PDA

Volledige versie bekijken : THE FINAL COUNTDOWN 2013

Ace2
12 december 2013, 18:19
WIE WORDT DE OPVOLGER VAN?:

SATANIC SURFER

Bosco
12 december 2013, 18:32
Zet me geld op Grijze Wijze!!!

Ja Grijze wijze....... ik vind je op de eerste plaats Grijs!! :biggrin:

Ace2
12 december 2013, 20:12
Zet me geld op Grijze Wijze!!!

Dat kan in Het Wedkantoor van Ace2: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36375-HET-WEDKANTOOR-VAN-ACE2-(2013)&p=346847#post346847

MichelJ
12 december 2013, 20:20

Nu is grijze een bijvoeglijk naamwoord broer, jij vindt hem dus vooral wijs! ;)

Bosco
12 december 2013, 20:37
Nu is grijze een bijvoeglijk naamwoord broer, jij vindt hem dus vooral wijs! ;)

ja hoor, bijdehandje!!!

SFL
13 december 2013, 10:27
1)Bad Pritt
2)Wijze Grije
3)Badslippers
4)Amuu
5)Pistol Pete

Ace2
14 december 2013, 10:57
HERINNERT U ZICH DEZE NOG NOG NOG NOG NOG NOG:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35601-Geile-Tijden-Januari-2013&p=297059#post297059

Ace2
15 december 2013, 07:20
5859586058615862

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33108-De-Stripboekenverzameling-van-Ace2&p=298980#post298980

Pietjepik
15 december 2013, 08:17
ik gok op BP! :teuflisch:

Dalton
15 december 2013, 09:13
:freu::freu:WIJZE GRIJZE:freu::freu:

Ace2
15 december 2013, 10:47
ik gok op BP! :teuflisch:

:freu::freu:WIJZE GRIJZE:freu::freu:

Nummers 2 t/m. 5 svp ook noemen

noglangnietuitgewandeld
15 december 2013, 11:39
1. Wijze Grijze

2. Badslippers

3. Bad Pritt

4. Vrije Jongen

5. Satanic Surfer

Pietjepik
15 december 2013, 12:03

2. wijze grijze
3 badslippers
4 rob45
5 big30, voor een leuke dubbelrol en gelegenheid voor functievermenging

Ace2
16 december 2013, 16:48
En zo naderen wij weer het einde van het jaar. De maand december is begonnen, Sinterklaas is vertrokken, de kerstbomen zijn gezet en de kalkoen is Bij Albert Heijn besteld. Reikhalzend kijken wij uit naar die 2 heerlijk kerstdagen, waarvan wij nu al weten dat wij die als een verplichting zullen ervaren. Maar goed, wij moeten die dagen overbruggen om bij Oudjaar en Nieuwjaar te kunnen komen. Dan nemen wij afscheid van 2013 en verwelkomen wij 2014. Om de tussenliggende periode te doden gaan wij allerlei lijstjes opstellen, van wie de mooiste meid is tot wie de langste lul heeft (al dan niet in erectiestand). Dat heet traditie. “Tradities zijn er om gebroken te worden” zei mijn grootvader op de grote vaart altijd. Het werd derhalve tijd om met een traditie te breken en wel de traditie van THE FINAL COUNTDOWN. “Maar dat is zo’n leuke traditie?” mokte Willem2 “die zijn er alleen maar om gebroken te worden” reageerde ik, als iemand met kennis van zaken. Het kan ook zijn dat ik het te druk had met andere boekhouddingetjes of dat de animo bij de beste recensie van de maand wat was terug gelopen of dat ik meer vrijkaartjes voor mijn noeste arbeid probeerde uit te onderhandelen. Feit is dat begin december werd besloten geen FINAL COUNTDOWN (door mijn persoontje) te organiseren.

Ik had echter buiten de waard gerekend. Hunziker heeft in gegrepen en een groot deel van de telling voor zijn rekening genomen (ja, jullie kunnen hem nu de schuld geven). Na een half jaar tellen klaagde Hunizeker wel over iets als een burn out, maar daar heb ik niet zo opgelet. Ik moest mij immers als nog gaan focussen op THE FINAL COUNTDOWN. Jullie kunnen Hunizeker nu een bedankkaartje sturen naar Verzorgingshuis De Demente Ijsbeer. En een bedankje is op zijn plaats, want door de inzet van Hunziker kan de THE FINAL COUNTDOWN 2013 alsnog doorgang vinden. Waarvan hulde.

Ik mailde Willem2 dat ik toch maar weer mijn telraam en mijn regeltjes uit het vet heb gehaald en met THE FINAL COUNTDOWN 2013 zou starten, waarbij ik afsloot: “Vergeet niet dat het traditie is dat de organisator van THE FINAL COUNTDOWN een vrijkaartje krijgt” Hij reageerde met de legendarische woorden: “Traditions are to be broken” Nu is mijn Duits niet zo goed, maar ik veronderstel dat hij mij vooraf al dankte voor mijn inzet. “Graag gedaan” antwoordde ik.

Dit alles gezegd hebbende kunnen wij weer beginnen met

THE FINAL COUNTDOWN 2013

gignnl
16 december 2013, 17:29
Wijze Grijze,Badslippers en Megaboob

Ace2
16 december 2013, 21:55
Wijze Grijze,Badslippers en Megaboob

Je mist er nog eentje.

Ace2
18 december 2013, 16:46
Dit alles gezegd hebbende kunnen wij weer beginnen met

THE FINAL COUNTDOWN 2013

De regeltjes van Ace2 zijn als volgt:

1.Het aantal nominaties wordt opgeteld;
2.Het aantal verkregen nominaties wordt gedeeld door het aantal genomineerde recensies;
3.Het aantal Thanks gedeeld door het aantal recensies waarvoor is bedankt, worden bij de uitkomst onder “2” opgeteld;
4.Ijsberen met 100 of minder Thanks kunnen bij het aantal Thanks gedeeld door het aantal recensies waarvoor is bedankt maximaal 3 punten halen en bij 200 Thanks maximaal 4 punten;
5.De uitkomst onder “3” wordt vermenigvuldigd met het aantal verschillende ijsberen die de desbetreffende ijsbeer hebben genomineerd;
6.Bij minder dan 5 genomineerde recensies wordt op de uitkomst onder “5” een evenredige vermindering toegepast (4 genomineerde recensies is 80% van de uitkmst enz. enz.);
7.De tellingen sluiten op 30 december 2012.

“Moeilijker kan ik het niet maken” zei mijn Grootvader op de Grote Vaart altijd.

LET THE GAMES BEGIN……….......…

5892

Ace2
18 december 2013, 21:56
De regeltjes van Ace2 zijn als volgt:

7.De tellingen sluiten op 30 december 2012.

Sorry, de tellingen sluiten op 30 december 2013.

Dalton
18 december 2013, 22:00

:wand:NR.1; WIJZE GRIJZE
:wand:NR.2; SATANIC SURFER
:wand:NR.3; BADSLIPPERS
:wand:NR.4; SEKS&FUN
:wand:NR.5; MEGABOOB

Ace2
19 december 2013, 20:37

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=298236#post298236

Ace2
20 december 2013, 21:02
LET THE GAMES BEGIN……….......…

Het zal velen wat afgezaagd klinken, maar toch neemt de spanning dagelijks toe. Wie zal de opvolger van Satanic Surfer worden? Dat is de grote vraag op dit forum op dit moment.

Worden het de winnaars van weleer: SFL en Badslippers? Of toch Satanic Surfer zelf? Of weten de oudgedienden Sphinx, Vrije Jongen, Boy69, NLNU, MegaBoob of Rob45 nu wel een gooi naar de kroon te doen? Of is het een nieuwkomer die luistert naar de naam Wijze Grijze, PietjePik, VulkaanRidder, IamLoney of Little Joe?

Elk jaar is er wel een verrassing. Dit jaar weer? En zo ja, wie dan?

Nog tweeeneenhalve week en wij weten het zeker. Ondertussen wordt er driftig geteld.

Na 3 maanden tellen, werd het al duidelijk dat de verschillen nog onnoemelijk klein zijn. Soms scheelt het slechts 1 nominatie en nummer 10 kan zo nog op 1 eindigen. Of zijn de eerste contouren van de einduitslag al zichtbaar?

De tussenstand na 3 maanden tellen is:

1. SFL
2. IamLoney
3. Rudi.NL
4. Ace2
5. Wijze Grijze
6. Krukar
7. Mennem
8. Badslippers
9. NLNU
10. Sphinx
11. egon dr. Rammler
12. Bosco
13. Rob45
14. MegaBoob
15. Little Joe

Deze tussenstand wordt mede mogelijk gemaakt door Hunziker

sofaking
20 december 2013, 21:36
:prost::prost::prost:

het aftellen is weer begonnen
naar nieuwjaar en naar vrijkaartbonnen
de spanning laait op
wie eindigt op top ?
en heeft duurzaam glorie gewonnen

:a_t_ho02::a_t_ho02::a_t_ho02:

Theodor Adorno
20 december 2013, 23:20
1. Badslippers
2. Wijze Grijze
3. MegaBoob
4. Seks & Fun
5. Sphinx

Ace2
22 december 2013, 09:15

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35602-Geile-Tijden-Februari-2013&p=302209#post302209

Bosco
22 december 2013, 11:01
1. Wijze Grijze
2. Satanic Surfer
3. Bad Pritt
4. Badslippers
5. Ace2

Ace2
22 december 2013, 22:10
zo 22 dec 2013,

'FINAL COUNTDOWN wordt ontspannen en traditioneel'

FKK-LAND -
Waren in de voorgaande jaren nog de literaire hoogstandjes, complottheorien en vriendjesnominaties populair, dit jaar ligt de nadruk op een meer „ontspannen en traditioneel Final Countdown”, aldus MichelJ, trendonderzoeker op het gebied van Ijsberen. “Ik verwacht geen kritiek, geen plagerijen en steken onder water. Er is een compleet vertrouwen in de jury.”

Ieder jaar zijn het de veelvoorkomende vragen: hoe positioneer ik mijn recensie?, welk tijdstip om te plaatsen is het beste? hoe mobiliseer ik mijn ijsberenvrienden? en wat zijn de trends voor een succesvolle recensie? Volgens MichelJ zullen Ijsberen dit jaar gaan voor een traditioneel, ontspannen Final Countdown thuis met familie en vrienden, met hier en daar een pijpend Roemeentje onder de tafel. “Wij blijven Ijsberen” knipoogt MichelJ „Dit jaar gewoon gezellig kijken wie goede berichten heeft geschreven, in plaats van stressen wie nu tiende of negentiende is geworden of juist alleen gefixeerd zijn op de eerste plaats”, aldus de trendwatcher.
Door de crisis die vele Ijsberen de afgelopen jaren dwong om de hand op de knip te houden, leek het aantal goede recensies minder. De beste recensie van de maand heeft daar onder geleden. In de zomer was sprake van een absoluut dieptepunt. Geen enkele recensie sprong er echt boven uit. Met als absoluut dieptepunt het spoorloos verdwijnen van de jury Toulouse Lautrac. . Het ging daarbij met name om dat de jury niet accepteerde dat kritiek werd geleverd op zijn regels, beweert Big30 lachend, businessmanager bij het marktonderzoekbureau IceBears Worldwide. Die regels bestaan uit losse componenten die iedere jury zelf mag bepalen. “Het is wel de sport flink stampij te maken om de jury in verlegenheid te brengen” knipoogt Picasso1 „Je bent als jury veel tijd kwijt met de nominaties in de gaten aan het houden, waardoor je sneller irriteert aan plaagstootjes.”

Ijsberen zijn dit jaar van plan om gemiddeld een uur aan The Final Countdown te besteden, blijkt uit een onderzoek door TNS NIPO. Dit jaar waren the sexapprovaels van Wijze Grijze populair, net als het taalgebruik van SFL. Badslippers lijkt wat minder in trek te zijn, maar de tellingen zijn nog niet afgerond. Bij Badslippers is gedurende het jaar wel een stijgende lijn zichtbaar. “Hij heeft zich waarschijnlijk echter wel te laat in de strijd gemengd om een gooi te doen naar de overwinning. Hij heeft te lang last gehad van die blessure aan zijn schrijvende rechterhand. Dat zie je wel vaker bij veel-rukkende ijsberen” licht Masseurke toe. Opvallend is ook het onverwacht sterke optreden van Boy69, die toch niet bekend staat om zijn ellenlange verhalen. “Ijsberen zijn dit jaar meer gegaan voor eenvoud” beweert Willem2, die nogmaals Hunziker wil bedanken voor zijn bijdrage. “Zonder Hunziker was er dit jaar geen Final Countdown. Van Ace2 moeten wij het niet hebben.”

Vaak weet de oudwinnaar op basis van een soort overwinningsbonus nog maanden goed te scoren. “Kijk maar naar SFL en Badslippers” zegt Ascari. Satanic Surfer lijkt met die trend te breken. “Hij ligt niet lekker bij de leiding” fluistert Bad Pritt “maar ook meisjes klagen dat hij niet lekker ligt. Dat hele gewicht op die tengere lijfjes”.

De tussenstand telt veel oude bekenden. Zo doet Sphinx het elk jaar goed, maar een top-5-notering zit er blijkbaar nooit in. Een andere stabiele factor is NLNU, die door zijn jarenlage ervaring precies weet wanneer hij moet toeslaan. Iemand die vanaf de jaren 80 (het pre-AIDS-tijdperk) actief is moet het van ervaring hebben en niet van explosieve impulsieve stoten. “dat heb ik althans gehoord van die Thaise sletjes” laat Bosco optekenen. Dat kan nog veranderen. In een persbericht laat de jury weten dat Knabbel een gevaarlijke outsider is. “Ondanks 2 zeer goed genomineerde recensies staat hij slechts tiende. Dat komt omdat hij het aantal van 5 genomineerde recensies nog niet overstijgt, waardoor slechts 40% van zijn punten meetellen. Anders stond hij nu tweede.” citeert MegaBoob uit het eerder genoemde persbericht. Ook Vrije Jongen heeft een sterke fanschare. “Die kunnen hem ver brengen” verwacht Rob45. Opvallende namen zijn verder IamLoney en Cuties. Verder ontbreken nog enkele recensiekanonnen. “Ik verwacht dat Bad Pritt, Aamu VulkaanRidder, Skinny Lover en PietjePik ook nog mee doen voor de prijzen” analyseert SofaKing. “21 ijsberen in de top 15 wordt erg druk” zucht Willem2, die zijn vrijkaartjes aan het hertellen is. Giggnl houdt rekening met een verrassing dit jaar. “Tussenstanden zeggen niets.” voegt hij daar aan toe. Maar na een half jaar tellen is de tussenstand:

1 SFL
2 Ace2
3 Boy69
4 Wijze Grijze
5 IamLoney
6 Badslippers
7 Cuties
8 Sphinx
9 NLNU
10 Knabbel
11 MegaBoob
12 Bosco
13 Vrije Jongen
14 Satanic Surfer
15 Rob45
16 Ascari

Deze tussenstand is mede mogelijk gemaakt door Hunziker

Ace2
24 december 2013, 14:21

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35898-Pritt-Stop&p=339356#post339356

Ace2
24 december 2013, 14:23
5990

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33108-De-Stripboekenverzameling-van-Ace2&p=298980#post298980

LittleJoe
24 december 2013, 14:36
1. Wijze Grijze
2. Bad Pritt
3. Badslippers
4. Ace2
5. Satanic Surfer

Ace2
25 december 2013, 21:23
wo 25 dec 2013,

Helft Top 20 stamt al uit eerste edities

OEDT -
De Top 20 (tussenstand) telt dit jaar veel ijsberen die er in eerdere edities ook al in zaten. En dan rekenen wij Wijze Grijze eigenlijk niet eens mee, omdat die vorig jaar pas halverwege begon mee te doen. Bij de eerste tien zijn dit jaar geen echte nieuwe binnenkomers en SFL en Badslippers (oud winnaars van 2009, 2010 en 2011) doen onverminderd goed mee. Dat bleek Eerste Kerstdag bij de presentatie van de tussenstand in The Final Countdown, waarvan vanaf nieuwjaarsdag de definitieve uitslag zal volgen.

Helft Top 20 ‘al oud’
Ace2 maakte de tussenstand op Eerste Kerstdag bekend. Dit jaar brachten minder mensen dan ooit een nominatie uit voor de beste recensie van de maand. Onder hen opvallend veel nieuwe ijsberen die voorheen de beste recensie van de maand links lieten liggen. Met name in november wist Bad Pritt vele ijsberen te mobiliseren om hem te nomineren. “Voorheen zag je die nooit” klaagt Bosco “Ik heb het vermoeden dat sprake is van match fixing” “Fisting?” reageert NLNU, die onder het sperma net terug kwam van een gangbang.

In de top vijf staan eigenlijk wel de vaste namen. “Je ziet toch dat Badslippers langzaam op klimt” merkt MichelJ op “voorgaande jaren was hij van begin tot het einde heer en meester. Dit jaar heeft hij zijn krachten wat efficiënter verdeeld” Ook Satanic Surfer herstelt zich wat van een tegenvallende start en meldt zich nu in de top 10. “Ik vraag mij af of hij zich kan handhaven” stelt MegaBoob “PietjePik en Bad Pritt waren de laatste maanden erg goed bezig en gaan nog over hem heen”

Op de eerste plek staat SFL, gevolgd door Ace2 en op drie staat Wijze Grijze. SFL laat zien dat hij met een sterk seizoen bezig is. Hij weet voornamelijk veel nominaties in de wacht te slepen, maar heeft daar ook relatief veel recensies voor nodig. “Dat komt zijn nominatiegemiddelde niet ten goede” analyseert Big30, die beweert de Final Countdown-code te hebben gekraakt. Wijze Grijze heeft ook wel interesse in die code. Wijze Grijze is een goede schrijver die met zijn sexapprovaels iets nieuws aan het forum heeft toegevoegd. Het is de verwachting dat dat de toekomst is voor succes in de komende jaren: kwaliteit vermengd met vernieuwing.
In tegenstelling tot wat wel eens wordt beweerd is de GT-clan niet echt goed vertegenwoordigd. Volgens de doctrine van Picasso1 moet je vooral over veel verschillende clubs schrijven. SFL en Wijze Grijze voldoen aan die voorwaarde. In hoeverre IamLoney nog potten kan breken is onduidelijk. “Ik heb de indruk dat de laatste maanden het allemaal wat minder was” laat Vrije Jongen optekenen. Dat kan niet worden gezegd van Boy69. Die brak record na record. Feliciteerde je hem de ene week met het slechten van de 500-grens, bleek de stand dan al weer op 525 te staan. “Dat zie je terug in zijn klassering. Ijsberen waarderen dat” laat Little Joe desgewenst weten, die echter niet precies de reden van het succes van Cuties kan achterhalen. “Zijn lul is toch echt niet langer dan die van mij” weet deze ijsbeer te melden. Zo zijn er wel meer raadsels in The Final Countdown. Waarom staat een literaire kei als Sphinx negende en niet in de top 3? “Dat raadsel kan in het rijtje van raadsels als de verdwijningen in Bermunda Driehoek” weet Wijze Grijze “ooit zullen wij het weten”.

SFL heeft in reactie op de tussenstand laten weten trots te zijn dat zijn maten de tweede en vierde plaats bezetten. “Alleen Rob45 moet beter presteren” moppert SFL. De geruchten dat Rob45 zijn status als favoriete wingman hierdoor zou kunnen verliezen worden door SFL hardnekkig ontkent “Ik sta 100% achter hem”. “Dan ga ik maar snel een kurk kopen en niet bukken voor de zeeptjes die SFL de hele tijd laat vallen” roept Rob45. Het is echter de vraag of Rob45 een verrassing als Fijnschieter van zich af kan houden. SFL staat bekend als een trots iemand, die zich graag omringt door overwinnaars uit de top 10. Het is maar de vraag of hij accepteert dat Rob45 wordt gepasseerd door Fijnschieter. “Voor Aamu daarentegen heeft SFL veel respect. Dat zou voor SFL te accepteren zijn” is de mening van Ascari. Ook Ascari doet het dit jaar goed. “Rob45 moet ik kunnen hebben” vult Ascari daarop aan, waarop Rob45 in lachen uit barst.

