PDA

Volledige versie bekijken : Phnom Penh, Cambodja



aamu
2 februari 2014, 20:30
Siem Reap Airport
Beschonken. Nee eigenlijk gewoon dronken word ik bij het vliegveld van Siem Reap gedropt door de goedaardige maar ook met een drankprobleem kampende tuktuk driver. Met hem heb ik de afgelopen dagen opgetrokken. Hij heeft voor zowel gids en drinkmaatje gespeeld en dat heb ik tijdens onze afscheidslunch geweten toen we nog even 2 sixpacks weg tikken, ieder welteverstaan. Hij belt nog een maat van hem en vraagt die mij om te wachten in Phnom Penh, zodat ik daar ook onder de pannen ben. Goed kachel stap ik de vertrekhal binnen. Dit heeft de grootte van een flink klaslokaal met een incheck balie of 6. Allemaal nog dicht. Er zijn stoeltjes aan de zijkanten van de vertrekhal en ik plof daar mijn bagage en ook mijzelf neer. Ik pak mijn telefoon. De batterij is bijna leeg en ga op zoek naar een stopcontact. Stopcontacten zijn er wel maar dan alleen met Engelse aansluiting en laat ik die nou net niet hebben. Ik ga weer bij mijn tas zitten en check of ze hier ook Wifi hebben. Dat hebben ze. Ondertussen nog even whatsappen met het thuisfront welke net wakker is alsmede mijn Thaise schatje waar ik de afgelopen week mee heb rond gereisd. Heel dramatisch, waarschijnlijk door de drank, neem ik afscheid van haar. Dag schat ik ga vliegen en mijn batterij is op dus ik zal *poef* wegzijn. Als reactie krijg foto’s van een meisje wat krokodillentranen huilt.

De batterij is nu daadwerkelijk op en ik ben nu op mezelf aangewezen en pak een boek uit mijn tas. Terwijl ik het boek uit mijn tas haal vraag ik me af, inmiddels voor de zoveelste keer, waarom ik in godsnaam zo veel spul heb meegenomen. Enigszins ervaren weet ik dat ik nog nooit boeken te kort heb gehad op vakantie. Altijd te veel. Toch trap ik er volgende keer weer gewoon in en neem ik extra boeken mee, want ja stel je verveelt je.

Langzaam komen er wat meer mensen de vertrekhal binnen en wachten we keurig tot de check-in opengaat. Van de vele drank blijf ik naar de wc gaan en sleep dus voor de zekerheid elke keer maar beide tassen mee. Terug aangekomen is de check-in inmiddels open en ik sluit aan in de kleine rij die is ontstaan. Ik houd mijn kleine rugzak zo strak mogelijk op mijn rug zodat er niets gezegd kan worden dat hij eigenlijk te zwaar is. De bagage afgegeven, begeef ik mij door de bagage controle naar een kleine wachthal. In de kleine hal met tafeltjes en stoelen is ook een klein barretje gevestigd waar men broodjes en drankjes verkopen. Ik bekijk de prijzen en ik schrik. Zelfs op Schiphol is het niet zo duur; $5.50 voor een broodje en $3 voor een kop koffie. Enigszins verbaast kijk ik om mij heen en dan dringt het tot mij door dat dit vliegveld uitsluitend voor de toeristen is. Er is geen Cambodjaan die hier ook een stap binnen zet natuurlijk. Ik zie dan ook alleen maar westerlingen om mij heen die het geen probleem vinden om 10x de gangbare prijs voor een broodje te betalen. Met die gedachte neem ik dan ook maar een kop koffie; ik kan de cafeïne wel goed gebruiken om me een beetje nuchter te voelen. Ik voel me echter eerder bekocht dan rijk op dit moment.

Als ik mijn koffie op heb mogen we instappen en een uurtje later landen we op Phnom Penh. Ik moet toegeven dat van alle manieren om te reizen als je hier niet maanden verblijft dat het vliegtuig het prettigst is; het is snel en makkelijk. Wel een stuk duurder dan trein of bus maar je wint er heel veel tijd mee. Uiteraard zullen er mensen zijn die 8 uur in een minibusje een essentieel onderdeel van een reis door Azië vinden. Doe het een keer en kies daarna gewoon lekker voor het gemak van het vliegtuig.

