PDA

Volledige versie bekijken : Licky Luke, aangenaam...

licky luke
12 november 2013, 17:26
Na al een redelijk lange tijd lidmaatschap van dit forum, daarbij nadrukkelijk de vruchten plukkende (letterlijk en figuurlijk), en een wandelcarrière (mag je dat zo noemen) van bijna 10 jaar, is het toch wel enigszins beschamend dat ik me nog niet een het gros heb voorgesteld. Eerlijk gezegd heb ik dat ook nooit nodig gevonden, ik tref bijna altijd wel een collega ijsbeer in de een of andere club waarmee ik aan de praat kom, voornamelijk omdat bescheidenheid in de zin van verlegenheid niet zo erg aan mij besteed is, daarbij echter wel duidelijk stellende dat ik voor iedereen (nou ja, nagenoeg iedereen) respect heb, inclusief de DVP's die mij sporadisch ten deel vallen.

Profiel:

Ondergetekende is een geboren Limburger, nee nog erger, Maastrichtenaar ("sjeng" voor de ingewijden onder ons). Woont nog steeds in de directe nabijheid van deze mooie bourgondische stad en gebruikt zijn huidige woon- en werklocatie als uitvalsbasis voor de nodige uurtjes ontspanning in een saunaclub aan deze en (veel meer) gene zijde van de zeer nabij liggende grens (met Duitsland wel te verstaan). Rookt niet, spuit (en slikt) niet, snuift niet enzovoorts, drinkt een beetje (en soms iets te veel), hetgeen betekent dat zijn wandelbudget des te meer spek heeft om van te genieten. Wandelen is, in tegensteling tot de meeste overige zonden, goed voor de gezondheid, zowel de fysieke als de psychische variant en voor mijn gezondheid heb ik nu eenmaal veel over...

Inmiddels de leeftijd van Abraham naderend, getrouwd geweest en weer gescheiden (die ervaring hebben we dus ook al weer gehad), twee prachtige kids rijker en nu dus weer in de vrijgezelige staat met de (part time) vrijheid die daar conform het overeengekomen co-ouderschap bij hoort. Levensgenieter eerste klas, met daarbij toch nog het nodige plichtsbesef om niet al te losbandig gedrag te vertonen, alles met plezier en tevens met mate(n). Zoals Beppie graag zingt: "Geneet vaan het leeve..." en "Och wat is ut leeve sjoen...". En soms, afhankelijk van de gekamerde dame: "Iech bin zoe verleef...". Fellow-Maastrichtenaren / Limburgers weten wat ik bedoel...

Meer (ja echt veel meer!) info kun je krijgen als we elkaar ontmoeten en ik je de oren van je kop klets, daarbij grappige anekdotes afwisselend met serieuse levensfilosofieën en wat dies meer zij. Als ik je de keel uithang vlucht je gerust met de DVP naar een kamer of stopt mij er een in mijn armen zodat ik mijn mond voor andere activiteiten kan/moet gebruiken... We zien wel.

Wat club-ervaringen mijnerzijds:

- SixSens is voor mij nog net geen half uurtje rijden dus dat zit altijd wel goed, ook op doordeweekse dagen.

- Acapulco ben ik nog nooit geweest, dat is ook al weer een stuk verder. Wel al goede verhalen over gehoord, o.a. over de line-up.

- Babylon heb ii ook nog een vrijkaartje voor en bovendien ben ik daar al beter bekend (en naar ik meen ook bij enkele dames geliefd)...

- Haus Panthera vind ik ook een gezellige club, ook daar heb ik goede (kamer) ervaringen.

- Park Sauna Residenz heb ik nu twee keer op een zondag bezocht en dat viel me erg tegen, althans qua (vrije) dames, zeker niet qua accomodatie en eten.

- Freude 39 heb ik een keer bezocht i.v.m. een dame die daar werkte en die ik in SixSens heb leren kennen, prima sessie gehad maar voor de rest vind ik het niet zo de moeite waard om zo ver te rijden... (zo'n 2 uurtjes)

- Planet Happy Garden ben ik lang geleden eens geweest, sprak me (o.a. qua drukte) niet ereg aan, kan natuurlijk al weer allemaal anders zijn na zo'n tijd

- Golden Time idem dito, fick fabriek in niet echt mijn ding

Verder moet ik nog heel veel clubs ontdekken, het liefst in gezelschap van een of meer forumcollega's die me er enigszins wegwijs willen maken...

