Volledige versie bekijken : Golden Time : Live from... (September 2013)
chefkok
4 september 2013, 01:29
Gisteren naar GT geweest als er in totaal 40 dames waren zal het veel geweest zijn. Internet was een ramp je geraakte er niet op. Recentie volgt nog. Zal Iers voor morgen zijn.
chefkok
4 september 2013, 18:34
Waar kan ik een draadje vinden over de Duitse blonde slanke Anna/ Ana? Iemand?
ketserr
4 september 2013, 20:56
Waar kan ik een draadje vinden over de Duitse blonde slanke Anna/ Ana? Iemand?
In mijn archief.
chefkok
4 september 2013, 21:16
In mijn archief.
Dan mag je gerust dat archief delen hoor!
ketserr
4 september 2013, 21:45
Dan mag je gerust dat archief delen hoor!
Dat weet ik.
bonoke
4 september 2013, 22:07
Ik zal er morgenavond alleen zijn en hoop wat mensen van dit forum te ontmoeten. Stuur ev. Mobielnummer of email naar mijn pm. Zo kunnen wij iets afspreken. Heb echt zin in wat fun.
masseurke
5 september 2013, 15:25
Ik schrijf nooit iets over wat een beer wel of niet met een dame doet, want daar ben ik ook niet bij.
Zou je wel willen hé gluiperd!!!
bosbeer
5 september 2013, 15:50
Zou je wel willen hé gluiperd!!!
Late reaktie. Heb je weer in De Oude Doos zitten rommelen? Zal wel, in GT ben je ook altijd gek op oude dozen toch?
bergm550
7 september 2013, 16:13
Ik ben nu in GT. Het is bewolkt en 21 graden. Hier en daar een drup regen. Het is redelijk druk in GT. Aanwezige vrouwen: Alexia, Dilan, Olga, Shiva, Gülcan en nog zo'n 60 andere meiden. Ook lopen er een paar nieuwe meiden rond. Er is verder friet met kibbeling. Aanwezige beren: Rex, Cupido, Ketserr en Van Dattum.
bergm550
7 september 2013, 21:17
2de update:
Aanwezige vrouwen: Rachel, Carmen, Lolly, Jana, Veronica, Miranda, Mona, Joanna, enz.
Van Dattum
8 september 2013, 10:44
3de update van gisteren (mede met dank aan Ketserr):
Josephine, Dinan, Jana, Isa, Elena, Gulcan, Lara, Juliette, Mona, Een Fajah Lourens look-alike (nieuw), Rachel, Celina (nieuw) , Paula, Medina, Maxi, Olga, Johanna, Andrea, Shiva, Shayenne, Sab(r)ina, Alexia, Lisa, Louise, Dorien, Sandy, Valeria, Lulu, Carmen, Agniezka, Raisa, Luna, Isabel, Kiara, Nastya, Lorena, Flo, Victoria (NL), Anastacia, Anja, Stefania, Madalna, Milena, Miranda, Bulgaarse leona en zusje, Veronica, Chanel, Tanja, Alice (nieuw Roe), Stella. Simone, Lolli, en nog een blonde "bikerchick"" die de 30 al gepasseerd is maar er nog strak uitziet, en nog een stuk of 10 die ik niet ken.
bergm550
8 september 2013, 11:10
Weer update in Brüggen: 12 graden, bewolkt, miezerregen.
bergm550
8 september 2013, 12:41
Ik ben nu in GT. Het is nog rustig. Aanwezige vrouwen: Shiva, Olga, Rachel, Jana, Joanna, Victoria, Miranda, en nog zo'n 35 andere meiden. Ze draaien nu het lied "It's raining men."
bergm550
8 september 2013, 13:53
2de update: Lin is ook aanwezig.
bergm550
8 september 2013, 14:39
3de update: Aanwezige vrouwen: Carmen en Dilan.
chefkok
8 september 2013, 14:40
2de update: Lin is ook aanwezig.
Dat is die ene blonde met haar bandana niet?
Teiresas
8 september 2013, 22:12
Dat is die ene blonde met haar bandana niet?
