Inloggen

Volledige versie bekijken : Live vanuit de kleedkamer van Yin Yang

Pagina's : [1] 2

Eddy_V
6 februari 2014, 12:22
Dit nieuwe topic moest er toch een keer van komen na al die jaren!
Vanuit de kleedkamer omdat alleen hier het gebruik van Smartphones toegestaan is.

JonnyFontane
14 oktober 2024, 20:22
Zo alvast dit topic geopend voor de live verslagen uit het Roermondse....

Willem2
14 oktober 2024, 20:37
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36835-Live-vanuit-de-kleedkamer-van-Yin-Yang&p=355685#post355685 :rolleyes:

JonnyFontane
14 oktober 2024, 21:07
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36835-Live-vanuit-de-kleedkamer-van-Yin-Yang&p=355685#post355685 :rolleyes:
Dat is live uit de kleedkamer....
Ik hoef niet te weten wanneer Eddy_V zijn onderbroek uit trekt...:biggrin:

Willem2
14 oktober 2024, 21:11
Dat is live uit de kleedkamer....
Ik hoef niet te weten wanneer Eddy_V zijn onderbroek uit trekt...:biggrin:

In de rest van de club mocht je helemaal geen mobiele telefoon meenemen om er over te kunnen schrijven ...

Tropische_verrassing
14 oktober 2024, 22:46
Voor degene die morgen gaan:

Veel plezier!!

rob45
14 oktober 2024, 22:52
Voor degene die morgen gaan:

Veel plezier!!

Thanks T_V !
Nog elf uurtjes..

Bluebear
14 oktober 2024, 23:32
Thanks T_V !
Nog elf uurtjes..

Vol verwachting klopt ons hart. Wie de koek krijgt en wie de gard. :biggrin:

Mentholbear
14 oktober 2024, 23:53
Vergeet aub niet rapporteren over de voederbakken! ;)

schoolmeester
15 oktober 2024, 04:21
MB is alleen maar geobsedeerd door voederbakken, hij zal binnenkort door de vloer heen zakken !

schoolmeester
15 oktober 2024, 04:23
Allemaal veel plezier toegewenst ! Schoolmeester moet vandaag gewoon werken.

JonnyFontane
15 oktober 2024, 05:19
Veel plezier voor diegene die naar de opening gaan.
We wachten met smart op jullie verslagen..

Tjeppah
15 oktober 2024, 06:44
Veel plezier voor diegenen die gaan. Ook ik ben inderdaad erg benieuwd naar de verslagen van diegenen die vandaag gaan. Vooral benieuwd naar de prijzen die de dames vragen en dan voor welke service. Line up, zijn het bekende vrouwen uit andere clubs. Hoe is de wellness. Ik hoop hier iets over te lezen zodat ik weet of ik mijn voertuig op korte termijn richting Roermond zal sturen

Wentelt Eefje
15 oktober 2024, 07:09
Wat een geleuter, inmiddels twee livetopics waarin men over elkaar heen buitelt om aan te geven dat men nog niet gaat maar loeinieuwsgierig is naar ervaringen van hen die wel gaan...

Iamlonely
15 oktober 2024, 09:49
Ben onderweg :)

Shakir
15 oktober 2024, 10:00
Aftellen geblazen:

10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

OPEN!

:aola:

Tropische_verrassing
15 oktober 2024, 12:08
Aftellen geblazen:

10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

OPEN!

:aola:

Yeahhhhhh 😍

Rapa23
15 oktober 2024, 12:45
Hoe is the line up?

Tjeppah
15 oktober 2024, 12:46
Ik hoop dat de mobiele telefoon nu op meer plaatsen dan alleen bij de lockers gebruikt kan en mag worden zodat we live ervaringen mogen lezen. :freu:

Firehawk
15 oktober 2024, 12:49
Had yy het forum al geddost, bang voor slechte ervaringen? Lag er net weer een tijdje uit.

Partycrasher
15 oktober 2024, 13:07
Ik ben hier sinds 9.00 uur. 2 uur buiten en nu iets meer dan 3 uur binnen. Ik was als eerste binnen. Wie had dat ooit kunnen denken?

Er zijn hier op dit moment ongeveer 35 DVP's en ongeveer 100 Ijsberen. Er zijn hier abnormaal veel bekenden, iedereen praat bij met elkaar en lacht zich kapot met elkaar. Bekende Ijsberen zijn onder anderen Matlock, Bokito8, Ivanhoe en Lemaitre. Ook onze Amerikaanse vriend die er altijd bij is kwam net binnen. Het is hier heel erg sjiek. Het heeft echt heel veel potentie om Golden Time te vervangen. De maandelijkse feestjes gaan hoogstwaarschijnlijk terugkomen. Ik word weer geroepen. Straks meer.

Knutje77
15 oktober 2024, 13:51
Ik hoop dat de mobiele telefoon nu op meer plaatsen dan alleen bij de lockers gebruikt kan en mag worden zodat we live ervaringen mogen lezen. :freu:

In de huisregels staat dat het niet is toegestaan een mobiele telefoon mee de club in te nemen en dat je deze in de eigen locker kunt laten.

Moederke100
15 oktober 2024, 14:01
Weet iemand de prijzen al van de dames en is de service als vanouds?

Firehawk
15 oktober 2024, 14:06
Denk dat het gezelschap van partycrasher alleen maar zuipt.

Willem2
15 oktober 2024, 14:10
Had yy het forum al geddost, bang voor slechte ervaringen? Lag er net weer een tijdje uit.

Nee dat waren de russen, het was een aanval op de provider, alle websites lagen eruit...

wellness boy
15 oktober 2024, 14:34
Hebben ze binnen ook een whirlpool.

Jack42
15 oktober 2024, 14:36
Weet iemand de prijzen al van de dames en is de service als vanouds?

De prijzen zijn goedkoper dan voorheen en er zijn inmiddels 100+ vrouwen (net als in PHG vroeger) met allemaal de perfecte service. :freu:

rob45
15 oktober 2024, 14:37
Hebben ze binnen ook een whirlpool.Binnen niet maar buiten wel

WillyWandelaar
15 oktober 2024, 14:38
Ik ben benieuwd welke dames aanwezig zijn in YinYang. Met name welke bekende dames van andere clubs zoals Sixsens? Zijn er ook dames die al een tijdje niet meer in die andere clubs kwamen of zijn er nog oude bekende dames van YinYang voor de sluiting? Wie zijn er gesignaleerd?

wellness boy
15 oktober 2024, 14:39
Waar bevind zich de wellnes

wellness boy
15 oktober 2024, 14:42
Hebben ze ook een mancave.

Tjeppah
15 oktober 2024, 14:43

Zijn dat allemaal vereisten voor je voordat je een club bezoekt ?

WillyWandelaar
15 oktober 2024, 14:43
100 +, dus wachtrijen en te weinig werk voor de dames?

wellness boy
15 oktober 2024, 14:51
Ik laat me zaterdag wel verassen!

mechelen
15 oktober 2024, 15:07

Ok. :rolleyes:

Firehawk
15 oktober 2024, 15:24
Is toch geen nieuw topic voor nodig? Je ziet het wel in het live of algemeen topic.

WillyWandelaar
15 oktober 2024, 15:52
Welke bekende dames uit andere clubs of uit YinYang van voor de sluiting zijn aanwezig?

Picasso 1
15 oktober 2024, 15:56
Topicnaam dient veranderd te worden in 'het vragenuurtje'.
Is overigens ook altijd op dinsdag, alleen hier wat eerder gestart.

Siberische tijger
15 oktober 2024, 16:22

Niet alleen maar vragen stellen, Mentholbear eehh wellness boy.

The Joker
15 oktober 2024, 16:33
Volgens mijn spion ter plaatse is er zoals verwacht op de openingsdag een enorm geile beren overschot.
Dames zouden per half uur net zoveel vragen als de reguliere entreeprijs voor de heren.

Goedemorgenallemaal
15 oktober 2024, 16:53

39859

laplagne
15 oktober 2024, 16:58
En nu bekijk ik het even vanuit de damesbril: het berenoverschot is een goed nieuws voor de dames. Dan valt er zeker iets voor ze te verdienen en daar gaat het toch om.

wellness boy
15 oktober 2024, 17:51
Voor die 70€ wil ik dan wel het hele pretpakket.

Haradamannetje
15 oktober 2024, 17:53
ik wil ik wil ik wil, ga jij nou maar de Wellness in.

pret
15 oktober 2024, 17:55
Voor die 70€ wil ik dan wel het hele pretpakket.

Nou nee dus raamservice mij zien ze voorlopig niet in deze club. Jammer voor ze :biggrin:

pietpotent44
15 oktober 2024, 18:05
Ik hoop niet dat het waar is van die 70e per (elk ?) half uur.
Zeker wanneer ook het 2e half uur 70e is, ofwel 140e per uur ?(wat in de praktijk ook nog eens vaak 150e zal worden).

Nee, dat is mij echt teveel. Dat gaat in de papieren lopen. Zeker wanneer ik meerdere uren ga. Wat ik soms weleens doe.

In Vaals is een uur nog altijd 110e (tot 2022 zelfs nog 100e), en in 3 andere clubs in een straal van 70 km zelfs nog 100e. Dus.

Maar het kan natuurlijk ook zijn dat (een deel van) de dames gewoon hoog inzetten en maar proberen. Als 90% van de beren hapt, dan hebben ze het voor elkaar. Al zullen er dan wel een hoop beren afhaken.
En het kan ook zijn dat alleen het eerste half uur 70e is, en daarna 50e of 60e voor alle volgende halve uren.
Als (bijna) alle beren hun poot stijf zouden houden bij 60e per half uur zou dat wellicht ook kunnen werken.

Ik blijf nog even hopen dat het richttarief toch (een stuk) lager is. En dat die 70e van een paar golddiggertjes kwamen. En dat het toch gewoon rond de 60e is per (eerste) half uur.

Ik ga sowieso binnenkort zelf even poolshoogte nemen.

Mentholbear
15 oktober 2024, 18:15

Volgens mij was in het verleden in de mens room toch ook toegestaan? Hoop dat dit ook weer zo is...

Tjeppah
15 oktober 2024, 18:19
Nou nee dus raamservice mij zien ze voorlopig niet in deze club. Jammer voor ze :biggrin:

Ben je er zelf ook of heb je het van anderen ? Als je onder raamservice verstaat afwerken waaronder niet milieu vriendelijk pijpen, geen zoenen, misschien zelfs maar 1 standje wat ik weleens in een kennismakingsgesprekje van een dvp in een andere club hebt gehoord. En als het dan ook nog zo zou zijn na klaarkomen gelijk de kamer af m.a.w. einde sessie ongeacht hoelang je op de kamer bent. Als je er zelf bent heb je veel bekenden gezien en wie ?

wellness boy
15 oktober 2024, 18:21
Destijds was het in de mens room toegestaan maar ik weet niet of ze die nu nog hebben.

Tjeppah
15 oktober 2024, 18:21
Volgens mij was in de mens room toch ook toegestaan?

Als ik het zo lees nu geen telefoon in de club buiten de lockersroom toegestaan. Volgens mij was dit voorheen ook zo.

Haradamannetje
15 oktober 2024, 18:43
Tijden veranderen, ik vind 70 euro een prima prijs, mits de service gewoon prima is natuurlijk. In Vaals zijn veel dames ook al geen 60 meer, sommige zelf 100 ! Maar goed hier hebben we een prijs topic voor.

