaan rode plekjes op de huid of slijmvliezen. Na één tot anderhalve dag ontstaan er blaasjes of zweertjes. Meestal op of rond de schaamlippen, de penis, rond de anus of bij de ingang van de vagina. Soms ontstaan er ook blaasjes of zweertjes in de anus of de vagina of op de baarmoedermond (ook in de vagina). De ernst van de klachten verschilt van persoon tot persoon. Vrouwen hebben vaak meer last tijdens het plassen.
Chlamydia:
Chlamydia is een bacterie die zich nestelt in de slijmvliezen van de geslachtsdelen. Vrouwen hebben meestal als klachten méér of andersoortige afscheiding, pijn in de onderbuik en/of onregelmatig bloedverlies (buiten de menstruatie om). Mannen kunnen pijn hebben bij het plassen en afscheiding hebben uit de plasbuis.
Syfilis:
Syfilis, ook wel lues genoemd, komt minder voor in Nederland, maar is wel ernstig als je het hebt. Er zijn drie fasen te onderscheiden van syfilis:
1.Fase 1: één of meer zweertjes op of rond de vagina, anus of penis of in de mond. Deze zweertjes verdwijnen weer binnen een paar weken.
2.Fase 2: enkele weken of maanden na fase 1, is de syfilis via de bloedbaan door het lichaam verspreid en kan er een grieperig gevoel ontstaan alsmede vlekjes op de huid. Ook deze klachten verdwijnen weer vanzelf.
3.Fase 3: blijft behandeling na fase 1 en 2 uit, dan gaat de syfilis een sluimerend bestaan leiden in het lichaam en schade aanrichten aan verschillende organen. Uiteindelijk kan dit als er geen behandeling plaatsvindt, zelfs leiden tot de dood.
Ben je er op tijd bij, dan is syfilis goed te behandelen en hoeven de gevolgen niet ernstig te zijn.
Candida:
Candida is een gistcel die een schimmelinfectie kan veroorzaken. Deze gistcel ontstaat door een verstoring in de balans van de gist-huishouding in het lichaam. Door verminderde weerstand kan de gistcel zich gaan vermenigvuldigen en verschillende klachten veroorzaken. Zo kunnen er pijnlijke, witte plekjes in de mond gevormd worden (spruw genoemd) en ook in de vagina kan een schimmelinfectie ontstaan en klachten geven. In de vagina ontstaat dan een brokkelige, zuur-ruikende afscheiding en ook is jeuk of een branderig gevoel mogelijk.
Candida kan dus van binnen uit ontstaan, maar ook overgedragen worden op de partner. De partner krijgt de schimmelinfectie dan wel in de vorm van een geslachtsziekte (SOA). Bij de man leidt candida tot klachten als jeuk, rode puntjes op de eikel of een schilferige, droge eikel.
lyon
1 augustus 2014, 21:47
Ten eerste, ga even rustig zitten en observeer de dames. hun lichaamsgedrag verteld je alles. Het is natuurlijk altijd mogelijk dat ze jeuk aan de poes hebben. en een rode vlek kan ook een mug zijn.
Herpes zijn blaasjes net als op de lip. het infectie gevaar is ook gelijk als op de lip. Het gevaar is het vocht of de open wond. Zodra dit er niet meer is kun je ook niet geïnfecteerd raken.
Genitale wratten hebben dezelfde besmetting gevaar als de wratten op je hand. Wratten worden veroorzaakt door een virus. Een droge wrat kan geen kwaad. maar vrijf je er over en hij schuurt open dan komt het virus vrij en dat is de besmetting en moet het behandeld worden.
Een witte afscheiding zie je direct en dan moet je ook met condoom het gewoon niet doen. Vaginale schimmel komt bij elke vrouw wel eens voor. het komt spontaan zonder een echt aanwijsbare reden. Er word van alles geroepen maar er is nooit echt wetenschappelijk bewijs geleverd over de oorzaak omdat ze wel weten dat het meerdere oorzaken heeft. De twee bekende zijn stres en hormoon schommelingen. maar er gaan gesprekken de ronde dat dit niet het enige oorzaak is. Het word in elk geval veroorzaakt door een schimmel en die is besmettelijk.
Maar bij alle ziektes geld dat als je er snel bij bent, dan is de schade beperkt.
phoenix
1 augustus 2014, 21:59
Bedankt voor jouw bijdrage Lyon, ik vermoed dat iedereen die deze inf. wil hebben gewoon kan googelen, sommige wassen hun gewoon met koud of lauw water schijnt heel goed te helpen
Ik bezoek af en toe de huisarts, gewoon effe klein bloedtestje of gewoon dames zoeken die het al een tijdje doen en jou nooit ao aanbieden, scheelt een hoop onrust
Pietjepik
5 augustus 2014, 09:51
echt klote zo'n kuur tegen chlamydia. Door die antibiotica heb je een week last van diarree. De stront zat hier aan de muren verdomme! :wand:
Eddy_V
5 augustus 2014, 11:39
echt klote zo'n kuur tegen chlamydia. Door die antibiotica heb je een week last van diarree. De stront zat hier aan de muren verdomme! :wand:
Sjees!!
Was die meid van je dus toch vreemd gegaan?!?
Pietjepik
5 augustus 2014, 11:53
Sjees!!
Was die meid van je dus toch vreemd gegaan?!?
het waren enkele anderen die ik ervan verdenk! :mad_6:
gustave_dekker
11 augustus 2014, 11:21
Was bij de dokter geweest, bloed afgenomen....weer SOA opgelopen!!!
