PDA

Volledige versie bekijken : Mia / Lena (Duitse) Eros 26 k 401



de duisburg spesjalist
29 januari 2014, 17:09
naam mia
nationaliteit duits
leeftijd 21
lengte 1.70 cm
postuur gezet ma alles pas bij het lichaam
borsten C van naturen
haar kleur blond lang
talen duits en een klein beetje Engels
service pijpen zonder :eek: nm :freu:

mia is een dame die in dutseiland is opgegroeid een vrouw met een leuke gezicht. de eerste keer dat ik haar wou bezoeken was geen leuke ervaring geen eens bij haar op de kamer geweest. op de gang liep ze al te schelde tegen mijn :eek: wat later bleek dat de persoon die met mijn mee liep geprobeerd heeft om voor 20 euro bij deze mooie dame van haar super dienst verlening gebruik te maken :wand:

de dag daarna vroeg ik aan haar wat er gisteren aan de hand was met haar en waarom ze zo schelde tegen mijn ik had daarvoor nog nooit met haar gesproken ze vertelde mijn dat er mannen zijn die geen respect voor een vrouw hebben en dat het gisteren gewoon voor haar te veel was het gezeur om voor 20 euro binnen te komen.

toen mijn alles duidelijk was vroeg ik na haar dienstverlening en wat ze vroeg voor de standaard handelingen ach standaard bij ons op de vulkaan is niks zo standaard als bij jullie in de sauna clubs :eek: na het ontdoen van mijn kleren en me aan de wastafel gewassen te hebben kroop ik op bed .ze keek me met grote ogen aan en zij wat heb jij daar een grote lul :smoke: ze pakte hem vast en bestudeerde hen aandachtig ze vroeg mijn vriendelijk om het rustig met haar aan te doen waarop ik antwoorden als jij dat ook met mijn doe :biggrin: ze kroop op mijn en begon mijn een body toe body te geven heerlijk zo zacht lichaam over je heen . heerlijk zij ze tegen mijn zo fris ruikende man die nergens stink ;) ze dwaalde af richting mijn kruis pakte de kleine duisburgspesjalist vast bij zijn hoofd en begon mijn te likken onderaan waar de balzak begon ze had gelijk een van de twee zwakste schakels gevonden :baby2: ik wet er zo geil van ik moest dat poesje zonder haar beffen iets wat ik niet vaak doe in duisburg ma deze dvp verwende mijn zo dat ik haar ook ma is moest verwennen :roll3: begonnen in 69 haar heerlijke mossel rook fris en smaakte na kut ma dan zo als een kut hoort te smaken . ze vroeg aan mijn of ik bezwaar had als zij ging liggen op haar rug en ik haar nog even zou door likken wie ben ik om nee te zeggen :tongue: ze had een gevoelig klitje en wet uit zich zelf nat hoe ik haar ogen zag draaien als ik haar vingerde maakte me extra geil .

ze was er klaar voor en rolde de condoom over mijn lul en klom er op ze was in het begin erg voorzichtig ma had al gauw het tempo er in ik wou egter nog niet mijn kruit verschieten en vroeg haar of we van stelling konden veranderen en een heerlijke misjonaris was het gevolg ik genoot er gewoon van om haar recht in de ogen aan te kijken ik DEET het subtiel met gevoel en ik zag haar gewoon genieten ik legde mijn hoofd op haar schouder en rook haar parevum en het leed was gedaan volle stralen sperma vlogen er in het condoom en ze bleef ma pulseren met haar kutje terwijl ik dit schrijf zit ik te hoppen dat ze er nog is ma de kans is klein ze was het zat in duisburg en heeft het over een aantal clubs gehad clubs die mijn bekend zijn ma ik heb haar ook gezegt dat ik haar wel weer een keer ergens zie ben sportief geweest en heb haar een kortingskaartje van 20 euro gegeven van lr :eek::lostit:

de duisburg spesjalist
2 februari 2014, 15:02
dame is even weg geweest na een sauna club in osnabroek ze dacht dat daar het gras groene was als op de vulkaan ma ze is weer terug opheden werk ze op kamer 010 begaande grond van 13-15 vulkaanstrasse ik ben er blij mee want ik miste haar toch wel woensdag en vrijdag zaterdag kon ik haar weer in mijn armen sluiten en het was een heerlijk geil half uurtje ;) ik heb me vergist in de cub maat moet dd zijn meschien kan megaboop voor mijn is op inspectie :biggrin:

Hobbele
2 februari 2014, 17:04
In welke saunaclub is zij werkzaam geweest in Osnabrück? Toevallig in Zeus (http://www.fkk-zeus.de/) ?

de duisburg spesjalist
2 februari 2014, 17:10
na eigen zegen wel hobbele ma voor korte duur ik denk dat ze er 2 dagen geweest is en ze vond het niks deze dvp verdien ze beter op de vulkaan anders was ze niet terug gekomen .