Agronymus1
15 oktober 2024, 18:47

Verassen gebeurt in het crematorium. Tenzij de dames je zo heet maken dat je zelf in de fik vliegt.

peterp095
15 oktober 2024, 18:48
Ik hoorde inmiddels reeds 120/30 !!! Is dan wel met pzc
Waarschijnlijk 70 + 50 voor pzc

pietpotent44
15 oktober 2024, 18:52
Tijden veranderen, ik vind 70 euro een prima prijs, mits de service gewoon prima is natuurlijk. In Vaals zijn veel dames ook al geen 60 meer, sommige zelf 100 ! Maar goed hier hebben we een prijs topic voor.

Bij een (record)inflatie van 20% in de afgelopen 5 jaar hoort dan ook een prijsstijging bij de dames van 20%. En dan kom je dus uit op 60e per half uur (i.p.v. 50e 5 jaar geleden, voor GOSCS), en dus geen 70e (wat 40% verhoging zou zijn). Laat staan ook 70e voor alle volgende halve uren.

In Vaals heb ik nog geen vrouwen getroffen die meer dan 60e voor half uur vragen. 2e half uur zelfs maar 50e. Voor GOSCS.

Tjeppah
15 oktober 2024, 19:04
Ik hoorde inmiddels reeds 120/30 !!! Is dan wel met pzc
Waarschijnlijk 70 + 50 voor pzc

Zo te horen hoeft dcdhngww weinig te vrezen

Tjeppah
15 oktober 2024, 19:06
Bij een (record)inflatie van 20% in de afgelopen 5 jaar hoort dan ook een prijsstijging bij de dames van 20%. En dan kom je dus uit op 60e per half uur (i.p.v. 50e 5 jaar geleden, voor GOSCS), en dus geen 70e (wat 40% verhoging zou zijn). Laat staan ook 70e voor alle volgende halve uren.

In Vaals heb ik nog geen vrouwen getroffen die meer dan 60e voor half uur vragen. 2e half uur zelfs maar 50e. Voor GOSCS.

Ik heb 1 keer een meid gesproken die toen extra vroeg voor een service die de meesten als standaard zien en toen kwam ik op 80/30 min uit. Dit is al zeker een half jaar terug. Afgelopen zaterdag vroegen de meiden gewoon 60/30 min; 110/60 min voor GOSC die ik zelf in verschillende kamers heb gehad.

Partycrasher
15 oktober 2024, 19:17
Ik ben nog steeds hier. Want er is nergens anders op de wereld iets wat beter is dan hier. En waarom? Weet ik veel. Zo staan de sterren waarschijnlijk. De sterren ... Tja.

Ik ga door.

Na de voorheen vermelde ongeveer 100 Ijsberen ging het zeer snel naar ongeveer 120 Ijsberen. yylover was ik vergeten te vermelden de laatste keer, en De Belgische Professor ook. Want die 2 smeerlappen zijn ook hier. En Dr Ananas kwam met zijn jetlag ook aanzetten. Wat is dat toch met geflipten en bordelen? Ik snap er nog steeds niks van.

Het is op dit moment rustiger aan het worden. Net zoals elke dinsdag bij Golden Time. Ik zeg dit niet zomaar. De sfeer is echt hetzelfde. Er zijn hier op dit moment ongeveer 40 DVP's en ongeveer 70 Ijsberen. De muziek is van mijn meest gehate band. Hoe kan het toch dat ze zoveel succes hebben? Ik weet het het. Het antwoord, aan de bar.

Het eten is zeer lekker. En het bier ook. En de gezelligheid is iets waar ik nog een uitgebreid verslag over ga schrijven.

Ik weet zeker dat alle hockeymeisjes van Nederland, België en Duitsland binnenkort in de rij gaan staan om hier zeer riant zakgeld te verdienen. Deze keet ademt niks anders dan dat uit.

Kom dan, hockeymeisjes! Jullie weten op dinsdag 15 oktober 2024 nog niet wat jullie missen!

Mentholbear
15 oktober 2024, 19:39
In Vaals heb ik nog geen vrouwen getroffen die meer dan 60e voor half uur vragen. 2e half uur zelfs maar 50e. Voor GOSC

Afgelopen zaterdag vroegen de meiden gewoon 60/30 min; 110/60 min voor GOSC

Gisteren zelfde ervaring in het trappenhuis. Moet erbij vermelden dat het met 2 mij al bekende dames was.

Haradamannetje
15 oktober 2024, 19:42
Veel NIEUWE dames vragen daar 80 tot 100 voor een half uur, is gewoon een feit.

Tjeppah
15 oktober 2024, 19:43

Onzin

pietpotent44
15 oktober 2024, 19:50

Inderdaad grote onzin.

Wentelt Eefje
15 oktober 2024, 19:56
Even doorgerekend: scheelt me sowieso tijd maar ook nog eens iets meer dan €25 variabele kosten autogebruik. Het is dus kostentechnisch zo goed als verantwoord om in een veel prettiger club €15 meer per half uur (bij een uur kameren) te betalen dan in dat 65 km verder zuidwaarts gelegen etablissement... laten we er maar van uitgaan dat ik de pareltjes die geen €80 tot €100 vragen voor een half uur daar bij het Drielandenpunt er wel uit zou hebben gevist...

Ascari
15 oktober 2024, 20:04

Ik wel en anderen ook. Was jij niet al lang gestopt met clubben?

frittentitten
15 oktober 2024, 20:15
In de rest van de club mocht je helemaal geen mobiele telefoon meenemen om er over te kunnen schrijven ...

Dat mocht voor de sluiting ook al niet.
En daar waren ze heel strikt in

pietpotent44
15 oktober 2024, 20:33
Even doorgerekend: scheelt me sowieso tijd maar ook nog eens iets meer dan €25 variabele kosten autogebruik. Het is dus kostentechnisch zo goed als verantwoord om in een veel prettiger club €15 meer per half uur (bij een uur kameren) te betalen dan in dat 65 km verder zuidwaarts gelegen etablissement... laten we er maar van uitgaan dat ik de pareltjes die geen €80 tot €100 vragen voor een half uur daar bij het Drielandenpunt er wel uit zou hebben gevist...

Voor mij geldt dat in elk geval niet: als ik ga dan is het geen uitzondering dat ik wel 3 of 4 uurtjes in totaal op kamer doorbreng. Dan ben ik in yy dus voor elk clubbezoek ineens in totaal zon 100e meer kwijt dan in Vaals. Voor hetzelfde. Tegen ongeveer zelfde reiskosten. yy scheelt me alleen wel reistijd. Maar ja, 100e meer voor elk clubbezoek, dat gaat wel aantikken natuurlijk. Dan loont het om yy voorbij te rijden. Ik had dat duidelijk liever anders gezien.

Tonio
15 oktober 2024, 21:07
Afgelopen vrijdagavond waren er in dcdngmw drie Duitse dames die 100 euro per half uur vroegen. Heb zelf een tijdje geleden meegemaakt dat een Roemse 80/30 150/60 vroeg.

Purrfect
15 oktober 2024, 21:10
So langsam aber sicher entfernt sich die Diskussion vom YY. Vielleicht zurück zum Thema?

Langzaam maar zeker wijkt de discussie af van de YY. Misschien weer on-topic?

Mentholbear
15 oktober 2024, 21:14
Voor mij geldt dat in elk geval niet

Zo blijkt maar weer eens dat ieders kostenplaatje anders is, en mede daardoor ook de voorkeuren.

Voor mij geldt bijvoorbeeld dat ik het meestal maar op een kamertje van 30 minuutjes probeer te houden. Ten opzichte van 50p30 elders is de extra schade slechts 20€ per bezoek. Relatief is die 70 euro dan wel weer flink en heeft deze Dagobear wat om over te klagen.

Wat me nog meer treurig stelt is om uit het verslag van YYlover te constateren dat YY z'n titel van beste wellness club in NRW en omstreke is verloren. Vooral in de kouwe maanden was het binnen goed vertoeven met hun meest uitgebreide interne wellness. Met het ontbreken van een mens lounge en de jacuzzi's, denk ik dat ik m'n geplande bezoek komende week maar ga aanpassen.
Jammer, had me verheugd op de terugkeer van YY.

Mentholbear
15 oktober 2024, 21:21
Afgelopen vrijdagavond waren er in dcdngmw drie Duitse dames die 100 euro per half uur vroegen. Heb zelf een tijdje geleden meegemaakt dat een Roemse 80/30 150/60 vroeg.

Ik geloof best dat er (nieuwe) dames zijn die er meer uit proberen te slaan. Vooral bij nieuwe/incidentele bezoekers.

Maar ook meegemaakt dat toch meegaan als je aangeeft dat je een kamertje van 50p30 zoekt, of een tegenvoorstel doet.

Ben benieuwd of in YY er ook dames die voor 60 of zelfs 50 mee gingen :confused:

Giodude
15 oktober 2024, 21:23
W2 en B30 staan al in de startblokken met de veegmachines

39865

Willem2
15 oktober 2024, 22:17
Verassen gebeurt in het crematorium. Tenzij de dames je zo heet maken dat je zelf in de fik vliegt.

https://www.dela.nl/uitvaartlocaties/crematorium-uitvaartcentrum-tussen-de-bergen-roermond

En ik ben nu al heel wat berichten over prijzen zat , dat het zomaar kan gebeuren dat ik de raad van Giodude ga opvolgen....

Partycrasher
16 oktober 2024, 00:19
Ik was als laatste naar buiten gegaan. Velen verwachtten dat van mij, en wie ben ik dan om als een na laatste of als twee na laatste naar buiten te gaan. Dr Ananas en JR Ewing waren mij in de kleedkamer een beetje aan het vervelen met dat zij als laatste naar buiten wilden gaan. Maar ze wisten gewoon dat het alternatief was dat we zouden kamperen in de tuin. Dus ze gingen rustig voor mij naar buiten, eerst JR Ewing en daarna Dr Ananas. Ik voel me lekker.

Aan het eind waren er nog 3 meisjes en 12 jongens over. De tijd ging heel snel voorbij vandaag. Niet raar, ik zat in een bordeel. Kutklokken zijn het in bordelen. En ik heb het echt niet over de biologische klok van wijven die zwanger willen worden.

Morgen ga ik nadenken over vandaag. En ik ga schrijven over vandaag. Ik hoop dat er een paar hockeymeisjes meelezen. Die moeten op het juiste pad gebracht worden. Het pad naar een betere toekomst: een toekomst onder onze hoede.

Goedemorgenallemaal
16 oktober 2024, 08:35
Hoe zijn de vloeren van de natte ruimtes ?\
39867

Partycrasher
16 oktober 2024, 10:50
Hoe zijn de vloeren van de natte ruimtes ?

Er zijn voorlopig 2 natte ruimtes. Dat zijn de douches in de kleedkamer en de douches net buiten de bar. Het was in de kleedkamer aan de kant van de douches wel snel glad geworden. Soms gleed je ineens, maar niemand is gevallen. Als er wordt begonnen aan het wellness-gedeelte, zullen ze waarschijnlijk ook kijken naar de gladheid in de kleedkamer.