Clinic
11 augustus 2014, 12:15
Da's kut....................en waar? Weet je dat?
gustave_dekker
11 augustus 2014, 12:44
Da's kut....................en waar? Weet je dat?
Eh....sorry, de admins leggen een censuur op het noemen van de club en namen. Ik mag helemaal niks zeggen hierzo, want er zijn al berichten verwijderd.
Bluebear
11 augustus 2014, 12:47
Eh....sorry, de admins leggen een censuur op het noemen van de club en namen. Ik mag helemaal niks zeggen hierzo, want er zijn al berichten verwijderd.
Heb je dit ook gemeld bij de desbetreffende club? Al weten we allemaal waar jij de laatste tijd veel bent geweest?????????? :rolleyes:
Clinic
11 augustus 2014, 12:56
Hmmmm, wat Bluebear al zegt..........ik denk net als hem logischerwijs dusssss.......
Maar een PM zou ik wel op prijs stellen.
gustave_dekker
11 augustus 2014, 12:56
Heb je dit ook gemeld bij de desbetreffende club? Al weten we allemaal waar jij de laatste tijd veel bent geweest?????????? :rolleyes:
@ Bleubear: Pas op hè!! Nu doet u een suggestieve opmerking. En dat MAG NIET van de admin......
Hmmmm, wat Bluebear al zegt..........ik denk net als hem logischerwijs dusssss.......
Maar een PM zou ik wel op prijs stellen.
@ Clinic: Geld ook voor u. Anders krijg ik het op mijn bord dat ik aan het "zwartepieten" bent, terwijl ik het erg goed heb met de club.
Eh ja, gebeld. En de reactie aan de lijn was:
".....I am sorry, we cannot check if all the girls here are clean. If they can show piece of paper from the doctor then it is enough for us. We cannot check if they really went to the doctor to check or that they just used money to buy the paper.
It is also your own fault, you better not fuck without condom. If you fuck without condom, then you can get sick, you know. But thank you for calling....."
Klonk trouwens niet als een bekende Theke, want ze was aardig over de zeik.....
Clinic
11 augustus 2014, 13:02
Klonk trouwens niet als een bekende Theke, want ze was aardig over de zeik.....
Nee, als wij in de juiste richting denken dan lopen er nogal wat thekes weg uit dat theehuis................
gustave_dekker
14 augustus 2014, 14:17
ik moet zeggen dat Syfilis inderdaad een hele nare ziekte is......
Nibor76
19 maart 2015, 23:37
Alles goed en wel maar ik heb ook wat opgelopen de dokter heeft het bevestig.
Het begint met een H en eindigt met een V.
Middeltje meegekregen en erop doen twee maal daags.
Het prikt en steekt als de tering maar het lijkt te verdwijnen.
Hoe kom je er niet aan, zorg voor goede weerstand, goed je vitamientjes nemen, op tijd naar bed, schijf van vijf, rust reinheid en regelmaat en pas op met handdoeken van anderen.
Mr.IJsbeer
19 maart 2015, 23:49
En waar zou de beroemde gustave_dekker een SOA hebben opgelopen. Hij komt alleen maar in 1 club!
w00dyy
25 maart 2015, 14:21
Alles goed en wel maar ik heb ook wat opgelopen de dokter heeft het bevestig.
Het begint met een H en eindigt met een V.
Middeltje meegekregen en erop doen twee maal daags.
Het prikt en steekt als de tering maar het lijkt te verdwijnen.
Hoe kom je er niet aan, zorg voor goede weerstand, goed je vitamientjes nemen, op tijd naar bed, schijf van vijf, rust reinheid en regelmaat en pas op met handdoeken van anderen.
HPV dus...
pietSAN
27 maart 2015, 11:26
Beste Beren,
Even wat info over genitale wratjes, oftewel humaan papillomavirus (hpv) typen 6 en 11.
Genitale wratten is geen ernstige soa, maar kan wel hardnekkig zijn en de behandeling is vaak niet prettig.
Hpv parasiteert het plaveiselepitheel van de huid en slijmvliezen.
Verschillende bronnen geven verschillende aantallen varianten hpv: 80, meer dan 100 of soms zelfs meer dan 130.
Niet ernstig
Typen 6 en 11 veroorzaken genitale wratten. Deze typen hebben niet te maken met het ontstaan van baarmoederhalskanker of andere soorten kanker. Dus als iemand wratjes ontwikkelt betekent dat niet automatisch dat er ook kanker is. Paniek is niet nodig.
De varianten hpv die wel een rol spelen bij het ontwikkelen van baarmoederhalskanker en andere kankers (anus) veroorzaken geen wratjes.
De meeste mensen lopen wel het virus op, maar ontwikkelen geen wratjes. Meer dan 50% van iedereen die seksueel actief is (dus niet alleen prostituees, maar ook alle mensen die onbetaald seks hebben) zijn ooit geïnfecteerd door het genitale wratten virus, sommige schattingen spreken zelfs over 80%. Maar, de meeste infecties verlopen dus zonder klachten (asymptomatisch en zonder consequenties). Mogelijk ontwikkelt slechts 1% genitale wratten (bron RIVM).
Hoe loop je het op
Simpelste antwoord is: door seks te hebben.