Hobbele
2 februari 2014, 18:26
Osnabrück is de stad waar ik 10 jaar geleden mijn Pay6 karriere ben begonnen. Je vindt er veel. Oa: 2 goede Partytreffs, een goede Saunaclub, een Laufhaus ter grote van bijv. Blue-Moon, een paar privé-clubs met zeer mooie dames en veel, heel veel adresjes veelal in gewone woonwijken waar ook dvp's in alle soorten en maten te vinden zijn. Voor de liefhebbers is er zelfs een grote Strassenstrich.
Ja, ook in het Noorden van Duitsland is er veel te beleven op Pay6 gebied oa. in en rondom Osnabruck maar ook in Hannover en Hamburg. Iets dat door veel mensen nogal ééns wordt vergeten omdat men zich vaak teveel concentreert op het Ruhrgebiet wat op zich natuurlijk niet vreemd is omdat daar de prijzen een stuk lager liggen.
Er is zelfs een Duits forum dat zich concentreert op deze gebieden. http://www.owlforum.com/ en kijk ook maar ééns op deze interssante site: http://www.osnasex.de/
Tja, heeft natuurlijk even niets te maken met Duisburg maar een beetje promotie maken hier voor "mijn" streekje mag toch wel....of niet?:biggrin:

poefboy
10 februari 2014, 02:28
Ik heb op Mia ook meerdere malen bezocht. Ik geef haar gewoon het cijfer 10!!! Haar service is perfect. Ik vind het wel heel erg jammer dat zij op maandag 10 februari gaat vertrekken richting Zwitserland. Ze gaat daar 3 weken werken en dan komt keert ze gelukkig weer terug naar Vulkan 11-13-15. Ze heeft mij verteld dat ze alleen in deze panden werkzaam zal zijn en in geen enkel ander pand.

de duisburg spesjalist
13 februari 2014, 09:02
mia is toch gebleven tot mijn vreugde en niet na Zwitserland gegaan

poefboy
14 februari 2014, 04:47
Ja idd, ik ben net terug uit Duisburg en heb Liz gesproken en zw heeft mij verteld dat Mia nog een aantal dagen daar zou blijven. Ze heeft haar avontuurtje in Zwitserland weer met een week uitgesteld. Mia zelf was er niet aanwezig, ze had een dagje vrijgenomen vertelde Liz mij.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Hobbele
14 februari 2014, 12:08
Ja. Ik was gisteren ook op de Vulkan. Ook ik heb Liz gesproken en ze zei mij ook dat Mia een dagje naar huis was om wat zaken te regelen. Helaas alweer gemist dus.:frown:

de duisburg spesjalist
20 februari 2014, 08:58
mia is op werk vakantie in Zwitserland ;)

de duisburg spesjalist
29 maart 2014, 13:01
deze dvp is weer aanwezig nu op haar werk kamer waar ze begonnen is op de vulkaan 305 deze info berust op een moment opnamen het kan dus iedere dag anders zijn aan de mods het verzoek om haar kamer nr aan te passen

skinny-lover
30 maart 2014, 23:20
Misschien maar even aanpassen in Huis 11, KAMER 305 ?

Voor de wat minder bekenden op de Vulkaan wordt het anders nog een hele zoektocht!

de duisburg spesjalist
31 maart 2014, 07:35
Misschien maar even aanpassen in Huis 11, KAMER 305 ?

