PDA

Volledige versie bekijken : Ervaringen van een prostituee: Antwoord op: in Duitsland is pzc standaard



T&A Addict
1 januari 2014, 11:26
Horen we het eens van een dvp zelf: http://zondares.blogspot.nl/2013/12/antwoord-op-in-duitsland-is-pzc.html

KevinK
1 januari 2014, 11:37
Dat artikel staat vol van vooroordelen, vooral dat de service bij haar zoveel beter zou zijn als in Duitsland. Als we in Duitsland het serviceniveau zouden krijgen zoals zij het beschrijft, dan zou geen enkele beer meer naar Duitsland gaan.

noglangnietuitgewandeld
1 januari 2014, 12:29
Alleen de toon al van het bericht van deze Kenau bevestigt dat ik er destijds goed aan gedaan heb om mijn activiteiten in het Nederlandse prostitutie circuit af te bouwen. Doet denken aan sex met een vrouwelijke sergeant majoor. Voor personen met een bepaalde fetisj misschien interessant, maar mij zal ze niet over de vloer van haar specialiteitenrestaurant krijgen. Ik trek volgende week wel weer een kroketje uit de muur van een of andere Duitse feboclub.

BefBeer
1 januari 2014, 14:11
Deze dame denkt dat ze echt in de wereld staat maar is het overzicht m.i. toch wel kwijt.
Zeker het Febo-verhaal.
In een saunaclub kan letterlijk en figuurlijk sterren eten!

Enig waar ze gelijk in heeft: PZC iets gevaarlijker, klanten moeten niet zeuren om dingen die bij haar niet kunnen.

BefBeer

Don Rudo
1 januari 2014, 14:22
Mevrouw heeft volkomen gelijk om in haar toko haar eigen regels te stellen.

Ze kan zo principieel zijn omdat ze privé werkt in 020, waar het uitpeesrisico bij de directe concurrentie levensgroot is.

Ze hoeft, wil en waarschijnlijk kan de concurrentie met de dames in Duitse grote clubs niet aan.

Nibor76
1 januari 2014, 14:38
Als dezelfde serviceverlening uit Duitsland ook in Nederland zou gelden zou mevrouw enkel nog een baan kunnen krijgen bij diezelfde Febo en misschien mag ze de borden wassen bij een specialiteitenrestaurant.

Prijzen van tussen de 100 en 150+ euro per uur en dan nog met een waslijst van verboden die bij bijbetaling opeens wel kunnen zoals CIM, AV, ZK of meerdere keren klaarkomen.
En in die tijd zit ook de smalltalk en douchen.

Befgraag
1 januari 2014, 15:45
Ik ben zo blij, dat ik niet afhankelijk ben van dit soort hoeren, een hoer blijft toch een hoer, met of zonder condoom. Blijer ben ik met het feit dat ik in het grensgebied woon! Over de grens zijn de dames van plezier toch vaak mooier, leuker en liever, en geloof me, dat je er prima GFE's kunt hebben hoor, met alles erop en eraan!!!

Pietjepik
1 januari 2014, 21:00
dat wijf weet niet waar ze over lult, domme hoer! :wink2:

pietr21
1 januari 2014, 22:17
ze is waarschijnlijk zelf nog nooit in een FKK oid. geweest. Lult in ieders geval uit haar nek..... (naar mijn mening)

Picasso 1
2 januari 2014, 09:24
Niet zo zeer het pzc maar haar hele houding is representatief voor waarom velen al lang geleden op sexgebied Nederland de rug hebben toegekeerd.

MiniME
2 januari 2014, 09:59
Geweldig hoe deze dame hier laat zien wat het bestaansrecht is van de Duitse clubs en fora zoals deze. Dit soort dames is precies de reden dat heel veel ijsberen geen euro (meer) aan deze hobby uitgeven in NL, maar over de grens hun duurverziende geld gaan uitgeven. Zelf heb ik in totaal (veel) minder dan 500 euro in NL uitgegeven aan betaalde sex, totaal niet zinvol. In Duitsland al vele (vele) malen meer, goed export product van de Duitsers dus.

(als je op ISG leest hoe ook mensen van ver weg, hele weekenden/weken overkomen met vliegtuig, etc, om het in Duitsland aangebodene, dan zegt dat ook veel, die "toeristen" vanuit bv USA zouden echter ook in NL met dit soort dames een positieve recensie schrijven aangezien hun referentiekader meestal heel magertjes is).

