PDA

Volledige versie bekijken : Oudjaar in club vieren, ja of nee?

Hobbele
1 januari 2014, 13:43
Op zo'n dag als gisteren moet je in zo'n club gewoon niet willen zijn.
Hetzelfde als in een discotheek. Propvol met aangeschoten brutaal volk, peperdure entree, de drankprijs speciaal voor oudejaarsavond even met 10% verhoogd en dan met z'n allen maar proberen vrolijk te zijn omdat het nu eenmaal zo hoort op oudejaarsavond. Bah!!:heul: Ik ben in ieder geval blij dat die domme feestdagen er weer opzitten. Back to business again.
Bezoek zo'n club nog maar ééns op een normale dag straks iets verder in het jaar. Gegarandeerd heb je een veel betere ervaring!

Note Big30: bericht verplaatst uit VM algemeen.

molaar
1 januari 2014, 14:02
Ik kan alleen maar vaststellen als je zelfs de laatste dag van het jaar niet zonder club bezoek kunt je sociaal erg arm bent.
Ik denk dan hebben deze beren geen vrienden ??
Ik zie beren die wekelijks en zelfs bijna dagelijks in een club te vinden zijn …
Wat ik me afvraag hebben deze mensen buiten het club gebeuren nog wel sociale contacten ??
Voer voor psychiaters

phoenix
1 januari 2014, 14:06
ach molaar , je bent nooit alleen , en sociaal arm ....? wat voor rijkdom levert het me op als ik me in een groep mensen bevind die ik ken en hun maskers nooit afdoen...., ze hoeven niet allemaal af zoals een dame van plezier als ze zich uiteindelijk heeft overgegeven aan de lusten en alle schroom en schaamte heeft afgeworpen, volledig hoer is zoals alleen zij dat is....meest mensen verbergen zich achter wat ze hebben en niet wat ze zijn en worden op dat moment...en dat kan net zo goed op de laatste dag van het jaar in een club zijn...

Badslippers
1 januari 2014, 14:07
Lieve hemel wat een drama in "Villa Marisol". Schijnt qua uitrusting een prima zaak te zijn maar na het lezen van de kritieken in het "Live Topic" en hier vraag ik me af wat een club bezielt om reclame te maken voor een feest om vervolgens een wanprestatie te leveren. Eens alle ervaringen op een rij gezet en daar word je niet vrolijk van. Nou zijn ervaringen altijd persoonlijk en geen reden om een club af te branden maar als de ervaringen zo overeenkomen moet een club daar toch iets mee dunkt me. Wat me opviel was dat in het ene bericht wel melding wordt gemaakt van erotische shows en in een ander bericht dat deze waren afgelast.

ik arriveerde om 13.00 bij opening van de club. Moest helaas in strijd met de eerdere bekendmaking dat tot 20.00 60 euro entree gold, daarna 80. ik moest 80 afrekenen ondanks dat ik om 13.00 aan de poort stond. Maar goed, dat mocht de pret niet drukken. Is overigens niet te rechtvaardigen, het eten was beroerd, doorlopend hapjes is niet nagekomen en de erotische shows kon je met goed fatsoen niet bijwonen zonder doof te worden van die vreselijk luide muziek.

Villa Marisol.
Super mooie club.....maar jammer genoeg geen goede sfeer en veel te weinig
Dames aanwezig.
[ . . . ]
Deze club heeft alles wat een club nodig heeft om succesvol te worden maar ja
als er niet genoeg vrouwen aanwezig zijn houd het op....
[ . . . ]
Ik hoop dat er misschien later op de avond nog wat bij komt
want anders gaat er echt niks gebeuren hier.
Jammer dat ik niks beters te melden heb maar het is niet anders.

Hier een eerste update van de dames die aanwezig zijn......... klaar

Voor de rest lopen er een tiental dames, waarvan er wellicht een of 2 een beetje acceptabel zijn. De rest zal wel heel goed op de kamer zijn, maar zover zal het bij mij waarschijnlijk niet komen.

Een kamer bezoekje zit er vandaag waarschijnlijk niet in...
Het vuurwerk zal vannacht wel in de tuin gaan knallen
maar mijn DNA Blijft Lekker In Mijn BALLEN !!!

Klopt was er ook samen met Bokito ,bier uit het vat vat was niet te zuipen, sloeg meteen dood, de soep was het galabuffet en de liveshows waren afgelast.
Er was totaal geen ambience en we werden gewoon genegeerd en ze zagen ons liever gaan.
Totaal geen gastvrij onthaal.

We kwamen rond 22.30 en er waren ong. 60 ijsberen en 8 dames.

Rond 2u waren er nog ong. 5 ijsberen en de dames waren al omgekleed en waren klaar om het pand te verlaten.

Muziek ook zeer slecht, Dj had gewoon keihard muziek aanstaan en voelde totaal de stemming niet aan.
De huisinstallatie stond ook aan zodat je 2 muzieksoorten door elkaar hoorde.

Leek net of ze zo snel mogelijk iedereen buiten wilde hebben, omdat het waarschijnlijk niet het financiele succes was waar ze op gehoopt hadden,

We hadden nog even met kok gepraat en die zei dat hij geen etenswaren in huis had en er niks beters van kon maken.
Verder wilde hij het op de vrouwen afschuiven , maar ik vind dat er gewoon fatsoenlijk eten moet zijn en je een fatsoenlijk biertje moet kunnen drinken en niet die ranzige uilenzeik die daar uit tap kwam.

Herhalingsgevaar is zero. Mij zien ze hier niet meer!

Ik heb een top avond gehad!!!

Het viel helaas een beetje tegen maar ik moet hier wel bij vermelden dat een groot aantal ijsberen ook niet echt hun best deden om een gezellig boel van te maken.
Dus we kunnen niet alles op VM afschuiven!!!!

Ok maar als je een Super SylvesterParty aankondigt op je website schep je toch een bepaalde verwachting en moet je aan de min. eisen van gastvrijheid voldoen.

Dus goed glas bier en buffet.
Geen life shows zoals wel aangekondigd enz.