Knabbel heeft nog steeds last van het beperkt aantal recensies dat van hem is genomineerd. In zijn geval telt slechts 60% van de punten mee. Zonder die reductie had hij tweede gestaan. “Dat zou nog eens een mooie kerstverrassing zijn” droomt Willem2 weg. Teiresas reageert daarop dat voor dergelijke dromen geen plaats is in The Final Countdown. “Harde cijfers, daar gaat het om” citeren wij uit zijn mond. “Ook om harde penissen” vult SofaKing aan. “Over harde penissen gesproken, ik verwacht ook nog wel iets van VulkaanRidder en Bluebear”

Kortom wij zijn een eind op weg, maar de einduitslag duurt nog even. De tussenstand na 7 maanden tellen is:

1. SFL
2. Ace2
3. Wijze Grijze
4. Badslippers
5. IamLoney
6. Boy69
7. Cuties
8. Knabbel
9. Sphinx
10. Satanic Surfer
11. Vrije Jongen
12. NLNU
13. Bosco
14. MegaBoob
15. Little Joe
16. Rob45
17. Ascari
18. Fijnschieter
19. Bad Pritt
20. Aamu

Sphinx
25 december 2013, 23:03
Waarom staat een literaire kei als Sphinx negende en niet in de top 3? “Dat raadsel kan in het rijtje van raadsels als de verdwijningen in Bermunda Driehoek” weet Wijze Grijze “ooit zullen wij het weten”.

Deze raadselbeer heeft daar zelf ook een tijdje over geprakkezeerd. Ik vermoed zelf dat er twee redenen zijn:

-De eerste is omdat ik me een beetje als "Rifleman Dodd" gedraag (persoon uit een goed boek van C.S. Forrester, die tijdens de oorlog in Spanje van 1809 geheel in zijn eentje guerilla voert tegen de Fransen). In plaats van dat ik me veel ophou in de grensclubs, me veel onder de heren beren meng, veel mee ouwehoer en met alle bekende top5 dames uit de afgelopen Miss IJsbeer verkiezingen de lakens deel, ben ik een eigenwijze brok die gewoon dat doet en opzoekt wat ie zelf leukvindt en niet achter de meute aanholt, maar hem hoogstens af en toe tegenkomt. Daardoor bouw ik niet de grote vriendenschaar op die de meeste GT/LR/PHG schrijvers hebben, die ook elk bericht daarover met 20 likes volplempen. Het beste bewijs ben ik zelf, want de laatste tijd krijgt Pantera zo'n beetje dezelfde reputatie als de grensclubs en verrassing, deze racebeer schrijft er een half bericht over dat meteen 21 likes, meer dan 5 nomi;s en een vrijkaart waard is, terwijl bv een heel bericht over Babylon 1 nomi en een paar paar likes krijgt. Conclusie, ik ben niet populair genoeg bij de grote massa schrijvers die wél die simpele regels volgt.

- reden twee is eigenlijk nog simpeler, mijn gevoel voor theater zit me hier dwars, ik begon me eerlijk al heel kort nadat ik met schrijven begon te vervelen omdat het steeds hetzelfde stramien was. Dus om dat stramien wat te doorbreken ga ik er vanalles met de haren bijslepen, vooral op muziekgebied. En niet iedereen heeft de tijd om dat soort flauwekul door te nemen, wil gewoon weten of Marietje goed was op de kamer in de hoop Marietje ook eens zo te kunnen nemen. Betekent dat een verandering van plan komende jaren. Nee, waarom? Ik zit lekker in mn raceberenvel, kan een paar keer per maand lekker wat stoom afblazen in clubs en probeer me niet teveel mee te laten slepen in alle politiek van vrijkaartcorruptie, bezitterige pannekoekdames, kletsberen, met of zonder condoom neukers en andere tralala. Laat mij mn eigen gang maar gaan.

http://www.youtube.com/watch?v=7Y9hN6awXEQ

Megaboob
26 december 2013, 22:39
Ik zet in op:

1) SFL
2) ACE2
3) Wijze Grijze
4) Cuties
5) Satanic Surfer

Megaboob

Ace2
27 december 2013, 21:07
SFL overleeft door vrienden en akkoorden

JERUZALEM -
SFL heeft een zwaar jaar achter de rug. Er waren momenten dat zijn recensies niet aan sloegen, dat zijn vrienden hem onvoldoende rugdekking gaven, de concurrentie hevig was en hij over op de wereld was en dus niet op de plaats waar het gebeurde: The Final Countdown. Na een sterk begin lijkt hij in de laatste maanden aan het eind van zijn latijn. Maar dankzij een stroom van akkoorden wist hij het hoofd boven water te houden. Vooral de hulp van 'bevriende' ijsberen was essentieel. Badslippers, MegaBoob, Ace2 en Rob45 staken SFL diverse malen de reddende hand toe, waardoor SFL inmiddels spottend 'Bull with debts' wordt genoemd. “Dat gaat zich wreken” weet maffiakenner Knabbel. “Die schulden moeten een keer worden terug betaald en ik zie te weinig return-nominaties van SFL. Vooral MegaBoob is daar gevoelig voor.” Het geduld van MegaBoob staat in geen verhouding tot zijn voorliefde met omvangrijke cc’s.

Wijze Grijze: 'Blij met derde plek'

KAARST -
Opgelucht is misschien niet het goede woord, maar ik ben wel blij dat ik stabiel derde blijk te staan, in de tussenstand tot en met augustus. En ook de manier waarop stemt tot tevredenheid. Toch lijkt Wijze Grijze bij de nek aan nek race tussen SFL en Ace2 achter te raken. “Die 2 hebben een jarenlange ervaring op het forum, met een daarbij horende fanschare. Iets wat Wijze Grijze nog moet opbouwen” analyseert MichelJ. “Hij is zeker sympathieker en heeft een hogere nominatie-approveal, maar daar alleen redt hij het niet mee.” Bad Pritt beaamt vorenstaande. “Er klopt toch niets van die formule” moppert hij “ik sta niet eens bovenaan”.

Cuties en Boy69 rivalen

van onze redactie
DUITSLAND -
Supersterren Cuties en Boy69 zullen lijnrecht tegenover elkaar komen te staan.

De mannen zullen te zien zijn in diverse clubs, waar meisjes dienen als lustobject voor mannen. Het hoogtepunt bereik je daar tijdens een kamersessie. In The Final Countdown wisselen beide ijsberen elke keer van stuivertje. Eerst stond Boy69 zesde en nu Cuties. Officieel geven alleen de eerste 5 plaatsen recht op een vrijkaartje. Het is echter een publiek geheim dat zolang Ace2 in de top-5 staat dat daardoor de nummer 6 zijn vrijkaartje krijgt. “Dat verklaart waarom de zesde plaats een fel begeerde plek is.” zegt Vrije Jongen. Ook hij maakt op een kleine afstand kans op die plaats en wordt daarbij in zijn nek gehijgd door NLNU. “En die mag zijn tanden wel eens poetsen” moppert Vrije Jongen. Lachend wuift onze Thailandganger deze kritiek weg met de woorden: “ze zeggen altijd dat mijn sperma zoet smaakt”

Verwachte winst voor PietjePik en Bad Pritt

Van onze Ijsberenredactie
OEDT -
PietjePik lukt het waarschijnlijk in een keer boven de 200 punten te stijgen. Een top-10-notering ligt in het verschiet. De maanden oktober en november zijn belangrijk voor hem. Toen heeft hij gepiekt. Die punten zijn nog niet mee genomen in de tussentelling. Net als Bad Pritt die pas laat dit jaar zich zal positioneren. Na september en oktober komen deze ijsberen als een speer uit de startblokken en werd de grens doorbroken, maar of ze stand houden is de vraag..
Toch zal er rond oktober/november uur een fraaie winst worden gerealiseerd.
Ijsbeer SofaKing (YY-secureties) schat in dat deze ijsberen in de prijzen zullen vallen. "De computer gedreven nominaties deden in de laatste maanden het werk. Gezien de positieve ontwikkelingen in november verbaast het mij niet dat zij straks de top-5 zullen benaderen." Ten koste van wie dat dan zal gaan is onduidelijk, al lijkt IamLoney zijn beste tijd wel hebben gehad.
Bosco zegt dat de betrekkelijk onbekende ijsberen nu gaan bepalen of zij ook echt afsluiten in de top-5. "Ik heb het dan over Snor, Licky Like, Mr Pussy, RJMHexe en Vakantieganger24. Even twee keer knipperen met je ogen en ze hebben Bad Pritt weer genomineerd. Een top-5-notering zou zomaar kunnen"

Satanic Surfer: 'Pest in mijn lijf'

Van onze Wet Pussy redactie
"Ik had de pest in mijn lijf", blikte Satanic Surfer terug op de tussenstand tot en met augustus.
"2 plaatsen verliezen, is nooit leuk", vervolgde Satanic Surfer tegen Collosal Cowboy Networks. "Er zijn wel bepaalde dingen die ik mezelf kan kwalijk nemen in de beste recensie van de maand .In de beslissende maanden zat ik te mokken over vrijheid van meningsuiting. Andere ijsberen pakten elke kans die zij kregen", Hetzelfde lot is Sphinx beschoren, die zich in zijn lot heeft berust. “laat mij….” Is zijn reactie.
Aamu ziet wel perspectief voor de toekomst. "Ik heb goed geschreven. Als je zo blijft schrijven en je kunt het met meer regelmaat laten zien, dan komen de resultaten vanzelf."

Badslippers spreekt dank uit

Van onze Ijsberentredactie
Badslippers heeft op de website van ‘t Ijsberenforum een dankwoord uitgesproken voor de steun in de beste recensie van maand. De forumicoon van de ijsberen blijft sterk mee doen aan de top van de tussenstand van The Final Countdown.

“1 januari is het begonnen met een nieuw jaar en ik had het helemaal gehad met schrijven. In het bijzijn van de vele ijsberenvrienden heb ik mij toch laten over halen tot het schrijven van nu en dan een recensie. In het begin voelde iedere zin als een steen sjouwen. Toch kreeg ik de smaak weer iets te pakken Het is toen snel gegaan. Het is nog onwerkelijk. Niemand had dit verwacht of zien aankomen", schrijft Badslippers.
De afgelopen weken heeft hij ongelofelijk veel reacties gehad. Badslippers heeft zelf niet geweten hoe bekend en geliefd hij was bij de ijsberen. “Hij is door een moeilijke periode heen getrokken door vrienden” zegt Rob45, die hem nog steeds de beste schrijver van het forum vindt. “Er is maar 1 nummer 1 en dat is Badslippers” voegt hij daar aan toe. Jack42, SeksenFun en Picasso1, Deket, Teiresas en Knaktuut vallen Rob45 hierbij bij.
Rob45 heeft het wat moeilijker. Al is hij wel stabiel op zijn 15e plaats en ook achtervolgers als Ascari en Fijnschieter weet hij van zich af te houden. Al maakt hij wel zorgen over de opkomst van Aamu en Masseurke.

MegaBoob: 'Het moet beter'

Van onze Pornotredactie
"Het moet beter, daar hoeven we niet omheen te draaien." Dat zegt MegaBoob in een terugblik op de eerste 8 maanden van de beste recensie van de maand. “ Een dertiende plaats is niet voldoende voor een vrijkaartje” stelt onze sympathieke mede-ijsbeer.

MegaBoob is zeer actief in de beste recensie van de maand met recensies en nominaties. Langzaam en bijna onopgemerkt stijgt hij een beetje. "Het aantal nominaties t.o.v. het aantal genomineerde recensies is aan de magere kant voor een top-10-notering. We weten dat we dat na augustus moeten verbeteren, maar daar hebben we alle vertrouwen in", keek MegaBoob alvast vooruit.
MegaBoob is volgens Big30 wijzer geworden van de eerste seizoenshelft. "De bagage en de leermomenten die hij heeft gehad, zijn soms wel kostbaar geweest, maar die neem je toch mee. Als je sterk in je hoofd bent, dan word je daar beter van", aldus de moderator..

En zo komen wij toch weer een stapje dichter bij de einduitslag, waarbij de tussenstand na 8 maanden tellen is:

1. SFL
2. Ace2
3. Wijze Grijze
4. Badslippers
5. IamLoney
6. Cuties
7. Boy69
8. Vrije Jongen
9. NLNU
10. Knabbel
11. Satanic Surfer
12. Sphinx
13. MegaBoob
14. Bosco
15. Rob45
16. Bad Pritt
17. Ascari
18. Fijnschieter
19. Masseurke
20. Aamu
21. Jack42
22. SeksenFun
23. Picasso1
24. Dolfie
25. Carlitos

Deze tussenstand is mede mogelijk gemaakt door Hunziker.

Ace2
28 december 2013, 22:21

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11588-Heaven7-Sauna-Club-Algemeen-Geleuter&p=334307#post334307

Ace2
29 december 2013, 16:29
SFL beticht Ace2 van onsportief gedrag
SFL had zondag geen goed woord over voor het optreden van Ace2. De laatst genoemde startte juist tijdens de vakantie van SFL een recensie-offensief, die vervolgens zijn eerste plek kwijt raakte aan Ace2.
"Dit soort gedrag kan ik moeilijk als sportief bestempelen", zei een zichtbaar aangedane SFL in de catacomben van GT. "Of ik boos ben? Nou, het adrenalineniveau is wel erg hoog nu."
SFL draaide er verder niet omheen: Ace2 was volgens hem schuldig aan het feit dat hij zijn troon moest af staan.
"Kijk alleen al naar die recensies. Hij had ze ook een maand eerder kunnen posten. Dat ik op deze manier de ik plek verlies en mogelijk de overwinning is erg zuur ", aldus de oud winnaar uit 2009 die stelde dat de maand september over doen geen zin had.

Dom
Wijze Grijze zelf beschreef zijn reactie in één woord. "Dom! Echt heel dom! Normaal zie je zo’n ruzie aankomen, maar dit keer echt niet. Ik schrok enorm, ik heb een flink schuldgevoel nu. Toen had ik moeten toe slaan. Ik had kunnen profiteren. Wie weet wat mogelijk was geweest. Het is uiteindelijk Ace2 maar" Dat schuldgevoel beperkt zich echter tot de maand september zelf. Wijze Grijze vindt niet dat hij debet is aan het zakken van SFL. "Die schuld ga ik niet op me nemen. Uiteindelijk was het wel mijn fout dat ik Ace2 niet heb overtroffen, maar SFL had het zelf ook kunnen voorkomen. We hadden het allebei beter kunnen oplossen."

Badslippers bestrijdt die lezing. "Ace2 schreef de ganze tijd en wisten allemaal wat er gebeurde. Alleen Wijze Grijze had iets kunnen doen. Dat heeft hij nagelaten" Ace2 heeft nu wel afstand genomen.

'Vrijwel geen nieuwelingen in top The Final Countdown'

In de top van the Final Countdown zitten nauwelijks nieuwelingen.
Dat meldde de Ijsberenkrant zondag

De krant interviewde deskundigen van adviesbureau Hookers Management en deed eigen onderzoek bij 34 groot geschapen ijsberen naar de stand van zaken, vier jaar na de start van The Final Countdown.
De conclusie is dat terwijl de opmars van de wat meer seniore ijsberen door jarenlange campagnes en streefcijfers geleidelijk aan vaart begint te krijgen, het aandeel nieuwelingen blijft steken op hooguit 10 procent.

BADSLIPPERS ONTSNAPT

Badslippers heeft in de bloedstollende strijd alle zeilen moeten bijzetten om Boy69 achter zich te houden. De Limburgse topfavoriet moest de verrassend sterke Boy69 bijna voor zich laten, maar knokte zich terug met een sterke recensie en kon Boy69 net voor blijven. “De strijd is nog niet gestreden” laat Boy69 weten “ik heb ze het liefst voor mij, dan kan ik ze doggy-style pakken”. Kenners verbazen zich over het sterke optreden van Bo69. Natuurlijk is hij in de clubs alom aanwezig, maar niemand had verwacht dat hij om de prijzen zou mee strijden. “In de doctrine van Picasso1 moet je in veel clubs komen om succes te hebben” verklaart SofaKing “Boy69 voldoet aan die voorwaarde, waarbij hij ook nog eens objectief, informatief en kritisch is”

Cuties lijkt nu de slag met Boy69 ter hebben verloren, net als IamLoney. IamLoney die sterk begon is wat aan het terug zakken. Zo nu en dan plaatst hij nog een recensie. Dat leek een teken van verbetering, maar was het niet. “De kwaliteit van weleer ontbreekt” zucht MichelJ
Ook in september kon IamLoney geen potten breken en liep hij achter Boy69 aan. Deze ijsbeer schreef wel sterk door en stootte door naar de vijfde plaats..
Bij de huidige tussenstand begint de scheidslijn bij Cuties. De ijsberen die lager zijn gekwalificeerd lijken niet in staat aansluiting met de echte top te vinden. “Toch zijn verrassingen niet uitgesloten” merkt SofaKing op “ik acht de kans op aardverschuivingen erg groot” SofaKing wijst daarbij op Bad Pritt (gezakt voor de 17e plaats), Aamu en PietjePik. Die laatste mist echter net wat maanden om echt volume in zijn nominaties te krijgen. Dat geldt ook voor Aamu, maar niet voor Bad Pritt. .

Comeback
Bad Pritt herstelt zich is de voorspelling van Bosco. Ook Giggnl heeft de hoop nog niet opgegeven. “Zijn condooms zijn wel opgegeven” laat Little Joe weten. Bad Pritt gaat alsnog vlammen in november en profiteert daarbij van de opgebouwde reserves uit voorgaande maanden.

De vraag is of Vrije Jongen en NLNU ook iets van een come back laten zien. Zij presteren goed. Toch lijkt het of er niet meer in zit. “Over NLNU ben ik niet zeker. Die heeft nog een verrassing in petto. Gangbangs zijn populair op dit forum” weet Rob45. “En vlak MegaBoob niet uit” MegaBoob staat niet bekend om zijn super recensies, al gaan ze wel over super-cc’s. “Het is maar de vraag of MegaBoob alles uit zijn geliefde ballon kan persen. Borstverkleiningen zijn in. Daar heeft hij last van.” analyseert Big30

FINAL COUNTDOWN is publiekslieveling kwijt

Van onze Wet Pussy tredactie
Sphinx en Satanic Surfer hebben het publiek een kater bezorgd. De niet al te goed begrepen Satanic Surfer presteert een winnaar onwaardig. Hij weet geen stand te houden in de top-10. Hij reageert daarbij laks, iets wat zijn fans niet waarderen. Een beetje in hetzelfde genre zit Sphinx en die heeft ook al laten weten de strijd te hebben opgegeven. “Dat is teleurstellend” laat Willem2 weten “beiden krijgen veel bewondering voor hun recensies, maar er kan maar eentje winnen. Ik vraag mij trouwens nu wel af waarom ik dan 10 vrijkaartjes moet reserveren?”

PietjePik: 'Een groot vraagteken'

OEDT -
PietjePik is naar eigen zeggen op z'n minst gespannen over hoe hij zal scoren in The Final Countdown.

"Het is nu nog een groot vraagteken. Ik weet nog niet precies hoe het uit gaat pakken”, liet de ijsberengrootheid zondag weten vanuit Oedt. PietjePik is pas de laatste maanden van het jaar bekend geworden in de beste recensie van de maand. Die punten zijn nog niet meegeteld. Hoe hij heeft gepresteerd zal pas echt vanaf oktober blijken . “Eigenlijk zegt dan zo’n tussenstand niets” moppert Masseurke.

zo29 dec 2013
Aamu: 'Er komt nog veel meer'

BRUGGE -
Aamu kende een jaar om nooit te vergeten. Hij maakte in 2013 zijn entree in de beste recensie van de maand en zette gelijk een stap naar de top. “De huidige 20e plaats is totaal niet representatief voor zijn kwaliteiten” vertelt Teiresas ongevraagd. Het absolute hoogtepunt beleefde hij in Being. In een roes schreef hij recensie na recensie. Op zijn thuisbasis kijkt Aamu terug op de laatste negen maanden en de geneukte meisjes. Met zijn stormachtige opkomst wordt hij nu al getipt de beste schrijver voor 2014. “Zover is het echter nog niet” zegt Teiresas “met zoveel talent moet hij uiteindelijk in de top-10 scoren, anders ben ik zwaar teleurgesteld, net zoals na menige kamersessie.”

VulkaanRidder ergert zich aan The Final Countdown

VULKAANSTRASSE -
De zelf benoemde leider van de Vulkanstrasse-gang, VulkaanRidder, heeft zich in ongewoon scherpe bewoordingen uitgelaten over The Final Countdown.