Jan_Wandelaar
2 januari 2014, 15:26
Jullie willen die 'zondares' niet als hoer, en die 'zondares' wil jullie niet als klant. Wat is dan het probleem? Is de planeet te klein om naast elkaar te kunnen bestaan?

J.W.

Bluebear
2 januari 2014, 15:30
Jullie willen die 'zondares' niet als hoer, en die 'zondares' wil jullie niet als klant. Wat is dan het probleem? Is de planeet te klein om naast elkaar te kunnen bestaan?

J.W.

:amen[1]:

vrije jongen
2 januari 2014, 16:48
Ben het voor de verandering helemaal met JW eens;)... heb net een paar reacties van (volgens mij) forumleden gelezen op dat blog... en jezus. Als dat mijn eerste contact met IJBF zou zijn, zou ik er niks mee te maken willen hebben. Gelukkig noemen ze het forum niet. Wat een contraproduktieve en aggresieve manier van iemand aanspreken; kan ze mooi gebruiken om alle Duitslandgangers als ranzige klootzakken neer te zetten... ook slim om te ondertekenen met je nick:rolleyes:.

Picasso 1
2 januari 2014, 16:57
Jullie willen die 'zondares' niet als hoer, en die 'zondares' wil jullie niet als klant. Wat is dan het probleem? Is de planeet te klein om naast elkaar te kunnen bestaan?

J.W.

Nee hoor, maar als zij oordeelt over anderen dan mogen anderen ook gerust over haar oordelen.
Wanneer je accepteert dat dit soort dames je kleineren dan moet je ook niet verbaasd zijn dat je vervolgens slechte service van ze krijgt.

KevinK
2 januari 2014, 17:43
Omg, die reacties op haar blog zijn echt pijnlijk. Een beetje meer respect is wel op zijn plaats.

Mr Pussy
2 januari 2014, 18:03
Eh, een van de reacties luidt: "Het IJsberenforum heeft je gevonden. Dat zit vol met mannen die ik graag naar Duitsland zie gaan." Dus de link is al gelegd...

Wat heeft het idd voor zin om te reageren op die blog (en zeker met zo weinig respect), leven en laten leven.


Ben het voor de verandering helemaal met JW eens;)... heb net een paar reacties van (volgens mij) forumleden gelezen op dat blog... en jezus. Als dat mijn eerste contact met IJBF zou zijn, zou ik er niks mee te maken willen hebben. Gelukkig noemen ze het forum niet. Wat een contraproduktieve en aggresieve manier van iemand aanspreken; kan ze mooi gebruiken om alle Duitslandgangers als ranzige klootzakken neer te zetten... ook slim om te ondertekenen met je nick:rolleyes:.

Bluebear
2 januari 2014, 18:35
Eh, een van de reacties luidt: "Het IJsberenforum heeft je gevonden. Dat zit vol met mannen die ik graag naar Duitsland zie gaan." Dus de link is al gelegd...

Wat heeft het idd voor zin om te reageren op die blog (en zeker met zo weinig respect), leven en laten leven.

En wat is de moraal van het verhaal? Pure broodnijd en anders niks. De Roemeense dames weten een man nog te waarderen en houden van mannelijkheid. Diepgaand onderzoek van mij persoonlijk heeft dit blootgelegd. En door flink doordrammen tijdens het persoonlijk verhoor van de Roemeense deerne geeft ze het toe. Haar ogen laten het oogwit zien, en roepen: "I"m in heaven".
Verhoor geslaagd en een dikke blauwe berenklauw op de billen die ze met trots draagt.
En "Bluebear", die rust uit en geniet van zijn mannelijkheid. Met de borst vooruit struint hij verder de wereld in. :liebe2: :wink2:

6189

Jan_Wandelaar
2 januari 2014, 18:38
Nee hoor, maar als zij oordeelt over anderen dan mogen anderen ook gerust over haar oordelen.

Dat klopt. Vrijheid van meningsuiting. Blijkbaar heerst er op dit forum een sterke voorkeur voor hoeren die het zich niet kunnen veroorloven hun recht op vrije meningsuiting uit te oefenen.

J.W.

phoenix
2 januari 2014, 19:10
goh Jan Wandelaar jij kunt je wel alle vrijheid van meningsuiting veroorloven dan? fijn vertel dit wat je nu zegt hier allemaal in een landelijk krant in Nederland...dan hang ik aan jou lippen als jij je die vrijheid kunt veroorloven???? zelfs een gepensioneerde zal zich wel twee maal bedenken om te vertellen wat hij werkelijk denkt in publieke opinie...stel je voor dat ze h.oerenlopers gaan criminalisieren zoals dat met pedo's gebeurt!!!