[ . . . ]
Een uur later kom ik van de kamer en verwachtte meer mensen, maar helaas.... je er waren inderdaad wat meer mensen.... Beren.
[ . . . ]
Nog maar een keer eten gehaald, een kroket, en een kippenpoot. Op zich wel te eten, maar koud, eigenlijk geen warme maaltijd gezien. een warme bockworst en een half warme kroket, de rest was koud, jammer.
[ . . ]
op een gegeven moment zat ik alleen in de bar! Dus ik verplaats mij weer naar het andere gedeelte, waar het wit zag van de beren. Uiteindelijk ben ik rond 22.30 -23.00 uur vertrokken, en besloot ik richting huis te keren
[ . . . ]
maar als je een oudjaars feest organiseert zorg je toch voor voldoende dames? Kun je dat niet regelen, kun je denk ik net zo goed dicht blijven op deze feestdag. er was geen feest stemming, sterker nog er hing eigenlijk helemaal geen stemming.... hooguit de verveel stemming die bij veel beren aan hun gezicht af te lezen was. Er was een DJ die voor niemand stond te draaien, en ik schat in dat er 15 hooguit 20 dames waren

Als je dat als leiding weet, hou dan geen party. Ik vond het een grote aanfluiting. Ik zal later als ik er tijd voor heb er nog mijn verhaal van schrijven, maar kan nu alvast zeggen dat ik not amused ben. Vandaag eerst maar een echt feestje gaan bouwen in gt. Daar ben ik na gisteren onverwacht wel aan toe.

Ook wij waren gisteren op de Silversterparty in Villa Marisol. De ontvangst bij binnenkomst begon al goed. We bestelden een Latte maar er was geen melk in huis. Later werdt dit gehaald. Het ontbijt stelde ook al niks voor. Het eten was zeer matig. Een knakworstje en kroketje was alles wat er warm te eten was. Dit heb ik hier nog niet meegemaakt en dat op een party. ijsberen waren er in mijn ogen genoeg. Zoveel heb ik er in deze club nog niet bij elkaar gezien. De dames die er waren stelden niks voor. Het waren allemaal golddiggers die iedere tien minuten een ijsbeer afwerkten. Zelf toch een goede sessie gehad van een half uur met een duitse dame. Het vuurwerk en de champaqe stelden niks voor. Na middernacht liep de tent snel leeg.

P.s., mag van mij ook naar een ander "Topic" verplaatst worden of een centraal "Topic" gemaakt worden. Zoiets als "Clubs: kritiek en ervaringen"

Don Rudo
1 januari 2014, 14:28
Ik zou best oudjaar vieren in een club, maar dan wel volledig door pannenkoeken.

Dalton
1 januari 2014, 14:45
BADSLIPPERS je maakt nu een grote fout PIETJEPRIK was in HAPPY GARDEN en niet in VILLA MARISOL dus in HAPPY ook een grote puinhoop met abnormale prijzen van 80 euro entree en van alles niks wat er beloofd was,dus niet alleen bij VILLA MARISOL.
Mijn oudjaar viering was geweldig maar niet in de club maar gezellig met de familie.
HAPPY heeft de ijsberen weer eens aardig te pakken genomen met zijn 80 euro entree waaruit blijkt dat ze weinig over hebben voor de ijsberen en alleen hun zakken proberen te vullen een prachtig voorbeeld hoe het niet moet.
Een dag in het jaar kan toch niet de problemen van een heel jaar oplossen gewoonweg zielig voor zo'n club die zijn eigen ondergang in werking heeft gesteld om zo inhalig te worden want ijsberen hebben dat snel in de gaten en zoeken hun heil dan snel ergens anders.
Wanneer ze weer mee kunnen komen met een club als VILLA MARISOL moeten ze het eerst tot de grond toe afbreken en aan de eigenaar van VILLA MARISOL vragen of hij het voor hun kan herbouwen voor een schappelijke prijs.

LittleJoe
1 januari 2014, 14:49
Het is absoluut geen DRAMATENT!!

Villa Marisol heeft qua potentie om een zeer goede saunaclub te worden.
Alle faciliteiten zijn top die deze club heeft, het is een zeer mooie club en daar kunnen de "grote clubs" zoals GT, PHG en VV nog wat leren. Deze entourage vindt je nu niet bij GT, PHG en VV.

Het management heeft inderdaad het niet al te goed aangepakt met het organiseren van het Silvester Party maar om hier nu de hele club de grond in te trappen is absoluut niet nodig. Het is een moment opnamen van die dag maar ik heb aantal stamgasten van VM gesproken en die deelde mee dat er goed vertoeven is met mooie en lieve dames. Helaas warende de meeste dames niet aanwezig tijdens het Sylvester Party maar ik gun deze dames ook een gezellig oud en nieuw met hun eigen familie en vrienden!!!

Ik heb het idee dat sommige beren nog erger zijn dan de pooiers/vriendjes van deze lieve DVP's.

Kunnen jullie ijsberen nou echt geen begrip op brengen en jullie verstand gebruiken dat we het hele jaar door door de DVP's al verwend verworden en nu moeten ze ook van nog met Oud en Nieuw werken. WTF!!!!!!!!

Ik heb mij geamuseerd gisteren in VM en je moet er zelf ook wat van willen maken en dat ontbrak bij heel veel ijsberen gisteren maar het is zo makkelijk om de Villa Marisol hier neer te sabbelen!

Ik heb gesproken, amen!

JB SM io

Dat hebben ze er dan in ieder geval van gemaakt:
Onduidelijke prijszetting
Weinig of geen meiden
Eten dat minder is dan gewoonlijk
Grote reclame maken voor iets wat er dan niet is.

Het was nog thans een mooie gelegenheid om zich eens goed voor te stellen, verkwanselt!
Dat de dames ook graag nieuwjaar vieren, ga ik niet ontkennen en gun ik hun ook van harte.
Maar dat het management er zo'n kluns van maakt is niet de schuld van de ijsberen en ook niet van de afwezige dames.
Of je maak er een party van zoals het hoort of je sluit die dag, simpel!

Ge weet toch dat er veel goede reclame nodig is om te groeien en zeer weinig slechte om het te verzieken.

Johnny Bravo
1 januari 2014, 14:52
Ik kan alleen maar vaststellen als je zelfs de laatste dag van het jaar niet zonder club bezoek kunt je sociaal erg arm bent.
Ik denk dan hebben deze beren geen vrienden ??
Ik zie beren die wekelijks en zelfs bijna dagelijks in een club te vinden zijn …
Wat ik me afvraag hebben deze mensen buiten het club gebeuren nog wel sociale contacten ??
Voer voor psychiaters

Ik was gisteren in VM, het was niet al te goed georganiseerd de Silvester Party.
Probeer maar 50 dames te vinden die Oud en Nieuw willen vieren met onze "kansloze" ijsberen.
Zo zie je maar hoe bekrompen en egoïstisch ijsberen zijn, ze hebben altijd het beste voor met de DVP's.
Maar een Oud en Nieuw mogen de DVP's niet vieren met hun familie en vrienden.
We hebben het altijd over pooiers/vriendjes waar die DVP's van moeten werken maar "wij" ijsberen zijn nog erger, we gunnen ze niet 1 vrije dag!