Moeilijker gezegd: Seksuele handelingen waarbij huid of slijmvliezen met elkaar in aanraking komen waarbij sprake is van onbeschermd contact met de plek waar virusuitscheiding plaatsvindt. Microlaesies ten gevolge van seksuele activiteit zijn nodig voor inoculatie van het virus in het slijmvlies. Hpv is zeer besmettelijk en 60 tot 80% van de seksuele partners van patiënten met genitale wratten dragen het virus (al) bij zich.
Dus wat betekent dat?
Overdracht door met name:
*Vaginaal en anaal neuken (ook als dat met condoom is - zie volgende punten)
*Onbeschermd oppervlakkig penis-vagina, penis-penis of penis-anus contact.
*Wederzijdse masturbatie
*Door zelfbesmetting (auto-inoculatie) via de vingers naar een ander deel van het lichaam
*NB! Orale seks (pijpen/beffen) en tongzoenen zijn in de regel geen transmissieroute. Niet nul, maar in de praktijk zie je dit dus zelden.
*Handdoeken / washandjes. Door vochtige handdoeken en washandjes die pas in aanraking gekomen zijn met het virus. Als je bijvoorbeeld de gebruikte handdoek van je buurman in de sauna gebruikt om je tussen de benen af te drogen.
Wat doen als je wratjes ziet?
Naar de dokter! Alleen een arts kan beoordelen of wat jij ziet daadwerkelijk een genitaal wratje is.
Er zijn diverse manieren van behandelen. Varieert van aanstippen met tinctuur tot chirurgisch verwijderen.
Niet zelf gaan dokteren met wrattenspul dat je bij de drogist kunt kopen!!
Even geen seks hebben, of in ieder geval het gebied waar de wratjes zitten met rust laten. Niet aankomen dus (behalve de aanraking die nodig is voor de behandeling).
Wanneer is het over?
Als je geen wratjes meer ziet is het over. Dan kun je ook weer seks hebben.
In een vaste relatie hoef je geen condoom te gebruiken. Als je losse sekscontacten hebt of als je seks hebt met een prostituee: condoom gebruiken.
Je kunt een trilogie schrijven over deze soa en de duizenden vragen die er jaarlijks aan ons gesteld worden. Als je nog een vraag hebt? Be my guest! :)
Ik ben niet 24/7 op dit forum, maar komt vaak genoeg langs om relatief rap te reageren.
Vriendelijke groet,
pietSAN
de duisburg spesjalist
27 maart 2015, 11:57
ik laat me jaarlijks controleren bij de ggd 3 jaar geleden vond ik een klein bultje net boven me penis komt hoofdzakelijk terug als ik me schaam haar verwijder .de dame van de ggd gaf aan dat het onschuldig is .na een tijd ergde ik me er aan en heb de dokter hem aan laten stippen dat is niet prettig ma wratjes komen altijd terug . als die weer te voorschijn kom tip ik hem zelf aan met formule W en werk prima de wrat blijf steeds lange weg nu al zo half jaar .de opmerking niet zelf gaan dokteren is bij deze dus niet gepast het licht er dus ma net waar de vrat zich bevind voor dat je er zelf eerst aan begin zou ik wel een arts bezoeken .
Nibor76
27 maart 2015, 12:09
Toevallig keek ik even en zag je reactie.
Beste Beren,
Even wat info over genitale wratjes, oftewel humaan papillomavirus (hpv) typen 6 en 11.
Genitale wratten is geen ernstige soa, maar kan wel hardnekkig zijn en de behandeling is vaak niet prettig.
Niet prettig om te zien en het kan soms bloeden omdat de huid daar bij je eikel en voorhuid extreem dun is, schrik.
Behandeling is bij mij meegevallen.
1) dag begin aanstippen met condyline je voelt niets en dan zo'n 5 a 10 seconden voel je een pijnprikkel en zo'n max 5 minuten was het weg eigenlijk al eerder.
de angst voor pijn was erger.
Na 1 dag zie je een grote wat donker verkleuren en en kleine zie je wat wit worden.
Na 2 dagen en zeker na de derde dag spoel je eraf met de douchstraal.
Het ziet er dan uit zoals eelt na een hele dag zwembadparadijs.
Na weer een dag kun je voorzichtig met een washandje schrobben.
De meeste mensen lopen wel het virus op, maar ontwikkelen geen wratjes. Meer dan 50% van iedereen die seksueel actief is (dus niet alleen prostituees, maar ook alle mensen die onbetaald seks hebben) zijn ooit geïnfecteerd door het genitale wratten virus, sommige schattingen spreken zelfs over 80%. Maar, de meeste infecties verlopen dus zonder klachten (asymptomatisch en zonder consequenties). Mogelijk ontwikkelt slechts 1% genitale wratten (bron RIVM).
Nou fantastisch, behoor ik eindelijk tot the one procent (http://www.imdb.com/title/tt0819791/)
Hoe loop je het op
Overdracht door met name:
*Vaginaal en anaal neuken (ook als dat met condoom is - zie volgende punten)
*Onbeschermd oppervlakkig penis-vagina, penis-penis of penis-anus contact.
*Wederzijdse masturbatie
*Door zelfbesmetting (auto-inoculatie) via de vingers naar een ander deel van het lichaam
*NB! Orale seks (pijpen/beffen) en tongzoenen zijn in de regel geen transmissieroute. Niet nul, maar in de praktijk zie je dit dus zelden.
*Handdoeken / washandjes. Door vochtige handdoeken en washandjes die pas in aanraking gekomen zijn met het virus. Als je bijvoorbeeld de gebruikte handdoek van je buurman in de sauna gebruikt om je tussen de benen af te drogen.
