PDA

Volledige versie bekijken : Geile Tijden, Februari 2013

superwescoast
1 februari 2013, 02:21
Second visit in 2013...

3 real beauties appeared:
Fiona: No feeling between us and I hate above all that I ask for the lock after 2 min chat ...
Maybe it was that one mistake, but I did not feel the blow ...

Katalena: Beautiful Spanish girl( yes) of Pamplona, ​​1m70, angel face, slender, nice but [/ B] does not embrace ... S

Eve: Superb German girl from the second day ... YY before Gt .. beautiful face, perfect body, tattoos all over her body but ... do not kiss ...

Add to Gabi still the Bulgarian and 2/3 others that I could not take the names ...

Aniella (ex from Gt between 2009-2011) was refered by Marina because too many Romanian girls actually and that the service was bad... I don't believe it!
Then if we turn in Aniella do the same with: Maxi, Tara, Isabella, Raisa, ... and Georgina, Madeleine, ... also make attention ...
It's funny that I quote these girls! They all come from the VV ... Hum hum ... :Rolleyes:

I been in a room with Nadine ... 10/10 incredible! ... 1 hour of pure bliss! :)

[B] present this Girls 30/01/2013
Amara (Ke) - Angela (Pl) - Anna (All) - Annie (Bg) - Ariana (Ro) - Ayleen (All) - Barbie (Ru) - Carmen (Ro) - Cora (All) - Cristina (Gr) - Dina (Tq) - Dorina (Hu) - Emy (Th) - Eve (All) - Fiona (Ro) - Gege (All) - Gia (Bg) - Giorgina (Ro) - Heidi (Czech) - Inga (Ru) - Ilona (Lib) - Ines (Bo) - Isabella (Ro) - Kassandra (Ro) - Katalena (Esp) - Lana (All) - Laura (Ro) - Larissa (Ro) - Lavinia (All) - Leonie (All) - Lin (Chi) - Lisa (All) - Lola (All) - Loli (All) - Lolita (All) - Madeleine (Ro) - Maggy (Pl) - Marta (Pl) - Maxi (Ro) - Melissa (Ir) - Mimik (All) - Mira (Hg) - Nadine (All) - Nikki (All) - Paola (Pl) - Romina (Ro) - Stefania (It) - Sonja (Pl) - Tanja (All) - Tara (Ro) + ~ 15 girls not listed ...

bosbeer
1 februari 2013, 07:07
Nadine changed position, or is it a fairy tale? I suppose it will be another Nadine.

Boy69
1 februari 2013, 07:29
Nadine changed position, or is it a fairy tale? I suppose it will be another Nadine.

Yep, Nadine is een blonde goedlachse Duitse.
Afgelopen dinsdag ook van haar genoten, inderdaad een uitstekende service.

seqoya
1 februari 2013, 10:49
Gisteren was weer mijn vaste stapavond naar GT en in de middag ging mijn telefoon al regelmatig af door allerlei whatsapp berichten van Bbertb, MagicG en ook via t forum met onze geile spaanse vriend Picasso. Ze zouden allemaal naar GT komen dus dat beloofde wat... Bbertb was er rond half 6 en ik zou er rond 18 u moeten zijn maar net voor venlo ineens een file... daar een kwartier vertraging opgelopen zodat ik net voor Picasso binnenkwam. Bbertb kwam me allerhartelijkste begroeten en ging daarna weer achter de gokkast zitten...

Na het omkleden ging ik even bij Bbertb staan en daar kwam Magic-G ons begroeten... het viel op dat er veel mooie dames rondliepen en ook aardig wat nieuwe... qua ijsberen viel het mee... Dat zag er goed uit voor ons... Eerst maar eens eten... we zaten nog niet of Salitos kwam binnenwandelen en kort daarna Picasso.... Dat was gezellig...er kwam ook nog een andere ijsbeer erbij die niet op het forum zit maar wie ik wel wekelijks daar op donderdag zie... Het eten was wederom goed... keuze uit een roomsaus met vlees, rijst of gebakken aardappel... of spaghetti...

Na het eten liepen Magic-G, Bbertb en ik naar de bar...even wat drinken halen en weer richting de gokkast want Bbertb moest geld er uit halen wat ook uiteindelijk gelukt was...hoorde ik later...het was ook behoorlijk wat hij eruitgehaald had volgens mij..

Ineens na het eten leken er veel meiden weg te gaan en het werd minder...hadden we dan toch moeten toe slaan voor het eten?? Magic-G was benieuwd naar Amy en zodra die van de kamer kwam heb ik even bemiddeld voor ze...waarna ze samen naar de kamer gingen...Salitos had het toen al snel gezien dat het niets meer ging worden voor een 2e ronde en ging naar huis...

Het werd voor mij ook tijd een dame te zoeken want ik moest weer redelijk vroeg weg... Ik zag uiteindelijk Denise en na vele goede verhalen moest ik haar toch een keer checken... ze ging de sleutel halen en het viel tegen..20 min wachten... uiteindelijk werd het 45 min ... Bbertb had zijn ogen laten vallen op JayJay een prachtige italiaanse/duitse... ik vond haar ook zeer interessant en aangezien de wachttijd behoorlijk op liep hun maar mee naar de kamer genomen... we hadden kamer 5 dus wel met aparte badkamer maar geen 2 bedden maar ja maakt niet uit...knallen... t was ook echt ff lachen ik lag net lekker denise te kussen en ik draaide me hoofd om lag ik tegen de volle maan van Bert te kijken ...hahahahaha had liever het kontje van jayjay in mijn richting gehad.... we hebben geen wissel van dames gedaan maar uiteindelijk was het een zeer geslaagde sessie... ik denk dat ik die jayjay ook eens moet gaan proberen...ze is nog jong en onervaren maar ik denk dat het echt een goede kan worden..

na deze sessie snel afgerekend en huiswaarts gegaan...

Onze picasso had trouwens een prachtige russische dame gepakt en was er helemaal van onderste boven...een beginnende verliefdheid? Ik verwacht een prachtig relaas van hem...

Vele dames vroegen waar mijn neef Ace2 was die hadden hem zeker niet gezien op woensdag?

Verder als laatste zag ik nog een prachtige nieuwe bulgaarse dame.. Gaby... wat een kanjer...prachtlichaam en ook super leuk in de omgang ... bij het aankleden heb ik haar beloofd volgende week
donderdag voor haar terug te komen....dus wordt vervolgd....

Was een aparte avond...wat heel goed leek in het begin viel achteraf toch tegen...had het gevoel dat er veel dames aan het pannekoeken waren of dat ze al naar huis waren..

Was ILTG er ook want sofia heb ik maar even gezien in de bar en daarna weer met een paar drankjes richting kamer die werd dus ook weer gepannekoekt..??

In ieder geval erg gezellig gehad met Bbertb, Picasso, Salitos en Magic-G....

Picasso 1
1 februari 2013, 15:50
Het is nog maar een maand geleden dat een aantal bijzondere schrijvers werden vereerd met een hoge positie notering in The Final Countdowm. Deze competitie was nog nauwelijks afgelopen of voormalig nummer 1, Badslippers, kondigde aan wat minder te gaan schrijven.
Een welverdiende nieuwe nummer 1 verscheen aan het firmament en zijn naam is Satanic Surfer. Echter, ook hij gaf inmiddels recentelijk aan nog maar weinig te gaan schrijven.
Wat is dat toch met al die nummers 1, Badslippers, Satanic Surfer, Lance Armstrong....
Dat is nou het mooie van Ace2, die komt nooit verder dan een nummer twee notering en heeft dan ook weinig last van minderings neigingen.

En zo wordt het forum overgeleverd aan mindere schrijfgoden zoals bijvoorbeeld een Seqoya of een Picasso1. Ik voel me dan ook bijna genoodzaakt om vanuit enige compenserende intenties een recensie te schrijven, naja, dolletjes. Het wordt echter geen uitgebreide recensie want het half jaar is nog niet om en de inspiratie-accu voelt nog niet voldoende opgeladen aan...

Eerst wilde ik even ingaan op deze opmerking van Seqoya

... het viel op dat er veel mooie dames rondliepen en ook aardig wat nieuwe... qua ijsberen viel het mee... Dat zag er goed uit voor ons...
Ook ik was aangenaam verrast door de aanwezigheid van een redelijk aantal nieuwe dames en ook nog eens hele fraaie exemplaren tussen. Zo was me bijvoorbeeld Kathy, een erg mooie Russische opgevallen waarover later meer, en ook Yve, een Duitse favoriete van Raul7 die voorheen in YY werkte. Opvallend was verder dat het Roemeense gehalte onder de dames flink was afgenomen, daartegenover leek het Russische gehalte terrein gewonnen te hebben hetgeen voor mij persoonlijk goed nieuws is.

Namen van al het nieuwe schoons (behalve Kathy en Yve) waarmee ik contact heb gehad kan ik niet voldoende herinnereren maar voor degenen die nu staan te trappelen om te weten of ‘hun meisje’ ook aanwezig was hierbij een aantal namen van de reeds langer aanwezige garde: Steffie (Duits), Nikkie (Duits), Cora (Duits), Xenia (Russisch), Chantal (Roemeens), Minel (Moldavisch), Larissa (Roemeens), Christelle (Domenicaans), Denise (Iraans), Veronica (Nederlands), Zara (Marrokaans), Myrna (Hongaars), Jayjay (Italiaans), Lakisha (Duits), Christina (Hongaars), Michelle (Hongaars), Lolly (Roemeens), Martha (Pools), Angela (Pools), Nicole (Pools), Tanja (Duits), Sophie (Aziatisch), Inez (Bulgaars), Georgiana (Roemeens), Flo (Duits), Alexa (Duitse), Sonja (katachtig soort), Heidi (Tsjechië), Anastacia (Russisch), Patricia (Polen)....

Onze picasso had trouwens een prachtige russische dame gepakt en was er helemaal van onderste boven...een beginnende verliefdheid? Ik verwacht een prachtig relaas van hem...

Na het eten vergezelden Seqoya en ik Bertb even terwijl hij zat bij ‘zijn meisje’ toen ik plotseling vanuit mijn ooghoeken een prachtig mooie verschijning zag die me bij binnenkomst al eerder was opgevallen. Een dame met een lengte van ongeveer 1,75m, lange donkere haren, erg mooi gezicht, slank maar met een mooie ronding bij de billen en prachtige benen. Haar vriendin, een blonde slanke iets kleinere dame was ook een lust voor het oog maar ik had mijn zinnen eerst op de grotere van de twee gezet. Ik nam plaats op de bank schuin tegenover waar ze met zijn tweeën aan het keuvelen waren en zocht met de ogen contact. Eenmaal het contact gemaakt en een wederzijdse glimlach uitgewisseld te hebben nodigde ik Kathy (conform ze zich later voorstelde) uit om naast mij plaats te nemen. Ik vond het een aangenaam onderhoud met Kathy met nu en dan tedere aanrakingen van haar kant; de sleutelvraag bleef echter achterwege en na 20 minuten vond ik dat we genoeg ge-presaled hadden en legde ik het initiatief voor een kamergang.
Op de kamer ook initieel veel gestreel met steeds opwindender makende aanrakingen en een scala aan tongverstrengelingen. De sessie begon erg GFE achtig (té gfe voor mij) maar ontwikkelde zich langzamerhand naar een PSE sessie van jewelste met weergaloos pijpwerk inclusief deepthroat, gevinger, stevig neuken in allerlei standjes met veel actie hierin van haar kant en continu zoenen. Had graag de sessie willen beëindigen met in haar mond klaar te komen maar het neuken voelde zo goed aan dat kleine Picasso voortijdig anders besloot. Oeff, we kunnen over GT van alles roepen maar dat er regelmatig hele mooie vrouwen rond lopen die weergaloze sessies geven is ook één van de waarheden zoals mij deze mooie Russische weer eens heeft bewezen.

Seqoya vroeg me hoe ik Kathy ervaren had en bij mijn uiteenzetting van de sessie zag ik hem twijfelend kijken naar het meisje naast hem met wie hij ondertussen op een sleutel aan het wachten was :smile2:. Niet veel later gingen Bertb en Seqoya elk met hun eigen meisje naar één en dezelfde kamer :eek:. Wat een viespeuken die twee! :biggrin:

...even wat drinken halen en weer richting de gokkast want Bbertb moest geld er uit halen wat ook uiteindelijk gelukt was...hoorde ik later...het was ook behoorlijk wat hij eruitgehaald had volgens mij..
Net zo blij als een kind als ik was na de sessie met Kathy, net zo blij was Bertb inderdaad na de 5 uur durende sessie met ‘zijn meisje’ die hem erg veel geld had opgeleverd zoals ik laat op de avond getuige van mocht zijn.

Het werd rustiger later op de avond en veel dames hadden weinig te doen. Werd verschillende keren aangeklampt door Myrna, Veronica, Xenia en Yve maar ondertussen had ik mijn keuze al gemaakt waarmee een tweede sessie een feit werd.

Ondanks vermoeidheid op deze dag van mijn kant kijk ik terug op een geslaagde avond met redelijk veel mooie vrouwen en twee erg goede sessies waarvan één hier is uitgelicht.

Peace out! :gruebel:

seqoya
1 februari 2013, 17:26
Picasso1:

En zo wordt het forum overgeleverd aan mindere schrijfgoden zoals bijvoorbeeld een Seqoya of een Picasso1. Ik voel me dan ook bijna genoodzaakt om vanuit enige compenserende intenties een recensie te schrijven, naja, dolletjes. Het wordt echter geen uitgebreide recensie want het half jaar is nog niet om en de inspiratie-accu voelt nog niet voldoende opgeladen aan...

Nou Picasso1 spreek voor jezelf maar ik ben helemaal geen mindere schrijfgod hahahahaha ik vind dat ik een nominatie verdien hahahahaha

was weer gezellig amigo!! Donderdag weer??

Fijn weekend allemaal!!

ilovethaigirls
2 februari 2013, 13:43
Samenvatting van vrijdag 1/2

- @ Seqoya: ik was er dus donderdag niet
- uitstekende verhouding ijsberen/dames
- dit laatste althans voor de ijsberen, de dames waren niet zo tevreden
- zelf weer erg lang gepannenkoekt met Sofietje, zat weer over mijn budget ;)
- De Sousa was er ook omdat hij vandaag PSV wil zien verliezen
- De Warsteiner was op en wordt de volgende 14 dagen vervangen door een Warsteiner Ligt versie :mad:
- De Sousa gaat dus 2 weken niet naar GT......
- Mijn maat R EEN had een "echtelijke ruzie" met Amara toen hij vreemd wou gaan met een van haar vriendinnetjes
- Bbert heeft zich uitstekend vermaakt, hij pannenkoekte 2 speelautomaten
- Had nog een leuke kennismaking met Bulgaarse Gaby en met Emily

Volgende dames hadden wel zin in een pannenkoekensessie maar uitgezondere eentje heb ik ze allemaal moeten teleurstellen:

Alexa Alia Amara Anastacia Angela Anja Anna Anna Annie Arielle Camilla Ceyda/Jeyda Chantal Christina Christelle Cindy Daniella Deborah Dina Emily Emma Flo Gaby Georgiana Gia Gülcan Ilona/Denise Isabelle Jana Jayjay Jessica Karina Lakeisha Lana Larissa Leonie Lia Lin Lina Lolly Luana Lulu Lydia Marie Martha Medina Melissa Nancy Nila Petra Pim Romina Shanti Shiva Sofie Sophia Sonja Stefania Steffi Tara + nog een 25-tal mij niet gekende dames

Ace2
3 februari 2013, 08:26
Het gerucht zoemt al weken over het forum. Het gaat slecht met GT. De ooit zo populaire club heeft te kampen met afnemende bezoekersaantallen, matige service, jagende vrouwen die geen tijd voor mannen nemen en de paar beautys die er waren vertrekken naar andere clubs. Was GT in het verleden een zekerheidtje voor de ijsbeer, nu zijn er zelfs geen wachttijden meer. Was GT tot voor kort een zekerheidtje voor dames om automatisch goed geld te verdienen, nu moeten ze het hebben van de speelautomaten (en wel voordat die zijn geplunderd door Boy69). Radeloos kijken de geslachtofferde beren en dames in paniek rond. Is er dan niemand die deze trotse club kan redden? Grijpt dan niemand in? Laat iedereen het noodlot aan zijn beloop? En dan klinkt de opzwepende muziek. Verrast kijkt men rond en in de verte op een bergrots laat Ace2 zijn zwarte hengst steigeren (dat heb ik van Zorro afgekeken). Blij en verheugd wijzen de meisjes naar de verschijning op de rots, die nu zijn paard de sporen geeft om richting GT te draven. De redding is nabij. Met een imposante stofwolk achter zich nadert de held van het verhaal de radeloze meisjes (blijkbaar heeft de held minder interesse in de ijsberen), zoals John Wayne dat in zijn beste westerns deed. “John Wayne is toch die homo die niet uit de kast durfde te komen?” vroeg HP001 ineens. Mopperend schrok ik wakker, terwijl ik in de bankjes van GT lag. “De enige homo in mijn verhaaltjes ben jij” mokte ik en ik rekte mij uit. Het leek een droom, maar niets bleek minder waar. Ik keek de barruimte van GT in en er zullen hooguit een stuk of 20 ijsberen hebben gezeten, die nauwelijks moeite deden om met de dames in contact te komen. Veel dames zaten verveeld op hun krukjes en staken een sigaret op. Zelf was ik meer dan tevreden over de line up, maar menig ijsbeer klaagde dat GT op zijn retour was. Dat was echter niet de indruk die ik kreeg toen ik om 14.30 op woensdag 30 januari bij GT arriveerde.

Rond die tijd kwam ik aan De Heidweg aan. De parkeerplaats was vol, maar de parkeerwacht haalde zijn eigen auto weg, zodat ik met een v.i.p.-gevoel op de bel drukte, die het zo bekende mechanische gerinkel deed luiden. Met een tinteling door mijn lijf stapte ik binnen en ik keek rond wat ik zo snel kon waar nemen. Het waren de bekende taferelen. Een rustige thekefrau die in afwachting is van je 60 euro (ze houdt haar hand open), waarna ze een badjas met bijpassend sleuteltje gaat halen. Ondertussen slenteren beren uit de kleedkamer en lopen meisjes af en aan. Rustig als ze met hun klant het hoogtepunt van de sessie in de kleedkamer gaan beleven en driftig als ze een sleutel achter de balie gaan halen. In de barruimte zitten ijsberen rustig te keuvelen en meisjes zitten verveeld op de bankleuningen, lonkend naar hun geile potentiele klanten.
In de kleedkamer trof ik een bekende beer, maar ik kwam niet zo snel op zijn naam. “Jij bent toch Ace?” vroeg de vriendelijke ijsbeer en gaf mij gelijk een schuldgevoel dat hij mijn naam wel hinderde en ik zijn naam niet. Wat ik mij wel herinnerde was dat ik hem de eerste keer had verteld dat ik SFL was en dat Ace2 als een gruwelijk monster was dat door GT sloop, bevangen door drugs en in een agressieve bui. De man was er ietswat onrustig van geworden. “Jij hield mij de vorige keer goed voor de gek. Dat vergeet ik nooit meer” vertelde de beer. Ik besloot snel door te gaan om mijzelf tijd te geven om te herinneren wie hij ook al weer was. Snel ging ik mij omkleden en douchen, waarna ik met natte haartjes de barruimte binnen stapte. Ik denk dat als ik goed had rond gekeken dat ik wel iets had gemerkt van een wat rustigere sfeer. Op dat moment was ik echter totaal gefocused op al dat vrouwenvlees dat voorradig was. Romina schreeuwde: “Heeee Bobolina” en ik groette haar terug. Maxi kwam, net als jaren geleden, weer om een pepermuntballetje en vroeg of ik de volgende keer een heel zakje voor haar mee wilde nemen en en passant of ik met haar naar de kamer wilde. Nikkie stelde haar zusje Cora voor en vertelde knipogend wat zij beiden met mij in petto hadden. Lin kwam mij begroeten en gaf mij een tedere zoen. Ik zette mij aan de bar bij die Hongaarse Michelle, die ik eigenlijk wel eens wilde uit testen. Dat vertelde ik haar ook, al zei ik dat iets netter, maar zij zal precies hebben begrepen wat mijn opzet was. Al snel kwam Christina erbij zitten: “endlich ein hubschen mann” zuchtte ze. Ik raakte in gesprek met de 2 Hongaarse dames, die blijkbaar net weer vanuit Hongarije waren gekomen en ook al weer binnen enkele dagen zouden weg gaan. Volgens mij duurde het heen en weer reizen langer dan hun verblijf in GT. Wie ik ook zag was Eileen en gelijk was alle aandacht op haar gericht. Ze liep op mij af en gaf snel een zoentje op mijn wang en ik wist wie de moeder van mijn kinderen zou worden. Dat vertelde ik haar ook en met een kleine huppelsprongetje liep ze verder. Ze zag er met haar slanke lijf en kleine billetjes heerlijk uit.

Ik had eigenlijk verwacht dat ik Bosbeer en DeSouza zou treffen, maar niets was minder waar. Wie ik wel aanschouwde was TimD en Polar77. Ik liep op het tweetal, dat druk in gesprek was, af. TimD zuchtte eens diep en Polar77 hief zijn Heineken in de lucht en riep: “Als dat Ace2 niet is” . Ik gaf de mannen een hand en ging bij hen staan, zodat het leek alsof ik niet een miezerig geil eenzaam mannetje was. “Donderdag is toch jouw dag?” bromde TimD. Ik wilde uitleggen dat ik wel vaker op andere dagen kwam en sterker nog bijna niet meer op donderdag. Ik geloof niet dat TimD op mijn antwoord wilde wachten, daar hij zijn gesprek met Polar77 vervolgde. “Als ik naast jullie blijf staan, lijkt het alsof ik vrienden heb” zei ik en Polar77 stak nogmaals zijn Heineken in de lucht.
Even later slenterde ik naar de kino, waar niet zoveel actie was. Larissa zat op het stoepje bij de kino en glimlachte naar mij: “Hi Ace, I did not see you for a long time” Ik stak mijn gezicht om het hoekje en ik zag een film waarin 2 mannen een dame dubbel penetreerde. Geschrokken keek ik Larissa aan en piepte: “It is no good there. No good movie” Giechelend reageerde Larissa: “Oh no?” “No good movie for nice girls” herhaalde ik en ik legde mijn hand over de mooie oogjes van Larissa. Ik keek nogmaals en ik zag Chrystelle op een bed liggen. Ze zwaaide en ik zwaaide terug, waarbij ze haar best deed snel op te staan. Ik dacht snel weg te moeten gaan, om een discussie over kamergangen e.d. te vermijden. Ik liep maar weer terug naar de barruimte, al waar ik Kiki en Lolita aan trof die mij deelgenoot maakten van hun verlangens om met zijn tweeen een man te behagen. Nog nooit heb ik al die tijd dat ik in GT kom hen ook maar de minste indruk gegeven enige interesse in hen te hebben, dus dat zij mij benaderden gaf toch wel enige wanhoop aan.
Wie ik ook aantrof was die aardige ijsbeer die ik in de kleedkamer niet herkende. Hij begon te praten en vroeg mij of ik wel wist hoe hij heette. “Het begint met een r, smelt in de mond en ik zat in de jaren 80 in menig broekzak. Vooral van mannen vrees ik” zei hij. Opgetogen keek ik hem aan en dacht: “leuk, wij gaan een soort van ijsberen-lingo spelen” Ik dacht, ik dacht, ik dacht, of althans ik wekte de indruk. Ineens verscheen er een lampje boven mijn hoofd en ik wist weer dat ik met Rolo te maken had. “Het rijmt op klojo” riep ik hard. “Nou, ik weet niet of ik dat zo bedoel” zei Rolo lachend, maar ik was al weer weg. Ik liep maar weer eens naar TimD en Polar77. “Ik heb Gabriela nog niet gezien” mokte Polar77 “wat een lekker geil ding is dat toch” verzuchte hij verder. “Dat ben ik ook” dacht ik. Wat ook een lekker geil ding was, was een nieuw meisje dat luistert naar de naam Gaby uit Bulgarije. “Aus welche traum kommst du?” vroeg ik en glimlachend keek ze mij aan. Ze pakte mijn hand en keek mij recht in de ogen aan. Daar worden onzekere mannetjes onrustig van en ik stamelde iets dat ik in een druk gesprek was met TimD en Polarr77, maar die keken alleen maar kwijlend toe. Chrystelle was ondertussen ook opgedoken. Ze was in gesprek geraakt met een man en toen ze weg liep, zuchtte ik: “You only have time for handsome men” waarna ze mij meewarig aan keek en bromde: “Haha, you are much blabla” waarna wij elkaar lachend in de armen vlogen.
Polar77 en TimD hadden het idee dat ik bijna niet meer in GT kwam. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik het gemiddelde van 1x per week inderdaad niet meer haal, maar 2 tot 3 keer per maand zit er nog wel in. “Jou heb ik al lang niet meer gezien” zei De Paus die langs liep. “Als hij het al zegt, dan is het echt al weer lang geleden dat je bent geweest. Hij kan het weten” zei Polar77.

