PDA

Volledige versie bekijken : Gestorven met een vrijkaartje in de hand

felrops
16 december 2013, 14:33
http://www.hln.be/hln/nl/17541/Het-leukste-van-het-web/article/detail/1759073/2013/12/16/Bejaarde-winnaar-van-sekswedstrijd-sterft-net-voor-zijn-wip.dhtml

Wij hadden dit ook kunnen posten onder de rubrieken humor, of Ijsberen - Tombola. Het is wel sneu voor de prijswinnaar.

Laat ons van deze gelegenheid gebruik maken om aan de jury de vraag te stellen welk percentage van de gewonnen vrijkaartjes uiteindelijk niet wordt benut?

Het Rode Mannetje
16 december 2013, 15:15
http://www.hln.be/hln/nl/17541/Het-leukste-van-het-web/article/detail/1759073/2013/12/16/Bejaarde-winnaar-van-sekswedstrijd-sterft-net-voor-zijn-wip.dhtml

Wij hadden dit ook kunnen posten onder de rubrieken humor, of Ijsberen - Tombola. Het is wel sneu voor de prijswinnaar.

Laat ons van deze gelegenheid gebruik maken om aan de jury de vraag te stellen welk percentage van de gewonnen vrijkaartjes uiteindelijk niet wordt benut?

Tja wel sneu om met je vrijkaartje het loodje te leggen.

Er zijn helaas ook aantal ijsbeertjes gestorven in GT en aantal ook die goed zijn geworden en met een ambulance werden afgevoerd.
Dit zou ook bij andere clubs gebeurd zijn maar ik weet het alleen van GT zeker omdat ik erbij was toen een ijsbeertje het loodje legde op de kamer terwijl hij met een DVP aan het "stoeien" was.
Hoop paniek en niet leuk om mee te makken maar gelukkig werd de DVP goed opgevangen door haar "collega's" met de vraag of hij wel vooraf betaald had. De ijsbeer was bezig met een pannenkoek sessie. De DVP was behoorlijk van slag maar gelukkig naar glasje water ging ze weer vrolijk door met centjes verdienen. Wat een moordwijf toch? Ik hou wel van dames met karakter.

Zo zie je maar hoe gevaarlijk het is om naar een saunaclub toe te gaan.

HRM

Pietjepik
16 december 2013, 18:34
De dood komt vaak snel en met vleugels zegt men, dus wel toepasselijk om te sterven terwijl er een Roemeens engeltje op je zit te pompen toch.
Dood is dood, we gaan allemaal een keertje en een aantal van ons vast en zeker op een meer beroerde wijze dan sterven in bed terwijl je seks hebt met een prachtig jong meisje.

De uitspraak "al is het het laatste wat ik doe!!" vind ik in dit kader best een aardige betekenis krijgen.

Stiffmaster
10 januari 2014, 07:53

Triest, maar zo zie je maar weer niet te zwaar tafelen voor de seks. :eek:

Pietjepik
10 januari 2014, 09:53
waarom triest. wat triest is, dat zijn de verhalen die ik van een vriend van me hoor, ambulancebroeder.

Begin deze week stierf een 41 jarige dame ondanks zijn reanimatiepogingen, haar 2 jarige kind stond erbij te kijken.

Een ander geval, een vrouw is jarig, huis vol visite en drank of versnaperingen raken op. Ze besluit even snel met de fiets wat spullen ter aanvulling te halen. Op de kruising met de straat waar ze woont wordt ze door een vrachtwagen geschept en volledig vermalen en verwrongen.

Een 12 jarig kind fietst met zijn vriendje van school naar huis, op een kruising scheiden hun wegen, hij gaat linksaf en kijkt achterom om nog een keertje te zwaaien. Ziet een vuilniswagen over het hoofd en word geschept. De vrachtwagen is uiteindelijk over zijn hoofd gereden met een dramatische aanblik tot gevolg. Dat vriendje zag dat gebeuren.

Een 16 jarig meisje op een scooter wordt aangereden door wederom een vrachtwagen, die auto is over haar borstkast gereden en heeft alles daarbinnen vernield. Ze leefde nog bij aankomst van de ambulance, mijn kameraad moest een snede in haar zij maken om een slang in haar longen te brengen, hij is dat prachtige jonge meisje aan het reanimeren maar het mocht niet meer baten. Ze had haar helm nog op en hierin stond een flinke laag bloed.

