Inloggen

Volledige versie bekijken : FKK ViVa Würzburg, Michelle (Duitse) ex-ACA

Sjeufke
7 december 2013, 09:34
Naam : Michelle

Nationaliteit/taal : Duitse/Duits

Leeftijd : 25

Haarkleur/lengte : Blond/lang

Lengte : 165

Postuur/Cupmaat : Super slank/B

Tatoeage/Piercing : Niet gezien/op meerdere plaatsen

Service : TZ/PZC/69/Eierlecken/NMC en volgens de website nog heel veel meer

Tijd/Kosten: 30 minuten/€40

Mijn tweede date op de Nikolausparty was Michelle, een superslanke jonge dame van 25. Ik was verbaasd dat er over haar nog geen recensie is geschreven. Ik zat met Lucky Luke aan bar te praten die net was gearriveerd. Dat duurde echter niet lang, want Andreea en Maria kwamen de heer Luke begroeten op gepaste wijze......alsof het familie betrof. In mijn ooghoek zag ik steeds een goeduitziende blonde dame langs wandelen. Haar blikken brandden een onherstelbaar beschadiging op het netvlies van mijn oogkassen. De dame in kwestie heette Michelle, de enige Duitse in Panthera (weet ik niet zeker). Michelle van een optiek waar menige student zijn studie voor zou willen stoppen. En daar sta ik dan......ruim in de 50 mee te flikflooien. Mijn schoonvader zaliger die WOII aan den lijve heeft meegemaakt, zou mij dit niet vergeven. Wat een ellende in deze wereld. Maar ik ben wel blij dat ik deze wereld leef. :-p
Met Michelle naar de Kino. Het was de eerste keer voor mij dat ik inwendig onderzoek moest doen in een bioscoop. Ik ben PTXanten gewend, dus het gekreun van 2 andere koppels, bracht mij niet van de wijs. Deze dame ook een prima service: TZ/PZC/69/Eierlecken/NMC en volgens de website kan er nog veel meer. Ik miste een beetje GFE, maar gezien de tijd van 30-35 minuten is dat ook maar beperkt mogelijk. Ik was met deze dame over de 30 minuten heen en vroeg toch maar €40. Dat vind ik dan weer top. Heb €50 gegeven.
Herhalingsgevaar zeker aanwezig. Een volgende keer ga ik een uur of langer om er achter te komen of er meer GFE inzit.

Willi69
7 december 2013, 13:15
=> Michelle :tongue: (http://www.hauspanthera.de/pantheragirls/michelle-7360.html)

http://www.6scout.de/images/member/bilder_61356_b3.jpg

Pietjepik
7 december 2013, 13:25
verdomme wat een lekkere meid!! Deutschland über alles!!! :luvlove:

Sjeufke
7 december 2013, 13:47
verdomme wat een lekkere meid!! Deutschland über alles!!! :luvlove:
Met bijtringetje :plapper:

licky luke
7 december 2013, 14:48
Je zou willen dat je als man onbeperkt kon doorneuken...
Waarom kunnen zij dat wel en wij niet...
Het is niet eerlijk...

Bluebear
7 december 2013, 16:31
Je zou willen dat je als man onbeperkt kon doorneuken...
Waarom kunnen zij dat wel en wij niet...
Het is niet eerlijk...

En daarom zijn er hoeren. Het menselijk ras is geredt. 1 - 0 Voor de kutjes. ;) :biggrin:

Carlitos
14 december 2013, 01:28
Michelle kennen we nog van Magnum. Is een jaartje eruit geweest. Mooiste dame in Haus Panthera op dit moment. Werkt 3 dagen per week, veelal in het weekend. Verkoopt ook auto's! :cool:

dexter123
14 december 2013, 14:42
... Verkoopt ook auto's! :cool:

Met extra beurt zeker?

Sjeufke
14 december 2013, 14:55
Met extra beurt zeker?