Mijn voorkeuren voor een club-beleving:

Ik ga meestal voor de gehele club-ervaring, dus ook voor de gezelligheid, het eten en drinken, de collega-beren waar ik mee kan kletsen, de spass met de dames (dus ook pre- en aftersales), en uiteraard een paar kamersessies. Op de kamer zoek ik voornamelijk een GFE ervaring, zodat ik naast het recht-toe-recht-aan neuken een flink stuk intimiteit en gezelligheid beleef, anders vind ik het maar saai. Ik maak geregeld sessies zonder klaar te komen omdat dat van mij niet altijd hoeft en zeker niet aan het begin van mijn bezoek, dan is de lol er namelijk snel vanaf en heeft een langdurig bezoek weinig zin meer. Maar dat is nu eenmaal mijn smaak... ik ben meer een genieter en niet zo zeer een spuiter, dat laat ik aan de jongere generatie over ;-)

Tenslotte:

Ik ben altijd benieuwd naar een keer samen een club bezoeken en kijken hoe gezellig we het daar kunnen maken.
Alle tips en suggesties (inclusief suggestieve tips) zijn welkom!

Groet,
Licky Luke

Big30
12 november 2013, 20:12
Dan was je waarschijnlijk hier op 11-11 ook bij aanwezig!

http://www.youtube.com/watch?v=RkuFBIG2FxA&list=PLZylHq6T3rp5UmP2kxID_L-CumuO-1P8v

licky luke
12 november 2013, 21:25
Dan was je waarschijnlijk hier op 11-11 ook bij aanwezig!

Tuuuurlijk!
Heb je me dan niet zien zwaaien?

Big30
12 november 2013, 21:42
Tuuuurlijk!
Heb je me dan niet zien zwaaien?
Dacht dat Molaar dat was die zwaaide, toen dit nummer gedraaid werd :).

http://www.youtube.com/watch?v=GMTN1q8OIDE

Eddy_V
7 februari 2014, 06:54
Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier vandaag op jouw verjaardagsfeestje bij de huiskatjes van 😽 Panthera 😽
Tot vanmiddag!

🎂 🎂 🎂 🎂 🎂 🎂 🎂 🎂 🎂 🎂

Sjeufke
7 februari 2014, 07:11
Vaan harte perfisia en maak d'n boors mer naat
:innoc[1]::6[1]::lol:

licky luke
7 februari 2014, 07:41
Iech maak liever die aander boorste naat...

hansdordt
7 februari 2014, 08:24
Iech maak liever die aander boorste naat...

Met een likkie of met een kwakkie? ;)

KanariePiet
7 februari 2014, 08:41
Happy birthday!!:biggrin:

Cupido
7 februari 2014, 09:00
Gefeliciteerd, jammer er niet bij te kunnen zijn vandaag

licky luke
8 februari 2015, 12:25
Zondagochtend mijmeringen...

Soms kun je jezelf veel wijsmaken, wetende dat je jezelf voor de gek houdt en toch doen alsof je neus bloedt. Zo kun je jezelf wijsmaken dat je niet gek bent op die ene dame, die je heeft verrast zoals je dacht niet meer verrast te kunnen worden... tegen jezelf zeggende dat alles slechts illusie is maar toch altijd blijven twijfelen waarom het soms toch zo anders voelt... Een onbewust en ongewild verlangen waardoor je zo vaak aan die dame en die eerste sessie(s) moet denken en er het liefst naar terug wilt rijden met een snelheid waarbij je het risico op een ontzegging van je rijbewijs haast voor lief neemt...

Gewoon van je afschudden, zoals altijd... Gewoon naar een andere club, een andere dame, liefst een waarvan je zeker weet dat je er altijd een geweldige kamer
mee hebt. Gewoon een andere kant uit denken en dan gaat het vanzelf weer over. Thuis eerst even nagenieten, dan de vlinders weer plat meppen en over tot de
orde van de dag. Totdat je je ogen bij het knipperen iets langer dan normaal sluit en haar opeens op je netvlies hebt. Haar weer ruikt, proeft, bijna voelt,
alsof ze weer bij je is.... Damn, toch niet alle vlinders te pakken gekregen... misschien bewust er naast gemept?