Mijn huisarts was het er niet 100% over eens over dat van die handdoeken.
Dat is denk ik meer een excuus voor vreemdgaande mannen om te geven aan hun vrouw ;)
Maar heb je met anaal meer 'kans' op besmetting als vaginaal (beide ZC)
Dan weet ik wel waar het vandaan kwam.
Ook heb ik meegedaan aan een trio pijpbeurt, dus het kan ook van één van de andere twee heren komen.
Wat doen als je wratjes ziet?
Naar de dokter! Alleen een arts kan beoordelen of wat jij ziet daadwerkelijk een genitaal wratje is.
Er zijn diverse manieren van behandelen. Varieert van aanstippen met tinctuur tot chirurgisch verwijderen.
Niet zelf gaan dokteren met wrattenspul dat je bij de drogist kunt kopen!!
Even geen seks hebben, of in ieder geval het gebied waar de wratjes zitten met rust laten. Niet aankomen dus (behalve de aanraking die nodig is voor de behandeling).
Klopt, ik kreeg condolyne mee.
Als tip wordt gegeven om wat vasaline te smeren. Ik gebruikte kleurloze aftersun op basis van aloavera. Verkoeld en kalmeert. Weet niet of het 'mag' maar kwaad deed het niet.
Wanneer is het over?
Als je geen wratjes meer ziet is het over. Dan kun je ook weer seks hebben.
In een vaste relatie hoef je geen condoom te gebruiken. Als je losse sekscontacten hebt of als je seks hebt met een prostituee: condoom gebruiken.
Je kunt een trilogie schrijven over deze soa en de duizenden vragen die er jaarlijks aan ons gesteld worden. Als je nog een vraag hebt? Be my guest! :)
Ik ben niet 24/7 op dit forum, maar komt vaak genoeg langs om relatief rap te reageren.
pietSAN
Nu zag ik begin van de week toch weer een klein plekje, waarschijnlijk 'vergeten' of en zo ja hoe lang duurt het voordat ik er weken/maanden van af bent.
En kun je je weerstand boosten zodat je het sneller klaart?
pietSAN
30 maart 2015, 14:15
(...) formule W en werk prima (...) wel een arts bezoeken.
Beste de duisburg spesjalist en anderen,
Formule W is niet op de markt om genitale wratten te behandelen.
Het is daarom niet iets dat ik aan zal raden aan het algemene publiek om genitale wratten te behandelen.
In jouw geval, bij jou, heeft het blijkbaar effect. Voor nu blijven de wratjes al een half jaar weg. De kans is vrij groot dat het virus zich inmiddels zo heeft teruggetrokken dat er geen nieuwe wratjes meer komen en er ook steeds minder/geen virusuitscheiding meer is. Dat doet vooral jouw eigen afweer met misschien een kleine rol voor de Formule W.
Wanneer je genitale wratjes behandeld met spul dat je 'over the counter' koopt en de wratjes blijven hardnekkig terugkomen, stop dan met dat spul en ga gewoon naar je huisarts voor professionele en correcte behandeling. Klopt, sommige van die behandelingen zijn niet prettig. Maar de kans dat je op gegeven moment écht van de wratjes afraakt is wel groter.
Vriendelijke groet,
pietSAN
pietSAN
30 maart 2015, 14:43
(...) met een washandje schrobben. (...) anaal meer 'kans' op besmetting als vaginaal (beide ZC) (...) trio pijpbeurt, (...) kleurloze aftersun op basis van aloavera. (...) hoe lang duurt het voordat ik er van af bent (...) weerstand boosten (...)
Beste Nibor76,
In je reactie kom ik een paar vragen/opmerkingen tegen waar ik op zal reageren.
Schrobben:
Nee, niet schrobben. Alleen maar afspoelen met de douche of voorzichtig deppen met een washandje met alleen water. Je huid ook deppen als je jezelf afdroogt. En zorgen dat de handdoek alleen door jou gebruikt wordt.
Anaal vs vaginaal:
Als jij zonder condoom neukt, vaginaal dan wel anaal, is de kans dat je het genitale wrattenvirus oploopt aanwezig.
En dan heb je met deze soa ook nog de pech dat je het virus kunt oplopen als je wél een condoom gebruikt, maar bijvoorbeeld met je handen wederzijds contact maakt.
Het verschil dat je dus kunt maken inzake risico is: een condoom gebruiken.
Pijpbeurt:
"*NB! Orale seks (pijpen/beffen) en tongzoenen zijn in de regel geen transmissieroute. Niet nul, maar in de praktijk zie je dit dus zelden."
Oftewel het is zeer onwaarschijnlijk dat jij via de omweg van de trio pijpbeurt deze soa hebt opgelopen van een andere man.
Aloe vera:
Als dit middeltje voor jou verkoeling geeft, is het niet schadelijk om te gebruiken.
Advies is inderdaad om rondom het wratje wat vaseline of iets anders verzachtends te smeren (behoedzaam en gericht) voordat je het wratje aanstipt. Je voorkomt daarmee dat de huid rondom het wratje kapot gaat.
Hoe lang duurt het:
Dat is lastig te zeggen, omdat dit nogal individueel bepaald is. Voor sommige mensen is 1 of 2 rondes aanstippen voldoende. Anderen moeten het vaker doen en weer een andere groep reageert niet op het aanstippen. Dan moet je weer terug naar de behandelend arts om over een ander soort behandeling te praten.