Voor de wat minder bekenden op de Vulkaan wordt het anders nog een hele zoektocht! zo moeilijke zoektocht zou het niet zijn een kwestie van lezen en terug lezen :eek: je moet ze niet alles voorkauwen over de vulkaan ;)

de duisburg spesjalist
12 april 2014, 08:52
mia is verhuist na de julijusweberstrasse 38 ze zit op de 1e etage kamer nr is 8 mods graag aanpassen

Hobbele
22 april 2014, 18:13
Ik heb afgelopen zondag ook de eer gehad om Mia met een bezoekje te mogen vereren.
Ik kan maar één ding zeggen: Poefboy heeft 100% gelijk als hij zegt dat haar service het cijfer 10 waard is. Voor mij een 10 met een dikke griffel. Daarbij is ze ook nog ééns een erg vriendelijk en een uitzonderlijk hartelijk mens. Een dvp zoals je ze helaas tegenwoordig nog maar weinig vindt!!
Jammer dat ze aangaf te willen vertrekken van de Vulkan. Ik hoop ten zeerste dat ze zich ondertussen heeft bedacht en toch blijft.
Van mij part mogen ze de hele Vulkan volstoppen met Mia's....:biggrin:

Hobbele
24 april 2014, 12:48
Gisteren op de Vulkan geweest. Helaas is onze Mia alweer vertrokken.:heul:
Nu maar hopen dat ze binnenkort weer ergens op de Vulkan zal opduiken!

de duisburg spesjalist
24 april 2014, 13:54
Gisteren op de Vulkan geweest. Helaas is onze Mia alweer vertrokken.:heul:
Nu maar hopen dat ze binnenkort weer ergens op de Vulkan zal opduiken! kan ma zo weer vrijdag aanwezig zijn het is daarom ook van belang om ieder hoekje op de vulkaan te blijven onderzoeken wand zo vrouw als mia zie je niet over het hoofd :rolleyes:

de duisburg spesjalist
1 mei 2014, 16:45
mia is verhuist na huis 48 1 etage kamer 10 mods adres aanpassen ik weet je wordt er niet goed van ma ze komen allemaal terug na de vulkaan niet omdat er voor een dvp genoeg geld te verdienen val ma omdat ze mijn missen :biggrin:

de duisburg spesjalist
5 mei 2014, 09:28
mia gaat met werk vakantie en daar na pak ze een gewone vakantie haar laatste werk dag zal 05-05-2014 zijn ze is vanplan om zeker terug te komen ma dat zal pas in jullie zijn :heul: nu ma hopen dat ze van gedachte verandert

poefboy
14 mei 2014, 00:55
İk kwam vandaag (dinsdag 12 mei rond 19.15u) Mia tegen op de stoep voor het pand 48. Zij stond daar samen met Lolli. Lolli is ook werkzaam in het pand 48, zij is blond en wel superstevig. Ze stonden beide met koffers en tassen. İk ben ernaar toegelopen en heb een praatje met hen gemaakt. Precies op dat moment kwam er een dikke bak aanrijden met 2 klerenkasten erin. Ze stapten uit de auto en met een nogal agressieve blik keken ze mij aan en pakten de bagage van de dames en deden die in de kofferbak en ze namen de dames natuurlijk ook mee. İk heb dus niet helemaal kunnen achterhalen wat er eigenlijk mis is met Mia.



Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Admin
14 mei 2014, 17:06
Nb wat niet relevante privé info verwijderd.

de duisburg spesjalist
9 juni 2014, 13:07
ik heb deze dame een beetje in bescherming genomen om woensdag niet gelijk te melden dat ze aanwezig was ik wou dit keer is dat ze rustig ingewerkt wed na haar herstel en dat er niet gelijk een rei voor de deur stond als douane beambten van de vulkaan heb ik haar ook een andere naam gegeven mira en een andere kamer kamer 8 van huis 48 een verzoek aan het douane kantoor gevestigd in planet happy garden om deze info bij te werken ;) dus aanpassen mods

de duisburg spesjalist
16 juni 2014, 14:37
kan verhuist worden na 17-19 vulkaanstrasse oude deel kamer nr is 209

poefboy
25 juli 2014, 23:39
Ik heb gisteren ook Mia gezien in Bochum in Im Winkel. Haar recensies kunnen dus ook op dit forum verplaatst worden. Ze werkt vlakbij het grote laufhaus. Ze werkt in het vakje 10 rood van de plattegrond. Raadpleeg de link hieronder ervoor http://commons.m.wikimedia.org/wiki/File:Bochum_imwinkel.svg

poefboy
30 augustus 2014, 06:40
Helaas is Mia niet meer werkzaam in Bochum. Ze is vertrokken naar Bielefeld. De naam van de club weet ik niet.