Amen!

bad pritt
1 januari 2014, 15:33
Voor de goede orde: VM is idd een heerlijke. Club om te vertoeven, zie mijn ode... Eerder! alleen niet tijdens Silvester... Maar vlgs mij geldt dat niet alleen voor VM...

Sent from my iPhone 5 using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)

Je kan een club niet goed beoordelen vanaf 15 december tot eind januari vanwege de uittocht van de belangrijkste waar.
Maar als je als club een party organiseert en er is niet het programma dat aangekondigd was en het eten en drinken valt tegen dan mag dat gezegd worden en is de club verantwoordelijk voor deze wanprestatie.

Dalton kan misschien beter ophouden met zijn pr reclame in dit topic of anders zijn avatar veranderen in deze pic::biggrin:
http://jumpingpolarbear.files.wordpress.com/2012/09/comical-ali.jpg?w=675&h=450

rmjhexe
1 januari 2014, 15:40
Lees hier niks over h7 waar een stroomstoring was en de dames en personeel ( en stammy,s) naar phg vertrokken. Hopelijk hebben niet veel beren de reis naar willich voor niks gemaakt .

rmjhexe
1 januari 2014, 15:41
Lees hier niks over h7 waar een stroomstoring was en de dames en personeel ( en stammy,s) naar phg vertrokken. Hopelijk hebben niet veel beren de reis naar willich voor niks gemaakt . ( om 20.00 ging de deur dicht)

Dalton
1 januari 2014, 15:43
MOLAAR heeft een beetje gelijk wanneer je het van zijn standpunt bekijkt met zijn vrouw en kinderen waarmee hij alle feestdagen gezellig kan doorbrengen.
De alleenstaande ijsberen die dan ook weer helemaal niemand hebben en een beetje vertier proberen te vinden in een club waar ze vanalles beloven en noppes nakomen en vooral HAPPY GARDEN de uitzuiger van het moment met zijn 80 euro entree,worden dan de meest gedupeerde groep van het einde van dit jaar en moeten het nieuwe jaar al meteen beginnen met een grote domper op al hun verwachtingen.
Toch is het verkeerd van MOLAAR om deze groep meteen door te sturen naar BADSLIPPERS om ze weer op het spoor te zetten,het lijkt me beter dat MOLAAR zelf eens bij zo'n zieleknijper onder behandeling gaat want als rechtgeaarde huisvader heb je toch niks te zoeken in zo'n club van verderf waar je mannelijkheid door de dames ten grabbel worden gegooid en je helemaal afgesabbeld en afgetrokken naar je gezellige nestje in moeders armen verdwijnt.
Maar de ijsberen die helemaal alleen en niemand meer hebben op wie ze kunnen terug vallen en dan diep in de nacht naar huis rijden vanuit een saunaclub om dan in het donkere koude huis waar niemand ze opwacht binnen te stappen,proberen in een club toch wat warmte op te doen en geen warmte van een kachel of zo maar van een heerlijke dame die ze het gevoel geven dat ze niet alleen zijn op deze aardkloot.
Maar MOLAAR wil deze ijsberen het liefst naar een zieleknijper sturen terwijl hij precies hetzelfde doet alleen hij probeert het echtellijke nest te ontvluchten om ook een beetje warmte van een of andere dame te krijgen wat hij thuis niet krijgt en zodoende is LIVINGROOM zijn 2de huis geworden,waar voor hem altijd wel een beetje warmte aanwezig is van een of andere dame.
Wat voor verschil zit er dan tussen MOLAAR en die andere zielige ijsberen,juist er is geen verschil want MOLAAR is netzo zielig als de rest van de ijsberen die een club bezoeken en zo een heerlijk moment kunnen meemaken.
Wij weten toch allemaal dat hoerenlopers stumpers zijn om op deze manier hun kwakje kwijt te raken en zo meestal ook nog eens een dame tegenkomen waar we dan verliefd op worden en ze volstoppen met geld en sperma nietwaar LITTLEJOE en PIETJEPRIK plus nog vele anderen die werkelijk denken dat de dames met ze meegaan omdat ze verliefd op je zijn.
Wanneer de dames ons uitbuiten daar kan ik nog inkomen maar zo gauw een club dat gaat doen is een verkeerde zaak en moet je hem links laten liggen 80 euro entree is toch belachelijk.
TOT ZIENS IN VILLA MARISOL DE HEMEL OP AARDE MET HAAR ENGELEN.

The Joker
1 januari 2014, 15:48
Het blijft wel leuk om dit elk jaar op 1 januari te lezen.
Je weet van te voren dat je absoluut niet naar een SC moet op 31-12, honderden mannen, een handje vol B/C keuze dames en extraduur.
En toch gaaan er elk jaar weer tig mannen heen, die zich vervolgens op 1 januari komen beklagen, om 364 dagen later weer dezelfde fout te maken :)

Hobbele
1 januari 2014, 15:59
@ Dalton
Ik zie dat jij hier Villa Marisol erg loopt op te hemelen maar als ik zo de stukjes lees van andere wandelaars over Villa Marisol en haar Sylvesterparty was het daar net zo goed even knudde als in alle andere Saunaclubs gisteren.
Ook al ben je éénzaam, 1 dagje in het jaar zonder een Saunaclub of Red Light ga je toch vast en zeker wel overleven.
Bovendien, je éénzaamheid proberen op te lossen door je heil te gaan zoeken in de pay6 en daar je grote liefde en iets van menselijke warmte en aandacht te gaan zoeken lijkt me toch geen goede oplossing tenzij je je eigen faillissement tegemoet wilt gaan. Want hoe je het ook wendt of keert, die meiden en die clubs zijn alleen maar uit op de inhoud van je portemonnaie. Maar sommige mensen zijn echt hardleers zelfs op oudejaarsavond terwijl ze eigenlijk zelf ook wel weten dat er weinig tot geen dames zijn aan te treffen ivm.
vakantie.

LittleJoe
1 januari 2014, 16:04
Oei Dalton

Leuk om zo efkes persoonlijk te worden, iets wat ik trouwens nooit zou doen.
Ik weet, alleen de clubs waar jij je lul legt zijn goed, excusie, was dat effe vergeten.
Wist trouwens niet dat je er last van heb over hoe of waar ik mijn zaad laat en hoeveel het de meid opbrengt.
Ik heb trouwens niemand persoonlijk aangevallen, noch de meiden de schuld gegeven voor het prachtige Silvester Feest in Marisol.