MiniME
2 januari 2014, 19:56
Tsjonge, leven en laten leven inderdaad.

Wat heeft het voor zin naar haar zo te reageren (het lijkt wel op een aantal eveneens zinloze discussie op dit forum :cool:)? Zij is zoals ze is, en zal daardoor in NL waarschijnlijk prima verdienen, en zeker niet veranderen omdat het in Duitsland beter is. Dat is haar goed recht, en ook verstandig, want in Duitsland zou ze geen euro verdienen met die attitude.

Enige aardige is om te zien dat types zoals zij DE reden zijn dat heel veel ijsberen geen euro meer uitgeven in NL (aan types zoals zij) en hun vertier over de grens zoeken. Laten we hopen dat dit nooit de norm in Duitsland wordt, dan moeten we nog verder weg ons geluk gaan zoeken.........

Pietjepik
3 januari 2014, 12:35
Jullie willen die 'zondares' niet als hoer, en die 'zondares' wil jullie niet als klant. Wat is dan het probleem? Is de planeet te klein om naast elkaar te kunnen bestaan?

J.W.

Hoezo dat? zij begint toch met verstoring van de maatschappelijke beeldvorming middels ongefundeerde berichtgeving, welke vast en zeker ingegeven is door frustratie over haar eigen teruglopende klandizie en dagelijks voortschrijdende aftakeling van haar lijf, vaker en vaker wordt ze genegeerd en aan de kant geschoven door voormalige klanten die haar ingeruild hebben voor een jeugdige en aantrekkelijke jonge dame uit het voormalige Oostblok. Meisjes die op hun beurt ook best geld mogen verdienen, dat misgunt dit akelige leeghoofd hen echter overduidelijk gezien de hatelijke ondertoon in haar blog.

Leven en laten leven is prima, maar als je slechts bestaansrecht denkt te kunnen ontlenen aan het afbreken van anderen dan ben je naar mijn mening overbodig en is de enige mogelijke manier om verder gezichtsverlies te vermijden van de Waalbrug springen terwijl je met je laatste adem nog een algemeen welgemeend excuus uitbrengt.

Voor mij is deze vrouw niets meer dan een Hoer. En om het in de juiste context te plaatsen; ik heb nog nimmer een dame uit een saunaclub als Hoer gezien of aldus benoemd.


:wink2:

Pietjepik
3 januari 2014, 12:41
Een verschrikkelijke hoer, om dat er nog maar even aan toe te voegen.

Jan_Wandelaar
3 januari 2014, 15:53
Zij begint toch ...
Voor zover Jan kan zien is het begonnen met klanten die bij deze 'zondares' zeuren om PZC met als argument: "Ja maar in Duitsland.....". Hieruit is klaarblijkelijk wat frustratie ontstaan bij 'zondares' met een stukje op haar blog als gevolg waarin die frustratie duidelijk doorklinkt.

Hierbij word de oorzaak van die frustratie min of meer gelegd bij de Duitse 'neukfabrieken', en dat is onterecht. De oorzaak van de frustratie ligt immers bij klanten die om PZC gaan zeuren bij een hoer die overduidelijk adverteert met het feit dat ze alles MET condoom doet.

Die 'zondares' komt over als een weerbare, mondige hoer die niet bereid is om voor het slijk der aarde haar principes aan de kant te schuiven. Het heeft er alle schijn van dat veel ijsberen doodsbenauwd zijn voor weerbare en mondige vrouwen, anders was men wel op normale toon in discussie gegaan.

Onverminderd blijft gelden:
Hoeren als 'zondares' zitten er niet te wachten op het "Ja maar in Duitsland......" argument, en ijsberen hier zitten niet te wachten op de mening van die hoer m.b.t. Duitse 'neukfabrieken'.

J.W.

Jan_Wandelaar
3 januari 2014, 15:56
... van de Waalbrug springen ...
Wanneer de Waalbrug de dichtstbijzijnde brug is zijn er wel meer redenen om er vanaf te springen.....

J.W.

aamu
3 januari 2014, 16:06
Hoezo dat? zij begint toch met verstoring van de maatschappelijke beeldvorming middels ongefundeerde berichtgeving, welke vast en zeker ingegeven is door frustratie over haar eigen teruglopende klandizie en dagelijks voortschrijdende aftakeling van haar lijf, vaker en vaker wordt ze genegeerd en aan de kant geschoven door voormalige klanten die haar ingeruild hebben voor een jeugdige en aantrekkelijke jonge dame uit het voormalige Oostblok. Meisjes die op hun beurt ook best geld mogen verdienen, dat misgunt dit akelige leeghoofd hen echter overduidelijk gezien de hatelijke ondertoon in haar blog.