Natuurlijk sta je als zeer ervaren ijsbeer en doorgewinterde rakker stevig in je schoenen en je geeft er niet aan toe, wetende dat er geen plaats is voor dit
gevoel en dat het je alleen maar een hoop geld gaat kosten, maar hoe makkelijk is dat niet goed te praten met de gedachte dat je er ook zo veel moois voor
terug zult krijgen?

Ik zie het contact met een dame die mij raakt altijd als een soort van vakantie, daar verheug je je vooraf op, het heeft een begin, het geeft een einde, en
na afloop heb je nog altijd je mooie herinneringen (en sommigen de foto's). Volgende keer kom je misschien terug voor een zelfde vakantie, maar vaak genoeg
kies je eens een andere bestemming, een ander duur, een andere soort vakantie. Met weer een begin, een einde en mooie herinneringen.

In de praktijk gaat het vaak zo anders met clubs en dames: clubs stijgen of dalen in populariteit, dames idem dito, soms verkassen ze en soms verdwijnen ze
compleet van de radar. Ik lees het ene na het andere verdrietige relaas van collega's op dit en andere forums, soms inclusief de noodkreet om informatie waar
hun lief toch heen is gegaan... Ik zie het allemaal als iets tijdelijks, waardoor ik weet dat ik ervan moet genieten als het er (nog) is, dat ik de dag moet
plukken (of een bloemetje, zoals hasta la pasta zegt). Er volop van genieten maar tevens bereid zijn de banden los te laten in afwachting van het volgende
moois dat zich weer zal aandienen...

Dat betekent echter niet dat ik nooit met twijfels loop... immers, over deze materie denken en praten blijkt een stuk makkelijker dan wanneer de genoemde
situatie zich daadwerkelijk voordoet. Zo ga je eens een keer met een nieuwe dame op kamer, en voor je het weet klikt het onverwachts en ben je al een heel
eind over de grens heen die je jezelf ooit gesteld hebt ... en in sommige gevallen zij ook... zoals mij al een aantal maal overkomen is... Daar sta je dan,
nogmaals, soms allebei, een beetje verbaasd tegen elkaar aan te kijken, compleet verrast met wat er zonet gebeurd is... In elkaar verstrengeld, zo intiem dat
je je samen één voelt, zo veel van elkaar aanvoelende zonder te hoeven praten, alsof je elkaar al jaren kent maar nog nooit eerder hebt gezien .... Een
heerlijke tijd op de kamer en daarna ... tja, wat daarna? Elkaar blijven opzoeken (onder het mom van aftersales), geen gesprek kunnen voeren zonder
regelmatig de horizon af te speuren naar elkaar, versnelde hartslag als je elkaar ziet, niet tegen kunnen houden om elkaar even aan te raken als je toevallig
passeert...

Nu krijg ik natuurlijk weer de nodige reacties en commentaren van de doorgewinterden onder ons die me maar al te graag duidelijk willen maken dat het
allemaal illusie is, allemaal gespeeld, allemaal met het doel mij mijn geld te ontfrutselen.... ik ken die reacties en commentaren dus spaar je de moeite
maar. Iedereen denkt wat ie wil en ik dus ook. Zelfs als het inderdaad 100% illusie is kan ik er toch nog steeds van genieten. Een goede film of toneelstuk is ook slechts illusie maar daarom hoef ik er nog niet van af te zien om er heen te gaan. Ik ben echt niet de verliefde gek die achter de eerste de beste dame aanloopt omdat ik me er ook van bewust ben dat de kans op een toekomst samen (als ik die überhaupt al zou willen) minimaal is (zeg nooit nooit). Ik wil alleen maar duidelijk maken dat er meer is dan de compleet andere kant kiezen en dus niks met dit gevoel te doen. Ik ben meer voor de gulden middenweg: ik probeer er intens van te genieten maar tegelijkertijd ben ik me er van bewust dat er ooit een einde aan komt... Immers, van een vakantie kan ik ook heel erg genieten... en de wetenschap dat er een einde aan komt hoeft niet te betekenen dat ik er dus ook maar niet aan moet beginnen, al weet ik dat het einde misschien wel een pijnlijk moment kan zijn.

