Volledige versie bekijken : Aplerbeck, Christina (Roemeense) (HP)
KanariePiet
30 november 2013, 13:30
Eergisteren heb ik voor de eerste keer met Christina gekamerd. Christina is een 21-jaar jong Roemeens onderdeurtje (1,60m). Ze heeft een lekker lolita figuurtje, mooie billen en een leuke B-cup. Ze heeft halflang bruin haar, een mooi gezichtje en vooral: heel mooie, grote ogen (mijn eeuwige zwak). Geen piercings of tattoo's.
Christina werkt sinds dik 3 maanden in HP en ze was mij al meermaals opgevallen. Ik had er al een paar keer leuke, vluchtige contacten mee gehad, maar tot een kamergang was het nog nooit gekomen. Ook eergisteren leek het er niet op dat het er van zou komen. Corina hing de ganse dag veelvuldig rond me en zij had me duidelijk gemaakt dat ze niet wou dat ik met Christina zou kameren . Het botert blijkbaar niet tussen Corina en Christina.
Nu als ik iets niet 'mag, wil ik het pas echt hebben (mannen kunnen soms toch kleine kinderen zijn hé;)), dus dat beloofde nog interessant te worden.
Ik was eergisteren vanaf 13u30 in HP en op quasi elk moment dat ik even alleen was, zocht Christina contact met me. Het leek erop dat ze wist dat zij de 'verboden vrucht' was en daar maakte ze gretig gebruik van:redface:.
Haar verleidingspogingen startten tijdens de eerste contacten met vluchtige kusjes, mondden in de loop van de dag uit in stevige zoensessies in oa de grote kino en eindigden 's avonds in de relaxruimte boven met een 'sessie' met hevig zoenen en droogneuken. Tot dan was ik er in geslaagd Christina af te wijzen, maar die laatste momenten geilde ze me enorm op en ik verzonk ook meer en meer in haar grote ogen. Ik hield het echt niet meer, dus ik liet haar een sleutel halen. Corina was op dat moment nergens te bekennen. Dat was handig meegenomen:biggrin::cool:.
Op naar de kamer dus. Christina deed haar hoge schoenen uit en toen bleek pas dat Christina echt wel een heel klein vrouwtje is. Klein, maar héél mooi. Volledig mijn type.
We startten met lekker tongzoenen tegen de muur en verplaatsten ons vervolgens naar het bed. Daar tongzoenden we lekker verder en ondertussen begon Christina met Piet te spelen. Hij stond uiteraard snel paraat:freu:. Christina begon me vervolgens overal te zoenen en na een tijdje begon ze mij ook te droogneuken. Ze deed dat allemaal uitstekend! Nog even later begon Christina me te pijpen (ook uitstekend) en op mijn verzoek schakelden we niet veel later over op 69. Christina was heel nat en liet zich goed lekken:biggrin:.
Na enkele minuten werd mijn zin in sex te groot , dus ik vroeg om een condoom. Net als al het voorgaande was ook het neuken uitstekend: cowgirl, reversed cogwirl, hondjes, missio en afgemaakt in terug hondjes. Christina deed heel goed mee en liet veel toe. Ik ben met een knal klaargekomen:biggrin:!
Het half uur was net rond, dus het was tijd om de kamer te verlaten. We vertrekken samen naar beneden, ik geef haar haar zuur verdiende centjes en ik krijg nog een paar lekkere tongzoenen ter afscheid. Christina gaat zich douchen en wie verschijnt plots uit het niets? Ja hoor: Corina ! Hoe dat verder is verlopen, kunnen jullie later nog lezen in het algemene HP topic.
Om hier nog even bij Christina te blijven: uitstekende ervaring met een mooie, lieve meid. Herhalingsgevaar: 100%:biggrin:!
licky luke
30 november 2013, 20:30
Gij zijt toch wel 'nen echte "bad boy" ...
Niet Christina was de verboden vrucht, maar jij !
Chapeau!