Je moet er in ieder geval niet eindeloos mee blijven tobben als één behandeling niks doet.
Weerstand boosten:
Tja, kan nooit kwaad natuurlijk. Het virus staat onder invloed van je afweer, dus als je afweer goed is zal je minder snel wratjes ontwikkelen. En als je ze dan toch ontwikkelt, dan zal met een goede afweer de genezing wellicht vlotter verlopen.
Gezond eten, met mate drinken, voldoende slapen, geen stress, voldoende bewegen, niet roken ...deze wat Calvinistische riedel is toch wel handig bij tijd en wijlen :smile:
En wat ook bevorderend werkt: even geen seks hebben zolang de wratjes aanwezig zijn (dus ook niet mét condoom, niet afgetrokken worden, niet gepijpt worden)
Vriendelijke groet,
pietSAN
de duisburg spesjalist
30 maart 2015, 16:14
Beste de duisburg spesjalist en anderen,
Formule W is niet op de markt om genitale wratten te behandelen.
Het is daarom niet iets dat ik aan zal raden aan het algemene publiek om genitale wratten te behandelen.
In jouw geval, bij jou, heeft het blijkbaar effect. Voor nu blijven de wratjes al een half jaar weg. De kans is vrij groot dat het virus zich inmiddels zo heeft teruggetrokken dat er geen nieuwe wratjes meer komen en er ook steeds minder/geen virusuitscheiding meer is. Dat doet vooral jouw eigen afweer met misschien een kleine rol voor de Formule W.
Wanneer je genitale wratjes behandeld met spul dat je 'over the counter' koopt en de wratjes blijven hardnekkig terugkomen, stop dan met dat spul en ga gewoon naar je huisarts voor professionele en correcte behandeling. Klopt, sommige van die behandelingen zijn niet prettig. Maar de kans dat je op gegeven moment écht van de wratjes afraakt is wel groter.
Vriendelijke groet,
pietSAN
ik schreef dat de arts van de ggd het onschuldig vond met namen dat ze terug kwamen als ik me schoor of het werkelijk genretalen vraten zijn geweest geen idee ;)
en eerst na de huis Ards gaan voordat je er aan begin dat was mijn boodschap :eek:
Badslippers
30 maart 2015, 18:32
ik schreef dat de arts van de ggd het onschuldig vond met namen dat ze terug kwamen als ik me schoor of het werkelijk genretalen vraten zijn geweest geen idee ;)
en eerst na de huis Ards gaan voordat je er aan begin dat was mijn boodschap :eek:
Gewoon appelcider azijn gebruiken. Is overal goed voor. Schimmel op je eikel, hang 'm 's morgens en 's avonds 1 minuut in de azijn en je bent van alle ellende verlost. Schoonmaakazijn is iets agressiever want dat schroeit zelfs mijn onkruid weg. Misschien ook wel SOA's.
Ik zie Pietsan alweer vertwijfeld met zijn hoofd schudden. Dus de waarschuwing is: "Don't try this at home".
de duisburg spesjalist
30 maart 2015, 19:26
Gewoon appelcider azijn gebruiken. Is overal goed voor. Schimmel op je eikel, hang 'm 's morgens en 's avonds 1 minuut in de azijn en je bent van alle ellende verlost. Schoonmaakazijn is iets agressiever want dat schroeit zelfs mijn onkruid weg. Misschien ook wel SOA's.
Ik zie Pietsan alweer vertwijfeld met zijn hoofd schudden. Dus de waarschuwing is: "Don't try this at home".
ha ha als de dokter het kan kan ik het ook je schijnt je er ook voor in te kunnen enten tegen generale vraten. volgens pietsan (In jouw geval, bij jou, heeft het blijkbaar effect. Voor nu blijven de wratjes al een half jaar weg. De kans is vrij groot dat het virus zich inmiddels zo heeft teruggetrokken dat er geen nieuwe wratjes meer komen en er ook steeds minder/geen virusuitscheiding meer is. Dat doet vooral jouw eigen afweer met misschien een kleine rol voor de Formule W.) ik hou dan ook ma een spreek uur in LR op 11-04 en neem wat stikstof mee en rubberen handschoenen en zou de damens is gaan behandelen die een te groote klit hebben de kosten voor de dames bedaagd 50 euro een consult extra's niet inbegrepen :biggrin:
Badslippers
30 maart 2015, 20:06
ha ha als de dokter het kan kan ik het ook je schijnt je er ook voor in te kunnen enten tegen generale vraten. volgens pietsan (In jouw geval, bij jou, heeft het blijkbaar effect)
Nee, ik heb er geen last van want ik ga een keer per week in de badkuip gevuld met azijn. Daarna nog een yoghurtbad en je kunt er weer tegen. Nog nooit wat opgelopen. Afkloppen dus.
Trouwens hier is de link (https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=appelcider+genitale+wratten). Succes ermee.
pietSAN
31 maart 2015, 09:23
(...) Misschien ook wel SOA's. (...)
Beste Badslippers en anderen,
Wat voor de één effect heeft, hoeft niet voor de ander zo te zijn. Sterker nog: het kan voor de ander zelfs ellende geven, schade aan slijmvlies ... wat meer meer risico op soa's geeft.
Wees daarom altijd voorzichtig met huis-tuin-en-keuken middeltjes. Maar als het bij jou geen kwaad doet? Be my guest.
Enne ... Nee, azijn houdt geen soa's tegen!
