Volledige versie bekijken : Martha (Poolse) ex-GT
joo
29 januari 2014, 12:21
Naam : Martha
Nationaliteit/Taal : Pools - Engels/Duits
Leeftijd : 26
Haarkleur/-lengte : Blond - lang
Lengte dame : 1,75 m
Postuur/Cupmaat : slank/naturelle A-cupjes
Tatoeages/Piercings : als het er al zijn : kleintjes - gn piercings
Service: GFE - ontdekking - PZC, beffen, NMC
Voordelen: heel naturel mooi meisje
Nadelen: geen
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 €
Extra’s bij het bezoek: is zo'n 3 weken aktief - wil een normale job in Polen, maar een buffertje opbouwen vooraleer er aan te beginnen
joo
29 januari 2014, 12:32
Was vorige zaterdag al vroeg aanwezig en had reeds een klein praatje met deze Martha gemaakt. Kwam echter net van de kamer na een stomend anderhalf uurtje met Victoria, waardoor ik me even 'on hold' moest zetten, en zij ook.
Tegen de klok van 15.00 uur of zo, kwam ze bij me in de sofa zitten en vroeg hoe het met me ging. De small talk was best aangenaam, haar Engels van een goed niveau en Martha had zo een naturelle houding (niet zo van die opgefokte hoerige DVP's die men in GT grote getale aantreft) dat ik al vlug vroeg om een sleutel te halen. Op de kamer een echte GFE ervaring gehad. Liet haar hele mooie poes gewillig beffen en vingeren. Het duurde wat vooraleer ze klaar kwam maar had ook aangegeven dat ze zich ging laten gaan. Ik was haar eerste klant die dag, wat mij verwonderde, gezien de toch heel mooie verschijning.
Klaargekomen in doggy.
Groot herhalingsgevaar wegens TOP GFE.
cassenoisette
2 februari 2014, 15:58
MARTA ( Polish - Blonde )
Nationality / languages : Polish / German , Fkk-English a little
Face : Beautiful blonde classic face
Hair: Blonde with long hair
Size: tall and slim but a bit beefier
Chest: Small
Silhouette / body : Big Beautiful girl style catalog model
Tattoos - Piercings : Yes , the usual
Blowjob : Too tonic, just to fix.
Eats the balls
Cunnilingus : Yes mutual pleasure but it goes much further , so no drop
Kiss : Yes DFK greedily and without restraint
Other features: Very friendly and good friend.
Very correct sex and committed but the magic is not really there.
Experienced (ex- Globe.ch one year) in the registry of Victoria (Dirty talk and slight hysteria during the session)
2nd bedroom on GT for her first day , previous customer happy ( German grandpa ) and she did not stop all day ...
Accompanied by Tamara.ro from previous club?
Very good positive character, so no hassle to predict.
:136[1]:
lekkersfan
8 februari 2014, 19:58
Is inderdaad een nieuwe Martha, deze Martha zit meestal in de buurt van de ingang van de Kino, andere Martha zat heel vaak bij de speelautomaten. Afgelopen donderdag met haar geweest en dat is zeer goed bevallen.
Mooie dame, 100 % GFE, hoewel ik blijf vinden dat dat heel persoonlijk gekleurd is, het is maar wat voor vriendinnetje je gewend bent.
Ze is lief, mooi, zeg maar gerust heel mooi, erg relaxed, is inderdaad (nog) erg naturel, heeft goede kwaliteiten op seksgebied en een prachtige lach. Ze tongzoent echt heel lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ongekend goed wat mij betreft.
Was mijn enige dame donderdag, had na zo een lekkere ervaring even geen zin meer in een andere dame. Sandy waar ik eigenlijk (op de bonnefooi) voor gekomen was, was niet aanwezig, ik geloof dat die er niet zo vaak is.
franske
16 februari 2014, 12:45
:joke: Gisteren kennis gemaakt met Martha, leuke meid en geweldig lekker ! Ze geniet er zelf ook van en kan zoenen als.....!
Zeer groot verslavingsgevaar:hammer:
HenryIII
18 februari 2014, 23:27
"Eats the balls"
Bent U zeker. Ik heb een geweldig half huur met haar gehad. Ik besluit dat ik nooit met haar zal terugkomen omdat ze ... Did NOT eat my balls :-). Ze weigerde zelfs mijn ballen te likken. De rest was prachtig : goed social time, geweldig zoenen, pijpen was prima (diep en zacht), neuken was ook prachtig. Maar als ik vroeg "Lick my balls", de aantwoord was "I do not do that". Bovendien is het zeldzaam de meisjes van GT die dat niet doen. Daarom besloot ik dat ik niet meer met haar terug ga. Heeft ze de ballen van iemand anders gegeten of gelikt ?
franske
19 februari 2014, 18:03
Wie kan vertellen welke dagen Martha aanwezig is ?
HenryIII
19 februari 2014, 21:17
Wie kan vertellen welke dagen Martha aanwezig is ?
Ze is vaak aanwezig de zondag.
Teiresas
31 maart 2014, 13:53
Is Martha nog gespot de laatste maanden? Ik ben in feb/mrt 4 of 5 keer in GT geweest, maar helaas Martha nog nooit tegen het lijfje gelopen...
klaasdirk
31 maart 2014, 17:23
Afgelopen zaterdag was ze aanwezig :smile:
Cupido
31 maart 2014, 23:20
Hebben we een tweede martha? Ik heb jaar afgelopen zaterdag niet gezien
franske
16 mei 2014, 20:18
Hebben we een tweede martha? Ik heb jaar afgelopen zaterdag niet gezien
Hallo Bezoekers,
heeft iemand poolse martha nog gezien ???:confused:
groeten,
Franske
ilovethaigirls
17 mei 2014, 11:16
Vorige week vrijdag nog gespot. Gisteren niet gezien.
Vrijdag op.aangeven van iluvthaigirls, deze.martha weten te.vinden.
En ze was druk bezet, helaas. Wel hebben we elkaar even.gesproken, in de.kleedruimte, toen ze net.terug.kwam.vd kamer en ik omgekleed en.richting huis zal.gaan
Een dag later.wederom in gt, trof ik haar zittend voor de sexkino, daar waar ik mijn kans heb weten te benutten.
Goeie pijpster, lief en.leuk meisje.
Prima bevallen.....
gignnl
23 september 2015, 00:58
Te bewonderen in YY
franske
23 september 2015, 17:42
Hallo gignnl, dankjewel voor de info......weet je het zeker ?
Weet je misschien ook wanneer ze werkt ?
Groeten, Franske