Tjeppah
16 oktober 2024, 10:57
Ik snap niet dat ze die gladheid niet gelijk aangepakt hebben. Daar hadden ze toch ervaring mee

rob45
16 oktober 2024, 11:34
Ik snap niet dat ze die gladheid niet gelijk aangepakt hebben. Daar hadden ze toch ervaring meeHet is echt simpel te doen met een antislipcoating. Hier ook 3 jaar garantie en ook volledig onzichtbaar.

https://www.slidex.nl/tegels-antislip-maken/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwyL24BhCtARIsALo0fSA8a8YrPut8AfMVxde3 wnDONGtdgsuBgfgn4BjjetVqlUD6R1SXbuIaAnGbEALw_wcB

Tjeppah
16 oktober 2024, 11:38
Het is echt simpel te doen met een antislipcoating. Hier ook 3 jaar garantie en ook volledig onzichtbaar.

https://www.slidex.nl/tegels-antislip-maken/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwyL24BhCtARIsALo0fSA8a8YrPut8AfMVxde3 wnDONGtdgsuBgfgn4BjjetVqlUD6R1SXbuIaAnGbEALw_wcB

Dat is inderdaad makkelijk. En mochten ze toch liever antisliptegels willen hebben dan zal dat ook niet de grootste kostenplaats zijn op heel zo'n verbouwing.

rob45
16 oktober 2024, 12:04
Dat is inderdaad makkelijk. En mochten ze toch liever antisliptegels willen hebben dan zal dat ook niet de grootste kostenplaats zijn op heel zo'n verbouwing.Zeker, wat hier wel een belangrijke factor kan is dat met een coating de vloer na 2 uurtjes weer te betreden is en antisliptegels leggen en voegen kost zeker 2 dagen (incl. droogtijd) afhankelijk van welke tegel en hoeveel meters.
Tijd is geld...

Goedemorgenallemaal
16 oktober 2024, 12:19
Er zijn voorlopig 2 natte ruimtes. Dat zijn de douches in de kleedkamer en de douches net buiten de bar. Het was in de kleedkamer aan de kant van de douches wel snel glad geworden. Soms gleed je ineens, maar niemand is gevallen. Als er wordt begonnen aan het wellness-gedeelte, zullen ze waarschijnlijk ook kijken naar de gladheid in de kleedkamer.
Dus nu zijn niet alleen de douches maar ook de kleedkamer glad?

Mentholbear
16 oktober 2024, 13:08
aan de kant van de douches wel snel glad geworden. Soms gleed je ineens

Dat goeie ouwe Yin Yang gevoel... :angst:

Partycrasher
16 oktober 2024, 13:31
Dus nu zijn niet alleen de douches maar ook de kleedkamer glad?

Omdat de kleedkamer nu douches heeft, was het snel nat geworden in de rij van kluisjes aan de kant van de douches
door de degenen die gedoucht hadden. Met handdoeken op de grond zou het probleem voorlopig opgelost kunnen worden. De eigenaar en het personeel waren de hele tijd bezig met te letten op onverwachte dingen. Ze gaan alle problemen die in het begin te zien zijn aanpakken.

Mentholbear
16 oktober 2024, 14:14
De eigenaar en het personeel waren de hele tijd bezig met te letten op onverwachte dingen. Ze gaan alle problemen die in het begin te zien zijn aanpakken.

Goed dat ze er op letten en het willen aanpakken. Maar gezien hun ervaring zou dit toch geen onverwacht iets meer kunnen zijn? Ze hebben hopelijk toch niet weer glad gepolijste tegels gebruikt?

Ik bedoel in wellness resorts zelden meegemaakt dat je ineens weg glijdt.

rob45
16 oktober 2024, 14:24
Goed dat ze er op letten en het willen aanpakken. Maar gezien hun ervaring zou dit toch geen onverwacht iets meer kunnen zijn? Ze hebben hopelijk toch niet weer glad gepolijste tegels gebruikt?

Ik bedoel in wellness resort zelden meegemaakt dat je ineens weg glijdt.

Er zijn gewoon antisliptegels in de handel [emoji57]

Siberische tijger
16 oktober 2024, 16:40
Dat goeie ouwe Yin Yang gevoel... :angst:

Sorry MB, je schrijft het hele YY hoekje vol met verhalen, je zou zo tekstschrijver kunnen worden;), maar wat je nu schrijft klopt niet.
Als jij sinds 2016 de saunaclubs in Nederland en Duitsland bezoekt, heb jij nooit 'dat goeie ouwe YY gevoel' leren kennen.
Dat was nl. het gevoel (althans, volgens mijn maatstaven) dat er nog een mix aan dames was. Uit Nederland, Polen, de Baltische staten, Hongarije etc. Dus vóór de invasie van de Roemeense dames (op Carmen en Valentina na, die waren er toen al.

Meme Moo
16 oktober 2024, 16:50
Sorry MB, je schrijft het hele YY hoekje vol met verhalen, je zou zo tekstschrijver kunnen worden;), maar wat je nu schrijft klopt niet.
Als jij sinds 2016 de saunaclubs in Nederland en Duitsland bezoekt, heb jij nooit 'dat goeie ouwe YY gevoel' leren kennen.
Dat was nl. het gevoel (althans, volgens mijn maatstaven) dat er nog een mix aan dames was. Uit Nederland, Polen, de Baltische staten, Hongarije etc. Dus vóór de invasie van de Roemeense dames (op Carmen en Valentina na, die waren er toen al.

Het ‘goeie ouwe YY gevoel’ waaraan MB refereert was ironisch bedoeld: het ging (heel duidelijk) om de gladde vloeren.

Kennelijk vatte je het grapje van MB te serieus op. Waarmee niet gezegd is dat je geen gelijk hebt.
Maar waar jij het over hebt, was dus niet wat MB bedoelde.

Siberische tijger
16 oktober 2024, 16:56
Dank voor de toelichting, MM.
Dan was mijn insteek inderdaad verkeerd.

Ascari
16 oktober 2024, 18:16

Ik bedoel in wellness resorts zelden meegemaakt dat je ineens weg glijdt.

Klopt, alleen interesseerde het ze toen weinig. Want zo ver ik weet hebben ze er nooit wat aan gedaan. Ook niet toen een schrijvende Ijsbeer hard onderuit ging en naar het ziekehuis moest.

Ik hoop dat dat soort dingen opgelost zijn.

Mentholbear
16 oktober 2024, 20:04
Dan was mijn insteek inderdaad verkeerd.

Wat MM schrijft klopt met wat ik bedoelde. Ik reageerde op een specifiek stukje wat ik had gequote.
En dat was dus 't gevoel dat wanneer je uit de douche van YY2.0 liep en binnen 3 stappen soms ineens weggleed, en je hart een paar slagen leek te missen.

YY1.0 heb ik inderdaad helaas niet meegemaakt.

Mentholbear
16 oktober 2024, 20:10
Ook niet toen een schrijvende Ijsbeer hard onderuit ging en naar het ziekehuis moest.

Ik hoop dat dat soort dingen opgelost zijn.

Ze mogen blij zijn dat we niet in de VS zitten. Daar hadden ze vast een miljoenen claim aan de broek hangen.

Zo PC observaties te lezen is dat probleem er nu weer. Hoop ook dat het snel opgelost wordt.

Bij Babylon hadden ze in de wellness gauw opgepakt door er anti slip matten te leggen. Maar dat is lastiger te reinigen.
Ideaal zou met antislip tegels zijn.

rob45
17 oktober 2024, 14:00
In de middag hier aangekomen,de steentjes flink laten spatten op de parking de receptie gecheckt met de enorme kroonluchter en ik moet zeggen,de club is er flink op vooruit gegaan kwa indeling en inrichting,enorme barruimte achterin en een heel gezellig restaurant.
De buitenboel moet nog verder aangekleed worden dat zal denk ik wel goed komen Verder een zeer relaxte sfeer met mooie dames.Zal de prijzen nog gaan checken bij bepaalde dames en natuurlijk al bekende tegen gekomen zowel dames en beren.Eten al gecheckt en ouderwetse yy kwaliteit met een uitgebreid buffet.Mooi weer vandaag dus hebben we ook weer op het terras gezeten met het bekende prachtige uitzicht.

Goedemorgenallemaal
18 oktober 2024, 17:49
Ze mogen blij zijn dat we niet in de VS zitten. Daar hadden ze vast een miljoenen claim aan de broek hangen...
Je kunt hier ook best claimen en gelet op de voorgeschiedenis (het is een bekend probleem en ze hebben met de verbouwing ruimschoots de kans en de tijd gehad het te verhelpen) gaat YY dan gewoon op de plaat.

Rino123
20 oktober 2024, 20:59
Goede service is dus geen garantie als je 70 Euro betaalt: dat is nou precies het probleem. Jammer dat er dames rondlopen die zelfs 120 voor een half uur vragen. Ik ben er zelf geweest en heb met diverse dames gesproken. Hier moet het management snel een halt toe roepen.
En dan nog even dit: als YY niet sterk verbetert met Wellness en het mega ongezellige terras dan wordt het echt een probleem Sixsens te evenaren , laat staan overtreffen.
De bar is ook een mindere keuze met die boom in het midden: ik had een ronde of rechthoekige bar (zoals in het verleden) een veel betere keuze gevonden!!
En de mini sauna binnen slaat de plank ook mis: de oude wellness in YY was GRANDIOOS. Nu is het armoede troef helaas!

schoolmeester
21 oktober 2024, 04:02
Rino123, met welke dame(s) ben je op kamer geweest ?

Mentholbear
21 oktober 2024, 19:39
Goede service is dus geen garantie als je 70 Euro betaalt: dat is nou precies het probleem. Jammer dat er dames rondlopen die zelfs 120 voor een half uur vragen.

Ook voor 120 heb je geen garantie. En daar ligt het em ook een beetje in. Voor 50 euro wil ik nog wel eens een gokje wagen of een joker kaart trekken. Maar zo hou ik het gauw voor gezien.

keesboz
22 oktober 2024, 11:53
dat dacht ik ook MB
wilde weer een naar yy nu die open was maar voor zo veel geld kijk ik eff de boom uit
als er alleen maar dp zijn die snel willen verdienden en je niet meer terug willen zien
mijn goesting is binnen een week naar de maand met de nieuwe yy2.0
ze zeggen vaak vroeger was alles beter maar gaan ze geloven
groet van rabbiet

paul-kuhn
22 oktober 2024, 23:00
Helaas kunnen de meiden met hun te dure prijzen en de daarmee gepaard gaande slechte service een club sneller verpesten dan je denkt...

Partycrasher
10 november 2024, 13:15
su10027, Matlock en ik zijn sinds 11.00 uur hier. Er zijn hier op dit moment ongeveer 25 DVP's en ongeveer 50 Ijsberen. Bekende Ijsberen zijn Bokito8, Lemaitre en Dikkelul3bier. Het ontbijt was weer perfect. Er waren lekkere broodjes, pannenkoeken, spiegeleieren, roerei, verschillende soorten kazen, gehaktballen, verschillende soorten broodbeleg, tomaten, fruit, en nog veel meer. Het valt heel erg op dat er alleen maar nette lui zitten hier. Maar ik heb toch helaas nog geen meisjes gezien die studeren. Dat zijn vaak toch meisjes die graag bij nette lui op schoot gaan zitten. En als je die dan op dat moment een gloednieuw bankbiljet opgevouwen in de anus stopt, is het nog beter voor ze. Maar die komen (er) wel. De muziek is klote en het staat een beetje te hard. Tot straks.