Vriendelijke groet,
pietSAN
de duisburg spesjalist
31 maart 2015, 10:35
pietsan ik moet toegeven je heb gelijk niet uit je zelf gaan dokteren ik ben er mee na de doctor geweest en die behandelde hem met stikstof (bevroor de vrat dus ) au formule w doet eigenlijk het zelfde na een 5 dagen aanstippen valt die er als een korstje van af doet lang niet zoveel pijn als die stikstof behandeling ;) en de vraag bij mijn is of het wel een generale vrat was ik ben er niet zeker van ma ben na de behandeling bij de arts na de apotheek gegaan en die raden mijn formule w aan het licht er natuurlijk aan ook waar hij zit ;)
veder had ik nog een vraag die jij niet beantwoord heb pietsan we vertrouwen namelijk hier allemaal op je :eek: ken je je tegen genatrale vraten inenten we zien je antwoord graag tegemoet
Badslippers
31 maart 2015, 15:51
Wees daarom altijd voorzichtig met huis-tuin-en-keuken middeltjes. Maar als het bij jou geen kwaad doet? Be my guest.
Enne ... Nee, azijn houdt geen soa's tegen!
Af en toe is het tijd voor wat luchtig vermaak vandaar mijn toevoeging "Don't try this at home".
Huis-tuin-en-keukenmiddeltjes kunnen uitstekende diensten bewijzen maar het moge toch duidelijk zijn voor de aandachtige lezer dat ze tegen SOA's niet helpen.
Hoewel azijn wel een wondermiddel is maar dan voor wat Huis-tuin-en-keukenklusjes. (http://kassa.vara.nl/tips/tips-detail/tipdetail/azijn-is-een-wondermiddel/)
Piet Plezier
31 maart 2015, 16:04
ik kan het niet vaak genoeg zeggen.
Als je AO neukt meteen als je klaar bent wassen met lauwwater en er is niets aan de hand.
sofaking
31 maart 2015, 16:40
Als je AO neukt meteen als je klaar bent wassen met lauwwater en er is niets aan de hand.
Verkeerde topic. Moet naar hier : ===> https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?576-Humor-IJsberenlol!
Piet Plezier
31 maart 2015, 16:48
Verkeerde topic. Moet naar hier : ===> https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?576-Humor-IJsberenlol!
nee nee sofaking ik heb dit van me eigen huisarts de Heer T uit R.
En het is echt zo.
over deze dingen maak ik geen grapjes.
Big30
31 maart 2015, 17:29
Klazien uut Zalk aka Piet Plezier spreekt tot U! Hier nog wat tips, last vd darmgang en opvliegers, koop een kilo bruine bonen met 500 gram uien maak het klaar met wat hachee.
Concentratie en geheugen problemen? Dat zijn dan Aardstralen, kan niet missen, koop een ingestraalde koperen afscherming en daarbij een Aluminium folie waar je de kamer mee bekleedt. Koop origineel spul geen neppers!
Doe uw voordeel met de tips van Klazien aka Piet!
joepie
1 april 2015, 15:21
En schuursponsje met jif doet ook wonderen .
phoenix
1 april 2015, 17:37
zoutzuur wil ok helpen, maar dan kunde wel niet meer neuken de is dan weer weer wel sneu
pietSAN
3 april 2015, 10:04
(...) ken je je tegen genatrale vraten inenten we zien je antwoord graag tegemoet (...)
Beste de duisburg spesjalist,
Kort antwoord: Ja, er bestaat een vaccinatie tegen een aantal types van het humaan papillomavirus (hpv), waaronder de typen die baarmoederhalskanker en genitale wratten kunnen veroorzaken
Maar:
Het vaccin wordt in eerste instantie alleen aan vrouwen toegediend en niet aan mannen. Dit in verband met het feit dat het hoofddoel van vaccineren is om baarmoederhalskanker te voorkomen. Bovendien heeft het vaccin alleen effect bij nog niet seksueel actieve mensen. In het Rijksvaccinatieprogramma kunnen alle meisjes van 11 à 12 jaar kosteloos worden gevaccineerd.
Wanneer je al jaren seksueel actief bent heeft het niet veel zin om je alsnog te laten vaccineren.
Er bestaat dus geen advies aan prostituees (of hun klanten) om zich te laten vaccineren.
Meer informatie kun je vinden op:
http://preventie.kwfkankerbestrijding.nl/dossier-baarmoederhalskanker-en-hpv/Pages/standpunt-hpv-vaccinatie.aspx
Vriendelijke groet,
pietSAN
de duisburg spesjalist
3 april 2015, 10:14
Beste de duisburg spesjalist,
Kort antwoord: Ja, er bestaat een vaccinatie tegen een aantal types van het humaan papillomavirus (hpv), waaronder de typen die baarmoederhalskanker en genitale wratten kunnen veroorzaken
Maar:
Het vaccin wordt in eerste instantie alleen aan vrouwen toegediend en niet aan mannen. Dit in verband met het feit dat het hoofddoel van vaccineren is om baarmoederhalskanker te voorkomen. Bovendien heeft het vaccin alleen effect bij nog niet seksueel actieve mensen. In het Rijksvaccinatieprogramma kunnen alle meisjes van 11 à 12 jaar kosteloos worden gevaccineerd.
Wanneer je al jaren seksueel actief bent heeft het niet veel zin om je alsnog te laten vaccineren.
Er bestaat dus geen advies aan prostituees (of hun klanten) om zich te laten vaccineren.