Ook een gelukkig nieuwjaar Dalton

Dalton
1 januari 2014, 16:21
Wat een geestig mens ben je toch en dat voor iemand die alleen maar RTC's bezoekt en niet weet hoe een goede saunaclub er van binnen uitziet.
Jammer voor jou BADDPRITT maar YAHOE heeft volkomen gelijk dat VILLA MARISOL een toptent is en ze heeft niet eens de entree verhoogd zoals HAPPY waar het ook allemaal mis was en dat voor 80 euro.
H7 geen stroom MAGNUM klote en ga zo maar door,alleen maar DALTON even laten weten dat de VILLA MARISOL klote was terwijl je er niet eens geweest bent.
Je bent en blijft nog steeds een zielig figuur die eens een tijdje naar het klooster moet om een heropvoedings cursus te volgen onder leiding van PATER JANSEN zodat je jezelf beter leert kennen want er ontbreken wel een paar dingen aan je.
Wanneer je alle stukken over de VILLA MARISOL eens goed leest blijkt dat het oponthoud met de dames voor iedereen perfekt verlopen is en de ijsberen die gekamerd hebben waren dan ook zeer tevreden.
Ik als hoerenloper verstaat onder wanprestatie als een dame niet haar werk doet wat ze moet doen in een saunaclub.
Wanneer een club iets beloofd en kan het dan op die dag niet rond krijgen en de entree is hetzelfde als andere dagen kan ik dat geen wanprestatie noemen maar een speling van het lot.
Moet je 80 euro entree betalen voor iets wat ze beloven en je krijgt er helemaal niks van terwijl op andere dagen de entree 60 euro is dan noem ik dat een wanprestatie en is het gewoon het uitnemen van de ijsberen,dat weet iedereen met een gezond verstand waarvan de hersenen nog niet zijn aangetast.
TOT ZIENS IN VILLA MARISOL DE TOPCLUB VAN HET MOMENT.

Goedemorgenallemaal
1 januari 2014, 16:37
Zop'n club die een feest maakt moet er zo'n feest van maken dat alle bezoekers het leuk hebben, dames EN beren.
Ein eigenlijk zou het zo moeten zijn dat als je een feest organiseert, dat het dan om het feets moet gaan. Je zou het zo moeten aanpakken dat de beren na afloop zeggen "hmm heb niet geneukt maar het was toch geweldig".

Ik zou als concept willen voorstellen een leuke avond met goede muziek en goed eten en drinken en juist niet met dames die inderdaad ook wel eens vrij willen hebben willen opscheppen. Sterker nog. Goed eten en drinken en muziek en dan d ekamer niet achter houden voor kamerbezoekjes met dames maar gewoon voor de beren die na alcoholconsumpties niet naar huis willen rijden beschikbaar stellen. En dan in de ochtend een ontbijtje regelen. Dames mogen wel maar maak er geen hoofdzaak van in de promotiecampagne.

de duisburg spesjalist
1 januari 2014, 16:48
Je kan een club niet goed beoordelen vanaf 15 december tot eind januari vanwege de uittocht van de belangrijkste waar.
Maar als je als club een party organiseert en er is niet het programma dat aangekondigd was en het eten en drinken valt tegen dan mag dat gezegd worden en is de club verantwoordelijk voor deze wanprestatie.

Dalton kan misschien beter ophouden met zijn pr reclame in dit topic of anders zijn avatar veranderen in deze pic::biggrin:
http://jumpingpolarbear.files.wordpress.com/2012/09/comical-ali.jpg?w=675&h=450

Ben je er welles geweest bp de top villa marisol moet je een keer doen jo ik ga er hoogstwaarschijnlijk mijn verjaardag houden ;) ik ben het er mee eens dat ze geen nieuw jaars party hadden moeten geven 8 damens is wel erg weinig ma ik denk dat de villa het verkeert heb ingeschat bedrijf technisch foutje ze hebben gewoon een goede bedrijfsleider nodig zoals jij of ik ;) die goed kope clubjes die jij bezoek hebben niet te bieden wat villa marisol te bieden heeft ma goed daar hoef ik je veder niks meer over uit te leggen heb je dat stukje van wijze grijze dat hij een club zonder verichten zaken heeft verlaten een club waar jij vroeger vol van was en in je hart nog steeds en ze vertier bij mijn op de vulkaan vind apart hé het zeg dus al genoeg

bad pritt
1 januari 2014, 16:52
Wat een geestig mens ben je toch en dat voor iemand die alleen maar RTC's bezoekt en niet weet hoe een goede saunaclub er van binnen uitziet.

En ik ken nog ongeveer 30 andere saunaclubs van binnen dus ongeveer 27 meer dan jij hahaha, Ali..ehh Dalton.
Voor een volwassen oudere kerel is jouw steeds weer terugkerende lofzang zonder inhoud toch best wel zielig.

bad pritt
1 januari 2014, 16:53
NEE !

Badslippers
1 januari 2014, 17:01
BADSLIPPERS je maakt nu een grote fout PIETJEPRIK was in HAPPY GARDEN en niet in VILLA MARISOL dus in HAPPY ook een grote puinhoop met abnormale prijzen van 80 euro entree en van alles niks wat er beloofd was,dus niet alleen bij VILLA MARISOL.

Inderdaad opa, klopt helemaal. PietjePik was in "Happy".
Ik had echter in eerste instantie een andere bericht in gedachte namelijk ALLE slechte ervaringen bundelen m.b.t. de diverse "Silvester party's" zodat de lezer het volgend jaar beter kan kiezen. Eerst wilde ik een apart topic daarvoor aanmaken maar kritiek kan het beste bij de specifieke club (of de dame) staan. Kortom, ik was (zoals zo vaak) aan het hinken op twee gedachten. Aangezien het merendeel over "Villa Marisol" ging heb ik het daar maar gedropt. Dat was niet terecht omdat "Happy" er ook niet goed af kwam. Het verhaal van Bergm550 vond ik ook niet echt een successtory namelijk een kledingzak voor €100. Dat zou daar ook in thuis horen. Gelukkig was B30 zo slim om het toch maar in een apart topic onder te brengen.
Goed, een beetje krom verwoord allemaal maar ik hoop dat de strekking duidelijk is. Als je adverteert dat je een knallende "Silvester Party" gaat organiseren, verwacht je daar iets van. Als vervolgens een club onder de maat presteert mag dat gekend zijn.