Ik maakte een praatje met menigeen en hoorde zo de meest rare dingen. Zo vertelde een meisje mij dat ze ooit een klant had gehad die had gevraagd om al het sperma dat ze kon verzamelen, ook zou verzamelen. Dat deed ze dan ook. Na een sessie knoopte ze het condoom met sperma dicht en bij FT liet ze alles in een zakje druipen. Binnen een week had een aardig bakje bij elkaar gespaard dat ze in de diepvries bewaarde. Op de dag dat de desbetreffende klant zou komen liet ze het sperma ontdooien, deed er een ei door en nam alles mee naar de club. Op de kamer dronk de klant alles op. “Und wollte er auch mit du kusschen?” vroeg ik met een vies gezicht en het meisje knikte, ook met een vies gezicht, bevestigend.
Met al die verhalen werd het tijd om die vieze smaak weg te spoelen. Het werd eens tijd om te neuken en net op dat moment liep Eileen mij voorbij. Ze pakte mijn hand en trok mij mee naar de balie. Ik liet mij gedwee mee trekken Bij de balie duwde ze mij tegen de muur en begon mij te tongzoenen. Niet al te wild, maar toch. Dat veranderde op de kleedkamer. Was ze tijdens onze eerste sessie, enkele maanden geleden, nog terughoudend met zoenen, nu was daar niet veel meer van te merken. Een uur lang liet ik mij verwennen en ondanks dat Eileen een iets andere fysieke ervaring dan ik zal hebben beleefd geloof ik toch dat voor een klant ik het er niet slecht van af bracht. Goede service met zoenen, beffen, pijpen en FT, alsmede het spel van een girlfriend. En dat voor 100 euro. Eileen is voor mij een vaste waarde.

Voldaan kwam ik de barruimte weer in en zette mij aan de bar. Nu viel mij inderdaad op dat het minder druk was. Van GT wordt gezegd dat er zeker 80 tot 100 vrouwen rond lopen. Dat zal best, maar die woensdag in ieder geval niet. Het zullen er hooguit 50 tot 60 zijn geweest, maar zoveel ijsberen waren er niet. “Een prima verhouding zo” zuchtte De Paus, die naast mij aan de bar stond. Ik draaide mij om en mijn aandacht werd getrokken door die mooie Larissa. Naast Larissa stond Rolo te praten met een onbekende beer. De man had ik vaker gezien, maar nog nooit gesproken. Het leek mij een mooi moment te zijn om mij eens voor te stellen. Wie wil Ace2 nu niet ontmoeten? Ik kwam bij het tweetal staan en Rolo stelde mij voor en zei er gelijk bij dat HedoStar wel las, maar niet schreef. “Schandelijk” voegde hij er aan toe. Maar dat beaamde ik niet. Nee, juist helemaal niet. Wat is een schrijver zonder publiek? Zonder applaus. Zo had HedoStar zichzelf nog niet gezien. Blijkbaar was ook HedoStar wel gecharmeerd van Eileen, waarmee hij ook passievolle uurtjes had beleefd. “Maar ze zei dat ze dat alleen met mij had” piepte ik. Ook onze ervaringen met Larissa kwamen wel overeen. “Jammer dat ze niet van beffen houdt” jammerde HedoStar. Ik knikte instemmend. Larissa zal hebben begrepen dat zij het onderwerp van het gesprek was. Ik vertelde haar dat wij haar zo knap vonden en ze maakte een wegwerpgebaar. “Larissa is also the fastest gril in club” voegde ik er aan toe. Verbaasd keek iedereen mij aan. “Every time when I come to her, she runs away like hell and in no time I only see a cloud after her. The Usain Bolt from Roemenie” Terwijl ik daar zo stond te onzinnen passeerde TimD ons en hij probeerde mij een klap in mijn buik te geven. Gelukkig had hij de omvang van mijn buik verkeerd ingeschat.
Ik hervatte mijn gesprek met HedoStar en Rolo toen ik een zachte hand aan mijn arm voelde. Ik draaide mij om en een lachende Emy stond achter mij. Emy was net gearriveerd. “You want something to drink?” vroeg ze en voor ik het wist zat ik met haar op een krukje te drinken. Dat drinken ging over in zoenen en dat zoenen ging over in een sleutel halen. Eigenlijk was dat veel te snel na mijn sessie met Eileen, maar ik wist dat er maar 1 kans was om Emy te schaken en die moet je niet laten lopen. Gezien haar populariteit staan de mannen in de rij. Dat ik misschien niet genoeg krachten zou hebben om alles op te takelen zou een probleem van later zorg te zijn. Snel ging ik mij douchen en toen ik in de barruimte arriveerde zat Emy in een bank te wachten. Er was een wachttijd van 5 minuten. Die wachttijd werd ingevuld met intens zoenen op de bank en ik voelde dat de optakeling van allerlei lichaamsdelen geen enkel probleem was.
Eenmaal op de kamer voltrok zich het tafereel dat de klanten van Emy ondertussen allemaal wel kennen. Er was geen massage, maar gelijk sex. Ik likte haar overal uit en daarna heb ik geneukt en geneukt, waarbij Emy kreunde en kierde. Op gegeven moment stootte ik zo lang en hard dat ze begon te schreeuwen en haar hand op haar eigen mond legde.
Na een uur lagen wij uitgeput in elkaars armen en ik wist dat het goed was. Emy stak een sigaret op en ik vertelde haar dat SFL zo niet van haar zou kunnen afblijven. Zelfs mijn naakte lichaam zou hem niet weerhouden opgewonden te raken.
Na de sigaret was het uurtje vol gemaakt en gingen wij ons samen douchen. Emy vroeg of ik mee ging eten. Ik knikte bevestigend, maar ik veronderstelde dat ze dat gewoon deed om mij als klant een goed gevoel te geven. Ik was ook iets eerder met douchen en afdrogen klaar en liep maar alvast de barruimte in, om Emy ook de gelegenheid te geven er tussenuit te knijpen en niet aan mij vast te zitten. Aan mij zou ze immers geen geld meer verdienen. Ik was trouwens ook benieuwd waar HP001 uit hing. Normaal gesproken had hij er al moeten zijn, maar zijn verschijning was nog niet waar genomen. Ik liep dus maar een rondje door GT om te kijken of ik hem ergens zou treffen. Uiteindelijk kwam ik weer in de barruimte terecht waar ik een zoekende Emy aan trof. “Where were you? I was looking for you” piepte ze. Ze pakte mijn hand en nam mij mee naam de tent om te eten. Wij nuttigden daar een stukje kip. Zij met rijst en ik met friet. Friet met kip, het ideale gerecht voor kinderen. Ik denk dat wij een half uurtje gezellig kletsten over alles en nog wat. Ik vroeg haar of de sessie met mij moeilijk voor haar was geweest. Uiteraard ontkende ze dat, maar toen ik vertelde dat de eerste de klant de moeilijkste is, omdat je er dan nog even in moet komen begon ze te glimlachen. “Why do you think I come to you” reageerde ze. Ik vroeg verder naar de bekende weg of ze veel vaste klanten had. Eerst reageerde ze verbaasd alsof het vreemd was dat een meisje als zij vaste klanten zou hebben, maar toen ik haar vertelde dat ze werd geroemd begon ze te stralen. “Some one is allready waiting” giechelde ze. Uiteindelijk kwam ook aan ons gesprek een einde en hand in hand (waarom was dat eigenlijk?) liepen wij GT in. In de gang liet ze mijn hand los en gaf mij een laatste tongzoen en stapte alleen de barruimte van GT in. Daar werd ze gelijk opgevangen door haar wachtende klant die haar op tilde (dat is echt geen prestatie) en haar zoende. Nonchalant passeerde ik hen en keek nog 1x om. Op dat moment keek Emy ook en knipoogde.

Ik keek rond in de half volle barruimte en ik verwachte ineens vanuit een hoek HP001 te zien op duiken. Maar er dook niets op. Teleurgesteld stuurde ik een smsje, waarop ik geen reactie kreeg. “Zelfs dat is teveel moeite” mopperde ik en ik slenterde verder. “Dan ga ik TimD en Polar77 maar vervelen” zuchtte ik. Maar voor ik dan ging doen keek ik of ik nog een leuk meisje zag. Ondanks de geruchtenstroom vond ik de line up prima. Ik zou zo met nog wel 3 of 4 meisjes willen kameren zoals Nikkie, Gaby, Michelle en Rosa. Nikkie trok aan mijn arm en bedelde om een massage. Dat leek mij wel wat, maar de pijp was ook wel een beetje leeg. Ik had even een adempauze nodig. Die adempauze kreeg ik echter niet, want ineens kwam HP001 aan gerend. “Waar was je nou?” riep hij, waarna hij mij vriendschappelijk omhelsde. Veel tijd voor een reactie had ik niet, want HP001 wilde met een andere maat gaan eten en zo ging ik maar mee. HP001 had geen honger, maar zijn vriend des te meer. Ik nam nog een bordje friet en helaas hadden ze geen knakworstjes. Een kinderhand is nog niet zo snel gevuld. Aan tafel kletsten wij wat ons bezig hield. Mij hield het verhaal over de spermaverzameling bezig. Ik vertelde het zoals ik het had gehoord. HP001 keek mij met open mond en een vies gezicht aan (die nacht zou hij zwetend en kotsend van het verhaal wakker worden) en ook zijn maat schoof zijn volle bord vlees en friet ver voor zich uit. Ik nam nog een lekkere friet met extra mayonaise.
Nu onze etenslust was verdwenen liepen wij maar terug naar het hoofdgebouw. HP001 en zijn maat vonden het allemaal maar karig. “Binnenkort moeten wij maar eens naar Magnum gaan. Picasso1 schrijft dat het daar goed is.” Wij waren het er al snel over eens dat Picasso1 een scherpe schrijver is, wiens mening extra ter harte moet worden genomen. “Als hij zegt dat het goed is, dan is het ook goed” vervolgde HP001. “Een soort Ace2, maar dan in het klein” voegde ik er aan toe. Verveeld keek HP001 de barruimte in. In een poging hem op te vrolijken, vroeg ik: “Ik heb een homo voor mijn verhaaltje nodig” HP001 draaide zich om en bukte zich: “Moet ik ook mijn badjas weg halen?” vroeg hij zekerheidshalve.
Ik liep maar weer eens een rondje. Als een derde dame gekozen moest worden, dan zou het nu moeten gebeuren. Ik had Nikkie op het oog. Die was echter in geen velden of wegen te bekennen. “Wat een neprecessie” mopperde ik “heb je een chick nodig en dan is ze toch nog bezet” Ik nam maar een handje nootjes en Dorina keek mij ietswat boos aan: “Du bist genau ein schwein wie die mann” mokte ze en ze wees naar Polar77. Ik begreep de discussie niet helemaal, maar ik veronderstelde dat ze vond dat ik het lepeltje moest gebruiken. Polar77 graaide nog eens extra met zijn handen in de bak chips. Dorina vond dat maar goor en als het echt goor wordt verschijnt HP001. Ik stelde Polar77 voor aan HP001 die met elkaar begonnen te kletsen. Even was ik bang dat HP001 zou zeggen dat hij Ace2 of zo iets was, maar die angst was ongegrond. Polar77 haalde herinneringen op van de tijd toen hij mij voor het eerst had ontmoet. “Voor die tijd las ik altijd bewonderend die verhaaltjes” vertelde hij “Tot je hem in het echt zag” lachte HP001. Polar77 ontkende in alle toonaarden, maar bedoelde het wel. “Hij onthoudt alles” vervolgde Polar77, al wijzend naar mij “het is een autist” “Autist2” floepte ik er uit. “Waar is Gabriela?” brulde Polar77 ineens en hij hief zijn fles Heineken in de lucht. Zowel bij Polar77 als bij mij kwam het kwijl uit de mond, waarbij HP001 een vies gezicht trok. HP001 vroeg zich af waarom Polar77 nooit iets schreef. “Waarom deel je je informatie niet met ons?” gromde hij “Wel per i.m.” antwoordde Polar77. “I.m.?” vroeg HP001 verbaasd “Interne mail” legde ik uit “ons soort mensen bezigt dat soort taalgebruik” “Ons soort mensen………..” walgde HP001.

Mijn aandacht werd afgeleid door die mooie Gia. Ze passeerde mij en gaf ene knipoogje. Ik hield haar tegen en veegde over de rand van haar mond. “A little bit water I think” zei ik. Verbaasd en wat ongerust begon Gia over haar mond te vegen, maar trof niets vochtigs aan. “Water comes out of your mouth” vervolgde ik “I think it is better that you look not zo much at my body” Langzaam liet Gia de woorden met open mond tot zich door dringen. Langzaam, tergend langzaam drong het tot haar door en liep ze lachend weg. “Ik jaag altijd die mooie vrouwen weg” dacht ik teleurgesteld. Ik keek eens rond en zag die lekkere Eileen staan bij een vriendin die Daisy heette. Eileen stelde mij voor aan haar vriendin en vertelde mij dat een triootje best wel leuk was. “Ein frau die du kusst und eine frau die du blast” voegde ze er verlekkerd aan toe en eerlijk gezegd sprak het mij best aan. Ik had mij echter net voor genomen dat het goed was geweest voor die dag. Ik legde dat ook uit, waarop Eileen en Daisy begonnen te vertellen over de spelletjes die klanten allemaal wilde uitvoeren. Ik luisterde met open gesperde ogen en rode oortjes. Ik kon niet meer uitbrengen dan “oh?” “Ich bin langweilig auf zimmer” voegde ik er aan toe. Eileen stelde mij gerust “Nein, du bist gut. Lieb und ruhig” Vervolgens begon ze uitgebreid aan Daisy te vertellen dat ik masseerde en een gouden tong had. “Immer dass selbe: kusschen, massage, licken, kusschen, blasen spritzen” fluisterde ik in mijzelf “langweilig, genau der HPNulNulEins immer sagt” voegde ik er aan toe.
Met die teleurstellende vaststelling slenterde ik naar de kleedkamer om te vertrekken. Ik kleedde mij om en juist op dat moment kwam TimD met 2 zwarte dames, waaronder Chrystelle terug van de kamer. Ik wilde wel weten hoe dat was geweest. “Geweldig” zei hij en hij verdween uit mijn beeld. Ik liep door en leverde mijn sleuteltje, terwijl ik aan Tatanya opbiechte wat ik allemaal had uitgespookt. Ze zwaaide mij uit en ik liep naar mijn auto. Ik startte de motor en reed langzaam van de parkeerplaats af, richting horizon, terwijl het melodramatische geluid van mijn mondharmonica in de verte klonk en ik neuriede: “I am a poor lonesome icebear fucking far, far away from home…………………………….”

bergm550
3 februari 2013, 20:14
Op 2 februari was ik in GT. Ik vond het een redelijke zaterdagavond. De line up kon iets beter. Ik had gehoopt dat Annabel er zou zijn, maar helaas. Ook Carla was er niet. En Elisabeth is in Roemenië en komt pas in maart weer terug. Ik kon slecht mijn draai vinden gister. Daarentegen was Alya er wel. Ze zag er weer zeer mooi uit met haar borsten. Haar borsten lijken een beetje op die van Cosmina, een Roemeense die vroeger in GT werkte.

Het was gezellig qua beren. Zo waren Rex, Cupido, Ketserr en buttinsky aanwezig. Het eten was prima. Hier viel niets op aan te merken. Er was pasta, kip met friet en Chinese pekingsoep, die erg pittig smaakte. Het was rustig voor een zaterdag. Na hier en daar met wat beren te hebben gekletst, ben ik op de kamer gegaan met Alya. Rond middernacht werden er frikadellen en kipnuggets geserveerd.

De avond vorderde snel en ik wilde nog een keer op de kamer. Ik wilde met die hele lange dame op de kamer, maar Cupido had haar al gestrikt. Maar toen zag ik Gaby lopen. Een Bulgaarse die pas een paar dagen in GT werkte en voorheen in Babylon in Oostenrijk had gewerkt. Ze zag er heel vriendelijk uit en had een figuur om op te eten. Rex was ook van haar onder de indruk en ging na mij met haar.

Om 2:00 uur 's nachts ben ik terug naar het hotel gegaan. Op 3 februari ben ik nog een keer naar GT gegaan. De line up op zondag vond ik beter dan op zaterdag. Wat ook opvallend was, was dat het drukker was dan op zaterdag. Ik had ook kennis gemaakt met de ijsbeer schluter. Het eten was wederom uitstekend. Er waren heerlijke kalkoenstukken aan een spies en de rode kool was ook erg lekker. Ik was op de kamer met Luana en Kira.

Beide meiden hebben een figuur om op te eten. Ik heb ook nog heerlijk in de sauna gezeten. Lekker genoten van een Aufguss. Rond 19:00 uur de toko verlaten en zit nu in de trein naar huis toe. Morgen moet ik weer werken, maar ik kijk weer terug op een gezellig weekendje Golden Time.

VAZKOR
4 februari 2013, 12:19
Het gerucht zoemt al weken over het forum. Het gaat slecht met GT. De ooit zo populaire club heeft te kampen met afnemende bezoekersaantallen, matige service, jagende vrouwen die geen tijd voor mannen nemen en de paar beautys die er waren vertrekken naar andere clubs. Was GT in het verleden een zekerheidtje voor de ijsbeer, nu zijn er zelfs geen wachttijden meer. Was GT tot voor kort een zekerheidtje voor dames om automatisch goed geld te verdienen, nu moeten ze het hebben van de speelautomaten (en wel voordat die zijn geplunderd door Boy69). Radeloos kijken de geslachtofferde beren en dames in paniek rond. Is er dan niemand die deze trotse club kan redden? Grijpt dan niemand in? Laat iedereen het noodlot aan zijn beloop?...

Ok ik heb het niet gevolgd en weet niet waar daarover wordt bericht: mss tijd om terug 50€ te vragen of op z'n minst een korting voor vroege vogels en dan wie weet. Zoiezo kom ik er terug volgende maand. (admin verhuis dit mss naar de juiste topic indien het hier verkeerd staat aub)

ilovethaigirls
4 februari 2013, 13:34
Denk dat Ace het wat overdreven zwart schetst. Vele andere clubs kunnen alleen maar van de bezoekersaantallen van GT dromen, zelfs als het er wat minder druk is. Er zijn nog steeds een kleine 100 dames. Een aantal dames zijn inderdaad naar andere clubs gegaan, maar die zijn vaak even snel terug als dat ze vertrokken zijn.

En dan is er nog goed nieuws ivm de wachttijden. Men is druk bezig met het verbouwen van kamer 6. Daar worden 3 kamers van gemaakt. Kamer 9 wordt dan weer verdeeld in 2 kamers. Totaal dus 3 kamers meer.

bosbeer
4 februari 2013, 13:50
Denk dat Ace het wat overdreven zwart schetst. Vele andere clubs kunnen alleen maar van de bezoekersaantallen van GT dromen, zelfs als het er wat minder druk is. Er zijn nog steeds een kleine 100 dames. Een aantal dames zijn inderdaad naar andere clubs gegaan, maar die zijn vaak even snel terug als dat ze vertrokken zijn.

En dan is er nog goed nieuws ivm de wachttijden. Men is druk bezig met het verbouwen van kamer 6. Daar worden 3 kamers van gemaakt. Kamer 9 wordt dan weer verdeeld in 2 kamers. Totaal dus 3 kamers meer.

Dan kunnen ze kamer 9 beter varanderen in 3 toiletten. Op een populatie van 250 man op een redelijke dag is 3 wc's eigenlijk een schande. Ik ben ervan overtuigd dat als je een wandeling in de bosjes achter het grasveld maakt, je uit zal glijden over de berenstront die er ligt.

Willem2
4 februari 2013, 13:55
.

Zie daarvoor het volgende voorbeeld :

Ik ben nu in GT. Om 12:55 uur was ik aangekomen en toen stond er al 20 man voor de deur, waarvan 2 er niet in mochten. Nog voor de club open ging, deed de Thekevrouw al de deur open en zei tegen deze twee Indiërs dat ze er niet in mochten. Deze heren gingen toen verhaal halen bij de parkeerwachter. Ik hoorde ze zeggen: "Are Indians not allowed?" Maar de parkeerwachter deed alsof hij geen Engels kon. Toen keken ze om zich heen of een andere gast kon vertalen. Het enige wat we konden zeggen, is dat de club beslist wie er in mag en wie niet. Omdat er 18 man voor de deur stond, moesten we in groepjes van 6 naar binnen, zodat het niet te druk werd bij de receptie. Aanwezige vrouwen: veel bekende vrouwen die er gister ook waren, voorts zijn ook Romina en Lisa aanwezig. Het weer is koud en winderig, rond 3 graden.

en dan nog dit....

Dan kunnen ze kamer 9 beter varanderen in 3 toiletten. Op een populatie van 250 man op een redelijke dag is 3 wc's eigenlijk een schande. Ik ben ervan overtuigd dat als je een wandeling in de bosjes achter het grasveld maakt, je uit zal glijden over de berenstront die er ligt.

jouw naam ist toch bosbeer :rolleyes: ;) :biggrin:

Willem2
4 februari 2013, 13:59
jouw naam ist toch bosbeer :rolleyes: ;) :biggrin:

Sorry deze hebben we ook nog in de ledenlijst : https://www.ijsberenforum.com/forum/member.php?16677-bospoeper
Zo het is wachten op een reaktie van bergm550

wervelwind
4 februari 2013, 14:38
Hahaha ziet niemand nou de satire in Ace2's verhaal? :biggrin:

Picasso 1
4 februari 2013, 14:40
Zie daarvoor het volgende voorbeeld :

Dat is alleen zo in het weekend. Het zijn de toeristen die het weekend in hotels in de omgeving verblijven en omdat ze om 12 uur het hotel uit moeten staan ze rondom 13 uur voor de poort. Ook in andere clubs is het druk in het weekend; wat ILTG zegt klopt niet, elders is het dus ook wel druk in het weekend (zoals ik recentelijk zowel in Magnum als in LR getuige van mocht zijn).
Waar GT zich in onderscheidde tov andere clubs is dat het voorheen doordeweeks ook druk was. Dat is al bijna een hele jaar niet meer zo. De doordeweekse drukte van periode 2008-2011 is er niet meer. Regelmatig zie je nu zelfs meer dames aan de bar dan heren en dat was in die periode waarin je vaak een witte mannenzee zag niet voorstelbaar.

ilovethaigirls
4 februari 2013, 18:25

Wie leest dit nou helemaal ;) :)
Had alleen die reactie gelezen en zo is het inderdaad wat uit zijn context getrokken.

bosbeer
4 februari 2013, 18:50

Ace schrijft wat hij meent maar hij meent niet wat hij schrijft.

BSesamstraat
5 februari 2013, 00:45
Kopie uit recensie van Shiva (poolse)

Vandaag kwam ik rond 17:00 binnen en de eerste blik in bar was niet best... Erg rustig en alleen het vaste groepje zag ik zitten. Ik dacht gelijk shit!! Word het dan weer gokken? Eerst maar even laten masseren en daarna een sauna ronde gedaan. Ik zag in mn ooghoek een grote dame voorbij lopen en iets zij me dat ik haar vaker gezien had maar dat is wel lang geleden. Na een frisse douche de bar in gelopen en neer geploft in een van de bankjes. Al snel zag ik dr weer en knipoogde naar haar. Ze kwam direct naar me toe en tot mn verbasing herkende ze mij nog. Ik zei direct van dat kan niet.... Maar idd ze wist waar ik vandaan kwam en wat ik voor werk doe ;)!! Na een half uur zonder vragen van haar kant heb ik haar de sleutel laten halen. Wat hier op de kamer gebeurde zal me nog lang bij blijven. Haar boom lange lichaam eerst gemasseerd en telkens als mn mond bij haar gezicht kwam wilde ze tongzoenen.. Erg geil vind ik haar poercing door haar lip(ring) . Na het masseren merkte ik dat ze geil was en als ik met mn vingers door haar bilnaad ging, voelde ik haar natte
Gleuf. Ben maar zn over gegaan in teasen met mn tong naar haar natte grotje toe.. En echt jongens dit is de lekkerste nektar ooit!!!! Ze kronkelde over het bed . Heb haar op haar buik gelegd zodat haar lekkere volle kont omhoog kwam. Zo kon ik haar flink nat likken en ondertussen hard vingeren. Maar na een tijdje kwam ze echt schokkend klaar en perste haar lippen samen. De nektar vloeide rijkelijk mn mond in. Na dat ze bij gekomen was is ze me gaan pijpen. En dan merk je direct dat ze pools is. Dmmmm lekker diep en lekker nat, likkend langs mn glimmende paal. Ze kreunde in mn oor dat ze hem wilde voelen in haar zeiknatte doos. Niks geen glijmiddel!!! Gewoon pure poolse nektar. En ja idd Gertjan ze is groot maar gelukkig kon ik haar wel doggy nemen;).. En hoe!! Heb haar flink hard gepaalt en heb haar hoofd naar beneden gedrukt en haar kont ophoog getrokken zo dat ik diep kon stoten. En dmm wat ging dat hard en diep.. Segoja weet wel hoe hard dat kan gaan ;) ... Toen ik klaarkwam was ik echt bang dat door de hogedruk het condoom zou scheuren ,maar gelukkig was het van europese
Kwaliteit ;).. Dit was een geweldige sessie met een super lieve meid.

