PDA

Volledige versie bekijken : Schippersstraat 41/4, Melanie (voorheen: VT RM 02)



rplover
24 oktober 2006, 23:54
Haarkleur/-lengte : Blond halflang
Lengte dame : 1.65 m
Postuur/Cupmaat : normaal (slank) /kleine B
Nationaliteit/Taal : Ned / Ned
Leeftijd : 19
Tatoeages/Piercings : 3 tatoeages, 2 op rug, 1 kleintje vanvoren ;)
Service: PMC/NMC/aftrekken/knuffelen
Voordelen: knuffelgehalte zeer zeer hoog
Nadelen:
Tijdsduur : 00:25
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek: o zo lief de ganse tijd
werkuren : avondshift

We hadden dit Meisje al eerder zien staan, ik denk dat het verleden week vrijdag was.
Maandagavond stond ze er terug, en ja, iemand moest toch te weten komen wie het was. Deze jongen dus. Ik zag dat de sub ook zin had, maar heb mijn stoute schoenen aangetrokken en wat info gaan vragen.
Het was inmiddels tijd voor onze tussenstop in een nabijgelegen cafe.
Toen ik aan haar raam verscheen, stond ze in jeans en pulletje. Damned, en ik wou echt naar haar toe.
Op de vraag, welke zijn eigenlijk je werkuren, kreeg ik wel en zeer vriendelijke : binnen een half uurtje ben ik er weer. Melanie was dus de naam, en ze leek me jong, ik schatte haar een jaar of 22.
Eerst dus wat suikers tot me genomen (een colatje), en dan teruggekeerd.
Ze stond daar prachtig te wezen, een bijna fluoriscerende bikini, en o ja, ze zag er o zo lekker uit.
Onmiddellijk naar haar toe gelopen, deurtje open, en zonder ook maar iets te vragen haar gevolgd naar haar kamer, op de eerste verdieping.
mooi uitzicht. Heel erg lekker.
Op de kamer, eerst haar de centen overhandigd, en me uitgekleed.
Op haar bedje beland, en juffrouw vleide zich zalig tegen me aan, poedelnaakt. Wat een body. Daar hou ik nu toch wel het meest van, niet te groot, niet te dik, niet te dun, haar borstjes, ik schat ze op een kleine 70 B cup
of een grote 75 A.
Maar o zo mooi, zo natuurlijk, net twee peertjes.
Verder kennis gemaakt, ik dus mijn identiteit gegeven, en oops, ze was net 19 geworden.
Ze werkt intussen 2 maanden in Antwerpen, maar op diverse locaties.
Dan hebben we haar wel telkens heel erg mislopen hoor.

Intussen was ze me speels aan het strelen, en is ze afgezakt tussen de beentjes. Een lekkere pijpbeurt. Ze kijkt afwisselend naar die kleine jongen, en dan weer diep in je ogen. Mooi, wat een lekker snoetje.
Ik overdrijf niet, een der mooiste gezichtjes van het skw. Ze kan gerust in het rijtje Angela, Eni, Isabelle, Sarah, en ik vergeet er nog enkelen.
Zo lief. In tegenstelling tot aan haar raampje, want ze komt toch wel redelijk arrogant over.

Maar ok, ze pijpte heel erg lekker. Totdat mijn jongen al zwaar op oorlogssterkte was, ik vroeg me af wanneer ze me eindelijk zou vragen om aan het serieuzere werk te beginnen.
Ze zei me, en nu jij, leuke jongen. Waarop ze zich even omdraaide om het nodige glijmiddel te nemen.
Oops, dat was buiten de waard (lees:dief) gerekend. Haha, een dame had haar glijmiddel meegenomen, en tja, daar lag ze nu.
Vertwijfeld keek ze, en vroeg nogmaals, wat nu, waarop ik in lachen uitbarstte.
Ja, verklaar me gek, maar dat brak het ijs nog meer.
Ze kon niet anders dan meelachen, eerst een beetje verlegen, na een minuutje erg uitbundig.
Wat nu, vroeg ze nogmaals, ik zei haar, kom, Melanie, trek het je niet aan, en draaide haar naar me toe.