Meer informatie kun je vinden op:
http://preventie.kwfkankerbestrijding.nl/dossier-baarmoederhalskanker-en-hpv/Pages/standpunt-hpv-vaccinatie.aspx
Vriendelijke groet,
pietSAN
dank u zijn we toch weer wat wijzer geworden ;)
Goedemorgenallemaal
7 april 2015, 11:16
Klazien uut Zalk aka Piet Plezier spreekt tot U! Hier nog wat tips, last vd darmgang .., koop een kilo bruine bonen met 500 gram uien maak het klaar met wat hachee.
Maar dat werkt heel goed hoor.... Pfffrrrt
Lauw water is gewoon standaardbehandeling, al was het alleen maar om de rubber en glijmiddelsmaak va je leuter te halen voor je weer PZC aangeboden krijgt. Zeep is slecht voor je huidje, zeker dat dunne huidje. En geen dame wil een zeepsmaak in haar mond.
Of het helpt tegen SOA's? Nouw, kweenie, ik heb ook gehoord dat het de kans dat enkele virussen de tijd krijgen naar binnen te dringen inderdaad kan verminderen. We hebben het dan over afspoelen, niet wassen als in "afschrobben" want dan ben je mogelijkerwijs zelfs vatbaarder. Voor andere ziektedragertjes is spoelen niet voldoende en als die je te grazen nemen ben je de lul en veel vatbaarder voor mogelijk wegspoelbare gemene dingetjes, ook als je spoelt....
Moraal van dit verhaal: neem het risico niet.
pietSAN
11 april 2015, 13:02
Beste Beren,
Ik ben er even een week (iets langer) tussenuit.
Woensdag 22 april weer terug.
Als er in de tussentijd vragen, problemen, zorgen zijn, aarzel niet om mijn collega's van de
Aids Soa Infolijn te bellen of met ze te chatten (http://www.soaaids.nl/nl/persoonlijk-advies).
Vriendelijke groet,
pietSAN
Wentelt Eefje
11 april 2015, 14:04
Goede vakantie! Geniet ervan
sofaking
11 april 2015, 14:32
Goede vakantie! Geniet ervan
Maar doe het wel safe hé !
Goedemorgenallemaal
16 april 2015, 10:14
Eigenlijk geen SOA , maar ik wou het jullie niet onthouden.
Goed, enige tijd gelden hier gerapporteerd dat ik wat geks op kleine GMA had zitten, zo op randje eikel. Huisarts zei achteloos "da's niks". Nou daar moe je het maar mee doen.
Zat er nog steeds dus toen ik voor een ander probleem langs kwam zei ik tegen de arts "ut zit er nog steeds"
"Nou la maar zien dan"
met iets minder enthousiasme dan in Babylon of SKW de broek omlaag ...
"mijn collega had gelijk, het is eigenlijk niks, ik bedoel geen Genitale wrat of SOA, maar een gewone wrat, ook niet besmettelijk".
"Ja maar da's wel lullig, jij weet dat het geen kwaad kan, ik weet dat het geen kwaad kan maar die jongedame die mij de PZC dienstverlening gaat geven weet dan natuurlijk niet die schrikt zich een hoedje".
"Tja goed punt, dan zullen we hem even aanstippen met vloeibare stikstof"
Jeemig de peemig, alsof ze een gloeiende pook tegen je leuter houden. Ik vroeg me echt even af of geen sex geen betere oplossing is...
Ahem..
"Ohja en doe even voorzichtig met sex, er kan zich een blaartje gaan vormen"...
P.S. ik heb in mijn woordkeus iets anders gebruikt dan de PZC diensten verlenende dame... ik lieg niet graag maar in dit geval leek het me wat beter.
Graagneuker
1 augustus 2015, 23:39
Tja met deze hobby kan je weleens wat oplopen.
Ik liep de laatste tijd rond met een gloeibougie die een geweldige sensatie gaf bij het plassen en ook nog eens flink nadruppelde waar mijn senseo apparaat jaloers op zou zijn.
Dus voor mij was het wel duidelijk.
Naar huisarts geweest en na onderzoek in het ziekenhuis bleek ik een gonorroe infectie te hebben opgelopen.
M.a.w. een druiper dus en heb nu een injectie in mijn bilspier gekregen en na een week zou ik er vanaf moeten zijn.
Tuurlijk ga je terugdenken en rekenen waar en van wie je dit relatiegeschenk hebt gekregen,maar in mijn geval is dit onmogelijk, simpel omdat het teveel dames zijn geweest de laatste maand.
Als je alleen al telt 2x pauschal club kom je op een respectabel aantal dames.
Ik dacht dat het wel meeviel met PZC,maar als je in contact komt met slijmvliezen van een vrouw kan je al besmetting oplopen ,dus ook PZC.
Maar gelukkig heb ik alleen maar Gonorroe opgelopen en geen combinatie met chlamydia ,want deze cocktail heeft weer andere aanpak nodig.
Na een week zou het over moeten zijn en de pik zou weer moeten pissen zonder nabrander.
Nibor76
20 oktober 2015, 22:27
PietSAN,
Zo'n 10 dagen geleden heb ik een mini gangbang gedaan.
Alles ging goed en wel niet geheel veilig maar ach dat ken je wel.
Wij hebben de vrouw goed en stevig doorgeneukt de cervix kietelen met creampies.
Ook deepthroat met klaarkomen tegen de huig aan met slikken erbij.