In een interview met het Duitse weekblad Tabulos spreekt VulkaanRidder zaterdag van een „perverse angst”. „Er werd telkens gezegd: In hemelsnaam, de Vulkaanstrasse ruïneert de grensclubs.” De winnaar van de beste recensie over oktober wijst erop dat in werkelijkheid het tegenovergestelde gebeurde: „De top-10 wordt gedomineerd door grensclubhoppers.”
VulkaanRidder doet in Tabulos ook verwijten, dat de bezoekjes van hem en zijn maten aan grensclubs zijn bedoeld om die desbetreffende clubs af te kraken, van de hand. “Ik heb trouwens gehoord dat de formule niet deugt. Dat verklaart een hoop.”

KnakTuut benadrukt dat de verwijten ongegrond zijn, maar helemaal onlogisch is de kritiek niet. Maar er zijn wel „veel bemoedigende tekenen van herstel”. In de ogen van KnakTuut verloopt het herstel zelfs beter dan een dagen geleden voor mogelijk kon worden gehouden. Dit wordt beaamd door SofaKing: “wij gaan nog een paar grote schokkende verrassingen mee maken”.

Tot die verrassingen bekend worden moeten wij het doen met de tussenstand tot en met september:

1. Ace2
2. SFL
3. Wijze grijze
4. Badslippers
5. Boy69
6. IamLoney
7. Cuties
8. Vrije Jongen
9. NLNU
10. MegaBoob
11. Knabbel
12. Satanic Surfer
13. Sphinx
14. Bosco
15. Little Joe
16. Rob45
17. Bad Pritt
18. Ascari
19. Fijnschieter
20. Aamu
21. Masseurke
22. Jack42
23. Seqoya
24. Willie69
25. BergM550
26. SeksenFun
27. Dolfie
28. Carlitos
29. Picasso1
30. GoedeMorgenAllemaal

Teiresas
30 december 2013, 13:10
Mijn inschatting van de uiteindelijke top 5:

1. Wijze Grijze
2. Badslippers
3. SFL
4. Ace2
5. Vrije Jongen

Ace2
30 december 2013, 19:36
ma 30 dec 2013,
Ace2 wint The Final Countdown

van onze Ijsberenredactie
BRUGGE -

Op basis van de tussenstand per oktober zou Ace2 The Final Countdown winnen.

Ace2 blies SFL en Wijze Grijze verder van zich af en gaat fier aan kop. “Het zat er aan te komen” licht Picasso1 toe “Zelf was ik met de kerstdagen erg braaf en dan ga je de dingen ineens heel helder zien: heerlijk helder Ace2!!!!”
Ook bij andere ijsberen is hij favoriet, maar liefst 35 verschillende ijsberen nomineerden Ace2 tot en met oktober zo’n 90 keer. Op de tweede plek kwam SFL en Wijze Grijze staat derde.
Alle 3 zouden hiermee een vrijkaartje winnen.
Eerder op de avond lieten Bekende ijsberen als MegaBoob, Rob45 en MichelJ al op Twitter weten dat Ace2 de finale moest en zou winnen.

Aamu geeft Bad Pritt dreun

Bad pritt heeft zich zelf opnieuw zwaar benadeeld. In september zakte deze ijsbeer voor de tweede keer door het ijs. De flater kostte Bad Pritt 2 plaatsen en hij zakt verder weg. De top-10 lijkt verder weg dan ooit. Bekenden vrezen zelfs dat vermelding in de fameuze top-30 wel eens in gevaar kan komen. Aamu profiteert van deze terugval en zet zijn opmars richting top-10 onverminderd voort. “Bad Pritt stond in de weg en dus ging ik erop en er over heen” licht Aamu desgevraagd toe “al moet ik eerlijk toegeven dat die meisjes lekkerder zijn om op en er over heen te gaan”

Kritiek Vrije Jongen

Niet alleen Bad Pritt zakt terug op de ranglijst. Ook Vrije Jongen en NLNU vallen uit de top-10.

Vrije Jongen scoorde in september niet voldoende. De populaire ijsbeer bij vele meisjes had overigens recht op extra bonuspunten, maar die bestaan niet. “Bij Bad Pritt als jury zou ik die bonuspunten wel hebben gekregen” mokt Vrije Jongen. Willem2 weigerde Vrije Jongen tegemoet te komen en greep halfslachtig in. “Dat voedt verdere problemen” merkt SofaKing op. “In mijn tijd werd er voor het minste of geringste een ban opgelegd” voegt hij daaraan toe.
NLNU reageert meer gelaten op het weg zakken op de ranglijst: “Het gaat niet om waar je op de tussenstand staat, maar hoe lang je lul is” “NLNU weet dat hij nog kansen heeft. Dat geeft vertrouwen” laat MichelJ in een reactie weten.

VulkaanRidder dé man

Terwijl de favorieten van weleer afstand moeten nemen, schiet VulkaanRidder door naar de 10e plaats. “Het kan snel gaan. Zo doe je niet mee, zo win je de beste recensie van de maand en zo sta je tiende.” Het is een welverdiende beloning voor mooie recensies. “Het is echter maar de vraag of hij stand houdt” weet Teiresas “zijn vervolg in de maanden november en december was minder sterk. Ik ben bang dat hij een EendagsRidder is” Dat kan niet worden gezegd van Sphinx, die weliswaar geen kanshebber is, maar elk jaar toch in de hoogste regionen mee doet. “Hij is zelfs de eerste die de beste recensie van de maand heeft gewonnen” herinnert Big30 “Toen was dat nog een prestatie, nu krijg je het met een pakje condooms (met glijmiddel) gratis erbij. ” Zoals wij weten is de omzet van condooms dit jaar drastisch afgenomen. “Kwestie van kansberekening” zegt Bad Pritt “wat is de kans dat er een vrijkaartje van een goede club bij zit?”

Boy69 droomt over vrijkaartje

Van onze FKK-redactie
Boy69 speelt op dit moment een schitterend seizoen en blinkt wekelijks uit, en dan vooral in de clubs. Daarom zou hij dolgraag nog eens een vrijkaartje winnen.

"Vrijkaartjes winnen heeft een grote traditie. Elke topijsbeer zou daar zijn loopbaan gebruik van willen maken", liet de veel-neukende-ijsbeer weten in The Venus Hill. "Hoe kan ik nou zeggen dat ik niet iedere week 5 tot 6 meisjes zou willen neuken? Ik heb in veel clubs geneukt, maar daar heb ik nooit de sfeer geproefd die ik in The Final Countdown meemaakte."
Ijsbeer en voorbeeld Badslippers, werd een legende bij het forum. Deze ijsbeer maakte meer dan 3000 recensies voor het forum. "Nadat je op het forum bent geweest, begrijp je heel goed waarom hij daar zo lang bleef", snapte Boy69 zijn collega.
Badslippers won in 2010 en 2011 The Final Countdown en werd in 2012 op het laatste moment tenauwernood tweede en maakte vervolgens nog furore in Living Room.
Boy69 komt in GT, LR, World, Oase, Magnum, PHG, VV enz enz enz “Om dat tempo bij te houden, moet ik wel een vrijkaartje winnen”

Boy69 kan echter nog niet te vroeg juichen. Hij zal met name moeten afrekenen met IamLoney, die stabiel op de zesde plaats blijft staan.

ma 30 dec 2013,
Wijze Grijze drijft SFL in het nauw

SFL langs randje afgrond
Van onze verslaggever ter plaatse
KAARST -
Het kostte flink wat meer moeite dan normaal, maar SFL heeft stand gehouden tegen een opkomende Wijze Grijze. SFL stond tot voor kort fier aan kop, maar heeft nu Ace2 moeten laten gaan. Nu heeft hij tegen Wijze Grijze punten ingeleverd. SFL ging in een enerverende maand langs het randje van de afgrond, maar hij hervond zich net op tijd. Uiteindelijk trok 'The MasterBull' aan het langste eind.

SFL moest in september toe zien dat Wijze Grijze hem in haalde. Nadat Wijze Grijze langs zij was gekomen, leken de kaarten geschud, maar SFL vond nieuwe krachten en trok de stand zowaar op gelijke hoogte. In de beslissende laatste dagen was het toch SFL die net wat meer nominaties verzamelde. “Dit belooft echter niet veel goeds” wijst Badslippers op de gebeurtenissen. “1x heeft hij de aanval kunnen afslaan, maar Wijze Grijze heeft bloed geroken. Ik verwacht nog het een en ander”. Badslippers lijkt zich verzoend te hebben dat hij, ondanks zijn vierde plaats, geen aanspraak op de titel kan maken. “Het verval heeft ingezet. Dat valt niet te ontkennen. Tot nu toe verbloemen de prestaties het nog wel, maar het spetterende is er vanaf.” merkt MegaBoob op, die zelf nog steeds kanshebber voor de vrijkaartjes is. “Ik vind Badslippers best aardig, maar niet zo aardig dat ik niet ten koste van hem geen vrijkaartje zou willen. Het is eten of gegeten worden of liever gezegd het is een kwestie van 800cc of 1000cc.”

MAGISTRAAL RECORD PIETJEPIK

Van onze Piemelreporter
PietjePik heeft tijdens de maand oktober zoveel punten vergaard dat hij op nummer 7 de ranglijst binnen komt. “Dat is ongekend” laat BergM550 weten “Het vorige record staat op naam van Cupido, die vanuit het niets tiende werd” Daarmee heeft PietjePik zijn belofte ingelost en gaat nu in volle vaart op de vrijkaartjes af. “En hij is nog lang niet klaar” zegt Knaktuut op onze vraag of er nog meer in zit. De verwachtingen zijn hoog gespannen. Cuties kijkt dit geweld met gemengde gevoelens aan. Het leek al duidelijk dat hij net iets te kort kwam voor de eerste 5 plaatsen, maar nu wordt dat toch pijnlijk duidelijk. Ook is de positie van Satanic Surfer pijnlijk: 18e met een neerwaartse trend. “Hij gepersonifieerd zich teveel met het kwaliteitsniveau in GT” analyseert TeireSas, die teleurgesteld is zelf nog niet in de top-30 te staan. Wat niet is kan nog komen………………………..

Wat wel komt is de tussenstand tot en met oktober:

1. Ace2
2. SFL
3. Wijze Grijze
4. Badslippers
5. Boy69
6. IamLoney
7. PietjePik
8. Cuties
9. MegaBoob
10. VulkaanRidder
11. Knabbel
12. Vrije Jongen
13. NLNU
14. Sphinx
15. Aamu
16. BergM550
17. Little Joe
18. Satanic Surfer
19. Bad Pritt
20. Bosco
21. Carlitos
22. Rob45
23. SeksenFun
24. SkinnyLover
25. Willi69
26. BlueBear
27. Ascari
28. De Duisburg Specialist
29. Fijnschieter
30. Jansen

Ace2
31 december 2013, 06:31
Mijn grootvader op de grote vaart zei altijd: "wie zijn geschiedenis niet kent is zijn toekomst niet waard"

Zij betraden in het verleden succesvol de arena der beste recensie van de maand:

2009:

NR. 1 SFL
Nr. 2 Ace2
Nr. 3 Joop Slim
Nr. 4 Jansen
Nr. 5 Saruman
Nr. 6 Onzo
Nr. 7 Seks & Fun
Nr. 8 Jetliner
Nr. 9 ZGMPS (better known as……….)
Nr. 10 Ijsbeer 11

2010:

NR. 1 BADSLIPPERS
Nr. 2 SFL
Nr. 3 Hemaworst
Nr. 4 Ace2
Nr. 5 Mennen2010
Nr. 6 Jansen
Nr. 7 Picasso1
Nr. 8 Zedd
Nr. 9 Saruman
Nr. 10 Cupido

2011:

Nr. 1 BADSLIPPERS
Nr. 2 Ace2
Nr. 3 Cupido
Nr. 4 Rudi_NL
Nr. 5 Satanic Surfer
Nr. 6 Picasso1
Nr. 7 SFL
Nr. 8 Bosco
Nr. 9 Ketserr
Nr. 10 MichelJ

2012:

Nr. 1 Satanic Surfer
Nr. 2 Badslippers
Nr. 3 SFL
Nr. 4 Ace2
Nr. 5 MichelJ
Nr. 6 IamLoney
Nr. 7 Rudi_NL
Nr. 8 Bad Pritt
Nr. 9 Sphinx
Nr. 10 Vrije Jongen

SATANIC SURFER

Ace2
31 december 2013, 10:58
Elke maand nomineren wij ijsberen die goede recensies hebben geschreven. Maar wie heeft de meeste nominaties gekregen?

1. SFL: 273
2. Wijze grijze: 254
3. Ace2 en Vrije Jongen: 145
4. Bad Pritt: 138
5. MegaBoob: 132
6. Badslippers: 128
7. Boy69: 106
8. Aamu: 101
9. NLNU: 98
10. Satanic Surfer: 96
11. Rob45: 95

Maar zegt dit iets over de kwaliteit van de nominaties en de daarmee samenhangende recensies?

Ace2
31 december 2013, 13:54
Maar zegt dit iets over de kwaliteit van de nominaties en de daarmee samenhangende recensies?

De kwaliteit van de nominaties en recensies wordt bepaald door het gemiddeld aantal nominaties in relatie tot het aantal genomineerde recensies (minimaal 5). Dat geeft het volgende beeld:

1. Boy69: 6,2
2. PietjePik: 6,1
3. Ace2: 5,6
4. VulkaanRidder: 5,1
5. IamLoney: 5,0
6. Aamu: 4,81
7. Ascari: 4,80
8. Masseurke: 4,78
9. BlueBear: 4,67
10. Badslippers: 4,57
11. Masseurke: 4,56
12. Wijze grijze: 4,4
13. Seqoya: 4,33
14. Little Joe: 4,2
15. SFL: 4,14
16. Rob45: 4,13
17. Teiresas: 4,1
18. Cuties: 4,06
19. Heilhaus: 4,0

En wat heb je aan die zogenaamde nominatiekwaliteit?

6168

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33108-De-Stripboekenverzameling-van-Ace2&p=349889#post349889

masseurke
31 december 2013, 14:12
Ace2, Kan je plaats 8 en 11 even voor me samentellen aub? Dan win ik met de vingers in de neus! :biggrin:

M

LittleJoe
31 december 2013, 14:15
Ace2, Kan je plaats 8 en 11 even voor me samentellen aub? Dan win ik met de vingers in de neus! :biggrin:

M

Dacht dat 11 van 8 most afgetrokken worden :tongue:

Ace2
31 december 2013, 17:34
De kwaliteit van de nominaties en recensies wordt bepaald door het gemiddeld aantal nominaties in relatie tot het aantal genomineerde recensies (minimaal 5). Dat geeft het volgende beeld:

1. Boy69: 6,2
2. PietjePik: 6,1
3. Ace2: 5,6
4. VulkaanRidder: 5,1
5. IamLoney: 5,0
6. Aamu: 4,81
7. Ascari: 4,80
8. Masseurke: 4,78
9. BlueBear: 4,67
10. Badslippers: 4,57
11. Wijze grijze: 4,4
12. Seqoya: 4,33
13. Little Joe: 4,2
14. SFL: 4,14
15. Rob45: 4,13
16. Teiresas: 4,1
17. Cuties: 4,06
18. Heilhaus: 4,0

Oeps correctie

Ace2
31 december 2013, 17:38

De nominatiekwaliteit (aantal nominaties / genomineerde recensies) wordt vermeerderd met de thankskwaliteit (aantal thanks / aantal gethankte recensies), waarna het totaal wordt vermenigvuldigd met het aantal verschillende ijsberen die iemand hebben genomineerd. Daaruit volgt THE FINAL COUNTDOWN.

Maar voor wij naar THE FINAL COUNTDOWN 2013 gaan, gaan wij eerst eens een vrijkaartje weggeven………………………………………………………………………….

6169

Ace2
1 januari 2014, 01:19
Maar voor wij naar THE FINAL COUNTDOWN 2013 gaan, gaan wij eerst eens een vrijkaartje weggeven………………………………………………………………………….

Traditiegetrouw gaat de beste recensie van de maand over de ijsbeer die de “beste” recensie heeft geschreven. Als je de titel heel letterlijk neemt dan zou niet de ijsbeer, maar de recensie centraal moeten staan. Als wij naar de best genomineerde recensies uit 2013 kijken komen wij tot de volgende ranglijst:

Nr 1 met 30 nominaties:

Bad Pritt in Night Dream: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35898-Pritt-Stop&p=339356#post339356

Nr. 2 met 15 nominaties:

Bad Pritt in Alina: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33296-FKK-Alina-Dorsten-Algemeen&p=340682#post340682

Nr.3 met 14 nominaties:

Badslippers in LR: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=340296#post340296

VulkaanRidder in LR: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=337732#post337732

PietjePik in H7: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11588-Heaven7-Sauna-Club-Algemeen-Geleuter&p=334307#post334307

De headlines van Knabbel: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20285-Headlines-in-de-IJsberenkrant&p=307190#post307190

Nr. 4 met 13 nominaties:

IamLoney in LR: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=298236#post298236

SFL over zichzelf: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16194-Wat-over-mezelf&p=303795#post303795

Jack42 in Oase: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?603-FKK-Oase-%28Friedrichsdorf-Burgholzhausen%29-Algemeen&p=309235#post309235

Nr 5 met 12 nominaties:

BlueBear in VV: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11680-Villa-Vertigo-Viva-la-Villa&p=336542#post336542

BlueBear in PHG: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=341197#post341197

Ace2 in GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/s...201#post321201

Boy69 in Das 5 Element: https://www.ijsberenforum.com/forum/s...573#post320573

Boy69 in Oase: https://www.ijsberenforum.com/forum/s...574#post320574

Boy69 in Sharks: https://www.ijsberenforum.com/forum/s...575#post320575

Boy69 in World: https://www.ijsberenforum.com/forum/s...576#post320576

Nr. 6 met 11 nominaties:

Ace2 in GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35602-Geile-Tijden-Februari-2013&p=302209#post302209

De headlines van Knabbel: https://www.ijsberenforum.com/forum/s...116#post319116

Nr. 7 met 10 nominaties:

SFL in Panthera: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Haus-Panthera-Ratingen-Algemeen&p=301306#post301306

De triologie van Little Joe: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34757-Leerlingske-Escort&p=321889#post321889

Ace2 in GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=305158#post305158

Badslippers in GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=312197#post312197

En het vrijkaartje gaat naar:

Bad Pritt

Ace2
1 januari 2014, 08:13
Uit de meer dat 25000 nicknames is een select groepje ijsberen gekomen die ons op regelmatige basis heeft onderhouden met schitterende recensies. Hun beloning is een velbegeerde nominatie. En als wij dan al die nominaties volgens de Regeltjes van Ace2 in een pan roeren dan komt daar THE FINAL COUNTDOWN 2013 uit. THE FINAL COUNTDOWN 2013 bestaat uit de 30 best genomineerde ijsberen van 2013. Dat wil niet zeggen dat ijsberen die niet in de lijst staan geen goede bijdrage aan dit forum hebben gedaan. Daarom krijgen een speciale vermelding: Ascari, BeNijsBeer, Bosbeer, Beron, Broodpoot, ChefKok, Dalton, Dolfi, DonRudo, egon Dr. Rammler, Dupke, Felrops, Fijnschieter, Foefel, GMA, HansDordt, Hunziker, Jack42, Jansen, Josef, Kempie, KnalTuut, Koosje12, Krukar, Laplagne, Lustman, Mannil1A, MichelJ, Mr. Pussy, Nibor76, NoelCitroen, Phea, Picasso1, Pistole Pete, Rob333, Rudi_NL, SaveSexer, SofaKing, Stief, Ties85, Toulouse-Lautrac, Willi69, en nog veel en veel meer.

Ik zou zeggen, geef hen een welverdiend applaus.

Zij hebben, ondanks hun geweldige recensies, helaas de top 30 niet gehaald. Wie wel de top-30 hebben gehaald zijn………………………………………………………………………

6171

Ace2
1 januari 2014, 08:36
Traditiegetrouw gaat de beste recensie van de maand over de ijsbeer die de “beste” recensie heeft geschreven. Als je de titel heel letterlijk neemt dan zou niet de ijsbeer, maar de recensie centraal moeten staan. Als wij naar de best genomineerde recensies uit 2013 kijken komen wij tot de volgende ranglijst:

Het gaat niet goed met The Final Countdown. De tweede rectificatie binnen 24 uur. De volgende 2 recensies van Wijze Grijze moeten ook worden vermeld:

18 nominaties: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=348657#post348657

14 nominaties: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?744-Freude-39-(voorheen-FKK-Freudenberg)-Algemeen&p=340920#post340920

Zo kan Wijze Grijze extra in het nieuwjaarszonnetje worden gezet.

