PDA

Volledige versie bekijken : Ola (Poolse) ex-PTXanten-PCBochum

der lickmeister
6 april 2011, 23:47
Nationaliteit: pools
Talen: pools,duits,engels
Leeftijd: 30 jr
Uiterlijk: slank+ tot volslank
Cupmaat: b
Haren: kort tot halflang blond krullend haar
Service: pzc (zeer goed) , nmc , beffen
Tatoe: rechts achter op schouder
Eerste indruk: zeer goed

der lickmeister
7 april 2011, 23:46
Een echte milf ook tz

Ripple
11 april 2011, 14:34
Hi -Lickmeister it was good to meet with you on Saturday. I did a session with Agnes - the last one of the evening. After having just been 'blown away' by Mandy I was preparing to go home. But I made a connection with Agnes in the lounge - she speaks better English than any of the other girls at the club. It was the most enjoyable session of the evening - there was an understanding that she wouldn't just try to get me off in five minutes. Don't whether it was personal thing but there was a lot of deep kissing and tongue play before we slowly gave each other pleasure - though with no thought of trying to go for another big O. I wouldn't describe her as 'slank' though - but her personality and sensuality more than made up for that. . Best session of the evening

Ricardo Banana
12 april 2011, 10:09
Naar mijn bescheiden mening is zij een nymphomane

der lickmeister
12 april 2011, 23:58
Naar mijn mening ook

coldlipzz
18 mei 2011, 15:11
Heb er gisteren ook kennis mee mogen maken en het was genieten tot het einde... toppertje ;-)

tompom
19 mei 2011, 16:07
AGnes hat mir Schniedel komplet bis zum Anschlag in Ihrem Mund verschwinden lassen. Ich dachte sie frist mich gleich auf.
ALSO TOP!

Ricardo Banana
20 mei 2011, 07:08
Elke keer als je er mee gaat wordt het nog beter. Dus gisteren weer 2x geweest met haar in de candyshop

mooneye
20 mei 2011, 17:30
Helemaal met je eens, een echt snoepje in de candyshop.

mooneye
1 juni 2011, 00:57
Agnes de nieuwe favorite :roll3: voor vele uit de familie, wat kan ik ook anders weer zeggen "eine Super frau"
Agnes is er nog tot zondag daarna voor zeker een maand terug naar huis.

coldlipzz
6 juli 2011, 10:49
Agnes is weer op post en voor diegenen die van GFE houden is dit een aanradertje. Ze geniet er zelf van en laat dit ook veelvuldig blijken ;-)

noelcitroen
6 juli 2011, 23:35
Voor de liefhebbers van deze heerlijkheid...

https://www.ijsberenforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=1061&d=1290464278

md43
13 juli 2011, 21:46
Agnes is een lekker jong ding vergeleken met andere dames maar dat bedoel ik niet negatief, ik heb ook zeer bevredigende sessies gehad met dames die 20 jaar ouder dan zij zijn. 12 juli voor het eest van haar mogen genieten, een praatje op de bank en dan naar beneden. Grote handdoek spreiden en daan eerst lekker een beetje knuffelen, heel voorzichtig een klein beetje zoenen en veel strelen. Inderdaad tatoeage op rechterschouder, een alien uit de bekende Alien-films. Daarna begon ik haar steeds lager te zoenen en likken, haar beffen was heerlijk ze begon steeds harder te hijgen en te kreunen, ik denk dat ze niet fakete. Daarna mocht ik lekker ontspannen en pijpte ze me heerlijk. Toen standjes missio en hondjes, en ik maakte het af in haar mond, ik heb er geen druppel van gezien... ook niet toen ze het in EEN van de afvalbakken uitspuugde.

koosje12
14 augustus 2011, 16:43
Een echt milf is wat mij betreft niet helemaal de goede omschrijving, zou het meer de favoriete girl next door willen noemen. Een vrolijke, frisse en vriendelijke verschijning.