Pargar
10 november 2024, 14:59
Het is er erg saai geworden met de nieuwe indeling. Er is geen interactie tussen ruimten (lockers, bar, restaurant, wellness) en daarmee is er geen sfeer in de gehele club. De ziekenhuis gang dat alles met elkaar verbindt neemt teveel ruimte in beslag maar voegt niks toe omdat zich daar niks afspeelt. Dit alles zou nog goedgemaakt kunnen worden met een top line-up aan vrouwen.. ik denk dat ze dat hard aan moeten werken de komende maanden.. anders kunnen ze net zo goed kappen. De oude indeling had nooit aangepast moeten worden misschien wat kleinschaliger maar alles op dezelfde plek was beter geweest. Ik zal in het voorjaar/zomer nog eens gaan kijken.

rob45
10 november 2024, 15:57
Dat zijn vaak toch meisjes die graag bij nette lui op schoot gaan zitten. En als je die dan op dat moment een gloednieuw bankbiljet opgevouwen in de anus stopt, is het nog beter voor ze.

Ahum, domme vraag mischien maar waarom moet dat bankbiljet gloednieuw zijn ? [emoji848]

frittentitten
10 november 2024, 16:07
Ahum, domme vraag mischien maar waarom moet dat bankbiljet gloednieuw zijn ? [emoji848]

Hij moet nieuw zijn ivm hygiëne en dan rolt hij makkelijker

Partycrasher
10 november 2024, 17:01

Vanwege de hygiëne. Niemand hier heeft ziektes. En dat heeft een reden. Moet je maar eens rondkijken op universiteiten ... Smerige wijven.

Partycrasher
10 november 2024, 17:03
Hij moet nieuw zijn ivm hygiëne en dan rolt hij makkelijker

Ja, vanwege de hygiëne. Vanwege het gemakkelijker rollen had ik nog niet eens nagedacht, maar dat klopt ook.

Partycrasher
10 november 2024, 17:30
Er zijn hier op dit moment ongeveer 30 DVP's en ongeveer 60 Ijsberen. Bekende Ijsberen die erbij zijn gekomen zijn Dr Ananas, Honest Harry, The Joker, Tonio, Klaus Brinkmann en The Fonz. De sfeer is goed, ondanks de muziek van de wereldberoemde band Zieke Mensen voor Zieke Mensen. Het staat ook best hard, dat draagt nog meer bij aan de ondraaglijkheid. Tjongejonge, elk hockeymeisje zou weglopen. Elk hockeymeisje zoals ze bedoeld zijn, dan. Er wordt veel gefilosofeerd overal, dus ik voel me heel erg thuis. Binnenkort wordt dit de tweede huiskamer van elk hockeymeisje. En ook de slaapkamer tegelijkertijd. Tot straks.

Purrfect
10 november 2024, 17:31
Ja, vanwege de hygiëne. Vanwege het gemakkelijker rollen had ik nog niet eens nagedacht, maar dat klopt ook.
Ach so. Ich hatte gedacht um ihnen da durch Zucker in den Arsch zu blasen.

O ja. Ik zat eraan te denken om ze met suiker te pijpen.

Partycrasher
10 november 2024, 17:35
Ach so. Ich hatte gedacht um ihnen da durch Zucker in den Arsch zu blasen.
Nein, jedes Zimmer hier hat eine Dusche. Zucker ist also nicht notwendig.

Befkicking
10 november 2024, 19:04
Vele verhalen gelezen hier denk toch dat ik deze week eens ga kijken hier, reis veel door NRW en sinds kort ook weer door het Limburgse. Vroeger veel bij YY en af en toe bij Sixxens gebivakkeerd ben toch benieuwd hoe het er nu in YY geworden is.
De verhalen hier ga ik zelf eens aanschouwen als ervaren beertje.
Zodra ik geweest ben schrijf ik mijn bevindingen hier.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Partycrasher
10 november 2024, 21:13
Er zijn hier op dit moment ongeveer 20 DVP's en ongeveer 30 Ijsberen. De bekende Ijsberen die er nog zijn, zijn Dr Ananas, Honest Harry, The Joker en The Fonz. De muziek is hetzelfde, klote, dus. Het staat hard, en dat is misschien maar goed ook, want er wordt echt vies gepraat weer. Het zwembad is lekker warm, dus bondscoach Eddy V. heeft weer een trainingslocatie erbij. Ik heb niet lang meer te gaan. Ik ben niet terminaal, maar ze sluiten hier om 23.00 uur.

Tonio
10 november 2024, 22:26
Vandaag ben ik voor de eerste keer naar YY geweest. Voor de sluiting ging ik bijna wekelijks. Had veel van het soort berichten als die van Pargar hier gelezen, dus mijn verwachtingen waren niet hoog. Ik was echter meer dan aangenaam verrast. De club ziet er gewoon goed uit. Natuurlijk staat het zo net na de opening nog niet helemaal perfect, maar dat gaat wel goed komen. Het bargedeelte lijkt een beetje op een rooftopbar van een New Yorks sterrenhotel, veel ronde zitjes, mooie blauw verlichte bar, wel een beetje donker. In de middag stond de onbeduidende muziek vrij hard, 's avonds was het geluid goed, de muziek varieerde toen van reggaeton tot de manele. Over de hele middag en avond was er een goede vibe. Opvallend was dat er veel oude bekenden waren. Juan kookte net als vroeger erg lekker en gevarieerd, zowel in de middag als in de avond. Het restaurant ziet er als een designrestaurant uit. Als je bij YY met honger naar huis gaat, dan ligt het aan jezelf. De line-up vond ik kwalitatief goed. Er waren circa 30 dames, waarvan er toch wel 25 gewoon knap waren, strakke jonge vrouwen waar je trots mee door de hoofdstraat in jouw dorp of stad zou kunnen wandelen. De dames waren ook goed gehumeurd. 's Avonds waren enkele dames aan het dansen. Heb twee keer de buitensauna gedaan; deze stond lekker warm, het zwembad was op temperatuur. Heb twee kamers van een half uur gemaakt, eentje met Iris, een knappe blonde Roemeense, beetje fotomodel, en met Anna een sympathieke Bulgaarse. Beide kamers waren gewoon goed en relaxed, geen upsellpraktijken. De kamers zijn nog steeds ruim, met een spiegel aan het plafond. Dat geeft toch wel een extra dimensie; een oude genietende beast naast of onder een beauty met een strakke body.

Dewitte1
10 november 2024, 23:45
Vandaag na wat twijfel toch ying yang is bezocht. Ik was eigenlijk aangenaam verrast. Vriendelijke ontvangst met verlaagde inkom vandaag. Zeer mooie club en kamers. Lekker ontbijt genomen en me in de bar gezet om eerst even aan te kijken wat er van dames was. Ik schat rond 12 u toch richting 20 dames gezien te hebben. Toen zag ik ineens Julia (ex lr) die net binnen kwam en haar eerste dag hier was. Had met haar voorheen in lr al paar goede kamers gehad. Ze herkende mij nog en kwam een praatje maken over van alles en nog wat. Iets later met haar de kamer opgegaan zonder eigenlijk achter prijzen te informeren. Ze geeft nog altijd de goede service inclusief milieuvriendelijke service zonder over extra s of zo te vragen. Een uur op de kamer geweest en was 140€ zei ze daarna even van de wellness genoten en nog wat gegeten. Op zoek naar een nieuwe kamer met een paar meiden gepraat maar had er toch twijfels bij dat ik nog is op herhaling ben geweest met Julia wat een nog betere kamer was eigenlijk. Al bij al leuke dag gehad en blij dat ik toch gegaan was. Ze zien me daar snel terug

Tjeppah
11 november 2024, 07:18
Vandaag ben ik voor de eerste keer naar YY geweest. Voor de sluiting ging ik bijna wekelijks. Had veel van het soort berichten als die van Pargar hier gelezen, dus mijn verwachtingen waren niet hoog. Ik was echter meer dan aangenaam verrast. De club ziet er gewoon goed uit. Natuurlijk staat het zo net na de opening nog niet helemaal perfect, maar dat gaat wel goed komen. Het bargedeelte lijkt een beetje op een rooftopbar van een New Yorks sterrenhotel, veel ronde zitjes, mooie blauw verlichte bar, wel een beetje donker. In de middag stond de onbeduidende muziek vrij hard, 's avonds was het geluid goed, de muziek varieerde toen van reggaeton tot de manele. Over de hele middag en avond was er een goede vibe. Opvallend was dat er veel oude bekenden waren. Juan kookte net als vroeger erg lekker en gevarieerd, zowel in de middag als in de avond. Het restaurant ziet er als een designrestaurant uit. Als je bij YY met honger naar huis gaat, dan ligt het aan jezelf. De line-up vond ik kwalitatief goed. Er waren circa 30 dames, waarvan er toch wel 25 gewoon knap waren, strakke jonge vrouwen waar je trots mee door de hoofdstraat in jouw dorp of stad zou kunnen wandelen. De dames waren ook goed gehumeurd. 's Avonds waren enkele dames aan het dansen. Heb twee keer de buitensauna gedaan; deze stond lekker warm, het zwembad was op temperatuur. Heb twee kamers van een half uur gemaakt, eentje met Iris, een knappe blonde Roemeense, beetje fotomodel, en met Anna een sympathieke Bulgaarse. Beide kamers waren gewoon goed en relaxed, geen upsellpraktijken. De kamers zijn nog steeds ruim, met een spiegel aan het plafond. Dat geeft toch wel een extra dimensie; een oude genietende beast naast of onder een beauty met een strakke body.

Dus je hebt bij beide meiden 70 euro betaald ? En deden ze hiervoor GOSC dus inclusief met respect voor de natuur pijpen en TZ ?

Tonio
11 november 2024, 07:43
De prijs is vast. Bij de eerste vroeg ik vooraf naar de prijs, gezien de berichten. Zij wees mij toen op de affiche in de kleedkamer. De dames hoeven van mij sowieso niet zonder condoom mijn ding in hun mond te stoppen. De eerste zei vooraf dat zij alleen met condoom deed. De ene tongzoende wel, de ander niet. Maar over de service van allebei ben ik dik tevreden.

Pargar
11 november 2024, 09:21
€70 voor pmc dus.. voor pzc moet je bijbetalen en ga je waarschijlijn richting €100 of hoger..

kempie
11 november 2024, 09:27
€70 voor pmc dus.. voor pzc moet je bijbetalen en ga je waarschijlijn richting €100 of hoger..

Wat ik begrijp van berichten die ik heb gekregen is dat het bij meeste toch pzc voor 70 en dat het zich de goede kant op ontwikkeld.

Wordt tijd om er snel eens te gaan kijken.

Mentholbear
11 november 2024, 11:42
Dagobear werd toch wel gelokt door hun november promo actie van €40 voor en €50 na 13:00 entree. En gezien de gunstigere prijsontwikkeling toch maar besloten om een kijkje te gaan nemen naar YY3.0.
Ontbijt buffet past imho bij de top 3 in het NRW SC landschap. Misschien zelfs wel op nummer 1. Diverse beleg en broodjes, 2 soorten soep, zalm sashimi voor The Joker, gehaktballetjes in tomaten saus, varkens reepjes met champignons, spiegel eitjes, en heb nog slagroomsoesjes aan toe genomen.

