Volledige versie bekijken : Neuken met condoom
bad pritt
31 oktober 2013, 02:08
Hier weet ik dus niks vanaf maar voor de liefhebbers die kunnen hier verder discussieren.:)
Pietjepik
31 oktober 2013, 09:53
ik doe het weleens :freu:
Pietjepik
31 oktober 2013, 09:53
zie mijn profielfoto
bad pritt
31 oktober 2013, 10:10
zie mijn profielfoto
Is dat niet gephotoshopt ?
Pietjepik
31 oktober 2013, 10:50
Is dat niet gephotoshopt ?
ja op de oorspronkelijke foto was er geen dame te zien :baeh:
bad pritt
31 oktober 2013, 11:25
ja op de oorspronkelijke foto was er geen dame te zien :baeh:
hahahaha..ze is wel goed in reverse cowgirl.
Pietjepik
31 oktober 2013, 11:31
lekker klein russisch meisje waar ik een jaar geleden het genoegen mee had :-)
Piet Plezier
31 oktober 2013, 14:27
Ik neuk nooit met dus ik kan hier niet veel schrijven.
bad pritt
31 oktober 2013, 14:44
Ik neuk nooit met dus ik kan hier niet veel schrijven.
Phea zal zich nog wel komen melden met een lofzang op het neuken met.
Piet Plezier
31 oktober 2013, 15:04
Phea zal zich nog wel komen melden met een lofzang op het neuken met.
Echt wel ik zit er al op te wachten,tot hij thuis is van zijn werk. Onze veelpleger met condoom.
bad pritt
31 oktober 2013, 15:13
Wat wel interessant zou zijn is als Phea eens komt vertellen wat de beste condooms zijn, die het meeste gevoel geven.
Dan gaan we daarna testen krijgt hij 2 dates van het ijsberen forum aangeboden in Villa Venus.
1ste x zonder en de 2de x met dat max gevoel condoom en dan moet hij enkel eerlijk zijn ervaringen hier komen posten.
Voor de wetenschap doet hij dat wel.
Kunnen we ook SFL voor vragen.
ps.
De eerste keer is wel zonder neuken he, dat mag niet omgewisseld worden, niet dat jullie na 1 keer met zeggen , zonder doen we niet alleen om die gratis wip te scoren.
Pistol Pete
31 oktober 2013, 15:18
Echt wel ik zit er al op te wachten,tot hij thuis is van zijn werk. Onze veelpleger met condoom.
Phea veelpleger? 3 bezoekjes in een goede maand....:)
Sent from my iPad using Tapatalk - now Free (http://tapatalk.com/m?id=1)
rmjhexe
31 oktober 2013, 15:18
Je gaat toch ook niet douchen met je kleren aan? Hahaha
Nibor76
31 oktober 2013, 15:20
wel zwemmen met je zwembroek.
bad pritt
31 oktober 2013, 15:21
Je gaat toch ook niet douchen met je kleren aan? Hahaha
Ijsberenvel houdt altijd zijn sokken aan bij het douchen.
bad pritt
31 oktober 2013, 15:22
Mijn zwemmers in zo een condoom spuiten vind ik dierenmishandeling, dan zijn ze zo dood en sterven ze nodeloos.
In een vagina leven ze nog tot 6 dagen erna en hebben ze meer van het leven dan een eendagsvlieg.
bad pritt
31 oktober 2013, 15:23
Sent from my iPad using Tapatalk - now Free (http://tapatalk.com/m?id=1)
maar dan is het wel burned rubber door de opgebouwde druk.
hij heeft al meegemaakt dat de sprinkler in de kamer zo aansprong.
Nibor76
31 oktober 2013, 15:27
Mijn zwemmers in zo een condoom spuiten vind ik dierenmishandeling, dan zijn ze zo dood en sterven ze nodeloos.
In een vagina leven ze nog tot 6 dagen erna en hebben ze meer van het leven dan een eendagsvlieg.
Totdat er een beffer komt die denkt van goh ze is lekker nat en gulzig het zilte sap tot zich neemt.
bad pritt
31 oktober 2013, 15:29
Totdat er een beffer komt die denkt van goh ze is lekker nat en gulzig het zilte sap tot zich neemt.
hahaha ja niet aan gedacht, het leven van een sperma zaadje kan raar lopen.
hansdordt
31 oktober 2013, 16:38
Ook dat liever zonder ;)
Nibor76
31 oktober 2013, 17:10
Ook dat liever zonder ;)
Van de glijbaan ga je dan sneller.
Met NZC kom je ook sneller.....
Pietjepik
31 oktober 2013, 18:10
bij mij duurt het langer om te komen bij NZC, ik neuk ooit uren aan een stuk en moet dan onverrichter zaken de kamer verlaten.
Die kut aliens hebben iets stuk gemaakt bij hun experimenten vermoed ik
Red Devil
31 oktober 2013, 22:05
Voor veel stellen is drie keer in de maand veel. :biggrin:
Groeten,
:teuflisch:
phoenix
31 oktober 2013, 23:15
morgen weer naar goch jongens, ja reken maar dat ik ze bij me heb die ultra gummi's latexvrij, en is wel makkelijk he om mij voor minder dan 100 euri in een vieze AO tent in het kwakje van bad pritt pistol pete of ijsbeenvel te laten roeren, getver, liever een gratis lot inde statsloterij...krijg je in elk geval geen hiv van
skinny-lover
1 november 2013, 01:01
lekker klein russisch meisje waar ik een jaar geleden het genoegen mee had :-)
Ik denk dan "klein pikkie met grote kont zeg!"......... :rolleyes:
Heette dat dan relativeren juf? :biggrin:
Pietjepik
2 november 2013, 22:40
Ik denk dan "klein pikkie met grote kont zeg!"......... :rolleyes:
Heette dat dan relativeren juf? :biggrin:
vraag het Bad Pritt, die heeft er gisteren bij gelegenheid live naar kunnen kijken! hahahaha!!!!! :hah:
Toulouse-Lautrec
22 november 2013, 08:07
Bill Gates wil nieuw condoom.
Bill Gates spoort wetenschappers aan om een condoom te ontwikkelen dat mensen met meer plezier gaan gebruiken. De stichting van Microsoft-oprichter geeft 100.000 dollar aan elf projecten die het condoom van de toekomst moeten gaan ontwikkelen.
De Bill en Melinda Gates Stichting hoopt dat door betere condooms het gebruik ervan zal toenemen. Zo kan bijvoorbeeld de verspreiding van aids worden tegengegaan en wordt gezinsplanning vergemakkelijkt.
Latex en grafeen.
Een Britse wetenschapper werkt bijvoorbeeld aan een condoom gemaakt van latex en grafeen, een materiaal dat honderd keer sterker is dan staal. Het moet de eerste wijdverbreide toepassing zijn van het materiaal, waar de Nederlands-Russische onderzoeker Andre Geim in 2010 een Nobelprijs voor kreeg.
Runderpees.
Een ander project is een condoom gemaakt van materiaal uit runderpezen, waardoor het condoom extreem sterk wordt. "Ik kan het de hele dag uitrekken en het zal niet breken", aldus de uitvinder.
Ook een condoom dat zich automatisch vormt naar de drager en één met trekkoordjes, die het makkelijk moeten maken om het condoom om te doen, worden door Gates beloond.
De stichting kreeg in totaal 812 inzendingen binnen na de oproep tot suggesties. Zie: http://www.gatesfoundation.org/Media-Center/Press-Releases/2013/11/Gates-Foundation-Awards-Grants-to-Test-Ideas-2
Bron: NOS
http://nos.nl/artikel/577911-bill-gates-wil-nieuw-condoom.html
vrije jongen
22 november 2013, 10:34
Grafeen zou cool zijn, over ultradun gesproken!