Phnom Penh Airport
De maat van mijn tuktuk uit Siem Reap zou met een bordje klaar staan. Aangekomen bij de bagage band zie ik al iemand met een bordje staan met mijn naam erop. Het mooie is dat hij dan niet weet dat jij het bent. Ik loop er eerst langs hem om naar de toilet te gaan. Zo doende kan ik ook even inschatten of hij mij bevalt. De eerste indruk was een nette vent van ongeveer mijn leeftijd. Ik besluit het maar te vertrouwen, loop naar hem toe en stel me voor. Ik vertel dat ik nog even op mijn tas moet wachten. Dat is uiteraard geen probleem. De tas komt net als de vorige keren snel en zo kunnen we de luchthaven spoedig verlaten. Ook deze man heeft een tuktuk en deze staat in de berm buiten de parkeerplaats van de luchthaven. Gelukkig kunnen we met een karretje een heel eind komen. Hij loopt met mijn bagage op het karretje voorop. Bij de uitgang word hij verstopt voor verhoor waar hij met de bagage heengaat. Totdat ze doorhebben dat ik er ook bij hoor. Hij vraagt mij te wachten en gaat de tuktuk halen. Ik vertel hem waar ik mijn hotel is en al spoedig zijn we onderweg.

Van de luchthaven in Phnom Penh tot aan de rivier is een iets langer ritje dan destijds in Siem Reap. Het duurt zo’n 40 minuten. Het valt me altijd op dat de tijd op vakantie een stuk aangenamer verstrijkt. De 40 minuten vliegen om.

We komen bij het hotel aan en mijn bagage word direct door een piccolo aangenomen. Hij heeft duidelijk moeite met het gewicht, maar laat dit zo min mogelijk blijken. Ik loop achter hem aan om in te checken. John, de tuktuk driver, wacht keurig buiten. Ik heb een kamer op de 1e verdieping en ben behoorlijk blij met de keuze om aan het eind van de reis wat meer voor luxe te gaan. Het is een ruime luxe kamer met balkon. Ik drop de spullen en loop terug naar beneden om buiten afspraken te maken voor de volgende dagen. We spreken een prijs af van $30 per dag. Johnt vraagt me of ik nu nog iets wil doen en mijn eerste reactie is nee. Dan bedenk ik me dat ik al 3 dagen niet intiem met een meisje ben geweest. Ik herpak mijzelf en vraag John of hij een dame voor me kan regelen. Hij kijk mij even twijfelend aan en vraagt me of ik niet zei te moe ben. Nee, ik ga even douchen en dan kan ik wel weer, denk ik, hoop ik. John vraagt me of het meisje Engels moet spreken. Ja vertel ik hem. Ok dan zullen we op pad moeten. Op zoek naar een meisje. Hij kan wel dames laten komen, maar die spreken alleen Cambodjaans. Ik neem de tijd om op mijn gemak even te douchen en bij te komen. Normaliter als er iemand wacht zou je dat wat meer gehaast doen, maar aangezien hij toch betaald word kon ik lekker op mijn gemak mijzelf even opfrissen.

Een half uur later kom ik het hotel weer uit en kunnen we op zoek naar dames. Of eigenlijk 1 dame. John brengt mij een barretje op 108. Mijn geheugen zegt Enigma, maar weet het niet meer zeker. Ik stap uit en wacht op hem. Hij vraagt me of hij mee naar binnen moet of buiten wacht? Stel dat de dames geen Engels spreken dan kan jij mooi als tolk fungeren bedenk ik mij. “Sure, come on in inside and have a drink as well”, zeg ik hem en we lopen richting de ingang. Daar houdt een mooie dame de deur voor ons open. We komen binnen in een ruimte ter grootte van een klein bruin café. Direct worden we naar een tafeltje gedirigeerd en nemen we tegenover elkaar plaats. Nog voor we zaten stonden er zo’n 6 dames om mij heen. “Hello”, echoot het als de dames allemaal om aandacht vragen.

http://s10.postimg.org/lli7zews9/PP1.pnghttp://s10.postimg.org/rqebqhe9l/PP2.png
http://s10.postimg.org/gtd01pri1/PP3.png
Phnom Penh bars