Of ijsberen eenzame, egoïstische sodemieters zijn die zelfs één dag niet zonder club en vrouwen kunnen vind ik een ander verhaal. Dat zegt namelijk niks over de kwaliteit van de diverse feesten. En over dat laatste ging het me eigenlijk. Om ijsberen naar de psychiater te sturen (Molaar incluis) lijkt me een goed plan maar alleen als de psychiater zelf comfortabel op de Freudiaanse divan gaat liggen zodat wij hem onze spannende saunaclubverhalen kunnen vertellen. Op die manier wordt die psychiater ook weer eens bijgeschoold.

de duisburg spesjalist
1 januari 2014, 17:07
@ Dalton
Ik zie dat jij hier Villa Marisol erg loopt op te hemelen maar als ik zo de stukjes lees van andere wandelaars over Villa Marisol en haar Sylvesterparty was het daar net zo goed even knudde als in alle andere Saunaclubs gisteren.
Ook al ben je éénzaam, 1 dagje in het jaar zonder een Saunaclub of Red Light ga je toch vast en zeker wel overleven.
Bovendien, je éénzaamheid proberen op te lossen door je heil te gaan zoeken in de pay6 en daar je grote liefde en iets van menselijke warmte en aandacht te gaan zoeken lijkt me toch geen goede oplossing tenzij je je eigen faillissement tegemoet wilt gaan. Want hoe je het ook wendt of keert, die meiden en die clubs zijn alleen maar uit op de inhoud van je portemonnaie. Maar sommige mensen zijn echt hardleers zelfs op oudejaarsavond terwijl ze eigenlijk zelf ook wel weten dat er weinig tot geen dames zijn aan te treffen ivm.
vakantie. in eros 26 was het in de bar groot feest gisteren hobbele wat wed er gedanst en gestript er was ook nog een verassing tjonge tjonge ze ziet er nog steeds geweldig uit een klasse vrouw ik ga haar naam ook niet meer noemen op dit forum wand dan denken de modjes hier dat ze haar terug moeten plaatsen en nee het is geen dame die we tegen betaling hebben mogen :Engelchen30a_blondi penetreren de meeste van ons hadden dat wel graag gewild ;)

Badslippers
1 januari 2014, 17:16
Ik was gisteren in VM, het was niet al te goed georganiseerd de Silvester Party.
Probeer maar 50 dames te vinden die Oud en Nieuw willen vieren met onze "kansloze" ijsberen.
Zo zie je maar hoe bekrompen en egoïstisch ijsberen zijn, ze hebben altijd het beste voor met de DVP's.
Maar een Oud en Nieuw mogen de DVP's niet vieren met hun familie en vrienden.

Dat zijn twee verschillende zaken. Dames ook een rustdag, ontspanning en een feestdag met vrienden gunnen en anderzijds stunten met een "Grosse Silvesterparty mit Live shows, riesen Feuerwerk, Galabuffet". Dat laatste is, zo begrijp ik uit de vele berichten, niet waargemaakt en daar gaat het hem om. Niet of we dames iets gunnen. Die dames kunnen ook zelf hun keuze maken. En als je geen dames kunt vinden, blaas je het af of laat je dat op tijd weten. Maar ja, managen en saunaclubs (nogmaals), dat gaat niet goed samen.

de duisburg spesjalist
1 januari 2014, 17:18
ik zeg we huren volgend jaar zelf een club af big 30 aan de tap willem 2 in de keuken mj de handdoeken boy admin de dweil boy en tiga doet de teke kunnen we al in de kosten spaaren zoals phg 80 euro intree :mad: damens hallen we overal vandaan door de beste recensies daar gaan we op selecteren en we gaan ze dus selecteren daar op we nemen deze dames in gijzeling en laten ze pas los als iedere beer te vrede is :cool:

Picasso 1
1 januari 2014, 17:18
Het blijft wel leuk om dit elk jaar op 1 januari te lezen.
Je weet van te voren dat je absoluut niet naar een SC moet op 31-12, honderden mannen, een handje vol B/C keuze dames en extraduur.
En toch gaaan er elk jaar weer tig mannen heen, die zich vervolgens op 1 januari komen beklagen, om 364 dagen later weer dezelfde fout te maken :)

Op zich niet zo vreemd dat wanneer tig mannen keer op keer liegende dvp's geloven er ook tig mannen zijn die keer op keer liegende clubs geloven.

Big30
1 januari 2014, 17:20
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQcICjJv1SZ0pbBkhzTJNoiEZg2M1YUt 33iM6UZPSKhSwlL7Hc_

http://3.bp.blogspot.com/_E_o_0Bdm4GA/TR9qoB11cOI/AAAAAAABF-U/X-6s1htOg48/s400/HappyNewYear_PolarBears_2221.gif

Ricardo Banana
1 januari 2014, 17:22
Ik was gister ook in de Happy en heb me prima vermaakt. Het eten was een stuk beter als normaal. Fingerfood heb ik ook een paar keer voorbij zien komen en het bord met kipvleugeltjes heb ik er snel tussen uitgepikt. Er waren diverse dames die normaal in andere clubs werken. 'S Middags leek het wel een Gay Tent en iedereen kreeg ook een roze bandje om. Veel dames zijn pas in de loop van de avond gearriveerd. Muziek was top en ik heb nog een bus slagroom op Lorena gespoten en fijn haar gleufje daarna gelikt aan de danspaal.

de duisburg spesjalist
1 januari 2014, 17:22
mijn opa zij altijd vertrouw geen mens :eek:

Pietjepik
1 januari 2014, 17:28
Lees hier niks over h7 waar een stroomstoring was en de dames en personeel ( en stammy,s) naar phg vertrokken. Hopelijk hebben niet veel beren de reis naar willich voor niks gemaakt . ( om 20.00 ging de deur dicht)

ja klopt! ik kwam een personeelslid tegen die me enthousiast begroette en de hand schudde. ik dacht, wat nou weer? toen hij zei dat hij me kende van H7 viel het kwartje. Ook zag ik twee meiden van H7, nota bene het meisje van wie ik twee weken terug de eerste klant was. Ze herkende me en was echt blij me te zien?? ben ik blij dat ik haar toen echt met zorg en fatsoen behandelt heb, dat kreeg ik nu dus terug door die leuke reactie. top.

Pietjepik
1 januari 2014, 17:30
Ik was gister ook in de Happy en heb me prima vermaakt. Het eten was een stuk beter als normaal. Fingerfood heb ik ook een paar keer voorbij zien komen en het bord met kipvleugeltjes heb ik er snel tussen uitgepikt. Er waren diverse dames die normaal in andere clubs werken. 'S Middags leek het wel een Gay Tent en iedereen kreeg ook een roze bandje om. Veel dames zijn pas in de loop van de avond gearriveerd. Muziek was top en ik heb nog een bus slagroom op Lorena gespoten en fijn haar gleufje daarna gelikt aan de danspaal.

ieder zijn beleving, maar ik vond het eten echt troep in vergelijking met normaal, fingerfood heb ik niet gezien....
Lorena wel, kon je die ook neuken dan???? verdomme, ik heb haar een paar keer voorbij zien komen maar dacht niet dat je die ook mee kon nemen :wand:

Pietjepik
1 januari 2014, 17:33

Pietjeprik?? :ranting2::mad_6:

Big30
1 januari 2014, 17:35
Pietjeprik?? :ranting2::mad_6:
Dalton je leert het ook nooit, tis pietjepuk :baeh:!

