PDA

Volledige versie bekijken : Amsterdam, Sarphatipark 118, Park 118, Chantal

ketserr
27 januari 2014, 12:01
Naam: Chantal
Haarkleur/-lengte : blond, lang
Lengte dame : 1m70
Leeftijd; 21
Postuur/Cupmaat : Slank, B echt
Nationaliteit/Taal : Hollands, Nederlands
Tatoeages/Piercings : ja, ja
Voordelen: je ken je eigen taal praten
Nadelen: Geen!
Tijdsduur : 60 minuten
Prijs : € 95,-

Ik was al eens eerder in Park118 geweest en toen was ik toevallig in de buurt en wat denk je? Dit gebeurde natuurlijk weer en omdat het de vorige keer goed bevallen was besloot ik er weer naar binnen te stappen. De ketsmobiel kon ik makkelijk parkeren en na een paar flinke stappen door die koude wind stond ik voor de deur van Park118.

Ik stapte naar binnen en werd ontvangen door een keurige gastheer die mij wat te drinken aanbood en interesse toonde in mij in de zin van of ik het makkelijk kon vinden, goede reis gehad heb, of ik al eens eerder geweest was, enz. Uitaard vroeg hij ook waar me voorkeur naar uit ging dus ik zeg; naar een lekker wijf. Waarschijnlijk kwam het door de manier waarop ik het uitsprak want hij moest nogal lachen toen ik antwoord gaf. Hij zeg die hebben wij hier waarop ik natuurlijk zei; laat is zien dan.

De gastheer liet de meiden opdraven om zich aan mij voor te stellen en er kwamen er gewoon een stuk of 10 voorbij, stuk voor stuk leuke meiden om te zien. Ik denk dat zijn er te veel voor mij alleen maar gelukkig leg mijn lat erg hoog dus vallen er altijd wel een paar af. En toch zijn er een paar in mijn gedachten bij gebleven voor een volgende keer dat ik naar Park118 ga zoals; Nederlandse Laidy die er leuk uitziet, halfbloedje Wendy een mix van Nederlands en Indisch? Dit waren de uitschieters van de meiden maar die zijn voor een volgende keer want er sprong er natuurlijk één bovenuit en dat was Chantal.

Chantal is een leuke blondine van de lage landen met navelpiercing wat misschien al uit de tijd is maar ik vind dat altijd heel leuk. De ketsbuis stond na een bij de blik op haar direct gericht op haar dus met haar een praatje gemaakt en dat beviel goed dus gingen we snel naar boven waar het ketsfestijn plaats ging vinden. Ik liep achter haar aan de trap op en terwijl ik haar kontje goed bestuurde haalde ik zonder dat Chantal het merkte me neus op en wat ik rook was een heerlijk frisse geur, met de hygiene zit het dus goed.
Eenmaal in de kamer trok ik snel me kleding uit want ik had het inmiddels behoorlijk warm gekregen en ik nam plaats op het bankje in de kamer, toen had ik pas tijd om te zien dat er een spiegel aan het plafond hang.

Ik zit onderuit en ze komt over me heen hangen en streelt me wat en zakt naar beneden, zittend op haar knieën bekijkt ze de ketsbuis bedenkelijk, ze schud hem wat heen en weer tijdens haar inspectie. Ze kijkt me met grote ogen aan en begint te pijpen, wat ken zij pijpen zeg! Na 3 halen stond de ketsbuis op scherp en kon ze er eigenlijk al gelijk op gaan zitten, dit deed ze niet en ging gewoon gestaag door. Er was zelfs een moment dat ik dacht; we gaan de rest van de tijd uitzingen met praten. Gelukkig heb ze een goed gevoel bij wat ze doet dus die ketsbuisexplosie kwam er gelukkig nog niet. Ze stopt, staat op, pakt me hand en sleept mee naar het bed.
Op het bed gaf ze er nog een kort likkie aan en klom op de ketsbuis. Met mijn handen op haar dijen reed ze alsof ze dit vaker had gedaan, dat is natuurlijk ook zo maar ik denk natuurlijk gewoon dat ze dit alleen met mij doet. Haar borsten verdienen het ook om vermeld te worden want de maat daarvan in combinatie met haar lichaam is gewoon goed. Ik genoot hiervan. Ze stopt en ik denk; wat doe je? Ze draaide zich om en reed weer verder op de ketsbuis, alles wat ik zag was haar kontje.Weer was ik bang dat het te vroeg teneinde zou komen van genot. Nu was het mijn beurt zei ze en ik nam haar doggie gevolgd door standje gewoon en toen ik het echt niet meer vol kon houden heb ik haar benen in me nek gelegt en nog een eindsprint gedaan naar de ketsbuisexplosie. Wat was dit lekker zeg.

We hadden nog een gezellig praatje op de kamer voordat we die verlieten. Beneden in de ontvangstruimte nog wat te drinken genomen en over van alles en nog wat gepraat met de gastheer. Uiteindelijk vind het toch wel tijd om naar huis te gaan en ondanks ik in Amsterdam was had ik niet het verlangen om nog een rondje wallen te doen want ik had gewoon een heerlijk moment gehad waar ik op kon teren.

Park118 tot de volgende keer.

bergm550
27 januari 2014, 20:16
Bedankt voor je berichtje. Ik was vandaag op kantoor in Amsterdam en kreeg na het lezen van je verslag een geweldige erectie. Dus om 18:30 uur had ik het kantoor verlaten en metro 51 richting Weesperplein gepakt. Ik ken de omgeving van het Sarphatipark vrij goed, want vroeger woonde familie van mij aan de Sarphatistraat. Van het Weesperplein is het dan 20 minuten lopen naar Park 118. Helaas had ik kat in de zak, want Chantal was er niet meer. Dus ben ik maar even naar de Wallen gegaan. Maar dat was het niet veel soeps. Ik had gehoopt dat die Bulgaarse er zou zijn aan de Dollebegijnensteeg (kamer 9-2), maar helaas was het licht boven haar deur uit. Dus toen ben ik maar naar huis gegaan.