En voor de liefhebbers ze doet ook SM.

bosbeer
5 februari 2013, 13:05
Tja, de dames komen allemaal weer terug op het oude nest, Maria, Shiva, Maxi, Eleni.... Het zou me niet verbazen als ze straks Nora ook nog achter het struikgewas vandaan toveren.

seqoya
5 februari 2013, 13:12
als dan ook nog al die roemenen die bij VV eruit geschopt worden komen dan wordt het vanzelf weer druk in GT hahahahaha

laplagne
5 februari 2013, 16:19
Dat belooft inderdaad veel goeds met de rentree van een aantal dames (lees toppers!). Het feest zou helemaal compleet zijn met de terugkeer van de Poolse Ela/Ewa voor wie de ijsberen zeer zeker in de rij zullen staan. Laplagne in elk geval!!!

mennen2010
5 februari 2013, 17:25
Heeft iemand Stefania nog gesproken afgelopen tijd of enig idee welke dagen ze wel en niet werkt? Gracias hombres

BSesamstraat
5 februari 2013, 17:29
Heeft iemand Stefania nog gesproken afgelopen tijd of enig idee welke dagen ze wel en niet werkt? Gracias hombres

Niet gesproken maar donderdag en vrijdag was ze er.

mennen2010
5 februari 2013, 17:31
Niet gesproken maar donderdag en vrijdag was ze er.

thanks, moest je van de ene of de andere horen dat ze er ook vast is op zaterdag, mag je het altijd laten weten. Dan zuipen we er samen eentje binnenkort

Cupido
5 februari 2013, 23:30
afgelopen zaterdag was ze er in ieder geval. En Bbertb, ik heb ook van de nektar van Shiva mogen proeven, gelukkig net een paar dagen eerder!!!! Geweldige topper weer terug.

seqoya
6 februari 2013, 08:59
afgelopen zaterdag was ze er in ieder geval. En Bbertb, ik heb ook van de nektar van Shiva mogen proeven, gelukkig net een paar dagen eerder!!!! Geweldige topper weer terug.

Wat zijn jullie toch vieze mannetjes ;)

BSesamstraat
8 februari 2013, 16:04
Gisteren eerst afgesproken met Segoja in GT. Ik kwam al redelijk vroeg in de middag aan het was lekker druk. Eerst even in de tent wat friet gegeten en daarna een sauna ronde gedaan. Shiva kwam gelijk naar me toe en vroeg of we vandaag nog gingen spelen ;) heb haar beloofd om vandaag zeker met haar naar de kamer tegaan. Toen Segoja binnen kwam hebben we eerst samen gegeten. Helaas vond ik het eten iets minder deze keer. Maar daar komen we niet voor ;)…Segoja heb Bulgaarse Katty aan zn stok geregen en was goed tespreken over haar diensten. Over de Sessie met Shiva kan ik kort zijn, erg goed en zeker voor herhaling vatbaar. Daarna heb ik me klaar gemaakt om LR te bezoeken en tekijken hoe het party sfeertje is..zie LR

seqoya
8 februari 2013, 16:44
correctie... het is bulgaarse Gaby en niet Katty...

piranha
10 februari 2013, 09:09
Wegens ziekte zes weken geen clubs meer bezocht (spaart een hoop geld by the way) en GT was wederom een drietal maanden geleden, dus gisteren maar weer eens naar Brüggen. Ik vond het vrij rustig voor een zaterdag wat beren betrof dus dat was mooi meegenomen, alsook vele nieuwe gezichten. Eerst maar eens een goede massage me laten welgevallen want dat had ik wel nodig en dan op jacht.

Nu zag ik een meid die al lang "onderaan" m'n to-do lijstje stond maar het was er nooit van gekomen. Ik zag haar op een bankje alleen zitten ging er naar toe en vroeg of ik naast haar mocht plaatsnemen, dat mocht niet :confused:, een reden gaf ze niet op. Ik dacht dat ze misschien op een beertje aan het wachten was maar dit was niet het geval. Een tiental minuten later was ze in de kleedkamers haar haar aan het kammen toen ik achter langs liep en naar haar keek in de spiegel kreeg ik enkel een boze blik :confused:. Niets aan te doen, ik neem plaats aan de bar en bestel een koffie, komt ze uit de kleedkamer en neemt heel ostentatief plaats vlak naast mij, terwijl ze star voor zich uit zit te staren vraag ik haar of ze soms boos op me is of dat ik iets verkeerds heb gedaan (doch ik ken haar helemaal niet) ze schudt haar hoofd van neen, verder komt er geen klank meer uit en laat ik het maar voor wat het is. Zou het zijn omdat ik haar in het verleden nooit heb zien staan......mogelijk.

Mijn vraag aan de andere beertjes, wie is deze dame eigenlijk?? Ze heeft lang zwart haar (tot halverwege haar rug), a cupje en een zéér mooi kontje, vooraan in de twintig vemoed ik, geen tattoo's geen piercings, werkt zeker al zes maanden tot een jaar in GT (tijd gaat snel), komt uit het Oostblok (één of ander Sovjet republiek, maar kan evengoed Bulgarije of Polen zijn), is er vrijwel steeds op zaterdag (vroeg aanwezig), geen Bling-Bling type, weinig make-up, heeft steeds een zwart lingerie setje aan met daaronder dikwijls zwarte laarzen tot net onder de knie. Geen Luis Vuiton tas maar een stoffen tasje waarop een zwarte kat (panter) staat afgebeeld.

Kijk dit vind ik ook wel leuk aan saunaclubs, dames die gewoon nukkig doen zonder reden. Als gevolg van haar gedrag staat ze momenteel nummer 1 op m'n to-do lijst want ze gaat voor de bijl zoveel is zeker.

p.s Dus zonder te kameren naar huis, hoewel het al bij al toch een leuke dag was.

piranha
10 februari 2013, 09:40

En gisteren was ze er ook, met "venetiaans masker" verder niets om het lijf ;).

Ace2
10 februari 2013, 20:51
Afgelopen weekend hadden wij weer zo’n gezellig familiebijeenkomstje. Eigenlijk zit niemand daar op te wachten, maar je gaat toch. Je wordt gezoend door die oude harige tante die niet weet of jij het nu bent of je broer. Of die oom die altijd even stoer wilt doen met allerlei grappen en grollen (ik heb het van geen vreemde). Grappen die je sinds je 10de al niet meer leuk vindt, maar om de een of andere manier lach je toch maar mee. Mijn vrouw vindt het al helemaal niets. In eerste instantie vindt ze het prima, maar zodra de dag des oordeels nadert zakt haar humeur onder het vriespunt en moppert ze: “Die grootvader van je met al zijn lego-bootjes vind ik wel schattig, maar dat neefje van je vind ik zo’n rare. De vorige keer stond hij de hele tijd te hinniken. Hij vraagt aan iedereen of ze hun sleutel bij hebben en het was helemaal dol toen je zo juichte dat Robin van Persie die Fantastische Treffer maakte. Hij rolde van zijn stoel van het lachen en schuddebuikte dat het inderdaad een geweldige FT was, waarbij hij maar bleef herhalen dat hij en jij dat zo lekker vonden. En dan eindigt hij ook nog elke zin met: “en dat voor dat geld””. Ik probeer dan mijn vrouw te sussen en mompel iets over zuurstofgebrek bij de geboorte, waarna mijn lieve ega weg stamt met de woorden: “waar jouw familie vandaan komt is geen zuurstof”
Maar goed, uiteindelijk gaan wij dan toch. “Ik doe het alleen voor jou hoor” mokt ze onderweg. Deze keer was het niet zo gezellig als anders. Seqoya zat een beetje te mokken. Mijn vrouw vond dat prima. Ik vroeg mijn favoriete neefje wat er aan de hand was en hij sipte dat ik nooit meer op donderdag naar GT ging. “Ik zie je nooit meer (wat kan hij mij vrouw toch goed imiteren) en je mist mij niet eens (een perfecte imitatie)” Ik legde Seqoya uit dat er toch iemand, voordat hij gaat, eerst de boel moet verkennen. Als het dan niets was dan hoeft hij niet te komen en als het wel wat was kon hij zich extra verheugen. “Dat doe ik allemaal voor jou. Denk je dat ik het leuk vindt om onvoorbereid naar GT te gaan en een tegenvallende line up waar te nemen. En dat voor dat geld” legde ik hem uit. Seqoya wreef eens over zijn strakke kin en knikte instemmend: “ga jij maar op woensdag, maar sms mij wel wie er allemaal zijn” En zo ging ik maar weer eens naar GT en wel op woensdag 6 februari.

Ik arriveerde zo rond 15.00u en ondanks dat de parkeerplaats vol was, was het langs de heg nog leeg. Later die dag zou ik het verwijt krijgen dat ik de enige was die vond dat het rustiger was geworden in GT, tot Picasso1 mij bij viel. Ik zette mijn auto weg en huppelde naar de ingang. Ik werd door de parkeerwacht even tegen gehouden, omdat 2 nogal wat opgeschoten types, waarvan er eentje een zonnebril droeg bij dit donkere weer, voor de deur stonden. Toch werden ze door gelaten en kon ik ook aan bellen en genieten van dat heerlijke mechanische geluid als teken dat de deur werd geopend. Ik was weer welkom. Ik stapte binnen en de heren voor mij stonden te wachten. De thekefrau accepteerde mijn 60 euro en verdween achter de deur bij de balie. Die deur ging in tegenstelling tot anders dicht. Toen viel mij op dat het werkrooster op de balie lag en dat de meisjes niet achter de balie liepen. Ik kon het niet nalaten op het rooster te kijken en zag dat er sinds 13.00u 30 kamergangen waren geweest. Al snel kwam de thekefrau weer terug en gaf mij als eerste een badjas met bijpassend sleuteltje. “Viel spass” riep ze mij nog na en ik wuifde, zonder mij om te draaien. Ik kleedde mij uit en het kon ook niet anders dan dat DeSouza op dat moment likkenbarend de kleedkamer binnen kwam slenteren. Hij sloeg zijn handen naar zijn ogen en zuchtte: “OOhhhhhhhhhhhh, nnnneeeeeeeeee” Breed lachend stak ik mijn hand uit waarop DeSouza rond keek en zei: “hoor ik daar geen mondharmonica?” Ik ging verder met uit kleden en zag dat een andere ijsbeer ook was binnen gekomen. Strak in het pak stond hij bij zijn lockertje. Misschien is het een beetje apart, maar ik vraag mij altijd af wat ik als eerste moet uit trekken en welke volgorde ik vervolgens moet hanteren, om zo min mogelijk voor lul te staan. Daar had die andere ijsbeer geen benul van. Hij trok zijn schoenen uit, daarna zijn broek en onderbroek. Zo stond hij op zijn sokken in zijn naakte piemel, maar wel met overhemd, stropdas en colbert aan.
Ik werd afgeleid door de binnenkomst van die vriendelijke Bosbeer die gelijk in de lach schoot en mij een hand gaf. “Mooi, dan kan ik vandaag vrij nemen. Zet jij de line up er maar op” Vervolgens keek hij mij aan en raakte met zijn vingers mijn haar aan en zei: “Je haartjes zijn nog niet nat”.
Ik douchte mij en na het afdrogen stapte ik met natte haartjes de barruimte in. Het was niet over dreven druk. Toch telde ik zo snel 40 ijsberen en nog geen 10 dames. Die verhouding was niet bepaald in orde. Gelukkig herstelde dat snel en bleef het aantal ijsberen stabiel en nam het aantal vrouwen toe.
In de verte wuifde Katja al en snel huppelde ik naar haar toe. Ze zat naast Lin die mij vast pakte en zoende. Daarna waren Katja en Anny aan de buurt. “Hi schatz” zei Anny en ik vulde de handjes met pepermuntballetjes. “Heute brauch ich ein massage” bedelde Katja “ich auch” reageerde ik. Helaas heb ik al een keer moeten vaststellen dat Katja niet slecht is op de kamer, maar net niet wat ik zoek. Katja pakte mij vast en fluisterde in mijn oortjes: “Komm wir gehen nach zimmer. Du kannst mir massieren und licken. Am ende kannst du in meine mund sprietzen” en giechelend ze stak een klein stukje van haar tong naar buiten. Het klonk best aanlokkelijk, maar ik bedankte toch voor de eer. Ik keek nog wel eens naar Anny. Dat wijfie straalt porno uit met haar dikke tieten. Maar ook zij zou het niet worden die dag.

Wie het wel zou moeten worden wist ik niet gelijk. Al snel signaleerde ik dat nieuwe meisje Gaby uit Bulgarije dat verleidelijk langs mij heen paradeerde, als ook die Hongaarse Michelle waarvan ik mij al weken af vraag hoe het met haar op de kamer zou zijn. Ook liepen wat zwarte Dominicaanse dames de barruimte binnen, luisterend naar de namen Rosa, Dominique en Lolly. Lolly kende ik niet en toen ik haar naam vroeg mompelde ze iets waarvan ik veronderstelde dat ze Lolly zei. “Daar zou ik nooit mee naar de kamer gaan. Ze kijkt je niet eens aan als ze haar naam zegt” zei Bosbeer. Zoveel eisen stel ik zelf niet, maar ook ik zou niet met haar naar de kamer gaan. Met wie ik wel naar de kamer wilde gaan was Hongaarse Michelle. Ik had keus genoeg en iedere vrouw leek beschikbaar, maar omdat ik mij al weken afvraag hoe het met Michelle op de kamer zou zijn stapte ik op haar af:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30276-Michelle-(Hongaars)&p=302142#post302142

Na de financiele afrekening liep ik met natte haartjes de barruimte in. Al snel trof ik daar onze Starreporter aan. “Waar was je nou?” vroeg hij oprecht geïnteresseerd “Gabriella zocht je” “Moet ik het begrotingstekort herstellen?” vroeg ik, maar Bosbeer kon zijn ogen niet van al die heerlijke billen en borsten afhouden. Ik vertelde hem dat ik met Michelle was geweest en ik moest hem uitleggen wie dat was en hoe de service was. Op dat moment kwam Duitse Nora binnen. Ik was haar naam vergeten en dus vroeg ik die haar beleefd. “Haben wir schon gefickt?” vroeg ze, waarop ik zo overtuigend mogelijk begon “nee” te schudden. Nora is een wat grotere, maar wel jonge Duitse meid, waarvan TimD vorige week vond dat het net een kerel leek en Picasso1 haar een lekker pornolijf vond hebben. Hoe verschillend kunnen smaken zijn. Over Picasso1 gesproken, die stond ineens voor onze neus. Hartelijk begroetten wij elkaar, waarbij wij om geen enkele reden in de lach schoten. Het wordt altijd een leuke avond als Picasso1 arriveert. Wij besloten zijn aankomst te vieren met een etentje in de buffettent.
Daar zaten wij dan. Bosbeer, Picasso1 en mijn persoontje met eten en een salitos. Wij bespraken van alles en nog wat. Het gedrag van ijsberen op het forum, het nut van thanken en nomineren en het afhaken van schrijvers. “Ik heb er laatst nog iets over geschreven” zei Picasso1. Ik knikte instemmend: “ja, dat er idioten zijn die nooit iets winnen, maar gewoon door gaan met schrijven” Picasso1 schoot in de lach en Bosbeer probeerde te begrijpen wat er te lachen viel. Bosbeer gaf eerlijk toe niet zo vaak allerlei discussies te volgen, maar meer interesse te hebben in verhalen over clubs en dames. Verder mopperde hij dat schrijven een ondankbaar beroep is. Je schrijft je suf en het enige reactie die komt is kritiek dat je een dame niet juist hebt vermeld. Ik herken dat wel een beetje. Je weet van zo’n 30% tot 40% van de dames gelijk de naam, maar van een groot gedeelte ken je de gezichten wel, maar de niet direct de namen. Die ga je dan weer eens vragen. “Als ik alles zou schrijven wat ik weet………………..” riep Bosbeer “als ik alles zou schrijven wat ik weet, dan zouden dat korte recensies worden” reageerde ik en ik keek Picasso1 glimlachend aan. Die nam net een hap en keek mij verbaasd aan en dacht waarschijnlijk waarom ik hem zo stompzinnig zat aan te staren. Hij begon te denken en uiteindelijk te lachen. “he he “ zei ik “dat duurde lang” “Op het forum heb ik altijd even de tijd om een gevatte one-liner te maken” zuchtte Picasso1.
Langzaam maar zeker begonnen wij met een vol maagje ook weer interesse in vrouwen te krijgen. “Heb jij al geneukt?” vroeg Picasso1, waarop ik bevestigend knikte. Verbaasd keek Bosbeer mij aan: “Oh ja? Wie dan?” vroeg hij. “Dat heb ik je net lopen vertellen” mopperde ik “je luistert helemaal niet wat ik zeg” “Oh ja” zuchtte Bosbeer verontschuldigend “die blonde Hongaarse Michelle”Nu wij het toch over neuken hadden, werd het ook tijd om naar de barruimte terug te keren.

In de barruimte trof ik al snel Gabriela. Ze gaf aan eerst te willen eten. Ik vond het prima en ging mij vermaken met Jan en alleman. Ik liep een rondje en in een gang kwamen Michelle en Dorina in tegenover gestelde richting aan gelopen. Ik stond stil en hield mijn hand naar voren, waarbij ik riep: “Halt, ich bin die zoll-beambte. Eine gefahrliche zoll-beambte” Lachend liepen de dames door en ik liep al struikelend naar achteren. “Habt ihr nicht gehorht dass ich ein gefahrliche zoll-beambte bin?” piepte ik, maar het maakte geen indruk. De dames pakte mij beet, duwden mij tegen de muur en stalen al mijn pepermuntballetjes. “Wie misbruikt nou wie?” dacht ik. Ik liep maar weer verder en ik passeerde Larissa. Ze gaf mij een teder tikje tegen mijn borst en fluisterde met een piepstemmetje: “Hi Ace” Ik keek naar de plek waar zij mij aan raakte en riep: “I will never wash myself again” Larissa draaide zich om en kwam terug om mij overal aan te raken, waarbij ik haar smeekte te stoppen, maar dat vooral niet al te overtuigend wilde doen. Nadat Larissa weer was door gelopen bedacht ik mij ineens dat ik Maxi had beloofd pepermuntballetjes te geven. Ik pakte een zakje en liep in de barruimte naar haar toe. Met grote ogen keek ze mij aan en bedankte mij hartelijk met zo veel zoentjes dat ik er verlegen van werd.
In de barruimte kwam ik verder Gabriela weer tegen die aan gaf moe te zijn. Ze wilde niet naar de kamer. Uiteraard respecteerde ik dat en liet mij een zwaar gemoed haar gaan. Natuurlijk weet ik dat meisjes mogen kiezen en een bepaalde vrijheid mogen hebben. Rationeel gezien moet ik dat prima vinden. Ondanks die ratio voelde het niet goed. Ik zag dat ze in de kino ging liggen en ik vroeg mij af of dat was om te rusten of om te jagen. Picasso1 keek mij verbaasd aan dat ik nog niet naar de kamer was gegaan. Ik haalde mijn schouder op en dacht dat dit wel een treurig verhaaltje moest gaan worden. Misschien dat DeSouza mij kon opvrolijken. Ik ging naast hem zitten en hij nam een slok. “Sorry, ik heb niets nodig” zei hij al slurpend. Ik vertelde hem over de afwijzing van Gabriela, waarop hij vertelde dat hij haar best goed vond, maar dat ze altijd zo’n raar stemmetje opzette waar hij op af knapte. Ook Bosbeer en Picasso1 kwamen bij ons staan. Ineens stond DeSouza op en mompelde: “ik ga het goede voorbeeld eens geven” en hij liep weg. Ik veronderstelde naar het toilet, maar een dame bleek het doel te zijn.
Toen DeSouza even later ons weer met de dame passeerde liep ik hijgend achter hem aan en zonder om dat hij om keek hoorde ik hem brommen: “nee, jij gaat niet mee” Toen hij de bocht om ging, keek hij zekerheidshalve toch wel om.
Ik liep de andere kant op en ik slenterde naar de kino waar Katja mij vast klampte. Ze kwam niet helemaal nuchter over. “Wir gehen nach zimmer. Ich will massage” kierde ze. Het lukte mij haast niet om mij los te wurmen, maar de aanhouder won toch en ik vluchtte weg. Na die vlucht kwam ik uit bij Bosbeer, die mij verbaasd vroeg waarom ik nog niet met Gabriela naar de kamer was gegaan. Ik vertelde hem in alle eerlijkheid dat ze moe was en voor ik het wist stond Bosbeer bij Gabriela. Lachend liep ik naar het tweetal toe en toen ik iets wilde zeggen stond Gabriela geïrriteerd van haar kruk af en sleepte mij mee. “Wir gehen nach zimmer” Ik protesteerde en ik protesteerde, maar blijkbaar maakte dat geen indruk. Mopperend brieste ze tegen mij: “sag toch nicht alles wass ich dir sage” Ik stond in dubio. Eigenlijk wilde ik wel met haar naar de kamer, maar dit voelde ook niet heel goed. Ik besloot gespeeld lief te zijn en haar aan te bieden dat ze een half uur kon uit rusten en geen sex met mij hoefde te hebben. Daar was ik niet heel overtuigend in, want binnen een paar minuten kronkelden onze naakte lichamen over elkaar heen. Ja ze was echt moe, maar toch was het weer uitmuntend goed. Het was dit keer anders dan anders. Dit keer deden wij alleen wat zij wilde en ik liet het maar zo. Het was geile lustsex met een griffel.

Eenmaal terug gekeerd op aarde kwam de harde realiteit van financieel afrekenen. Terwijl ik stond te douchen kwam Emy binnen die breedlachend zwaaide. Ik schrok en bedekte gelijk mijn geslachtdeeltje. Snel pakte ik een handdoek en kroop in een hoekje. Lachend vertrok Emy, zodat ik mij rustig kon afdrogen. Ik trok mijn badjas aan en net toen ik de kleedkamer wilde verlaten trof ik Picasso1 aan die mij vertelde dat hij met Barbi naar de kamer was geweest. “Wij hebben zeker 10 minuten wild liggen tongzoenen. Ik kan mij niet herinneren dat ze vroeger ook zo was” vertelde Picasso1. Dat lekkere ding, beter bekend als Barbi, steeg met stip op mijn verlanglijstje. Wellicht dat de dames toch min of meer gedwongen hun serviceniveau ophogen om toch maar voldoende klandizie te krijgen. Ik dacht een beetje met een droevig gevoel aan al die Roemeentjes die aan het werk zijn voor een pooier en die alles uit de kast halen om ijsbeer verliefd te laten worden. Alles doen om hem dat speciale gevoel te geven, zodat hij zijn laatste euro aan hen kan uitgeven. Uiteindelijk verdwijnt dat eurootje weer in de zakken van zo’n pooier die het best verdienende meisje een aai over de bol geeft en de andere meisjes geen blik waardig gunt. Vroeger bleef ik heel af en toe wel eens tot sluitingstijd, maar dan dring de harde realiteit echt wel tot je door.