Je legt hier idd de vinger op de zere plek. Het is natuurlijk allemaal de schuld van de jonge Roemeentjes die de markt verpesten ;)

Als iemand een voornamelijk ongefundeerd verhaal ergens neer knalt, dan ben ik zelf niet geneigd daar op in te gaan. Dit heeft dan weinig zin, lijkt mij. Maar je kunt er vergif op innemen dat je daar wel reacties op krijgt. Het is immers de 3e wet van Newton. In veel gevallen zal daar ook het fundament ontbreken, omdat bepaalde soort acties ook bepaalde soort reacties teweeg brengen.

In het verleden heb ik wel eens wat van haar gelezen en ik meen mijn te herinneren dat het wel beter beargumenteerd werd dan dit verhaaltje, waar duidelijk de frustraties van afdruipen. Het zal heerlijk voor haar zijn geweest om dit van zich af te schrijven. Alleen had het wellicht beter gepast in een word documentje op haar desktop, dan op het wereldwijde web. Maar net als kontgaten worden meningen ook overal neergekalkt en gedeeld alsof het niets is.

Maar je staat wel te kijken welke onzin er soms neergepend wordt. Leest maar even mee:

In die Duitse sekssauna's, partytreffs, FKK clubs enzovoort komen mannen die zo'n massabordeel wel een geil idee vinden, en die meestal uitzijn op zoveel mogelijk goedkope actie. Vakvrouwschap, voorwerk, dat hoeven ze niet.
In zowel de Saunaclubs, Partytreffs en FKK Clubs blijven mannen voor langere tijd. Velen gaan juist hierheen om het voor- en nawerk. In tegenstelling de prive ontvangst waar je niet gezellig in de woonkamer blijft keuvelen terwijl haar man wat borrelhapjes op tafel zet en verse biertjes tapt. Je blijft ook snel niet voor een 2e keer ronde als Jantje en Pietje geweest zijn.


Dat moeten ze natuurlijk zelf weten, maar dat is wel een flink verschil met hoe ik werk. Ik heb een specialiteitenrestaurant, zij trekken iets bij de Febo uit de muur. Dat is al iets waarom je er niet bij mij mee hoeft aan te komen.
Een prachtige vergelijking. Bij de Febo kun je blijkbaar tegenwoordig heerlijk wellnessen. Je bestelt meerdere gangen kwaliteitskroketten. Lekker lang voor en natafelen. Kost wel wat meer in totaal dan zo'n specialiteitenrestaurant. Je krijgt er wel een dag plezier voor terug. In het restaurant kom je binnen precies op afgesproken tijd. Het eten staat al klaar. Je heb nu precies 1 of 2 uur om het op te eten, dan komt de volgende gast.


Het andere verschil is dat in die soort clubs meiden werken die enorme omzetten draaien met weinig marge, en dan is pijpen met condoom iets wat erg oncomfortabel wordt.

In Nederland zijn de prijzen zo hoog als ze zijn omdat de overheid een ontzettend hebberige pooier is, en wij leggen daar een flinke marge op omdat veel collega's toch wel weggepest worden.
Spreekt elkaar ook heerlijk tegen. Als in Nederland de overheid een hebberige pooier is, dan ligt juist de marge in Nederland lager. Niet in Duitsland. Juist doordat de marge over de grens hoger is, liggen de prijzen daar lager.


De markt is verzopen, behalve voor mannen die een GFE willen.
Wel een snelle GFE, want de Duitse Dames hebben het druk met hun flinke omzet lees ik hierboven.


Pijpen zonder is prettiger werken. Maar wel heel dom.

Een paar tientjes extra bieden voor een beetje onveiligheid kan daar dus betekenen dat zo'n meid drie keer zoveel verdient voor haar risico.
Een beetje onveiligheid is dus wel heel dom. Net als je omzet verdriedubbelen.