Een baby stierf in zijn armen ondanks verwoede pogingen dat kind te reanimeren. Daar heeft hij slaapwandelend nachtmerries aan over gehouden, met een kussen in de armen liep hij al slapend door het huis roepend om hulp om die "baby" te redden....

En zo nog veel meer voorvallen, dagelijks zelfs, zaken die de krant niet halen.

Dus hoezo triest als een kerel tijdens de seks sterft?????????????

:angst:

Ontstopper
10 januari 2014, 12:22

Ben ik mee eens. Er zijn veel ergere manieren om te gaan.
Als het ooit mijn tijd is dan graag zo met een hele mooie roemeense schoonheid. Dat is dan niet triest (op dat moment) :biggrin:
Daarna is het wel triest (voor mij) omdat het dan gelijk de laatste keer was en niet meer zal gebeuren dat ik met die hele mooie roemeense schoonheid sex zal hebben. :frown:
Dus kan het van meerdere kanten bekijken.

Goedemorgenallemaal
10 januari 2014, 18:11

Ben ik mee eens. Er zijn veel ergere manieren om te gaan.
Als het ooit mijn tijd is dan graag zo met een hele mooie roemeense schoonheid. Dat is dan niet triest (op dat moment) :biggrin:
Daarna is het wel triest (voor mij) omdat het dan gelijk de laatste keer was en niet meer zal gebeuren dat ik met die hele mooie roemeense schoonheid sex zal hebben. :frown:
Dus kan het van meerdere kanten bekijken.

Heren Beren. Beetje medeleven met de dame, niet alle Roemeensen laat het onberoerd als ze klem komen te liggen onder een dik, bezweet dood lijf.
Andere nationaliteiten zijn wellicht nog wat gevoeliger.

Pietjepik
10 januari 2014, 19:15
als ik de dame was dan zou ik eerder balen van het feit dat een dode klant je niet meer zal betalen voor de geleverde diensten.......

Opa57
10 januari 2014, 20:04
Een oud Chinees gezegde luid: Ik sterf liever in een klein gaatje dan op een groot werk…. ;-)

Pietjepik
10 januari 2014, 20:56
stierven al die chinezen maar eens!!! :thefinger:

Ontstopper
11 januari 2014, 11:01
[QUOTE=Goedemorgenallemaal;351911]Heren Beren. Beetje medeleven met de dame, niet alle Roemeensen laat het onberoerd als ze klem komen te liggen onder een dik, bezweet dood lijf.

Kan me daar wel wat bij voorstellen maar vind niet dat je alle beren over 1 kam moet scheren om te zeggen dat we dik zijn. :baeh:
Ok er zijn dikke beren maar ook dunne en sportieve beren.

Pietjepik
11 januari 2014, 11:09
medeleven heb ik met helemaal niemand. De doden kunnen nooit meer neuken, dat is de enige waarheid van waarde.

Goedemorgenallemaal
11 januari 2014, 11:29
[QUOTE=Goedemorgenallemaal;351911]
Ik voel me niet aangesproken....

Ontstopper
11 januari 2014, 11:37
De doden kunnen nooit meer neuken, dat is de enige waarheid van waarde.

Dus haal eruit wat erin zit. Neuk, neuk en nog eens neuk je helemaal suf voordat het te laat is. :smile2:

Ontstopper
11 januari 2014, 11:40
Ik voel me niet aangesproken....

Al die bewegingen met de mooie dames is dat ook niet een beetje sportief? :teuflisch:

Goedemorgenallemaal
12 januari 2014, 10:51
Al die bewegingen met de mooie dames is dat ook niet een beetje sportief? :teuflisch:
Niet sportiever dan de trap oplopen. Ik bedoel ze zeggen tegen bezorgde hartpatienten dat wie een trap op kan lopen ook veilig kan neuken dus het zal niet zo gek veel inspannender zijn.

Peppino
22 januari 2014, 19:26
Heeft er iemand ervaring met de Premium Gold pillen die hier aangeboden worden ?