Ik was tevreden, Picasso1 was tevreden, DeSouza was tevreden met zijn pilsje en alleen Bosbeer vond het allemaal wat magertjes. “Nou, sommige billen zijn toch echt niet magertjes” merkte ik ongevraagd op. Ik zette mij naast de ooit zo positief ingestelde GT-reporter. Tegenover ons zat Larissa, waar ik Picasso1 aan voor stelde. Even leek het een leuk stelletje worden, maar later gaf Picasso1 dat ze te braaf was, te weinig porno. Bosbeer was ondertussen iets op het forum aan het intypen. “Schrijf maar dat telkens als een wijfie mij passeert dat ze spontaan begint te lekken” opperde ik als nuttige foruminformatie. Ik had dat nog niet gezegd of Sonja stond voor ons. Voor ik kon reageren zat ze op mijn schoot. “Iek ga jouw verkrachten” gromde ze en Bosbeer verslikte zich in zijn drinken. “Dass ist nicht nett” piepte ik, maar het maakte geen indruk. Ik probeerde mij uit alle macht te ontworstelen maar het lukte niet. Sonja gromde en kierde dat ze genomen wilde worden “lekker pijpen schatzie” voegde ze daar aan toe. “Hast du angst fur mich?” vroeg ze “Jedem mann hat angst fur dir” antwoordde ik en een harde bulderlach ontschoot aan Sonja’s keel. Ruw werd aan mijn badjas getrokken. Met een laatste krachtsinspanning duwde ik haar weg en probeerde weg te sprinten. Dat lukte slechts gedeeltelijk, want Sonja had mijn riem van mijn badjas te pakken. Smekend stond ik met open basjas de riem terug te vragen, wat ze gelukkig wel deed. Daarna kroelde ze tegen Bosbeer aan.
In mijn vlucht kwam ik bij Katja aan, die naast een nieuw meisje zat. Ze stelde haar voor als Jenny die voor veel in was. “Sie ist die schwester von Gloria” voegde ze er aan toe en belangstellend keek ik die Jenny aan die bevestigend knikte. Toen ik even omdraaide hoorde ik Jenny tegen Katja fluisteren: “Who is Gloria?”
Op datzelfde moment denderde Nora weer door de barruimte. Ze had mij, Bosbeer en Picasso1 in het vizier. Ze stelde zich voor als een 18-jarige Duitse. “Kommst du nicht aus Roemenie?” vroeg Bosbeer ironisch, maar dat ontging Nora totaal. Picasso1 ontging echter niets en kwijlend keek hij naar boven. Ik pakte hem beet en prees hem aan bij Nora.

Dat leek mij een goed moment om te vertrekken. Ik nam afscheid van Bosbeer, DeSouza (die had al de hele dag mijn mondharmonica gehoord), Picasso1 en Emy. Emy zat in een hoekje van de bar te drinken. Ze zag er met haar jarretels, slanke minilijfje, bril en sigaret erg geil uit. Toch vond ik haar wat doffer en vermoeider eruit zien dan anders.
Ik liep naar de kleedkamer waar ik mij wilde omkleden. In kleedkamer kwam Larissa binnen die mij vroeg een handdoek te pakken. Nu kan ik daar gemakkelijk bij, maar ik deed net alsof ik er, ondanks springen, niet bij kon. “I think I need a kiss” merkte ik op en Larissa gaf giechelend een klein kusje op mijn wang. Ik slaakte een rauwe kreet en trok 5 handdoeken van de kastjes af. Daarna trommelde ik op mijn borst (wat wel een beetje pijn deed). Na te zijn herstelt van de pijn kleedde ik mij aan en liep naar de balie waar ik mijn sleuteltje in leverde. Mijn vriend Picasso1 stond nog even te wachten om afscheid te nemen en ik meende oprecht toen ik zei dat ik hoopte hem weer snel te zien. Ik stapte in de koude vrieskou naar buiten en liep naar mijn auto. Ik startte mijn bolide en reed weg richting horizon, terwijl in de verte het melodramatische geluid van mijn mondharmonica klonk en ik neuriede: “I am a poor lonesome icebear fucking far, far away from home…………………..”

seqoya
11 februari 2013, 14:10
Weer een mooi stukje Neef Ace ...t was in ieder geval best een gezellig familiefeestje dit keer! Zelfs je vrouw vond het gezellig ;) Ik zie je volgende week donderdag in GT !!!

bosbeer
11 februari 2013, 19:38
Onze Muscleman heeft er weer een prachtverhaal van gemaakt. Ter plekke propt ie alles in zijn telefoontje en later tovert hij dat er weer uit en monteert alles tot in de puntjes. Alle namen en de complete chronologische volgorde van de avonturen op die dag kloppen perfekt. Daardoor beleef je zo'n dag voor de 2e keer en hoef ik deze week niet naar GT....

chefkok
13 februari 2013, 13:02
Dinsdag 12 februari

Gisteren was een zwarte dag voor mij in bruggen! Aangekomen om half 2 parkeert samen met een vriend voor de deur. Al de hele weg naar gt bezig geweest over alcoholcontroles en heel de nest. goed binnen gegaan betaald en het nodige materiaal gekregen. Eerst richting het "restaurant" gegaan waar ik dan van een kleine lunch heb genoten. na een half uurtje opgestaan en naar shanty gegaan. waar ik de laaste tijd altijd een pannenkoek mee doe zo zij het 2.5 uur later waren we klaar. Het was dan al half 6 eerst maar eens wat gaan eten. chilli con carne was niet slecht. En het dames aanbod van die dag was vrij goed te noemen. na het eten mij gedoucht omdat ik het koud had. stond er een dame mij al met een handdoek op te wachten. wat wel leuk is je moet je zelf niet meer afdrogen :D. naar de kino gegaan om daar effe op de sofa met haar te hebben gelegen haar maar de sleutel doen halen het bleek een vriendin van shanty te zijn. ze gaan trouwen altijd met 2 op reis naar de Malediven. ok op de kamer was het best ok niet voor te zeggen dat het supper was. de naam ben ik helaas al vergeten. ok goed afgerekend en gedoucht. in de bar gezeten waar mijn oog dan op de kleine bonny viel. haar ook mee naar de kamer gevraagd. 2 uur mee bezig geweest omdat ik het toch een gft vindt van de bovenste plank. ok af gerekend en gedoucht. op de bank samen met mijn vriend nog een biertje genomen en voor de laatste keer rond gegaan waar ik werd aangesproken door cora! wat was me dat! man man zo lekker was die sessie als ik er aan denk groeit er beneden weer iets in mijn broek :D! 2 uur ook gedaan en afgerekend! ik vertelde mijn vriend over het pannenkoeken fenomeen hij zij alle gij hebt dan eigenlijk een heel pannekoeken kraam! gedoucht en vertrokken! AAN DE PARKEERWACHTER GEVRAAGD IS ER ALCHOHOL CONTROLE OP DE WEG! nein nein . ok vertrokken en juist voor bij de chinees stonden ze he! godverdoeme seg blazen 0.88 promill een boete van 600 ballen en den auto 3 uur laten staan. ons dan maar naar het schipke laten doen waar we dan hebben geslapen. ik vind toch dat ze in gt iemand mee een brommerke moeten laten rijn om te zien of ze control doen of nie man man! al bij al een top dag gehad :D

CLUBSPORT
13 februari 2013, 17:00
Dat belooft inderdaad veel goeds met de rentree van een aantal dames (lees toppers!). Het feest zou helemaal compleet zijn met de terugkeer van de Poolse Ela/Ewa voor wie de ijsberen zeer zeker in de rij zullen staan. Laplagne in elk geval!!!

waaronder ook ik maar ik ben bang dat we haar niet meer terug zullen zien

MichelJ
13 februari 2013, 17:49
De berichten over alcoholgebruik zijn verplaatst naar https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21198-Alcohol-gebruik-in-clubs/page3&highlight=alcohol

Happi
13 februari 2013, 21:00
Vandaag een overschot aan vrouwen. Diverse klachten gehoord dat ze gedurende de afgelopen dagen slecht mondjesmaat hebben gekamerd. Om 19.30 veel meer vrouwen als beren.

klaasdirk
14 februari 2013, 08:12
Eergister (dinsdag 12 feb) hetzelfde beeld, verhouding vrouwen/beren ongeveer een op een.
Dat mocht de pret niet drukken, geen onaardige line-up, een prima dag gehad.

Enkele aanwezige vrouwen (zover mijn beperkte namenkennis reikt): Angela (pol), Annie (bul), Gulia (Ro), Heidi (Tsjech), Isabelle (Ro), Kira (Dui), Lola (It), Lolita (Ro), Lydia (Ukr), Lulu (Thai), Maggy (Pol), Milis (Tur), Morena (Ro/Spa), Nicole (Pol), Roxanne (Rus).

:biggrin:

:)

:tongue:

vrije jongen
14 februari 2013, 16:01
1 op 1 is geen vrouwenoverschot:rolleyes:.

mynasch
15 februari 2013, 08:26
woensdag 13 februari Magdalena (pools) in GT gespot en gesproken.

kan thread-je misschien in GT?

bosbeer
15 februari 2013, 08:35
Heb je het over Magdalena of over Magda ?

mynasch
15 februari 2013, 18:05
magdalena!

bosbeer
15 februari 2013, 18:31
Da's al wel zeker een jaar of 2 geleden dat ze er voor het laatst was. Ik had haar niet meer terug verwacht.

dennisw
15 februari 2013, 20:42
GT 14/02

De reis gestart in een deel van het land dat rond het middaguur ondergesneeuwd was. Deze keer de A67 gekozen als snelste route naar het lustoord in Bruggen. Tot 20 kilometer voor Venlo was er sprake van een intensieve sneeuwbui. Daarna klaarde het op en was GT veilig te bereiken.
Ondanks de weersvoorspellingen was het duidelijk merkbaar dat ijsberen weer de mogelijkheid hadden gekregen het gebruikelijk weekprogramma op te pakken. Vanaf vroeg in de middag was er geen sprake van een aanzienlijk vrouwenoverschot. Er was sprake van een prima verhouding zonder dat er wachttijden van enige betekenis ontstonden. Er was alle tijd beschikbaar voor een test van alle wellness faciliteiten evenals een uitgebreide lunch. Het hoofdprogramma zou bestaan uit een kamerbezoek met Emy. Het voorprogramma was een zaak van improviseren. Ondanks diverse onderhoudende kennismakingen, en een verleidingspoging van Roxanne, mijn energie opgespaard voor een later moment die dag.
Omstreeks haar gebruikelijke aanvangstijd was Emy niet te bespeuren en werd er een groot vraagteken achter het hoofdprogramma van de dag geplaatst. Zou het dan alsnog het eerste bezoek aan GT worden, sinds vele maanden, zonder een kamer bezoek¬?
In verband met haar aanstaande vakantie alsnog gekozen om te wachten.
Later die middag liep ze me, bij toeval, recht in de armen. Wat volgde was een allerhartelijkste begroeting. Van enige vorm van spanning of verschijnselen van overkill was niets bespeurbaar. Hierdoor overtuigt, haar direct uitgenodigd. Nadat ze ruim de tijd genomen had zich te prepareren verscheen ze ruim na 17.00 uur. Ze nam alle tijd voor een uitgebreide en indrukwekkende presale. Hierna loodste ze me naar kamer 8. Nadat de schijfdeur gesloten was, en het bed voorzien van de lakens, kwam ze op me af gelopen. Het berenvel moest uit en we gingen op bed liggen. Nadat ze tegen me aan lag volgde een uitnodiging voor een dans met haar tong. Daarna haar op de rug gelegd en gestart met een verkenningstocht over haar lichaam. Alle gelegenheid werd geboden haar uitgebreid op veel plekjes aan te raken. Nadat het zweet haar uitbrak volgde een niet gefakete ontspanning.
Hierna was het haar beurt om in actie te komen. Ze greep haar kans en bespeelde me op een subtiele manier. Tijdens diverse standjes wist ze zodanig te doseren dat de spanning steeds verder werd opgevoerd. Na ruim een half uur volgde de ontlading.
Het uur vol gemaakt met een gesprekje over haar Valentijn belevenissen en de vakantie waarbij ze op zoek gaat naar haar roots.
In de kleedruimte afscheid genomen met de belofte dat na haar vakantie met zekerheid er een vervolg komt. De ervaring met haar van die dag was niet anders te omschrijven als de ultieme belevenis van een GFE. Wat uiteraard hiertoe bijdroeg was een volledig ontspannen dame, met een aanzienlijk eigen initiatief en veel gevoel voor humor. De eerder uitgesproken vrees over haar houdbaarheid werd op geen enkele manier bevestigd. Samenvattend, een topprestatie van een top dame.
Nadat de auto ontdaan was van verse sneeuw het parkeerterrein verlaten.

BSesamstraat
16 februari 2013, 11:37
Gisteren na een lange dag werken toch maar richting GT gereden. Werd zoals gewoonlijk erg gast vrij ontvangen door de parking boys en Nadine. Na een op fris beurt onder de douche eerst een lekker bak koffie genomen en even met de Paus gesproken. Dacht trouwens dat hij was afgetreden maar ik zie hem toch nog elke week… of zou het juist meer worden omdat hij meer tijd heeft ;)…
Kwamen al diverse meiden naar me toe of ik de gokkast weer leeg kwam trekken ;)… heb 3 weken op rij de machine letterlijk leeg gehaald zodat zelfs de laatste euro’s betaald werden met € 0.20 ;)….
Maar heb wel half uurtje geprobeerd maar daarna mij laten verleiden door Gaby (Bulgaars) en mooie meid met een lekkere dikke ronde kont. Verder een mooie body en haar vriendelijke lach doet dr goed. Ze is nu een paar weken actief in GT en je merkt nu al dat ze een jagertje aan het worden is. De sessie kan ik kort over zijn. Goed maar echt TE profi… ik hou niet van gekreun als je nog niet gelikt hebt … dus geen gevoel en dan is het voor mij niks.
Maar gelukkig wist ik dat Shiva er was en ik wachtte geduldig af. NA een sauna ronde en whirlpool lekker een soepje op en ja hoor daar liep ze in de bar en toen ze me zag kwam ze gelijk naar me toe.
We hadden vorige week afgesproken dat we deze sessie niet lief zouden zijn voor elkaar ;) en dat heb ik geweten haha.. Ik kan nu echt zeggen dat het een echte porno babe is en die van alle markten thuis is. Na een lange tongzoen sessie is ze met echte olie gaan masseren en daar gebruikte ze ook haar lange nagels mee en werden mijn tepels hard handig aangepakt. Ze was zelf ook echt geil aan het worden en was haar kutje hard over mn been aan het wrijven. Maar daar wist ik wel raad mee en heb haar langdurig gelikt en gevingerd waar er ook meerdere vingers naar binnen sopte.. En ik kan ook zeggen dat ze het lekkerste natte grotje van GT heeft.. mmm wat een lekkere nektar kwam daar uit. Ze had continu mn hand beet en op een moment klemde ze mn hand om dr nek. Ze riep pak me stevig beet… dit werd weer echt porno!!! Na dat ze eerst mn vingers afgezogen had is ze snel naar onderen gezakt en heb me heerlijk verwend en vreselijk nat en diep gepijpt… dit kan ik nooit lang volhouden en kwam dan ook lekker klaar diep in haar keel ;)…ze trok hem er snel uit en spoot toen ook haar gezicht en nek onder. Sorry ;) maar wel geil haha zij vond het ook zeker niet erg en deed nog een veeg met haar long over dr liepen…dmmm wat is ze lekker.
Na het betalen en douchen hebben we in de bar nog tot 1:30 zitten kletsen met nog 2 mooie duitse meiden. En ik hoop dat iemand mij kan vertellen hou de ene heet. Hier een omschrijving : Donker haar(zwart) altijd een zwart jurkje aan en lekkere grote borsten C/D. aardige donkere make up en is Duits. Ze zit altijd tegen het glas in het midden. Ik hoor het graag ;)

ilovethaigirls
16 februari 2013, 11:52
Ik had op voorhand een hele rustige pannenkoekendag gepland maar het draaide totaal anders uit. Ik kwam iets na 11 uur aan in GT, samen met mijn vrienden R Een en Pannenkoek2. Sofietje zou zo rond 13 uur komen dus ik had nog ruim de tijd om nog wat te eten en de clubsfeer op te snuiven. De Sousa en De Paus waren er ook al.

We werden aan de bar al hartelijk begroet door Lulu, die zich uiteraard weer hot voelde en even later kwam ook Lina rond mijn nek gevlogen. Deze laatste zag wel goed uit met haar 2 vlechtjes, zo een beetje als Heidi uit de bergen. Ik zei nog al lachend tegen mijn medeberen dat ik daar zeker zou mee gaan als Sofietje het moest laten afweten.

Ik keek eens op mijn gsm want meestal stuurt die wel een bericht dat ze te laat is. Het was niet 1 maar 2 berichten. Het eerste was dat ze zich ziek afmeldde en het tweede dat ik maar niet te veel en te lang op de kamer moest gaan. Ik had haar beter niet beloofd dat ik maar een kleinigheid zou maken.....

Tijd voor plan B dus. Lina was een zekerheid en ik hoopte dat Gia nog zou komen. Ik kwam Lina even later tegen in de kleedkamer en de eerste sessie werd een feit. Top vrouw met top service. Heb er altijd veel plezier mee, zelfs de dagen dat ik er niet mee op de kamer ga.

Een leuke tijd gehad in de bar met een aantal Nederlandse bekenden. Het was aanvankelijk niet zo druk. Tot 17.00 uur waren er veel vrouwen maar weinig ijsberen. Daarna liep de bar stilaan vol en waren er ook wachttijden tot maximaal een klein half uurtje. Gia daagde uiteindelijk niet op en dus moest ik mijn plan andermaal bijsturen. Ik had mijn zinnen gezet op Roxanne, gezien die hier op het forum zulke lovende kritieken krijgt. Dat betekent natuurlijk ook dat ze constant bezet is. Toen ik De Paus met haar zag vetrekken, vreesde ik achter het net te vissen want die brave man is meestal ook niet op een uurtje terug.

Deze keer viel het echter mee. Toen ze terug in de bar verscheen, keek ze recht in mijn ogen en ik tikte op de lege barkruk naast me. Geen minuut later stond ze me al te tongzoenen in de bar. Dit was het begin van een van de beste sessies die ik in GT al gehad heb. Ik was er zowat 2,5 uur mee op de kamer. Veel gepraat is er niet want haar Engels is niet al te best. Na een eerste hoogtepunt duurde het niet zo lang voor we er weer aan begonnen. Bijna een uur heeft ze dan het beste van zichzelf gegeven wat resulteerde in een spetterende tweede knal. Voor een meid van 19 was dit uitzonderlijke klasse. Ik kan ze eenieder aanbevelen maar je moet ze wel nemen op het moment dat de kans zich voordoet want ze is bijna niet in de bar en wordt al aan de kleedkamerdeur geboekt voor een volgende sessie.

Totaal uitgeput kwam ik terug in de bar en ik zei mijn vrienden dat het vat volledig leeg was. Shaira en Nila kwamen ook nog eens polsen of een kamergang er in zat maar ik zei hen dat ze al mijn geld kregen als ze me nu nog klaar kregen en ze richtten hun pijlen dan maar op een van mijn maten. Ik hoorde hem zeggen "als hij betaalt ga ik mee", in mijn richting wijzend. Ik zag in zijn zak een hoop briefjes steken en ritste die er uit. In paniek riep hij "neen man die zie ik nooit meer terug", toen ik zijn briefjes in de handen van Shaira stopte. Een voor een gaf Shaira zijn biljetten terug en hield de laatste 50 euro smachtend vast. Hij was echter niet te vermurwen en gritste ook het laatste briefje uit haar hand.

We hadden afgesproken om zo rond 21 uur terug naar huis te gaan maar dat uur was al ruim overschreden toen pannenkoek2 nog met Gaby op de kamer wou. R Een wou ook nog een ronde maken maar zijn favoriete dames waren allen bezet. Plots zag ik een blonde megababe in de bar verschijnen. Het was Bettina, een meid waarmee ik ab-so-luut op de kamer wou, maar ja ik kon gewoon niet meer. Ik zei tegen R Een dat dit een topper was. Ondanks het feit dat het niet zo direct zijn type was, liet hij haar toch een sleutel halen. Was een kwartiertje wachten en toen ze zo bij ons stond, had ik al dik spijt dat ik haar niet zelf had geboekt.

Lang bleven ze niet weg. Het was ondertussen al na 23 uur. Onder luid protest van mijn maten, wiens vrouw thuis op hen wacht, besloot ik om nog met Bettina te gaan, tenminste als ze snel terug was en de wachttijd niet te lang was. Ik stelde me strategisch op aan de ingang van de bar, zodat ik zicht had op de gang naar de dameskleedruimte en de bar.

Ja daar kwam ze al terug ten tonele. Ik sprak haar dadelijk aan en het was maar 5 minuten wachten op een sleutel. Onder de ogen van Shaira, die me nog een klap verkocht, gingen we naar de nieuwe kamer 6.3. Ook de vriendinnen van Sofietje riepen me nog na dat ze alles hadden gezien. Bettina is echt wel mijn ding. Lekker tz, pijpen met veel spuug en de nodige porno-achtige geluidjes brachten me verrassend snel naar het vierde hoogtepunt van de dag met een fantastische ft. Is zeker een aanrader en herhalingsgevaar is zeer groot.

We hebben alledrie een topdag gehad. Ik met Lina, Roxanne en Bettina, R Een met Amara (2x) en Bettina en Pannenkoek2 met Veronica, Laura en Gaby.

Nou heb ik een week de tijd om na te denken hoe ik dit ga uitleggen bij Sofietje, want het doorbriefgehalte van haar vriendinnen is zowat 200 % :) .

Een greep uit de aanwezigen:
Heb 70+ dames geïdentificeerd en er waren er nog zeker 25 die ik niet van naam ken.

BBert (pannenkoekte weer een gokkast :) ) Clubsport De Paus De Sousa

Alexa Amara Andrea Angela Anja Anna Anna Arielle Barbie Bettina Caro Chantal Christina (H) Chrystelle Claudia Crissy Deborah Dilan Dina Doro Eileen Emily Emma Gaby Georgiana Ilona/Denise Inga Isabelle Jana Jayjay Joanna Julia Katja Kee Lakeisha Lana Lara Larissa Laura Leonie Lia Lina Lisa Lolly Lori Luana Lulu Lydia Maggy Mara Martha Martha Minel Nancy Nathalie Nicky Nila Romina Rosa Rosanna Roxanne Sandra Shaira Shanti Shiva Sissy Sonja Sophia Stefania Suzanne Tara Veronica

richardgaatstappen
16 februari 2013, 12:50
Is de Poolse Magdalena, die door mynasch op woensdag 13 februari (zie #620) wederom gespot en 'gesproken' is
......... sedertdien nog 'gezien' ?
Of betreft het hier een eenmalige 'wederopstanding ?

bosbeer
16 februari 2013, 14:29
Als je nou tot 01.30 uur met haar hebt zitten kletsen, waarom vraag je dan haar naam niet??? Of was je bezopen, waardoor je het weer vergeten bent ?

bosbeer
16 februari 2013, 14:40
Is de Poolse Magdalena, die door mynasch op woensdag 13 februari (zie #620) wederom gespot en 'gesproken' is
......... sedertdien nog 'gezien' ?
Of betreft het hier een eenmalige 'wederopstanding ?

Kan best zijn dat ze die dag niet één gast gehad heeft. Veel nieuwere beren kennen haar en ook haar kamerkwaliteiten niet. Het is natuurlijk een milf, dus daarom vallen ook al een heleboel beren bij voorbaat af. Maar de laatste maanden dat ze nog in GT zat had ze het ook al niet erg druk meer.

BSesamstraat
16 februari 2013, 14:56
Als je nou tot 01.30 uur met haar hebt zitten kletsen, waarom vraag je dan haar naam niet??? Of was je bezopen, waardoor je het weer vergeten bent ?

Haha idd... Dronken zul je me nooit zien;). Had voornamelijk met shiva gepraat. En haar vriendin was rustig... Maar ohhh wat heb ze mooie ogen grrr

KevinK
16 februari 2013, 17:10
Als je een gokkast gepannekoekt hebt, ben je dan een kerel met kort blond haar, je hele lichaam onder de tattoos en loop je op high heels?

BSesamstraat
16 februari 2013, 17:28
Haha nee geen enkele tattoo;)... Loop op badslippers ;)

bosbeer
16 februari 2013, 17:38
Als je een gokkast gepannekoekt hebt, ben je dan een kerel met kort blond haar, je hele lichaam onder de tattoos en loop je op high heels?

Jij bent in de war met Lakeisha.

KevinK
16 februari 2013, 17:40
Bosbeer, ik hoop dat je reactie niet serieus is.

BSesamstraat
16 februari 2013, 17:59
Haha dat zou wat zijn ;) ... Als je er gisteren was zat er idd zn dame met veel tattoos en op geschoren haar aan de gokkast(de enkele)... Is een dame van rond de 28 schat ik en ik denk duits;)

KevinK
16 februari 2013, 20:02
Dat was lakeisha, ze is duits/turks, en ze is behoorlijk goed op de kamer. Helaas teveel andere toppertjes, maar ze is wel een zekerheidje. Uiteraard is haar uiterlijk niet ieders type. Ze is trouwens ook een behoorlijk sportief dametje.