Pietjepik
22 november 2013, 11:55
maak hem dan gelijk van titanium, dat zet uit bij hoge temperaturen en scheurt nooit!
Toulouse-Lautrec
22 november 2013, 12:44
..... , die het makkelijk moeten maken om het condoom om te doen, ......
Dat laatste bestaat trouwens al:
http://www.youtube.com/watch?v=KeK-JrPK6FI
Nibor76
22 november 2013, 19:54
Runderpees.
Een ander project is een condoom gemaakt van materiaal uit runderpezen, waardoor het condoom extreem sterk wordt. "Ik kan het de hele dag uitrekken en het zal niet breken", aldus de uitvinder.
Ook een condoom dat zich automatisch vormt naar de drager en één met trekkoordjes, die het makkelijk moeten maken om het condoom om te doen, worden door Gates beloond.
Wat een evolutie van varkensdarm condooms naar runderpezen.
Is in elk geval wel halal :rolleyes:
Maar als het gevoel echt zo goed als nzc wordt dan kunnen ze al die AO rtc clubs wel opdoeken ;)
sofaking
22 november 2013, 20:10
Wat een evolutie van varkensdarm condooms naar runderpezen.
Is in elk geval wel halal :rolleyes:
Maar als het gevoel echt zo goed als nzc wordt dan kunnen ze al die AO rtc clubs wel opdoeken ;)
Als ik soms lees hoeveel erop kicken om hun selder in de saus van een ander te dippen zal dat zo'n vaart niet lopen.
Tenzij ze misschien één condoom onder elkaar gaan delen, zoals heroïnegebruikers hun spuiten. :teuflisch:
Hoipiepeloi
16 december 2013, 11:37
Laatst geneukt met latexvrije condooms (Manix Skyn) en ik moet eerlijk zeggen dat dat lekkerder was dan de normale condooms met latex. Minder strak en minder (geen) geur.
Piet Plezier
16 december 2013, 11:57
TPO-TV: neuken met condoom gewoon klote
Man in de straat spreekt onderzoek tegen
http://politiek.thepostonline.nl/2013/01/23/voxpop-seks-met-condoom-toch-kut/
Joke
9 januari 2014, 11:43
Voor veel stellen is drie keer in de maand veel. :biggrin:
Groeten,
:teuflisch:
Ben ik even blij dat mijn relatie een uitzondering dan is. Bij ons is het juist om de dag of elke dag. Ik kom soms zo bloedgeil thuis, dat het avondeten de magnetron in gaat :biggrin:
Verder ga ik maar niet reageren op nmc of nzc, we zijn allemaal volwassen personen die kunnen nadenken :) en ik hou niet van oeverloos gekakel over en weer. Die vindt dit, die vindt dat...laat maar!
Pietjepik
9 januari 2014, 11:53
ik ben sinds gisteren ook niet meer in staat een zinvolle bijdrage aan de discussie 'met of zonder condoom neuken' te leveren. Ik hou het neuken geheel voor gezien, mijn badjas hangt aan de wilgen....
:wand:
Joke
9 januari 2014, 12:06
Je hebt nog andere opties Piet. Neuken kan je altijd overslaan, laat je jezelf toch pijpen de gehele tijd? Dat gaat iig zonder ;)
Pietjepik
9 januari 2014, 15:58
.............. mijn badjas hangt aan de wilgen, dus.
Piet Plezier
9 januari 2014, 18:40
.............. mijn badjas hangt aan de wilgen, dus.
Mijn badjas ook ik heb tegenwoordig alleen een handdoek om.
Pietjepik
9 januari 2014, 20:36
Mijn badjas ook ik heb tegenwoordig alleen een handdoek om.
goed idee, dat ga ik ook doen, dan kan ik waarschijnlijk gratis neuken vanaf nu!! :freu:
een goed product moet je op juiste manier in de markt zetten :smoke:
Toulouse-Lautrec
26 januari 2014, 21:24
http://vimeo.com/16161220