En dat is dan ook meteen een van de meest belangrijke lessen die ik in het laatste jaar heb geleerd, nota bene in deze wereld van illusies: geniet waar en
wanneer het kan en wees ervan bewust dat alles tijdelijk is, weet dat er een einde komt maar laat dit vanzelf verschijnen zoals ook het begin een verrassing
voor je was... maar wees er niet constant mee bezig want dat staat het genieten alleen maar in de weg... En last but not least: bedenk dat elk einde een nieuw begin kan zijn...

Bluebear
8 februari 2015, 15:10
En dat is dan ook meteen een van de meest belangrijke lessen die ik in het laatste jaar heb geleerd, nota bene in deze wereld van illusies: geniet waar en
wanneer het kan en wees ervan bewust dat alles tijdelijk is, weet dat er een einde komt maar laat dit vanzelf verschijnen zoals ook het begin een verrassing
voor je was... maar wees er niet constant mee bezig want dat staat het genieten alleen maar in de weg... En last but not least: bedenk dat elk einde een nieuw begin kan zijn...

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, Licky Luke. Als ik deze hobby zonder gevoelens moest gaan uitvoeren dan hield ik er vandaag nog mee op. Ik heb dan ook een broertje dood aan ijsberen die alleen maar stukken vlees zien rondlopen. Nee, de dames zijn veel meer dan dat en misschien wel minder goedkoop dan wij zelf.
Respect, erkenning en waardering zijn eigenschappen die de dames ook hoog in het vaandel hebben staan. Nee, Licky Luke, jij bent een echte ijsbeer. :annieengel: :cool:

10243

aamu
8 februari 2015, 15:19
Nu krijg ik natuurlijk weer de nodige reacties en commentaren van de doorgewinterden onder ons die me maar al te graag duidelijk willen maken dat het
allemaal illusie is, allemaal gespeeld, allemaal met het doel mij mijn geld te ontfrutselen.... ik ken die reacties en commentaren dus spaar je de moeite
maar. Iedereen denkt wat ie wil en ik dus ook. Zelfs als het inderdaad 100% illusie is kan ik er toch nog steeds van genieten. Een goede film of toneelstuk is ook slechts illusie maar daarom hoef ik er nog niet van af te zien om er heen te gaan. Ik ben echt niet de verliefde gek die achter de eerste de beste dame aanloopt omdat ik me er ook van bewust ben dat de kans op een toekomst samen (als ik die überhaupt al zou willen) minimaal is (zeg nooit nooit). Ik wil alleen maar duidelijk maken dat er meer is dan de compleet andere kant kiezen en dus niks met dit gevoel te doen. Ik ben meer voor de gulden middenweg: ik probeer er intens van te genieten maar tegelijkertijd ben ik me er van bewust dat er ooit een einde aan komt... Immers, van een vakantie kan ik ook heel erg genieten... en de wetenschap dat er een einde aan komt hoeft niet te betekenen dat ik er dus ook maar niet aan moet beginnen, al weet ik dat het einde misschien wel een pijnlijk moment kan zijn.

Volgens mij hebben wij wel eens een dergelijk gesprek gevoerd op de late avond in de tuin van Panthera en dat standpunt van destijds heb ik nog. Ik zelf geloof niet dat alles alleen maar toneelspel is dat het alleen maar bedrog is. Er zit altijd wel echtheid in. We blijven nu eenmaal mensen met gevoelens; wij degene die hier op het forum schrijven, maar ook zij die ons in de clubs verwelkomen. Soms zien ze je graag als je een stapel flappen mee neemt, maar soms vinden ze het ook fijn om tussen hun kamers met anderen door even met iemand te eten of wat te drinken waar ze een band mee hebben en dan maken de flappen even niets meer uit.

Sta stil bij het genieten, maar laat je niet mee sleuren in het genot. Er is ook nog een volgende week om te genieten. Wat is er mooier dan licht melancholisch terug te verlangen naar een avond geleden. Hoe mooi en bijzonder het was. Net als een vakantie. Op je vakantie adres gaan wonen maakt het er helaas niet leuker op. Dat ben je snel zat. Maar als je eens in de 2 weken op vakantie mag, soms naar meerdere bestemmingen op 1 dag, dat is toch fantastisch!

Maar vertel, wat is haar favoriete kleur ?

Piet Plezier
8 februari 2015, 15:55
Niet meer aan denken als je de deur van de club achter je dicht trekt.
En inderdaad het is 100% ilussie.
Gewoon een beetje lekker rond neuken.
Het zijn tenslotte allemaal gieren.
Je zit er al veel te ver in.