BSesamstraat
16 februari 2013, 21:13
Maar klopt het dat er geen draadje van is? En ook niet van kiki

KevinK
16 februari 2013, 21:38
Van kiki kan ik niks vinden. Van lakeisha moet er eentje zijn geloof ik. Weet alleen niet wat de juiste schrijfwijze is.

KevinK
17 februari 2013, 08:41
Vrijdag 15/2: Afgelopen vrijdag in de avond naar GT getogen om aldaar wat zaadjes te verschieten. Het was al drukker dan voorgaande weken, maar gelukkig reed er net iemand weg. Afgerekend met Nadine en me in ijsberenkostuum getogen. Zoals gewoonlijk check ik dan altijd welke meiden er aanwezig zijn en drink een glaasje water. Al snel maakte ik een praatje met Ariana die me hoopvol aankeek, maar ik hield de boot nog een beetje af. Aan de bar kort gekletst met Patrycja, alvorens ik Giulia zag. Dit petite Roemeentje kreeg goede recensies, dus een kort praatje aangeknoopt en haar een sleutel laten halen. Tijdens het wachten nog een snel praatje met Nathalie gemaakt, die ook net met een Nederlandse beer op een sleutel aan het wachten was. Door het gebrekkige Engels van Giulia verliep de conversatie helaas wat stroef. Op de kamer begon ze al vlot met TZ, maar bij het pijpen speurde ik meteen teveel handinzet, alsof ze me snel klaar wilde trekken. Ik hield de boot een beetje af, waarna ze volledig stopte met pijpen. Nou, neuken dan maar. Dit voelde weer fantastisch aan met dit geile tienertje. Volgens mij heeft ze het strakste gleufje van heel GT. Ondanks dat ze zo geloofd wordt door anderen en haar zeer appetijtelijke uiterlijk komt ze niet hoog op mijn to-do list. Sterker nog, ze staat er geeneens op.

In de bar aangekomen was het weer tijd voor een watertje, en een plekje om te zitten. Ariana meldde me helaas dat ze al naar huis ging, en van Roxana was alleen een glimp op te vangen als ze weer eens met een ijsbeer in haar kielzog door de bar liep. Een dag later zou ik ervaren dat dit haar beste dag ooit in GT was geweest. Na een rondje te hebben gelopen posteerde ik me even bij de ingang, om frisse lucht binnen te krijgen en om nog te spotten welke dames nog potentiele kamergenoten zouden zijn. Hier ook nog een beer de weg naar Antwerpen uitgelegd, nadat Nadine hem de verkeerde kant wilde opsturen. Voor een Duitser sprak ik wel erg goed Nederlands vond ze, terwijl het toch echt andersom is.
Eventjes later zag ik Nathalie weer, en met deze lieve goedlachse meid ging ik in een bankje zitten. Deze 25 jarige Tsjechische heeft echt een sexy accent en giechelt als een jong tienertje als je haar een compliment geeft. Ze heeft geen haast met de sleutelvraag, maar aangezien ik haar ook niet wil uitbuiten stel ik deze vrij snel aangezien ik weet dat er ook nog wachttijden zijn. Na ongeveer 20 minuten kunnen we naar hut nummer 22. Aangezien ik hier vantevoren met Giulia al was geweest wist ik haar tot haar grote verbazing ook nog precies de weg te wijzen.
Nadat ze het bedlaken had ontvouwen nam ze geeneens meer de tijd zich uit te kleden maar begon meteen diep en nat te tongzoenen. Voor beren die dit hoog in hun vaandel hebben staan: dit is een van de beste tongzoensters op dit moment aanwezig in GT. Bij het pijpen moest ik Nathalie af en toe afremmen, omdat ze dit nog wel eens te hard wil doen. Uiteindelijk ben ik hard neukend met haar tot een hoogtepunt gekomen. Uiteraard had ik haar tot op dit moment al likkend en vingerend 5 keer laten klaarkomen. Na de sessie met Nathalie nog even nagekletst op de ligstoelen bij de sauna. Daarna ging zij nog een keer op zoek naar een ijsbeer, en ik draaide mijn laatste rondje. Coco met haar heerlijke pornolijf probeerde me nog te strikken, maar ik was leeg en had geen zin meer.

16/2: Dit keer rond een uur of zeven aangekomen bij GT waar alle parkeerplaatsen bezet bleken. Dus snel naar het Tierpark alwaar nog niet zo heel veel auto's stonden. Helaas liet Marta me aan de receptie nog wel wachten, want er moesten nog een paar meiden hun lockers vrij maken, zodat er meer beren naar binnen konden.
Terwijl ik me stond af te drogen kwam Roxana de kleedkamer in met twee beren die met haar op de kamer geweest waren. Toen ik mijn badjas dichtgeknoopt had stond ze dan ook meteen voor me om me een zoen te geven. De afgelopen keren dat ik haar gezien had was enkel wanneer ze met een beer door de bar liep. Als je dus met haar spreekt moet je ter plekke beslissen wat je wil, en als je besluit een kamerbezoek uit te stellen is de kans groot dat je haar de rest van de avond niet meer te pakken krijgt. Ik besliste dus pro kamergang, en hier had dit Roemeense tienertje wel oren naar. De wachttijd van 20 minuten werd ingevuld met het drinken van een glas water, het zoenen van Roxana en het in ontvangst nemen van jaloerse blikken van andere ijsberen die dus achter het net gevist hadden.
In hut 20 bleek maar weer eens dat deze meid een echte topper is. Voor mij het mooiste gezicht van GT, en haar pijpwerk is inmiddels nog beter geworden. De gagging geluiden maken me alleen maar geiler. Uiteindelijk heb ik de sessie met haar in haar mondje afgesloten. Ik verbaasde me zelf over de hoeveelheid zaad die eruit kwam. Roxana ging met bolle wangetjes op zoek naar een papiertje. Hierna met haar nog zitten kletsen, waar ik erachter kwam dat ze toch wel een jaloers kantje heeft.
Na terugkomst in de bar bleek het nog drukker te zijn geworden. Inmiddels stond het blauw van de rook en zitplaatsen waren een schaars goed. Om niet buiten in de kou te hoeven zitten ging ik kort bij de receptie staan, alvorens me weer in het rokershol te wagen. Hier kennisgemaakt met Kiki, maar omdat ze zoveel klaagde vond ik een kamergang te riskant terwijl er voldoende toppertjes rondliepen.
Na de pizza liep de wachttijd snel terug en verlieten ook veel ijsberen deze poel des verderfs. Het werd zelfs zo rustig dat ik in de kino een jagende Roxana aantrof. Aangezien Emy, Patrycja en Shiva continue bezet waren, was ik een gewillige prooi voor haar. Op het bed in de kino gaven we een showtje weg. Alleen is het irritant dat er dan kerels commentaren staan geven. Ik had ervoor kunnen kiezen om naar hen toe te gaan en een pak rammel te verkopen, of voor hun ogen door te gaan met het neuken van het lekkerste wijf van de tent. Uiteindelijk maar gekozen voor dat laatste. Op het eind was ik helemaal nat van het zweet, terwijl Roxana een nat en plakkerig gehemelte had. Volgende keer wordt het weer een kamer.
Nadat ik met haar had afgerekend werd het ook snel tijd weer naar huis te gaan. Uiteindelijk pas bij de receptie erachter gekomen wie de veelgeroemde pornosloerie Bettina eigenlijk was. Ik kende haar blijkbaar al langer, maar zag haar altijd aan voor een kinojaagster met laag serviceniveau. Ze had de laatste tijd veel op de Wallen gewerkt vertelde ze me. Ook al is ze uiterlijk niet helemaal mijn type, moet ik haar toch een keer uitproberen.
Om kwart voor een zat ik weer in de auto op weg naar huis bedenkend hoe ik mijn verslag zou gaan schrijven. Aldaar klonk het geluid van een mondh....... Rammstein.

NikXXX
17 februari 2013, 20:12
1. Uiteraard had ik haar tot op dit moment al likkend en vingerend 5 keer laten klaarkomen.
2. ... het in ontvangst nemen van jaloerse blikken van andere ijsberen die dus achter het net gevist hadden.
3. ... waar ik erachter kwam dat ze toch wel een jaloers kantje heeft.
4. Op het bed in de kino gaven we een showtje weg. Alleen is het irritant dat er dan kerels commentaren staan geven. Ik had ervoor kunnen kiezen om naar hen toe te gaan en een pak rammel te verkopen, of voor hun ogen door te gaan met het neuken van het lekkerste wijf van de tent.

Illusies. DVP's zijn meester in het bespelen van hun klanten. Ik hoop dat je een over een goede zelfreflectie beschikt, of dat je over een gezonde vorm van sarcasme beschikt. Als je in de kino intimiteiten met een dame verrcht kan het best voorkomen dat er kerels zijn die opmerkingen plaatsen of zelfs 'stiekem' aan hun slurfje zitten te trekken. Het zou zomaar kunnen gebeuren.

Er is geen draadje van Kiki. Haar serviceniveau is niet hoogstaand. Naar GT normen voldoet het. Voor mij niet.

bergm550
17 februari 2013, 20:22
Een kort berichtje over mijn bezoek aan GT op 16 en 17 februari. Ik houd het even kort, want ik heb niet veel te melden. Te beginnen met het bezoek op 16 februari. De line up was zaterdag prima te noemen. Het was gezellig, maar later op de avond werd het wel wat drukker. Dat leidde tot een kamerwachttijd van wel een uur. Het begin van de avond heb ik vooral met gasten zitten praten. Dan passeren allerlei belangrijke thema's de revue.

NikXXX vroeg mij of ik weleens mijn vinger in een vrouw haar kont had gestoken. Het antwoord is nee. Ik heb daar geen voorliefde voor. We hadden het ook nog even over de zielige verhalen van vrouwen. Je weet wel dat hun moeder ziek is. Nu heb ik het eigenlijk nog nooit meegemaakt dat een vrouw bij mij zielig ging doen op de kamer. Maar goed, het schijnt toch echt te gebeuren.

Maar nogmaals die verhalen moet je nooit geloven, want tegenwoordig heb je Facebook. En ik heb in het verleden weleens bij toeval een Facebookpagina van een clubvrouw gevonden en als ik haar foto's zag, dan had ze het niet slecht. Dure auto, mooie woonkamer, dure juwelen, horloges, een vriend met een matje in zijn nek en haar moeder zag er kerngezond uit. Dus trap nooit in die verhalen.

Ook hadden we het over getrouwd zijn. Nu ben ik nog nooit getrouwd geweest. Sterker nog, ik heb nog nooit sex gehad met een vrouw, die geen prostituee was. Maar in onze gesprekken citeerde ik ijsbeer noglangnietuitgewandeld: "Getrouwd zijn is de verleden tijd van genieten." Na al deze enerverende gesprekken ben ik op de kamer gegaan met Alya en op zondag was ik op de kamer met een Kazachstaanse en Gulia. Ik was erg tevreden met de sessies.

Het was weer een mooi weekendje GT. Tot de volgende keer.

masseurke
18 februari 2013, 14:53
Bij het snuisteren naar eigen recenties, de herbeleving weet je wel, merkte ik op dat het toch wel errug lang geleden was dat ik nog eens wat "zinnigs" had gepost. Nu, om de slimmerikken voor te zijn, praatjes over DVP's hebben zelden wat zinnigs te melden, ik weet het.

Ook al ben ik geen regelmatige bezoeker van het Duitsche land, de afgelopen maanden wipte ik toch geregeld de grens over om al dat lekkers te bewonderen en te beproeven. Met wisselend succes, toegegeven, maar een mens moet zo eens wat uitproberen. Soms vond ik mijn draai niet en dan gebeurde het al eens dat ik met Duitse Cindy op kamer belandde, of met Duitse Janine, tegenvallers noem ik dat, het ontlokte bij mijn GT vriendje Bosbeer vaak verrassende reacties als; "nee, was je met haar op kamer, kom nou man...". Maar ook Larissa en haar vriendingetje Giulia bijvoorbeeld waren slachtoffers. Al viel dat een beetje tegen met wat ik hier reeds gelezen had... Een mens wordt kieskeurig, alhoewel... 't Was toen net voor Kerst en de dames waren moe, dachten aan vakantie, maar toch waren mijn verwachtingen hoger dan het finaal geleverde. Mooi zijn ze anders wel, vooral Larissa vind ik echt een snoepje, wat een heerlijk mokkeltje!
Zo was er ook een keertje met Bonny, heerlijke meid, ze was toen nummer 4 die dag en het mag een wonder heten dat ze me nog wist klaar te krijgen, een heerlijke afsluiter was dat toen. Ze werkte zich werkelijk uit de naad en bezorgde me hét orgasme van 2012. Een knaller van jewelste waarbij ik ook haar bevallige gezichtje een veeg uit de zak wist te geven...

Ook voor Kerst nam ik wraak op Patserke mijn wandelvriend die het steeds meer laat afweten. Hij had weken daarvoor Denise bezoedeld en ze aldus vlak voor mijn neus weggekaapt. Het loeder keek me dan nog aan met een blik van; "Kom dan man, zeg dan dat jij met mij wilt... geen reactie, dan laat ik me toch lekker neuken door je beste vriend!" en weg waren ze. Helaas ook een verlies Denise, jammer, maar ooit komt ze wel weer terug!

De wraak bestond erin met Dorina te kameren, daar is Paserke helemaal weg van. Ook hier de reactie van Bosbeer; "Ach wat, was je met Dorina, neee...." Om de wraak extra zoet te (s)maken, sprietste ik het wicht der hele mondje vol, aan neuken ben ik niet eens gekomen. Maar de volgende keer als de Patser ze nog eens lekker tongzoent, weet ik zeker dat hij aan me zal denken! Alleen al die gedachte leverde nog een extra kwakje op :smile2: "je wraak zal zoet zijn" zei mijn oma in der grote moestijn altijd. :freu:

Goed dit is een zeer korte samenvatting van samenraapseltjes van bijna heel het afgelopen jaar, ik vergeet er een pak, dames die ik super vond en andere dan weer minder. Het brengt me naar een zeer recent bezoek, eentje zonder tegenvaller en dat was er dan ook eentje zonder Bosbeer.

Een zeer rustige tent vorige week, weinig beren, weinig vrouwen, zonder fout te zitten. Ik herkende enkel de Paus, maar was vooral gefixeerd op lekkers van het andere geslacht. Ik merkte bekende dames op, zo ook Bonny, die met haar heerlijk gebruinde lijfje een lief praatje kwam maken. Toen ze aanstalten maakte om weer verder te gaan, vroeg ik ze of ze zin had om wat plezier te gaan maken. Dat had ze en zo belandde ik met haar in hutje 22 als ik me niet vergis. De eerste die dag en dat moest ik haar ook gunnen na dat helse karwei van vorig jaar... na wat gezoen (dat is beter geworden trouwens!) en gepijp kwam dit heerlijke meisje brutaal op me rijden, eerst wat voorzichtig, toen weer feller en intussen met zo'n heerlijke geile blik. Mijn handen omklemden haar heerlijke Aaaaarsch en ik zei haar intussen dat ze werkelijk een fantastisch kontje had. Na 5 minuten cowgirlen wisselden we en vroeg ze of ik dat heerlijke bibsje wilde bekijken. Het duurde nog luttele stootjes tot ik aan een heerlijke crash boom boom bang kwam. Naknuffelend verlieten we de lauwe hut en trotseerden als een verliefd stelletje de koude.

Patrizia had me vooraf ook al aangesproken, toen ik haar met Bonny voorbij liep had ze me boos aangekeken. Na een broodje en een Warsteiner (De Souz moest maar eens binnenkomen) begaf ik me terug naar binnen en weer botste ik op Patrizia die weer een weigering van me kreeg wegens op krachten komend. Ze zei me gespeeld vermanend dat ik ze 1 keer mocht weigeren en 2 keer ook, maar dat ze me bij de derde weigering echt zou aanpakken.

In het gezelschap van deze heerlijkheid stond heel de tijd ook Paula rond te draaien en die wilde ik reeds lang (ook op aanraden van hoger geciteerd beirke) uitproberen. Maar haar afstandelijkheid had me al die maanden een beetje doen twijfelen. De dames konden het blijkbaar prima met elkaar vinden en ik zei met mijn dolle kop dat ik ze beiden wou uitproberen. Natuurlijk deden ze dat. Ik vroeg wat het moest kosten voor vier uur en de eurotekens tolden door de ogen van mijn beminde Poolse. Ik herpakte me snel voor ze weer mijn centen in Warshau gaat investeren en zei dat een half uurtje wel goed was... nu ja, later misschien dan. Patrizia stond te koken en had tijdens ons gesprek heftig haar klitje zitten beroeren, wat is ze toch geil...
Na een paar rondjes stond ik weer bij deze twee en ik stuurde P vlug om een sleutel voor ons drie. Paula had niet door wat er gebeurde toen ze Patrizia zag terugkomen met twee damesbadjassen, maar ze vond het prima.

We kwamen aan in het eerste hutje links. "Ik heb deze voorzien", zei Patrizia, "is lekker voorzien van spiegels, kan je lekker kijken als we bezig zijn". Nu ja, een sessie met deze twee kan gewoon niet mislukken. "beter twee mokkels aan de snikkel, dan één achter een raam" zei ik mijn oma altijd :smile2:
Patrizia begon na wisselend getongzoen al vlot aan mijn snikkel te toeteren, terwijl Paula verder ging met heerlijk zoenen. Ze zijn beiden heerlijk slank, lekkere kontjes, mooie tietjes, Paula is de slankste, maar zo heb ik het graag en dat wist Bosbeer, dat geile loeder, maar al te goed. Een aanradertje voor mij, inderdaad!
Op simpel verzoek plaatste Paula zich met haar heerlijke vlinder op mijn gezicht terwijl de andere lustig doortoeterde, ik was intussen met mijn hand ook heftig der klitje en poepert aan 't beroeren, dolletjes...
Een wissel drong zich op en mond en kut verplaatsten zich recht evenredig. Dan kwam Patrizia haar professionaliteit naar boven, maar dat bedoel ik erg positief. Ze plaatste zich zodanig dat ik tijdens al deze ondeugende handelingen alles kon volgen in de spiegel boven me...
Na een tijdje hard labeur, de Patrizia kenners weten dat het likken van haar kutje een hele kluif is, was het tijd voor het betere neukwerk. Ik besliste dat Paula eerst aan de beurt was, ze had zich immers fantastisch gegeven tijdens voorgaande 25 minuten. "Yes", zei Patrizia een beetje triest, "you want new pussy, you know mine allready...".
Paula plaatste zich kundig met haar nauwe grotje in CG en de andere zoende me intussen gretig en lekker... Kochanie fluisterde ze al likkend in mijn oor. Wat heftiger stotend en een aanblik in die spiegel boven me, deden me al vlug brommend klaarkomen, crash boom bang! KURWA!!! riep ik als een echte Pool en Paula deinde nog wat na...

Toen we uit elkaar gestrengeld waren begon Patrizia tegen me aan te schurken, ze had nog geen seks gehad die dag en dat heeft ze toch zo nodig... Onmiddellijk voelde ik me schuldig, ik had ze eveneens graag... maar dat kreeg ik uiteraard niet meer klaar.
Toen ik ze later weer tegenkwam twijfelde ik nog. Ze zei me dat ze best nog een keer met me wilde kameren, maar ik moest ze wel garanderen dat ik ze heftig zou nemen. Dat kon ik even niet en bovendien lonkte de terugweg naar huis reeds...

Nu vraag ik me af of die vorige wisselende keren vergeleken met deze succesvolle dag te maken hebben met het al dan niet aanwezig zijn van Bosberen. Ik ga het zo vlug ik kan uittesten en gegarandeerd dat ik weer met die twee op kamer kom.

Rest me nog te zeggen dat ik op de melodie van René Froger huiswaarts keerde, zij het met eigen tekst; "ja alles, alles kan een mens gelukkig maken, een klit in je mond en Paula die pij-ij-ijpt...!!!"

Tot de volgende rapalje!

Masseurke

Toppie
19 februari 2013, 07:42
In de barruimte kwam ik verder Gabriela weer tegen die aan gaf moe te zijn. Ze wilde niet naar de kamer.... en Ik vertelde hem over de afwijzing van Gabriela

Jeetje er is veel veranderd.

seqoya
19 februari 2013, 08:27
heeeeeeeeyyyyy Toppie er is veel veranderd !! Maar we blijven gaan !!

laplagne
20 februari 2013, 10:49
Laplagne belandde veel eerder verwacht op dinsdag de 19e februari in Golden Time. De parkeerwachter begeleidde mij omstreeks 13.30 uur netjes naar een parkeerplaats, maar hij bleef maar lopen. Uiteindelijk was in een uithoek van de binnenplaats nog een plekkie. Ik had dus het idee dat het binnen aardig druk zou zijn, maar dat viel toch wel tegen. Het was een uitermate rustige dinsdag met een eerlijk gezegd een toch wel tamme sfeer. De dames verveelden zich sierlijk en soms leek er wel sprake van 'Bruggense klaagmuur'. Ik had op deze doordeweekse dag eigenlijk weer eens de Duitse Sandy (voormalig miss ijsberenforum) te zien, maar helaas.

Laplagne maakt altijd een soort routekaart met dames op zijn verlanglijstje (o.a. de Tsjechische Nathalie, Shiva van de LA Lakers) en ook natuurlijk de vaste waarden. Alleen toppers als Nikki, Asia, Alex en Ines waren er niet. Zelfs Lisa ontbrak. Wel zag in de avonduren de vermoedelijke zus van Lisa weer in de bediening staan. Wat zou ik graag de kamer met deze bardame delen.... Ik zal zeker niet bij 'Wetten das' komen zodat ik jullie niet de namen van alle aanwezige dames kan geven. Gisteren op dinsdag heb ik in elk geval wel gezien Nila, Olga, Larissa en de goed gevulde Loli. Deze namen weet ik aangezien Laplagne met deze dames in het verleden de kamer heeft gedeeld.

Na een uitstekende lunch zag ik gelukkig de Roemeense Anita waarmee ik begin januari een goede ervaring had. Zij had een mooie outfit aan en mijn beslissing was snel genomen: een date. Anita vertelde 'wij blijven binnen en gaan naar kamer 6.1'. Dacht even dat ik midden in een tenniswedstrijd was geraakt, want je hebt tegenwoordig in Golden Time na een kleine interne verbouwing ook de kamers 6.2 en 6.3. Kamer 6.1 is meer een kamertje, want veel ruimte is er niet. Dit was nieuw voor mij. Anita ging met haar voortreffelijke lichaam (zie mijn eerdere recensie van begin januari) weer goed te keer. Na afloop dacht ik om in de tennistermen te blijven 'new balls'. Anita is geen domblondje, want zij wist nog dat wij de vorige keer over tongzoenen had gesproken. En geloof mij niet alleen gesproken.....

Met dank aan andere ijsberen had ik gelezen dat Joanna weer in Golden Time was. Meestal werkte zij begin van de week niet, maar ik had geluk. Was alleen niet de enige die ik in de wachtkamer moest plaats nemen. Joanne is en blijft gewoon een knappe en leuke meid. Spreekt nagenoeg geen Duits en redelijk Engels. Het blijft jammer dat zij aan de bar zo verlegen overkomt. Joanna heeft haar winterslaap eventjes verlaten en is tot komende dinsdag in Golden Time. Dit voor haar fans.

Toen het 19.00 uur was, kreeg ik het gevoel dat het bijna middernacht was. Het was stil in Golden Time en voor de dames was niet zo veel werk aan de winkel. Noem het maar een tamme stemmig. Kan gebeuren. Met een aantal dames wel een gesprekje gevoerd nadat ik had verteld dat Joanna mij aardig had gesloopt. Anders beginnen ze gelijk over de sleutel en Zimmer. Ik raakte dus ook in gesprek met de zwartharige Adella uit het Roemeense Moldavie of ergens in die regio. Een heel vriendelijk meisje. Echt aardig, maar niet zo m'n type. Zag ook de hele tijd twee Duitse blonde dames jagen. Die ene - gekleed in mooie pakje, type studente en/of buurmeisje - vond ik wel leuk. Ben vergeten haar naam te vragen en naar onze ervaringen op deze site te kijken. Ook Dorina arriveerde later op de dag in Golden Time. Rechtstreeks vanuit Hongarije. Zij was fris en fruitig, maar deze jongen had bijna zijn kruit al verschoten. Ik had nog 1 dame op mijn verlanglijstje, die mij eerder op de dag met 'lekker ding' had aangesproken. Het was de Duitse Dalia, die al vier jaar in Amsterdam woont en zeker goed Nederlands spreekt. Ik had dit nog nergens gelezen, maar wil jullie toch deze tip geven. Toch wel lekker om ondanks mij talenkennis gewoon in Golden Time Nederlands te kunnen spreken. Dalia - hoop dat ik haar naam goed heb en goed schrijf - heeft mij uitstekend verwend. Na een paar bakken koffie en de voetbalshow van Bayern Munchen toch weer Golden Time met een tevreden gevoel verlaten.

KevinK
20 februari 2013, 11:08
Kun je dalia eens beschrijven, want hetgeen je omschrijft komt eigenlijk met bettina overeen.

laplagne
20 februari 2013, 12:10
Heb net even snel de recensies van Bettina gelezen. Dat zou haar kunnen zijn. Dalia had wel lang donker haar en ik dacht toch zeker dat ik haar naam goed haar verstaan. Voor de rest was zij zoals in de recensies van Bettina heel goed op de kamer.

KevinK
20 februari 2013, 13:06
Ok, dan moet dit nog een duitse zijn die in nl woont/werkt.

wervelwind
20 februari 2013, 14:22
Deze dame sprak mij afgelopen zaterdag op een heel leuke manier aan bij de sauna. Ik moest haar afwijzen omdat ik al een afspraak met een andere dame had, en ze reageerde zo leuk dat ik haar zeker nog hoop te treffen!

Ace2
20 februari 2013, 19:52

Ik neuk er nog steeds rond.

albertde2de
21 februari 2013, 00:03
Verrassend !!! blijkt op maandagavond dat ik dinsdag tijd heb om af te reizen naar GT.....ja dat is een leuke verrassing...toch?
Ik had al een poosje een solotoer met de Chinese Maggy in het fantasierijke gedeelte van mijn hersenpan opgeslagen..en aangezien zij er bij mijn laatste bezoek niet was..zat ik mijzelf tijdens de 2 uur durende heenreis al te verkneukelen wat ik allemaal zou laten gebeuren.
Rond 14.15 parkeren op het P-terrein van de baumarkt..liep ik een met ijsberen gevuld GT binnen.
Tijdens het wisselen van mijn MCGregor-outfit naar mijn Ikea-berenvel werd ik gespot door Lulu..vrolijk roepend lekker pijpen en ik ben geil..werd ik door haar welkom geheten.
Ik had 1 kamergang met 1 dame , Maggy, voorgenomen dus nam plaats meteen bij de entree naast de gokkast waar ik haar meestal getroffen heb.
Even spotten kijken niet kopen wat er allemaal voor moois rond dit tijdstip aanwezig was...en er was genoeg...rondje gelopen langs de Kino waar ik de mooie Roemeense Luana zag zitten en daar ook weer tegen Lulu opgebotst maar geen Maggy.....?? wederom was ze niet aanwezig..2xpech voor deze beer.
Terug op mijn zetel kwam Lulu bij me zitten en wilde natuurlijk graag met mij naar de kamer..ik zei haar dat ik wel met samen Luana wilde...Lulu ging dus voor mij op zoek naar haar..ofschoon ze zelf geen idee had wie Luana was?? Dus ze kwam met een Lula, Lolal Lala en weet ik veel wat nog meer maar geen Luana...
Nog een keer een rondje gelopen maar kwam zelf ook Luana niet meer tegen....jammer...bij de kino riep Lulu een zeer charmante dame die zich voorstelde als Sylvia uit Ghana..pfffffff..wat een heerlijk lijf en lekker kontje, ze ging tegen me aanstaan en zoende me lief en zacht op de mond..met een beetje tong erbij...:0) Okee ik was er meteen klaar voor ...godverdome wat is het vlees toch zwak!!!!
Gekamerd met Lulu en Sylvia.....van Lulu wist ik het al maar Sylvia WAT EEN SCHATJE (jaartje of 22/23) gfe ten top..ga ik zeker nog eens doen!!
De dames een aantal hoogtepunten bezorgd ...geen gefake wel heerlijk gelachen en veel geschreeuw..dat moeten ze echt gehoord hebben buiten de kamer hahahaha.
Na een ruim uur afscheid genomen en met een brede grijns op mijn gezicht weer 2 uur rijden met een dirty mind...
GT wanneer open jullie een dependance bij mij in de buurt?? Of liever niet...anders ben ik nooit meer aan het werk..tot de volgende keer maar weer..Heren Beren...we blijven genieten.

AB

ilovethaigirls
21 februari 2013, 07:22

Ja Toppie loopt er niet meer elke dag rond :)

VAZKOR
21 februari 2013, 14:48
vraagje: iemand enig idee of die Joanna aanwezig zou zijn in maart? Ik ga er terug heen op 10 maart.

masseurke
21 februari 2013, 16:21
De trio met de heerlijke popjes (laat me dan maar een optick fucker zijn) Patrizia en Paula speelde een hele week door mijn hoofd, genoeg om voor de nodige stimuli te zorgen om me weer naar GT te begeven.

Met de Megaboob opdracht in gedachten betrad ik dit heerlijke lustoord. Nu ben ik niet zo'n megaboobelfan, maar goed...

Bij binnenkomst en nog voor betaling trof ik onmiddellijk de Souz, die me twijfelend de hand schudde. Betaald, berenvel aangetrokken en zonder douchen, met de boxershort nog aan richting resto tent, ik had me immers een berehonger. Ik gunde geen beer of meid een blik, uitgezonderd de Hongaarse Dorina die nog een beurt van me te goed had. Al was het alleen maar om de Wraak aan het adres van Patserke kompleet te maken. Tijdens het verder omelet stormen, realiseerde ik me dat me dat een dubbelslag zou leveren. Immers, Dorina heeft niet eens zo'n kleine tietjes, integendeel; een bescheiden D is haar deel; 100% naturel Megaboob!

Nog voor het omelet bestellen had ik gemerkt dat De Souza een kamergang afrekende, dus handen wassen werd de eerste opdracht. Wie weet waar deze trouwe en geile GT beer reeds met de handen had gezeten... Olga, heette het wondertje en Sous was uitermate tevreden over der.
Broodje ometet naar binnen spelend, kwam Souz samen met Raoul7 de tent binnen gestrompeld en beiden vergezelden me tijdens de brunch.

Terug in het rokershol zette ik me aan 't werk, echte werk bedoel ik dan. De verbinding was zus en zo en ik verzekerde Dorina, die intussen in de rode bank naast me was geploft, dat ik eerst geld moest verdienen alvorens het uit te geven. Het Hongaarse wicht had weinig oren naar mijn verhaal en begon na enkele weken vakantie alles uit de kast te halen om deze beer richting hutje te krijgen. Na enkele minuutjes opgeilen was het welletjes, ik sloot mijn tablet af en verzocht het mokkel dringend om een sleutel en betere neukwerk! Eat this Patserke, of nog; "grow some balls"!

Hutje 18 was lekker warm en Dorina wist me dan ook in no time op de noodzakelijke temperatuur te brengen. Dat was ook wederzijds, in luttele seconden kronkelde ze vanonder het betere befwerk vandcaan. De klassierkers werden afgehandeld, toch had ze enige terughoudendheid voor wat het binnendringen van de lusttempel betrof. Voor zo'n eerste rondje van de dag vond ik dat niet erg, intgendeel ik voelde de vulkaan te vlug onder druk komen en kon de knop niet terugdraaien, wat me later deze dag problemen zou opleveren. Het nakloppen in de rubber van dienst kostte me teveel krachten. Crash boom boom boom bang! Heerlijk naknuffelend afgesloten, zo vernam ik dat het Hongaarse wichtje nog een zus had die werkzaam zou zijn in Aca...

Wat later trof ik Raoul in bad, Souz aan de Wars en Patriez alleen op de krukjes. Helaas was Paula daags voordien huiswaarts gekeerd, wat mijn droom om die heerlijke trio nog eens dunnetjes maar intenser over te doen, helemaal aan diggelen sloeg. Ook Patrizia zou deze week nog een reourtje richting Polska verzilveren en bleek dus dat ze voor de laatse dag aanwezig was.

Deze info deed me een beetje triest besluiten om na de noodzakelijke douche Patriez om een sleutel te sturen en aldus de leuter weer tevreden te maken. Weer kwam ik de 18 binnen, terwijl Triez me verzekerde dat dit haar lucky number was, tenminste in GT toch.
Dit is zo'n heerlijke meid, zo spontaan, zo lekker, zo naturel... Ze blies me vol enthousiasme tot een redelijke oorlogssterkte en een wederdienst was dan ook het minste. Deze meid de (gespeelde?) zevende hemel inlikken is echt geen opdracht, on the contrary my dear!
Aangezien ik ze vorige week niet had kunnenn neuken stond dit hoog op mijn lijstje. De redelijk recente rit in zelfde hutje begon me nu reeds parten te spelen, maar toch bezorgde deze heerlijkheid me weer een fijn half uurtje, crash boom boom bang incluus! Dolletjes...
Triez is echt een engeltje, ik heb deze meid erg graag, zo spontaan en leuk, ontzettend lekker lijf... wat mij betreft komt ze in de buurt van de perfectie. Souz zei me later dat het om de één of andere reden zijn type niet is. Toch eens proberen Souza, topmeid!

Ik trok me al werkend terug in de tent, alwaar ik in de rust Warsteiner lebberend kon werken. Wat later kreeg ik het gezelschap van De Souza. Een aangenaam gesprek bracht ons richting legerdienst, hete buurmeisjes, lange studententijd en dies meer. Het was een aangename verpozing.
In de bar heerste een raar sfeertje, saaie meiden en zo mogelijk nog saaiere beren, rook in overvloed aanwezig, dàt wel, er zijn nog zekerheden.

De middag kabbelde voort, wat later zat ik in een zetel het gebeuren te aanshouwen, weer met Wars en Souz in de buurt. De Duitse klas, Lisa, Janine, Cindy en consoorten deden erg hun best om geen enkele kamergang te versieren en wogen wellicht meer op de negatieve sfeer dan de GT bazen kunnen vermoeden. "Eruit met die handel, schop onder hun kont!", of iets in die stijl was wat De Souza er over dacht, ik kan het niet beter uitdrukken.
Cassandra zat schuin over mij in een zetel mooi te wezen. Volgens de eerder genoemde beer (héhé) was het wel wat. Ze had net hetzelfde (te kleine) broekje aan als Isabella. Dat deed me een beetje huiveren, maar toch viel deze heerlijke Cassandra me luttele tellen later in de wijd opengesprede armen. Chit chat, we kennen het allemaal, veel zou kunnen en mogen op de kamer... Eten of neuken... laat ik het zekere maar nemen en "sleutel" was wat ik zei.

Nummer 11 met deze heerlijke ranke slanke, gaaf bruin velletje, retestrak... enkel der beenwarmers beleven aan. Ze zoende lekker, maar niet honderduit. Ik voelde enkel de onderkant van der tongpiercing (had eerst niet gemerkt dat ze die had) en luttele tellen later vroeg ze beleefd of ze mijn dierbaarste bezit mocht beblazen. Dat mocht ze en deed ze naar behoren.
De eerder aangehaalde geeiste krachten speelden me parten, 't was lekker, maar toch ook weer een beetje plichtmatig. Natuurlijk wou ik seks, maar kon ik op halve kracht even niet maken. We wisselden van dienst en ik kreeg ze na hard labeur waarempel tot in hogere sferen. Ik vroeg haar of ze wist hoe mooi ze wel was. Blozend verzekerde ze me dat ze niet meer dan "normaal" was.
Ik vond ze heerlijk. Ze meldde stilletjes dat we 't half uur voorbij wandelden en of het ok was om voor een uur te gaan... tja...
Mijn gouden handen deden haar mals worden, ze hield van stevig en ook zo'n massage werd mijn deel. Toppertje dat ik door een slap geweer niet meer kon bevlammen! Slotsom, zéér correcte 75euries afgerekend met de belofte / verplichting om deze heerlijkheid nogmaals aan de degen te rijgen. Ik beloofde haar dat ik het na wat krachtvoer zou goedmaken. Helaas zou later blijken dat ze druk was met andere lelijke beren...

In de tent was het gezellig druk, ik bestelde een bord heerlijke soep en nestelde me in de bank tegenover Patrizia en een blonde Poolse die met Triez aan 't knuffelen was. Boy69 bleek zich te goed te doen aan vis en friet en ik bestelde een te droge kalkoenfilet met friet en champignonsouz. Ik had al beter gegeten in GT.

Biertjes hijsend spotte ik met Souz aan de bar wat vrouwen, incluus beoordelingen... zo vond ik de Japanner aan de overzijde wel wat hebben, wat Souz na wat vertwijfeling op zijn gezicht een bulderlach opleverde. Aan dezelfde overkant zat ook ene Duitse Jayjay (volgens souz, ik vind ze niet terug in het overzichtje of heb niet goed gekeken). Heerlijk om te zien, ravenzwart (love it!) en een heerlijk lijfje... De Souza zag wat in één van haar vriendinnen.

Achter ons was volgens Mr. Warsteiner het betere noord Duitse Blonde werk komen te staan. "Dat is ook wat voor jou...Aileen", hoorde ik nog vaag. Ik verweet Souz dat hij me in volle "zwarte" fase uit mijn droom haalde en me richting blond stuuwde. Een wandeling zou oplossing bieden. Souz besloot te wachten op de druk bereden Roxanna.
Als bij toeval... had Aileen zich verplaats en kwam ik haar onderweg tegen.
Geen wachttijd en met sleutel in de hand en Aileen onder de arm begon ik aan mijn vierde hutjesrun van de dag.

Gave meid, vlot zoenend, mooi, strak, Miniboobs, prachtige ogen, ze blies voortreffelijk, alleen te vaak van ritme wisselend. telkens wanner ik dacht dat ze de superknal van 2012 zou gaan evenaren, veranderde ze van ritme en weg lading...
Of ik ze wou nemen, jaaaaaaaaaa... ze begon me zeer heftig te wippen in CG, lekker daar niet van, maar na zo'n zware dag had ik lichte vrees dat mijn geweer het niet zou houden. Zo wisselden we al wippend van CG naar iets wat in kamasutra taal zou omschreven worden als tussen CG en missio, gevolgd door pure missio.
De aanblik, het heftig "genieten" kreunen van deze mooie blonde (??) en de gedachte aan een ver in het verleden liggende Spanje reis alwaar ik ene schoone Hollandsche blondine had bereden, brachten me waarempel nog tot vuurwerk. Crash boom bang!
Hele fijne meid deze Aileen... kom ik nog wel eens tegen.

Later bevestigde ik Souz, die nog steeds zat te wachten, de topper. Nog later botste ik op Aileen en Bonny, Bonny vroeg onmiddellijk om plezier te gaan maken en toen ik zei dat Aileen het laatste van me had gevraagd, lachten ze beiden luidkeels.
met de belofte om deze twee tijdens een later nog te plannen bezoek samen te nemen, verliet ik het heerlijke pand, de donkere nacht in met weer een fijn Bosbeer -loos dagje GT achter me.

Er zijn geen zekerheden meer in 't leven, had ik het vandaag nog met een medebeertje over, maar zeker is dat GT toch een heerlijk lustoord is waar ze me tot nader order nog vaak zullen zien. Maar hoop toch nog eens een keertje met de GT Star reporter!

Gegroet Rapalje!
M

ladys lover
21 februari 2013, 19:55
Beste Laplagne....

De Roemeense Adella die je dinsdag gesproken hebt....was dat Adella, kleine Romeense van 20 die vorig jaar ook in GT werkte....was lange tijd niet meer in GT...kan iemand mij hier bij helpen....alvast bedankt....fijne groeten

Jack42
21 februari 2013, 21:00
vraagje: iemand enig idee of die Joanna aanwezig zou zijn in maart? Ik ga er terug heen op 10 maart.

Lees en gij zult vinden zou Ace2 zeggen.

Laplagne belandde veel eerder verwacht op dinsdag de 19e februari in Golden Time.

Met dank aan andere ijsberen had ik gelezen dat Joanna weer in Golden Time was. Meestal werkte zij begin van de week niet, maar ik had geluk. Was alleen niet de enige die ik in de wachtkamer moest plaats nemen. Joanna is en blijft gewoon een knappe en leuke meid. Spreekt nagenoeg geen Duits en redelijk Engels. Het blijft jammer dat zij aan de bar zo verlegen overkomt. Joanna heeft haar winterslaap eventjes verlaten en is tot komende dinsdag in Golden Time. Dit voor haar fans.

Megaboob
21 februari 2013, 22:10
Deze week al op woensdag op pad gegaan naar Duitsland, mede om eens te kijken of vrijkaart winnaar Ace2 er zou zijn, zodat deze ijsbeer de boob-bull Jury van de maand eens uitgebreid zou kunnen amuseren, maar ik zag net al dat hij deze week zijn schema ook verlegd heeft naar de donderdag. Ik had op het meldpunt al wel gezien dat Wijze Grijze er zou zijn, en dus een ideale gelegenheid om eens kennis te maken met hem. Ook Boy69 was aanwezig, en wees me al snel op Lea, en leuke Duitse met nieuwe siliconen borsten, waardoor het kwijl alweer van mijn kaken liep natuurlijk. Helaas trof ik deze roodharige schoonheid later niet meer, ze was wellicht druk bezet, maar met haar ga ik zeker kameren, en Boy69 verdient dus bonuspunten voor de laatste ronde van deze maand voor een vrijkaart voor het tippen van de Boobmeister!
Omdat ik net met etenstijd binnenkwam, en ik redelijk trek had dus eerst maar gaan eten, ietwat harde kibbeling met saus, frietjes en boontjes. Redelijk te eten, maar niets heel bijzonders, maar genoeg om mijn honger weg te krijgen, en mijn honger naar mooie boob dames te laten ontwaken.

Na het eten spotte ik Katalina, een naturelle boobdame, ik lachte lief naar haar, en voor ik het wist zat ze naast me, en verleidde ze me al snel met haar mooie borsten (D cup) tot een kamersessie. Ik mocht al even pre-voelen, en alles was puur natuur, en voelde prima aan! Op kamer aangekomen een en al hartstocht met zoenen, dat is wel eens anders bij de dames, en dit was dus zeer prettig, zeker omdat ik toch altijd al behoorlijk opgewonden raak van een mooie dame die me zoent alsof ik haar eerst vriendje ben. En, ja, mede-ijsberen, dat was hier het geval! Katalina was nog vrij nieuw in GT (2 weken aanwezig), maar had al wel een een aantal andere clubs gewerkt gaf ze aan, maar is gelukkig nog niet "verpest". Na het zoenen haar zalige tepels eens even heerlijk bewerkt met mijn tong, en zij genoot ook, har tepels stonden stijf naar voren, en ze kirde lieve geluidjes. Toen waren mijn tepels aan de beurt, die ook een fijne tegenprestatie genoten, en ook ik was alweer top opgewonden. Zij zakte af naar mijn geslacht, en begon met een prima pzc, waarbij ze wel vrij snel aangaf dat FT niet in het pakket zit, en dat ik voorzichtig moest zijn. Ok, prima, geen probleem, dus een even lekker in de cowgirlstand gegaan, daarna doggy, en afgemaakt in missionarispositie deze keer, lekker meisje, lekker strak, en dus geen enkel probleem om het rubbertje vol te schieten bij haar!
Zeker een leuke meid, en wat mij betreft een aanrader.

Na het afrekenen en douchen weer even wat gedronken, en op een bankje plaats genomen met mijn tablet, om eens even een live bericht te gaan plaatsen, maar voordat ik daar aan toe kwam, kwam Sonja al naar me toegestormd, miauwend als een krolse kat, en dat ik ter plekke te worden aangerand en verkracht. Deze dame kan maar wat wild zijn, en ze was helemaal losgeslagen! Nadat ze haar siliconen tieten alweer in mijn mond probeerde te duwen, hijgde ze dat er een andere ijsbeer was die naar me zocht, en toverde ze Wijze Grijze tevoorschijn, waarna een hartelijk en langdurig kennismakingsgesprek met deze heer plaatsvond tot ons beider genoegen. Wat is het toch leuk om gelijkgestemde mensen te ontmoeten in een club, daar gezellig een praatje mee te kunnen maken onder het genot van een beck’s ice. Na deze kennismaking van een paar uur toch weer naar binnen gegaan vanuit de eettent, en weer op jacht naar een nieuwe dame. Dat duurde niet lang!

Eindelijk lachte het geluk me weer eens toe, en spotte ik Poolse Nicole :luvlove:, dit heerlijke lieverdje weer eens in GT, na meer dan een jaar na mijn laatste sessie met haar. Ongelofelijk hoe we elkaar zo mis hebben kunnen lopen elke keer dat ik in GT was. Ze vroeg me zelfs of ik haar vergeten was, nou, nee, bepaald niet! Nog immer mooi, schitterende ogen, volle ronde siliconen borsten, mooi figuurtje, zachte huid, lieve uitstraling, iets minder blond, en wat minder lang haar, maar dat mocht de pret niet drukken. Nicole wist nog precies hoe ik het lekker vind, en na een kleine babbel vooraf dus naar de kamer, waar zij weer eens heerlijk met mijn geslacht in de weer ging, Poolse topservice, zoenen, borsten likken, een geweldige PZC, die lang, diep, nat en zeer intensief was voor me. God wat was het weer genieten bij deze topvrouw. Heerlijk zonder handjes aan de slag met mijn tot grote hoogte gerezen paal, prachtig uitzicht op haar ogen en zalige borsten, die lekker tegen mijn benen aankwamen wat het genot nog verder verhoogde.

Door het zalige pijpen dus maar weer tot het einde doorgegaan, en mijn volle lading in haar mondje geleegd. Ik hoef niet eens sex te hebben met deze dame, zo heerlijk is dat pijpen van haar. geen seconde spijt van gehad. In totaal een uurtje op kamer, aan het einde een kwartiertje samen gelegen en bijgepraat, maar dat maakt niets uit, en verhoogd alleen maar het GFE gevoel met Nicole.

Nicole is zoals een vrouw moet zijn voor mij! Een van de weinigen van de "oude garde" die er nog is, jammer genoeg. Ja, beste ijsberenlezers, er was eens een tijd, in den beginnen in GT, een jaar of 4 geleden, toen er nog vele Poolse dames waren (o.a. Bianca en Aisa), waarvan de Boobmeister geen genoeg kon krijgen. allemaal topdames, topborsten en topervaringen. Waar zijn die gouden tijden gebleven..... (ik word oud....). Maar goed, woensdag was die tijd toch weer even daar, en werd ik bijna sentimenteel van de ervaring met Nicole, goede oude tijden herleefden, en staan weer in mijn geheugen gegrift. Ik hoop Nicole weer wat sneller weer aan te treffen, succes voor mij is verzekerd!

Het mag duidelijk zijn dat ik na deze intensieve sessie toe was aan enige rust, maar zoals gebruikelijk had Sonja haar zinnen op me gezet. Ik kwam net uit de sauna, en zij had net weer een of andere ijsbeer verkracht in het tentje in het atrium, en had me al weer vol in het vizier, terwijl we beiden naakt stonden te douchen. Ik vluchtte het bubbelbad in, en ze volgde deze niet, want ze moest nog betaald krijgen van haar vorige lover. Om erger te voorkomen toch niet te lang in het bubbelbad gezeten deze keer, en weer naar de bar, waar Lolly zich over me ontfermde, en bij me kwam zitten. Een leuk gesprek ontspon zich, en daar kwam onder andere uit dat ze al 10Kg is afgevallen sinds ze in GT is (en dat is duidelijk te zien!), en dat ze cupmaat 80F heeft in plaats van de door mij geschatte EE cup. Dat kunnen de mods dus aanpassen in haar paspoortje, en daarmee is degene die met Lolly naar de kamer gaat in deze periode toch kanshebber voor een vrijkaart, want ze voldoet aan de Boob-criteria!

Het kwam niet meer tot een sessie, ik had mijn laatste krachten al verspild aan Nicole deze mooie dag, maar Lolly vond het ook best zo, en drong niet aan op ene kamersessie, maar wilde gewoon een gesprekje. Dat tekent de gastvrouw, een investering in een vaste klant, en dat waardeer ik zeer van haar! Om ca. 00.30 afscheid genomen van haar, en Wijze Grijze die net een partnerruil met Boy69 ging doen die al op haar stond te wachten!

Er waren redelijk veel dames in GT, maar een van mijn favorieten, Lola was er al een paar dagen niet geweest begreep ik. Misschien ziek, pauze of een afspraak bij een boob-dokter voor de volgende vergroting? Wie zal het zeggen! Victoria is ook al een hele tijd niet meer gespot helaas, als iemand meer over haar weet hoor ik dat toch graag. Barbie was er wel, en zag er ook weer lekker uit.
Sonja zal volgende keer dat ik in GT kom wel bovenop me sprongen en mopperen dat ik haar deze keer ben ontkomen, maar zo is het leven, en soms wel, soms niet, dat weet ze zelf ook, en ze speelt het spel leuk mee.