Tijdens een eerder bezoek had ik Agnes al wel gezien, maar toen is het er niet van gekomen. Nu weet ik wat ik destijds gemist heb.

bartl
10 september 2011, 20:32
Afgelopen donderdag 8 sept samen met Agnes een explosief orgasme beleefd,
hetgeen resulteerde in een aardbeving in Xanten en omstreken.

dziękuję Agnes

With love Sylvester

leukebink
8 oktober 2011, 15:09
Vandaag zaterdag naar Xanten geweest. Heb daar een geweldige ervaring met Agnes gehad. heb er 3 rondes gedaan waarvan zij er één was. Ze neemt haar tijd en weet wat ze moet doen zonder af te raffelen. Resultaat, prima. Kom gauw weer terug.

Divenice
10 oktober 2012, 19:18
Weet iemand of Agnes nog eens in Xanten te vinden is?
Ze is zo lekker :-b

Nibor76
10 oktober 2012, 19:55
Laten wij het hopen.
Als ze niet in Xanten werkt laat het dan ook weten, ze is een ommetje waard, mits wel in NRW, Polen is me toch een beetje te ver.

banzaibeer
9 januari 2014, 00:32
Wie van jullie kan er iets meer vertellen over dame Ola? Wie heeft ervaring met haar en/of foto's?!

Mr Pussy
9 januari 2014, 07:26
Niet uit eigen ervaring, ik heb haar alleen gezien en hoorde van diverse beren daar dat ze ontzettend goed kan pijpen. Toen ik er was (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?8474-Partytreff-Dorsten-Dorsten-Beckenkamp-22-Algemeen&p=345755#post345755), had ze kort oranje haar (houdt van Nederlanders denk ik), ze is meer dan mollig en alleen zij en Dala deden toen FT, maar dat hangt natuurlijk ook van de aanwezigheid van de dames af. Ze is ook in voor een triootje, zag ik (samen met Christina).

too slow
9 januari 2014, 08:25
Even onder voorbehoud want ik ben al lang niet meer zelf in Dorsten geweest en alleen van diverse collega's gehoord dat Ola de Ola is die ik ooit in PC Bochum heb ontmoet en later als Agnes in Xanten werkte. Iemand heeft haar als oude doos gebrandmerkt en haar paspoortje is hier te vinden: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25250-Agnes-%28Poolse%29

Ik zal een kopietje van mijn oude ervaringen in haar topic lozen.

too slow
9 januari 2014, 08:37
Op 19-09-2010 tikte ik ooit elders het volgende over Ola/Agnes. Als aanvulling op het lijstje van der lickmeister kan ik nog vermelden dat ze geen piercings had en ongeveer 1.65 hoog is.

Ola, een vreemde naam en nog nooit gehoord. Haar echte naam is een stuk langer dus heeft ze maar iets korters gekozen. Deze stevige krullebol communiceert beter in het Engels dan Duits. Ze wilde me een sigaret aanbieden en vond het gek dat ik niet rook. Als alternatief gaf ze me nog wat te drinken.

Op de kamer kwam ze gewillig naast me liggen in afwachting van het initieren van het voorspel van mijn kant. Dat was het begin van een feestnummer. Nadat ik haar borsten uitgebreid had verkend kwam mijn tong langzaam naar boven en vond de hare. Ze kan echt passioneel zoenen.

Echter nog steeds geen enkel initiatief om de leiding over te nemen dus op de benedenverdieping ook nog uitgebreid een tong tussen de lippen gestoken. Nu is een goede dvp ook een goede actrice maar ik bespeurde toch ook wat minder geacteerde lichaamsbewegingen. Laten we het er op houden dat ze het wel naar haar zin had.

Uiteindelijk haar maar eens aan het werk gezet. Ze begon met een lichaamsverkenning die via tongzoenen eindigde in een perfecte pijpbeurt inclusief orale balmassage.