Ik vermoed dat dit de Chinese Lin betreft...
bergm550
8 september 2013, 22:19
Ik vermoed dat dit de Chinese Lin betreft...
Klopt.
Ace2
10 september 2013, 19:22
Vanmiddag eventjes GT aangedaan.
Het was zoals op een dinsdag te verwachten is niet heel druk, maar druk genoeg om het gezellig te laten zijn. De line up was te vergelijken met de line up zoals die de laatste weken was: Ada Adella Alexa Amanda Carmen Doro Dorina Elisabeth Ely (ro. wieder da) Emma Isa Innzez Isabella (ro) Jasmin July Lakiesha Laura Leona Lilly Lin Lolita Lorena Louisa Lulu Martha Maxi Medusa Mercedes Mikealia Miranda Romina Sandy Sabrina Sandra Suzzy Tanya (pl) Valeria Veronica en nog een stuk of 20.
Aan bekende ijsberen kon je Boy69 en Rolo aan treffen.
Er waren geen wachttijden.
Het middag eten was spaghetti en salade en de kok beloofde voor morgen friet.
Quads
11 september 2013, 17:40
Zaterdag zeker naar GT :freu:
Samen met Rex en Cupido.
Nu nog ff kijken of ik 2-Bat-4-you en Elgar en Rik en Rob ook mee kan krijgen.
Meestal lukt dat wel :freu:
Dan zijn we weer met een gezellige leuke groep.
Heerlijk relaxen en met een paar leuke dames de kamer opzoeken.
Jam jam Jammie :lostit:
Keus genoeg in GT dus ik zeg Gaaaaaan Met Die Banaaaaan !!
We gaan weer een gezellige dag krijgen want het is altijd Top daar.
de duisburg spesjalist
11 september 2013, 17:57
waar blijf het verslag van bos beer hij is toch niet ziek :hammer:
cassenoisette
14 september 2013, 15:23
Anyone about the line-up by chance?
bergm550
14 september 2013, 15:43
Live vanuit GT in een regenachtig Brüggen met 18 graden. Hier spreekt Kermit de Kikker. Het is niet al te druk in GT, daar ik zelfs op het Wifi kan komen. Aanwezige beren: Cupido, Rex en de gebruikelijke stamgasten. Aanwezige vrouwen: Shiva, Shayenne, Rachel, Dilan, Lolly, Carmen, en zo'n andere 60 vrouwen.
bergm550
14 september 2013, 16:07
2de update: ik zit nu iets te eten in de tent. Ik heb net een Rustikaler Rindfleischtopf mit Roggenbrot gegeten. Duitsland staat bekend om zijn Eintopfgerechten. Het niveau van de koks in GT is van hoogstaand niveau, daar kunnen sterrenkoks Johnny de Boer van De Librije en Erik van Loo van de Parkheuvel nog wat van leren.
de duisburg spesjalist
14 september 2013, 16:42
en al geneuk bergm550 :rolleyes:
bergm550
14 september 2013, 18:31
3de update: IJsbeer Van Dattum is ook aanwezig. Aanvulling aanwezige vrouwen: Emma en de Griekse ex-CDL Elena staat achter de theke. Ook loopt er een gast rond die sprekend lijkt op de Belgische oud-premier Jean Luc De Haene.
Bluebear
14 september 2013, 18:44
3de update: IJsbeer Van Dattum is ook aanwezig. Aanvulling aanwezige vrouwen: Emma en de Griekse ex-CDL Elena staat achter de theke. Ook loopt er een gast rond die sprekend lijkt op de Belgische oud-premier Jean Luc De Haene.
5097
Het is hem, wedden!! Zonet gespot onder de douche. :wink: :biggrin:
bergm550
14 september 2013, 18:50
4de update: Kira is ook aanwezig.
Blondinenschatz
14 september 2013, 20:09
Mein lieber bergm550,
Du bist auf dem Weg zum GT-Starreporter....
Ich hoffe allerdings, das Du nicht vor lauter Live-Updates das Poppen noch vergisst...