Een ding weet ik zeker......a.s maandag of woensdag ga ik haar kleppen afstellen met mijn momentsleutel :t15122:

dexter123
14 december 2013, 15:49
Een ding weet ik zeker......a.s maandag of woensdag ga ik haar kleppen afstellen met mijn momentsleutel :t15122:

vergeet je krik niet...

peterp095
14 december 2013, 21:25
Denk niet dat zij er maandag of woensdag is. Normaal is zij er enkel donderdag,vrijdag en zaterdag.

Sjeufke
14 december 2013, 21:42
Thanks! ........zou jammer zijn......misschien houdt ze van het Weinachtsfest en anders de 27ste :smile2:

satanic surfer
15 december 2013, 10:38
Sie wird am Mittwoch anwesend sein, so ab 17 Uhr oder so...Viel Spass...

Eddy_V
15 december 2013, 10:44
Ik laat mij verrassen aanstaande woensdag tijdens mijn eerste bezoek aan HP...

Foto en beschrijving door knaktuut is veelbelovend.

Sjeufke
15 december 2013, 10:46
Sie wird am Mittwoch anwesend sein, so ab 17 Uhr oder so...Viel Spass...

Dat biedt perspectief....thanks!

hansdordt
15 december 2013, 10:59
Kan me zeer verleidelijk aankijken en heeft en mooie lach. Ook een mooi lichaam trouwens. Is vaak bezet. Nog niet mee naar de kamer geweest.

Sjeufke
15 december 2013, 11:09
Ik kan je haar absoluut :wiegeil: aanraden.....aber alles ohne gewähr ;)

Peppino
15 december 2013, 13:49

Ik wil niet vitten maar kleppen stellen doe je met een voelermaat...........kan ook heel lekker zijn !

Sjeufke
15 december 2013, 14:08
Ik wil niet vitten maar kleppen stellen doe je met een voelermaat...........kan ook heel lekker zijn !

Daar heb jij weer gelijk in! Maar je moet de kleppen na het stellen wel vastzetten. En als ik nu zo over na denk kan dat ook prima met een DOPsleutel :thx: wordt vast een grote beurt met APK :cool:

Sjeufke
27 januari 2014, 21:49
Op mijn verjaardagsfeest bij de huiskatjes was Michelle mijn mooiste verjaardagcadeau :knuddelz:. Al eerder heb ik er over geschreven, maar nu ik vaker met deze mooie Duitse dame een date heb gehad kan ik alleen nog maar bevestigen wat ik al wist.....Michelle is van topklasse. Ik vraag mij zelfs af waarom Michelle geen Miss IJsbeer 2013 is?! Over mijn objectiviteit mag worden getwijfeld!

Om deze twijfel enigszins teniet te doen ga ik (proberen) alleen feiten op te sommen:

1. Optiek: een schoonheid! Goed getraind lichaam, strakke billen, strakke taille, licht getint kleurtje, piercings op diverse plaatsen, parelwitte tanden, aanstekelijke (glim)lach. Ik kan mij voorstellen dat mannen die van recht vooruitstekende borsten houden, op dit punt Michelle een klein minpunt geven.

2. Inborst: indringende en twinkelende ogen, oprecht vriendelijk, geïnteresseerd, Michelle neemt elke rol aan die een man 'vraagt'. Vragen is niet nodig, want ze heeft meteen door wat je wensen zijn. Ik houd van GFE en dat krijg ik op een presenteerblad! Michelle voelt precies aan waar je gelukkig van wordt. Het lijkt of ze je vriendin is. Nee het IS je vriendin op dat moment. Klant is koning! en zeker geen afwerkseks.

3. Service: Uitstekend, meer dan 100%!: PZC, EL, NMC, beffen, DT, 69, diverse posities. Geen ervaring heb ik met andere uitdagende zaken. Ze heeft me tijdens onze dates deelgenoot gemaakt van de overige service die ze aanbiedt. Soms er met rooie oortjes naar geluisterd :huch: Ik kan het beter omdraaien. Er is weinig dat Michelle niet doet. Maar alles met respect! Want anders loop je het risico dat je met afgedraaide ballen de tent verlaat!
Pre- en aftersales: De presales van Michelle zijn prima, geen snelle acties! Maar dat is bij veel dames zo. Ten aanzien van de aftersales onderscheidt Michelle zich van andere dames. Na de kamergang komt Michelle altijd bij je staan en neemt de tijd.

licky luke
27 januari 2014, 22:56
@knaktuut

Het ligt op het puntje van mijn tong, maar ik wacht nog even...