Teiresas
8 februari 2015, 15:58

Ieder zijn beleving...

KanariePiet
8 februari 2015, 16:16

LL zit er heus niet te ver in. Die weet perfect wat ie doet. Ik wou dat ik op zijn manier van het clubben kon genieten:cool:.

En wat Tereisas al zei: iedereen zijn beleving...

Teiresas
8 februari 2015, 16:19

Trieste beleving, want niet waar...

Piet Plezier
8 februari 2015, 16:30

ok niet allemaal 99,9%

sofaking
8 februari 2015, 17:04
ok niet allemaal 99,9%
...in de leukste en gezelligste club van NRW, Van Goch.

Piet Plezier
8 februari 2015, 17:09
...in de leukste en gezelligste club van NRW, Van Goch.

daar ook ja maar kijken jullie maar lekker door je rozebril en laat je maar mooi voor de gek houden door de s.....n.

hansdordt
8 februari 2015, 17:27
Is me in een club nog niet voorgekomen dat ik hoteldebotel ben geworden na een bezoekje. Heb ook buiten de club nog nooit contact gehad met een dame. Ga ook meestal maar een half uur naar de kamer. 1 keer anderhalf uur was tot nu toe de maximale kamertijd omdat het pijpen zo lekker was en een half uur duurde ;)
Ook nog nooit speciaal voor een dame teruggegaan naar een club voor een ontmoeting. Ook niet meer dan 3 keer met dezelfde dame of 2 keer met dezelfde dame op 1 avond, uitzondering daarop was Flori in HP. Met haar wel een tiental keer op een kamer beland met 2 keer 1 uur in de kamer met whirlpool. So far so good :)

Ik bezoek regelmatig gangbangs in Nederland (o.a. gangbangfriends), België (MariskaX) en Duitsland (Saskia Farrell). Op 22 december 2013 bezocht ik in Den Haag een gangbang van gangbangfriends en daar ontmoette ik Lizzy. Een klein Hollands huisvrouwtje die me wel kon bekoren door haar enthousiasme en jeugdige uitstraling. Toen ik bij haar op de mat kroop meteen vol op de bek tongzoenen en ik ondertussen haar kut lekker vingeren, wat was dat lekker geil zeg. Daarna nog een sandwich geprobeerd maar dat wilde helaas niet lukken :mad:. Deze ontmoeting smaakte echter naar meer en toen ik las dat er op 8 januari weer een gangbang met haar gepland stond moest een zou ik daar bij zijn. En zo geschiede, op 8 januari weer naar Den Haag voor een gangbang met Lizzy. Er waren veel mannen maar ik kwam toch aan mijn trekken en ben toen 2 keer klaar gekomen. De 1e keer was in haar mondje wat ik nog niet eerder had gedaan bij een dame. Na deze gangbang ben ik haar een tijdje uit het oog verloren maar heb haar via Twitter weer ontdekt ergens in april of zo. Toen vernomen dat ze ook privé-ontvangst deed dus dat kwam mooi uit. Haar telefoonnummer gekregen om via WhatsApp een afspraak te kunnen maken. Oeps, het verhaal wordt nu wel erg lang....later het vervolg.

Bosco
8 februari 2015, 17:59

Het leven is niet zo zwart/wit, er zitten er tussen in minimaal duizend tinten grijs.