Ace2
1 januari 2014, 11:23
Uit de
Zij hebben, ondanks hun geweldige recensies, helaas de top 30 niet gehaald. Wie wel de top-30 hebben gehaald zijn………………………………………………………………………

Als je van meer dan 25000 nicknames in de top-30 terecht kunt komen dan is je een prestatie waarmee je thuis kunt komen.

Nr. 30 Masseurke: 107,5 punten
Nr. 29 SkinnyLover: 108 punten
Nr. 28 Seks&Fun: 110 punten
Nr. 27 TeireSas: 115 punten
Nr. 26 De Duisburg Specialist: 116 punten
Nr. 25 Seqoya: 125 punten
Nr. 24 Bosco: 129 punten
Nr. 23 Deket: 130 punten
Nr. 22 Rob45: 136 punten
Nr. 21 BlueBear: 145 punten

Wij buigen nog eenmaal met respect naar zij die de top-30 wisten te halen

6180

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33108-De-Stripboekenverzameling-van-Ace2&p=350044#post350044

Ace2
1 januari 2014, 14:11
Als je van meer dan 25000 nicknames in de top-30 terecht kunt komen dan is je een prestatie waarmee je thuis kunt komen.

Wij buigen nog eenmaal met respect naar zij die de top-30 wisten te halen

Kun je met een top-30-notering rustig thuis komen, met een top-20-notering verras je je vrouw als ware je een boeket bloemen meebrengt en haar belooft haar de ganse nacht te verwennen. Degenen die die verlangende oogjes van hun ega’s tegemoet kunnen zien zijn:

20. Knabbel: 150 punten
19. BergM550: 158 punten
18. VulkaanRidder: 162 punten
17. Little Joe: 172 punten
16. Carlitos: 174 punten
15. Satanic Surfer: 180 punten
14. Cuties: 185 punten
13. Vrije Jongen: 191 punten
12. Sphinx: 192 punten
11. MegaBoob: 220 punten

Wij danken nog eenmaal deze giganten voor hun geweldige recensies die hen in de top-20 brachten.

6182

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33108-De-Stripboekenverzameling-van-Ace2&p=350044#post350044

Ace2
1 januari 2014, 18:37
Kun je met een top-30-notering rustig thuis komen, met een top-20-notering verras je je vrouw als ware je een boeket bloemen meebrengt en haar belooft haar de ganse nacht te verwennen. Degenen die die verlangende oogjes van hun ega’s tegemoet kunnen zien zijn:

Wij danken nog eenmaal deze giganten voor hun geweldige recensies die hen in de top-20 brachten.

En dan komen wij bij de kampioenen. De ijsberen die wisten door te dringen tot de top-10. Zij die ons op een weergaloze wijze wisten te vermaken met geweldige recensies. Recensies waar wij nu nog van smullen. Van recensies die ons telkens weer naar Duitsland deden verlangen. Recensies die ons naar dit forum deden terug keren. Deze top-10-kampioenen zijn:

10. IamLonley: 224,5 punten
9. NLNU: 225 punten
8. Boy69: 245 punten

Het is dat de prijzenpot een limiet heeft, anders hadden deze kampioenen zeker een vrijkaartje verdiend (klagen kan bij Willem2). Helaas is dat niet het geval en heeft de crisis een bodem in de schatkist van Willem2 gelegd. Daarmee zijn de vrijkaartjes niet minder gegund aan……………………………………….

6183

Ace2
1 januari 2014, 21:54
NNNNNNNRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR 7

BADSLIPPERS

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25853-Badslippers-Unleashed!&p=217446#post217446

Aanslag op Badslippers

LIMBURG -
De topijsbeer Badslippers is afgelopen maandag doelwit geweest van een aanslag. De liquidatiepoging lukte. Badslippers had een fles wijn ontkurkt en proostte met zijn vrienden over zijn zesde plaats in The Final Countdown. Rob45, een collega-Bull, liet weten dat Badslippers opgelucht was. “Hij was dit jaar niet topfit en was bezorgd dat hij niet in de vrijkaartjes zou vallen” voegt Rob45 daaraan toe. Maandagochtend bleek zijn ongerustheid ongegrond. Badslippers stond zesde en zou net een vrijkaartje krijgen. “Hij maakte nog een grapje dat hij vorig jaar op de laatste dag, nee in de laatste minuut, de overwinning verloor.” Net toen hij proostte kwam een ijsbeer langs zij en gaf hem het genadeschot. Badslippers was zijn zesde plaats kwijt en daarmee zijn vrijkaartje.

Gelukkig voor Badslippers geeft de zevende plaats ook recht op een vrijkaartje, waarmee wij hem kunnen feliciteren. Maar het woord geluk is hier niet op zijn plaats. Met de schrijfkwaliteiten van Badslippers is menig ijsbeertje groot geworden en alleen daarom zou het onrechtvaardig zijn hem hiervoor niet te bedanken. Toegegeven 2013 was niet zo spetterend als voorgaande jaren, maar nog steeds droop de kwaliteit van de achteloos geschreven recensies af, zoals:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=340296#post340296

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=312197#post312197

Badslippers laat weten opgelucht te zijn. “Ik had er al geen rekening mee gehouden. Gelukkig klopt de formule niet en krijg ik alsnog een vrijkaartje”

Masseurke geeft aan dat de populariteit van Badslippers niet alleen door zijn goede recensies wordt veroorzaakt. Ook zijn scherpe pen in discussies wordt door menigeen gewaardeerd. Vaak weet Badslippers het karakter van zijn mede-ijsberen genadeloos bloot te leggen. Daardoor is hij geliefd en wellicht hier en daar ook gevreesd. Het levert in ieder geval mooie stukjes op.

Badslippers weet dit jaar 262 punten bij elkaar te schrapen. “Voor een kampioen niet veel” merkt KnalTuut op “maar als je bedenkt dat hij geen ambities had en het er even bij deed, zegt dat toch heel veel.” Ook MichelJ beaamt vorenstaande “is hij nu zo goed, of is de rest nu zo slecht?” Laten wij het er maar op houden dat Badslippers goed is.

too slow
1 januari 2014, 22:42
Misschien kan Bad Pritt even meehelpen met tellen want in dit tempo zijn we in 2015 nog bezig.

sofaking
1 januari 2014, 23:01
The SDMTHLN : Sun-Daily Mirror-Telegraaf-Het Laatste Nieuws
2-jan-2014
Geen Cartoon voor Badslippers
door So Faking

IJBF : Op het ijsberenforum is een pittige discussie opgewakkerd tussen Ace2 en Badslippers.

Ace2 pakte gisterenavond uit met een bijtende titel : "Aanslag op Badslippers". De zevende plaats van de meervoudige kampioen werd breed uitgesmeerd als een vernederende afgang, met een sneerende troost dat er toch nog een vrijkaartje inzat.
Wat ook opviel was het ontbreken van een cartoon van een neukende schoonheid met gigantische borsten , terwijl al de andere genomineerden zich mochten opgeilen op één van de wereldbefaamde Ace2 cartoons.
Op Twitter volgde onmiddellijk een storm van pro-en-contra-twits. "Ace2 = Poetin" twitterde een Bainschaussons uit Frankrijk. Een Tweet van voormalig Belgisch premier Yves Leterme "I think your sexy do you want to meet ?" werd per ongeluk naar heel het Europees parlement verzonden waarna elk parlementslid tijdens de plenaire vergadering op ijsberenforum zat te surfen, met een tijdelijke server breakdown als gevolg.
Enige tijd later werd op facebook en twitter een gezamenlijke boodschap van Ace2 en Badslippers gepubliceerd met een verklaring dat een grote tetten cartoon met gepaste rimactie niet op tijd voor publicatie gevonden werd, maar dat er spoedig een correctumtie gepubliceerd zal worden.

Sauna clubs bereiden zich ondertussen voor op een massale influx van Europese parlementariërs. De kamerwachttijd belooft op korte termijn excessief lang te worden, maar een aanvraag naar Europese subsidies voor bijkomende kamers in Brussel en Straatsburg worden nu met prioriteit behandeld. Voorzitter van de Europese raad, Herman Van Rompuy verklaarde dat Duitse bonddskanselier Angela Merkel toestemming had gegeven om de sauna clubs Europese subsidies toe te kennen, "om die verveldende geilaard eindelijk eens van haar af te houden". De voorzitter van de Europese Commissie, José Manuel Barroso gaf ook al een informeel akkoord om een budget voor saunaclubs op Europees niveau vrij te maken, zodat de integratie van Roemeense en Bulgaarse werknemers "zachter" zou verlopen.

Ace2
2 januari 2014, 07:30
NNNNNNNRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR 6

AAMU

Aamu troeft Badslippers af

Van onze FKKredactie
AZIE -
Cijfers liegen niet. Ondanks zijn trage start heeft Aamu een hogere score gehaald in The Final Countdown dan Badslippers. De frequent in Azie verkerende ijsbeer realiseerde maar liefst 101 nominaties met een nominatiegemiddelde van 4,81. Zijn totale score komt daarmee op 270,2. Dat is net iets meer dan Badslippers die in 2013 8 punten minder scoorde. Daarbij moet wel worden aangetekend dat de vedette uit Limburg heeft getracht zich vooral zoveel mogelijk afzijdig te houden in de beste recensie van de maand.

Onze vriendelijke ijsbeer pakte zijn zesde positie op de laatste dag. Maandochtend stond hij nog zevende, maar in een moment van onoplettendheid van zijn tegenstander schoot hij naar de zesde plaats.

Aamu werd vooral bekend om zijn Being-epos: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33212-China-Beijing&p=337679#post337679

Ace2 fan van Aamu

van onze AsiaSlutsredactie
PEKING -
Ace2 is een groot fan van Aamu en daarom heeft hij er persoonlijk voor gezorgd dat hij in de speciale eindejaars-aflevering van The Final Countdown zit. “Ik ben net zo lang blijven tellen, vermenigvuldigen en delen met wortelstaarten en al tot Aamu in de prijzen zou vallen” Ace2 leest met name verlekkerd de verhaaltjes uit Azie, waar hij regelmatig vertoefd, maar nooit neukt.
Aamu laat aan Cock Boulevard weten dat hij zich vereerd voelt. "Dat is toch heel erg leuk", zei hij woensdagavond

Big30 is tevreden met de opnames van de The Final Countdown. "Ik voel me wel altijd als een kleuterleider op een crèche", zegt de moderator. "Soms loopt het mis en dan kan ik zeggen wat ik wil, maar dat haalt dan niks uit."
Ook andere ijsberen laten weten erg gecharmeerd te zijn van de verhalen uit Azie. Teiresas roemt meer het hele oeuvre van Aamu. “Wij doen hem tekort om het alleen over Azie te hebben”

Lijkt het alsof Aamu tenauwernood van Badslippers wint met 270,2 punten? Weet dan dat de nummer 5 270,5 punten realiseert, oftewel een verschil van 0,3 punten met Aamu.

Mr Pussy
2 januari 2014, 09:11
Je maakt het wel spannend Ace2 ! :biggrin:

Big30
2 januari 2014, 11:32
Werk langzaam en zorgvuldig naar een hoogtepunt toe, sta je op het punt deze te bereiken probeer deze zolang mogelijk uit te stellen :tongue:.

Exact wat Ace2 doet :wink:!

Ace2
2 januari 2014, 20:51
NNNNNNNRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR 5

PIETJEPIK

Forum eert PietjePik

OEDT -
PietjePik is door het Nederlandse Ijsberenforum gekozen tot nummer 5 in de beste recensie van 2013, beter bekend als The Final Countdown.. PietjePik is een van de vijf ijsberen van het forum die een vrijkaartje winnen. Onder hen uiteraard ook Badslippers en Aamu.

De recensie waar hij faam mee verwierf was de weergave van zijn belevenissen in H7: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11588-Heaven7-Sauna-Club-Algemeen-Geleuter&p=334307#post334307

Maar niet alleen deze ene recensie was ons deel. Als een echter topschrijver laat hij wekelijks ons mee genieten van allerlei wetenswaardigheden in met name PHG. Dat kenmerkt een topschrijver: het structureel op hoog niveau schrijven.

BlueBear geeft aan dat hij het wel had verwacht. “ Het hing in de lucht, net als zijn zweetgeur” Meerdere ijsberen als Big30, Jansen, SofaKing en Mr Pussy geven aan dat de vijfde plaats de juiste bekroning voor zijn werk is.

Oppermachtige PietjePik bereikt finale 5e plaats

PietjePik heeft dit jaar met indrukwekkend machtsvertoon de 5e plaats bereikt van The Final Countdown.
De ijsbeer vernederde op het forum zijn tegenstanders, al is hij Aamu met slechts 0,3 punten de baas.
De recensies van PietjePik waren van zeldzaam hoog niveau. Recensie na recensie schreef 'Mighty Dick' overtuigend, soms met bijzonder hoge scores. Hij dreef zijn tegenstanders tot wanhoop. “Telkens hoopte je weer een vrijkaartje te winnen in de beste recensie van de maand, maar dan plaatste PietjePik weer een recensie en je zag je hoop in rook op gaan” meldt MegaBoob. “Zelf vind ik het zonde dat de tietenomvang niet specifiek werd genoemd in zijn recensies. Eigenlijk moeten daar punten in aftrek voor genomen worden” Bluebear is het daar niet mee eens. “Hij heeft een goede smaak en weet dat goed te verwoorden”
PietjePik scoorde 270,5 punten en kan in 2014 daarvan nagenieten met een vrijkaartje.

“Met 0,3 punten verschil van Aamu winnen is wat je noemt een fotofinish” merkt Deket op “oftewel de piemellengte van de gemiddelde ijsbeer” “En dan zit Ketserr ook nog eens in dat gemiddelde” berekent Bosco.

Pietjepik
2 januari 2014, 21:04
geweldig!!!!! ik lach mezelf dood hier nu achter de pc. Ace je weet het prachtig te brengen! Wat een geluk weer, met dat vrijkaartje ga ik een belofte te PHG inlossen, wat ik sinds dinsdag allemaal via Whatsapp ontvang nodigt uit tot een onverwijlde terugkeer in de schoot van mijn nr1 dame van de gehele periode 2006-2014!!!!! :luvlove:
Mijn dank is groot heren!!! :wink2:

aamu
2 januari 2014, 22:01
geweldig!!!!! ik lach mezelf dood hier nu achter de pc. Ace je weet het prachtig te brengen!

Absoluut!! Ik ook :) Prachtig dit. Heel leuk de verhalen erom en de spanning daarom heen. Ben benieuwd wie de nummers 4 t/m 1 worden ...

ps nog bedankt voor de aangepaste formule dit jaar ;)

Iamlonely
3 januari 2014, 04:59
Ieder jaar weer een prachtige final countdown mogelijk gemaakt door ace2!
Hij legt in onnavolgbare stijl met grote klasse en gevoel voor humor uit hoe en waarom!
Willem 2 wordt aangespoord de top tien een vrijkaart ter beschikking te stellen en wrijft direct over zijn grote ijsberen hart! Dank aan Ace2 en het opperhoofd! In spanning wachten wij op de ultieme top 3!
Lang leve de koning.............

Ace2
3 januari 2014, 06:28
NNNNNNNRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR 4

SFL

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16194-Wat-over-mezelf-SFL&p=114799#post114799

SFL sneuvelt in eindstrijd

Door Ace2
JERUZALEM -
Ijsberenreus SFL neemt harde maatregelen naar aanleiding het niet winnen van The Final Countdown. SFL werd vierde met 300 punten. Tot en met augustus stond SFL nog fier bovenaan. “Ergens is het mis gegaan” snottert Badslippers “Nadat hij in 2011 ook al eens was weg gezakt, heeft hij zich in 2012 goed hersteld. 2013 zou dan zijn jaar moeten worden.” Behalve een schikking met forum, schopt SFL een bull op straat en treedt een der wingmannen per direct terug. Daarnaast worden er disciplinaire maatregelen genomen tegen bulls die niet hebben kunnen bijdragen tot nominaties. “Hij was duidelijk in zijn bewoordingen” stottert de nog steeds aangedane Rob45.
Dit heeft SFL na plaatsing van de definitieve stand bekendgemaakt. “Wij zijn geschokt door het matige nominatiegemiddelde zoals die zich in de afgelopen maanden voor ons hebben ontvouwd” , aldus SFL. Aanvankelijk stelde SFL dat de organisatie zelf niets te verwijten viel en dat uitsluitend enkele bulls als individu verwijtbaar hadden gehandeld. “Die situatie is de afgelopen twee maanden veranderd”, moet de ijsbeer nu toegeven.
Te lang heeft SFL vast gehouden aan zijn strategie om maar vooral veel te schrijven en daarmee veel nominaties binnen te slepen. Dat laatste is gelukt. Hij veroverde 273 nominaties, de meeste van allemaal. Minder aandacht werd besteed aan het nominatiegemiddelde. Dat bedroeg een schamele 4,14. Een keurig gemiddelde an sich, maar te weinig voor de absolute top. “Vroeger trok hij meer op met Badslippers, waardoor hij kon profiteren van de populariteit van deze grote vriend.” analyseert SofaKing. “Rob45 richt zich meer op de zwarte kant van vrouwen. Iets wat veel ijsberen niet aan spreekt” Uiteindelijk is zijn score van 300 punten lovenswaardig en voegt SFL bij een illuster gezelschap dat 300 of meer punten weet te verzamelen

Rob45
Vanmorgen maakte SFL bekend de managementovereenkomst te hebben verbroken met één van de wingmannen die actief is geweest bij de Fuck-Tours. Hij blijft wel in dienst als ‘bull’ voor enkele grote club bezoeken.
“Over Rob45 ben ik wel erg tevreden” meldt SFL “hij bleef aan mijn zijde in de loopgraven, omgeven door tot de tanden bewapende verrekte Shiieten, Soenieten Alavieten en andere soorten islamieten, ook toen duidelijk werd dat de overwinning niet zou komen”

Toch mag SFL erg tevreden zijn. Sinds zijn komst in 2009 is hij een van de dragers van dit forum, dat hem een 1e plaats (2009), 2de plaats (2010), 7de plaats (2011), 3de plaats (2012) en dan nu een 4de plaats heeft opgeleverd. Niet zo zeer de hoogte van de plaatsen is opvallend, maar meer de stabiliteit daarvan. Continue topprestaties. Er zijn maar weinig ijsberen die dat evenaren. Enkele van die topprestaties in 2013 zijn:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16194-Wat-over-mezelf&p=303795#post303795

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Haus-Panthera-Ratingen-Algemeen&p=301306#post301306

Ondanks dat oogt SFL teleurgesteld. “Ik ben zelfs onder Ace2 geëindigd” mokt The MasterBull.

masseurke
3 januari 2014, 13:52
Ieder jaar weer een prachtige final countdown mogelijk gemaakt door ace2!
Hij legt in onnavolgbare stijl met grote klasse en gevoel voor humor uit hoe en waarom!
Willem 2 wordt aangespoord de top tien een vrijkaart ter beschikking te stellen en wrijft direct over zijn grote ijsberen hart! Dank aan Ace2 en het opperhoofd! In spanning wachten wij op de ultieme top 3!
Lang leve de koning.............

Overdrijven jullie nu niet een beetje, die man heeft daarvoor gestudeerd hoor... :smoke:

Ace2
3 januari 2014, 14:35
NNNNNNNRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR 3

ACE2

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12109-Ace2&p=82579#post82579

Met 319 punten

aamu
3 januari 2014, 14:55
Gefeliciteerd! Maar je bent het nieuwsbericht hierboven vergeten *hint* :-)

Mr Pussy
3 januari 2014, 15:23
Ja Ace2, wat aamu zegt: laat ons meegenieten met de roddel en achterklap over je derde plaats! :biggrin:
Of is dit een beetje een Albert Verlinde situatie - komt het wat te dicht bij allemaal? ;) ;) ;)

Willem2
3 januari 2014, 16:18

ACE2

Met 319 punten

Ace2 : Zoetemelk is niet mijn broer ...