Ga zo door, dan valt het er vanzelf vanaf...

Sjeufke
27 januari 2014, 23:01
@knaktuut

Het ligt op het puntje van mijn tong, maar ik wacht nog even...

Ga zo door, dan valt het er vanzelf vanaf...

Je mag er van uit gaan dat ik jouw puntje van je tong liever niet wil leren kennen :baeh:
Ik wacht wel tot het er van af valt......:nee:

Sjeufke
8 februari 2014, 20:39
@Licky luke.....Ik ben toch benieuwd wanneer het van je puntje van je tong valt?!

Op 7 Februari op de verjaardag van Licky Luke weer heel lang met Michelle mogen vertoeven. Veel langer dan verwacht. En daar was ik niet echt ongelukkig over. Onverwacht lange presales als gevolg van een te laat komende stripper. Michelle ist so Suß!!! Ik heb op Michelle een enorme aantrekkingskracht. Los van het feit dat Michelle op de kamer meer dan uitstekende service geeft (FT is bijzonder!), weet ze mij ook buiten de kamer een onvergetelijke dag te verzorgen. Of het nu samen eten is, keuvelen aan de bar, buiten een sigaret roken of een cocktail drinken, we kunnen niet van elkaar afblijven. Als ze me recht in de ogen kijkt met dat prachtige smoeltje en die twinkelende ogen, dan .................:a_t_ho02:

Gelukkig is er aan het eind van een dag binnen de muren van de huiskatjes altijd weer die 64586459.

Voor een korte date is Michelle een aanrader, uitstekende en uitgebreide service met prima pre- en aftersales.
Voor wie wat meer wil spenderen, de dag/avond van je leven!

licky luke
8 februari 2014, 20:42
@Licky luke.....Ik ben toch benieuwd wanneer het van je puntje van je tong valt?!

Bijna....

Het hangt aan een zijden draadje....

Sjeufke
8 februari 2014, 21:28
Bijna....

Het hangt aan een zijden draadje....

De wèts 't spannend te hawwe......

Sjeufke
12 september 2014, 02:00
Michelle werkt sinds 2 weken in Acapulco! :frown:

MiniME
12 september 2014, 08:13
Michelle werkt sinds 2 weken in Acapulco! :frown:

Inderdaad jammer, alleen voor haar naar Velbert rijden kan een keer, maar zal niet structureel worden. Verder optisch mooie dames aanwezig, maar voor de rest.......Michelle zal iig goed verdienen door haar service die ver boven die van de andere dames aldaar uitsteekt!

Sjeufke
27 september 2014, 11:18
8602

8603

8605

Sjeufke
26 oktober 2014, 15:42
Hoewel ik toch altijd aardig aan mijn trekken kom in Heaven7, was het de laatste keer, zo'n anderhalve week geleden, het slechtste bezoek aan een club ooit.
Van Goch en Sixsens staan nog op het programma, beiden voor 7/11. Maar eerst weer eens gekozen voor de absolute zekerheid, een avond zonder (slechte) verrassingen. :biggrin:
Kortom, ik had er een lange rit naar Velbert voor over...! Rond half 5 mijn limo afgemeerd aan een van de meerpalen van Acapulco.
De Herrin wist dat ik kwam en wachtte me op in de bar. Nadat ik haar had gevonden togen we naar het terras. Nieuwtjes delen, wat drinken en een paar peuken.
De zomer is nu wel voorbij moeten ze bij Acapulco hebben gedacht. Het overdekte deel van het terras is met doorzichtig kunststof geïsoleerd. Met de diverse elektrische kachels aan het plafond is het er zeer aangenaam vertoeven.