KanariePiet
1 december 2013, 06:18
Ach, ik heb gewoon een zwak voor mooie, grote ogen;) En als een meid als Christina ervoor kan zorgen dat alle bloed naar mijn Piet trekt en er niks meer overblijft voor mijn hersenen, tja, dan ben ik verloren hé! :cool:
Admin
1 december 2013, 18:15
http://www.6scout.de/images/member/bilder_41943_b3.jpg
http://www.6scout.de/images/member/bilder_41945_b3.jpg (http://www.hauspanthera.de)
KanariePiet
7 december 2013, 11:57
Gisteren (tot ontgoocheling en woede van Corina) een tweede keer met Christina gekamerd. Net als de vorige keer werd het een uitstekende ervaring. Ze heeft me weerom moeiteloos tot een orgasme gekregen.
Christina haar pre- en aftersales blijven ook heel sterk. Ze geeft je regelmatig aandacht: knuffeltjes, kusjes, streekjes, plagerijen... Top!
Ik zal ongetwijfeld nog vaak met Christina op een kamer belanden!
licky luke
7 december 2013, 12:43
Ter ino:
Ze is vele malen knapper dan op de huidige foto's op de website van Panthera.
Ze is er zelf (terecht) ook niet tevreden over en hoopt in januari nieuwe foto's te kunnen laten maken.
KanariePiet
7 december 2013, 12:59
Ter ino:
Ze is vele malen knapper dan op de huidige foto's op de website van Panthera.
Ze is er zelf (terecht) ook niet tevreden over en hoopt in januari nieuwe foto's te kunnen laten maken.
Klopt! In het echt is het een veel mooiere meid. Ze heeft haar kans op nieuwe foto's ten andere recent gemist. Ik was in HP toen de fotograaf foto's is komen nemen van oa Corina, Nicole... Christina was toen ook aanwezig in de club, maar ze vond dat haar haar die dag niet mooi lag...:rolleyes:;)
Carlitos
14 december 2013, 01:34
Christina is nu onderweg naar Roemenie en komt binnen een paar weken terug. Maar het is een Roemse, dus ohne Gewär....
Sjeufke
3 februari 2014, 09:17
Christina is nu onderweg naar Roemenie en komt binnen een paar weken terug. Maar het is een Roemse, dus ohne Gewär....
Het viel mij op dat Christina niet meer op de website van HP staat. Ze is inmiddels 7 weken weg. Die komt dus niet meer terug naar HP. Jammer! Is ze in een andere club gespot?
licky luke
3 februari 2014, 09:30
Je hebt gelijk, ik zie het ook nu pas...
terwijl Andrea en Corina er wel nog op staan, en die zijn beiden ook weg...
KanariePiet
3 februari 2014, 09:48
Christina heeft mij gezegd dat ze 2 tot 3 maanden verlof ging nemen, dus een terugkeer is nog altijd mogelijk.
Andrea en zeker Corina zie ik btw ook nog terugkeren naar HP:cool:
KanariePiet
13 februari 2014, 16:23
Christina is na 2 maanden afwezigheid terug gesignaleerd in HP!
licky luke
13 februari 2014, 16:31
Dit is niet de Christina die pas geleden naar elders vertrokken is...
Zie onderstaand.
6517
Deze heeft in een grijs verleden toch ook in Panthera gewerkt?
KanariePiet
13 februari 2014, 16:35
Bovenstaande meid heeft inderdaad ook even in HP gewerkt. Daarna is ze in SS opgedoken, waar ik haar eind januari nog gezien heb. Deze DVP werkt niet opnieuw in HP.
Eddy_V
13 februari 2014, 16:36
Dit is niet de Christina die pas geleden naar elders vertrokken is...
Zie onderstaand.
6517
Deze heeft in een grijs verleden toch ook in Panthera gewerkt?
Ik moet mij sterk vergissen als deze jongedame niet de kleine Bulgaarse Jessy is, die het laatste jaar bij Sixsens was.
KanariePiet
13 februari 2014, 16:40
Ik moet mij sterk vergissen als deze jongedame niet de kleine Bulgaarse Jessy is, die het laatste jaar bij Sixsens was.
Klopt!:cool: En zoals LL aanhaalde: in HP heeft Jessy een tijdje onder de naam Christina gewerkt. Maar de Christina van dit draadje (die die nu terug aanwezig is in HP) is dus een andere meid.