Dames een stuk of 15 en een man of 25. Nu eerst even in de Kino liggen uitbuiken :slaap:

frittentitten
11 november 2024, 21:10

Hoe wil je een biljet wat oud en helemaal gekreukt is oprollen en in een strakke anus duwen...... dat gaat net zo makkelijk als pissen met een stijve...

(laatste offtopic bericht)

Befkicking
13 november 2024, 19:54
Vandaag YY bezocht moet zeggen ziet er strak uit nog niet alles is gereed waren nog bezig met de sauna binnen verder in de Kino een haperende B Pornofilm nee echt hier moeten nog veel puntjes op de i gezet worden. Het Restaurant prima eten lekkere soep en alles voorradig nee aan de inwendige mens is hier zeker aandacht besteedt.
Dan de bar modern met meerdere zitjes ziet er vrij decadent en modern uit. De vrouwen voor elk wat wils maar voor mijn smaak slechts een handvol genoeg om me mee te vermaken. Tegen 18.00 uur weer voldaan vertrokken, nee ik ga niet direct weer; wacht eerst maar eens af tot de zomermaanden weer aanbreken dan kijk ik nog eens binnen om te zien hoe de zaak er dan bij ligt.
Moet zeggen is niet mijn favoriete plaats om te vertoeven allemaal kat uit de boom kijk dames weinig tot geen interactie met klanten.
Tot zover mijn bevindingen.

seqoya
18 november 2024, 08:38
afgelopen dinsdag voor het eerst in lange tijd weer eens naar een saunaclub geweest. Als GT fan was er niet veel meer over en YY was ook inmiddels gesloten. Nu YY weer open is wilde ik toch weer eens kijken hoe het daar is.

Ik was er vroeg in de middag en het was flink veranderd en echt mooi geworden. Hele vriendelijke dame aan de balie en op naar de kleedkamer en douche... daarna even rondgelopen en waren rond 14 u schat ik zo'n 20 dames aanwezig. Ik kwam The joker nog tegen die ik nog herkende van vroegere tijden. Qua dames zag ik 1 dame die in GT alexandra heette ..verder allemaal onbekende dames voor mij. Veel roemeense dames heb geen nederlandse gezien of duitse.. misschien zouden die later er wel zijn maar de tijd dat ik er was tot ca. 16u alleen roemeense dames wel allemaal mooi...hoog tattoo en silli gehalte maar niet echt een lelijke gezien. Ben met Loredana een blonde roemeense gegaan... deed het goed.. pzc met opname was prima...

eten was goed en denk dat dit zeker een grote potentie heeft voor de toekomst als ze de kwaliteit van de dames kunnen waarborgen. ik ga in ieder geval weer een keer kijken over een tijdje !! Misschien wel met neef ACE die ook verdwenen is uit het saunaclub circuit !!

rob45
18 november 2024, 10:23
Neef Ace was destijds meer een GT ganger.Wel kwam hij af en toe bij gelegenheid naar YY en heb hem ook een keer bij Happy gezien.
Zijn haartjes kan hij weer nat maken bij de lockers van YY, even door een lange gang heen (Herculesborst vooruit !) en kan hij weer zijn opwachting maken in de nieuwe barruimte van YY 2.0.
[emoji41]

seqoya
18 november 2024, 12:45
hahahahahaha met zijn natte haartjes en herculesborst !! Precies wij waren beide fervente GT gangers als enigen in onze familie welteverstaan... en ga hem zeker een keer meenemen het heeft zeker potentie daar.

MeesterMixer
18 november 2024, 17:59
Klinkt goed. Wat is in YY trouwens de meerprijs voor PZC met opname?

DMZ001
18 november 2024, 18:14

Ligt er aan hoe je verzekerd bent, meestal heb je wel een stukje eigen risico.

Jack42
18 november 2024, 19:04
hahahahahaha met zijn natte haartjes en herculesborst !! Precies wij waren beide fervente GT gangers als enigen in onze familie welteverstaan... en ga hem zeker een keer meenemen het heeft zeker potentie daar.

Hey Segoya, laat het me weten als je inderdaad samen met je "kleine neefje" Ace2 een keer naar YY gaat dan kom ik natuurlijk ook naar YY en wellicht Rob45 en andere ijsberen uit de oude gouden GT tijd ook. :freu:
Feestje!!! :lostit:

seqoya
19 november 2024, 09:50

ja volgens mij vroeg ze 50 maar heb er 30 van weten te maken..

seqoya
19 november 2024, 09:51
Hey Segoya, laat het me weten als je inderdaad samen met je "kleine neefje" Ace2 een keer naar YY gaat dan kom ik natuurlijk ook naar YY en wellicht Rob45 en andere ijsberen uit de oude gouden GT tijd ook. :freu:
Feestje!!! :lostit:

hey Jack dat is lang geleden !! Ga ik zeker even laten weten als we een keer die kant op gaan... zou mooi eens in de lente kunnen zijn als de club als het weer wat mooier is! zou gezellig zijn weer de oude berenclub bij elkaar !!

gignnl
19 november 2024, 19:33
hahahahahaha met zijn natte haartjes en herculesborst !! Precies wij waren beide fervente GT gangers als enigen in onze familie welteverstaan... en ga hem zeker een keer meenemen het heeft zeker potentie daar.Helaas geeft Scarlett Hope geen gangbang meer:gruebel:

Zedd
20 november 2024, 00:11
hey Jack dat is lang geleden !! Ga ik zeker even laten weten als we een keer die kant op gaan... zou mooi eens in de lente kunnen zijn als de club als het weer wat mooier is! zou gezellig zijn weer de oude berenclub bij elkaar !!

Een voorjaar ouwe GT-beren reünie :biggrin: daar kan ik Elgar, Cupido en wellicht zelfs 2bad4you misschien wel in interesseren

seqoya
20 november 2024, 08:33
Helaas geeft Scarlett Hope geen gangbang meer:gruebel:

ja die was top !!

driveby
7 december 2024, 23:14
yingYang weer eens bezocht na lange tijd, ben verhuisd en woon er nu dichterbij. Eigenlijk is dat een slecht teken voor de portemonnee zal weer verleidelijk zijn om er vaker langs te gaan.

Tjeppah
10 december 2024, 12:04
Voor de eerste keer na de sluiting weer in deze club. Het is mooi geworden. Al wat gegeten en zo verder met mijn ontdekkingstocht en een saunatje. Al wat bekende meiden gezien. Is nog erg rustig een stuk of 15 meiden en evenveel ijsberen

Rockymountain
16 december 2024, 13:32
Iemand aanwezig vandaag?,is het de oversteek waard..?

Pompuy24
16 december 2024, 14:02
Het is wel rustig hier… schat zo’n 15 tal dames aanwezig
Ken eigenlijk niemand bij naam
Net wel ff uurtje met Cleo mogen genieten

Mentholbear
16 december 2024, 15:29
Heh verdorie gemist. Ik dacht dat Cleo op maandag dr vrije dag heeft. Nou, geniet er van wie kan.

schoolmeester
16 december 2024, 15:45
Bij Cleo geldt: eerst een nummertje trekken, en dan een nummertje maken....

Pompuy24
16 december 2024, 15:47
Vanwege de sluiting met de feestdagen is ze r deze maandag en was ze r vorige week maandag ook

Mentholbear
16 december 2024, 16:09
Een hard werkende tante :)

bebert
16 december 2024, 21:09
Een hard werkende tante :)

Ja ik zou zelfs zeggen: een echte stakanoviste

wooley
20 december 2024, 14:03
Momenteel 32 dames en evenveel heren hier.
Deze keer is het ontbijt ook tot 16:00 uur, maar vanaf 13:00 uur ook al middageten.. Van 16-17 dicht en dan avondbuffet. Sauna lekker heet net als de dames

hummer
21 december 2024, 14:21
Hoe is het in YY vandaag? (ben nog aan het twijfelen om af te zakken naar Roermond.

Bluebear
21 december 2024, 14:33
Hoe is het in YY vandaag? (ben nog aan het twijfelen om af te zakken naar Roermond.

Niet twijfelen, gaan met die banaan. De situatie in YY? Een hoop leuke te boeken dames die blij zijn als je komt, letterlijk en figuurlijk.
Yolo, Hummer, gas op de plank. Niks uitstellen. ;) :blume:

Bart1980
2 januari 2025, 11:38
Iemand aanwezig vandaag? Hoe is de bezetting?
Momenteel in de SS, maar dat js ook niet geweldig.

WANDELAAR5
2 januari 2025, 14:48
Kwakkeltijd tussen half december en eind januari in alle clubs…. Laatst is iemand van YY naar SS gereden en hij vond daar het dubbele aantal dames, dus waarschijnlijk is het nu in YinYang nog wat minder.

funny
2 januari 2025, 22:57
Kwakkeltijd tussen half december en eind januari in alle clubs…. Laatst is iemand van YY naar SS gereden en hij vond daar het dubbele aantal dames, dus waarschijnlijk is het nu in YinYang nog wat minder.

Laatst is er iemand van SS naar YY gereden omdat hij vond dat de Line-Up er zeer slecht was.

MisterBond68
2 januari 2025, 23:00
Ik was afgelopen dinsdag met oud en nieuw in Sharks meer dan 100-130 DVP´s aanwezig maar dan wel met een ander prijskaartje

bebert
3 januari 2025, 05:56
Laatst is er iemand van SS naar YY gereden omdat hij vond dat de Line-Up er zeer slecht was.

Op nieuwjaarsdag was ik in SS en een paar dagen eerder in YY. En ik merk dat het precies het tegenovergestelde is: de line-up bij SS is stukken beter, zowel in kwaliteit als in kwantiteit.

hotmister1985
3 januari 2025, 16:41
Op nieuwjaarsdag was ik in SS en een paar dagen eerder in YY. En ik merk dat het precies het tegenovergestelde is: de line-up bij SS is stukken beter, zowel in kwaliteit als in kwantiteit.Bedoel je betere kwaliteit van de service of betere kwaliteit m.b.t. het uiterlijk?

Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk

Eisschrank
3 januari 2025, 18:06
Wie sieht es aktuell im YY 2.0 aus? Wenige oder viele Damen? Weiß das jemand?
Google-Translate:
Hoe ziet het er momenteel uit in YY 2.0? Weinig of veel dames? Weet iemand dat?

pietpotent44
3 januari 2025, 20:38
Wie sieht es aktuell im YY 2.0 aus? Wenige oder viele Damen? Weiß das jemand?
Google-Translate:
Hoe ziet het er momenteel uit in YY 2.0? Weinig of veel dames? Weet iemand dat?

Afgelopen zondag waren er ruim 10 dames.
Zal nu denk ik nog niet veel anders zijn. Pas eind januari zullen er meer bijkomen vermoed ik (20-30). In dec / jan altijd slapper vanwege de feestdagen.

bebert
4 januari 2025, 02:52
Bedoel je betere kwaliteit van de service of betere kwaliteit m.b.t. het uiterlijk?
Ik bedoel m.b.t het uiterlijk. De algemene kwaliteit van de service is moeilijk te beoordelen : 'k heb ze niet allemaal getest :rolleyes:

ijsbeer11
7 januari 2025, 11:25
Live zojuist 2 heren in de kleedkamer waarvan 1 mijn vader had kunnen zijn en 1 mijn opa. Wordt vervolgd.

funny
7 januari 2025, 13:06
Live zojuist 2 heren in de kleedkamer waarvan 1 mijn vader had kunnen zijn en 1 mijn opa. Wordt vervolgd.