Dat mevrouw klaagt dat haar klantenkring een uitbreiding op haar dienstverlening verlangd, is ergens wel logisch. Het is nooit leuk als je meer werk moet doen voor hetzelfde of minder geld. Het zou gezeur schelen als die klanten helemaal wegbleven en de dienstverlening afnemen waar hij wel geboden wordt. Maar als zakelijke dienstaanbieder, zo zet zij zich immers neer tegenover het Oostblokkinderklasje, zou je ook willen weten waarom je klanten wegblijven of ergens anders heen gaan. Ik wel in ieder geval. Als mijn zakelijke klanten niet tevreden zijn, dan hoor ik dat graag en misschien komen we er uit. Misschien ook niet. Maar dan is dat duidelijk. Als de vraag van de markt verandert en je dienstverlening daar niet meer op aansluit of je ogen daarvoor sluit, omdat je vind dat alleen jij mag bepalen welke diensten je aanbied is dat zakelijk geen slimme zet. Misschien is het dan tijd een andere markt te zoeken of om te stoppen in plaats van ongefundeerd anderen de schuld te geven van het om zeep helpen van de markt.

Dames in deze business verkopen hun lichaam en verdienen daardoor met respect behandeld te worden. Mee eens. Maar velen van ons verkopen 5 dagen per week onze ziel zodat we van al deze geneugten gebruik kunnen maken, dat mag ook niet vergeten worden.

Pietjepik
3 januari 2014, 16:37
Voor zover Jan kan zien is het begonnen met klanten die bij deze 'zondares' zeuren om PZC met als argument: "Ja maar in Duitsland.....". Hieruit is klaarblijkelijk wat frustratie ontstaan bij 'zondares' met een stukje op haar blog als gevolg waarin die frustratie duidelijk doorklinkt.

Hierbij word de oorzaak van die frustratie min of meer gelegd bij de Duitse 'neukfabrieken', en dat is onterecht. De oorzaak van de frustratie ligt immers bij klanten die om PZC gaan zeuren bij een hoer die overduidelijk adverteert met het feit dat ze alles MET condoom doet.

Die 'zondares' komt over als een weerbare, mondige hoer die niet bereid is om voor het slijk der aarde haar principes aan de kant te schuiven. Het heeft er alle schijn van dat veel ijsberen doodsbenauwd zijn voor weerbare en mondige vrouwen, anders was men wel op normale toon in discussie gegaan.

Onverminderd blijft gelden:
Hoeren als 'zondares' zitten er niet te wachten op het "Ja maar in Duitsland......" argument, en ijsberen hier zitten niet te wachten op de mening van die hoer m.b.t. Duitse 'neukfabrieken'.

J.W.

Zij kiest ervoor haar zeikverhaal wereldkundig te maken, wie zit er te wachten over de frustraties van een verlepte uitgerangeerde hoer te lezen? ik niet hoor. Met mij geloof ik velen.
Deze zogenaamde mondige hoer heeft geen principes beste Jan, het enige wat ze probeert te bereiken met haar betoog is zichzelf en haar beperkte dienstverlening als exclusief weg te zetten. Net zoals dat bijvoorbeeld met kaviaar gebeurt, dat smaakt naar stront, kost vreselijk veel geld terwijl je er maar bitter weinig van krijgt voor je euro's. Terwijl je voor het geld dat je daarvoor neertelt elders een week heerlijk kunt eten.
Dit soort scheve verhoudingen trekt snobben aan, mensen die menen dat ze interessant zijn of boven anderen staan door van producten of dienstverlening gebruik te maken waar een ander weldenkend persoon die met beide benen op aarde staat niet over peinst.

Het is derhalve niet meer dan een noodgreep van deze trut in een poging klanten te behouden of andersdenkenden aan te trekken.

Willem2
3 januari 2014, 16:45
Ho Pietjepik en anderen....
Het is niet altijd nodig om zulke krachttermen (hoer, trut etc.) te gebruiken om je woorden kracht bij te zetten om kennlijk jouw ongenoegen te uiten. Dat kan ook anders.
Dat gezegd hebbende vind ik dat de desbetreffende vrouw met deze blog zichzelf ook anders had moeten neerzetten. En twijfel ik er aan of deze dame wel een dame is ....

deket
3 januari 2014, 17:29
heb zelf ook de indruk dat dit een mannelijke Ghostwriter is.
desalnietemin en ik heb het al aangebracht in het hoofdstuk ; taalgebruik ; er zijn een aantal normen en waarden ivm elementaire beleefdheid en hier op het forum is het gebrek aan respekt soms aan het escaleren.
maak me hier misschien niet populair mee,but so be it,
bv,dat verkrachtingsverhaal in LR blijf ik een brug te ver vinden,
voor degene die een dochter hebben ; stel eens voor,? hoe zou je reageren tgo iemand die zo je dochter zou behandelen
zij zijn ook allemaal de dochter van iemand hé,dvp of niet.
en neen,ik ben niet preuts,integendeel,ik hou ook van fantasietjes,maar er is een essentieel verschil tussen wat kinky en perversiteiten

Jan_Wandelaar
3 januari 2014, 18:02
mensen die menen dat ze interessant zijn of boven anderen staan door van producten of dienstverlening gebruik te maken waar een ander weldenkend persoon die met beide benen op aarde staat niet over peinst.
Dit soort mensen worden hipsters genoemd, waardoor we in het geval van 'zondares' kunnen spreken van een HipsterHoer.

