PDA

Volledige versie bekijken : Beste voornemens in 2014

Jansen
29 december 2013, 15:33
Omdat we allemaal beste voornemens hebben ieder jaar heb ik me voorgenomen om 2014 ongeveer hetzelfde te houden als in 2013.
Het was een jaar waar de plinten en de plamuur van de kamers afvloog.
Bedden waren niet sterk genoeg en de plafond verlichting hield het gewicht niet van de rond vliegende Hollander.

De Competitie in neuken langs de plinten :
De Roemeense sperma sletten hebben het weer gewonnen van de andere nationaliteiten bij me met op een tweede plaats de Poolse zaadsluizen

Ook de Zwarte dames ( mag niet meer gezegd worden zwarte ) ofte wel de Geblakerde verkleurde dames deden het dit jaar bij mij wat minder.

De Griekse anaalsloten waren toch weer goed op een derde plaats deze dames kunnen bijna nooit hun vingers uit je anaalhol houden maar zitten als een puntenslijper met hun vingertop steeds daar rondjes te draaien wat soms wel lekker opwind zolang ze maar niet naar binnen gaan omdat ik geen holtor ben.

Daarom gaan we volgend jaar het wat rustiger aan doen door de dames te injecteren met een plastic spuitje om de sperma die ik dan al bij me heb af geschoten tussen mijn vingers deze anaal,vaginaal en oraal in te spuiten.

Voordeel hiervan is :

A .Geen smerige geslachtsziektes oplopen.
B. Geen rauwe tong oplopen
C. Geen kapotte tong door de clitoris pierings
D. Niet meer suf te neuken
E. Geen fake geluiden aan te horen
D. Geen slappe na de inspuiting
E. Geen rotte adem lucht bij tongzoenen

En voordeel extra kan gewoon door drinken en de krant lezen terwijl douchen ook niet meer hoeft dus ik raak geen onnodige calorieën niet meer kwijt.

Misschien ook iets voor Pistol Pete en andere maagden vullers ze blijven dan lekker strak

Ook ben ik niet verliefd op Louana nee dan denken enkele hier wel maar het is mijn lul die verliefd is op haar geil smoeltje en mijn ballen op haar billen waar ze graag tegen aan slaan.Ook mijn tong tussen haar lekkere tieten waar ze ook lekker mee kan neuken terwijl mijn dick in haar mondje klappert.

Nee het zit niet tussen mijn oren maar gewoon in mijn Dick die ik achterna loop, hij mag een maal per week uitmaken waar we naar toe gaan en waar hij hem insteekt dus loop ik hem achterna !!
De andere keren bepaal ik waar ik hem insluis.

Ik wens dan ook iedereen een fijne jaarwisseling toe en een flink sex jaar 2014

Meetingpoint agenda :

Donderdag 2 jan. PHG
Woensdag 8 jan. GT
Vrijdag 10 jan. VV

Don Rudo
29 december 2013, 17:37
Mooie voornemens Jansen!

Voor mij: in 2014 eerst nog 3 kilootjes afvallen om onder de 100 te komen (is 115 geweest) dan trakteer ik mezelf op een uitgebreid trio met 2 Letsen.

Bluebear
29 december 2013, 17:50
Mooie voornemens Jansen!

Voor mij: in 2014 eerst nog 3 kilootjes afvallen om onder de 100 te komen (is 115 geweest) dan trakteer ik mezelf op een uitgebreid trio met 2 Letsen.

Wat zeg je nou: "Met twee sletsen". Die gekke "Don Rudo". Ik zie je snel weer in het theater. :tongue: :biggrin:

Jansen
30 december 2013, 19:57
Mooie voornemens Jansen!

Haha ik wil er ook een aantal kilo's vanaf maar probeer dat met extra oefeningen in PHG.

sjaakpikhaak
30 december 2013, 20:31
meer verdienen en minder werken.
meer neuken en minder betalen

Jansen
1 januari 2014, 19:31
meer verdienen en minder werken.
meer neuken en minder betalen

Meer verdienen hoeft van mij niet wel meer krijgen !!

pietr21
1 januari 2014, 22:26
Ik ga ook maar weer eens wat vaker een club bezoeken... Is toch alweer ff geleden

Pietjepik
2 januari 2014, 13:52
mijn goede voornemen voor 2014 kreeg net onverwacht gestalte en invulling!! :freu: loop bij toeval net tegen een waanzinnige Sealskin jacuzzi aan voor een prijs waar ik het ding niet voor laat staan.
Mijn goede en tevens geile voornemen voor 2014 is dan ook het mee naar huis nemen van een aantal prachtige Russinnen en ze daarna mijn relaxruimte in te sleuren alwaar we al bubbelend tongen, likken en neuken!!!!
Geweldig! ooit moet je je iets gunnen! 2014 moet een beter jaar voor me worden dan 2013, dat was echt bij de konijnen af een kotsjaar.....
:wink2:

rmjhexe
2 januari 2014, 19:39
Minder met Zg. Panarama dames naar de kamer , Poolse en Russinnen daar ga ik voor!

Bluebear
2 januari 2014, 19:43
Minder met Zg. Panarama dames naar de kamer , Poolse en Russinnen daar ga ik voor!

De Panoramadames ken ik nog wel, maar de Panaramadames zijn deze jongen niet bekend. Verklaar u nader! :confused: :biggrin:

rmjhexe
2 januari 2014, 20:20
Dat zijn roemse sletten zonder omgangsvormen ( panarama is roemeens voor slet)