WTF man, ben je Gay???
alsof iemand dat wil weten:eek:

Husky
7 januari 2025, 13:13
ijsbeer11 ik vind het juist een grappig bericht,
maar je bent zelf ook niet meer van de jongste dus deze heren vallen in de Methusalem categorie:tongue:

Hansieboi
7 januari 2025, 14:11

Dus kennisniveau in de kleedkamer bovengemiddeld aan gebruikelijk in jouw aanwezigheid.

1313
7 januari 2025, 14:12
Belangrijker: wat is de bezetting van de (jongere) dames vandaag?
Ben benieuwd zo na alle feestdagen.

Tjeppah
7 januari 2025, 17:50
@ijsbeer11 kan je vertellen hoe de line up is ? Qua aantallen en namen ? Ik overweeg zaterdag weer een club te bezoeken maar ik probeer eerst uit te vogelen waar de line up al de moeite waard is.

funny
7 januari 2025, 18:47
ijsbeer11 ik vind het juist een grappig bericht,
maar je bent zelf ook niet meer van de jongste dus deze heren vallen in de Methusalem categorie:tongue:

Alleen grappig als het als grap bedoeld is .
Zet er dan een smiley achter.:moon:

driveby
7 januari 2025, 19:05
Maandag waren er circa 10 dames mogelijk iets meer die later binnenkwamen. Aardig wat ijsberen heb nog een oudere heer van 80 gesproken, wel fijn dat de muziek overdag wat zachter staat zodat je een normaal gesprek kan voeren.
Nog gekamerd met Anna, die vroeg €100 extra voor cim de sessie maar beperkt tot een half uurtje het moet wel leuk blijven dus cim maar achterwege gelaten.

Tjeppah
7 januari 2025, 19:12
Dank je driveby. Ik hoop dat het richting het einde van de week wat oploopt

schoolmeester
7 januari 2025, 19:15
Als de prijzen maar niet oplopen.... het is allemaal al duur genoeg.

ijsbeer11
24 januari 2025, 13:59
En. Iemand daar? Zo ja, ben ik over te halen om die kant op te gaan?

Ronald11
24 januari 2025, 14:22
En. Iemand daar? Zo ja, ben ik over te halen om die kant op te gaan?

Wat is de toegevoegde waarde van dit soort berichten?

ijsbeer11
24 januari 2025, 14:37
Wat is de toegevoegde waarde van dit soort berichten?

De waarde in mijn optiek; ik twijfel om te gaan, dan is het fijn als ik eventueel iets vooraf hoor qua dames aantal, sfeer etcetra zodat ik daar eventueel mijn beslissing op kan baseren.

driveby
24 januari 2025, 17:06
Volgens mij is er een feestje vanavond, voor mij zal het te druk zijn hoeveel dames geen idee.

https://yinyang.nl/wp-content/uploads/2025/01/Candyshop-1-768x768.png

Bluebear
24 januari 2025, 17:29
https://youtu.be/SRcnnId15BA?si=fnToY_f86iBL-TyO

kempie
24 januari 2025, 18:00
Volgens mij is er een feestje vanavond, voor mij zal het te druk zijn hoeveel dames geen idee.

https://yinyang.nl/wp-content/uploads/2025/01/Candyshop-1-768x768.png

Te druk dat is maar afwachten. Op de eerdere parties was het minder druk dan de normale zaterdag.

rob45
24 januari 2025, 18:27
Te druk dat is maar afwachten. Op de eerdere parties was het minder druk dan de normale zaterdag.

Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkGelukkig valt het nu dan op een vrijdag !
[emoji3060]

Eisschrank
24 januari 2025, 21:53
Ich habe heute meine Freikarte eingelöst. Nochmals vielen Dank dafür. Um etwa 15 Uhr kam ich an und die Freikarte wurde ohne Probleme akzeptiert. Die Empfangsdame ist hübsch und sehr nett.
Nach dem Umkleiden und Duschen wollte ich zunächst etwas essen, aber es waren in dem Moment nur noch traurige Frühstücksreste da. Mein Fehler. Später ging ich noch zweimal zum Essen, das sehr reichhaltig und lecker war. Wie im Wellcum kann man den Koch bei der Arbeit beobachten, das erweckt Vertrauen.
Heute waren immer mindestens zwei Thekenkräfte im Barraum aktiv, manchmal mehr. Sie waren freundlich und aufmerksam. Ich finde es allerdings nicht wirklich gut, wenn ich (im Winter) ungefragt Eiswürfel in die Cola gelegt bekomme, und das dann nicht etwa mit einer Schaufel, sondern mit der Hand.
Es gab beim Barraum etwas Candyshop-Deko und einmal einen entsprechenden Song, sonst war das Motto nicht sonderlich präsent. Bis 20 Uhr war von dem DJ nicht wirklich etwas zu merken, außer, dass ein DJ-Pult herumstand. Die Musik wurde im Laufe des Tages teilweise extrem laut und teilweise war sie befremdlich. Die „Licht-Show“ der Dame kurz vor 20 Uhr hatte mit Candyshop auch nicht viel zu tun und war auch eher etwas für einen Kindergeburtstag.
Es waren deutlich mehr Männer als Frauen da, aber der Laden war voll. Die meisten Damen haben nicht viele Zimmer besucht, soweit ich das beobachten konnte.
Die meisten Frauen waren heute nicht mein Fall. Die blonde Bardame hatte das hübscheste Gesicht im Barraum, finde ich. Süße Grübchen, wenn sie lächelt! Als ich Rosa traf, die mir gefiel, merkte ich, dass sie schon relativ viel auf ihr Armband hatte buchen lassen. Außerdem wollte sie mir - etwas penetrant - einen Dreier mit einer Blondine (angeblich ihre Schwester) aufschwatzen, alleine wollte sie nicht. Ihre „Schwester“ hätte gewollt, ich aber nicht. Bei einem anderen Damen-Duo an der Bar erging es mir ähnlich.
Ich war also nur einmal auf dem Zimmer, mit einer Deutschen aus Hamburg. Sie heißt Melanie oder Melissa oder so ähnlich. Schlank, 28, dunkelhaarig, ganz hübsches Gesicht, mit Brille und sehr großen, aber weichen Silikonbrüsten. Der GOSC-Service war sehr gut. Sie ist wohl immer nur an Wochenenden dort und hat früher im Golden Time gearbeitet.
Kurz nach 20 Uhr bin ich wieder gefahren. Der Tag war ok, aber beim ersten Besuch hatte es mir besser gefallen. Mal sehen, wie es beim nächsten Besuch sein wird. Im Sommer muss die Anlage ein Traum sein. Aber ich bin bestimmt vorher nochmal da.

Google-Translate:
Ik heb vandaag mijn gratis ticket ingewisseld. Nogmaals bedankt hiervoor. Ik arriveerde rond 15.00 uur en het gratis kaartje werd zonder problemen geaccepteerd. De receptioniste is mooi en erg aardig.
Na het omkleden en douchen wilde ik eerst nog wat eten, maar op dat moment waren er alleen nog maar trieste ontbijtresten over. Mijn fout. Later ben ik twee keer gaan eten, wat erg vullend en lekker was. Net als in Wellcum kun je de chef-kok aan het werk zien, wat vertrouwen wekt.
Tegenwoordig waren er altijd minstens twee barpersoneel in de bar aan het werk, soms meer. Ze waren vriendelijk en attent. Ik hou er echter niet zo van als mensen (in de winter) ongevraagd ijsblokjes in mijn cola doen, en niet met een schep, maar met mijn hand.
Er was wat Candyshop-decoratie in de barruimte en een keer een bijbehorend liedje, verder was het motto niet bijzonder aanwezig. Tot 20.00 uur was er eigenlijk niets te bekennen van de DJ, behalve dat er een DJ-booth stond. Naarmate de dag vorderde, werd de muziek soms extreem luid en soms was het vreemd. De “lichtshow” van de dame kort voor 20.00 uur had niet veel met een Candyshop te maken en was meer bedoeld voor een kinderverjaardagsfeestje.
Er waren aanzienlijk meer mannen dan vrouwen, maar de zaal was vol. De meeste dames bezochten, voor zover ik kon zien, niet veel kamers.
De meeste vrouwen van vandaag waren niet mijn ding. Het blonde barmeisje had volgens mij het mooiste gezicht van de bar. Leuke kuiltjes als ze lacht! Toen ik Rosa ontmoette, die ik leuk vond, merkte ik dat ze al heel wat op haar armband had geboekt. Ze wilde mij ook - enigszins opdringerig - overtuigen om een ​​trio te hebben met een blondine (zogenaamd haar zus), ze wilde niet alleen zijn. Haar ‘zus’ zou dat wel gewild hebben, maar ik niet. Ik had een soortgelijke ervaring met een ander vrouwelijk duo aan de bar.
Ik was dus maar één keer in de kamer, met een Duitse vrouw uit Hamburg. Haar naam is Melanie of Melissa of zoiets. Slank, 28, donkerharig, heel mooi gezicht, met bril en hele grote maar zachte siliconenborsten. GOSC-service was erg goed. Ze is er waarschijnlijk alleen in het weekend en heeft bij Golden Time gewerkt.
Kort na 20.00 uur reed ik weer. De dag was oké, maar bij het eerste bezoek vond ik het beter. Laten we eens kijken hoe het zal zijn bij het volgende bezoek. In de zomer moet de faciliteit een droom zijn. Maar ik ga er zeker eerst nog een keer heen.

franske
26 januari 2025, 09:44
Goeiemorgen,
Al wat langere tijd geleden een paar bezoekjes gebracht aan YinYang.
Het is daar allemaal perfect in orde…..behalve voor mij het aanbod van dames…..helaas !
Kan iemand mij vertellen of er ondertussen wat meer keuze is in skinny naturelle dames met kleine cup ��
Ik hoor het graag.
Groeten van een ijsbeer die opgewarmd wil worden ��

schoolmeester
26 januari 2025, 10:55
Als je opgewarmd wil worden, moet je er gewoon ff heen gaan !

pret
26 januari 2025, 11:38
Opwarmen kun je doen in de sauna.

Dalton
26 januari 2025, 12:07
Opwarmen kun je doen in de sauna.

moet die wel aan staan.

wooley
30 januari 2025, 17:45
Bij al mijn bezoeken stond de sauna aan.
Hij mag van mij een beetje warmer staan dan 80 graden, maar dat is persoonlijke voorkeur.

Partycrasher
1 februari 2025, 13:37
Matlock en ik zijn sinds 11.00 uur hier. Er zijn hier op dit moment 22 DVP's en ongeveer 50 Ijsberen. De sfeer is rustig, alles is heel goed verzorgd. Het lijkt op een hotel waar alleen saaie personen naar binnen mogen. De muziek is zonder uitzondering van de wereldberoemde muziekgroep Zieke Mensen voor Zieke Mensen. De zon schijnt al de hele dag heel erg fel, het lijkt wel zomer, maar de temperatuur is laag. Bekende Ijsberen hier zijn peter095, kempie, envert, deduisburgspesjalist, Rex, MikeGT, Kurt Cobain en Caracol. Bekende hockeymeisjes zijn hier niet. Ook geen onbekende hockeymeisjes. Volgens mij niet eens meisjes die weten dat er een sport bestaat die hockey heet. Binnenkort krijgen de meisjes die nu hier zijn uitleg over 'die stok' waarmee al die nieuwe meisjes de hele tijd aankomen voor en na een training of een wedstrijd. "Wat zou dat toch kunnen zijn? Voor een dildo is het toch echt te groot." Een plek van educatie wordt het hier.