Goed niet echt veilig dus.
Maar nu kreeg ik van mijn maat te horen dat ze Gonorroe heeft opgelopen.
Van mij had ze het niet kunnen krijgen omdat ik net die week geleden de testuitslag kreeg, mijn maat drie weken geleden.
Er was nog een andere man bij misschien dat hij iets had dat weet ik niet.
Hoe dan ook 10 dagen later ik heb nergens last van, geen druiper, geen jeuk geen pijn bij het plassen of ander ongemak.
Mannen krijgen toch iets van 99% last van klachten als zij Gonorroe krijgen?
Zal het geen 99% zijn is het wel 80% ook vrij hoog.
De kans dat je het als man krijg ligt zo'n tussen de 20% en 50%
Kan ik er vanuit gaan dat ik gewoon niets ontwikkel anders had ik het al gehad.
Ja ik weet het antwoord denk ik wel om het zeker te weten laat je testen, maar ze zien me aankomen twee keer deze maand.
Badslippers
20 oktober 2015, 22:52
maar ze zien me aankomen twee keer deze maand.
Zeg je dat ook als je voor de 2e keer in de maand een ontstoken kies hebt? Dan smeek je dat je naar de tandarts mag. Ik zou zeggen, gewoon naar je huisarts en probleem bespreken. Dat is toch allemaal niet zo moeilijk. Je zou wellicht ook zo'n goedkope testkit bij de drogist kunnen halen maar die zijn niet altijd betrouwbaar genoeg.
tsjoep
21 oktober 2015, 20:28
...en wat te denken van een huisarts die hardop zegt wat hij denkt...
"Waar heb jij je leuter nu weer ingehangen??"
Vooral die "weer"... Alsof ik iedere maand bij hem langs ga met een puist op mijn snikkel :eek:
licky luke
22 oktober 2015, 10:12
...en wat te denken van een huisarts die hardop zegt wat hij denkt...
"Waar heb jij je leuter nu weer ingehangen??"
Vooral die "weer"... Alsof ik iedere maand bij hem langs ga met een puist op mijn snikkel :eek:
Ach, hij is gewoon jaloers ... niks van aantrekken... :biggrin:
pietSAN
27 oktober 2015, 12:17
(...) niet echt veilig (...) ze Gonorroe heeft opgelopen (...) testen (...)
Beste Nibor76,
Excuus voor de late reactie.
Ja, je raadt het antwoord goed: doe wel een test, want tegenwoordig komt het steeds vaker voor dat een man geen klachten ontwikkelt als hij gonorroe oploopt. En je hebt seks gehad met iemand die nu een soa blijkt te hebben. Dat alleen al is een reden om te testen.
Tuurlijk, voor de meeste mannen geldt dat zij na een dag of twee à drie duidelijke klachten krijgen - de klassieke 'druiper'. Maar de bacterie kan ook onopgemerkt toch in de plasbuis zitten.
Als je niet te vaak naar je huisarts wilt gaan, omdat deze te oordelend en moraliserend is, kun je overwegen om commercieel te testen.
Doe dit dan bij een betrouwbare instantie, in Nederland gevestigd en samenwerkend met een gecertificeerd laboratorium.
Twee betrouwbare voorbeelden:
https://soapoli-online.nl/ - online test bestellen en opsturen
https://onedayclinic.nl/ - fysiek langsgaan in Amsterdam
Lees meer over zelftesten: http://www.soaaids.nl/nl/soas/de-soa-test/soa-zelftest
Wat je ook zou kunnen proberen is om de GGD bij jou in de buurt te bellen. Je bent gewaarschuwd door een sekspartner - zo zou je het kunnen noemen - en dat is één van de criteria van de GGD's om je toe te laten tot hun spreekuur.
Via de website van Soa Aids Nederland kun je direct informatie opzoeken over de verschillende soa-centra:http://www.soaaids.nl/soa/testen_op_soas/adressen_voor_testen
Vriendelijke groet,
pietSAN
Goedemorgenallemaal
21 november 2015, 12:03
De wrattenproblematiek op mijn gereedschap is nagenoeg verdwenen. Dokter wou nog steeds alleen maar bevriezen dus wanhopig op internet gezocht. De gewone middeltjes waarschuwen allemaal tegen "contact met gezonde huis"dus daar wou ik mijn gevoelige eikelhuid niet meteen aan blootstellen...
Toen vond ik deze pagina...
https://omaweetraad.nl/gezondheid/wratten
het werkt....
(
licky luke
21 november 2015, 14:20
De wrattenproblematiek op mijn gereedschap is nagenoeg verdwenen. Dokter wou nog steeds alleen maar bevriezen dus wanhopig op internet gezocht. De gewone middeltjes waarschuwen allemaal tegen "contact met gezonde huis"dus daar wou ik mijn gevoelige eikelhuid niet meteen aan blootstellen...
Toen vond ik deze pagina...
https://omaweetraad.nl/gezondheid/wratten
het werkt....
(
Welke tip heb je het dan over?
Of heb je ze allemaal geprobeerd?
Ik zie iets van ochtendurine er op doen, dan helpt plassex misschien ook?
Of nagellak, die hebben de dames in de clubs ook vaak bij zich...
Speeksel erop is natuurlijk een open deur intrappen...
Volgens mij werkte oma vroeger ook als dvp... ;) :biggrin:
Goedemorgenallemaal
21 november 2015, 17:35
hint, knoflook met citroensap was het niet..