Gruß vom
Blondinenschatz
bergm550
14 september 2013, 22:00
5de update: aanwezige vrouwen: Sabrina, Jana, Barbie. Ik was op de kamer met Shayenne en ga straks met Dilan.
bergm550
15 september 2013, 12:58
Ik ben nu in GT. Aanwezige vrouwen met hulp van envert: Victoria, Shiva, Sabrina, Olga, Emma, Leona, Martina, Dilan, Doro, Lola, Lolly en nog zo'n 30 andere vrouwen.
bergm550
15 september 2013, 14:55
2de update: Lin is ook aanwezig. Aanwezige beren: Jacky Pakutra.
Big30
18 september 2013, 18:17
Ik ben in gt en wou even laten weten dat de wifi perfect werkt. Tot zo ver mijn bericht. Tis hier goed vertoeven.
de duisburg spesjalist
18 september 2013, 18:26
Ik ben in gt en wou even laten weten dat de wifi perfect werkt. Tot zo ver mijn bericht. Tis hier goed vertoeven. hoeveel personen zijn er aanwezig als de wifi goed werkt zal het wel niet zo druk zijn :biggrin: geintje moet kunnen
ketserr
18 september 2013, 19:17
Ik ben in gt en wou even laten weten dat de wifi perfect werkt. Tot zo ver mijn bericht. Tis hier goed vertoeven.
Kom maar op met de namenlijst die we moeten missen.
(Voor de duidelijkheid :gruebel:)
Tiga
18 september 2013, 20:24
Live vanuit GT maar zonder dameslijst (sorry ketser). Het is vrij rustig. Drukste moment was tussen 17 en 19 uur. In de bar zijn nu ca 20 kerels en 25 vrouwen. Dan zitten er nog een 15tal heren voetbal te kijken en een aantal in de wellness. Tel daarbij het aantal kamers op en je weet al iets meer. Schat de verhouding 1 op 1, ideaal voor de heren met als gevolg klagende vrouwen.
Een andere beer signaleerde net als mij dat de line-up niet slecht is en dat een aantal dames na enige tijd van afwezigheid weer aanwezig zijn.
Eerste ronde ging aan Poolse Magda die ik niet eerder heb gezien. Ze wisselt GT af met Artemis. Service was erg goed vond ik. Lekker zoenen en nat pijpen en geile seks. Aanrader voor ijsberen als Rex...
Tot zo ver voor nu.
Big30
18 september 2013, 23:43
Mijn schatting is dat er vanavond zo'n 50-55 dames in GT waren. Aantal oude bekenden weer gezien als Lisa, Meggy, Sonja (mijn eerste GT dame begin 2006 :eek:), Mimi (de Milf), ook trouwens de Duits-Turkse Mimi, Simona met haar wat "bijgekletst" ;), Vanessa (BG), Rebecca waar mijn maat over te spreken was.
Eten zoals dat al tijden in GT gewoon top is, gezellige drukte, kon vlak bij de ingang parkeren, bekende beren den Tieg, Mr. W., doorlopen + nog een maat van me die voor het eerst in Gt was.
spits
19 september 2013, 10:56
Hallo,
Wie weet of Sonja vaste dagen heeft ben voor 2 weken terug op donderdag geweest enheb een heerlijke ervaring met haar gehad. super niets moest alles kan mits...
luckynr13
19 september 2013, 14:40
Vandaag druk in GT?
Teiresas
19 september 2013, 16:58
Niet enorm druk, maar prima zo. Hele aardige line up
BSesamstraat
19 september 2013, 18:29
Teiresas, nog mooie poolse vandaag? kom nu ook nog even.
Teiresas
19 september 2013, 21:24
Keuze genoeg!!
gignnl
19 september 2013, 22:40
Jana was er in elk geval
Jari
19 september 2013, 22:52
Is Denise (Roemeense) inmiddels weer terug in gt? Of Joy (mooie lange blonde Pools Duitse)?
gignnl
19 september 2013, 23:14
Denise niet gezien
Magic-G
20 september 2013, 07:59
Is Denise (Roemeense) inmiddels weer terug in gt?
Denise is voorlopig niet meer te bewonderen in GT.
Dat gaat zeker nog een halfjaar duren voordat ze terugkomt . (Als ze al terugkomt)
Mss dat ze tussendoor nog ,s een paar dagen in GT komt maar ook dat is zeer onzeker!