Ada
Een dame sprint er direct uit. Ada. Een mooi klein Petit Cambodjaanse lolita. Ze beweert 24 jaar te zijn. Klein gebouwd, heel meisjesachtig. Ik fixeer mijn aandacht op haar en de rest van de dames druipen af. Alleen Ada en een vriendin blijven staan. Ada stelt voor wat drinken te bestellen. Geleerd uit het verleden vraag ik haar eerst wat het kost. Het is $2.50 per drankje. Dit is voor Cambodjaanse begrippen niet goedkoop, maar voor ons normale prijs. Ik vraag tuktuk driver John of hij een biertje wil. Dat wil hij wel. De 2 dames willen ook een biertje. Uiteraard krijgen zij daar commissie over. Ada ziet een zuigzoen in mijn nek had en vraagt hoe ik daar aan kom. “From Lady Thai”, antwoord ik. Ada neemt mijn hand en loopt voor mij uit door de bar. Aan het eind van de bar wijst ze me op een ingelijste vlinder en wijst er naar. Ze tikt mij dan op de borst en zegt dat ik “same same” ben. We lopen weer terug naar ons tafeltje en ik vraag haar of dat een probleem is. “No, I don’t care. You’re not my boyfriend. You can be butterfly. If you were my boy friend and you butterfly. I will kill you”. Ada pakt het 4-op-een-rij spel van de plank naast ons en daagt me uit voor een potje.

Ik wissel het spelen af met beide dames en verlies uiteraard keer op keer. Behalve als de dames mij laten winnen. Ada daagt mij uit dat ik die avond met haar mee moet als zij het volgende potje wint. Ada is mijn keuze al dus geen probleem. Heb nog tevergeefs mijn best gedaan, maar zonder succes. Ik vraag wat ze wil doen. Ze wil dansen. “Are you a good dancer?”, vraagt ze. “Not really”, antwoord ik naar waarheid. “But you dance good in the bed, right?”, vraagt ze zonder gene. “Yes”, antwoord ik. “And you? Are you a good dancer in the bed?”. Iets wat verlegen kijkt ze weg: “I don’t know. Maybe you will find out tonight”.

We drinken onze drankjes op en Ada vertelt mij dat ze zich gaat omkleden. Alle dames hebben een strak zwart topje van de bar aan inclusief een naam bordje. Een minuut of 5 later komt Ada terug in een schattig licht blauw broekje en gekleurd en gestreept bloesje. We vragen John om ons te brengen waar Ada wil dansen. We rijden een paar rondjes, blijkt dat de club er niet meer is. Je vraagt je dan toch af hoe vaak ze daar dan komen. Ada vraagt John naar iets anders we rijden naar een ander deel van de stad. We stopen voor een club genaamd Pontoon en de John zet ons voor de deur af. Hij krijgt een plek aangewezen voor zijn tuktuk en Ada moet haar tas inleveren welke in een kluisje word opgeborgen.

“If you see another girl inside you like, you can go with her”, zegt Ada terwijl we in de rij staan. “How do you mean?”, vraag ik haar. “Well if you see another girl you like, that is ok. You can leave me and go with her.”, herhaalt Ada. “And what will you do then?”, vraag ik haar. “I go home. It’s ok. You can do that. No problem”. Ik maak haar wijs dat zij het potje 4-op-en-rij gewonnen heeft en ik haar niet in de steek kan laten vanavond. “It is ok, if you like another girl more.... “, blijft ze maar herhalen. Ik negeer het verder.

We komen binnen in een ruime club. Het is nog rustig en leeg. Het is ook nog geen 23:00 uur. We gaan aan de bar zitten en ik sla de kaart open. Bier is $3.50 per flesje en cocktails zijn $4.00. Geen moeilijke keuze. Mijn beide gasten zijn meer van het bier en ik liet de cocktails komen. John blijkt een verstandige bob en wilt een cola.

Aan de bar praat ik openhartig met Ada. Over mijn tijd in Thailand, maar vooral over familie. Dit vind zij een fijn onderwerp. Zij vertelt dan ook honderduit. Over haar tijd in Vietnam, haar vader die jong gestorven is en andere verhalen over haar familie. “I don’t like to work here, you know?”, zegt ze op een moment. Ik kijk haar wat vragend aan. Ze is toch immers aan het 'werk'? ”Here you have to go to the men. I want men come to me. Like you did today. If you pick me I know you like me“. Ik kijk wat meer om me heen en spot inderdaad de nodige freelancers. Even na middernacht begint de club toch een beetje tot leven te komen. Dan word ik aangeschoten door een dronken Australiër die een drankje van mij wil. "Can you get me two beers, mate. And get one yourself as well!!", lalt hij. Ik kijk hem met ongeloof aan. John zit al op het puntje van zijn stoel maar eerst begint de kleine Ada de man uit te schelden. “Are you crazy!! He is my boyfriend. He will not by you a drink. Go away!!!”. De Australiër druipt af. Wij kijken elkaar nog wat verdwaasd aan. ”Let’s go dance”, stel ik voor. “I don’t like this Music”, is haar reactie. “But you took me to this club and you wanted to dance, if you don’t like the music why did you bring me here?”, vraag ik haar verbaasd. “I think you would like this music”. “What music do you like?”, vraag ik haar. “I like hip hop”, zegt ze. In dat geval heeft ze wel gelijk, ik heb meer met club techno heb dan met hip hop. “Do you want to keep sitting here at the bar?”, vraag ik haar. “Yes, I would like to get drunk”, antwoordt ze. We laten de drank dus maar vloeien.