Aangezien ik niet naar Aca ga om te babysitten, was het na een uurtje toch wel tijd om stoom af te blazen. Twee uurtjes in de Champagne kamer. Een van mijn favoriete kamers (met douche, toilet, enz.). Bovendien kan je halverwege de kamergang zo naar het terras lopen om een peuk een kopje kleiner te maken.
Van twee uurtjes spelen met de Herrin, gaat je maag knorren. Het was tegen 20 uur. Op dat tijdstip wordt het eten ververst. Deze keer rijst, pennen, salade en diverse vleessoorten. Het was prima verzorgd en smaakte prima.

Na weer wat tijd te hebben doorgebracht op het terras was het 'speelkwartier' weer aangebroken. Kamer 4. Dat is dan weer minder. In de anderhalf uur dat we daar zijn verbleven heb ik heel wat ijsberen in de de 7e hemel horen belanden. Na anderhalf uur gehijg en gekreun te hebben aangehoord vond ik het welletjes. Nog wat na gekletst op het Terras. Rond 23 uur vertrokken. Ik kon weer terug kijken op een fantastische avond met de Herrin.

Fazit:
-6 uurtjes, waarvan 3,5 uur op kamer. Michelle is een aangenaam gezelschap, ook voor pannenkoeksessies.
-Ze geeft uitstekende massages die je de dag er na nog voelt :goodjob[1]:
-Uitstekende service, optisch één van betere en verbaal zeer aangenaam :motz2:
-Specialiteit: (nog altijd) haar FT, van de hoogste kwaliteit :t1525:

Het debacle van H7 is gelukkig uit mijn hoofd gewist!

Illusion Plopp

MiniME
26 oktober 2014, 16:37
Fijn dat het nog steeds goed toeven is bij haar in Aca. Moet er komende weken ook maar eens heen. Heb helaas nog lange lijst met andere goede (oa ex-HP) dames die nu rondzwerven in andere clubs.

BTW, komt knaktuut weer eens naar Babylon? Lijkt me beter toeven momenteel dan in H7. Ook Goch is de moeite waard, maar dat zie je komende week wel! :cool:

Sjeufke
26 oktober 2014, 17:17
Have fun als je binnenkort naar Aca gaat.......:freu:
VG inderdaad aankomende woensdag! Tot en met 7/11 zit ik 'volgeboekt' met clubbezoeken w.o. Sixsens. Tweede helft november staat Bab weer op het programma. Look a like Tina moet er toch een keer aan geloven......:biggrin:

speler
26 oktober 2014, 17:45
Optisch een van de betere bij Acapulco? Nou als je vAn slappe tieten houd wel ja

vrije jongen
29 oktober 2014, 18:21
Zou volgens een bericht op FC haar riem en hakken aan de wilgen hebben gehangen...knaktuut we wachten met smart op uitsluitsel!

Sjeufke
30 oktober 2014, 00:25
Zou volgens een bericht op FC haar riem en hakken aan de wilgen hebben gehangen...knaktuut we wachten met smart op uitsluitsel!

Binnenkort meld ik hier in welke club de bruiloft is :biggrin:
Lijkt me onwijs gaaf. Ik weet nog niet welke club...... . Suggesties? Zijn er ijsberen die getuige willen zijn?
Het moge duidelijk zijn dan Ricardo Banana: Paus Ban Anus d'n Urste aka Het Boeeeeeee-mannetje ons in de echt gaat verbinden

Sjeufke
30 oktober 2014, 21:46
Het is totale onzin wat er op FC is geschreven. Michelle is gewoon actief in Acapulco.

Sjeufke
12 november 2014, 10:49
Michelle gaat weer terug naar haar oude vertrouwde nest!
Vanaf a.s. donderdag:

Acapulco >> Panthera :freu::freu::smile2::betrunken::annieengel:

Eindelijk weer in de whirlpool!

mod: kan worden verplaatst naar Panthera

Vendezz
12 november 2014, 12:03
Bob is toch tot inkeer gekomen ;)

goei1163
25 november 2014, 08:19
Heb deze notorious Michelle nog niet Mogen beleven, wel veel over gelezen hier. Wanneer (welke dagen) werkt ze nu precies in Panthera?

Sjeufke
25 november 2014, 08:43
Donderdag, vrijdag en zaterdag van 15 tot 01 uur!

