PDA

Volledige versie bekijken : tekstverklaring



banzaibeer
21 november 2013, 09:06
Hallo ijsberen.. Op de site van Totalclub Osnabrück bij de profielen zie ik de volgende begrippen staan die me niet duidelijk zijn. Wie kan me helpen?!
NS (aktiv) :
Spanisch natur :
Zungen AV
GV zal naar alle waarschijnlijkheid Geschlächtsverkehr betekenen.

Bedankt alvast voor de reactie !
M.vr.gr.
Banzaibeer

bad pritt
21 november 2013, 09:14
Hallo ijsberen.. Op de site van Totalclub Osnabrück bij de profielen zie ik de volgende begrippen staan die me niet duidelijk zijn. Wie kan me helpen?!
NS (aktiv) : op jouw pissen
Spanisch natur : ???
Zungen AV met haar tong jouw anus bewerken
GV zal naar alle waarschijnlijkheid Geschlächtsverkehr betekenen. ja

Bedankt alvast voor de reactie !
M.vr.gr.
Banzaibeer

seksenfun
21 november 2013, 12:38
Spanisch natur: Coïtus a mamilla: Russisch (neuken) of borstneuken (de penis van de man ingeklemd tussen de borsten van de vrouw; de vrouw duwt borsten ook samen --> ejaculatie: ook aangenaam gevoel aan de borsten voor de vrouw: in het Duits wordt coitus a mamilla met "Spaans" aangeduid. Zo, nu moet het duidelijk zijn, niet :smoke:?

Nog ter inlichting: "mammen" of "memmen" zoals in Nederland ook wel gezegd wordt voor borsten is dus afgeleid van het Latijnse mamilla (wat eigenlijk mijn lieveling wil zeggen). SN is de afkorting voor de term Spanisch natur en is dus niet met alle dames mogelijk (A-cub bijvoorbeeld).


Het is niet altijd heel eenvoudig met al die verschillende talen/taalafleidingen want opgelet: Russisch betekent in het Duits een anale oliemassage zonder geslachtsverkeer. Het wordt pas écht puzzelen als ze op site in Duitsland Franse en Engelse termen doormekaar gaan halen en dus eigenlijk iets anders neerschrijven op de site dan ze eigenlijk bedoelen. Navraag doen bij de dames in je eigen woorden blijft het zekerste.


Wat er met natur bedoeld wordt, is mij ook een raadsel: logischerwijze duidt dat op zonder condoom maar tussen de borsten neuken met condoom vind ik dan weer van het gekke te veel om daar aan te beginnen (of het moest zijn dat de dame vies is van sperma op haar lichaam) :smoke:.

Willem2
21 november 2013, 12:43
Spanisch natur : Picasso 1 en RAUL7 komen even overwaaien ;)

Willi69
21 november 2013, 12:56
Spanisch natur
=> auf Deutsch: Tittenfick :tietjes:

Red Devil
21 november 2013, 13:03
Spanisch = tussen de borsten (In Nederland heet dat Russisch.)
'Spanisch natur' zal dan zoiets betekenen als 'zonder condoom tussen de borsten'.

Groeten,
:teuflisch:

Badslippers
21 november 2013, 15:45
NS

NS = NaturSekt
Kicken op pissen dus. Ook wel GS = Golden Shower of GW = Golden Waterfalls.
Dan heb je nog het verfijnde onderscheid tussen "Urofilie" en "Urofragie". Respectievelijk geilen op urinegeur of pissende dames en anderzijds het lekker vinden om in je bek gezeken te worden. Schijten kan ook. Coprofilie versus Copofragie.

Bekende schrijver over dit soort zaken: Marquis de sade: "De 120 dagen van Sodom" tevens verfilmd door Pierre Paolo Passolini waarbij de mensen tijdens de premiere kotsend de bioscoop uitlopen. Zeer controversiële film. Nederlanders kunnen er ook wat van: Regisseur Tom Six met "The Human Centipede".
Hoewel veel van dit soort zaken onder een fetisj te rangschikken zijn, lijkt me dit toch redelijk ziekelijk gedrag (stront vreten). Bij honden is dat dan weer een veel voorkomend verschijnsel.

Gerrit Komrij heeft hier veel over geschreven in zijn magnum opus, "Kakafonie, oftewel Encyclopedie van de Stront".
Gerrit Komrij was de Ere-Voorzitter van het "Genootschap De Bataafsche Krijgstrompet", Buitenlid van "De Orde van de Bruine Boon", Schrijver van "De Idylle van de Achterpoort".

Ja ja, er valt veel te melden over deze vorm van smeerlapperij! In de kunst ben ik het eigenlijk niet tegen gekomen.

sofaking
21 november 2013, 17:14
NS = NaturSekt
Kicken op pissen dus. Ook wel GS = Golden Shower of GW = Golden Waterfalls.
Dan heb je nog het verfijnde onderscheid tussen "Urofilie" en "Urofragie". Respectievelijk geilen op urinegeur of pissende dames en anderzijds het lekker vinden om in je bek gezeken te worden. Schijten kan ook. Coprofilie versus Copofragie.

Bekende schrijver over dit soort zaken: Marquis de sade: "De 120 dagen van Sodom" tevens verfilmd door Pierre Paolo Passolini waarbij de mensen tijdens de premiere kotsend de bioscoop uitlopen. Zeer controversiële film. Nederlanders kunnen er ook wat van: Regisseur Tom Six met "The Human Centipede".
Hoewel veel van dit soort zaken onder een fetisj te rangschikken zijn, lijkt me dit toch redelijk ziekelijk gedrag (stront vreten). Bij honden is dat dan weer een veel voorkomend verschijnsel.

Gerrit Komrij heeft hier veel over geschreven in zijn magnum opus, "Kakafonie, oftewel Encyclopedie van de Stront".
Gerrit Komrij was de Ere-Voorzitter van het "Genootschap De Bataafsche Krijgstrompet", Buitenlid van "De Orde van de Bruine Boon", Schrijver van "De Idylle van de Achterpoort".

Ja ja, er valt veel te melden over deze vorm van smeerlapperij! In de kunst ben ik het eigenlijk niet tegen gekomen.

Er zijn er nochtans die de kakmachines van Wim Delvoye kunstwerken noemen, en zelfs de output wordt als kunst verkocht. :hammer:

http://www.evavzw.be/index.php?option=com_content&view=article&id=260:interview-wim-delvoye&catid=110:interviews

KevinK
21 november 2013, 18:26
Zungen AV oftwel ZA heb je natuurlijk ook aktiv en passiv. Aktiv uit de optiek van de DVP is het lekkerst vind ik persoonlijk.

too slow
21 november 2013, 22:14
'Spanisch natur' zal dan zoiets betekenen als 'zonder condoom tussen de borsten'.

Of neuken tussen borsten in plaats van siliconen stootbumpers...