Duitsland
Van onze redactie

Ieder jaar stijdt hij mee om de prijzen en ook in 2013 is het rekenwonder Ace2 weer niet gelukt om zichzelf op de 1e plaats te krijgen. De erelijst van deze gigant is onderhand zeer indrukwekkend. In 2009 werd hij 2de, in 2010 werd hij 4de, in 2011 werd hij weer 2de, in 2012 wederom 4de en in 2013 dus 3de..
Het droge commentaar van Ace2 : Brons had ik nog niet en Zoetemelk is niet mijn broer....
Uiteraard heeft de plaatselijke verslaggever nog even gevraagd hoe hij dat in 2014 gaat aanpakken om eindelijk die felbegeerde ,denkbeeldige eerste plaats te veroveren.
En daarop kwam dit strijdlustige antwoord van Ace2 : Ik zal de komende maanden vooral veel trainen in de bossen van Brüggen en afentoe eens een uitstapje maken naar nieuwe regionen. Daarnaast zal ik mijn oude vrienden stimuleren om vooral weer op mij te stemmen en nieuwe ijsberen voor mij te winnen.....
Maar dat doe je toch eigenlijk ieder jaar ; zei onze verslaggever ter plekke.
Ja, dat is dan wel zo. Maar die Willem2 moet eens voor een goed telraampje zorgen zodat ik beter mijn werk kan doen en me kan concentreren op mijn eigenlijk werk : Berichten schrijven !!! Zodat ik eindelijk in 2014 glorieus zal zegevieren.......

rob45
3 januari 2014, 17:48

ACE2

Met 319 punten

Van een van onze verslaggevers vernemen wij dat Ace2 zelf heel tevreden is over zijn derde plaats,want de concurentie is moordend aan de top. Zelf zou hij graag eens willen vreemdgaan in een andere club maar zijn Hercules hart ligt in GT anders zou hem dat nog meer punten kunnen opleveren.
Dat levert hem geen windeieren op merkt SFL op want hij eindigt verdomme boven mij,wat natuurlijk ook wel pijnlijk is voor de Masterbull.Ook Badslippers meld dat het dringen is aan de top en dat ACE2 momenteel HOT is.
Ook vind hij het prettig dat ACE2 flink voorop loopt omdat hij graag rimt en konten likt.
ACE2 merkt zelf nog op dat hij in ieder geval van een vierde plaats in 2012 naar een derde plaats is gestegen in 2013 maar houd het vizier in 2014 gericht op de prestieuze eerste plaats.
Willem2 weet in een last minute Twitter reactie te melden dat hij vind dat ACE2 zeker ook een vrijkaartje verdient heeft met zijn prestatie en zal nog eens diep grabbelen in zijn digitale puntzak.

Nog een keer buigen wij diep voor deze Krachtpatser.............

Badslippers
3 januari 2014, 19:13
Ace2 ziet winst op laatste moment in rook opgaan

Thailand, Bangkok
Van onze verslaggever

De Thaise koning Bhumibol had een groots feest compleet met vuurwerk in de hoofdstad Bangkok voor laten bereiden. Want niemand twijfelde er ook maar een seconde aan dat Ace2 a.k.a. The Thaismanian Devil zijn eerste plaats in de roemruchte wedstrijd "The Final Countdown" eindelijk zou opeisen. Met de haven in zicht ging er dan ook een schok door het lievelingsland van Ace2 toen bleek dat hij wederom naast de pot zou pissen.

Het ontvangstcomité onder aan de vliegtuigtrap was in diepe rouw gedompeld. Onze verslaggever tekende hartverscheurende taferelen op met als dieptepunt een krijsende Lulu. "Come to Mama Lulu, come to mama Lulu, I will suck your dick for free" snikte beroepsdiva Lulu. Zij was speciaal ingevlogen om extra cachet aan de huldiging te geven. "Me and mama Lin from Golden Time and your little girlfriend Joy from Living Room will give you no Thai threat but Dutch Threat this time" brulde de kleine Thaise.

Maar er kwam geen Ace2 de vliegtuigtrap af. Onze verslaggever kwam hem op het spoor want hij zat met die andere verliezer Jansen zijn verdriet te verdrinken boven op zijn zolder. De twee pedo-filatelisten ofwel kinderpostzegelverzamelaars zeiden tegen elkaar: "Wederom hebben wij te vroeg gepiekt". "Het was Louana die mij alweer te vroeg liet pieken", zei Jansen. "Ach", sprak Ace2 "zoals mijn grootvader op de grote vaart al zei: "Als je gaat pieken in April, valt in December je leuter stil. Ik zag het eigenlijk al aankomen.".

Zijn grote vriend SFL liet vanuit de "Golan hoogte" optekenen: "Mijn ooit zo trouwe wingman heeft dit jaar toch wel wat steken laten vallen. In plaats om mijn rug te dekken tijdens de Bulls-Suck and Fuck Tours, kroop hij iets teveel op de rug van Chrystelle om haar achterlangs in de poes te naaien. Daar krijg je slappe knieën, een kromme rug en een zwakke pen van". Megaboob viel hem bij en vulde aan:"Ace2 is een geweldige schrijver met een grote reputatie maar ik moet constateren dat er een zekere plichtmatigheid in zowel zijn dameskeuze als zijn berichten kwam. Telkens maar weer die Thaise en Cubaanse pindarotsjes beklimmen. Verandering van spijs doet eten. Hij zou eens een keer een echte dame met een behoorlijke cylinderinhoud moeten pakken zoals Asia of Nicole. Dat zou beduidend meer gewicht in de schaal leggen."

Andere kritieken die te beluisteren waren: Picasso 1: "Het Ace2-effect is uitgewerkt. Als je teveel met je toverstaf zwaait over een mengsel van nominaties, thanks tellingen, cijfertjes, gemiddelden, vermenigvuldigingen veroorzaakt dat naast impotentie ook een Writersblock. Ace2 moet doen waar hij goed in is: zijn goocheltrucs met de Lust-balletje-balletjes in de clubs vertonen en zijn toverstaf laten verdwijnen bij voorkeur in wat Thaise poesjes. Vetgedrukte namen zijn geen garanties voor succes" Badslippers valt hem daarin bij: "Klopt. Hij laat te vaak zijn lippen langs een mondharmonica glijden in plaats van langs een vochtig kutje." De dames klaagden daar ook al steen en been over. Over een ding zijn zij het nog steeds roerend eens: "Wij zijn nog steeds abonnee op het sperma van Ace2". Want net als zijn recensies gaat dat erin als koek.

"Dat neemt niet weg dat onze eigen Hercules de sterkste schrijver van het forum is. Hij is de fundering waarop dit forum is gebouwd en dat laat ik nog niet met een sloopkogel met een naakte Miley Cyrus er op wegslaan. Handen af van dit forum maar zeker, handen af van Ace2", fulmineerde Willem2. "Ik ga niet eerder slapen totdat alle stemmen geteld zijn desnoods volgt nog een Parlementaire Enquete. Want met onderstaande pareltjes gooide hij hoge ogen".

Ace2 is ondertussen ondergedoken om aan alle commotie te ontkomen. Onlangs werd hij zelfs het slachtoffer van een heuse lynchparty toen een aantal "Golden Time" dames lucht hadden gekregen van zijn recensies. Ace2 werd naar de kino gelokt, alwaar hij door een combinatie van Thaise en Latina maffia bijna met zijn ceinture gewurgd werd. Ternauwernood kon hij ontsnappen. "Dat gaat je niet in de koude badjas zitten", zei hij met nog natte haartjes nadat hij het angstzweet onder de douche had weggespoeld. "Maar het volgend jaar kom ik terug en mijn sperma zal beter smaken dan ooit dankzij een nieuwe formule in mijn lustbonbons".

Ace2 bedankt voor de "Final Countdown" en je berichten.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=313774#post313774
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=334830#post334830

Mr Pussy
3 januari 2014, 19:44

Thailand, Bangkok
Van onze verslaggever

De Thaise koning Bhumibol had een groots feest compleet met vuurwerk in de hoofdstad Bangkok voor laten bereiden. Want niemand twijfelde er ook maar een seconde aan dat Ace2 a.k.a. The Thaismanian Devil zijn eerste plaats in de roemruchte wedstrijd "The Final Countdown" eindelijk zou opeisen. Met de haven in zicht ging er dan ook een schok door het lievelingsland van Ace2 toen bleek dat hij wederom naast de pot zou pissen.

…etc.

Hulde, alsof we Ace2 zelf aan het woord horen! :freu:

Ace2
3 januari 2014, 20:34

ACE2

Met 319 punten

En dan houden wij nog 2 ijsberen over.

SATANIC SURFER

Ace2
3 januari 2014, 20:46
The SDMTHLN : Sun-Daily Mirror-Telegraaf-Het Laatste Nieuws
2-jan-2014
Geen Cartoon voor Badslippers
door So Faking

Ace2 : Zoetemelk is niet mijn broer ...

Van een van onze verslaggevers vernemen wij dat Ace2 zelf heel tevreden is over zijn derde plaats,want de concurentie is moordend aan de top.

Nog een keer buigen wij diep voor deze Krachtpatser.............

Hahahaha, zelden heb ik harder moet lachen om de grappen van een ander dan om mijn eigen humor. Ik ben blijkbaar aan het einde van mijn latijn.

:biggrin::wink::smile::freu::freu::hammer::betrunk en::roll3::roll3::smile2::wink2::lostit::freu::e01 0[1]::e010[1]:

6198

too slow
3 januari 2014, 20:50
Werk langzaam en zorgvuldig naar een hoogtepunt toe, sta je op het punt deze te bereiken probeer deze zolang mogelijk uit te stellen :tongue:.

Exact wat Ace2 doet :wink:!

Werk je langzaam en zorgvuldig naar een hoogtepunt toe, duwt ze je ineens af en gaat tot overmaat van ramp aan zo'n gore nicotine stengen lurken. "Ik probeer jou hoogtepunt zo lang mogelijk uit te stellen, morgen weer een nummertje". Daar zijn we dan lekker mee...

Megaboob
3 januari 2014, 21:47
Ace2 op Nr 3 in 2013!

Van onze verslaggever in Brüggen:

We hebben deze keer de reactie gevraagd aan de familie van ACE2, zijn grootvader op de grote vaart. Die meld dat hij altijd al zei dat je jezelf niet "2" moet noemen indien je op de eerste plaats dient te komen. Vandaar dat hij aanbeveelt om een naamswijziging naar "THORCULES" door te voeren. Een mooie combinatie van twee goden, dan komt het element 2 toch terug maar kan hij eindelijk eens voor de eerste plaats gaan! Neefje SEQOYA valt grootvader bij: ëen naamswijziging geeft vaak net dat extra zetje". Ook verandering van spijs zal THORCULES goed doen in het komende jaar, wat meer variatie in de clubs zal meer nominaties trekken, en als hij dan eindelijk eens voor Roemeentjes met megaborsten gaat zullen ook MEGABOOB en andere Killer-Bull je vaker gaan nomineren. Laat de dames er een sigaret bij roken, en ook SFL alias DE MASTERBULL zal je gaan ondersteunen, en wellicht zelfs je wing-man gaan worden. Om WIJZE GRIJZE mee te krijgen dien je voortaan een THORCULES wip advies mee te geven, uit te drukken in een cijfer van 1 tot 10. BOY69 geeft aan je een extra nominatie te geven als je het komende jaar meer dan 700 vrouwen neukt, want dat is zelfs hem nog niet gelukt. WILLEM2 zal de boel dan sponseren mete en paar extra vrijkaarten. Wellicht dat NOELCITROEN je wegwijs kan maken in het partytreff gebeuren zodat je extra veel dames op een dag kunt plezieren met je sex kinsten en mondharmonica. CUTIES gaat je helpen met het maken van nog uitvoeriger verslagen die dan echt niet meer te missen zijn, en SEXENFUN geeft je bijles pre-salen.

BADSLIPPERS meld dat zijn geheime wapen zijn eigen badslippers zijn, en een welgetraint lijf dmv hardloopsessies. BERGM550 word je fietstrainer, voortaan met de fiets naar GT?! JANSEN stelt zijn LOUANA tijdelijk beschikbaar. SPHINXS geeft je bijles muziek keuze op de monsharmonica, want het deuntje "I am a poor lonesome icebear fucking far far away from home" is inmiddels grijs gedraaid, en is toe aan iets vernieuwends op het ritme van RIHANNA.

Het ijsberenforum bedankt THORCULES ook dit jaar voor zijn ludieke werk in deze competitie en zijn mooie commentaren. Er is enorm veel waardering voor al het werk dat hierin is gestopt! Alleen daarvoor al verdient THORCULES natuurlijk een vrijkaart!

Wijze grijze
3 januari 2014, 21:52
ACE2 Onkreukbaar

CIA headquarters, Langley, Virginia
Van onze correspondent

Zoals uit welingelichte bronnen valt te vernemen bij de samenwerkende NSA, CIA, KGB, Mossad, MI6, BND en AIVD, heeft men dringend behoefte aan een undercover Eric Snowden bij het Ijsberenforum.

Woordvoerders van het Witte Huis en het Kremlin melden in een gezamenlijk communiqué: “Het kan niet zo zijn dat zo’n waardevolle bron van informatie zich aan onze aandacht onttrekt”.

Uitgelekte berichten vertonen een toename van activiteiten om de forumboekhouder ACE2 voor het land- en wereldbelang te werven. De Final Countdown Formule bewijst de briljante kwaliteiten van deze consistent rekenende en presterende ijsbeer. Gecombineerd met de fameuze bedkwaliteiten en standvastigheid zijn dat het soort mensen die we kunnen gebruiken. Misschien dat er iemand waarheidsserum op zijn mondharmonika kan smeren? Bovendien zijn we benieuwd naar de samenstelling van de geheimzinnige pepermuntbollen die steeds uitgedeeld worden.

Verschillende dames met een exotisch tintje en een porno-uitstraling zijn reeds benaderd om behalve royale porties DNA ook cruciale informatie aan ACE2 te ontfutselen. “Het moet toch mogelijk zijn deze man voor ons te winnen?” Vooral de indrukwekkende rekenformule en de daaraan ten grondslag liggende meta-data van de final countdown hebben hoogste prioriteit. Een schat aan informatie waarvan de inhoud voor velerlei doeleinden bruikbaar is.

Terugkerende dames uit de line of duty rapporteerden aan de joint chief commander dat ACE2 weliswaar indrukwekkende porties DNA loslaat, echter weigert om verdere geheimen prijs te geven. ACE2 antwoordt steeds met termen als “classified” en “IJBF eyes only”.

Special agents Lulu en Mee (aka Suhie) rapporteerden: “Deze man is onkreukbaar, een aanwinst voor elke organisatie. Zijn loyaliteit gaat zelfs zo ver dat hij zichzelf in het zicht van de haven teruggecijferd heeft en zichzelf niet op de eerste plaats gerekend heeft”.

Als we echter naar zijn consistente schrijfprestaties gedurende de laatste 5 jaren kijken dan moet ACE2 zonder meer als de überijsbeer beschouwd worden. Een waardevollere titel bestaat niet op dit forum. ACE2 scoort hiermee een ijsbeerapproval™ 10,0/10

too slow
3 januari 2014, 21:58
Telraambediener laat het leven in confrontatie

Brüggen
Van onze verslaggever

Bij een geweldadige afrekening is vanavond een dodelijk slachtoffer gevallen. Woordvoer Schnurrbart van de plaatselijke Feldwarterei wilde geen uitspraken doen zolang het onderzoek nog niet is afgerond. Wel deelde hij mede dat de Nederlander A. 2. is aangehouden en verdacht wordt van betrokkenheid.

Een ooggetuige wilde de pers echter wel vertellen wat er is voorgevallen. A. 2. kwam de stemmenteller van motorvereniging de IJsberen tegen en eistte een hertelling van het dartgala dat bij insiders bekend staat als Final Countdown. 2. was er van overtuigd dat hij had gewonnen betichtte de stemmerteller van fraude. Ooggetuige wilde niet met zijn naam in de krant uit angst voor represailles, "noem me maar Badslippers".

De IJsberen voorman Willem2, overigens geen familie van 2., heeft bekend gemaakt dat de bovenste twee podiumplaatsen uit respect voor zijn rechterhand nu leeg zullen blijven. Geruchten dat dit incident erg goed uit komt omdat de verwachte winnaar W. G. zaterdag uit de kast kwam wijst hij van de hand. Met de geaardheid van de leden van mijn Chapter is niets mis, hij heeft zijn manlijkheid 's avonds in Duisburg aangetoond. Ooggetuige Badslippers weet echter uit betrouwbare bron dat W. G. ondanks twee uur voorsprong er riant uitgeneukt werd door een Amsterdammer die al jaren niet meer in de Duisburgse Arena had gestaan. "Normaal verkondig ik altijd de stelling: het is een kwestie van geduld voor heel Holland Limburgs lult", voorlopig zal hij zich echter ook achter een krant verschuilen om niet in verband te worden gebracht met zijn streekgenoot.

Naar verluid zijn er in het pand aan de Heidweg wel vaker verhitte taferelen. Eigenaar van horecaonderneming Goldenes Zeitalter probeerde de situatie te bagataliseren, "Zonder hitte gelooft natuurlijk niemand dat onze klanten zweten door onze sauna". Zijn vrouw ging nog een stapje verder, "voor je het weet gaan er geruchten dat er sexuele handelingen plaatsvinden".

Mr Pussy
3 januari 2014, 22:09
Allemaal goed, maar Badslippers wint het toch als Ace2 impersonator! (imho) :)

Ace2
4 januari 2014, 08:02

WIJZE GRIJZE?

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33572-Het-Wijze-Grijze-hoekje&p=305351#post305351

‘Positie Wijze Grijze onduidelijk'

"Zijn recensies hebben hem gered, zonder die schrijvels had hij waarschijnlijk niet zo ver kunnen komen als hij nu is", aldus een MichelJ op de persconferentie. "Maar of hij eerste of tweede is geworden kunnen we nu nog niet zeggen, we bekijken het nog even aan. De toestand is zeer spannend."
"Wijze Grijze kon niet op alle vragen antwoord geven", vertelde onze reporter. “Ik weet het ook nog niet” was het enige wat wij uit hem los kregen.
"Uit respect voor de andere finalist kunnen we niet al te veel details prijsgeven." meldt Hunziker.

Het jaar van Wijze Grijze

DUITSLAND -
Knallend is hij over de drempel gegaan. Wijze Grijze onze man van 2013. Met zijn individuele successen als:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=345300#post345300

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=322075#post322075

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=313627#post313627

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=348657#post348657

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?744-Freude-39-(voorheen-FKK-Freudenberg)-Algemeen&p=340920#post340920

Maar toen hij met andere ijsberen gezamenlijk ging optrekken was er helemaal geen houden meer aan. Het forum houdt van de sexapprovals: „Domme Zwarte heeft wel eens tegen mij gezegd dat ik gewoon het beste schrijver ben van het forum. En dat is natuurlijk ook zo. Ik neuk alles wat te approvallen is. Ik ben de man met het snelste orgasme van FKK-Land. Soms krijg ik weer een stijve bij het lezen van een oude recensie.” Willekeurig meisje uit LR: „De chemie tussen ons? Ja, het is iets heel chemisch, maar dat is Wijze grijze natuurlijk al helemaal.”

Hij bracht ons de sexapprovals. “Persoonlijk vind ik het iets te klinisch om meisjes cijfers te geven” zegt Vrije Jongen “Ik neuk ze liever” Vrije Jongen wordt hierbij bijgestaan door NLNU. ‘Een cijfer heeft alleen zin als je het in perspectief zet tot de kwaliteiten van de ijsbeer” Ook Bad Pritt houdt niet van cijfers. “Alsof die meisjes standaard zijn in te delen in een nummer. Dat verdienen ze niet. Condoomloze sex wel” Bad Pritt vindt sowieso dat je voorzichtig moet zijn met cijfers. “De formule van The Final Countdown klopt niet. Ik ben tot op heden nog helemaal niet genoemd in de top-30”
Toch geeft een cijfer, hoe klinisch misschien ook, wel een goed beeld over de kwaliteiten van een meisje, met alle subjectiviteiten meegenomen.

Wijze Grijze casht al flink in Final Countdown

Hoe zijn finale ook afloopt, Wijze grijze verlaat The Final Countdown met een goed gevulde portemonnee. De recensies leveren hem een flinke hoeveelheid vrijkaartjes op.