Tjeppah
26 november 2014, 14:23
Afgelopen vrijdag met Knaktuut afgesproken in Haus Panthera, daar kennis gemaakt met Licky luck, Oude Belg en Wijze Grijze. Het was erg gezellig mede doordat 1 van de dames, wiens naam ik hier niet mocht noemen jarig was. Ze gaf ook nog een rondje Baileys wat lekker smaakte. Inderdaad Licky luck, ik heb de ervaring waar je over schreef maar dat is lang geleden. De volgende keer is het aan jou
Toen ik binnenkwam een rondje gemaakt en buiten op het terras gaan zitten. Ik zag Knaktuut niet dus ik ging er al vanuit dat hij op de kamer zou zijn. Het was rond 15 u toen ik aankwam en in de club was het nog erg rustig.
Ik ben buiten op een bank gaan zitten bij de barvrouw en een mooie meid. Later bleek het Michelle te zijn. Nadat we een ontspannen gesprekje gevoerd hadden en zij een paar sigaretjes gerookt had, zijn we naar binnen gegaan om ons op te warmen.
Nou opwarmen kan Michelle moet ik zeggen. Ondanks dat ze net een paar dagen ziek was geweest en haar neus nog flink verstopt zat gaf ze uitstekende presales.
Wat kan Michelle pijpen zeg ! Het was een pijpbeurt die zeker in mijn top 10 , misschien wel in mijn top 5 van beste pijpbeurten ooit komt te staan. Ze krijgt er ook geen genoeg van, ze zei " Ich liebe zu blasen" . Ja en waarom zou ik haar plezier verpesten.
Michelle heeft geverfd blond haar, zon gebruinde huid, mooie borsten 75 B/C, mooie stevige kont, diverse piercings oa borsten en lip.
Ze vertelde me ook een tongpiercing te overwegen. Haar afgeraden om dat te doen. Ik heb ervaring met een dame voor en na een tongpiercing en het pijpen was met de piercing veel minder lekker omdat ze voorzichtiger gaan pijpen.
Na de warming up zijn we naar de whirlpool kamer gegaan waar ze gelijk het bad liet vollopen. Ik moest in bad gaan zitten en Michelle gaf me een stevige maar lekkere massage waar ze heel haar armen bij gebruikte. Daarna heeft ze me ook in bad gepijpt. Toen zijn we uit bad gegaan en op bed beland.
Daarna hebben we even geknuffeld maar Michelle wilde weer pijpen. Mijn"trots" smaakte schijnbaar lekker. Toen ik haar vroeg wat zij lekker vond ging ze in 69 zitten dus de hint had ik snel begrepen. Wat een lekker poesje heeft ze zeg en ze kreunde zachtjes van genot en ik had ze in een mum van tijd natgelikt. Ze smaakte heerlijk.
Toen heb ik haar voorgesteld om in cowgirl te neuken. Wat een heerlijk gezicht om zo'n natuurgeile knappe vrouw te neuken. Ze kwam voorzichtig op me zitten omdat het maar net paste en ze geen glijmiddel wilde gebruiken . I love it.
We hebben heerlijk en met veel passie geneukt. Na het neuken heb ik haar van bed getild en tegen de muur gezet. Ik heb haar staande tegen de muur geneukt met een heerlijk zicht op haar mooie kont. Tijdens het neuken heb ik lekker haar tieten vastgehouden.
Toen ik bijna klaarkwam heb ik Michelle terug op bed gelegd en ben ik heerlijk FT gekomen.
Daarna een tijdje weer heerlijk geknuffeld , gestreeld, gezoend en me laten pijpen. En nog een keer maar dan ik cowgirl het rubbertje volgespoten. Al met al een heerlijke sessie gehad met deze meid. Het was veruit de beste sessie van de dag.

dbd67
20 januari 2015, 23:51
Ik zie haar niet bij de dames de op website staan, werkt zij er nog?

Sjeufke
21 januari 2015, 00:27
Mijn ervaring is dat HP de foto's/namen van de dames om de 2-3 maanden ververst. Michelle is na haar vertrek van HP naar Aca na 7 weken van de website gehaald. Zo zal het ook gaan met het terugplaatsen, verwacht ik.

rmjhexe
21 januari 2015, 21:33
volgens Alette sinds vorige week definitief weg uit Panthera

Eddy_V
21 januari 2015, 22:06

WTF??!! En dat net nu vlak voor het feestje van haar grootste fan???

Sjeufke
21 januari 2015, 22:56
Helaas maar waar! 20 december was haar laatste dag...en mijn laatste kamer op die dag :heul: . Ik wist het al sinds dat moment, maar de afspraak was dat ik er niets over zou posten in afwachting van de IJsbeer die er het eerst over zou berichten. Heeft rmjhexe nou een vrijkaart gewonnen? :freu:
Excuus aan dbd67 dat ik gisteren niet méér kon melden.

dbd67
21 januari 2015, 23:29
Jammer dat ze er niet meer werkt, ik snap waarom je niks kon zeggen knaktuut had het ook niet gedaan als ik dat beloofd had.

Wentelt Eefje
22 januari 2015, 07:37
Zeg dan niets... De desinformatie dient geen enkele ijsbeer!

Eddy_V
22 januari 2015, 07:55
Zeg dan niets... De desinformatie dient geen enkele ijsbeer!

You talk for yourself??

rmjhexe
22 januari 2015, 10:53
....... Heeft rmjhexe nou een vrijkaart gewonnen? :freu:

wordt wel weer eens tijd inderdaad! :luvlove:

Admin
22 januari 2015, 14:07
Ik laat de dame nog maar even onder HP staan ipv verplaatsen naar de oude doos, dit ivm de vindbaarheid. Ga er vanuit dat ze binnenkort wel weer ergens opduikt.

Sjeufke
22 januari 2015, 14:47
Ik laat de dame nog maar even onder HP staan ipv verplaatsen naar de oude doos, dit ivm de vindbaarheid. Ga er vanuit dat ze binnenkort wel weer ergens opduikt.

Als dat al zo is, zal dat niet meer in NRW zijn...... :rolleyes:

Mr.IJsbeer
22 januari 2015, 15:49
Als dat al zo is, zal dat niet meer in NRW zijn...... :rolleyes:

Ach auto's kun je overal verkopen. ;)

Sjeufke
26 februari 2015, 21:02
De afgelopen 2 maanden heb ik heel wat pm ontvangen. Komt Michelle nog terug? Waar werkt ze nu? En zo meer.
Michelle is terug naar haar geboortestreek ten zuidoosten van Frankfurt. Heeft daar nieuw geluk gevonden én......normaal werk! We zien Michelle niet meer terug in een club. Michelle lässt grüßen.

Sjeufke
4 februari 2016, 22:04
Michelle mag weer uit de mottenballen >> FKK ViVa Würzburg :t1585:

licky luke
4 februari 2016, 22:23

Lijkt wel of al die dvp's aan re-incarnatie doen... ;) :biggrin:

Tja, dan heb ik er ook nog wel een paar die een come-back mogen maken... pfff..

Teiresas
4 februari 2016, 23:18

Dat wordt een end rijden Sjeuf...

Eddy_V
4 februari 2016, 23:25

Hij is nu weer bijna thuis :biggrin:

Sjeufke
4 februari 2016, 23:56

Ik geef toe dat de reis in relatie tot de kamertijd behoorlijk scheef is.

Sjeufke
7 februari 2016, 09:28
Op 21 december 2014 vertrok Michelle voor niet ingewijden onverwacht uit de P6. Ze hing haar welbekende bruinkleurige riem aan de wilgen. In de periode daar voor bijna twee jaar frequent met Michelle de lakens gedeeld. Toen het even mis ging met Bob in Panthera ben ik met haar meegelift naar Heaven 7 en Acapulco.

Na haar vertrek is het contact altijd in stand gebleven, ondanks dat ze 'normaal' leven leidde. Ik had dan ook niet verwacht dat ze contact zou blijven houden. Want hoe dan ook, Michelle leverde een dienst en ik moest er voor betalen. Niet meer of minder.
Enkele weken geleden vertelde ze dat ze weer wilde beginnen in een club in de buurt van haar eigen omgeving. Dat ligt in Baden-Württemberg en Bayern wat moeilijker, omdat de dichtheid van Saunaclubs veel minder is dan in NRW. Uiteindelijk werd het FKK ViVa in Würzburg.