Zo een schoonheid had ik nog nooit gezien (bedankt Clouseau), daar lag ze dan.
Haar handje gleed rustig naar beneden, en ik verzekerde haar, geen probleem, we zien wel.
Intussen had ze mijn intussen zeer kleine jongen zachtjes beet met haar handje, en keek me vragend aan. Ik kreeg mij centjes terug hoor, maar neen, waarom, tot nu toe was het heerlijk geweest.
Dus begon ze heel zachtjes met me te spelen, en zo diep in mijn ogen kijkend, heeft ze me heel erg zachtjes klaar getrokken.
Achteraf nog een heel korte babbel.
Vooraleer we beneden waren, heeft ze me beloofd me de volgende keer me eens te leren wat echte sex was.
Ik ben benieuwd hoor, maar ik kijk er al naar uit.

Ik vrees dat ik morgen al meer ga weten, ik denk dat er me iemand voor gaat zijn, morgenavond, nietwaar F? :D

Kortom, zeer tevreden, herhalingsgevaar, totaal verloren dus, en ja, een pareltje temidden van ons. Heren respecteer haar, en jullie krijgen alvast een heel mooie en lieve meid, die weet hoe ze een man moet behagen (alvast rplover :smile2:)

rplover
7 november 2006, 19:17
Ik sta wat achter met mijn recensies, dus gaan we eraan werken.
Melanie riep me afgelopen donderdagnacht. Om even bij te praten, en gepraat is er.
Mee naar boven, de financiële kant afgehandeld, en hups, me tegen haar aangevleid. Ze kleedde zich ditmaal uit op bed, maar ik vond het beter dat ze haar kleren (het kleine mooie bikinitje) nog even aanhield. Sluiting vanvoren, dus geen enkel probleem.
Na wat geknuffeld en gepraat te hebben, zijn we op het onderwerp Paola gekomen, een ex-buurvrouw van haar.
En wat bleek, een trio is mogelijk.......
Even later stond ik voor het deurtje van Paola, en zowaar, ze stond er. Gans de avond de Koningin niet gezien, dit werd mijn lucky day dus :D

Arm in arm met Paola de Vt door, richting SS40. Heerlijk, met mascotte krijg je aandacht van alle Dames, maar met Paola van iedereen, en niet in het minst van medewandelaars.
Beneden bij Melanie, stond nog iemand die ons nariep, een TRIO....
ja, dat is het dus geworden.
De beide Meiden gegeven wat hen toebehoort, geld dus, en me gewoon op bed gelegd. Uitkleden, neen zenne, daar heb je de Meiden voor. Sensueel, langs de zijde van Mel dan, ietsjes heviger, das dan weer Paola.
Allebei trouwens hun eigen stijl en ook hun eigen taal.
Paola in het Frans, en Mel in het Nederlands. Ik voelde me bij wijlen een sextolk, totdat de Meisjes echt in actie schoten. De taal van de liefde (lees:sex) kennen ze beiden.
Ik heb al wat trio's gedaan in mijn leven, maar dit, neen :teuflisch

Ik dacht verdorie dat de Meiden verliefd waren op mekaar, en soms waren ze totaal bezig mekaar op te geilen. Paola wou het initiatief en dat heeft Mel dan ook aan haar gelaten. Maar kunnen deze vriendinnen een man opgeilen door mekaar af te likken, mekaar te betasten, en nog veel meer van dat moois.
Soms hebben we onze hand op de mond van P moeten leggen, zo luidruchtig ging het er aan toe. Als ze haar niet op straat konden horen, dan toch zeker beneden in de andere ramen.
Geil zicht, wanneer P zich op je nestelt, en M je diep in de ogen kijkt, P met een geile blik, M met een lieve lach op haar gezicht. Je zou het een verliefde lach kunnen noemen, maar we weten uiteraard beter ;)
Als dan haar handen je lichaam beginnen te betasten, terwijl hun mondjes mekaar zoeken, afwisselend met elkaars lichaam te likken en te strelen, dan ben je als ijsbeer-wandelaar verkocht.
Al vlug lag P onder me luidruchtig te wezen.
De enige manier om haar het zwijgen op te leggen was mijn hand in haar mond, of mond op mond beademing door M.
Heerlijk lekker lang gestoeid, en zalig afgewerkt door beide Meiden.
De belofte van M dat zij de volgende keer de meest actieve zal zijn, met een knipoog erbij, daar hou ik haar natuurlijk aan.
Ik geniet nog steeds na. Wat een heerlijke Meiden.
Als er iemand me ooit een cadeau aan de hand wil doen, weet ik wat kiezen.
Right ;)