HipsterHoer legt i.d.d. de beperking op dat er niets zonder condoom in een lichaamsopening verdwijnt. Hoe het verder zit met de kwaliteit van dienstverlening van HipsterHoer is een groot vraagteken. Nergens op internet/prostitutiefora kan een link gelegd worden tussen HipsterHoer en recensies van klanten, waardoor we niet te weten kunnen komen hoe klanten over de dienstverlening van HipsterHoer denken.

Daardoor krijg je natuurlijk ook het volgende:

En twijfel ik er aan of deze dame wel een dame is ....
De identiteit, of zelfs de werknaam van HipsterHoer is voor iedereen een mysterie. Ofwel HipsterHoer houdt haar identiteit zorgvuldig en met succes verborgen, ofwel HipsterHoer is helemaal geen sekswerker.




heb zelf ook de indruk dat dit een mannelijke Ghostwriter is.
Het is geen geheim dat er naast HipsterHoer zelf meerdere personen/schrijvers betrokken zijn bij de totstandkoming van de verhalen op het 'zondares'-blog.

J.W.

Gondolas9
3 januari 2014, 18:45
desalnietemin en ik heb het al aangebracht in het hoofdstuk ; taalgebruik ; er zijn een aantal normen en waarden ivm elementaire beleefdheid en hier op het forum is het gebrek aan respekt soms aan het escaleren.
maak me hier misschien niet populair mee,but so be it,
bv,dat verkrachtingsverhaal in LR blijf ik een brug te ver vinden,
voor degene die een dochter hebben ; stel eens voor,? hoe zou je reageren tgo iemand die zo je dochter zou behandelen
zij zijn ook allemaal de dochter van iemand hé,dvp of niet.


Die bedenking heb ik me ook gemaakt, en als consequentie log ik nauwelijks nog in en neem ik ook niet meer deel aan discussies (behalve nu eenmalig even).
Deze 'discussie' doorlezend denk ik wel eens, er zou niet alleen een thanks-knop moeten zijn, maar ook een afkeur-knop...

Pietjepik
3 januari 2014, 19:09
Ho Pietjepik en anderen....
Het is niet altijd nodig om zulke krachttermen (hoer, trut etc.) te gebruiken om je woorden kracht bij te zetten om kennlijk jouw ongenoegen te uiten. Dat kan ook anders.
Dat gezegd hebbende vind ik dat de desbetreffende vrouw met deze blog zichzelf ook anders had moeten neerzetten. En twijfel ik er aan of deze dame wel een dame is ....

ik citeer slechts.....
Daarbij spreekt deze dame mij als lid van het hoerenlopersgilde indirect ook aan, dus....
soms is het wel nodig om dergelijke termen te hanteren.
:wink2:

Joke
6 januari 2014, 15:40
Tja...wat zal ik zeggen? Dat ze ergens wel gelijk heeft? Er hangen nou eenmaal risico's aan pzc en idd weet niet elke dame dat! Zelfs mijn partner wist dat 7 jaar geleden niet eens, ja serieus.
Iedere dame is de baas over haar lichaam én diensten, als er in een adje staan pmc..waarom dan vragen om zonder? Je krijgt toch 'nee' te horen of moet 50 euro of meer bijbetalen ( als dat al kan ). Zo krijg je irritatie van beide kanten, jij omdat je je zin niet krijgt en zij omdat je 'zeurt' om een dienst die zij weigert te doen.
Als je dan constant die irritatie hebt als dame en zij heeft een blog op internet dan gaat zij haar irritatie op internet zetten, niet leuk als je als 'wandelaar' min of meer op je plaatst wordt gezet en altijd alles maar voor lief neemt, want daar heeft ze zeker gelijk in. In Duitsland kan idd véél ( teveel ) voor een stuk minder dan in Nederland, de redenen zullen we dan maar even naast ons neerleggen.
We zijn tenslotte Nederlanders, waar het voor minder kan.. daar gaan we heen.. ook al is het misschien niet altijd even goed, maar ach voor die paar centen kan je wel een keer een blauwtje lopen tenslotte.