Een plaats in de top-7 van The Final Countdown is goed voor een vrijkaartje. De overwinning is goed voor eeuwige roem. “Daar is het Wijze Grijze niet om te doen” weet IamLoney te melden. “Het gaat hem om de vrijkaartjes”

Wijze Grijze kreeg 254 nominaties met een nominatiegemiddelde van 4,4.

Het is nog niet duidelijk of Wijze Grijze daarmee heeft gewonnen. “De spanning wordt kunstmatig hoog gehouden” klaagt Boy69. Sphinx krabt aan zijn baard en mompelt: “sinds de uitslagen zijn begonnen is mijn baard een centimeter gegroeid, ik wou dat mijn piemel zo snel groeide”

Spanning of niet, van de The Final Countdown krijgt Wijze Grijze een FinalCountdownApproval van 9,0/10. Of dat voldoende is voor de overwinning zal snel genoeg blijken?

Ace2
4 januari 2014, 11:26

BAD PRITT?

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35898-Pritt-Stop&p=338883#post338883

KRANT Bad Pritt is terug!

FRANKFURT -
De avent terrible van het forum is herrezen. Bad Pritt, de grote motor achter vele discussies van het forum, had de hoop al opgegeven, omdat hij met tot en met oktober slecht scoorde in The Final Countdown. Maar opgewonden standje Bad Pritt kroop door het oog van de naald. Zijn finest hour was in november waar hij megarecensies bracht waarvan zijn Night Dreams maar liefst 30 keer werd genomineerd:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35898-Pritt-Stop&p=339356#post339356

Maar ook de derde meest genomineerde (15x) recensie kwam in die maand ook van zijn hand:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33296-FKK-Alina-Dorsten-Algemeen&p=340682#post340682

OK, toegegeven, Bad Pritt is net als in 2012 niet vies van een beetje matchfixing. Het verschil met andere ijsberen is waarschijnlijk dat hij dat heel goed kan. “Het is net als doping” zegt Satanic Surfer als hij nog een trekje van zijn joint neemt “iedereen doet het, maar pas als je wordt betrapt ben je de lul. Mijn lul kan trouwens ook wel wat doping gebruiken”

Naast zijn weergaloze recensies is zijn discussie over condoomloze sex niet onopgemerkt gebleven. Hij doet het nu zonder. De ijzersterke ijsbeer stapt fris en fruitig 2014 in. Little Joe lacht: „Hij bemoeit zich overal weer mee. Het is als vanouds.” VulkaanRidder steekt zijn duimen omhoog: „Bad Pritt heeft het top gedaan. Er is veel gebeurd op het forum. En nu is hij er weer. Wat de condoomloze sex betreft, redeneer ik realistisch. Zolang de ziekte niet komt, is-ie weg. Als-ie wel komt, is hij weg.”

Frustraties na de biecht

DUITSLAND -
Na het verschijnen van de discussie “NZC” en de bekentenis van Bad Pritt wordt 2013 een van de roerigste ijsberenjaren ooit. Voor het boegbeeld Bad Pritt draait het uit op het jaar van de bekentenis. Onder druk gezet door ijsberen, moderatoren en pooiers, media en (vooral) mede-ijsberen moet ook hij jarenlang gebruik van condoomloze sex opbiechten. Een bekentenis waarmee hij het forum moet helpen. Maar wat is het forum daadwerkelijk opgeschoten met zijn eerlijkheid? “Ik ben heel anders tegen mijzelf gaan aanlijken” zegt PietjePik “Ook ik heb gezondigd en het genot komt met de zonde”

'Vol gas tegen Wijze Grijze'

Van onze Durexredactie
Bad Pritt kan zijn borst nat maken. Wijze Grijze, tegenstander van de ijsbeer in de finale, heeft grote plannen.

"Bad Pritt weet dat ik vol gas zal geven vanaf de start", aldus Wijze Grijze nadat hij Badslippers, Aamu, PietjePik, SFL en Ace2 als achter zich heeft gelaten. "En om de één of andere reden sta ik er altijd als ik er moet staan bij grote toernooien. Daar ben ik trots op."
Wijze Grijze weet dat hij tegen Bad Pritt op de toppen van zijn kunnen moet spelen. "In de zomer zakte ik even weg, maar aan het einde van het jaar waren mijn scores hoger.”

"Tegen Wijze Grijze zal ik alle zaken goed op orde moeten hebben. Maar ik heb nog wel wat verbetering in me. Ik denk dat ik tegen hem een stuk stabieler zal spelen." aldus Bad Pritt

"Bad Pritt is op jacht naar zijn eerste titel, maar ik heb meer nominaties en een beter nominatiegemiddelde", zegt Wijze Grijze. "Ik denk dat het weer een kraker gaat worden."
Bad Pritt moet het inderdaad stellen met aanzienlijk minder nominaties. Hij scoorde er 138 met een nominatiegemiddelde van 3,8. “Een dergelijk nominatiegemiddelde was niet eens voldoende om gemeld te worden” analyseert SofaKing. De kracht van Bad Pritt ligt in het aantal verschillende ijsberen die hem hebben genomineerd. Dat waren er 50. De meeste van allemaal. In totaal leveren al die nominaties Bad Pritt 323 punten op.

Ace2
4 januari 2014, 15:21

SATANIC SURFER

Zal Bad Pritt het redden? Of wordt het toch Wijze Grijze?

Mr Pussy
4 januari 2014, 15:36
Man, ik doe het in mijn broek zowat, maak die envelop open! ;)

sofaking
4 januari 2014, 16:24
Wat zou er gebeuren bij gelijke punten ? Komt er dan een schiftingsvraag ? Wint de langste lul of wordt alles geannuleerd en wordt van van vooraf opnieuw begonnen ?

rob45
4 januari 2014, 16:35
Er komt dan een extra stemronde,maar maak je geen zorgen de kans daarop is zeer klein.

Ace2
4 januari 2014, 22:31

AND THE WINNER IS................................................ ..........

Big30
4 januari 2014, 23:38
Kan ik nu gaan slapen of liever even wachten op de ontknoping :wink:?

(overigens dikke pluim aan Ace2 en zijn secondant Hunziker voor zoals altijd weer deze spannende countdown :freu:, hoort net als oliebollen en het nieuwjaar schans springen bij de einde vh jaar gebruiken!)

Ik heb sterk de indruk (en indicaties middels onbevestigde bronnen) dat de situatie waarin we ons momenteel bevinden het beste kunnen omschrijven als "too close to call", dat zou dan voor het eerst in de historie van de FCD zijn dat we dat meemaken. Mocht dit zo zijn dan alvast de vraag of de reglementen hierin voorzien?

Wat zou er gebeuren bij gelijke punten ? Komt er dan een schiftingsvraag ? Wint de langste lul of wordt alles geannuleerd en wordt van van vooraf opnieuw begonnen ?
In geval van een too close to colletje (let wel die treedt al op als het verschil in punten tussen de nr 1 en 2 kleiner is dan de veronderstelde foutenmarge, dus niet alleen bij gelijk eindigen) spreek ik de hoop uit dat er geen hertelling komt. Wie doet deze en wie checkt deze? Dan zou ik zeggen laten we dan maar kiezen voor de langste lul (pas op das wat anders dan de grootste lul :tongue:), want anders kan ik de spanning niet langer meer aan.

sofaking
4 januari 2014, 23:44
Kan ik nu gaan slapen of liever even wachten voor de ontknoping :wink:?

Nog even wachten tot de banken sluiten op de Kaaiman Eilanden.

Don Rudo
5 januari 2014, 00:00
come on Ace2!

Ace2
5 januari 2014, 07:32

THE ONE AND ONLY....................................

Bluebear
5 januari 2014, 09:36

The suspense is killing me, I raped the dog, pulled all the trashcans over, robbed the liquor store, beat off my mother in law, shot my grandparents, drove my mother's car in two, burned my highschool down and hung my former teacher in a tree, but further I'm a really good kid. But this is to much, I can take it anymore !!! :eek::wand: :angryfire: :mad_6: :moon: :ranting2:

6227

Sphinx
5 januari 2014, 10:20
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP

too slow
5 januari 2014, 11:51
Kan ik nu gaan slapen of liever even wachten op de ontknoping :wink:?

12 uur later en nog steeds online, met de kennis van nu was slapen de betere keuze geweest.

(overigens dikke pluim aan Ace2 en zijn secondant Hunziker voor zoals altijd weer deze spannende countdown :freu:, hoort net als oliebollen en het nieuwjaar schans springen bij de einde vh jaar gebruiken!)

De kerstversiering komt al voor sinterklaas te voorschijn, de pepernoten en chocolade letters liggen in augustus al in de schappen en hier hebben we het 360 dagen voor de jaarwisseling al over einde vh jaar gebruiken:nee:

In geval van een too close to colletje (let wel die treedt al op als het verschil in punten tussen de nr 1 en 2 kleiner is dan de veronderstelde foutenmarge, dus niet alleen bij gelijk eindigen) spreek ik de hoop uit dat er geen hertelling komt. Wie doet deze en wie checkt deze? Dan zou ik zeggen laten we dan maar kiezen voor de langste lul (pas op das wat anders dan de grootste lul :tongue:), want anders kan ik de spanning niet langer meer aan.

Ik heb me altijd al afgevraagd waarom je bij aanmelding op dit forum een geldig ijkrapport moest inleveren:eek:

Ace2
5 januari 2014, 12:22

WIJZE GRIJZE

6229

too slow
5 januari 2014, 12:36
Had de winnaar nu de meeste punten of gewoon de langste:confused:

:festeer:

Wijze Grijze gefeliciteerd met de overwinning.
Bad Pritt gefeliciteerd met de eervolle plek van net niet de winnaar.
Big30 slaap lekker:tongue:

:festeer:

Over tot de orde van de nacht.

Mr Pussy
5 januari 2014, 12:50
Oef, wat een bevalling! :rolleyes:

Wijze Grijze proficiat!

Bad Pritt eveneens proficiat, first place is highly overrated. ;)

Ace2, wat een mooi programma heb je ons voorgeschoteld, veel dank!

Wijze grijze
5 januari 2014, 15:27
Mr Ijsbeer 2013!
Wow, wat een bekroning van een enerverend jaar. Stiekem gehoopt, maar nooit verwacht dat ik op een eerste plaats zou eindigen. Een titel die ik met trots in ontvang neem. Dat zal goed op m’n CV staan.
Ik ben er stil van en heb er even een goed glas Chivas Regal Gold Signature op gedronken.

Daarom wil ik iedereen bedanken die mijn bijdragen het afgelopen jaar met een nominatie gewaardeerd heeft, of er zijn thanks onder geplakt heeft. Vooral dat motiveert mij om mijn recensies altijd net iets uitvoeriger op te schrijven en ze ook iets persoonlijker te maken. Zonder deze feedback van jullie medeberen is het ook maar een beetje schrijven in het luchtledige. Vaak ontving ik interne mails waaruit bleek dat ik de juiste toon had getroffen met mijn teksten. Ook mijn bijdragen in het Het Wijze Grijze hoekje (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33572-Het-Wijze-Grijze-hoekje) vielen, buiten verwachting, goed in de smaak.

Tevens wil ik ook mijn complimenten uitspreken aan al die overige forumcoryfeeën die een hoge eindscore behaalden. Als ik die dikwijls briljante bijdragen met mijn doodgewone clubbeschrijvingen vergelijk, dan kan ik me alleen maar voornemen m’n best te blijven doen.

Toen ik mij eind Mei 2012 hier aanmeldde, was ik een absoluut groentje op saunaclubgebied. De reacties en adviezen van hulpvaardige forumleden voelden als een warm bad. Deze wisselwerking is ook de kracht van Ijsberenforum. Dat stokje kan ik gelukkig doorgeven, want diverse ijsbeerrookies hebben zich inmiddels met een vraag om advies tot mij gewend. Onze hobby is sowieso niet iets waar je in je sociale omgeving zo maar mee te koop kunt lopen. Hoe mooi dan om te merken dat je als wildvreemde zo met open armen wordt opgenomen in deze community. Eerst alleen via posts en IM’s, maar gaandeweg heb ik er al velen van jullie in levende lijve mogen ontmoeten. En zo is het vaak nog heel gezellig geworden.

Dat motiveert me om op dezelfde voet door te blijven schrijven. En ja hoor, uiteraard blijf ik ook het controversiële Wijze Grijze sexapproval™ vergeven. Nogmaals: dat is en blijft mijn subjectieve waardering. Zie het als een richtlijn. Geen wet van Meden en Perzen. Iedereen is verschillend nietwaar? Ik zou het dan ook toejuichen als meer schrijvers in hun volgende forumbijdragen ook een persoonlijk rapportcijfer aan hun kamerbeleving zouden koppelen.

Nogmaals dank aan iedereen en rest mij jullie allen een gezond, voorspoedig en geil 2014 toe te wensen, tot schrijfs en wellicht tot binnenkort in de een of andere club?
(Bijvoorbeeld: Zaterdag 11 Januari in Living Room, Donderdag 16 Januari in Golden Time, 19 Januari in Park Sauna Residenz (o.v.) of Vrijdag 24 Januari in Haus Panthera)

Adieë tsezame
Wijze Grijze (Mr Ijsbeer 2013)

satanic surfer
5 januari 2014, 18:40
Volgens lui die er meer verstand van hebben als mezelve betaamt het dat de uittredende "laureaat" van dit cijfergedoe z'n opvolger in de bloemetjes zet zoals de onvolprezen collega Badslippers vorig jaar uitvoerig deed, en dit ondanks een ongelukkig getimede nomi van Megaboob die als straf daarvoor traditiegetrouw door mezelve wordt genomineerd uiteraard; los daarvan vind ik Megaboob ook een bovenste beste peer die zich rechttoe rechtaan doorheen het clublandschap beweegt en daarbij op m'n goeddunken kan rekenen. Dat toen als nekschot gequote nomietje leverde ondergetekend joch de "zege" op vorig jaar, nou, waar de huidige laureaat dus erg trots op is, wel, ikke toen niet, nu niet, laat staan dat ik daar enigerlei glas op zou drinken enzo, tsjonge toch. Maar alla, ik vrees dat ik wel in meerdere opzichten de antipode ben van de overigens terechte winnaar dit jaar, laat daar geen misverstand over bestaan, cijfers liegen niet. Een verstandig man gezien z'n talenbeheersing, een kerk in het midden houdend man ook die met volgens hem controversiële puntenquota's strooit alsof het niks is, en dat subjectief noemen, erg vreemd vind 'k aangezien zijn eigen mening an sich toch objectief zou behoren te zijn denk ik dan maar, doch velen hechten meer belang aan de feelgood en bij iedereen op een goed blaadje staan, daar is weinig subjectiefs aan. Eénmalig ontmoette ik hem, éénmaal was er elders IM'end contact, en dat was duidelijk zat voorts. Continu met van dat gelal van geef respect en je krijgt het driedubbel terug en van die andere voorgekauwde lekker burgerlijke consensuscursustalk, daar moet ik toch behoorlijk lachen als dat komt van iemand die Paushallclubs afschuimt en aldaar meisjes bij de vleet neukt ter muntjesopwaardering in omstandigheden aan dewelke ik respect niet meteen zou linken, maar alla, dat zal wel aan mij liggen dan. 9/10 punten voor een dame die hem trachtte te upsellen said it all in my book, daar schiet 'k niks mee op, net als met die -tig andere topscores bij mokkels die generlei door weldenkenden als valabel worden ingeschat, een zoveelste bevestiging dat er gescoord dient te worden. Egal, elk z'n voorkeuren en appreciatie daarvoor, zoals ik WG toen via dat kortstondige interne mailverkeer meedeelde voorzie ik problemen met z'n puntenvalidatie als ie aan toppers toekomt...Doch egal, dat blijkt nu toch subjectief te zijn, leuk dat te weten...

Egal, over naar de orde van de dag:

satanic surfer levert met grote blijheid en genoegen de hem op onverklaarbare manier toegedeelde doornenkroon in en wenst de opvolger een uitermate gelukzalige tijd als trotse bezitter ervan, contrast moet er zijn!... not a nice time to be wearing it in my humble opinion, doch een welgemeende proficiat aan Wijze Grijze, de laureaat der FC 2013, en ter uitbreiding aan allen die hoge ogen gooiden deze editie... Voorts petje af voor Ace2 en z'n assistenten voor de ineenknutseling van dit ganse gebeuren en ik voorzie een verdere degressie voor mezelve...

Peace out!

Bluebear
5 januari 2014, 19:25
Continu met van dat gelal van geef respect en je krijgt het driedubbel terug en van die andere voorgekauwde lekker burgerlijke consensuscursustalk, daar moet ik toch behoorlijk lachen als dat komt van iemand die Paushallclubs afschuimt en aldaar meisjes bij de vleet neukt ter muntjesopwaardering in omstandigheden aan dewelke ik respect niet meteen zou linken, maar alla, dat zal wel aan mij liggen dan.

Ik proef een slecht verliezer. Aanpassen en socialiseren. Look who's talking !!! :moon: :thefinger:

rob45
5 januari 2014, 19:50
Ik heb WG in real life een aantal malen ontmoet in diverse clubs, waaronder ook PC Bochum en heb zelf waargenomen dat WG de dames met alle respect aanspreekt en ook zo met ze omgaat in welke club dan ook.
Hij geeft ze inderdaad heel hoge cijfers,maar zo is ook ZIJN belevenis. Hij schrijft met zijn hart en verzint er geen denkbeeldige zaken bij.
Met WG hebben we een waardige winnaar in alle opzichten,ook in het algemeen bezien.

En dan nog iets,niemand is hetzelfde,en dat is maar goed ook anders was het hier maar een saaie boel op het forum.

Bij deze ook mijn felicitaties aan WIJZEGRIJZE. Kerel geniet er van. :)

Dalton
5 januari 2014, 21:12
ACE2 heeft deze keer nog naar zijn grootvader geluisterd,die had mij namelijk 3 maanden geleden verteld op een reisje over de rijn zoals een oude zeeman dat betaamt dat WIJZE GRIJZE met kop en schouders boven de rest van de ijsberen uitstak.
Kan ook niet anders zoals hij de verhalen verteld en nog eens netjes de dames vermeld die hij aan de lopende band neukt hier op dit forum.
Van harte WIJZE GRIJZE met deze duidelijke overwinning,ik heb niet aan je getwijfeld maar dat kwam door mijn voorkennis van oude zeelieden onder elkaar.
ACE2 jij hierbij ook bedankt voor dit grootse spektabel waar je diverse dagen en nachten aan hebt gewerkt en nu op naar 2014.

Wijze grijze
5 januari 2014, 21:34
@Satanic Surfer.
Voel je vooral niet door de moral majority gedwongen me in de bloemetjes te moeten zetten. Ik zal het maar als het ultieme maximum aan felicitaties beschouwen die je uit je toetsenbord kon laten rollen. Muchas Gracias, merci beaucoup. Geen probleem insofern. “C’est le ton qui fait la musique”. Niet alles in de hele wereld is negatief; we hebben de voorspelling uit de Maya-kalender al lang overleefd, er komt vooralsnog geen wereldondergang aan. Doemdenken is zooooo 2012. Per slot van rekening wordt de Final Countdown door velen als een feestje - een jaarafsluiting - beschouwd en dan kom je met je reactie toch een beetje als een party-pooper over.

En om nu de eer door de meerderheid van de Ijsberenforumlezers tot Mr. Ijsbeer 2012 gekozen te zijn geworden als een doornenkroon te betitelen is nu ook weer een beetje een trap na. Waarom toch?

Ik respecteer en waardeer je schrijfsels, ondanks het dikwijls daarin geventileerde gesomber, geknoter en gemopper. De onderliggende informatie is nuttig. Je kritiek is menigmaal gerechtfertigt, maar vaak zie je door alle schaduwen de lichtpuntjes niet meer. Come on, man: “Carpe diem”! Het lijkt alsof je na sommige clubbezoeken zwaar depressief naar huis terugkeert. Een en al zelfkastijding. Hoeveel azijn kun je drinken en hoeveel citroensap verdragen. YOLO!

Tenslotte: mijn eigen mening is zeker subjectief (daarom is het ook mijn eigen mening); de buitenwereld mag dan beslissen of zij dat als objectief beschouwt. Maar ja, laten we hier niet ook gaan neuzelen of vervallen tot non-constructief geblaat, genitwit, haarkluiven, etcetera, en wat dies meer zij.

