Volledige versie bekijken : Redheads
Mr Pussy
17 februari 2014, 08:24
6577
Redheads, gingers, meisjes met rode haren, prachtig! En dan bedoel ik niet rood uit een flesje (kan ook heel erg mooi zijn, Kasha in GT!) maar echt rossig haar met bijbehorende gelaatskenmerken, blanke huid, roze tepels en vaak sproetjes; Keltisch/Iers/Schots dus! :tongue: Zijn er dames in het clubcircuit met zulke features? Ik ben ze nog niet tegengekomen helaas. Hier nog wat voorbeelden (bron: reddit) ;)
657465756576
657865796580
658165826584
noglangnietuitgewandeld
17 februari 2014, 09:04
Gisteren liepen er in de Parksauna ook drie roodharigen. Bij een weet ik zeker dat het uit een potje komt, de andere twee waarschijnlijk naturel.
Limburger
17 februari 2014, 12:32
Vorig jaar zag ik bij GT ook regelmatig een echte roodharige lopen, maar ik weet niet hoe ze heet maar wellicht weet een ander forum lid wel haar naam.
sofaking
17 februari 2014, 16:35
Bij mijn laatste bezoek aan Yin Yang (nu al wel geleden van october of november) zag ik er eentje met lange lichtrosse krullen en froe froe ( pony) rondlopen. Wel BBW postuur, dus daar moet je van houden, maar buitengewoon mooi gelaat. Ik zag ze maar toen ik naar huis vertrok, anders zou ik zeker gaan kennis maken zijn. Ik hoop dat ik ze ooit nog eens wat beter zal kunnen bekijken.
SFL
18 februari 2014, 11:49
Omdat ik zelf al sinds die tijd meer in YY geweest ben, kan ik niet zeggen of ze er dezer dagen nog is, maar ik meen te weten dat het een Hollandse is waar SK het over heeft.
Voor de rest kan ik van bovenstaande foto's wel zeggen dat SFL de sproeten af wil likken van dames 1, 2 en 8.
deket
19 februari 2014, 17:14
geen cliché maar dat hiertoe vond ik roodharige meiden altijd zeer heet en geil in bed.
Clara Cleymans(Vlaamse aktrice)zou het mij ook geen twee keer moeten vragen(indien wel heb ik het eerste keer niet gehoord)
die roodharige meiden kunnen wel zolang ze willen op strand liggen of onder zonnenbank,ze zullen nooit bruin worden.
hun sproetjes hebben wel iets schattig.
indertijd werkte in de Antwerpse privé zo een ros,kempisch meisje met een Tom Boonen accent,man,man,man,dat was een geile meid,ze had ook veel te doen
Ascari
28 februari 2014, 15:36
Vorig jaar zag ik bij GT ook regelmatig een echte roodharige lopen, maar ik weet niet hoe ze heet maar wellicht weet een ander forum lid wel haar naam.
Ik weet niet of je deze dame bedoeld maar ik ben iets meer dan een jaar geleden met een roodharige Russische Annika op de kamer geweest. Ze is circa 1,65 groot, heeft rood krullend haar, blauwe ogen en sproeten. Gezellige meid die licht nymphomanische trekjes heeft. Ze vertelde mij dat ze alleen op de zaterdag werkt omdat ze ook een reguliere baan heeft.
Limburger
28 februari 2014, 17:02
Ik kom nooit op zaterdag in GT dus als zij alleen op die dag daar werkt dan heb ik haar nog nooit gezien