Tien minuten later wordt er gewisseld van DJ en wordt er wat minder elektronisch gedraaid. Ada stelt nu voor om te dansen. John gaat mee en we gaan de dansvloer op. Ada begint met haar kleine maar fijne kontje tegen mijn kruis te draaien en voor ik het weet heb ik een paal in mijn broek die zelfs in het donker goed zichtbaar is. Het spoort Ada aan om haar kont tegen mijn kruis te duwen, terwijl mijn handen over haar heupen gaan. Het liefst wil ik haar ter plekke nemen.

http://s10.postimg.org/9z2pc0yux/PP4.pnghttp://s10.postimg.org/jfnx4wtbt/PP5.pnghttp://s10.postimg.org/yeaxd2xrt/PP6.png
Pontoon

We besluiten na een half uurtje gedanst te hebben te gaan. Ada moet nog even iets ophalen in de bar waar ze werkt en zodoende doen we daar nog een drankje. Ada blijkt een zus te hebben en deze nodigt mij direct uit om een potje te poolen voor $10. “Sure we play play but we do not play for money”, antwoord ik en binnen 2 shots stoot ze zelf de zwarte bal erin om te laten zien dat ik had kunnen winnen. Alsof. Inmiddels komt de tuktuk driver aangeven dat het bijna 2 uur is en dat hij toch wel moe begint te worden. Eigenlijk is dat ook wel een goed plan. Ada neemt afscheid in de bar en ik betaal de laatste rekening en we gaan met de tuktuk terug richting mijn hotel.

Bij het hotel aangekomen besluiten we met z’n 3en dat we wel honger hebben en laat er nu net naast het hotel een soort klein eettentje uit grond gestampt te zijn. Deze bleek er alleen ’s nachts te zijn. Niet overdag. We schoven aan en zaten naast een paar dames die ik herkende van de bar waar we Ada opgepikt hadden. Een dame herkende ik zeker – zij zat aan de bar met een man die zijn aandacht verdeelde tussen 2 vrouwen, waarvan er 1 links en de ander rechts van hem zat. Met het meisje rechts van hem had ik vrij vaak oogcontact en wisselde we glimlachjes uit. Uiteindelijk stapt de man op en bleek 1 been te hebben, maar nam wel 2 dames mee. Blijkbaar bleven de dames niet de hele nacht aangezien deze schone dus bij ons aan tafel zat. Elke vraag die ik Ada stelde, werd door haar beantwoord en als ik meer dagen in Phnom Penh gehad had dan zou ik dit brutaaltje ook wel onder handen willen nemen.

Het eten is niet heel smaakvol maar door de hoeveelheid drank op was het een verstandig idee om te eten en wat water te drinken. Zelf had ik een soort van rijstsoep/pap en het ging redelijk naar binnen. Ik reken af voor Ada, de tuktuk driver en mijzelf zeg ik de beste man gedag en vraag hem mij morgen om 12:00 uur op te halen. De vroege dagen in Siem Reap hebben mij redelijk opgebroken. Hand in hand liep ik met Ada het hotel binnen en zonder blikken of blozen word ons goede avond te gewenst en lopen we door naar boven.