hansdordt
8 februari 2015, 19:00
Het vervolg maar ik ga het wat inkorten;)
We maakten via WhatsApp een afspraak voor een korte date in haar tijdelijke onderkomen. De date liep ik mis want ik kreeg geen contact met haar toen ik al in de staat aanwezig was. Ze was in slaap gevallen en ik durfde niet aan te bellen. Ben toen naar RoyalRooms in Rotterdam gereden om mijn volle zak alsnog te legen. Nadat ik contact met haar had opgenomen hebben we en afspraak gemaakt voor een date die ik dan niet zou hoeven te betalen. Die afspraak is ze nagekomen en het werd en leuke date. Kort daarna nog op herhaling geweest en daarna ging ze op vakantie naar Zuid-Afrka voor werk gecombineerd met een borstoperatie. Tijdens de maand dat ze daar zat hebben we en leuke band opgebouwd. Na terugkomst uit ZA hebben we diverse dates gehad waar geen vergoeding tegenover stond dus puur omdat ze er zijn in had, en ik ook.:biggrin: Ik kwam bij haar thuis en we hebben 3 keer de nacht samen doorgebracht. We gingen samen naar gangbangs waar zij haar werk deed en ik was haar chauffeur en deed ook mee met de gangbangs. Dit doen we nog steeds en is altijd erg gezellig met haar. 1 keer ging het een beetje mis omdat ik meer verwachtte dan dat zij wilde geven. Relatie bijna ten einde en ik kwam tot het besef dat ik verliefd op haar geworden was. En ook oog eens jaloers omdat een andere man dichter tot haar was gekomen dan ik. Hij woonde min of meer bij haar in huis. Ze beheerste mijn hele leven en dat was niet goed dus hebben we meer afstand genomen. Vanaf dat moment alleen nog betaalde sex maar nog wel goede vrienden.
Ik had haar vrijdag mee willen nemen naar Sixsens maar de dag ervoor werd ze geveld door een griep.
Binnenkort hoop ik dat het er toch van gaat komen. Lijkt me gezellig om samen eens naar en saunaclub te gaan. Misschien kan ze het combineren met haar werk. Twee vliegen in 1 klap ;)

Picasso 1
8 februari 2015, 22:50

Mee eens. Mensen dienen aan de andere kant zich ervan bewust te zijn dat terwijl een saunaclub voor ons een ontspanningsomgeving is, het voor de dames een werkomgeving is. Wat wel vast te stellen is (en ook logisch) is dat de dames dus op hun werk zitten en dat de hoofdbedoeling van werk is geld verdienen. Dus nee geen gieren, maar wel inzet gericht op geld verdienen om van te leven en er leuke dingen mee kunnen doen, net zoals dat geldt voor een ieder van ons voor wat betreft onze eigen werkomgeving.

Wentelt Eefje
10 februari 2015, 23:39
De meeste relaties ontstaan tegenwoordig op het werk... Wil je dus toch graag een relatie met een clubdame, zorg dan dat je in een club komt te werken...

Maar ook voor de dames geldt, ze zijn er om geld te verdienen, weten precies waar ze echt als gieren kunnen en moeten reageren, maar soms speelt ook hun gevoel op. Dan wordt de bekende klik een KLIK, en raken er meestal toch 2 mensen in de war. Voor hoe lang is wel mede bepaald door het karakter van de dame en heer in kwestie.

Piet Plezier
10 februari 2015, 23:50
Maar ook voor de dames geldt, ze zijn er om geld te verdienen, weten precies waar ze echt als gieren kunnen en moeten reageren, maar soms speelt ook hun gevoel op. Dan wordt de bekende klik een KLIK, en raken er meestal toch 2 mensen in de war. Voor hoe lang is wel mede bepaald door het karakter van de dame en heer in kwestie.

dat is hoelang dat je knaken hebt.
En zijn die op dan is de gier zo weg gevlogen.

Eddy_V
10 februari 2015, 23:55
dat is hoelang dat je knaken hebt.
En zijn die op dan is de gier zo weg gevlogen.

Zo als de waard is, vertrouwt ie zijn gieren ��

Piet Plezier
11 februari 2015, 00:01
Zo als de waard is, vertrouwt ie zijn gieren ��

Eddy zo is het toch.
Ik heb het al meerdere keren meegemaakt
samen gewoond met gieren en het draait allemaal op hetzelfde uit.
Aleen die laatste die 1.5 jaar bij mij heeft gewoont heeft van mij gehouden en misschien nog wel het was echt een schatje.
En die andere waren allemaal GIEREN en niets anders.
Ik wandel 26 jaar waarvan vanaf 1998 saunaclubs en geloof me ik heb al heel wat meegemaakt.

Eddy_V
11 februari 2015, 00:04
Eddy zo is het toch.
Ik heb het al meerdere keren meegemaakt
samen gewoond met gieren en het draait allemaal op hetzelfde uit.
Aleen die laatste die 1.5 jaar bij mij heeft gewoont heeft van mij gehouden en misschien nog wel het was echt een schatje.
En die andere waren allemaal GIEREN en niets anders.
Ik wandel 26 jaar waarvan vanaf 1998 saunaclubs en geloof me ik heb al heel wat meegemaakt.

Heee dat was mijn tekst!!!