Sjeufke
13 februari 2014, 16:58
Klopt!:cool: En zoals LL aanhaalde: in HP heeft Jessy een tijdje onder de naam Christina gewerkt. Maar de Christina van dit draadje (die die nu terug aanwezig is in HP) is dus een andere meid.
Ik heb morgen weer een hoop te onderzoeken als je begrijpt wat ik bedoel...........😉
Verzonden met Tapatalk
licky luke
13 februari 2014, 17:06
Deze Jessy alias Christina staat momenteel op de website van HP:
6519
De andere Christina (zie onderstaand) niet.
6518
Rara... wie is wie? en wie is waar? en wat is waar?
Veel onderzoek morgen... dan gaan we dus toch niet voor niks...!
Sjeufke
13 februari 2014, 17:38
Veel onderzoek morgen... dan gaan we dus toch niet voor niks...!
Dan hebben we twee onderzoeken 👀
Verzonden met Tapatalk
licky luke
13 februari 2014, 17:41
.. en als we onder gezocht hebben gaan we boven zoeken! :hammer:
hansdordt
13 februari 2014, 19:13
Ik hoop de recente Christina en niet die naar SS was vertrokken want daar heb ik 1 slechte ervaring mee. Ik kreeg destijds zelfs mijn geld terug van Bob ;)
Mr.IJsbeer
14 februari 2014, 10:39
Mijn verhaal https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Haus-Panthera-Ratingen-Algemeen&p=356819#post356819 gaat in ieder geval gedeeltelijk over deze Christina met camera:
6522
En dat Hans daarvoor geld heeft terug gekregen is dat netjes. Ze is woensdag terug gekomen met haar vriendin die nu nieuw is in HP.
licky luke
14 februari 2014, 12:00
Hehe! De juiste Christina (wat mij betreft in ieder geval) is back!
Voor degenen onder ons die het spoor inmiddels bijster zijn: die met de fotocamera...
Raadsel opgelost, door naar de tweede ronde...
hansdordt
14 februari 2014, 17:59
En de juiste foto staat inmiddels ook weer op de website van HP.
hansdordt
14 februari 2014, 18:01
Mijn verhaal https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Haus-Panthera-Ratingen-Algemeen&p=356819#post356819 gaat in ieder geval gedeeltelijk over deze Christina met camera:
6522
En dat Hans daarvoor geld heeft terug gekregen is dat netjes. Ze is woensdag terug gekomen met haar vriendin die nu nieuw is in HP.
Mijn verhaal ging over de Christina zonder camera. Christina met camera heb ik nog niet besprongen.
Mr.IJsbeer
17 februari 2014, 10:37
Ik kon het me al heel moeilijk voorstellen dat de Christina met camera een slechte service zou geven. Maar het kan weleens anders lopen dan jij wilt.
Vendezz
11 april 2014, 16:04
Deze Christina heb ik mij voor een week of drie aanmogen wagen. De service van deze dvp is mij dermate goed bevallen dat ik verschillende malen daarna op herhaling ben gegaan.
Christina haar presales zijn dermate goed. Veel tongzoenen. Zeg maar volop bekken op zijn plat nls...
Wild of passievol zoenen. Speels bijten en likken in de nek richting borstkas waarbij de kleine stijvendezz gemasseerd wordt waardoor deze in stelling wordt gebracht voor een sleuven battle.
Na presales in de bar verkiest Christina de Kino om een nadere opwarmings ronde in te gaan.
De badjas wordt hierbij meestal ontknoopt. De zuigkwaliteiten worden flink getoond. Een ft moet men sterk afwenden om niet al te rap te mogen sprietzen.. Daarna wordt er met veel tz een droogneuk sessie getoond.. Hierna verkies ik meestal een kamer om t echte werk in te zetten..