Eenmaal binnen ploft Ada op bed neer. “You make me drunk!”, roept ze terwijl ze onder de dekens kruipt en direct als een blok in slaap valt. Inmiddels ben ik zelf ook moe, dronken en gaar en besluit dat het beter is om ook te gaan slapen. Ik kleed mij uit, ga nog even mijn tanden poetsen en klim in het bed en kruip tegen haar aan. Het duurt niet lang voordat ik dan ook zelf in slaapval. ’s Ochtends worden we eigenlijk samen wakker rond de klok van zevenen. Ada strekt zich uit en kijkt me aan. “I fell asleep I think”, zegt ze. “You sure did. You told me you were drunk and needed sleep”, antwoord ik. Ze bloost wat en kruipt tegen me aan. We vallen weer even in slaap, maar niet voor lang. Weer worden we samen wakker en langzaam kruipt ze boven op en beginnen we te zoenen en elkaar meer te verkennen. Ik strek mijn arm uit en trek het laatje naast het bed open. Ze kijkt en ziet de condooms liggen, ze lacht en pakt er eentje uit. “Good I was going to ask if you had them”. Ze kruipt naar onderen van mijn af en trekt haar bloesje over haar hoofd. Het broekje en BH had ze blijkbaar wel al uitgedaan. Dat kon ik me van de nacht ervoor niet meer herinneren. Zoals ze daar zit op haar hurken; een prachtig Petit vrouwtje, maar wel met perfecte verhoudingen. Mooi uitstekend kontje, mooi borstjes die precies bij haar passen. Eigenlijk is ze voor mij iets te Petit, denk ik nog. Ze trekt mijn boxer uit en geeft mij het condoom. Selfservice blijkbaar. Ik breng het aan en ze klimt direct boven op en begint me rustig te bereiden terwijl we weer zoenen. Ze is goed nat en in cowgirl is het een prachtig gezicht. We wisselen via een intieme missio naar doggy waarbij de ontlading volgt. Na het condoom te verwijderen en een korte opfrisbeurt kruip ik weer bij haar in bed. Ze was inmiddels weer onder de dekens gaan liggen. We praten nog even over koetjes en kalfjes en uiteindelijk volgt de ham-vraag of ik wil dat ze blijft. Ergens twijfel ik, ze ziet dat en zegt dat het beter is dat ze gaat. Eigenlijk is dat ook wel zo en ik ga er niet tegen in.

Ik heb honger en vraag of ze mee gaat ontbijten. Het zit immers bij de kamer inbegrepen. Zij heeft geen honger maar wil nog wel even douchen. Maar besluit vervolgens thuis te gaan douchen. Ze kleed zich aan en vraagt me vriendelijk om een vergoeding. We hadden nog niets afgesproken en was eigenlijk ook een beetje vergeten te vragen wat normaal was, dus vraag haar maar wat zij een redelijk bedrag vind. “Up to you.”, krijg ik terug. Ik leg haar uit dat ik niet weet wat voor haar een redelijk bedrag is en dat ik haar niet te kort wil doen. Ze stelt 50 USD voor en daar kan ik wel mee leven. Ik loop naar het kluisje en haal daar 50 USD voor haar uit en overhandig deze. Samen lopen we naar beneden waar we buiten afscheid nemen en ik richting het restaurant loop voor het ontbijt.

Binnen het restaurant neem ik binnen plaats en bestel voor het eerst in 3 weken gebakken eieren, met bacon. Eens wat anders dan rijst op de vroege ochtend. Het is half 10 en ik heb nog even de tijd voordat de tuktuk driver me komt ophalen.

We zitten in de auto en hij vertelt mij vertelde dat hij het meisje gisteren goed aangesproken had. “How do you mean?”, vraag ik. “I told her not to steal, because I will find her. I know where she works and if anything happens I will go to her boss and complaint. I know her boss well.”. Ik luister. “I told her that you can pay her well and that there is no reason for her to steal from you. You know, I want you to be happy as you’re my customer and friend for 3 days here. If anything happens, you will not be happy and I can’t have that. I want all my customers and friends to be happy. You can see me as your driver and as your body guard.”. Het dametje was poeslief bedank ik hem maar ervoor. “Yes she told me don’t worry, don’t worry”. En we praten en beetje over wat er in de nacht gebeurd was en hij was er maar wat nieuwsgierig naar.

Na de nacht van gisteren ben ik nog wat gesloopt. Dat was ik al redelijk voor ik in Phnom Penh aan kwam en de lange nacht met drank en het vroege opstaan heeft niet geholpen. Mijn nieuwe vriend bodyguard stelt voor dat hij wel iets speciaals weet; een Cambodiaans meisje wat nog nooit een westerling geslapen heeft en misschien zelf nooit gezien heeft.

De volgende dag vertrekken we rond een uurtje of 11 op mijn verzoek. Ik word alsnog om 9 uur wakker. Bij het kleine restaurantje op de koek zit ik buiten mijn broodje ei met spek naar binnen te werken en mijn chauffeur parkeert de auto voor de deur. Stapt uit met zonnebril nog op en zwaait naar me.