Na een kleine spraakverwarring begon het intieme deel in missionaris. Doggy was het standje dat de finishlijn dichterbij moest gaan brengen. Toen het hoogtepunt daarmee niet werd bereikt ging ze over tot een schaar, de eerste dame die ik dat uit zichzelf heb zien doen. Bij beide laatste standjes begon ze zichzelf ook te stimuleren.

Toen we al 40 minuten onderweg waren hadden we beide indruk dat mijn orgasme niet meer ging komen en om gezeur te voorkomen wilde ook niet al te lang meer doorgaan. Ik geloof dat ze er een beetje een minderwaardigheidscomplex aan over heeft gehouden. Bij het verlaten van de kamer wilde ik haar op de wang kussen maar dat werd geparreerd met een wilde tongzoen

Ze heeft me veel meer plezier bezorgd dan ze zal vermoeden. Ik doe het zelden maar hier moet ik echt de kwalificatie GFE op plakken.

Ola, een mijsje om letterlijk af te likken.

too slow
9 januari 2014, 08:44
Op 12-09-2011 schreef ik ook nog wat over haar bij een bezoekje aan PT Xanten

Een half uur nadat ik een Belgische medeijsbeer had verteld over mijn langste en beste ervaring bij Pauschalclub Bochum, belande ik in de armen van een dame die me ergens bekend van voor kwam. Ze stelde zich voor (ook al ongebruikelijk op haar nieuwe werkplek, je kunt duidelijk merken dat ze meer klasse heeft dan haar omgeving) als Agnes. Na de sessie bleken er nog maar twee personen op de mat te liggen en we babbelden nog even wat. Ze vertelde ergens uit het midden van Polen te komen. Toen ging er een lampje branden en gelukkig had ik ook nog de stad onthouden zodat de link snel gelegd was .

Ola werkt sinds een half jaar in Partytreff Xanten.

Haar tatoo is trouwens een grote groen/blauwachtige vlek rechts onder de schouder.

Nibor76
9 januari 2014, 21:47
Geen aangezichtsfoto helaas maar is dit haar.

6247

Dit en als de moraal van de meiden ook nog eens verbeterd is dan lijkt ptd op de beterende weg :freu:

Mr Pussy
10 januari 2014, 00:53
Geen aangezichtsfoto helaas maar is dit haar.

6247

Dit en als de moraal van de meiden ook nog eens verbeterd is dan lijkt ptd op de beterende weg :freu:

Toen ik begin december jl. in PTD was, was de Ola die daar rondliep aanzienlijk zwaarder dan deze dame. Dus of het is een ander, of de foto is al wat ouder.

too slow
10 januari 2014, 06:51
Toen ik begin december jl. in PTD was, was de Ola die daar rondliep aanzienlijk zwaarder dan deze dame. Dus of het is een ander, of de foto is al wat ouder.

De foto is van de website van PT Xanten. Zoals wel bekend zal zijn zet hun fotograaf bij de dames het ventieltje open totdat er voldoende lucht uit is gelopen.

Mr Pussy
10 januari 2014, 07:27
De foto is van de website van PT Xanten. Zoals wel bekend zal zijn zet hun fotograaf bij de dames het ventieltje open totdat er voldoende lucht uit is gelopen.

LOL, geniaal, deze ga ik nomineren! ;)

too slow
11 januari 2014, 06:46
LOL, geniaal, deze ga ik nomineren! ;)

Ik had deze one-liner nou niet gelijk als recensie bedoeld maar toch bedankt:wink:

banzaibeer
11 januari 2014, 09:19
Whahaha..geweldig!!::freu:

fr_loper
19 januari 2014, 22:39
Vreemd dat PTD nog geen profiel van Ola op hun website heeft staan.
(IN PTD zelf hebben ze een tablet draaien, met de profilen/fotos van alle dames (ook Ola),
kleine moeite om dat even op de website te zetten)

Daarom nog even een foto van PT Bochem van Ola.

6335

Divenice
17 februari 2015, 13:24
Is Ola/Agnes nog in Dorsten? Ik heb in Xanten een keer een 10+ ervaring met haar gehad !