Nu kijkend naar mijzelf.. ik doe wél pzc en een enkele keer op verzoek van bezoek zelf met cd. Ik ken de risico's, maar condooms smaken nou eenmaal vies en de te lange tijd dat ik dat doe droogt al mijn spuug op door de latex. Tevens heb ik zelfs een keer gewoon blaren op mijn lippen gehad door het pmc, dus dat wil ik niet meer :frown:

xxx Joke ( en iedereen nog de allerbeste wensen voor 2014!!! )

KevinK
6 januari 2014, 16:23
We zijn tenslotte Nederlanders, waar het voor minder kan.. daar gaan we heen.. ook al is het misschien niet altijd even goed, maar ach voor die paar centen kan je wel een keer een blauwtje lopen tenslotte.



Als je bekijkt dat sommige 2 a 3 uur rijden naar een club(enkele reis) en hiervan de kosten doorrekent, kom je al snel tot de ontdekking dat het met meer te maken heeft dan geld.

phoenix
6 januari 2014, 16:42
in nederland is er gewoon kil buiten bij het raam en prive uur en dan wegwezen! wat te vinden, en op limburg na houdt het daarbij op...dat is waarom ik gerust 35 euro benzine betaal om ergens te komen in duitsland

Admin
6 januari 2014, 16:56
Als je bekijkt dat sommige 2 a 3 uur rijden naar een club(enkele reis) en hiervan de kosten doorrekent, kom je al snel tot de ontdekking dat het met meer te maken heeft dan geld.
Absoluut waar, soms speelt een zekere vorm van zowel clubverslaving, maak ook verslaafd zijn een bepaalde dame ook een rol :tongue:.

Niet ontkend kan worden is dat PZC een USP is mbt de clubs in Duitsland, maar er speelt meer ... .

Limburger
6 januari 2014, 17:14
Ik woon op een kilometer of 2 van de de duitse grens (omgeving Venlo), binnen een half uur ben ik in Golden-time, waarom zou ik dan niet in Duitsland gaan wandelen? maar liever meer betalen in Nederland voor minder? (uitgezonderd YY en SS)

Joke
6 januari 2014, 20:21
Het is meer dan logisch dat je naar Duitsland gaat als je er op een steenworp afstand vanaf woont. Ook kan ik begrijpen dat mensen uit mijn regio die kant opgaan voor een heel dagje weg ( in dit geval kan de Efteling dan weer goedkoper zijn :D ), wat ik alleen niet zo goed kan begrijpen is dat Duitslandwalkers iedereen proberen over te halen díe kant op te gaan. Niet iedereen heeft tijd, geld of een smoes om een hele dag naar Duitsland te gaan. Bij mij komen veel heren langs die op weg ergens naar toe zijn, vertegenwoordigers bijv. Die hoeven dus geen smoes te verzinnen voor thuis en hebben zo toch een lolletje, ze staan gewoon een uurtje langer in de file :D. Die hebben dan wat meer betalen daar wel voor over.
Als voorbeeld genomen Meneer Noglangniet, die is schipper en komt voor z'n werk vaak in Duitse wateren. Die kan dus met gemak en zonder smoes een paar uur of een hele dag in een club of iets dergelijks bivakkeren.

Er zullen vast ook wel heren bijzitten die een club geen bal aan vinden en er geen tijd voor willen vrijmaken. De hele dag in je blote kont rondlopen in een niet lekker zittende badjas.. ik vind er in een Spa al geen reet aan! Maar er is nou eenmaal voor ieder wat wils in Duitsland én in Nederland tenslotte. Iedereen is OOAK en mag lekker doen wat ze zelf willen toch? Op welke plek of land je dat dan ook doet...

Pietjepik
6 januari 2014, 20:27
ik gun die arme onderbedeelde meisjes uit het Oostblok gewoon eerder dat geld dan een Nederlands mokkel die zonder werken in ieder geval nog bijstand krijgt. Een maandelijkse uitkering die gelijk staat aan het inkomen waar men in Roemenie 5 maanden hard voor moet werken, als er al wat te werken is.
Daarom mijn tripjes naar Deutschland, heeft niets te maken met uitgebreidere dienstverlening. Ik noem het humaniteit en selectief uitdeelgedrag.

Daarbij vind ik Nederlandse vrouwen zo saai als de pest, verwend als de pest, gewoon verpest.