Het Avontuur
Ik ga mijn spullen halen en dan gaan we op weg naar het avontuur. Eerlijk toegegeven ben ik niet helemaal gerust. Iets speciaals, nooit een westerling gezien. De verhalen van chickenfarms net buiten Phnom Penh spoken door mijn hoofd. Beelden van zwangere met HIV infecteerde 14 jarige meisjes met een yabba (lees:meth) verslaving. Ik ben er natuurlijk ook bewust van ik risico loop om als rijke westerling in een valstrik getrokken kon worden. Op internet lees je al de ongelooflijke verhalen van dames die een mindermeisje naar je hotel kamer uitnodigen. Zogenaamd komt ze even douchen. De politie stormt binnen en met een minderjarig meisje naakt in je douche ben je natuurlijk flink de sjaak. Niet dat ze je vast zetten, maar een 1000je of 3 qua onderhandelen willen ze je wel matsen op 10 jaar cel.

Dus blijven opletten. Nieuwsgierig ben ik ook wel. Ondanks de kans op een hoop drama en ellende, wil ik wel een blik van dichtbij. Je reist niet naar de andere kant van de wereld om alleen maar in je 4 sterren hotel tv te kijken namelijk.

http://s10.postimg.org/rvi305lkp/PP7_Chickenfarm.png
Chickenfarm

We rijden Phnom Penh uit en al snel worden de wegen minder begaanbaar. We verlaten de weg voor een landweggetje langs een immense villa met grote hekken en gouden leeuwen. Hier omheen en de wegen liet de auto zo hydrolisch stuiteren. Een Amerikaanse rapper jaloers zou zijn. We stoppen bij een huis met een logo Paradise. Behalve de naam is er geen overeenkomst met het clubje in Leinfelden. Op eerste gezicht viel het mee; het is niet een soort van chicken farm of freak show waar ik gebracht was. Buiten bij de buren staat het punt een bruiloft te beginnen. Grote tent, veel stoelen, hoop muziek. Alleen de gasten moeten nog komen. Bruiloften kunnen in Cambodja een aantal dagen duren, dus wellicht pakken we een staartje van de after mee.

We stappen binnen en ik word door geleid naar een grote kale ruimte met uitzicht op een rivier en de duinen.

http://s10.postimg.org/wg49f35a1/PP8_Duinen.png
Phnom Penh achter de duinen

http://s10.postimg.org/7cn6v37nd/PP9_Binnen.png
In het bordeel

In de grote ruimte staan een speaker 3 tafels en een bed. We gaan aan de gedekte tafel zitten en al snel word de lokale volksdrank geserveerd; bier. Ik weet niet helemaal wat ik er allemaal van moet denken. Mijn gids vertelt me dat al deze huizen hier bordelen zijn, voor de lokaals en dat mannen hier soms een feestje geven en dat er dan gebbq’d word en dat ze allemaal een dame nemen en dan weer weg gaan. Ik zit er toch wat onrustig en bedenk ik me dat hoewel het geen chickenfarm is, ik wel moet oppassen dat er geen minder jarige dames geserveerd worden. Nu val ik normaal al niet op piepjong, maar ik ben nu ook nog eens goed aan het uitkijken voor nummer 1. De eerste 3 dames doen hun intrede en er word mij gevraagd of een van hen mij bevalt. Ik kijk ze alle drie aan. Ze zien er jong uit en geef dat aan. Ik vraag om een dame van rond de 26. Dit is normaal ook meer mijn smaak. De dames worden weggestuurd en we openen weer een nieuw biertje ieder. Een minuut of 10 later; ik was het bijna vergeten waarvoor we hier zijn, komen er twee dames binnen. Allebei redelijk verwilderd, in geen dagen de haren gekamd. Deze zijn duidelijk wat ouder en ik kies voor de brunette die me bijdehand aankijkt.

Muurbloempjes moet je hier niet uitzoeken als je de taal niet spreekt. Ze spreken geen Engels, jij geen Cambodjaans en met zo’n verlegen meisje valt weinig te beginnen. Dit had ik gemerkt in Siem Reap waar door de locals al meegeleept was naar tenten waar meisjes op banken voor de ingang zaten en die je kunnen vergezellen. Ze eten en drinken dan met je mee en verwachten een tip van $1 als je weg gaat. Mijn gids liet zien hoe je zo’n meisje gewoon vol op d’r bek kon pakken. En verloor daar meerdere malen bijna een paar tanden mee. Niet helemaal mijn ding. Daar had ik al geleerd dat er met muurbloempjes helemaal niets te beginnen is nadat ik met een meisje zat wat me een half uur met de lippen strak op elkaar verlegen aangestaard heeft. Elke poging om ook maar iets van het ijs te breken mislukte.