Helaas, want Denise is mijn nr. 1 ever!
masseurke
20 september 2013, 09:05
Helaas, want Denise is mijn nr. 1 ever!
Ik dacht dat ik dat was... :smile2:
Teiresas
20 september 2013, 09:14
Gisteren gespot: Jana, Tanja D, Veronica, Lisa (weer mét hanekam), Lin, Lulu, Simona, Steffi, Stefania, Karina, Alexa, Emma (Leona niet gezien), Sonja, Lara, Lakeisha, Mimi, Amy, Doro en vele vele mooie gezichtjes en lijfjes waar ik geen namen bij weet.
Voor de liefhebbers: volgende week is Patricia er weer.
Magic-G
20 september 2013, 10:43
Ik dacht dat ik dat was... :smile2:
Oeps.....
Jari
20 september 2013, 20:24
Maar Magic-G is Denise naar een andere club of "vakantie"??
db2
21 september 2013, 12:20
Line up, Shiva, Minell, Darina, Heidi, Gabriella en nog vele andere!
Magic-G
21 september 2013, 14:28
Maar Magic-G is Denise naar een andere club of "vakantie"??
Denise zit momenteel in een andere club !
de duisburg spesjalist
21 september 2013, 15:07
Line up, Shiva, Minell, Darina, Heidi, Gabriella en nog vele andere! is dit de bulgaarse gabriella
F_DG
21 september 2013, 17:14
Kan iemand bevestigen of de chinese maggie / meggie vandaag aanwezig is? Of de roemeense julliette / gulia. Thanks!
chefkok
22 september 2013, 16:49
Iemand die dinsdag gaat? Ik ben van de partij :D
christiano
22 september 2013, 21:27
Naast de mooie dames is het eten ook prima. tenminste toen ik er was kon je kiezen uit salades (met kip), broodjes etc. Lunchen, gebak en dineren
was echt goed. Dat was een aantal jaren geleden toch wel anders.:)
F_DG
24 september 2013, 11:37
Kan iemand bevestigen of de chinese maggie / meggie vandaag aanwezig is? Of de roemeense julliette / gulia. Thanks!
Ter info: 21/09 Maggie/Meggie/Meggy niet gezien, de Koreaanse Sofie daarentegen wel, WAT een toppertje!!
Julliette/Gulia zien lopen maar niet te pakken kunnen krijgen. :(
Quads
24 september 2013, 20:41
Klopt !
Het eten is erg goed.
En van goed eten krijgt een man Trek in iets Lekkers :lostit:
Een mooie vrouw b.v en die zijn er genoeg !!:smile:
gignnl
26 september 2013, 16:51
Nou heren Thor en Jack,waar blijven de live verslagen??
joepie
27 september 2013, 11:55
heinekes smaakte goe gister
rob45
27 september 2013, 13:40
heinekes smaakte goe gister
Heel misschien (durf het bijna niet te vragen) heb je ook nog geneukt Joepie ?? Anders probeer beter een Warsteiner smaakt ook goed.;)
BSesamstraat
27 september 2013, 15:21
wie gaan er nog meer naar GT?
joepie
27 september 2013, 19:50
ja 2 uurtjes wegeweest dus nie zeuren over die drinkers die nie kameren
bergm550
28 september 2013, 16:07
Ik ben nu in GT. Het weer is zonnig met 18 graden. Er is een uitstekende line-up. Ik zit nu in de tuin met ijsbeer Blondinenschatz. Hij was op de kamer met Anna. Zij is een hele mooie, Duitse blondine en hij was zeer onder de indruk van haar. Hij was nog niet van de kamer terug en ketserr had haar al te pakken. Aanwezige vrouwen: Anna, Olga, Shiva, Amalia, Lolly, Rachel, Shayenne en nog zo'n 70 andere vrouwen. Aanwezige beren: blondinenschatz, ketserr, van dattum, rex, rolo, cupido en quads.
bergm550
28 september 2013, 17:53
2de update: aanwezige vrouwen: gulcan, sofie, sabrina, alice, mona, daisy, dilan, isabelle, anja, agnieska, elena, silvia, alexia, miranda, lola, stephania, ines, kira, enz. Samengesteld met hulp van Van Dattum.