:wink2:

Joke
6 januari 2014, 20:28
Als je bekijkt dat sommige 2 a 3 uur rijden naar een club(enkele reis) en hiervan de kosten doorrekent, kom je al snel tot de ontdekking dat het met meer te maken heeft dan geld.

Niet alleen daar heen hoor Meneer Kevin. Je komt voor gezellig, spannend, eventueel poedelen of bubbelen, kletspraatje etc.
Je kan het je misschien niet voorstellen, maar ik heb iemand in mijn bestand die 5 uur retour rijdt om anderhalf uur bij mij gezellig, spannend en een kletspraatje komt doen. Die rijdt dus bewust enkel naar moi. Dat vind ik reuze tof!!!

Joke
6 januari 2014, 20:32
ik gun die arme onderbedeelde meisjes uit het Oostblok gewoon eerder dat geld dan een Nederlands mokkel die zonder werken in ieder geval nog bijstand krijgt. Een maandelijkse uitkering die gelijk staat aan het inkomen waar men in Roemenie 5 maanden hard voor moet werken, als er al wat te werken is.
Daarom mijn tripjes naar Deutschland, heeft niets te maken met uitgebreidere dienstverlening. Ik noem het humaniteit en selectief uitdeelgedrag.

Daarbij vind ik Nederlandse vrouwen zo saai als de pest, verwend als de pest, gewoon verpest.

:wink2:

Jammer dat je dat zo vindt! Vermoedelijk heb je een paar keer behoorlijk je neus gestoten? Dat is dan reuze naar...
Er zijn wel leuke, gezellige Nederlandse dames te vinden hoor... denk alleen dat jij ze nooit gevonden hebt :frown: En heus niet elke dame trekt steun, daar ben ik een goed voorbeeld van. Geen werk, geen geld.. je moet er tenslotte wel wat voor doen ( = mijn mening ).

T&A Addict
6 januari 2014, 21:19
ik gun die arme onderbedeelde meisjes uit het Oostblok gewoon eerder dat geld dan een Nederlands mokkel die zonder werken in ieder geval nog bijstand krijgt. Een maandelijkse uitkering die gelijk staat aan het inkomen waar men in Roemenie 5 maanden hard voor moet werken, als er al wat te werken is.
Daarom mijn tripjes naar Deutschland, heeft niets te maken met uitgebreidere dienstverlening. Ik noem het humaniteit en selectief uitdeelgedrag.

Daarbij vind ik Nederlandse vrouwen zo saai als de pest, verwend als de pest, gewoon verpest.

:wink2:

Zeker al een tijd niet in een rosse buurt geweest? Nederlandse vrouwen zijn er op de vingers van een hand te tellen, 80/90% is oosteuropees net zoals in Duitsland.

NikXXX
6 januari 2014, 23:49
Wat een gefrustreerd wijf. Hilarisch!

Pietjepik
7 januari 2014, 08:00
Jammer dat je dat zo vindt! Vermoedelijk heb je een paar keer behoorlijk je neus gestoten? Dat is dan reuze naar...
Er zijn wel leuke, gezellige Nederlandse dames te vinden hoor... denk alleen dat jij ze nooit gevonden hebt :frown: En heus niet elke dame trekt steun, daar ben ik een goed voorbeeld van. Geen werk, geen geld.. je moet er tenslotte wel wat voor doen ( = mijn mening ).

Mij gaat het vooral om de interactie met de dames, seks is bijzaak. Met een Oostblokdame kun je veel diepzinnigere gesprekken voeren mits je ze weet te triggeren. Nederlandse meisjes zijn net als een broodje hagelslag, je weet op voorhand precies wat je krijgt en wat ze te vertellen hebben dat heb ik helaas al van A tot Z en terug beluisterd in de afgelopen jaren. Het avontuurlijke in mij duwt mij richting oosten!
Exotische schoonheden, come to me! of ik kom naar jullie.

Pietjepik
7 januari 2014, 08:03
Zeker al een tijd niet in een rosse buurt geweest? Nederlandse vrouwen zijn er op de vingers van een hand te tellen, 80/90% is oosteuropees net zoals in Duitsland.

Ben daar slechts 1x geweest met een collega die toen een Aziatisch mokkel ging pompen achter een raam. Ik stond buiten te roken terwijl hij lag te duwen en een Roemeens mokkel vanachter een raam stond te wenken en wuiven in de hoop me haar pannenkoekenhuisje binnen te lokken. Niet mijn idee van een lekker ontspannen seks dagje. ik ga liever een eindje over de grens waar er minder glas tussen mij en de meiden zit.