Pietjepik
1 januari 2014, 17:37
:gruebel:

Big30
1 januari 2014, 17:38
:gruebel:
aka Pietjepik :biggrin:.

Dalton
1 januari 2014, 18:06
Op zich niet zo vreemd dat wanneer tig mannen keer op keer liegende dvp's geloven er ook tig mannen zijn die keer op keer liegende clubs geloven.

Dat zijn de juiste woorden maar een ijsbeer heeft wel een grote kop,doch weinig hersenen maken daar deel van en soms zijn ze nog bevroren.
De maand december is de gezelligste maand om lekker met familie door te brengen heerlijk eten met de kerstdagen in een restaurant en oud en nieuw een gezellig feest met zijn alle bij elkaar en vooral sinterklaas en zwarte piet niet te vergeten,wel een mooi liedje zingen wanneer je schoen gevuld is.

Ach nog even dit over een club ze doen me helemaal niks maar ik kom ook niet voor de club,alleen de dame telt en is de club nog eens goed dan is het allemaal heerlijk meegenomen en natuurlijk kunnen jullie niet ontkennen dat VILLA MARISOL op dit moment de mooiste club is met op de 2de plaats GOLDENDREAMS en ergens onderaan hangen de verlopen krotten.
Bij GOLDENDREAMS is het helemaal niet moeilijk om in je eentje een feestje te brouwen met een paar dames erbij en de goede verzorging van het personeel dat is altijd geweldig omdat je het feestje gezellig verder de hele nacht op een kamer kan voortzetten met een of twee dames wat mij hier al overkomen is en met de 2 cubaanse dames was het top een nachtelijk triootje tot in de vroege uurtjes.
Een aanrader voor iedere ijsbeer die zich eens lekker wil uitleven met twee heerlijke dames die zo geil waren dat ze bijna door de vingers gleden,dat kan ook alleen maar die oude DALTON meemaken,wat dat betreft ben ik toch een mazzelaar en het is te hopen dat het nog een tijdje zo blijft doorgaan.
Mijn motto luid dan ook :ik ben wel oud maar nog niet moe en geef graag een tientje toe::exactly[1]:

Hobbele
1 januari 2014, 18:10
in eros 26 was het in de bar groot feest gisteren hobbele wat wed er gedanst en gestript er was ook nog een verassing tjonge tjonge ze ziet er nog steeds geweldig uit een klasse vrouw ik ga haar naam ook niet meer noemen op dit forum wand dan denken de modjes hier dat ze haar terug moeten plaatsen en nee het is geen dame die we tegen betaling hebben mogen penetreren de meeste van ons hadden dat wel graag gewild

Dat zal wel weer die Hongaarse vrouw met die dure Duitse bolide zijn geweest.
Ik heb me gisteren ook prima vermaakt. Na twaalven lekker naar huis gegaan, lekker op de bank een deken over me heen getrokken, glaasje wijn erbij en een goede flim gekeken. Zo kan het ook, hoef niet 365 dagen per jaar in een club of red light te zitten. Dat kan op die andere 364 dagen nog wel...:wink2:

Dalton
1 januari 2014, 18:28
En ik ken nog ongeveer 30 andere saunaclubs van binnen dus ongeveer 27 meer dan jij hahaha, Ali..ehh Dalton.
Voor een volwassen oudere kerel is jouw steeds weer terugkerende lofzang zonder inhoud toch best wel zielig.

BADDPRITT ik weet het maar het is nog zieliger wanneer je auto in de prak ligt en je weer een jaar moet sparen voordat je weer een autootje kan aanschaffen.
Voor mij is dat helemaal geen probleem want is de mijne naar de kloten dan komen ze een andere brengen en nemen de kapotte gewoon mee of het nu in duitsland of frankrijk of ergens in nederland is.
Het leuke aan dit is het kost me ook nog eens geen ene euro daarom kan ik steeds weer naar een mooie saunaclub gaan want kosten voor een auto heb ik niet,omdat ze vinden dat ik een zielig mannetje ben en ze mij moeten vertroetelen.
Het is zelfs zo dat ze de clubs en de dames voor me willen betalen maar ik heb tegen NR43 gezegd dat ik dat zelf doe,het geld moet toch op anders blijf ik weer zitten met een hoop papier.

bad pritt
1 januari 2014, 18:47
BADDPRITT ik weet het maar het is nog zieliger wanneer je auto in de prak ligt en je weer een jaar moet sparen voordat je weer een autootje kan aanschaffen.
Voor mij is dat helemaal geen probleem want is de mijne naar de kloten dan komen ze een andere brengen en nemen de kapotte gewoon mee of het nu in duitsland of frankrijk of ergens in nederland is.
Het leuke aan dit is het kost me ook nog eens geen ene euro daarom kan ik steeds weer naar een mooie saunaclub gaan want kosten voor een auto heb ik niet,omdat ze vinden dat ik een zielig mannetje ben en ze mij moeten vertroetelen.
Het is zelfs zo dat ze de clubs en de dames voor me willen betalen maar ik heb tegen NR43 gezegd dat ik dat zelf doe,het geld moet toch op anders blijf ik weer zitten met een hoop papier.

Ga maar door met je spam productie Opa want voor de rest komt er bij jou toch niks meer uit.

WA
1 januari 2014, 18:51
Oudjaar / sylvester vieren in een club?

Ik zou niet weten waarom niet. Na mezelf jaren achtereen een stuk uit de kraag gezopen te hebben in de horeca van diverse grote nederlandse steden, de gastvrijheid van vrienden tot het uiterste getest te hebben, heerlijke avondjes banken hangen met mijn ouder en feestjes bij andere familie leden was ik toe aan iets anders.

Er lagen een stuk of vier uitnodigingen voor feestjes. Bij vrienden, familie, de sportvereniging anyway, men kent het wel. Nadat één van 'n wandelmaten aangaf de vulkaan eens te willen bezoeken tijdens de jaarwisseling hadden we al gauw een clubje bij elkaar om gezamenlijk ons favo Rld met een bezoekje te vereren. Gewoon, omdat al het andere wat sociaal wenselijk is en maatschappelijk verantwoord word geacht al eens gedaan had. Dat een enkeling dit als sociale armoede wegzet, zegt genoeg over zijn eigen opvattingen en waar zo iemand staat in het leven.