Mauric
28 september 2013, 19:41
Weet iemand of sissi ook aanwezig is
bergm550
28 september 2013, 20:39
3de update: het is erg druk in GT, vooral in de barruimte. De DJ speelt, maar haar muziekkeus valt tegen. Ook viel het eten wat tegen vandaag. Daarentegen was de spruitensoep erg lekker. De line up is verder prima. Ik had in de tuin nog even gesproken met Van Dattum en Rolo over bloed- en vleeslullen. Was een interessant gesprek.
chefkok
28 september 2013, 21:33
Weet iemand of Liz er nog is?
rolo
28 september 2013, 21:49
Heb net nog met Liz, de blonde sailer-moon look-a-like ge...................... Apart meiske, ogenschijnlijk een geblondeerd neukpopje echter een mentale diepgang waarbij ik met een mondvol tanden sta en onschuldige blik die me keer op keer van mijn stuk bracht terwijl je de geilste dingen kan uithalen. Ze zegt maandag terug te gaan naar huis en aan een ander avontuur te beginnen, niet club gerelateerd als dat in de aanloop periode niet voldoende oplevert komt ze voor korte tijd terug. Mijn hart hoopt dat het haar lukt helaas denkt mijn lul daar heel anders over.
bergm550
28 september 2013, 22:22
4de update: Ketserr en ik zijn even buiten gaan zitten. Het is iets te luidruchtig binnen. Gasten zijn aan het dansen en zijn aan het schreeuwen en fluiten. Het doet pijn aan de oren. Je wordt erg moe van dat gefluit.
chefkok
28 september 2013, 23:59
Heb net nog met Liz, de blonde sailer-moon look-a-like ge...................... Apart meiske, ogenschijnlijk een geblondeerd neukpopje echter een mentale diepgang waarbij ik met een mondvol tanden sta en onschuldige blik die me keer op keer van mijn stuk bracht terwijl je de geilste dingen kan uithalen. Ze zegt maandag terug te gaan naar huis en aan een ander avontuur te beginnen, niet club gerelateerd als dat in de aanloop periode niet voldoende oplevert komt ze voor korte tijd terug. Mijn hart hoopt dat het haar lukt helaas denkt mijn lul daar heel anders over.
Ja dat is ze super dame op de kamer! Ze werkt normaal in Berlijn vertelde ze me 2 maanden geleden! Spijtig dat ze maandag weer gaat! Ik kan dinsdag pas!
bergm550
29 september 2013, 13:09
Ik ben nu in GT. Het is gezellig. Aanwezige vrouwen: agnieska, sabrina, kira, lin, andrea, victoria, isabella, emma, olga, shiva, rachel, miranda, maria, andrea, anja, larissa, leonie, roza, enz. Deze lijst is samengesteld met hulp van gignnl en picasso 1.
bergm550
29 september 2013, 14:16
2de update: aanwezige vrouwen: Barbie, Dilan en nog zo'n 50 andere vrouwen. Aanwezige beren: gignnl en picasso 1.
de duisburg spesjalist
29 september 2013, 15:02
hoe is de temperatuur op het terras met deze zonnige zondag
gignnl
29 september 2013, 18:13
De temperatuur op het terras heb ik niet gemeten wel die insideMicha en daar was het erg warm.Bergm stapt net op z n tandem en ik wacht op de komst van de maagd.
bergm550
29 september 2013, 19:21
Ik zit nu weer in de trein naar huis toe. Het was weer een gezellig weekend. Toen ik GT verliet, kwam NikXXX net aan. Jammer dat we elkaar net mis liepen.
masseurke
30 september 2013, 15:14
Kan iemand de komende dagen uitvogelen (wat 'n woordkeuze) of Patrizia er volgende week maandag nog zal zijn?
Dank
Masseurke
chefkok
30 september 2013, 16:14
Kan iemand de komende dagen uitvogelen (wat 'n woordkeuze) of Patrizia er volgende week maandag nog zal zijn?
Dank
Masseurke
Zal het morgen vragen als ik ga