Straks meer.

Partycrasher
1 februari 2025, 22:26
Er zijn hier op dit moment ongeveer 25 DVP's en ongeveer 50 Ijsberen. Alles wordt hier erg goed verzorgd. Bijna elke bekende Ijsbeer is al weg, dus dat betekent dat hier alleen nog maar een paar bekende Ijsberen rondlopen die blijven wachten op die hockeymeisjes die geen zin meer hebben om voor een habbekrats alles te slikken. Alsof wij alles zijn. Ik ben gewoon eerljk.

Het eten was weer heel goed, het bier is weer heel lekker, de hygiëne is weer heel erg in orde, dus wat wil ik nog meer? Dat ene hockeymeisje dat mij de weg naar waar weet ik veel zou vragen en dat ik zou wijzen naar Heinsbergerweg 230, Roermond?

middagbeer
2 februari 2025, 16:28
Zo mooi druk ..in yy gezelig

Siberische tijger
2 februari 2025, 16:40
Je hebt oneliners en je hebt oneliners. Geef mij die van schoolmeester maar.;)

schoolmeester
2 februari 2025, 16:46
IN ijsberenland heeft schoolmeester altijd wel een oneliner bij de hand.

Mentholbear
4 februari 2025, 11:57
Circa 15 dames en iets meer heren aanwezig. Buffet weer goed gevuld. Miss ijsbeer is al op de kamer.
1 jacuzzi staat idd aan met wat stoom, maar dat zegt nog niks met dit weer. Als het water 20 graden is, zou je nog steeds stoom zien...

Eerst maar eens zien of Cleo straks opduikt.

Fijn dat ze wifi voor klanten hebben. Ik was mijn mentholfoon vergeten mee te nemen en zit nu alleen op mn e-reader te pingelen.

Kay_steelman
4 februari 2025, 14:33
Circa 15 dames en iets meer heren aanwezig. Buffet weer goed gevuld. Miss ijsbeer is al op de kamer.
1 jacuzzi staat idd aan met wat stoom, maar dat zegt nog niks met dit weer. Als het water 20 graden is, zou je nog steeds stoom zien...

Fijn dat ze wifi voor klanten hebben. Ik was mijn mentholfoon vergeten mee te nemen en zit nu alleen op mn e-reader te pingelen.

Lekker met cleo de jacuziee in duiken

Gustomass
4 februari 2025, 16:35
IN ijsberenland heeft schoolmeester altijd wel een oneliner bij de hand.

wie sagt mann das; "in der Beschränkung zeigt sich der ( schul)meister....
ps zo kort van draad wa Gusto noch nie zuvor.....

GMS

BefBeer
4 februari 2025, 19:10
"ps zo kort van draad wa Gusto noch nie zuvor....."

Dit de spijker op zijn kop, perfect compact want nooit te ... om te leren.... ;)

wellness boy
5 februari 2025, 17:57
Ik ben afgelopen zaterdag in de jacuzzi geweest.Hij is goed warm.

schoolmeester
5 februari 2025, 17:59
Dank voor Uw uitgebreide verslag.

mynasch
5 februari 2025, 18:42

en Mentholbear, is de nieuwe Miss IJsbeer gekroond??

Bluebear
5 februari 2025, 19:21
Dank voor Uw uitgebreide verslag.

Beter als nooit geeneen verslag! Stop die maar waar de zon niet schijnt!

Purrfect
5 februari 2025, 20:12
Stop die maar waar de zon niet schijnt!
Das ist ein Extra... ;)

Dat is een extraatje... ;)

Mentholbear
5 februari 2025, 22:39
en Mentholbear, is de nieuwe Miss IJsbeer gekroond??

Jazeker, Mentholbear heeft al lange tijd niet zo snel meer een verslagje geplaatst :rolleyes:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-ervaringen-en-vragenbakje-algemeen&p=860702#post860702

En als je heel goed inzoomt kun je het kroontje nog net zien ;)

40230

Mooiejoke
10 februari 2025, 13:32
Nu een stuk of zes danes aanwezig, mss nog een enkele op de kamer?

yylover
10 februari 2025, 19:05
Heb er 13 geteld vandaag

Purrfect
10 februari 2025, 19:12
Nu een stuk of zes danes aanwezig, mss nog een enkele op de kamer?
Mein Übersetzungsprogramm will mir gerade erzählen, daß sechs (später dreizehn) "Dänen" anwesend sind. Falls das korrekt ist, ist das definitiv ein Schritt in die falsche Richtung... :rolleyes:

Mijn vertaalprogramma staat op het punt mij te vertellen dat er zes (later dertien) "Denen" aanwezig zijn. Als dat klopt, is het zeker een stap in de verkeerde richting... :rolleyes:

Mooiejoke
10 februari 2025, 19:19
Het waren veelal Roemenen, geen Denen. Een club in Nederland met Deense Deernes zou mss wel wat zijn

afzuigkap
22 februari 2025, 09:12
Weet iemand uit zijn hoofd misschien te vertellen of er ook Russische dames bij YY rondlopen, specifiek op de avonden in het weekend? Roemeense dames natuurlijk genoeg, en ik heb een keer een Bulgaarse gekamerd. Maar een Russische heb ik nog niet gespot dus. Tips of een naam is welkom. Anders ga ik door de lijst spitten hier op het forum. ��

schoolmeester
22 februari 2025, 12:09
Er werkt er eentje in de keuken, maar daar kun jij als afzuigkap waarschijnlijk weinig mee.....

Poppalarge
22 februari 2025, 13:45
@afzuigkap

Er lopen enkele dames uit de voormalig Sovjet republieken rond, die ook allemaal in de Sovjet tijd geboren zijn en ook allemaal Russisch kunnen spreken en schrijven, maar weet niet of dat Russisch genoeg voor je is.

bebert
22 februari 2025, 17:13
Weet iemand uit zijn hoofd misschien te vertellen of er ook Russische dames bij YY rondlopen, specifiek op de avonden in het weekend? Roemeense dames natuurlijk genoeg, en ik heb een keer een Bulgaarse gekamerd. Maar een Russische heb ik nog niet gespot dus. Tips of een naam is welkom. Anders ga ik door de lijst spitten hier op het forum. ��

Mijn vrouw is Pools maar in Rusland geboren ....maar ik geef je haar telefoonnummer niet, hoor :).
Maar dat gezegd hebbende, kan ik je verzekeren dat je ook met andere nationaliteiten seks op z'n "Russisch" (https://sense.info/nl/seks-abc/russisch)kunt hebben. Ja ja... het is geen fake news, ik draag geen MAGA-pet :rolleyes:

mynasch
22 februari 2025, 18:34

zeker: Mila (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30664-Mila-Ludmilla-(Russische))
volgens mij is ze er zeker op vrijdag

wellness boy
23 februari 2025, 19:43
Gisteren was het tot 18.00 rustig daarna veel drukker er werd ook gestript en paal gedanst.Sauna,s en whirlpool zijn goed warm maar het zwembad is koud.

Haradamannetje
23 februari 2025, 21:27
Gisteren was het tot 18.00 rustig daarna veel drukker er werd ook gestript en paal gedanst.Sauna,s en whirlpool zijn goed warm maar het zwembad is koud.

Wat voor publiek komt er na 18:00 binnen?
De whirlpool geeft die ook al bubbels?

wellness boy
23 februari 2025, 22:11
De whirlpool bubbelt goed. S,avonds komt er jonger publiek.

Eric2
27 februari 2025, 18:06
Zijn er nog forumleden van het IJsberenforum nu in Yin Yang? Of ben ik echt de enige?

schoolmeester
27 februari 2025, 18:23
Hoezo dan, heb je hulp nodig bij de kamergang ?

Eric2
27 februari 2025, 18:30
Hoezo dan, heb je hulp nodig bij de kamergang ?

Ik zou wat hulp kunnen gebruiken bij het kiezen van een dame waarmee ik veilig kan kameren. Nu vind ik het allemaal erg spannend.

Siberische tijger
27 februari 2025, 18:56
Zijn er nog forumleden van het IJsberenforum nu in Yin Yang? Of ben ik echt de enige?

Als er een in de kino ligt te slapen, is dat Mentholbear.

Siberische tijger
27 februari 2025, 18:58
Ik zou wat hulp kunnen gebruiken bij het kiezen van een dame waarmee ik veilig kan kameren. Nu vind ik het allemaal erg spannend.

De dames bijten niet, gewoon op één van hen afstappen en vragen.

Eric2
27 februari 2025, 19:01

Gewoon één? Maakt niet uit welke? Oké dat gaan we doen.

Eric2
27 februari 2025, 19:02
Als er een in de kino ligt te slapen, is dat Mentholbear.

Moet ik Mentholbear wakker maken of gewoon laten doorslapen?

schoolmeester
27 februari 2025, 19:07
Gewoon laten slapen, hij schijnt een vast slaap en eetritme te hebben.

Eric2
27 februari 2025, 19:09
Gewoon laten slapen, hij schijnt een vast slaap en eetritme te hebben.

Snurkt Mentholbear? Anders is het een ander. Ik zag trouwens een lange blonde dame net van hem vandaan komen.

Eric2
27 februari 2025, 19:12

Nou zeg, de dame die ik het vroeg werd erg boos.

schoolmeester
27 februari 2025, 19:14
Mentholbear snurkt zelden, zijn lichaam heeft alle energie nodig om het voedsel te verteren.

Eric2
27 februari 2025, 19:18
Deze ijsbeer had een erg dikke buik. Dat kan Mentholbear dus nooit zijn geweest.

schoolmeester
27 februari 2025, 19:19
Weet je zeker dat het een ijsbeer was ?

Eric2
27 februari 2025, 19:20
Weet je zeker dat het een ijsbeer was ?

Nee, het was een grijze beer.

schoolmeester
27 februari 2025, 19:22
Gewoon laten liggen, deze soort is beschermd.

Eric2
27 februari 2025, 19:25
Gewoon laten liggen, deze soort is beschermd.

Weten de dames in Yin Yang dat ook? Volgens mij zien ze in hem een prooi.

schoolmeester
27 februari 2025, 19:28
Een goede DVP ziet in ELKE ijsbeer een prooi.

Eric2
27 februari 2025, 19:33
Een goede DVP ziet in ELKE ijsbeer een prooi.

Het is IEDERE ijsbeer, schoolmeester. Sorry dat ik u moet verbeteren.

schoolmeester
27 februari 2025, 19:44
Ok bedankt, ik had een beetje gesnoept van de alcohol.

Eric2
27 februari 2025, 19:47
Snoepen van de alcohol ga ik hier niet doen. Er is zoveel moois en lekkers hier in Yin Yang om van te snoepen.

schoolmeester
27 februari 2025, 19:53
Ok, snoep ze en een fijne avond.

Mentholbear
27 februari 2025, 23:57
Als je de volgende keer zachtjes fluistert: "de steaks zijn gaar en de gamba's staan klaar", en de betreffende ijsbeer wordt niet wakker, dan weet je dat het niet Mentholbear is ;)

Tropische_verrassing
11 april 2025, 09:52
Voor het eerst sinds de heropening sta ik te wachten totdat de deur geopend wordt waar ik mijn saunaclub carrière ben gestart.