rplover
18 november 2006, 01:16
Aangezien we enkele vragen over IM hebben gekregen over deze leuke meid, een antwoordje voor iedereen.
Sinds mijn laatste bezoek aan haar is Mel helaas verdwenen, we hebben haar toch nergens meer gezien.
Hopelijk is dit voorlopig natuurlijk, en is ze enkel een weekje of twee met verlof.
Van zodra we haar terug spotten op haar (al dan niet) vertrouwde plaats, houden we jullie uiteraard op de hoogte.

groet,

rplover

rplover
2 december 2006, 02:36
Goed nieuws en slecht nieuws over Mel.
Mel is terug in Antwerpen, dat is het goede nieuws.
Het slechte nieuws: voorlopig gaat ze niet meer werken, toch niet in de prostitutie.
Ik stel dus voor dat ze even overgeheveld wordt naar de oude doos (eikes), en dat voor een jong ding van 19 prille hete lentes :D

Maar ik denk dat we ze ooit nog wel gaan weerzien, we hebben er al vele zien gaan (en terugkomen), ik word er alvast van op de hoogte gehouden, dus jullie ook :smile2:

En ze had me verdorie een trio beloofd met Paola.
Tja, dan is het maar Paola alleen geworden vandaag, maar een iets uitgebreider recept dan dan het standaardmenu. Laat osn zeggen dat ik er vannacht 'a la carte' heb gegeten.
Lees onder topic Paola ;)

rplover
1 februari 2007, 23:30
... mijn gat.
Coco2, dat moet je zelf zien, ik had ze niet herkend.
Prachtig gewoon, ze ziet er stukken beter uit dan voordien.
Enkele kilotjes erbij, ik schat 5, een wat voller gezicht. Iets donkere haren. Mmmmmm. Echt meer dan de moeite.
Komt heel waarschijnlijk spoedig een vervolg van.
De enige reden dat ik geen recensie schrijf, is omdat ze de rest van de avond bezet was :p

Ze mag dus opgevist worden, en verplaatst worden naar:
VT (Villa Tinto) RM 02, Melanie

Anvers
10 februari 2007, 15:37
... mijn gat.
Coco2, dat moet je zelf zien, ik had ze niet herkend.
Prachtig gewoon, ze ziet er stukken beter uit dan voordien.
Enkele kilotjes erbij, ik schat 5, een wat voller gezicht. Iets donkere haren. Mmmmmm. Echt meer dan de moeite.
Komt heel waarschijnlijk spoedig een vervolg van.
De enige reden dat ik geen recensie schrijf, is omdat ze de rest van de avond bezet was :p
Ze mag dus opgevist worden, en verplaatst worden naar:
VT (Villa Tinto) RM 02, Melanie
Vermits Melanie de vorige week onze kameraad rplover aangeklampt heeft toen zij terug in skw was (ik was er getuige van, want zij kon hem niet gerust laten! :hah: ) mag zij m.i. terug naar het skw verplaatst worden, en wel op VT RM 02.

Anvers :wink:

Anvers
27 april 2007, 15:13
Vermits Melanie al geruime tijd niet meer op VT RM 2 opgemerkt is, en rplover met haar gesproken heeft op Schippersstraat 41/4, zullen we haar maar voorlopig op dit adres plaatsen. ;)
En dan maar afwachten hoe lang zij het daar volhoudt! :baeh:

Anvers :wink:

Anvers
30 juli 2007, 21:12
En Melanieke is weeral een tijdje weg, waarschijnlijk mist zij onze vriend rplover! :eek:

Dus spijtig genoeg naar het archief. :mad:

Anvers :wink: