Inloggen

Volledige versie bekijken : Cindy (Roemeense) ex-H7/PHG

Big30
9 november 2013, 00:08
Naam : Cindy
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels (goed)
Leeftijd : 21 jaar
Haarkleur/-lengte : Blond / Halflang stijl
Lengte dame : ca 160cm
Postuur/Cupmaat : slank / A-cup
Tatoeages/Piercings : Nee / Nee
Service: PZC/NMC/TZ
Tijdsduur: 30 min
Prijs : 50E 30 min (50/25/50/25E)

Gisteren bij binnenkomst vielen me meteen een aantal nieuwe dames op die ik nog niet eerder in Happy Garden had gezien. Een aantal daarvan vielen duidelijk zoals men dat wel eens omschrijft binnen mijn Beuteschema. De dame in kwestie viel meteen op door haar mooie figuur en naturelle look zonder enige vorm van plamuur. Twijfelde wel even of ze Russisch was of Roemeens, had dus niet de typische 13 in een dozijn Roemeense uitstraling.

Het toeval wilde dat net toen ik me wou gaan douchen om tot actie over te gaan, onze paden zich kruisten met als gevolg een gesprek dat zich op een leuke manier ontwikkelde. Ach zo'n typisch koetjes en kalfjes gesprek wat puur functioneel was, want ik zag een kamergang wel zitten en de dame in kwestie had daar ook weinig problemen mee :tongue:.

Aldus geschiedde! Op de kamer een leuke enthousiaste dame te zijn die oraal begaafd bleek te zijn en ook de daad die doorgaans wordt omschreven als nmc goed beheerste.

Fazit: leuke nieuwe dame in Happy Garden, Engelse taal redelijk machtig, Duitse nog niet en daar op de kamer nog wat aandacht aan besteed. Bepaald herhalingsgevaar, na afloop kwam ze ook nog een paar keer vriendelijk glimlachend langs met wat smalltalk want ja das een goedkope investering zal ze wel gedacht hebben ;).

Horny_one
30 november 2013, 22:26
Ook Horny_One Heeft deze dame aan een nadere inspectie onderworpen, ze lijkt inderdaad wel enigzins russisch/pools. In ieder geval niet typisch Roemeens. Leuk meisje wat redelijk nieuw is in het vak. Heeft wel op haar verlanglijstje staan: Siliconen borsten. Van mij mag de Sint haar de komende jaren overslaan, ze zijn wel niet zo groot maar wel perfect gevormd.
Hopelijk is deze dame een blijvertje. Ze vertelde mij dat Donderdags haar vrije dag is en dat ze voorlopig nog niet genoeg verdiend heeft om naar huis te gaan.

Willi69
1 december 2013, 13:04
Ze vertelde mij dat Donderdags haar vrije dag is en dat ze voorlopig nog niet genoeg verdiend heeft om naar huis te gaan.
Das kannst Du ja ändern...:bLuti_smilie_2a_640

Horny_one
1 december 2013, 22:12
Das kannst Du ja ändern...:bLuti_smilie_2a_640

Nein, die kauft dann doch noch zuerst die Sili's und das mag ich nicht. :hammer:

Cat
11 mei 2014, 13:15
Afgelopen dinsdag nog laat in PHG binnengekomen. Ik had verwacht dat het weer een uurtje met Lori zou worden, maar ik kwam haar vriendin Cindy tegen die vertelde dat Lori niet aanwezig was. Na een half uurtje kletsen met Cindy naar de kamer gegaan. Gelukkig heeft ze nog steeds geen siliconen. Mooi stevig A-cupje met puffy tepels. Leuk uurtje op de kamer geweest. Tongzoenen is een beetje voorzichtig met alleen haar tongetje. Voor de rest top.

Na de kamergang was het reeds 23.00 uur en had ik weinig zin meer. Het was er rustig en volgens mij hadden de dames ook weinig interesse meer. Nog 1 dame kwam ff naast me zitten, maar toch maar (verstandig) naar huis gereden op dit late tijdstip...

Cat
22 juni 2014, 18:50
Zaterdag in YY met haar op de kamer geweest. Ze was daar met haar vriendin Lori. Ze stelde een trio voor, maar toch maar elk afzonderlijk gedaan. Achteraf wel spijt dat ik geen trio heb gedaan, moet er toch een keer van komen. Try before you die...

Ik weet niet of een verplaatsing zin heeft aangezien ze maandag voor ongeveer een maand naar Roemenië vertrekt en ze nog niet weet in welke club ze gaat terugkeren.

yylover
1 april 2015, 20:09
Cindy werkt volgens mij nu in YinYang. Gelukkig nog steeds geen siliconen, ook naar mij heeft zij de wens geuit om dit te doen. Leuk half uurtje gehad, maar toch niet de GFE die ik zoek. Kan wel overigens uitstekend pijpen, en heeft een bloedmooi lichaam.