Heb al meer dan 10 dames al naar binnen zien gaan.

Ben benieuwd wat de dat dag gaat brengen

rob45
11 april 2025, 13:59
Ik ben ook benieuwd, laat maar weten.

Tropische_verrassing
11 april 2025, 22:20
Ik ben ook benieuwd, laat maar weten.

Tja Rob wat moet ik er van zeggen. Toen ik linksaf sloeg, het fietspaadje overstak en de parking opreed voelde ik me net als toen ik bijna 10 jaar geleden voor het eerst naar YY ging.

Jij hebt me toen verpest door mij wegwijs te maken in de wereld van Saunaclubs

Ik was iets te vroeg en bleef even wachten totdat mijn maat Mememoo er zou zijn en samen naar binnen konden.

Zeer welkom geheten door de blonde theke en kreeg een lekker zachte badjas overhandigd.

Na omgekleed te hebben zijn we de boel wezen verkennen. Kijken of we nog de oude elementen nog terug konden herkennen. Blijkbaar heeft mijn geheugen mij niet in de steek gelaten want ik redelijk aangeven hoe de oude inrichting was. Maar moet toegeven. Ze hebben er werkelijk waar iets prachtigs van gemaakt. Alles straalt luxe, comfort en netheid uit. En met name de hygiëne stak er ver bovenuit.

Het ontbijt en avondeten was van zeer hoge kwaliteit. Ben zelfs voor een tweede ronde avondeten gegaan. Dat doe ik zelfs in SS niet eens.

Sfeer zat er bij de dames er goed in. Zag overal iedereen lekker keuvelen, gekkigheid uithalen, spontaan dansen met fijne interactie met de ijsberen.
Ze kwamen zelfs naar deze nors kijkende ijsbeer.

In de bar kwam een vriendelijke blonde dame (met opgespoten lippen en porno boobs) en haar zwart harige vriendin (Rosa) poolshoogte nemen.
Ze deden dat zo leuk en amicaal dat het zweet mij spontaan uitbrak.
Mememoo kwam niet bij van het lachen en ik kon gelukkig de verleiding weerstaan.

Wilde eerst gemasseerd door de nieuwe masseuse. Eindelijk iemand weet wat ze doet en mijn pijnlijke plekken goed heeft aangepakt.

Na de massage wilde ik nog wat eten maar het restaurant was gesloten. Plek op het terras opgezocht en een sigaretje opgestoken. En tijdens roken kreeg ik weer contact met Rosa.
In de bar had ik al een oogje op d’r en nu bleef ze op een leuke manier contact zoeken.
Toen ik klaar was met roken ben ik maar op d’r afgestapt en haar gelijk mee de kamer opgevraagd.

Rosa is een lieve, gekke meid (net als Alexa uit SS). Prachtig lichaam met mooie ronde billen en natuurlijke borsten.
Heerlijk uurtje volgemaakt met uitstekende service. Mocht ik weer in YY belanden dan is zij zeker een favoriet.

Heb over de gehele dag ongeveer 30-35 vrouwen heb gezien. Waarvan ik een groot gedeelte erg knap vond. Zag ook veel dames uit SS voorbijkomen.

Mocht YY het voor elkaar krijgen om dezelfde aantal dames als SS in de club te krijgen dan heeft SS echt en flinke concurrentie te pakken.
Zeker als de dames dezelfde enthousiasme en positieve energie blijven laten zien zoals vandaag.

Het is dat mijn topfavoriet in SS (en dat er nog iets te weinig dames zijn) zit maar anders zou ik sterk overwegen om naar YY te komen.
Scheelt mij weer een half uur rijden.

Geslaagde dag? 100%

Mentholbear
29 april 2025, 11:51
Van een heerlijke brunch aan het genieten onder een lekker zonnetje. Slechts 3 vrije dames gestopt, maar volgens het kamer lijstje zijn het er meer.

Een man of 20 had hetzelfde brilliante idee om vh zonnetje te komen genieten, waaronder onze enige echte partycrasher.

JonnyFontane
29 april 2025, 18:40
Van een heerlijke brunch aan het genieten onder een lekker zonnetje. Slechts 3 vrije dames gestopt, maar volgens het kamer lijstje zijn het er meer.

Een man of 20 had hetzelfde brilliante idee om vh zonnetje te komen genieten, waaronder onze enige echte partycrasher.

Heeft hij zijn neus nog niet in een of ander kontgat gestoken?

schoolmeester
29 april 2025, 18:41
Hockeydames hebben geen kontgat, maar een bips.

Kay_steelman
29 april 2025, 19:22

Bent u nog aanwezig?? Hoe is de ambiance heute ? Moet vanavond richting Duitsland jammer dat het vroeg sluit , is cleo aanwezig ??

Arjen13
29 april 2025, 19:51
En is Delia al weer terug?

Partycrasher
29 april 2025, 20:44
Heeft hij zijn neus nog niet in een of ander kontgat gestoken?

"Duik naar beneden, en sla je slag!"

Hans Kazàn.
Prijzenslag, 1990-1993, RTL Véronique/RTL4.

Ouwe Tijden, Goede Tijden.
Vuile ******l**e**.

Partycrasher
29 april 2025, 20:46
Hockeydames hebben geen kontgat, maar een bips.

Het overgrote deel zegt "reet". In alle gevallen, in elk context. Smerige wijven. Ze komen eraan, trouwens.

Partycrasher
29 april 2025, 20:50
Bent u nog aanwezig?? Hoe is de ambiance heute ? Moet vanavond richting Duitsland jammer dat het vroeg sluit , is cleo aanwezig ??

Hij wel, toen ik wegging, die vuile smeerlap. Hij wilde mij een keer overtreffen. Het is gelukt.

Ja, Cleo was er de hele dag. En waarschijnlijk nu nog steeds.

Kay_steelman
29 april 2025, 21:53
Hij wel, toen ik wegging, die vuile smeerlap. Hij wilde mij een keer overtreffen. Het is gelukt.

Ja, Cleo was er de hele dag. En waarschijnlijk nu nog steeds.

Hmm cleo gaat meestal rond 22:00 al vertrekken . Dat ga ik helaas niet halen ,

driveby
29 april 2025, 21:57
cleo is meestal tussen 2000-2100 al vertrokken, dus als je haar wil bezoeken moet je op tijd zijn.

Kay_steelman
29 april 2025, 22:05
cleo is meestal tussen 2000-2100 al vertrokken, dus als je haar wil bezoeken moet je op tijd zijn.

Ja dat idd , word hem niet vandaag helaas !! Denk toch een andere club te moeten bezoeken kwa openingstijden.

Mentholbear
30 april 2025, 08:21
Sorry voor m'n verlate reactie. Was te druk bezig met vreten en slapen ;)

Maar Cleo was er en ik was haar laatste kamer. En dat was ergens tussen 19 en 20 uur en daarna vertelde ze te vertrekken. Dus je moet er vroeg bij wezen. Ze was er wel al om 11 aanwezig.

Delia met brilletje was er. Sterker nog, ze was mijn eerste kamer :)

Kay_steelman
30 april 2025, 09:09
Sorry voor m'n verlate reactie. Was te druk bezig met vreten en slapen ;)

Maar Cleo was er en ik was haar laatste kamer. En dat was ergens tussen 19 en 20 uur en daarna vertelde ze te vertrekken. Dus je moet er vroeg bij wezen. Ze was er wel al om 11 aanwezig.

Delia met brilletje was er. Sterker nog, ze was mijn eerste kamer :)

Ja kon niet eerder helaas anders was ik dr zekers !! Gold life you have

seqoya
30 april 2025, 13:32
Morgen gaan Ace2 en ik eens kijken hoe het is in YY !! De neefjes samen ouderwets op stap dit keer niet meer in GT maar YY. Ben erg benieuwd het is voor mij een maand of 5 geleden en Ace2 is helemaal niet meer geweest sinds dat YY gesloten was. Misschien zien we nog oudbekenden morgen !!

broodpoot
30 april 2025, 14:37
Ik ken jullie niet maar ik denk dat ik mijn ontmaagding van YY ook maar eens ga beleven morgen.

seqoya
30 april 2025, 15:37
Ik ken jullie niet maar ik denk dat ik mijn ontmaagding van YY ook maar eens ga beleven morgen.

ok wie weet zien we elkaar nog ...ik ben die man met de badjas hahahaha

Ace2 en ik zijn oldskool members ... nu heel weinig aktief hier maar hebben hele mooie tijden hier gehad en in alle saunaclubs en GT was onze favo destijds !!

Periode 2006-2017 was dat denk ik !!

broodpoot
1 mei 2025, 11:59
Net aangekomen een gvd wat een prachtige club zeg.
Restaurant is uitstekend en al een paar dames voor op mijn todo lijstje.
Sfeer prima, aardig wat ijsberen en tel een stuk of 15 dames.
Zo maar kans dat het een mooie dag gaat worden.

ju52
1 mei 2025, 14:07
… en al een paar dames voor op mijn todo lijstje.

Mach‘ sie bitte nicht ganz kaputt,
sie sollen morgen auch noch für to-do fähig sein!

Bedankt!

Tropische_verrassing
1 mei 2025, 15:50
Net aangekomen een gvd wat een prachtige club zeg.
Restaurant is uitstekend en al een paar dames voor op mijn todo lijstje.
Sfeer prima, aardig wat ijsberen en tel een stuk of 15 dames.
Zo maar kans dat het een mooie dag gaat worden.

Heb je ook een paar namen van de dames die aanwezig zijn??

broodpoot
1 mei 2025, 16:09
Nee is mijn eerste keer dus ken de dames niet echt.
Net mijn eerste kamer gehad met Sabine, nu ff kapot.

driveby
1 mei 2025, 16:55
Is er vanavond nog iemand ga straks weer ff die kant op

Pargar
2 mei 2025, 17:26
Weet iemand of de dames bezetting weer op normaal niveau is? Of zijn er nog veel op vakantie?

rob45
2 mei 2025, 18:15
Weet iemand of de dames bezetting weer op normaal niveau is? Of zijn er nog veel op vakantie?De bezetting is redelijk maar nog niet op normaal niveau, dit is nog in veel clubs het geval.Komende week is de verwachting dat er best weer wat dames terug keren van vakantie.

hotmister1985
2 mei 2025, 18:18
Woensdagmiddag was ik er voor het eerst weer na de opening, er waren in de namiddag zo'n 20 dames. Misschien dat er nog een aantal dames met paasverlof waren.

Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk

rob45
2 mei 2025, 18:20
Op dit moment zijn dat er normaal gezien voor YY 35 dames.Ik was er gisteren,niet echt geteld maar de schatting is tussen de 25 en 30 dames.
De parking stond gisteren weer helemaal vol met auto's, er waren ook zeker wel rond de 50 ijsberen. Als we een mooie zomer krijgen gaat deze club zeker flink doorgroeien.
In het restaurant hebben ze al extra tafeltjes/stoeltjes neergezet.
Ook het terras heeft behoorlijk veel zitplaatsen maar is ook megagroot !

schoolmeester
2 mei 2025, 18:37
Niet alleen het terras, mijn l.. ook.

Vince
2 mei 2025, 19:23
Niet alleen het terras, mijn l.. ook.

Hey vriendjes, na al die jaren GT te koesteren voor het eerst onderweg naar Yinyang zo dadelijk. Vraagje: kan ik m’n elektrische auto daar op de parking opladen? 😄 dank!