Op de kamer doet Christina een vervolg van orale sessie... hierbij word 69 niet geschuwd.. een vinger er in of zelfz twee is mogelijk.. Ze wordt namelijk zelf nat zodat het vanzelfsprekend is. Veel tong, zoen lik en bijtwerk volgen tijdens het nuekwerk. Speels wordt gewisseld in posities.. Na het hoogtepunt blijven de aftersales dezelfde kwaliteit als de presales. Alleen de communicatie is wat moeilijk maar verloopt makkelijker na enige tijd.
voor mij altijd een 8/10
Herhalingsgevaar: zeer groot..
Sjeufke
11 april 2014, 16:09
De voorlaatste keer in HP was ik ook met Christina. Zij was toen het 'voorgerecht'. Ik kan me helemaal vinden in de beschrijving van Vendezz.
Carlitos
11 juni 2014, 19:45
En ze is weer terug, fris en fruitig! :freu:
sirgreg
23 juni 2014, 13:08
Nationalität: Rumänisch
Referenzen: keine
Body: schlank, natürlich, kleine, leicht hängende Brüste
Haare: nackenlange dunkel-blonde Haare
Typ: Sehr natürliches Mädel von Nebenan, Typ Studentin
Gesamteindruck: sympathisch, nett, vom Typ eher unscheinbar aber nicht unhübsch
Service:
Französisch kann sie leider gar nicht. Man spürte ständig ihre Zähne! :frown:
Sex in allen Stellungen. Eher kuschelig, geht aber auch härter. Ordentliche ZK. :) Leider keine Extras!
Das mangelhafte Französisch führt zur deutlichen Punktabwertung! Schade.
Kosten: Ortsüblicher Standard. 30 min 50,-
FAZIT: Netter GF6. Leider sehr mangelhaftes Französisch :1ster:
Carlitos
27 juni 2014, 11:24
Ach Sirgreg, sie hat den club Haus Panthera schon wieder verlassen. Ich denke sie geht zurück zu Schule für besser Blasen zu lernen... :biggrin:
Sjeufke
9 augustus 2014, 09:23
Blijkens een freiercafe lid werkt Christina nu in FKK saunaclub Aplerbeck onder de naam Julia
Carlitos
9 augustus 2014, 09:36
Daar heeft die goede man helemaal gelijk in. Ik mocht niets zeggen, maar nu is het duidelijk. Naast haar bril heeft ze sinds gisteren ook een neuspiercing. Maakt het allemaal er niet mooier op, maar smaken verschillen. Maar de service is nog altijd top.
Voor bezoekers aan deze club, eet je eerst goed vol want meer dan Duitse broodjes, aardappelsalade, koude knakworsten en soep is er daar niet. Voor 13.00 uur en tussen 19.00 en 21.00 uur €20,00 entree, anders de normale €30,00.
vrije jongen
15 augustus 2014, 00:11
Inmiddels zingt madame een ander deuntje. Gisteren even bezocht (leuk hoe verbaasd en blij ze was me (+euros) weer te zien) en ik mocht alle Pantheragasten vertellen haar vooral eens te komen opzoeken ;).
Sessie prijzen zijn overigens als in lulo (20min=30; 30min=50; 40min=60 en 1 uur=80).
Sjeufke
15 augustus 2014, 08:25
Inmiddels zingt madame een ander deuntje.
Als de service van Julia (Christina) 'een andere deuntje zingend' nog hetzelfde is gebleven, is een bezoekje het overwegen nog zeker waard. :rolleyes:
licky luke
15 augustus 2014, 08:28
Als de service van Julia (Christina) 'een andere deuntje zingend' nog hetzelfde is gebleven, is een bezoekje het overwegen nog zeker waard. :rolleyes:
Misschien heeft ze inmiddels ook leren fluiten...
vrije jongen
15 augustus 2014, 08:32
Met veranderd deuntje bedoel ik dat haar verhuizing niet stil hoeft worden gehouden, maar weid mag worden verspreid ;). Service is als vanouds.
Sots
15 augustus 2014, 11:36
Nu snap ik waarom jullie beren graag bij deze meid zijn. Hieronder mijn verslag van deze wonderbaarlijke meid. Van een medebeer ook de ins en outs gehoord van haar escapades in Haus Panthera.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38256-FKK-Aplerbeck-Dortmund-Julia-Roemeense&p=379379#post379379