Inloggen

Volledige versie bekijken : Vergelijk FKK Sakura en Paradise.

seksenfun
12 december 2013, 21:11
- In Paradise wordt meer gejaagd door de vrouwen dan in Sakura. In Sakura is het verboden voor de vrouwen om te jagen in de wellness.
- In Sakura zijn de vrouwen eleganter in hun voorstelling en bij afwijzingen dan in Paradise (waar ze al eens nukkig kunnen zijn).
- In Sakura geldt de PSR-regel (in principe): tongzoenen = kameren.
- Optisch (is natuurlijk heel persoonlijk) zit het in Sakura beter. In Sakura zijn meer fijne slanke kleinere dames, in Paradise meer langere dames.
- In beide clubs zijn er verschillende nationaliteiten voldoende aanwezig, hoewel vooral in Sakura Roemenië de bovenhand voert.
- Qua service zijn beide clubs vergelijkbaar. In Sakura tongzoenen 90 % van de dames behoorlijk. In Paradise beklemtonen de dames meer de dure extra's als anaal en FT (vraag op kamer ernaar). Beide clubs zijn bevolkt met service dames. In al die jaren herinner ik mij nog maar 1 slechte sessie (in Paradise). Alle andere sessies waren bovengemiddeld en scoren vanaf 7,5/10 tot 9,5/10. Een blauwtje lopen is daar in elk geval een pak moeilijker dan in NRW (om maar iets te noemen).
- In Sakura lopen op topdagen ongeveer 80 dames rond. In Paradise dan ook. Op gewone (lees: rustige momenten) is het aanbod groter in Paradise dan in Sakura.

- Het eten is in Paradise veel lekkerder en uitgebreider dan in Sakura. De uitzondering is de zaterdagavond. Dan is het eten in Sakura subliem (precies een bruiloft).
- In Paradise betaal je cappuccino en melkkoffie, latto € 2. Bier is ook betalend. In Sakura zijn alle koffiesoorten gratis, bier niet.

- Paradise is een prachtige club in oosterse stijl. Sakura is ultra modern en mooi.

- De wellness is in Sakura op de benedenverdieping apart. In Paradise maakt het deel uit van de lounge (zicht op, toch voldoende privacy).
- Handdoeken moet je vragen in Sakura, in Paradise niet.
- Sakura heeft een bio-sauna, een Finse sauna en een dampbad, kleinere ingesloten tuin. Paradise heeft een HWP, Finse sauna met aufgusssessies, dampbad en kleiner dakterras. Paradise heeft voor de liefhebbers ook een ijs-ijskoud dompelbad. In Paradise kan je je insmeren met geurend zout vooraleer je in het dampbad gaat. In Paradise is ook een sneeuwgrot (die echter vaak deffect is). In Sakura is het een en al rust in de wellness, in Paradise is het een geheel met de club. De wellness is globaal genomen uitgebreider en vooral kwalitatief net iets beter in Paradise. Heel aangename Finse sauna met zicht op de dames met aufgusssessies. Het dampbad is erg mooi en geen plastiek cabine. Wie van een bio-sauna houdt moet dan weer in Sakura zijn.

- Het personeel in Sakura en Paradise is vriendelijk en behulpzaam. In Paradise moet je soms wel even wachten op je bestelling aan de bar.

- De kamers zijn een pak groter en mooier (sommige luxueus zelfs) in Paradise dan in Sakura waar de kamers eerder klein zijn en zeer basic (een bed); wel met spiegels overal. In Paradise zijn alle kamers uitgerust met verwarming/airco (die zeer snel werkt). In Paradise moet je zelden wachten op een kamer, in Sakura moet je gegarandeerd ongeveer een kwartier wachten op drukke momenten (zoals bijvoorbeeld zaterdagavond).

- Sakura is tien minuten lopen vanaf het station Hulb. Paradise is vijftien minuten lopen vanaf het station maar er stoppen (minder frequent) bussen bijna voor de deur. Beide hebben voldoende parking hoewel het bij Sakura op drukke momenten soms wat moeilijker wordt als je in de loop van de avond aankomt.

Persoonlijk zal ik beide club blijven bezoeken. Men is er bij Sakura van overtuigd dat de meeste bezoekers dit gaan blijven doen, anders zou de prijsstijging niet doorgevoerd worden. Tot op vandaag is het verschil met Paradise € 14. Vanaf januari zal het verschil uitkomen op € 9. Persoonlijk vind ik het prijsverschil nu te klein als je alles overweegt. Om de prijsstijging volledig te rechtvaardigen zullen ze beter eten 's avonds moeten serveren in plaats van de eenvoudige voeding in warmhoudbakken nu (uitgezonder zaterdagavond). Of dat zal gebeuren? Airco op de kamers misschien dan? Er zal weinig veranderen als er veel gekraaid wordt en iedereen gewoon blijft komen. Ik overweeg dan weer wel om bij mijn volgende meerbeurtenkaartaankoop te opteren voor een tienbeurtenkaart bij Paradise en een vijfbeurtenkaart bij Sakura. Als iedereen zo begint, zijn ze hun winst meteen weer kwijt :smoke:.