En nu weer verder met het feestje. Ik geef nog een rondje. Cheers, à votre santé en zum Wohl

Pfüat di, Servus und Ba Ba.

sofaking
5 januari 2014, 21:42
En nu weer verder met het feestje. Ik geef nog een rondje. Cheers, à votre santé en zum Wohl

Pfüat di, Servus und Ba Ba.
na zdrowie en γεια μας waren vorig jaar mijn favoriete cheers-wensen.
Ook nog gefeliciteerd, WG. :beerchug:

krukar
5 januari 2014, 22:10
Wijze Grijze proficiat, terechte winnaar, degenen die hem in real life hebben ontmoet weten waarom. Zijn verslagen zijn gedetailleerd en op waarheid berust, en dat is naar mijn mening precies wat recensies moeten zijn.

Bedankt Ace2 en alle andere die hebben meegeholpen aan wederom een telling van al die recensies e.d. Hulde voor het vele werk wat daarmee is verricht!

rmjhexe
5 januari 2014, 22:32
Eigenwijze grijze heeft frad Pitt verslagen!! Van harte!!

pietr21
5 januari 2014, 22:46
Wijze Grijze Gefeliciteerd!!! Je hebt het verdiend!

Hunziker
5 januari 2014, 23:02
Gefeliciteerd heren en bedankt voor de geschreven stukken in 2013.

Sjeufke
5 januari 2014, 23:21
Gefeliciteerd!

Wijze Grijze, je doet je naam natuurlijk eer aan: Wijs en Grijs ;) (vooral grijs :biggrin:) en dat betekent dat je veel kennis in huis hebt. Zo heb ik dat ook ervaren in H7 tijdens onze eerste kennismaking!

Wij hebben een date staan voor na januari. PC Bochum. Tja en dat betekent dat jij jouw kennis en ervaring gaat overdragen aan de 'jonkies' (godver was het nog maar zo). Ik zie er naar uit. Ik heb de beleving van een stadsgenoot nog altijd op mijn netvlies staan. Daarnaast lees ook andere recensies.
Ik ga het ervaren! Ik zal mijn beleving uiteraard op dit forum delen.

Kunt waal jot

d'r Njaktjuut

Badslippers
6 januari 2014, 00:50
Je hebt oproerkraaiers, raddraaiers, psycho's, zwaarmoedige azijnzuipers, kontenlikkers (oe wat lekker !), provocateurs, stille krachten, rasoptimisten, fatsoensrakkers, leuteraars, de roze-bril-kijkers, de-hiep-hiep-hoera-jodelaars, etc etc en je hebt Wijze "Eminence" Grijze. Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is en de een valt meer in de smaak dan de ander. Het leven is en blijft onrechtvaardig.

Kerel, je hebt deze prijs dubbel en dwars verdiend. Zet die kroon op je hoofd en draag hem met trots. Het gaat hier nergens om en tegelijkertijd gaat het hier om alles. In die singulariteit (wat gebruik ik dat woord toch graag) posten wij wat berichten en denken soms dat we daarmee de wereld kunnen veranderen. Hoe hilarisch. Het goed bedachte keurmerk "Sex-Approval" heeft eeuwigheidswaarde, althans hier op het forum. Daarbuiten moeten wij ons behelpen met "Kemakeur, HKZ-certificering" of "Fair Trade". Het mooie van het "Sex Approval" keurmerk is dat wij daar zelf punten aan kunnen toevoegen of aftrekken. Ideaal dus.

Ik heb genoten van je berichten en de bijbehorende foto's. In de clubs ben je een man met stijl en op de kamer . . . nou ja, net zo'n viezerik als wij allemaal. Geniet van je prijs en van je roem maar loop niet te lang met een stijve rond. Morgen gezond weer op . . . ja op wie eigenlijk? Bonny? Natasha? Katja? Maakt niet uit, leef je uit. Groetjes.

Ace2
6 januari 2014, 12:56
WIJZE GRIJZE IJSBERENKONING

Van onze Aprovalredactie
Wijze Grijze is de nieuwe ijsberenkoning. De ijsbeer is op 5 januari gekroond tot de beste in The Final Countdown 2013 . De kleurrijke Bad Pritt boog na een korte, spannende strijd met ‘Gray Bear’.

Wijze Grijze is voor het eerst kampioen van The Final Countdown en mag na de overwinning een vrijkaartje bijschrijven. Hij kwam daarmee uit op een totaal 429 punten over het afgelopen jaar. Ruim honderd punten meer dan de nummer 2 en 3. “Eigenlijk was er geen sprake van een strijd” glimlacht Wijze Grijze “het is dat Ace2 zo moeilijk deed om er nog iets van te maken” Bovendien voegt hij zich bij grootheden als SFL, Badslippers en Satanic Surfer. “Of zij voegen zich bij mij” glimlacht Wijze Grijze .
Net als het hele jaar schoot 'Gray Bear' uit de startblokken. De eerste 9 maanden hengelde hij in no-time een top-5 positie binnen, die hij niet meer zou af staan. “Je zag aan de fluctuaties bij anderen dat de constante positie van Wijze Grijze een teken van kracht was” analyseert SofaKing. Het gemiddelde van de anderen bleef ver achter en bovendien faalden zij te vaak met een nutteloze recensie. “Wijze Grijze gaat voor kwaliteit in plaats van kwantiteit” merkt Mr Pussy op “ik doe dat ook, daarom nomineer ik hem zelden, maar als ik het doe, doe ik het echt goed”
Even leek het erop dat hij na de zomer in de problemen zou komen. Hij zakte wat weg van de eerste positie en leek niet in staat terug te komen met sterke recensie. “Ik dacht dat ik weinig last van zo’n grijsaard zou hebben” mokt SFL. “Mijn focus lag op de fans van Ace2, maar toen ik die in kaart had gebracht was ik snel klaar met focussen.” Ook Badslippers is onder de indruk: “Fantastisch. Als ik in een rijtje met hem wordt genoemd, dan geeft dat mijn overwinningen uit het verleden nog meer status.” Daar kan Satanic Surfer zich wel in vinden. “Het moet natuurlijk wel een select clubje blijven die echt wat te melden heeft. Wijze Grijze is zo iemand”

Zenuwen
Met nog 2 maanden voor de einduitslag zakte het spel van Wijze Grijze wat in. De ijsbeer verzuimde de klus te klaren, toen SFL slordig werd. Ook Bad Pritt toonde veerkracht en kwam dichterbij met 2 superrecensies. “Ik word beschuldigd van matchfixing?” vraagt Bad Pritt “ik weet van niets, mijn naam is Bad Pritt” Even was onduidelijk wat het gedraai en gesjoumel van Bad Pritt voor invloed op de einduitslag had.
Wijze Grijze herpakte zich op tijd en eiste met zijn eerste de beste recensie in december zijn eerste titel op. Daarop kreeg het uitzinnige forum nog één keer de zo typerende vreugde-uitbarsting van Wijze Grijze te zien.

Wijze grijze dankt forum

Op emotionele wijze heeft Wijze Grijze het forum bedankt: “Adieë tsezame” was zijn laatste dank. Terwijl hij sprak van bekroning, een enerverend jaar, Chivas Regal Gold Signature stroomden ook de dankbetuigen van andere ijsberen binnen. Wijze Grijze wordt als terechte winnaar gezien, of zoals Dalton het verwoorde: de verwachte winnaar. Dalton had echter inside information. Tevens toonde Wijze Grijze zich sportief door ook zijn tegenstanders te bedanken. “Zonder tegenstanders heb ik niets om van te winnen” schijnt gezegd te zijn, al wil WG dat niet bevestigen voor de camera.

Satanic Surfer draagt doornenkroon over

Met een nieuwe winnaar wordt ook afscheid genomen van een oude winnaar, bekend als Satanic Surfer. Of beter gezegd een uittredende “laureaat van cijfergedoe” . Satanic Surfer geeft aan met blijheid deze kroon over te dragen. Toch ontstaat na deze overdracht enige onrust op het forum over de toekomst van Satanic Surfer, SS voor vrienden als gevolg van zijn slot: “en ik voorzie een verdere degressie voor mezelve...” Het forum wordt in opperste verwarring achtergelaten.

Peace Out

zo 05 jan 2014,
'WG' krijgt telegram van Willem2

Ijsberenkampioen Wijze Grijze heeft een telegram van forumfuhrer Willem2 gekregen. Dat zei 'WG' zondag voor de huldiging in zijn favoriete club LR. Ook kreeg hij een telefoontje van moderator Big30. “Erg leuk” laat Wijze Grijze weten “als je ze zo spreekt, lijken het net gewone ijsberen”

Wijze Grijze: 'Echt gaaf dit!'

Ook plant het forum een kunstpenis van 40 cm. voor 'Gray Bear'. De penis zal in het voorjaar worden geplant en komt naast die van het kunstwerk van Miss Ijsbeer 2013 te staan. De club waar dit alles zal plaats vinden wordt later bekend gemaakt.
Wijze Grijze zal in januari een tour maken langs diverse clubs om felicitaties in ontvangst te nemen. “Ik ben nog in onderhandeling over vrijkaartjes” zegt Wijze Grijze. Tevens zal hij op een podium in PHG worden gehuldigd door een blow job van Louana. Het is nog onduidelijk of daarbij een FT hoort. Naar verwachting zullen honderden forumleden hierbij aanwezig zijn. “Ik moet ook zeggen dat het een aantrekkelijk schouwspel zal zijn.” voegt Wijze Grijze daar aan toe. MichelJ tempert de verwachtingen. “Het is nog niet zeker dat Louana in PHG terug komt. Jansen is druk bezig een communicatielijn op te zetten. Er wordt van ons verwacht dat die lijn ook gebruikt kan worden voor cocaine transport. Daar werken wij niet aan mee. Wij zijn tegen drugshandel, maar voor vrouwenhandel. Daar lijkt een compromis wel in te vinden zijn.”
Wijze Grijze werd zondagochtend kampioen in The Final Countdown door in de eindstrijd Bad Pritt te verslaan. Hij werd er een vrijkaartje rijker van.

Wijze grijze: 'Satanic Surfer komt terug'

Van onze WetPussytredactie
Wijze Grijze pakte zondagochtend de titel in The Final Countdown en loste daarmee Satanic Surfer af als nummer één van het forum. Satanic Surfer stelde teleur met zijn 17e plaats. De nieuwe kampioen vlakt Satanic Surfer echter in zijn geheel niet uit voor de komende jaren. “Ik verwacht dat Satanic Surfer zal uit groeien tot een belangrijke kriticaster van allerlei clubs en dames waarvan wordt verondersteld dat het allemaal wel goed is” licht Wijze Grijze toe. “Zijn mening zal leidend voor veel ijsberen worden”

"Natuurlijk komt Satanic Surfer terug", zei Wijze Grijze tegen Banga Sports. "Hij is nog steeds de grote man op het forum. Hij is een keer kampioen geworden. Ik ben erg blij met deze titel, maar ik denk niet dat er ooit iemand zal komen die deze prijs zo vaak zal pakken als Badslippers dat heeft gedaan. 2x eerste en een keer nipt 2de. En dat 3 jaar achter elkaar” MegaBoob spreekt ook zijn bewondering uit. “Als Badslippers schrijft, luistert het forum”
Badslippers verloor op de laatste dag van The Final Countdown van de jonge Aamu en liet sindsdien nog wel van zich horen. In reactie op de nieuwberichten van The Final Countdown persifleerden diverse ijsberen die nieuwberichten. “Badslippers sprong er gelijk in positieve zin uit en bewees in 1x dat die 7de plaats veel te laag is voor een topper van zijn kaliber” meldt Mr Pussy. "Badslippers is een fenomenale schrijver en een goede vent", zegt MegaBoob over misschien wel de beste schrijver van het forum. "Maar op dit moment gaat het niet om Badslippers, maar om Wijze Grijze. Hij heeft gewonnen en is de nieuwe nummer één van het forum. Hij is de 1000cc onder de ijsberen."

zo 05 jan 2014,
Bad Pritt: 'Een geweldige finish'

Van onze barebacktredactie
Bad Pritt sprak na het behalen van de titel door Wijze Grijze van het "belangrijkste moment van zijn leven. De ijsbeer presteerde het om vanuit een kansloze positie uiteindelijk 2de te worden. Dit alles werd veroorzaakt door 2 weergaloze recensies in november, waarvan een zelfs 30 nominaties kreeg. “Daar zit een luchtje aan” zegt BlueBear “en dan bedoel ik niet dat hij ijsberen heeft gemaild hem te nomineren, maar wel die vervelende strontgeur” Ook uit andere bronnen wordt bevestigd dat sprake zou zijn van matchfixing. “Ik wist niet dat Bad Pritt een Chinees was?” laat een verbaasde Don Rudo weten.

"Ik hoop dat ik nog veel meer BRvdM’s kan winnen", keek Bad Pritt na zijn glorieuze inhaalrace in Panthera ook alvast vooruit. "Ik begon matig, maar toen ik in november die 30 nominaties kreeg, besefte ik dat ik dicht bij de top moest kunnen komen en toen sloegen de zenuwen toe.". Van de zenuwen kwam er geen noemenswaardige recensie meer uit d epen van Bad Pritt, alleen wat cijferij.
"Het gaat er niet om hoe je begint, maar hoe je het afmaakt. Als je dan een goed genomineerde recensie plaatst om het duel te beslissen, is dat een grote opluchting. Er viel een grote druk van schouders. Het was de shot van het toernooi. Een geweldige finish. Helaas kon ik het net niet helemaal afmaken."

Nachtelijke controle Wijze Grijze

Van onze BackMonsterTerrortredactie
Wijze Grijze dacht na het behalen van de titel zodagochtend een mooi feestje te vieren, maar dat zat er nog even niet in. De ijsbeer moest naar de dopingcontrole: "En daar heb ik tot drie uur gezeten."

"Ik moest gewoon een potje sperma doneren, maar pas de vierde keer was het goed", vertelde Wijze Grijze tegen Radio Horny Adventures. “het ging moeizaam. Het is ook weinig opwindend als Big30, Willem2 en MichelJ je zitten aan te kijken, met hun i-phones filmend” "Vorig jaar moest ik ook en toen vond ik het erger, omdat ik geen rol van betekenis in The Final Countdown had gespeeld."
"Wij controleren op middelen om je concentratie te verbeteren en op bètablokkers", aldus MichelJ.

zo 02 jan 2014,
'PietjePik Mighty Dick'

Van onze Gangbangredactie
Het forum is lovend lovend over nieuwkomer PietjePik, op de dag van de triomf van Wijze Grijze in The Final Countdown. PietjePik werd vijfde. “Een ongelofelijke prestatie” licht BlueBear toe “En dan heeft hij nog maar een fractie van zijn pornosuccessen op schrift gezet”. Ook NLNU laat weten diep onder de indruk te zijn. “Met hem had ik geen rekening gehouden. Dat heeft mij een positie gekost. Dat is jammer, want normaal kost mij een misrekening 50 euro”

The Rape Mirror spreekt van "een wisseling van de wacht." Hiermee doelt de krant op de vroege uitschakeling van Satanic Surfer, die de nummer één-positie kwijtraakt aan Wijze Grijze. Ook de opkomst van PietjePik en Aamu passen in deze trend. Van de vergeven vrijkaartjes inde top-7 waren slechts 3 oud gedienden: Badslippers, SFL en Ace2. “Hier wordt een tijdperk afgesloten” zucht MdbG “Het werd tijd. In clubs worden de vrouwtjes ook bij tijd en wijlen gewisseld, anders was PHG nu een bejaardentehuis” “Daar is wel een doelgroep voor” zegt Don Rudo [/B]“al weet ik niet of die doelgroep ze ook nog levend wilt neuken?”
Volgens The WetGuardian waren de nieuwkomers simpelweg te goed voor de oudgedienden. "Het zag er nooit naar uit dat de knasse knarren potten konden breken", onderschrijft IamLoney. Rob45 bestrijdt dat: “Het leek in aanvang tussen SFL en Ace2 te gaan. En ook Badslippers hing nog lang aan de kar. Toch 3 oudgedienden”
The Cock Mail noemt PietjePik 'Mighty Dick.' De krant schrijft verder dat veel oudgedienden kansloos waren. Aamu en PietjePik worden verfrissend genoemd, net als de sexaprovals van Wijze Grijze. De krant is verrassend positief over het nummeringssysteem: “Objectief en informatief”
The Sunday Gangbang merkt op dat Wijze Grijze en Bad Pritt haast hadden om terug naar hun woonplaats te trekken, maar prijst ook de vechtlust van MegaBoob en Little Joe.

'Boy69' ten onder

Van onze FKKredactie
BRUGGE -
Boy69 ligt eruit. De ijsbeer slaagde er niet in stand te houden in ht slot van The Final Countdown. Lange tijd zag het er naar uit dat hij in de prijzen zou vallen. Bij Het Wedkantoor van Ace2 stond hij goed genoteerd. In een matig najaar bleken andere ijsberen net te sterk. “Ik snap niet dat iemand met minder dan 500 fysieke contacten in aanmerking komt voor een vrijkaartje. Zoiets had zwaarder moeten door wegen in de formule” klaagt Boy69.

Boy69, die aan het slot nauwelijks zijn draai kon vinden, stond lange tijd in de positie voor een vrijkaartje, maar Aamu en PietjePik knokten zich langszij. De populaire veelneuker won in de laatste maanden te weinig nominaties en verdiende daarmee geen plek in de top-7. “I’ll be back……” gromde Boy69 “but First number 600”

zo 05 jan 2014,
Wijze Grijze: 'Ik wil hen slopen'

Van onze DoggyStyleredactie
Wijze Grijze heeft erg veel zin in nieuwe confrontatie met andere veel geprezen nieuwkomers. "Ik wil hen slopen", zei 'WG' tegen onze reporter over zijn tegenstanders: Aamu, PietjePik en Bad Pritt.

"Aamu is een sociale jongen. Dat hij zo gekleed gaat komt omdat iedereen een witte badjas aan moet, maar het is zijn keuze. Hij heeft het forum laten zien dat hij gewoon heel goed kan schrijven", aldus Van Wijze Grijze. "Maar de volgende keer is het anders, dan wil ik hem slopen."
"We hebben een groot deel dezelfde gemiddeldes gekregen, maar ik denk dat ik op de belangrijke momenten iets verder ben. Ik heb ook meer ervaring en dat ga ik gebruiken in 2014", aldus Wijze Grijze. Overigens weet Wijze Grijze maar al te goed wat slopen is. In het slot van The Final Countdown maakte hij eerder al gehakt met SFL en Ace2.
De robuuste 'Gray Bear' kwam vorig jaar nog niet ver, maar was pas te laat in het seizoen actief geworden. „Ik weet wat het is om te verliezen. Dat is niet fijn, maar wel een goede ervaring. Het helpt je ook verder. Dat heb ik afgelopen jaar wel laten zien, dat was voor mij een superjaar. Ik hoop dat ik dit jaar meteen goed kan beginnen door de beste recensie van de maand over januari te winnen.” Wijze Grijze weet dat hij bij winst zijn concurrenten gelijk een klap toe dient..

Sphinx: 'Petje af voor Ace2'

Van onze ZZPTopredactie
"Ik neem mijn petje af voor Ace2", reageerde Sphinx na afloop van de uitslag van The Final Contdown. Sphinx werd 12de, waarmee zelfs de top-10 haalde.
"Ik lijd al weken aan slapeloosheid, maar sinds het aftellen is begonnen kan ik mijn ogen niet meer open houden", vervolgde Sphinx. Het werd zondagochtend pijnlijk duidelijk toen Sphinx na 12 uur slapen bij het open van The Final Countdown direct moest gapen. “Welterusten” waren zijn laatste woorden tegen onze verslaggever ter plaatse.