Dus de verwilderde bijdehand brunette werd het. Ze kwam naast me zitten met een attitude van wat-moet-jij en ik kan daar wel wat mee. Er word meer bier gesommeerd en er komen grote schalen met eten. Onder andere een complete kip van de bbq en verschillende groente gerechten. De eigenaresse van de toko komt erbij zitten en zo beginnen we met z’n vieren en deze maaltijd. Bij het na tafelen werd er dan ook langzaam aanstalten gemaakt dat het nu het moment suprême aangebroken is. Het meisje krijgt een hint en ze neemt mijn hand en loodst mij mee naar een achter kamertje. Op bad liggen 2 handdoeken en een paar condooms. In het kamer past net aan een bed en er hangt een ventilator aan de muur.

http://s10.postimg.org/fpsvpr6ux/PP10_Achterkamer.png
De achterkamer

De kamer heeft een toilet en douche ruimte in een tweede kleine ruimt.e Douche is eigenlijk wat overdreven. Er is een kraan en een grote bak water en dat is de douche. De deur word gesloten en op slot gedaan en Nhuang – zoiets heb ik verstaan – gebood me om uit te kleden en te wassen. Ze trekt haar shirt uit en had daaronder een bh voor een a cupje als een riem om haar volle C cup gebonden. Naakt lopen we naar de andere kamer waar ik een zeepje krijg en we ons wassen. We gaan op het bed liggen en knuffelen wat. Nhuang is naakt behalve een kraal ketting om haar middel, wat een geil gezicht is. Ze pakt een condoom en klimt boven op. Een verwilderd maar prachtig meisje nu ze me zo naakt in cowgirl berijd. Ik houdt haar prachtige natural c cup vast en zij draaide haar heupen. De ontlading volgt daarna in missio en we kruipen waar tegen elkaar aan. Ze laat me haar telefoon zien een Nokia uit het jaar kruik en wijst er op. Er staat iets bij van ‘no sim’ dus ik vraag me af of ze denkt dat ik een simkaart voor haar heb. Niet dat ik dat natuurlijk heb. Ze kruipt tegen me aan en we vallen in slaap voor een kleine 30 minuten. Ze maakt me wakker en we kleden ons aan. We gaan weer terug naar de grote ontvangstruimte. De eigenaresse kijkt het meisje aan. Mijn gids mij. We nemen nog een drankje of twee en de eigenaresse van de tent laat mij foto’s zijn van haar dochter. Ze is nu 17, maar volgend jaar wel meerderjarig. Ze heeft nog een husband nodig. Of ik geen interesse heb. Ik probeer me een beetje afzijdig te houden en het gesprek op een ander onderwerp te krijgen. Als we het bier op hebben volgt de rekening en voor het meisje vraagt ze $40. Het eten en de drank $23 en ik geef haar $65. Ik krijg twee dollars terug die ik als fooi laat liggen. Mijn sexmaatje krijgt deze als tip. Zij verlaat dan eerst het toneel en dan nemen wij ook afscheid.

We rijden de grote weg op en dan vraagt hij “Why did you not ask her to eat your dick?“. “Well I don’t normally ask such things. I let them happen“. Niet begrijpend kijkt hij mij aan. Twee tuktuks en een scooter inhalend door de berm. “You should always ask a girl to eat your dick”, kijkt hij mij strak aan. Ik knik maar. “Yesterday, after I dropped you off at the blind massage place, I had myself a girl as well. I paid $30 and she ate my dick and I fucked her twice”. Ik lach “Good for you. Was it good? “, vraag ik. “Yes, I know this girl very well. She is very good. I didn’t want her to stay with me for the night. My wife also won’t like that. When I got home she smelled it on me. But that is ok, as long as I use condoms. Hmm we have little gas and I have no money“, zegt hij enigszins hulpeloos. Dat laatste is geen verrassing en als lokale ontwikkelingshulp stel ik voor dat ik wel wat benzine kan voorschieten.