Ik kan me daarentegen heel goed voorstellen dat mensen geen zin hebben in overvolle kroegen en disco's. Zelf vind ik het massa hysterie en iets wat ik mezelf niet gauw meer zie doen. Maar om daar een oordeel over te vellen... Ieder zijn meug.

Over clubs kan ik niet oordelen omdat ik daar nog nooit was tijdens een jaarwisseling. De vulkaan wel. Vannacht dus. Ik had verwacht dat er geen klote te doen zou zijn en dat er voornamelijk onbezette barkrukken te zien zouden zijn in de twee barretjes die de vulkaan biedt. Dat liep dus even anders. Gewoon net zoveel volk als op druk bezochte reguliere vrijdag en zaterdag avonden / nachten. Ook meer meiden dan verwacht. Nou, voordat iemand gaat liggen janken dat het vaak pure armoede is dat de dames met dagen als de jaarwisseling aan het werk zijn, wil ik kwijt dat het gros van de aanwezige meisjes gewoon Kerst hebben gevierd met familie en vrienden in hun thuisland. Anderen werken daarentegen al jaren in de periode van Kerst tot de jaarwisseling en nemen daarna een hele periode vrij. Het zou me verbazen als clubs op dat gebied een heel ander beeld laten zien. De vulkaan had overigens best wel wat meer meiden kunnen gebruiken. De meiden die werkten, hebben er goed aan over gehouden.

Of ik volgend jaar weer naar de hoeren ga met de jaarwisseling? Ik denk het niet, heb ondervonden dat het eigenlijk niet veel anders is dan reguliere wandelavonden. Eigenlijk net als het disco bezoek in mijn tiener tot eind twintiger jaren. Het is maar net wat voor gevoel je hebt bij zulke dagen en hoeveel waarde je hecht aan wat anderen vinden hoe je zulke dagen door dient te brengen.

Who killed Laura Palmer
1 januari 2014, 19:15
Was er ECHT een stroomstoring in H7, of was dit n geplande zeer lokale stroomstoring? Heb namelijk al een dag van te voren opgevangen dat de sylvesterparty niet door zou gaan...

de duisburg spesjalist
1 januari 2014, 19:18
Oudjaar / sylvester vieren in een club?

Ik zou niet weten waarom niet. Na mezelf jaren achtereen een stuk uit de kraag gezopen te hebben in de horeca van diverse grote nederlandse steden, de gastvrijheid van vrienden tot het uiterste getest te hebben, heerlijke avondjes banken hangen met mijn ouder en feestjes bij andere familie leden was ik toe aan iets anders.

ma de sweer zat er leker in het was een feest stemming in eros 26 er wed gedanst gestript en wat zag die katti er leker uit stil lief meisje die als eerste ons gelukkig nieuw jaar kwam wensen al snel volgde de rest en die leuke verasing ja ik ga het er niet over hebben ma ze ziet er na 2 jaar nog steeds geweldig uit hapjes waren er genoeg wandelaars ook alleen jamer dat de bezeting van dames ma 25 % was ik kon het gisteren niet over mijn hart krijgen om zo dvp te gaan boemze deurtjes waren ook continu dicht overal na 0.00 uur ik heb het mee gemaakt oud en nieuw op de vulkaan en een herhaling kom er niet denk ik

Dalton
1 januari 2014, 19:31
Ga maar door met je spam productie Opa want voor de rest komt er bij jou toch niks meer uit.

Dat zijn de dingen die jij produceert hier en waarom tik je iedere keer hetzelfde of kan je geen leuk verhaaltje erom heen verzinnen,geen probleem hoor BADDPRITT het schrijven zit me nu eenmaal in het bloed.
Vroeger op school had ik een heel goede leraar nederlands en die heeft me veel bijgebracht op de uren dat ik hem had.
Zijn dochter woont tegenwoordig al een tijdje in Volendam en kwam in het nieuws doordat ze haar blote kont voor de tv liet zien en zijn zoon is of was de woordvoerder van KAREL AALBERTS de oude voorzitter van onze topploeg VITESSE.
Dus heb je een probleem met een of ander verhaal dan wil ik je best even helpen want dat slaat toch nergens op met:GA MAAR DOOR MET JE SPAM PRODUKCIE OPA WANT VOOR DE REST KOMT ER BIJ JOU TOCH NIKS MEER UIT:
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je de kopieerknop en plakken nog steeds niet hebt veranderd want dan krijg je dat steeds opnieuw,geniaal gewoonweg BADDPRITT.

The Joker
1 januari 2014, 19:44
Ook ik las dat ergens op voorhand, maar later werd er nog reclame voor die party op het forum gepost door de club, dus dat leek me dan een loos gerucht dat toch werkelijkheid werd...

Was er ECHT een stroomstoring in H7, of was dit n geplande zeer lokale stroomstoring? Heb namelijk al een dag van te voren opgevangen dat de sylvesterparty niet door zou gaan...

anali
1 januari 2014, 19:55
Ook ik las dat ergens op voorhand, maar later werd er nog reclame voor die party op het forum gepost door de club, dus dat leek me dan een loos gerucht dat toch werkelijkheid werd...

Anali had eerder van een beer ook al gehoord dat t nie doorging. Afgelopen zaterdag konden ze in H7 ook al niet zeggen hoeveel dvpees er aanwezig zouden zijn op de sylvesterparty, maar de reactie toen was al wat lauw...

Peppino
1 januari 2014, 20:16
Was toch wel echt die stroomstoring denk ik !
Tijdens de Nicolaus Party was er ook al een stroomuitval,zij het niet volledig,maar toch......
Toen hadden ze ook wat extra feestverlichting,hebben ze het misschien te bont gemaakt met Silvester !

satanic surfer
3 januari 2014, 10:17
Ach, bottom line is het toch eenvoudig zat:

Acapulco: 80E eintritt (verdubbeling tov normale prijs) aantal dames: 45/50-tal, aantal heren 200-tal doorheen de dag...keurig buffet en eten doorheen dag &nacht rijkelijk voorhanden, free beers ditmaal, kamersessietijd na 20 uur in tijd beperkt tot een halfuur... storyline: zelfs een aap met tieten werd vanaf binnenkomst in de bar gesommeerd asap een sleutel te ritselen...

PHG: 80E eintritt ( 33% tov normale prijs ) aantal dames: ???, aantal heren ??? dixit bekenden matig buffet, matige damesbezetting, matige sfeer, boring werd vermeld..., gelukkig free beers as Always... storyline: zelfs een aap met tieten werd vanaf binnenkomst in de bar gesommeerd asap een sleutel te ritselen...