Hobbele
30 augustus 2014, 14:28
Zeer waarschijnlijk werkt ze dan hier:

http://www.saunaclubharem.de/

de duisburg spesjalist
31 augustus 2014, 12:43
Bieleveld heeft ook een raamgebied ;) eroscenter bieleveld Eckendorfer strabe 29 ik heb voia een betrouwbare bron vernomen dat ze daar werkzaam is en wel een zeer goede vriendin van haar

Hobbele
31 augustus 2014, 13:22
Kan ik me nauwelijks voorstellen dat ze daar zou gaan werken:gruebel:.
Dan is ze diep gezakt want EC Bieleveld staat in OWL als ranzige "Abzockbude" bekend:heul:.
Als het waar is Spesjalist, start snel je auto en haal d'r weer naar de Vulkan waar ze thuishoort!:wink2:

poefboy
18 juni 2015, 23:16
Ik heb eergisteren Mia bezocht in Bochum. Ze werkt in het kleine laufhaus gelijk bij het begin van de straat. Ze zit in het pand 40. Zie de plattegrond hier: http://commons.m.wikimedia.org/wiki/File:Bochum_imwinkel.svg

Ze heet trouwens Lena in Bochum. Deze naam staat ook op haar deur als je naar boven loopt. Het is meteen de eerste deur links op de eerste verdieping van het pand. De service was weer vanouds. Ik heb weer een topservice gehad van deze Duitse mokkel. Ik hoop dat ze nu wat langer blijft hier.


"MSV DUISBURG FOREVER"

de duisburg spesjalist
12 november 2015, 17:24
werkzaam in eros 26 kamer nr 401 mods aanpassen :wink2:

Hooters_Hunter
10 december 2015, 19:44
Dat deze dame populair is bleek afgelopen week. Men kampeerde zowat voor haar deur. Ik had Mia daarom al uit mijn hoofd gezet voor die avond toen toevallig de deur openging toen ik langs liep. Maar meteen binnengestapt.

Mia is een heerlijke meid met lekkere volle zichte borsten en een beetje mollig. Heerlijke half uurtje met haar beleefd maar had gezien de lovende recensies nog iets meer verwacht. Desalniettemin is herhalingsgevaar zeker aanwezig.

HH :tietjes:

johnnywalker77
18 december 2015, 23:22
Vanavond bij haar op bezoek geweest, leuke dame om te zien, leuk praatje maar ik vond het verder nogal standaard.

Veder was alleen missio mogelijk want hij was te groot....dat had je bij binnenkomst moeten zeggen...geen herhalingsgevaar.

Big30
19 december 2015, 20:58
Topic opgeschoond. Groetjes vanuit YY de beste club van Roermond met alleen nette mensen.

Patjax
28 juli 2016, 00:46
Zojuist bij deze dame geweest. Haar kamerdeur is vaak dicht en ik denk dat ze 1 van de drukstbezochte dvp's van Duisburg is. Was zeer benieuwd naar haar en tevens mijn eerste Duitse dvp ever. Tof wijf en zeer vriendelijk. Goede PZC, lekkere cowgirl waarbij ik even bang was dat ze me KO zou slaan met haar tieten. Ipv ander standje me heerlijk klaar laten pijpen door haar (PMC). Ze was verbaasd over de hoeveelheid sperma die er uitkwam voor een 2e sessie en begreep waarom ik in principe normaliter geen FT's doe ;)

Waar ik normaliter voor de pocket uitvoering aangaande dvp's ga, heb ik een top half uurtje met haar gehad. Nog tot 7 augustus te bewonderen op de Vulkaan (mocht je er voor die tijd komen dan is ze zeker een bezoekje waard) daarna twee weken vakantie. Speelt met de gedachte om evt naar Köln te gaan.

de duisburg spesjalist
28 juli 2016, 18:54
mia is een oude rot in het vak onder ander werkzaam geweest in huis 11 17-19 en huis 48 mia heeft ook in aca velbert gewerkt ze is een topper wees niet bang mia kom altijd wel een keer terug na de vulkaanstrasse ze heeft daar in de jaren een helle klanten bestand opgebouwd en dan haar naturele borsten jammie :tongue: