PDA

Volledige versie bekijken : pamela



phoenix
30 november 2013, 13:49
Het is bijna twaalf uur als ik pamela rond zie dartelen, ik dol wat met haar en ze veroordeelt me dat ik met iedere vrouw speel , klets en plaag en dat mag niet van haar want ik ga niet de kamer op . Ik verzeker haar als een stoer menneke van 16 jaar dat ik net zo neuk als ik praat... en ze lacht naar me , een dame die net in de buurt is knikt instemmend met har ogen....weldra zit een prachtige chocoprinces op mijn lul en bereid ze hem alsof het een lieve lust is...maar zij is directer en ze windt er geen doekjes om ze wil geld voor en uur en tijdens de wip blijft ze door gaan met onderhandelen over meer tijd en dus meer geld....ze staakt dan ook regelmatig haar rit op mijn inmiddels dik geworden vleesstam...ik vind het heerlijk met haar maar dit stoort me enorm dit moet ik anders aanpakken, ik zeg haar ok we gaan door en zij legt dat uit als ahhh mooi zo kassa voor een uur....maar zo gemakkelijk leg ik me niet neer bij haar spel. Intussen pijpt ze me goed nat, heeft een strak poesje die me tenslotte met enige handwerk van te voren tot een orgasme rijdt..., ik kijk op mijn meegebrachte watch en zie dat we 45 minuten hebben genaaid en verzoek haar vande kamer af te gaan wat ze tegenstribbelend aanvaard...ze wil nog wel een 15 minuten massage geven...bij de theke merk ik dat er 1 of 2 minuten overheen zijn en geef haar 5 euro extra en daar veranderd haasr humeur als een echte koopvrouw die haar winst van de onderhandelingen neemt en har verlies van 10 euro snel vergeet...haar werk en inzet op de kamer maakte veel goed , maar toch maar liever weer een dame die gewoon niet zeikt over tijd en geld en hoe hard ze wel werkt tijdens het neuken....oh ja en geen zoenen....werd er vooraf medegedeeld en toen ze zo nat was en de halve flamoes leegstroomde over mijn wittevlees stam begon te plotseling heftig met me te zoenen, dat verhaaltje over een geliefde corazon die ze wel zou zoenen viel totaal door de mand....het zou me niet verbazen als er nog meer poorten opengaan als je vaker met deze dame kamert en haar voldoende financiele middelen en voldoende potentie in het vooruitzicht stelt...

Peppino
30 november 2013, 14:04
Werkt Pamela Anderson er nu ook al............vanavond maar eens even gaan kijken,als Peppi me loslaat tenminste.............