Samya: 99E eintritt ( verdubbeling tov normale prijs (doch daar zat dan ook een gratis entreekaartje voor Mondial in (1/1), en doorgaans ook een gratis entree voor Samya zelve (onbeperkt id tijd)... aantal dames: 45-tal, aantal heren: 80/85-tal... prima buffet as ever daar bij feesjes, degelijke damesbezetting, tolle ambiente met dansmariekes die rondstuiteren... free beers as Always... hoor zeer goede reacties bijna overal... storyline zou zomaar kunnen zijn dat wegens goede ratio somtijds apen met voorbindtieten niet pér direct naar de sleutelbalie werden gesommeerd, maar kan daar geen uitsluitsel over geven...

Sharks: 100E eintritt ( 66% tov normale prijs)... eten voldoende, geen extraatjes whatsover... aantal dames: 76, aantal heren: >300, ratio niet echt schitterend...line-up ook niet, gezien de 1200E-toegeving wegens aanwezigheid op 12 vd laatste 14 dagen rondom oudjaar en kerst enzo veel solala mokkels die kwamen campen, neem daar nog ns bij wat notoire hoppers...naja... bekenden berichten over een lamentabele servicequote...storyline: monkeys with tits made +1000E in a jiffy ...

Moraal van het verhaal: al te snugger is clubben op oudejaar niet, behoudens voor de dames dan die op zulke dagen ongeacht servicelevel whatsover kameren tegen duizelingwekkende snelheid...easy money voor zowel clubs als dames...oh, monkey see, monkey do... Uitgebreider verslag der sociologisch verantwoorde strooptocht met Hector the Clubinspector volgt één dezer... ik verontschuldig me al prematuur voor de weinig opbeurende inhoud...

Picasso 1
4 januari 2014, 09:51
Moraal van het verhaal: al te snugger is clubben op oudejaar niet, behoudens voor de dames dan die op zulke dagen ongeacht servicelevel whatsover kameren tegen duizelingwekkende snelheid...easy money voor zowel clubs als dames...oh, monkey see, monkey do... Uitgebreider verslag der sociologisch verantwoorde strooptocht met Hector the Clubinspector volgt één dezer... ik verontschuldig me al prematuur voor de weinig opbeurende inhoud...

Je hoeft je niet prematuur te veronschuldigen, in je betoog staat immers nergens dat het in GT dagelijks oudjaar is. :biggrin:

Goedemorgenallemaal
4 januari 2014, 12:08
Misschien moet je "oud en nieuw in een club"ook anders gaan insteken, niet zozeer een gebruikelijke clubavond om met dames te kameren maar gewoon een lekkere avond feesten met gelijkgestemden.
Twee belangrijke randvoorwaarden:
- de beren moeten gaan voor het feest en niet in de eerste plaats om dames te scoren.
- de uitbater moet zorgen voor uit-ste-ken-de drank en eten en ook voor vermaak als een band, een disco, een nieuwjaarsbingo, acts, etc.
Als je alleen maar gaat om te zuipen en te wippen wordt het gewoon niks.

Volgens mij is hier al eens eerder geopperd om eens een "berendag zonder dames" te organiseren, gewoon als beren onder elkaar wat te gaan doen en een gezellige middag/avond hebben. Animo zat maar de organisatie kwam er niet van.

KevinK
4 januari 2014, 13:12
Misschien moet je "oud en nieuw in een club"ook anders gaan insteken, niet zozeer een gebruikelijke clubavond om met dames te kameren maar gewoon een lekkere avond feesten met gelijkgestemden.
Twee belangrijke randvoorwaarden:
- de beren moeten gaan voor het feest en niet in de eerste plaats om dames te scoren.
- de uitbater moet zorgen voor uit-ste-ken-de drank en eten en ook voor vermaak als een band, een disco, een nieuwjaarsbingo, acts, etc.
Als je alleen maar gaat om te zuipen en te wippen wordt het gewoon niks.

Volgens mij is hier al eens eerder geopperd om eens een "berendag zonder dames" te organiseren, gewoon als beren onder elkaar wat te gaan doen en een gezellige middag/avond hebben. Animo zat maar de organisatie kwam er niet van.

Als je niet gaat voor de dames kun je net zo goed in de kroeg van je vertrouwen oud en nieuw vieren. Die vraagt zeer waarschijnlijk ook niet zoveel entree.

Goedemorgenallemaal
4 januari 2014, 14:23
Als je niet gaat voor de dames kun je net zo goed in de kroeg van je vertrouwen oud en nieuw vieren. Die vraagt zeer waarschijnlijk ook niet zoveel entree.
Dat is waar. Maar de kans dat je daar een gezelige medebeer vind is veel kleiner.

terminator
4 januari 2014, 15:15
Na dat klote geintje van PHG niet meer in een club.
Nogmaals bedankt stelletje graaiers.
:ranting2:

Bluebear
4 januari 2014, 16:28
Na dat klote geintje van PHG niet meer in een club.
Nogmaals bedankt stelletje graaiers.
:ranting2:

Wat is er allemaal mis gegaan, Terminator? Ik zou dat graag eens horen. Verklaar je nader. :confused:

Cupido
8 januari 2014, 15:13
Het zou voor de leiding van de club een mooi gebaar zijn de op het forum bij algemeen reeds genoemde beren die bij de grandioze sylvesterparty waren een gratis entree te schenken, zodat deze ijsberen kunnen zien dat er inderdaad ook goede parties zijn in de villa en hun negatieve recensies (op die van 1 ijsbeer na dan) kunnen voorzien van een positieve.

Johnny Bravo
8 januari 2014, 15:41
Het zou voor de leiding van de club een mooi gebaar zijn de op het forum bij algemeen reeds genoemde beren die bij de grandioze sylvesterparty waren een gratis entree te schenken, zodat deze ijsberen kunnen zien dat er inderdaad ook goede parties zijn in de villa en hun negatieve recensies (op die van 1 ijsbeer na dan) kunnen voorzien van een positieve.

Ik zeg stuur ze een mail of rij er langs!

Tenslotte vroeg ze ook aan jullie om de volgende dag langs te komen.
Hebben jullie dat ook gedaan?

Mazzel

Cupido
8 januari 2014, 23:37
Ik zeg stuur ze een mail of rij er langs!

Tenslotte vroeg ze ook aan jullie om de volgende dag langs te komen.
Hebben jullie dat ook gedaan?

Mazzel

Allereerst zei ze niet langskomen maar opbellen. Daarnaast weet jij net zo goed als ik dat ik daar toen op geantwoord heb dat ik de eerste dagen dat niet kon doen en dat het daarna geen zin meer had. Maar misschien doe ik het alsnog wel een keer van de week. Al is het maar om van jou gezeur af te zijn en te kunnen vertellen wat ze er aan doen.