noglangnietuitgewandeld
3 februari 2014, 05:46
Bedankt aamu. Toen ik vorig jaar mijn Asiatrip aan het plannen was, heb ik me ook nog in Cambodja verdiept. En ik vond uit dat het ook mogelijk is om met de boot van Siem Raep naar Phnom Penh te gaan. Is een zijrivier van de Mekong en in Phnom Penh komen ze bij elkaar. Ik denk dat je met de wachttijd op de luchthaven en voor en natransport niet eens veel meer tijd kwijt zou zijn. En onderweg veel meer te zien zou krijgen uiteraard. Het is er toen niet van gekomen, want al met al toch wel wat dure one way vluchten, BKK-SR en later weer PP-BKK. Dan zou ik eigenlijk Sihanoukville, aan de kust ook wel willen doen, maar dan kom je op een gegeven moment toch tijd te kort. Heb toen maar weer voor de Philippijnen gekozen. Maar Cambodja zit nog wel in mijn achterhoofd.

felrops
3 februari 2014, 11:05
Cambodia is echt een aanrader. Was er zelf drie jaar geleden. De barretjes in Phnom Penh waren heerlijk. Je kon er voor enkele goedkope ladydrinks uren plezier maken. Heb er ook enkele leuke dames mee genomen naar de kamer. Zoals aamu aangeeft: wel opletten dat je de meiden aan de juiste zijde van de leeftijdsgrens mee neemt. Maar Phnom Penh is veel ongedwongener dan Bangkok.

Dom
3 februari 2014, 11:19
@Amuu Bedankt voor je verslag met veel plezier gelezen! Amazing Asia

aamu
6 februari 2014, 17:36
Bedankt aamu. Toen ik vorig jaar mijn Asiatrip aan het plannen was, heb ik me ook nog in Cambodja verdiept. En ik vond uit dat het ook mogelijk is om met de boot van Siem Raep naar Phnom Penh te gaan. Is een zijrivier van de Mekong en in Phnom Penh komen ze bij elkaar. Ik denk dat je met de wachttijd op de luchthaven en voor en natransport niet eens veel meer tijd kwijt zou zijn. En onderweg veel meer te zien zou krijgen uiteraard. Het is er toen niet van gekomen, want al met al toch wel wat dure one way vluchten, BKK-SR en later weer PP-BKK. Dan zou ik eigenlijk Sihanoukville, aan de kust ook wel willen doen, maar dan kom je op een gegeven moment toch tijd te kort. Heb toen maar weer voor de Philippijnen gekozen. Maar Cambodja zit nog wel in mijn achterhoofd.

Vliegtuig was een beetje een noodoplossing, omdat ik te lang in Thailand was blijven plakken. Je vliegt een stuk voordeliger van BKK naar Clark dan naar SR of PP. Maar ik had al een ticket terug naar huis vanaf PP dus dan je weinig keus ;) Boot is zeker een interessante reis mogelijkheid van SR naar PP. Zelf zou ik SR de volgende keer overslaan. Twee dagen tempels was genoeg voor mij, maar had het niet willen missen.

Wat Felrops aangeeft Cambodia is echt een aanrader. Mooie dames en qua prijs is het valt het ook wel mee. Sihanoukville staat ook nog op mijn lijstje maar valt er vanwege tijdsgebrek steeds af. Ook de volgende reis komt Sihanoukville niet op het lijstje. Er is zoveel moois in die regio wat ik ook nog moet ontdekken of verder ontdekken.

noglangnietuitgewandeld
3 april 2014, 18:00
Ik was alvast een en ander aan het uitzoeken voor de volgende Asiatour. Van Siem Raep naar Phnom Penh is 250 kilometer. Een speedboat doet er 4 tot 6 uur over. Kost iets van 35 $. Hier een impressie van wat je onderweg te zien krijgt:

https://www.youtube.com/watch?v=YwqYpfV9ELQ&feature=youtu.be

Nu boeien me die tempels toch niet, en je kunt vanaf Phnom Penh ook genoeg kortere boottochten maken, dus zal het daar wel op uitdraaien. Maar het begint alweer behoorlijk te jeuken.

aamu
4 april 2014, 20:31
Dat ziet er beter uit dan ik verwacht had bij speedboat :) Een stuk groter vooral. Zal zeker comfortabeler zijn dan in een busje gepropt over niet geasfalteerde wegen.

Als de tempels je niet boeien, zou ik bij Siem Reap wegblijven :) Er is natuurlijk wel meer te zien en te doen, maar het hoofd vermaak is toch wel tempels en alles is daarom heen gebouwd qua toerisme.