Hoewel de afstand tot Würzburg een belachelijk lange reis is voor een middagje clubben, besloot ik toch een dag er voor vrij te maken en af te reizen. Uiteraard niet zonder reden en vooral eigen belang. Het is geen geheim, de FT's van Michelle zijn berucht. Een zuigkracht van jewelste! Haar recensies logen er destijds niet om. Niet voor niets heb ik de German Oral Suck Pressure (GOSP) bedacht met eenheid M (Michelle).

Voor beiden was het een onverwacht treffen na een jaar. Michelle is geen spat veranderd. Nog steeds die gevatte Duitse humor. Blond koppie, lekker strak lijf. Haar body is afgelopen maanden opgeleukt met 2 behoorlijke tattoes op been en arm. Ik had ze al op foto's gezien, maar in het echt zijn ze minder opvallend. Haar metalen versierselen zijn er nog steeds in oor, wenkbrauw, neus, navel, clit, tepel, bovenlip. Sinds een jaar een ook in haar tong.

Na een uur lang te hebben bijgekletst hebben we ons terug getrokken. Tongzoenen en knuffelen als vanouds. Haar tongpiercing zit vrij ver vooraan en was goed voelbaar. Geen verdere aanwijzingen nodig. Ik werd op rug gegooid en ze begon met haar specialiteit. Blasen, blasen en nog eens blasen. Ook de appeltjes worden apart of beiden helemaal naar binnen gezogen. Gloeiende gloeiende....ik dacht het afgelopen jaar een paar gelijkwaardigen te hebben gevonden, maar niets is minder waar. Wat kan dat 'kreng' zuigen. Een langdurige ontploffing was het gevolg. Tot de laatste druppel. Spijt van mijn lange reis....no way! Hiervoor was ik 'gekomen'.

Met Michelle was een massage destijds de normaalste zaak van de wereld. Ik heb me sinds het vertrek van Michelle door geen enkele dame meer laten masseren (en ook geen massage gegeven). Zonde van de kamertijd. Doch haar strenge Duitse blik :biggrin: haalde me over. Het flesje olie had ze al bij de hand. Een stevige massage, waar je na twee dagen nog plezier beleefd. Geen aaien, dus!

Halverwege de kamer moest ik sanitaire stop maken en van die gelegenheid gebruik gemaakt om snel een douche te nemen.
Michelle heeft altijd wel speeltjes bij zich. Geen Peitsche of handboeien deze keer. Ook heb ik al eens aan zo'n kruis gehangen. Al was daar Licky Luke meer verantwoordelijk voor dan Michelle zelf. Nee, deze keer 'slechts' een blinddoek. Ik liet het maar gebeuren. Lang heb ik dat ding niet op gehad, want dat blasen moest maar een afgewisseld worden met een stevige 'clitpiercingbefbeurt'. Jaha, klingel klingel klingel. Tijdens cowboy en doggy merkte ik dat het er op deze manier niet van ging 'komen'. Dus, toch maar weer gekozen voor haar specialiteit. Het moest uit mijn tenen komen deze keer. Haar titel Blasenkönigin von NRW wordt gewijzigd in Blasenkaiserin von Bayern.

Na ruim 2 uur op kamer te zijn geweest gooide in de handdoek in de ring. Na nog een koffie te hebben genoten aan bar moest weer koers worden gezet naar Sjengencity. Michelle zou nog twee uurtjes blijven. Die heeft ze ongetwijfeld goed kunnen besteden, want tijdens de sanitaire stop werd ik door een potentiële klant 'uitgehoord'.

Of ze weer echt terug is in de P6? Enige twijfel bespeurde ik wel. Ze kan in ViVa wel werken wanneer het haar uitkomt, zo ook de tijden waarop ze aanwezig is. Michelle zal 1 a 2 dagen per week op wisselende dagen aanwezig zijn.

Illusion Plopp!

14041