Inloggen

Volledige versie bekijken : Club Neby, Celina (Turkse)

savesexer
28 september 2013, 12:21
Naam : Celina

Nationaliteit / taal : Tukse/duits

Leeftijd : 31

Haarkleur/lengte : zwart, schouders

Lengte : 1.58m

Postuur / Cupmaat : slank/ A-cup

Tatoeage / Piercing : 3

Service : PZC, NMC, zoenen, GFE

Extra : 30' : 50 euro

geknipt uit Club Neby/Algemeen:

Celina was terug en we kropen terug in de zetel. Zij nu dicht tegen me aan en we streelden elkaars lichaam op zachte subtiele manier. Ze kuste me, zacht en teder maar met volle tong. Dit ging een GFE sessie worden zover was nu wel duidelijk. De klik was er dus, na nog wat gekus, om een sleutel gevraagd. Alle meisjes hebben de gewoonte of misschien is het huisregel dat ze vooraleer ze naar de kamer vertrekken ze eerst hun poesjes te gaan verfrissen en tandjes poetsen. Toen ze terugkwam trokken we naar kamer 3. Grote kamer met sofa, tafeltje, ruim bed en bankje. Ze dekte het bed en ik begon haar rug en armen zachtjes te strelen wat resulteerde in kippevel en harde tepels. Ze heeft een A-cup, fier, met een tepelpiercing. Terwijl ze nog met haar rug naar mij toe stond bood ze haar nek aan en ik kuste van haar oorlelletje tot op haar schouder. Deze liefkozingen gingen zo een tijdje door, ze draaide zich om en kuste me hartstochtelijk en streelde mijn borst. Ik zakte over haar zeemzachte huid tot bij haar poepje en ging met één hand in haar slipje waar ik een 2de piercing ontdekte net boven haar genotsknopje. Ik gleed doordacht langs haar poesje naar haar bovenbeen om via haar achterbeen terug omhoog te strelen. Haar handjes gingen nu, in mijn berevel, naar beneden en zij speelde het spel mee. Ze streelde mijn buikhaar en ging zijlangs naar mijn bovenbeen en vervolgens naar binnen. Mijn paal stond keihard. Haar handje ging nu omhoog en ze streelde zacht mijn ballen. Ik liet mijn berevel afglijden en ontdeed haar van haar slipje. Ze stond daar nu voor mij poedelnaakt, perfect geschoren, met 2 blinkende metalen knopjes in haar venusheuvel. Wat een heerlijk snoepje, we gleden op het bed en ze begon mij tergend langzaam zacht en diep te pijpen. Ze draaide met haar tong rond mijn eikel en likte mijn penis tot aan de ballen en dan weer terug omhoog en liet mijn paal in haar warme natte bekje verdwijnen. Ik streelde haar lichaam de ganse tijd en zij kroop over mij in 69 en bood haar fris poesje aan. Ik teasde en likte haar zachtjes, we rolden op onze zijde en nu kon de echte befbeurt beginnen. Ik teisterde haar clitje en zei pijpte me diep en afwisselend met de juiste handinzet. We moesten beiden op onze tanden bijten maar wilden niet klaarkomen om nog langer te kunnen genieten. Als ik haar clitje liet rusten om haar honinggrotje uit likken, begon zij zich zelf te bevredigen tot mijn mond terug overnam. Zij kwam even later ingetogen maar zeer nat klaar. Ze keek me diep in de ogen en zei 'fick mir'. De conti ging er rond en zij besteeg me en fickte zichzelf, op zeer afwisselende wijze, tot een hoogtepunt. Hoe is het uithield weet ik niet, ik zag dikwijls sterren maar moest sterk zijn tot ze klaargekomen was. We rolden om en ik ging haar in missio te lijf. Ze keek heel de tijd in mijn ogen en kuste me. Ik beukte mezelf naar de verlossing. Ze reinigde me en kroop dicht tegen me aan en ik genoot van haar reuk, haar zacht lichaam.