Al met al weer een leuke dag avond beleefd in GT, na mijn “vreemdgaan” in LR en PSR van de afgelopen weken was het toch weer een gevoel van “thuiskomen” in mijn cluppie, en dat is altijd weer fijn!
Megaboob

Wijze grijze
22 februari 2013, 12:21
Laat ik eens op een Woensdag naar Golden Time gaan en kijken hoe de vlag er dan bij hangt. Tegen 13:00 waren er in ieder geval nog voldoende parkeerplekken beschikbaar, waarbij de Nederlandse nummerplaten van de al aanwezige voertuigen duidelijk in de meerderheid waren.

Gezien de regelmatige posts “live from GT” had ik gehoopt er enkele inmiddels tot de inventaris behorende ijsberen aan te treffen, maar blijkbaar hadden deze heren vandaag besloten een rustdag in te lassen. Pfoe: dus het zou weer een vermoeiende dag worden met minder gelegenheid om te socialisen en dus weinig rustmomenten voor Wijze Stijve.

In leuk gezelschap van 2 Bulgaarse meiden van het ontbijt genoten en aansluitend een eerste rondje gedraaid. Lolly begroette me hartelijk en vroeg me of ik weer op zoek naar ijsberen was. Zij zou een oogje voor me in het zeil houden en me waarschuwen als ze een bekende zag.
Binnen was het verder (nog) niet al te druk en ik besloot dat de eerste sessie van de dag nog wel even op zich kon laten wachten. Een wijs besluit zoals later zou blijken.

Uiteraard had ik ook mijn krantje weer meegenomen, maar veel tijd om die te lezen kreeg ik vandaag niet. Werkelijk de een na de andere meid kwam even bij me zitten voor een vrijblijvend praatje, een zoentje of een handshake met Wijze Stijve. Heb me kostelijk geamuseerd, maar ben toch wel standvastig gebleven en niet voor de avances voor de bijl gegaan. Dit werd niks met krantje lezen, dus maar weer eens een rondje gelopen en liep uiteraard ook cougar Sonia tegen het lijf. Heeft die een fotografisch geheugen of wat? Ze herinnerde me nog van 2 maanden geleden en deed weer een poging me tot een kamer te verleiden. En zeker niet subtiel. Maar wederom was ik sterk. Ze beloofde me echter dat ze me die dag zeker nog te grazen zou nemen.

Toen ik verder de bioscoop inliep, moesten m’n ogen eerst aan de duisternis wennen, maar er stond opeens een goed geproportioneerde blondine voor me. “Hello darling, don’t you recognize me?" Deze stem deed belletjes rinkelen, maar de megalange haren pasten niet bij het beeld van de meid die ik in gedachten had. Roxanne? Ja hoor, deze keer met extensions in de haren, wat haar jonge lichaam een wat volwassener look geeft.
Na de indrukwekkende belevenis met haar van eind december (zie https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31831-Roxanne-(Roemeense-Russische)&p=296163#post296163) moest ik natuurlijk met haar bijpraten en checken hoe ze nu in haar vel steekt. Gelukkig heeft ze alles enigszins achter zich kunnen laten (tijd heelt). Dus was er ruimschoots tijd voor wat ongedwongenere praatjes en kon er ook gelachen worden. Na verloop van tijd werd de stemming echter steeds erotischer en haar lippen zochten de mijne op en haar handje zocht contact met Wijze Stijve. “I still remember that you liked my blowjob very much” Touché, recht in m’n zwakke plek en m’n hele verdediging stortte in elkaar. Wijze Stijve verraadde m’n kaart. Roxanne wist dat ze gewonnen had en speelde haar troefkaarten listig verder uit. “Shall I choose a nice room with a big mirror?” terwijl haar ogen op 1 centimeter afstand van mijn ogen veelbetekenend knipperden. Het werd dus een van de nieuwe kamers (nr 62) die achter de bioscoop gemaakt zijn. Leuk, knus met een bankstel, daglicht aanwezig en een mooie grote spiegel parallel aan het bed.
Tsja de service van Roxanne laat werkelijk niets te wensen over. De ervaring van een rijpe MILF verpakt in het lichaam van een (nog net) 18-jarig tienertje. Ik heb werkelijk alle zeilen moeten bijzetten, om een voortijdig orgasme te voorkomen. In tegenstelling tot de vorige keer heb ik Roxanne deze keer ook uitbundig over de matras kunnen schuiven. En uiteraard genoten en genoten van haar verwennerij met haar tong. Ik wilde graag klaarkomen, maar dan zou het feestje afgelopen zijn. Dus ik stelde haar voor een heel uur op de kamer te blijven. “But then, can you finish a second time?”. Tsja meid, dan ken je Wijze Stijve niet. Na het uiteindelijke verlossende eerste orgasme, gingen we eigenlijk zonder onderbreking door voor de tweede ronde. En met een lichte tijdsoverschrijding beloonde Wijze Stijve Roxanne’s pijpkunsten met een royale tweede spuitfontein. Bij mij zorgt kwaliteit van de meid recht evenredig voor kwantiteit van m’n DNA-shake.
Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10

Na dit zware werk was ik duidelijk aan een herstelfase toe. Krantje maar weer gepakt en me op een van de ligbedden bij de jacuzzi geïnstalleerd. Zeer strategische plek, want je ziet regelmatig meiden langsparaderen, dus mijn aandacht werd voortdurend afgeleid. Zo ook door een spiernaakte Duits-Poolse van 29 die naadloos bruin was. Ze zag dat ze mijn aandacht getrokken had en kwam geruime tijd bij me op het ligbed zitten. Een aardige meid waar je lekker mee kunt kletsen. Ze ging net weg en alsof de duvel ermee speelt, kreeg Dora me in de gaten . Een übermilf met duidelijk überervaring. Zij kwam bij me zitten en heeft Wijze Stijve, ondanks z’n voorgaande krachtsinspanning weer op oorlogssterkte gekriebeld. En dat met een vanzelfsprekendheid terwijl we ondertussen over paardenvlees en biovoedsel spraken. Echter ook Dora bedankte ik vriendelijk en wilde zolang het nog licht was toch nog even van m’n krantje genieten. Komt Schmusekatze Sonia langs. Grrrrr en miauuuuw. “Jetzt vernasche ich dich”. Nou meid doe je best. Naast me op het bed lag een Fransman, maar deze werd door Sonia min of meer elegant verdreven, zodat ze zelf meer plaats had om zich om mij te bekommeren. Spelen met deze Sonia, is spelen met vuur. Ofschoon ik haar meermaals respectvol te kennen gaf, dat ik niet voor haar zou zwichten, gebruikte ze alle mogelijke trucjes om me te laten capituleren.
Het toppunt werd toch wel bereikt toen op een gegeven moment Dora er weer bij kwam. De sfeer werd echt uitgelaten en jolig, we schaterden de hele tijd en trokken behoorlijk wat aandacht vanuit de jacuzzi. Zij beweerden dat de wat oudere dames veel ervarener in het liefdesspel waren dan het jonge grut dat hier tegenwoordig ronddartelde. Ze probeerden me dat te bewijzen door Wijze Stijve in vol ornaat te ontbloten en er afwisselend een kriebel- en massagewedstrijd op los te laten. Hierop antwoordde ik dat zij (de oudere generatie) daarentegen nooit op de “Academia Oralsky” hadden gezeten. Dat was natuurlijk de goden verzoeken, want in het Pools spraken beide dames met elkaar en ter plekke probeerden ze me subiet van het tegendeel te overtuigen. Afwisselend werd ik daar door beiden gepijpt. 6 man in de jacuzzi waren opeens stil en keken toe. Shit, shit, shit, hoe kwam ik hier nou weer uit? Nu vind ik eigenlijk dat je het vanaf een bepaald punt niet meer kunt maken om hier onbetaald van te profiteren en er geen kamer op te laten volgen, maar gelukkig waren beide dames sportief genoeg om me het pleziertje te gunnen en gewoon van de situatie en het moment mee te genieten. Dora maakte wel aansluitend gebruik ervan om bij de toekijkende heren in de jacuzzi te stappen en onder de verbergende bubbels een volgend slachtoffer te verleiden.

Intussen was het te donker geworden om nog verder de krant te lezen. Ik had Sonia nog gevraagd of zij soms medeijsberen wist en zij herinnerde zich dat ze vandaag “den der immer die größten Titten sucht” (lijkt me een goede naam voor een Indiaan) had gezien. Ze liep wel even met me mee om te zoeken. En zie daar, in een hoekje met z’n tablet zat: Megaboob.
Een joviale vent die meteen z’n laptopje ging opbergen zodat we alle tijd zouden hebben om ervaringen en verhalen uit te wisselen. Hiervoor moesten we wel een rustiger oord opzoeken. Megaboob wist meteen wie ik was, omdat ik m’n aanwezigheid op MP had gepost. Aangezien het inmiddels ca. 19:30 uur was (ja, zo lang had ik met Sonia en Dora liggen flikflooien) gingen we naar de tent voor dinnertime. Ik had best wel zin in een lekker bord eten. Had ik niet ergens gelezen dat de etenskwaliteit in Golden Time een stijgende lijn vertoonde? Maar niet vandaag hoor.
Wat zou de kibbeling misdaan hebben dat hij eerst door de kok gemarteld moest worden, voordat hij opgediend werd? Je moet toch wel heel erg je best doen om vis zo erg te verpesten. Sommige stukken waren zo hard, dat je ze niet op je vork kon prikken. De kok deed zijn best om deze misbaksels te verbergen onder een flinke plens ravigottesaus. Deze stuiptrekkende vis was gewoon clubniveau onwaardig. De frietjes en boontjes daarentegen waren wel eetbaar.

Onder het genot van enkele flesjes Beck’s Ice hebben we daarna uitgebreid onder een warmtestraler gezeten en uitgebreid gekeuveld en gekletst. Dankzij Megaboob ben ik weer heel wat wijzer geworden mbt cupmaten, siliconen en IJBf-historie. Tegen 22:00 scheidden zich onze wegen en ik besloot maar eens te gaan kijken wat zich in de kino afspeelde. Daar kwam ik terecht naast een struise black african princess uit Ghana. Ik ben haar naam helaas vergeten (Sylvia?), maar ze valt op door de royale fietsenstalling in haar bovengebit. Ook zij begon na korte tijd Wijze Stijve met een handmassage te plezieren, ofschoon ik haar duidelijk had gemaakt dat er zeker geen kamergang zou volgen. Dat stoorde haar echter niet en ze bleef doorgaan. Ze was heel sympathiek en aardig, maar ik besloot zelf om dit niet te laten escaleren. Er liepen toch zeker nog genoeg andere schatjes uit de WG-klasse rond.

Ver hoefde ik niet te lopen. Meteen bij de uitgang van de kino zat Emy met opgetrokken knietjes op een kussen. Lucky me: Emy die voortdurend bezet is, Emy die vaak pannenkoeksessies doet, waardoor het lijkt alsof ze helemaal niet aanwezig is. Emy, waarmee ik de vorige keer al zo’n topsessie gedaan had. Ze was vrij en had wel zin in een herhaling van de vorige keer. Nou dat treft, ik ook. Zullen we dan maar eerst even in de kino een beetje Stimmung opbouwen? En we belandden op de matras achterin. En daar op die matras heeft Emy me volgens alle regels der kunst tot ongekende hoogten opgegeild. Deze kleine exotische kruimel zoent zo teder en liefdevol dat je er alles om je heen bij vergeet. Op een gegeven moment stak ze een sigaret op (hallo SFL, bent u daar?) en ging me daarmee teasen. Dwz ze rookte en ging over me heen hurken, zodat ik tussen haar knieën gevangen lag. Ondertussen wreef ze met haar minuscule zwarte slipje met jarretelletjes tergend langzaam over Wijze Stijve. Daarbij trok ze regelmatig aan haar sigaret en blies de rook extra plagerig over me heen. Ik wilde dolgraag haar kleine maatje 32 billetjes kneden, maar met de sigaret in haar ene hand, draaide ze steeds plagerig van me weg. deed daarbij quasi hautain en moest natuurlijk oppassen dat er geen as op me zou vallen. Emy drong ook helemaal niet op een sleutel aan, maar dat hoefde niet, want die beslissing had ik al genomen.

Het werd (alweer een) gedenkwaardige sessie die ik niet snel zal vergeten. De combinatie van een perfect lief, klein, zacht, exotisch poppetje, samen met oral skills die van een andere planeet lijken te komen, maakten deze kamer tot een van de kanshebbers om in de Top-5 van 2013 te eindigen.
We verloren ons zo in elkaar dat we de tijd helemaal vergaten. Zelfs na de spetterende finish werd er nog uitgebreid geknuffeld en Emy moest een sigaretje roken, waarbij ze me na elke teug een lekkere tonzoen gaf. Totdat Emy zich plots realiseerde dat ze nog met iemand had afgesproken en dat die nu waarschijnlijk op haar wachtte. Samen gingen we douchen en daar stond Emy’s date inderdaad al te wachten. Bij deze, sorry Boy69, maar ik weet zeker dat je je toch nog goed hebt geamuseerd. Met Emy is elke kamer een gegarandeerd succes. Emy had de eerdere bijdragen hier op IJBFover haar gelezen en verzekerde me dat we ons geen zorgen over haar hoeven maken. Ik heb zelf vandaag gelukkig mogen ervaren hoe toegewijd, liefdevol en zonder tijdsdruk deze meid zich om je bekommert. Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10

Tenslotte wil ik nog wel iets ventileren over het presalen in Golden Time. Uit diverse posts kreeg ik de indruk dat er in Golden Time tegenwoordig een sfeer heerst van eventjes kennismaken en dan hup de kamer op. Dat moet ik in mijn geval absoluut tegenspreken. Diverse meiden hebben me vandaag volgens alle regels der kunst betast en bezoend en bepijpt. Steeds heb ik, denk ik, respectvol aangegeven of ik verder wilde gaan, zonder valse hoop te wekken. Dat sommige lady’s dan desalniettemin blijven doorgaan, maakt de ervaring alleen maar leuker.

Bij het naar buiten gaan om 01:10 wenkte Roxanne me nog even naar zich toe. Ik dacht dat ze me nog iets wilde zeggen, maar ten overstaan van diverse vertrekkende gasten gaf ze me een heerlijke tongzoen mee als bedankje en als afscheid.
Wijze Grijze sexapproval voor Golden Time vandaag: 9,0/10

Hunziker
22 februari 2013, 13:43
Klasse Wijze Grijze, voor zulke stukken keer op keer. Zouden meer mensen moeten doen stukken schrijven met sexapproval cijfers/conclusies.

Overigens merk ik sinds een paar weken een lichte verbetering bij GT in de kwaliteit (*let wel ik praat hier dus over de combinatie van looks en personality; gedrag/houding). Overigens schuif ik niet onder stoelen of banken dat ik het liefst modellen zie rond lopen bij GT. Ik heb Theke Maria/Marina? drie weken terug gesproken. Zat vrij snel op een lijn en GT ziet ook al de noodzaak om actie te ondernemen. Ze gaf aan dat GT ook inmiddels actie onderneemt om GT niet te laten overstromen door enkel RO dames. Soms kan ik bijna memory spelen bij wijze van spreken, zoek de twee dezelfde RO's ;-)

Enkele duitse dames balen/baalden van deze enorme RO toestroom. De verhouding moet niet verziekt worden. Knappe nieuwe niet RO's (waaronder Duitse en huidige knappe RO's) blijven dan massaal weg. Wij willen toch niet dat het downhill gaat netals World? Een verslechtering gaat immers altijd nog sneller dan een verbetering. Als GT niets doet, staan er elke week 10 nieuwe RO dames voor de poort van GT (theke info). En voor de goede orde ik praat hier niet over 10 RO fotomodellen/Miss East Europe, helaas. Ik hoop dat de mix goed blijft en dat er op top kwaliteit vooral wordt geselecteerd. Ook wordt er met de dames meer overleg gepleegd ("crisis beraad"), vernam ik van een duitse en de theke. Wat een goed plan is om vooral het onderbuikgevoel weg te nemen en de sfeer bij de toppers te blijven bewaren. Er schijnen hier en daar wat problemen zich op te doen waar de GT directie direct opduikt. Beter! Het proces van verandering/verbetering gaat helaas niet zo snel gaf de Theke nog aan. GT moet immers ook voldoende aanvoer krijgen van andere top dames. Welke je niet even als een blik opentrekt ;-) Maar blij dat GT het ook inziet wat ik (helaas) al sinds 2010 zit te roepen dat de kwaliteit* achteruit is gegaan. Gelukkig dus een lichte verandering merkbaar.

seqoya
22 februari 2013, 14:29
Gister was het dan weer zover na 2 weken weer naar GT. Neef Ace zou komen en ook onze HP001. Om 18 uur reed ik de parking op en er was natuurlijk weer plaats. Ze weten dat ik donderdags om 18 u kom volgens mij ;) MIjn vrijkaartje ingeleverd die ik gewonnen had in de tombola waarvoor nogmaals dank! Ik kreeg locker 1 dit kon niet meer stuk gaan vandaag.

Aangekomen zag ik de russische dame waar picasso 2 weken terug mee naar de kamer was gegaan...even mee gekletst en daarna werd ik hartelijk op gewacht door vriend hp001. Het zag er qua drukte redelijk uit. De bezetting van dames was goed en er liepen toch zeker een aantal kandidaten rond. Even een cappucino gepakt en toen maar wachten op ACe.

terwijl we stonden te wachten bij de Danspaal werd er een live sexshow uitgevoerd door Nederlandse Veronique en GMILF Christine op de bank met een landgenoot... Zeker een half uur lang werd deze beer door beide dames gezogen en de Paus en hp001 sprak er schande van. Ik stelde voor dat de Paus dat ook eens liet doen en hij zei dat hij het voor 1000 euro zou doen. Ik stel voor om deze 1000 euro hier in te zamelen en eens kijken hoe de paus het afbrengt...

Het was voor mij de eerste keer sinds dat ik in GT kom sinds 2006 dat ik dit gezien heb... dat in de barruimte sexbedrven werd... t was niet direct mijn ding...en zag veel dames met afkeur kijken.... Anywayzz na een half uur zei de beer tegen ons dat hij het voort ging zetten op de kamer...

Eindelijk kwam onze Ace er aan... HP had honger dus even met hem naar de eetzaal. Ace was al zo geil die kreeg niets meer door zijn keel dus maar snel terug naar de bar... het werd tijd om een dame te pakken...ace werd al snel door nicky aangesproken en ging met haar naar de kamer.. Ik pakte de mooie lange basketbalster Chiwa uit polen... na een tip van Bbertb. Hij had niets teveel gezegd uitermate goede sessie van een uur met haar. Terug in de bar was Ace ook weer terug en HP kon zijn draai niet vinden door opspelende buikpijn.

Tegen 21 u weer richting huis gereden met Ace2 achter me aan... later hoorde ik dat HP001 toch nog door anastacia naar de kamer gesleurt it..

al met al was het leuk en de kwaliteit van GT gaat denk ik weer wat omhoog... mischien dat ik zondag nog even ga kijken !!

Wordt vervolgd......

masseurke
22 februari 2013, 14:42
Klasse Wijze Grijze, voor zulke stukken keer op keer. Zouden meer mensen moeten doen stukken schrijven met sexapproval cijfers/conclusies.

Overigens merk ik sinds een paar weken een lichte verbetering bij GT in de kwaliteit (*let wel ik praat hier dus over de combinatie van looks en personality; gedrag/houding). Overigens schuif ik niet onder stoelen of banken dat ik het liefst modellen zie rond lopen bij GT. Ik heb Theke Maria/Marina? drie weken terug gesproken. Zat vrij snel op een lijn en GT ziet ook al de noodzaak om actie te ondernemen. Ze gaf aan dat GT ook inmiddels actie onderneemt om GT niet te laten overstromen door enkel RO dames. Soms kan ik bijna memory spelen bij wijze van spreken, zoek de twee dezelfde RO's ;-)

Enkele duitse dames balen/baalden van deze enorme RO toestroom. De verhouding moet niet verziekt worden. Knappe nieuwe niet RO's (waaronder Duitse en huidige knappe RO's) blijven dan massaal weg. Wij willen toch niet dat het downhill gaat netals World? Een verslechtering gaat immers altijd nog sneller dan een verbetering. Als GT niets doet, staan er elke week 10 nieuwe RO dames voor de poort van GT (theke info). En voor de goede orde ik praat hier niet over 10 RO fotomodellen/Miss East Europe, helaas. Ik hoop dat de mix goed blijft en dat er op top kwaliteit vooral wordt geselecteerd. Ook wordt er met de dames meer overleg gepleegd ("crisis beraad"), vernam ik van een duitse en de theke. Wat een goed plan is om vooral het onderbuikgevoel weg te nemen en de sfeer bij de toppers te blijven bewaren. Er schijnen hier en daar wat problemen zich op te doen waar de GT directie direct opduikt. Beter! Het proces van verandering/verbetering gaat helaas niet zo snel gaf de Theke nog aan. GT moet immers ook voldoende aanvoer krijgen van andere top dames. Welke je niet even als een blik opentrekt ;-) Maar blij dat GT het ook inziet wat ik (helaas) al sinds 2010 zit te roepen dat de kwaliteit* achteruit is gegaan. Gelukkig dus een lichte verandering merkbaar.

Misschien moeten die Duitse babes dan toch wat beter performen ook. Ik schuw geen rang of kleurtje, maar wat ik de laatste keer van het vaste Duitse klasje (Cindy, Lisa, Janine...) heb gezien, was gewoonweg beschamend. Als ze thuis op de bank blijven liggen hebben ze wellicht 100% meer kans op seks...

masseurke
22 februari 2013, 14:45
Deze week al op woensdag op pad gegaan naar Duitsland, mede om eens te kijken of vrijkaart winnaar Ace2 er zou zijn, zodat deze ijsbeer de boob-bull Jury van de maand eens uitgebreid zou kunnen amuseren...

ACE komt sinds jaren geen clubje meer in, hij haalt zijn verslagjes gewoon uit zijn archief, of bij opa, die heeft ook een heel oeuvre van destijds op de grote vaart... :smile2:

seqoya
22 februari 2013, 16:29
even aanpassing ..chiwa schrijf je blijkbaar als Shiva ;) sorry guys!!

KevinK
23 februari 2013, 09:58
De duitse clan komt er nu eindelijk achter dat de tijden dat het geld zonder grote prestaties binnenstroomt voorbij zijn. Men moet gewoon eens de hand un eigen boezem steken. Ondanks crisis zijn de toppertjes net als vroeger dauergebucht en harken bakken vol geld binnen.

Badslippers
23 februari 2013, 14:43
terwijl we stonden te wachten bij de Danspaal werd er een live sexshow uitgevoerd door Nederlandse Veronique en GMILF Christine op de bank met een landgenoot... Zeker een half uur lang werd deze beer door beide dames gezogen en de Paus en hp001 sprak er schande van. Ik stelde voor dat de Paus dat ook eens liet doen en hij zei dat hij het voor 1000 euro zou doen. Ik stel voor om deze 1000 euro hier in te zamelen en eens kijken hoe de paus het afbrengt...

Het was voor mij de eerste keer sinds dat ik in GT kom sinds 2006 dat ik dit gezien heb... dat in de barruimte sexbedrven werd... t was niet direct mijn ding...en zag veel dames met afkeur kijken

Ja Seqoya die tijden zijn voorbij maar toch niet helemaal verdwenen hoewel het nu vaak incidenten betreft. Kijk, De Paus kan dat allemaal niet meer bolwerken daarom gaat hij ook aftreden. Bij deze wil ik wel 10 euro doneren als onderdeel van de 1000 euro inzamelactie waarbij De Paus uit de kast gaat en publieke zijn leuter laat afzuigen.

Zelf was ik in "GT" ook weleens het lijdend voorwerp waarbij dames afkeurend toekeken. Nou laat maar kijken, ik vond het wel lekker.

Dinsdag 29 maart, 2011 Whirlpoolsex

Ik ga op de ligbank bij het bubbelbad liggen en zie dat er twee grieten inzitten. En verdomd, ik herken een van die sletjes en zeg: "Du bist doch Pam?" Ze bevestigt dat en vraagt tegelijk geil of ik in het bad kom. Wat dacht je wat. Ik laat me in het bad zakken en spreek af 50 euro voor elk van hen en geen extra kosten maar wel extra service. de "Deal" is gemaakt en wat dan volgt is te geil voor woorden. De andere griet heet Ginger. Ik vraag waar JJ is. J. Jo, (zoals ze ook wordt genoemd) had einen Frei Tag.