'IamLoney was zichzelf niet'

Vele ijsberen leken lange tijd net de mindere van IamLoney, maar uiteindelijk eindigde onze eenzame ijsbeer 11de. Vooral nieuwkomers zetten hem de voet dwars richting vrijkaartjes.
"Ik had er in de eerste maanden uit kunnen vliegen, maar vanuit de LR-clan werd ik op de been gehouden” vertelde IamLoney, die de laatste maanden nauwelijks won. "Maar als je je kansen krijgt, moet je die pakken en dat deed ik niet"
"Ik voelde me geen enkel moment geweldig", vervolgt IamLoney na zijn verrassende duikeling op de ranglijst. "Ik bleef erin hangen, omdat ik mijzelf niet was. Normaal hang ik in natte poesjes. Ik denk dat ik in de war was”
IamLoney stuit niet uit dat hij volgend jaar wel goed zal scoren. “In LR gaan wij met hem overleggen wat hij wel en niet moet schrijven” verklaart Bosco. Ook bij Little Joe behoort IamLoney tot de favorieten. “Ik heb hem aan het werk gezien, alleen de meisjes werden er wat moe van toen hij telkens opnieuw wilde beginnen als de verhaallijn dat noodzakelijk maakte”

NLNU: 'Het is mijn beurt'

Van onze Seniorentredactie
NLNU kijkt met vertrouwen uit naar 2014. Daarin strijdt hij wederom mee om eeuwige roem. NLNU weet de laatste jaren een constante topprestatie te leveren, maar komt net tekort voor de absolute top. “Ik nam het niet serieus. Ik dacht dat het een grapje was, maar nu ik zie hoeveel vrijkaartjes te verdienen zijn zal ik beter mijn best doen.” Teiresas sluit niet uit dat NLNU best eens om de prijzen mee kan doen. “Ik vind hem goed en in een breed perspectief schrijven. Hij voegt iets toe aan het forum. Zijn Thailandepos trok veel bekijks. Als hij zoiets weer weet weg te zetten dan verwacht ik een top-5-notering voor NLNU."
"Het zou geweldig zijn voor mij om te winnen en ik geloof ook dat het mijn beurt is. Het is het grootste in beloning voor je recensies en ik weet dat ik ook nummer één van het forum kan worden, maar ik wil niet te ver vooruitkijken", zei NLNU. KnakTuut zegt NLNU te volgen. “Ik heb die tip gekregen van Picasso1”
Niet iedereen is het daarmee eens. TooSlow zet zijn geld op anderen. “Ik verwacht veel van Bad Pritt.” De vraag is echter of TooSlow niet tot de verrassingen van 2014 gaat behoren. “Ik zie de krantenkoppen al voor mij” droomt TooSlow: “TooSlow eerste na enerverend gevecht met KnakTuut en Mr Pussy”

Rob45 zwaar teleurgesteld

Van onze BlackPussyredactie
Rob45 baalde vreselijk van zijn onnodige klassering. Na stabiel ronde 15e positie te hebben gezeten eindigde hij uiteindelijk op de 22e plaats.

"In de laatste maanden schreef Rob45 minder en produceerde geen dubbels meer", analyseert Big30 “Ik vrees dat hij teveel heeft vertrouwd op de populariteit van SFL” TeireSas wijt het meer aan gemakzucht. “Sommige talenten kunnen de weelde van succes niet aan en breken uiteindelijk niet door” “Ik breek door menig maagdevliesje” bromt BlueBear “Vorige week nog in PHG”
De dreun kwam hard bij Rob45 die rekening had gehouden met een positie tussen de 10de en 15de plaats. "Ik heb hier heel hard voor geschreven, om er dan 22e te worden, is zeer teleurstellend."

Final Countdown ten einde

Het is weer voorbij die Final Countdown. Wederom heeft een schitterende schrijver gewonnen en wederom zijn nieuwe schrijvers naar voren gekomen, wederom hebben goede schrijvers hun beste kunnen weer laten zien. Misschien dat de formule niet klopt, misschien dat er fouten in de tellingen zitten, maar wat maakt het uit. Wijze Grijze is een winnaar waar toch iedereen mee kan leven. Dat Wijze Grijze in het zonnetje is gezet is echter alleen mogelijk geworden door 1 ijsbeer en dat is Hunziker. Die een hele week heeft opgeofferd om de eerste 6 maanden te rubriceren. Zonder Hunziker geen Final Countdown. En voor de laatste maal een buiging en een applaus voor een ijsbeer:

[B]HUNZIKER BEDANKT

masseurke
6 januari 2014, 14:19
WG, vaak met plezier je stukjes gelezen. Ook het daarbij geleverde fotomateriaal kan ik appreciëren, zo heb je me wellicht ongewild op een heerlijke Poolse (Kaïssa) gezet https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33329-Kaisa-(Poolse)-ex-Adelina-Samya&p=302208#post302208 en dat heb ik me niet beklaagd... DANKE, DANKE, DANKE...

Maar vooral; GRATULIERE!

Masseurke

Piet Plezier
6 januari 2014, 15:52
Wat een onzin allemaal.........
Hier op het forum kun je alleen wat winnen als je overdeven verhalen schrijft. .......
En iemand die veel informatie brengt in 2 zinnen met 300 berichten per jaar zal nooit wat winnen.......
Maarja het is niet anders..........

Teiresas
6 januari 2014, 15:53
Mijn felicitaties bij deze voor de méér-dan-terechte winnaar WG ! Proficiat! Volledig verdiend! Een jaar met een hoge productie van kwalitatief sterke schrijfsels deed je met kop en schouders boven je collegaberen uitsteken! Geregeld vraag ik me af waar je de tijd en de stamina vandaan haalt om zo veel sessies succesvol tot een eind te brengen. Ik hoop dat je me dat 'in person' eens uit kunt leggen...

Verder mijn grote dank voor Ace2 en Hunziker voor de vlekkeloze organisatie waarin ongetwijfeld weer zeer veel tijd is gaan zitten. Hulde!

Tot slot wil ik nog wel even kwijt dat ik blij ben dat de uiteindelijke nr.2 niét de winnaar is geworden. Ik zal wel overdreven veel waarde hechten aan eerlijkheid (vandaar dat ik me in P6 land zo thuis voel...) maar een verkiezing tot IJsberenkoning van het Jaar op basis van ronselarij, manipulatie en gesjoemel vind ik toch wat te ver gaan.
Het lijkt mij dat de nr.2 al dat gedoe ook helemaal niet nodig heeft, want zijn stukjes zijn kwalitatief alleraardigst. Mogelijk dat als hij zich wat minder recalcitrant en wat respectvoller opstelt jegens anderen, dat hij volgend jaar een toppositie kan behalen zonder de trucendoos open te gooien. Ik zal er wel redelijk alleen in staan, maar moest 't toch even kwijt...

Willem2
6 januari 2014, 17:02
Wat een onzin allemaal.........
Hier op het forum kun je alleen wat winnen als je overdeven verhalen schrijft. .......
En iemand die veel informatie brengt in 2 zinnen met 300 berichten per jaar zal nooit wat winnen.......
Maarja het is niet anders..........

Ja, wat jij hier schrijft is inderdaad onzin.
Zelfs jij hebt in December met een "overdreven" verhaal wat gewonnen ;) . En er zijn er velen met kleine berichtjes of helemaal geen noemenswaardige berichten die wat winnen :eek:
Dus het is wel anders dan dat jij hier voorstelt .....

Voor de rest is de Final Countdown een zeer grappig bedoeld tijdverdijf ....

:wink2:

Iamlonely
6 januari 2014, 17:03
Lang leve de koning! Lang leve Wijze Grijze een dikke proficiat van mijn zijde!

Nu moet mij overigens wel iets van het hart, vanmiddag ben ik benaderd door Mathijs van Nieuwkerk of ik contact met je wilde leggen in verband met een aflevering van DWDD College! Het lijkt me een briljant idee! Ik zie het zoals ze het in de paardensport noemen ANKY effect voor me!
Ik voorzie een grote toekomst voor jou beste vriend, een man die op de barricades springt voor de hoerenloperij en niet zo´n figuur als Rob Oudkerk die het forum hookers.nl ineens van duizenden bezoekers voorzag! Nee, nee onze koning pakt de zaken veel grootser aan!

De uitzending zal miljoenen Nederlanders aan de buis gekluisterd houden! Pauschalclubs, Fkk´s en saunaclubs zullen deze dag massaal gesloten zijn en hebben gezamenlijk een kroeg afgehuurd in Venlo om met zijn alle deze uitzending te bekijken! In de reguliere uitzending van DWDD zullen Badslippers, Ace2 en SFL het klootjesvolk vast opwarmen met een paar anekdotes! Nelly Freida één van de gasten in de reguliere uitzending drijft zowat van haar stoel en heeft voor de voorzichtigheid bekend ze met het schaamrood op haar kaken een incontinentieluier aangedaan! Ze legt uit dat de scené in Flodder met Tatjana Simic oooh buurman wat doe je nou er heel anders uit had gezien met de hedendaagse kennis van Wijze Grijze. De Westergasfabriek in Amsterdam was binnen no-time compleet uitverkocht! Er is een speciaal vak voor bekende nederlanders en ijsberen gereserveerd anders konden wij niet eens getuige zijn van deze historische gebeurtenis!

Sylvie van der Vaart, Sylvana Simons, Tanja Jess, Gigi Ravelli en brave huismoeders Chantal Janssen en Linda de Mol hebben zich aangemeld als studieobject c.q. paspop voor Wijze Grijze. Voor de uitzending diende er nog een kort geding aangespannen door de SGP, die eerst via Kamervragen uitzending probeerde te voorkomen! De rechter wou echter ook weleens weten hoe het kon dat deze Wijze Grijze het zover geschopt had! Via extra journaals worden wij op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen in Amsterdam ik zie oma's en brave huismoeders die al 2 dagen voor de Westergasfabriek slapen om de beste plaatsen te bemachtigen om maar niks van dit college te hoeven missen!

Op de radio bij het voorlezen van de files voelt de beste man die deze taak gegeven is zich een nietsnut, s' middags had er nog nooit zoveel file gestaan maar nu stond er geen eentje tussen vijf en acht uur s'avonds. Heel Nederland moest en zou voor de buis zitten, nog nooit waren er zoveel ziekmeldingen, werden zoveel conducteurs bedreigd omdat de treinen vertraging hadden, hapjes en drankjes voor een gezellige avond vlogen de supermarkten uit het was een complete massahysterie!
En dan het onvergetelijke moment de tune loopt en vanuit de spotlights verschijnt hij, de wijze grijze man met zijn onafscheidelijke snor!
Hij draagt een spierwitte badjas, een paar gepoetste slippers, heeft zijn zak nog even laten scheren bij de grimeuse en draagt met trots de van Satanic Surfer overgenomen doornkrans!

In woorden en termen zoals alleen hij dat kan verteld hij zijn toehoorders over zijn avonturen! De bakvisjes, oma's, huismoeders, milfs, slettenbakken schreeuwen het uit bij het minste of geringste wat onze koning verteld! Toestanden die alleen the beatels, rolling stones of doe maar in onze land eerder voor elkaar kregen! Gerard Joling en Gordon reageren een dag later in RTL Boulevard dat ze na het horen van zoveel lekkers direct hetrosexueel zijn geworden! Onno Hoes wordt de volgende dag op de gevoelige plaat vastgelegd terwijl hij met een tienermeisje tongzoent in een Maastrichts hotel! Alle kijkcijferrecords worden gebroken, de WK finales van 1978 en 2010, de WK finale darts van 2013, de EK finale van 1988 of de inhuldiging van Koning Willem-Alexander ze zijn geen partij voor onze Wijze Grijze!

Hij krijgt een column in diverse vrouwenbladen Viva, Mijn geheim, Libelle, Margriet en trekt heel de bladenmarkt uit het slop! De telegraaf is compleet uitverkocht op de dagen dat Wijze Grijze zijn column daar in verschijnt! Biologieboeken worden herschreven en gynaecologen worden op bijscholing gestuurd bij de master! Zijn Wijze Grijze sexapproval wordt cultureel erfgoed en voor de Nederlanders net zo normaal als de stelling van Pythagoras!
Ambtenaren van de burgerlijke stand informeren bij aanstaande echtparen naar de score, mocht deze onvoldoende zijn dan kan er niet getrouwd worden zo wordt opgenomen in de Grondwet! Wijze Grijze struint het land af en geeft lezingen bij grote bedrijven, topmanagers en bankiers worden er op gewezen dat een beetje neuken zo slecht nog niet is!

Grote merken staan in de rij om hem als reclameobject te gebruiken! Hij verplaatst zich in een gesponsorde Mercedes S-klasse met chauffeur want the best or nothing!
Speelt de tegenhanger van Jules Deelder en vervangt per direct Bram Moszkowicz in Robijn doet de was bij...natuurlijk Wijze Grijze!
Fisherman's Friend neemt een nieuwe commercial op waarin we WG snoepjes uit zien delen, hem de club zien verlaten en daarna alle meisjes inclusief de theke in tranen uitbarsten! Sterk Spul!
Durex en Gillete brengen een specialeWG lijn uit! En van Bommel komt met een speciale slipperlijn op de proppen!
De KLM meldt zich ook als sponsor ten eerste omdat WG in een week meer hole in ones slaat dan Joost Luiten in zijn hele leven, en ten tweede onder het mom van Cause Related Marketing om WG de mogelijkheid te bieden om ook eens in Thailand, Cuba of Brazilië van bil te gaan!

Ook in het buitenland is deze massahysterie niet onopgemerkt gebleven! Madonna wil WG per direct als personal trainer! Miley Cyrus wil met WG een potje kogelslingeren en Kim Kardashian sms't allerlei sexy foto's naar WG en vraagt of ie misschien nog tips heeft voor haar seksleven!
David Guetta, Jan Smit en zelfs BZN herenigd zich en brengt een plaat uit als ode aan Wijze Grijze! De master zelf is inmiddels in Hollywood aangekomen voor besprekingen over het verfilmen van zijn leven! S'avonds gaat hij op stap met Charlie Sheen en Justin Bieber! Premier Rutte belt hem dagelijks voor advies, maar heeft ondanks het openstellen van de grenzen voor Roemeense en Bulgaarse nog steeds geen partner gevonden!

[B]Wijze Grijze[/B het is je van harte gegund jongen, zo zie je maar deze titel KAN meer verschil maken als het winnen van de Oudejaarsloterij! :)

P.S. mocht iemand zich afvragen waar ik ga kijken, ik zit in Venlo in de kroeg bij al die meisjes want daar is ook een afterparty!;)

Badslippers
6 januari 2014, 18:57
Ha ha, die IamLonely toch. Meesterlijk stukje. Ik verslikte me bijna in mijn koffie.

Piet Plezier
6 januari 2014, 19:36
Voor de rest is de Final Countdown een zeer grappig bedoeld tijdverdijf ....

:wink2:

wat je maar grappig vind.......
ik weet wel dat er hier altijd kritiek komt als je het ergens niet mee eens bent........
dat is al jaren zo en zal altijd zo blijven......

too slow
6 januari 2014, 22:17
Sylvie van der Vaart, Sylvana Simons, Tanja Jess, Gigi Ravelli en brave huismoeders Chantal Janssen en Linda de Mol hebben zich aangemeld als studieobject c.q. paspop voor Wijze Grijze.

Een elitehoer als Sylvie lijkt me wat buiten het budget van WG. Misschien kan W2 een nummertje met haar sponsoren, we hebben het tenslotte wel over de winnaar van 2013. Ik ben zeer benieuwd naar haar slet-approval:biggrin:

En nu maar afwachten of we ook in 2014 weer 50 tinten grijs voorgeschoteld krijgen...

aamu
6 januari 2014, 23:03
Sylvie lijkt me inderdaad wel een 100-Euro meisje ;)

Mr Pussy
7 januari 2014, 07:49
Sylvie lijkt me inderdaad wel een 100-Euro meisje ;)

Haha, die weet niet eens meer wat 100 euro is. :wink:

seqoya
7 januari 2014, 15:41
trots op mijn 25e plaats hahahaha ik ben ff paar weken offline geweest met de vakantie. nette jongen uitgehangen en neef Ace2 appte al dat ik 25e was geworden..ik zei is dat zo bijzonder dan...ja zei hij dat is een eervolle plek...dus even alles hier doorgelezen en moet zeggen ben er blij mee... volgend jaar ga ik voor de top 10 ;)

Mannen allemaal een top 2014 gewenst .. de 13 is uit het jaartal dus het kan alleen maar beter !!

Ace2
8 januari 2014, 20:53
De uitslag bij Het Wedkantoor van Ace2 is bekend gemaakt: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36375-HET-WEDKANTOOR-VAN-ACE2-(2013)&p=351500#post351500

6242

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33108-De-Stripboekenverzameling-van-Ace2&p=351289#post351289

Ace2
12 januari 2014, 20:04
6 vrijkaartjes zijn uitgedeeld in The Final Countdown en 3 vrijkaartjes zijn weg gegeven in Het Wedkantoor van Ace2. Dan houden wij nog 1 vrijkaartje over: de zogenaamde wildcard. Deze wildcard is bedoeld voor een ijsbeer die buiten de prijzen is gevallen, maar toch in het zonnetje gezet mag worden. Hier ligt geen wiskundige formule aan te grondslag. Het is zoals Badslippers schreef: door iemand te laten winnen, laat je ook iemand verliezen.

In de beste recensie van de maand nomineren voornamelijk de ijsberen die zelf kans maken om nominaties te krijgen. Natuurlijk geldt dat niet voor iedereen, maar degenen die structureel nomineren zijn vaak ook degenen die ook nominaties krijgen. Wellicht zit daar een stukje eigenbelang in. Natuurlijk is dat niet bij iedereen zo. Er zijn ook ijsberen die structureel nomineren, maar zelf geen kans maken op nominaties en de daarmee samenhangende vrijkaartjes. 1 van die ijsberen krijgt de wildcard van 2013 als dank voor zijn structurele bijdrage in de beste recensie van de maand en dat is:

GIGNNL

62896290

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33108-De-Stripboekenverzameling-van-Ace2&p=352107#post352107

Badslippers
12 januari 2014, 20:28
In mijn ogen een zeer terechte winnaar. Nomineert altijd met een gezonde dosis humor en wat ferme kwinkslagen.
Proficiat kerel.

rmjhexe
26 december 2014, 13:32
geen final countdown 2014 valt me ineens op! :heul::angst::wand:

Piet Plezier
26 december 2014, 13:46
geen final countdown 2014 valt me ineens op! :heul::angst::wand:

er zijn erger dingen aan de hand in de wereld,als geen final countdown.

Dalton
26 december 2014, 13:58
er zijn erger dingen aan de hand in de wereld,als geen final countdown.

Het ergste wat een ijsbeer kan overkomen is neuken zonder kut.

Piet Plezier
26 december 2014, 14:06
Het ergste wat een ijsbeer kan overkomen is neuken zonder kut.

nee Dalton dat zie jij verkeerd.
neuken zonder lul dat gaat niet,een vrouw heeft tenslotte nog wel meer gaten.

Teiresas
9 december 2015, 12:31
Gaat Ace2 de aloude ijsbereneindejaarstraditie 'The Final Countdown' (mét aanpalend wedkantoor!) na een jaar in gebreke te zijn geweest weer nieuw leven inblazen??
Of dragen we deze competitie vol heerlijke ijdeltuiterij en afgunst definitief ten grave?

Gezien zijn afgenomen schrijvelarij heeft hij tijd zat zou je denken... ;)

Ace2
9 december 2015, 17:49
Gaat Ace2 de aloude ijsbereneindejaarstraditie 'The Final Countdown' (mét aanpalend wedkantoor!) na een jaar in gebreke te zijn geweest weer nieuw leven inblazen??
Of dragen we deze competitie vol heerlijke ijdeltuiterij en afgunst definitief ten grave?

Ace2 wordt ook een dagje ouder (al is hem dat natuurlijk niet aan te zien) ;)

noglangnietuitgewandeld
9 december 2015, 21:24

Hij schrijft een stuk minder ja. Maar hij tekent des te meer stripverhalen. Daar gaat ook een berg tijd in zitten.

rob45
9 december 2015, 21:38

Het is natuurlijk ook wel een hoop werk met name de tellerij waar een hoop tijd in gaat zitten, (het voorwerk) maar dan ook elke dag weer een stukje uitslag geven op het forum.Het geheel gaf wel sju aan de al leuke feestmaand maar ik denk dat het Ace2 het niet erg zou vinden als andere forumberen het over zouden willen nemen.Misschien heeft ie nog ergens een telsysteem liggen ? Wat ook een idee is om eerst een enquête te houden of er uberhaupt genoeg belangstelling voor de Final Countdown.

Picasso 1
10 december 2015, 00:24
Een gedevalueerde BrvdM vormt geen goede basis meer voor een Final Countdown. Kan me goed voorstellen dat de motivatie er niet is om een grote inspanning te doen met als basis zo'n gedegradeerde topic.
Misschien tijd voor vernieuwing/verandering van dat topic dat al een tijdje over zijn hoogtepunt heen is.

deket
6 augustus 2016, 23:42
Dat over hoogtepunt heen heet nu /en toen was er niets meer/stil rond dit met enthousiasme opgestart item.
Zoals de groep Europe en talent in Nederland.