Deze twee bloedgeile en mooie snollen beginnen mijn lijf te kussen en bijten zich stevig vast in mijn tepels terwijl ze elkaar geregeld bekken. Met hun handen kneden ze mijn lul onder water tot ongekende grootte. Ik ga op de rand zitten en terwijl de ene me afzuigt, tongzoent de ander er hevig op los. Er komen wat dames voorbij die verstoort kijken maar dat kan mijn geen ruk schelen. "GT" gaat een nieuwe fase in en ik ben daar nu lijdend voorwerp van. Een van de mokkeltjes neemt mijn paal zo diep in haar mond dat ze bijna moet kotsen.

Zaterdag 10 september 2011, Indian Summer party.

Geilste moment:
Katja (de Bulgaarse) "Made my day". Oh oh oh, wat was ze gezellig aangeschoten. Precies op de goede manier. Ze was zo nat, geil en teut dat ze me "En Plein Public" tongzoende, pijpte en rukte. Tiga kon het niet meer aanzien en gooide snel een badlaken over dit tafereel. Op de kamer heb ik met Katja een van de heetste sessies van de laatste weken gehad. Top wijf met top service. Wie zegt dat siliconen absoluut te vermijden zijn moet met deze dame naar de kamer en je mening draait 180 graden. Een van de best uitgevoerde boob-jobs. Een genot om aan te lurken en mee te spelen. Tip voor megaboob om dit te onderzoeken en zijn mening te geven.

En dan kan ik me nog goed de situaties voor de geest halen waarbij Rex, de geile hond aan de bar gepijpt werd door Shakira wat vervolgens in de vreettent werd afgemaakt. En diezelfde Shakira op de pizzatafel stond te strippen vervolgens Sphinx aan zijn knalpijp de pizzatafel op trok en een aangename seksact weggaf. Oké, de turbo explodeerde niet en plein public maar het was toch een geil plaatje.

De keren dat Sonja iemand stond te rukken of te pijpen in de barruimte zijn niet op een hand te tellen. En hoe vaak springt ze niet met iemand in de "Jacuzi". Megaboob weet daar meer over. Doch zij stelt zelf ook dat de openbare seks de laatste jaren is verminderd en dat veel dames het "Not done" vinden. Ik vind dat jammer want het geeft toch wel een aparte sensatie en het kan een geile sfeer in een bordeel opleveren.

amigo70
23 februari 2013, 17:10
Hi Wijze Grijze, thanks voor de uitgebreide berichtgeving van jouw GT bezoek. Dat pre-salen waar jij over schrijft maak ik meestal mee in LR.

Shit, het is al weer meer dan 2 maanden geleden dat ik in een saunaclub ben geweest. Komt voornamelijk omdat ik geen enkele zin heb om in de winter naar Duitsland te karren.

Hoogste tijd om weer eens naar een club te gaan volgend weekend. De MJ party in LR a.s. zaterdag lijkt me wel wat.

mvg
Amigo70

Picasso 1
23 februari 2013, 17:25
Doch zij stelt zelf ook dat de openbare seks de laatste jaren is verminderd en dat veel dames het "Not done" vinden. Ik vind dat jammer want het geeft toch wel een aparte sensatie en het kan een geile sfeer in een bordeel opleveren.

Laat die huichelachtige hypocriete "not done" dames opflikkeren. De enige reden waarom ze vies kijken is om commerciële tegenwicht te geven aan dames die meer durven en zo klanten aan ze wegtrekken (wat vaker valt mij op zijn het Roemeense wijven die een vies gezicht trekken). Ze zien dat erg veel klanten geil kijken naar die dames die meer durven en de richting hunzelf afnemende klantenaandacht is de enige reden waarom ze een vies gezicht trekken ("gatverdamme ik raak zo meerdere vijftigjes kwijt en ik wil de preutse hoer met minimale service blijven spelen" :ledy-in-red:) hopend dat klanten zich dan door hun zichtbaar opvallende afkeuring schamen en zo in hun huichelachtige manipulatie intrappen.
GT zou er goed aan doen om boetes uit te delen aan dames die vieze gezichten trekken naar andere dames die gewoon beter en geiler dan hun in hun werk zijn. Het verpest de sfeer onder de dames, het geile gedrag van goede geile dames wordt in de kiem gesmoord of die voelen zich genoodzaakt te vertrekken wegens continue signalen van afkeuring en ze ontnemen ons zo een hoop geiligheid. We gaan niet naar een club voor schijnheilig preutse bullshit, dat zien we voldoende in het normale leven en willen dat graag met een clubbezoek ontvluchten.

Badslippers
23 februari 2013, 18:13
Laat die huichelachtige hypocriete "not done" dames opflikkeren.

Misschien moeten wij meer openbare seks hebben met de dames in "Golden Time" zodat de "Vieze-gezichten-en-slechte-service-biedende dames" opkrassen. Die methode is wellicht effectiever dan Satanic Surfers methode om datzelfde doel te bereiken met het schrijven van ter zake doende en heldere nietsverhullende damesrecensies.

In deze begrijp ik Picasso's 1 zienswijze, sterker ik deel hem zelfs!

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

bergm550
23 februari 2013, 18:38
Misschien moeten wij meer openbare seks hebben met de dames in "Golden Time"

Ik weet niet of de andere gasten daar vrolijk van worden, als je mij sex in het openbaar ziet hebben. Mijn lichaam kan als schokkend worden ervaren. Niet iedereen is zo gespierd als jij.

noglangnietuitgewandeld
23 februari 2013, 19:09
Ik heb er geen moeite mee, mits anderen het ook doen. Kom in Partytreffs en op gangbangs, daar is het gewoon go with the flow. Maar als enige middenin een volle bar is een ander ding. Misschien moeten we gewoon eens iets organiseren met de meiden die daar voor in zijn. Die prutsmutsen die dit niet doen en dat niet doen kunnen dan mooi toekijken.

BSesamstraat
23 februari 2013, 20:48
Ik doe mee ;)

Picasso 1
23 februari 2013, 21:07
Ik doe mee ;)
Je laten pijpen terwijl je aan het gokken bent is natuurlijk je ultieme trio fantasie :biggrin:.

BSesamstraat
23 februari 2013, 23:12
Kan geil zijn haha

Jack42
24 februari 2013, 06:03
@ wijze grijze

Is het mogelijk dat deze Doro-Dorothea (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2434-Doro-Dorothea) dezelfde tante is?

bosbeer
24 februari 2013, 08:48
@ wijze grijze

Is het mogelijk dat deze Doro-Dorothea (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2434-Doro-Dorothea) dezelfde tante is?

Dat is niet alleen mogelijk, het is 'r gewoon. Gaat ie zomaar met één van jouw favorietjes aan de gang, Jack, hahaha.

Ace2
24 februari 2013, 09:41
Het lijkt mij eerder om Hongaarse Dorina te gaan.

Wijze grijze
24 februari 2013, 10:32
@Jack, @Bosbeer
Ja dat is ze . Ik had wel nog gezocht of er al een thread over bestond, maar niet zo ver terug.
Zijn jullie er trouwens vandaag? Misschien dat ik nog even in GT binnenwip
Thread kan dus samengevoegd worden.

Jack42
24 februari 2013, 10:47
Nee ik ga vandaag niet naar GT Wijze grijze. Mocht jij gaan, dan veel plezier!
Wij zien elkaar wellicht a.s. zaterdag bij de MJ Party waar ik wel ben.

Badslippers
24 februari 2013, 10:58
Openbare seks in "GT"

[ . . . ]Dat was natuurlijk de goden verzoeken, want in het Pools spraken beide dames met elkaar en ter plekke probeerden ze me subiet van het tegendeel te overtuigen. Afwisselend werd ik daar door beiden gepijpt. 6 man in de jacuzzi waren opeens stil en keken toe. Shit, shit, shit, hoe kwam ik hier nou weer uit? Nu vind ik eigenlijk dat je het vanaf een bepaald punt niet meer kunt maken om hier onbetaald van te profiteren en er geen kamer op te laten volgen, maar gelukkig waren Sonia en Dora sportief genoeg om me het pleziertje te gunnen en gewoon van de situatie en het moment mee te genieten.

Nogmaals een voorbeeld van openbare seks door 2 MILFS van de oude stempel met als "slachtoffer" Wijze Grijze. En inderdaad, sportief genoeg om hem zijn pleziertje te gunnen. Dat zie je niet zo vaak.

bosbeer
24 februari 2013, 11:12
Het lijkt mij eerder om Hongaarse Dorina te gaan.

Ace, Dorina is toch geen Pools/ Duitse übermilf ??

bosbeer
24 februari 2013, 11:14
@Jack, @Bosbeer
Ja dat is ze . Ik had wel nog gezocht of er al een thread over bestond, maar niet zo ver terug.
Zijn jullie er trouwens vandaag? Misschien dat ik nog even in GT binnenwip
Thread kan dus samengevoegd worden.

Nee WG, helaas niet mogelijk vandaag. Bergm550 wil er op zondag nog wel regelmatig zijn.

Cupido
24 februari 2013, 13:00
Ok eigenlijk hoort dit in de topic van lr maar aangezien het wel aansluit op de berichten van hiervoor wil ik het toch even hier kwijt. Want het gebeurd nog steeds, wellicht wat minder vaak, maar soms maak je het toch nog mee. Gisteren in lr zelfs 3 keer. Van de eerste zal ik hier posten en van beide in de topic van lr. In lr zat ik in de bar vlakbij de deur richting tent. Ik had al een paar keer een nieuwe meid genaamd Anna zien voorbij komen. Ze lachte dan naar me en probeerde op diverse manieren mijn aandacht te trekken door bijv achter de bar, kijkend naar mij, even haar blouse open te trekken en een van haar prachtige borsten te showen. Of zittend tegenover me haar benen te spreiden en mij zodoende uitzicht te geven op wat mij allemaal te wachten stond als ik wat met haar zou gaan doen. Na een klein half uur spel hield ik het niet langer meer en verzocht haar bij mij te komen. Ze komt uit Kirgizië of zoiets, maar is volkomen verduitst. En daar zaten we dan.

Na een eerste kennismaking klikte het al vrij snel erg goed met haar en op een gegeven moment zochten onze monden elkaar op. Zachte kussen werden opgevolgd door wat intensievere en alras kwam de tong er ook bij en begonnen we heerlijk te bekken met elkaar. Ook begonnen de handtastelijkheden van beide zijden. Het kussen bleef doorgaan alsof het leven eraf hing en al snel deed ze haar benen wat uit elkaar zodat ik mijn rechterhand heerlijk over haar strak geschoren poesje kon laten glijden. Ook mijn vingers wilden meedoen en al snel nam mijn middelvinger het initiatief om een onderzoek uit te voeren in welke staat zij verkeerde. Nou ze was op volle stoom want de druppels geilheid bleven aan mijn vingers klitten. Ze was zo nat als het maar kon. Ik kreeg geen kans om te zeggen dat ze maar eens een sleutel moest gaan halen en ging met volle teugen door.

Nu was het haar beurt om op verkenningstocht te gaan. Eerst met haar hand zocht zij mijn inmiddels in volle sterkte staande cupidootje op. Met haar hand begon ze me heerlijk en publiek en met veel gevoel mijn leuter af te trekken. Haar tong daalde inmiddels af over mijn buik en ging steeds verder naar beneden. Aangekomen bij haar eigen hand nam ze met haar mond het roer over en duwde mijn cupidootje totaal in haar heerlijk warme mond. Afwisselend langzaam en snel, hard en zacht, alleen de kop tot de volle stam in haar mond, maar constant met veel gevoel. Wrijvend en soms kietelend met haar handen en borsten over mijn buik en schaamstreek. Ongelooflijk, wat overkwam me toch. Ze ging verder en ik stond op springen. Ze merkte dat ik wilde gaan komen en mijn valva in haar mondje wilde laten lopen. Ineens stopte ze en vroeg ze of ze dan toch maar een sleutel zou gaan halen. Geweldig. Ik moest dan ook vermakelijk lachen. En daar ging ze voor de sleutel mij achterlatend met een volledig rood aanlopend gezicht, met een leuter die op springen stond en gedachten die niet verder gingen dan ow wat wil ik graag verder met haar. Ik keek eens om me heen en het leek wel of alle gezichten op mij gericht waren. Dames keken me veelprijzend aan met een glimlach op hun gezicht en je zag de mannen jaloers kijken in de vorm 'waarom ik nu niet en hij wel'. Het interesseerde me geen reet meer. Ik deed mijn badjas maar eens goed, fatsoeneerde mijn haren en ging maar eens rechtop zitten in afwachting van wat nog komen ging op de kamer. Ik kan je zeggen dat overtrof het hierboven beschreven nog volledig. Ik kon het niet laten om later op de avond dit nog eens dunnetjes over te doen. En dat nadat ik midden op de avond in de whirlpool ook nog volledig verwent ben door bettie uit Roemenië. Maar dat verslag lezen jullie bij lr.

wervelwind
24 februari 2013, 13:53
Mooi geschreven Cupido!
Ik heb eens iets vergelijkbaars meegemaakt in YY (jawel) met Poolse Maya. Ze verleidde me in de kino, pijpte me volledig naar het einde toe en daarna begon ze pas de tijd te tellen op de kamer. Fantastisch!

Wijze grijze
25 februari 2013, 17:23
Ik was jarig en daarom mocht ik mezelf trakteren op een gratis entree bij diverse sauna clubs. Eerder op de dag was ik in Yin Yang geweest (zie https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje&p=299876#post299876), maar die toko had ik ongepopt verlaten. Dus de druk was hoog en de redding gelukkig nabij. (20 minuutjes)

Leuke ontvangst bij de entree. ID/ paspoort of rijbewijs laten zien is voldoende. Felicitaties in ontvangst genomen en het ritueel kon beginnen. Tijdens het douchen, als enige ijsbeer, Raul7 even gezien, maar daarna niet meer aangetroffen. Waar zijn toch al die andere ijsberen die in GT zowat hun zweite Wohnsitz im Ausland hebben?
19:30, dus Dinnertime. Vandaag heeft het me werkelijk goed gesmaakt. Zo goed dat ik zelfs een tweede portie heb gehaald: Heerlijke Roastbeef met aardappelgratin en Romanescogroente (soort kruising van broccoli en bloemkool).

Wijze Stijve attendeerde me erop dat hij nu aan de beurt was voor een toetje. Hij sommeerde me een rondje te lopen en dan in de kino even uit te buiken. Omdat ik mijn vaste clubstapmaat altijd gehoorzaam, ben ik via de bar, waar ik door 3 meiden met mijn verjaardag gefeliciteerd werd (hebben die soms een tam-tam hier?) in de bioscoop beland. Op één dame na helemaal leeg. Ik ging op de meest linkse tweezitsbank liggen en overdacht m’n zonden. Daar was ik snel mee klaar, want op het bed tegenover me, lag een meid te roken. In de duisternis herkende ik alleen maar een silhouet, maar het zag werkelijk uit zoals ik me iemand uit Azië in een opiumkit voorstel. Lang uitgestrekt met één opgetrokken been, waarop dan een hand met glimstengel rust. Af en toe ging die glimstengel naar haar mond waarna het gloeiende puntje even oplichtte. De rook blies ze niet zomaar uit, maar in een straaltje naar het beeldscherm. Aan de positie van die sigaret zag ik dat ze me constant observeerde. Heel vreemde situatie. Opeens een stem uit die kant.
“Why doooon’t you come oooover here and sit with me?”
Begeef je niet zomaar op het terrein van je tegenstander, maar behoud je thuisvoordeel indien mogelijk. Dus: “But, please feel free to join me on the sofa”.
“Noooo, I like to smoooke my cigaret first”
Duidelijk een Aziatische stem met bijbehorend accent.
Lulu, kwam naast me zitten en we begonnen een praatje. Mmmh wel een iets oudere dame, maar heel sympathiek en in voor geintjes. Ze begon Wijze Stijve in het gesprek te betrekken en zo supersensueel te kriebelen, dat ik heel snel wist dat dit zou escaleren. Echter het was ook wel leuk om ervan te genieten en het voorspel nog even te laten duren. Wijze Stijve begon te kwijlen, maar Lulu gebruikte dit als massageolie. In het kader van werkelijk actief presalen, toverde ze een flesje echte massageolie tevoorschijn, waar ze me eerst aan liet ruiken voordat ze Wijze Stijve ermee insmeerde. Tsja en voor je het weet lig je dan op de matras en moet je Wijze Stijve temperen en denken aan autoongelukken met zwaargewonde slachtoffers. Als toppunt van de presaleactie pijpte Lulu me en ze zei: “I will suck you and when I’m ready with you, you even will no longer remember your name”. Kijk dat zijn nou eens beloftes die erom vragen waargemaakt te worden: Sleutel!

Het werd kamer 63. Een klein hokje met alleen een bed, met aan 3 zijden spiegels. Echter de absolute meerwaarde van dit hokje is een luxe douche met 2 douchekoppen, met 2 aparte waterkranen en één wand is een volledige spiegel. In een flits verscheen een lang vervlogen visioen van een Soapy Massage die ik eens heb mogen ervaren. Dus ik vroeg haar of ze daarvoor te porren was. “Yes, but first I will suck your brains out”. Een enorme geile oliezooi hebben we ervan gemaakt. Lulu bezat de geconcentreerde ervaring van alle Thailadies die de kunst van het erotische happy ending masseren kennen. En zoals Bill Clinton reeds zei: “I did not have sex with that woman”. Tot aan de spuitende ontlading van alle opgebouwde overdruk was het alleen maar je overgeven en genieten en genieten. Op geen enkel moment heb ik moeten bijsturen of corrigeren.
Was er nog tijd voor een gemeenschappelijke douche? Maar geen probleem hoor. Hup, samen eronder en elkaar heerlijk inzepen, waarbij Lulu tegen me aan ging staan en me een lekkere full body massage met haar borsten gaf en haar glibberige billen tegen Wijze Stijve aanwreef. Soms afgewisseld door een korte blowjob, maar zonder happy ending.
Wijze grijze sexapproval: 9,0/10. ………….. En ik wist wel nog mijn naam!

Toen moest ik hoognodig mijn vochtspiegel weer op peil brengen met enkele grote glazen cola met ijs en citroen. Ik stond aan de bar bij de fruitautomaten en keek een schitterend poppetje op de rug. Mooie lange zwarte haren, uitgesproken taille, een zwart slipje met uitgesneden billetjes en een afgeknipt T-shirt dat zo kort was dat het net de onderrand van haar borstjes bedekte (tsja het bleken toch helemaal naturelle 75C-cups te zijn, met mooie kleine roze tepeltjes). Op haar zij heeft ze een tattoo met Arabische tekst laten zetten. Roemeense Gulia van 20 jaar. Een mooi teer klein gezichtje met intrigerende donkere kijkers. Wow, in mijn ogen een echte stunner. Maar, de sessie met Lulu had toch het nodige van me gevergd, dus hoe dit aan te pakken? Nu heb ik me nooit met de speelautomaten bezig gehouden, maar blijkbaar had ik een positieve invloed op het spelverloop. Regelmatig scoorde zij extra spellen met extra winstkansen. Binnen niet al te lange tijd stond zij op een winst van +EUR 168,= en ze kreeg hele goede zin. Zij vond dat ik haar geluk bracht. Maar schatje ik ga hier niet de hele avond blijven staan totdat je dat weer allemaal verloren hebt. Gulia beloofde dat ze EUR 150,= als winst liet uitbetalen en zo geschiedde dan ook. Gulia zat sinds 4 maanden in het vak. Ik wist niets van haar, want inlezen in recensies van meiden schiet niet op, omdat ik het toch allemaal niet onthoud. Een echt spraakwonder is Gulia ook niet en een conversatie op gang houden, is ook niet echt aan haar besteed. Zullen we dan maar naar de kino gaan? OK.

Wat een heerlijk kustienertje is Gulia toch. Zo teder en lief. Haar pijpkunsten waren niet van wereldniveau, maar haar looks en tederheid deden me toch besluiten met haar te gaan kameren. Op de kamer merk je dat ze nog wat ervaring mist, maar dat compenseert ze door precies dat te doen waarvan je aangeeft wat je graag hebt. Het is dus een lief meisje dat nog wat sturing nodig heeft. Voor de rest kun je genieten van een strak naturel poesje zonder “Flutschi” poespas. Behandel haar wel met de nodige zorgzaamheid, want als ze zich niet bij je op haar gemak voelt, krijg je een standaard programma. De kunst is het om haar grenzen te leren kennen en dan te proberen in hoeverre je die grenzen kunt verschuiven. Ik heb er in elk geval van genoten. Een klein puntje dan nog. Gulia meende 1 uur te moeten afrekenen, terwijl ik toch zeer duidelijk wist dat we het halve uur niet hadden overschreden. Gulia wilde de 20 minuten presaletijd ook erbij tellen en kwam aldus op 45 minuten. Wist ze het echt niet of was het een poging tot? Ik houd het op het laatste.
Wijze grijze sexapproval: 9,0/10.

Dan, om nog even op mijn bezoek van vorige Woensdag terug te komen. Ik heb met een van de dames gesproken en beloofd het verhaal enigszins vaag te houden zodat haar naam onbekend zal blijven. Van 23:30-24:00 heeft ze bij mij in de jacuzzi op schoot gezeten, terwijl we gekletst en gefrunnikt hebben. Daarna hebben we het gesprek op de 2 ligbedden voortgezet totdat opeens de muziek abrupt stopte en een van de poolboys ons erop attendeerde dat het sluitingstijd was. Dit was dus 1 ½ uur die zij van haar tijd aan mij geschonken heeft. Niet als klant en DVP, maar als 2 volwassen mensen die een goed gesprek over “Gott und die Welt” hebben. Ook heel persoonlijk, met inkijken in haar persoonlijke situatie en leven. Ze was het erover eens, zoals ook hier aangehaald, dat de tijden in GT aan het veranderen zijn. Vroeger werd er idd veel meer actief gepresaled en publieke actie was er vaker regel dan uitzondering. Laten we zeggen, de nieuwe generatie heeft hier een andere instelling over en zolang gasten genoegen nemen met geen of minimale presales zal dit “ambacht”, deze “kunst”, uitsterven. Ik voor mezelf heb gemerkt dat presalen niet slechts 5 minuutjes hoeft te duren. Maar het hangt voor een groot gedeelte van jezelf af, of je het luchtigjes en erotisch houdt. Overschrijd je deze niet exact te definiëren grens, dan ben je moreel verplicht te gaan kameren of voor “the full monty” te gaan en af te rekenen. Het onderlinge respect bepaalt, denk ik, waar deze grens ligt.

Hey, en bij het verlaten van Golden Time om 01:20 stond daar Roxanne. Ze had vandaag wel gewerkt, maar we hadden elkaar niet getroffen. Jammer. Maar kreeg wel weer een lekkere zoen mee en een Happy Birthday toegewenst. Dat zijn nog eens aftersales! Zijzelf viert a.s. Donderdag haar 19e verjaardag.
Wijze Grijze sexapproval voor Golden Time vandaag: 9,0/10

Picasso 1
25 februari 2013, 17:29
Hey WG, als je achter al die 9's een +sje zet dan hoeft Minime niet meer naar Oase.

RAUL7
25 februari 2013, 19:51
Hey WG, als je achter al die 9's een +sje zet dan hoeft Minime niet meer naar Oase.

En het eten dat in GT veel beter is dan in Oase!
Dan moet je alleen nog maar naar Oase als je graag lang in de auto zit!

kempie
25 februari 2013, 19:55
Zaterdag weer eens naar GT geweest. Laatste keer was half december. Niet veel nieuwe gezichten. Miste veel vertrouwde DVP's. Had gehoopt dat Celina en er ook een beetje op gerekend er was want het was al sinds half december dat ik niet meer met haar op de kamer was maar helaas en ook Melina (wat ik dan weer niet verwachte) waarmee het nog langer geleden was was er niet. Altijd wel mooie andere opties in GT maar het aantal dames die voor een mogelijke kamer gang waren was erg magertjes.

Uiteindelijk met de spaanse/roemeense extensies Katalina geweest. Mooie dame met echte D-cup. Redelijk TZ. Goede sez en PZC en uistekende FT. Redelijke sessie echter geen herhalingsgevaar. Vervolgens werd ik aangesproken door Melissa. Al vaker gezien. Erg slank maar zeker niet onaantrekkelijk. Iets te veel nep naar mijn smaak zoals erg lange fake wimpers, veel te veel zwarte eyeliner en duidelijke nep kleur haar. Gesprek was echter zo spontaan dat ik dacht waarom ook eigenlijk niet. Zoenen bleek niet veel voor te stellen maar PZC was uitstekend, seks ook en een heerlijke FT. Ze was zo lekker aan het pijpen dat ik haar echt lang liet doorgaan. Daarna waren de standjes ook heerlijk. Ik dacht dat we al over ruim 3 kwartier heen waren daarom had ik haar ook niet bij eerste verzoek het condoom laten pakken ik dacht dit rekken we gewoon naar een uur. Is goed genoeg. Echter na afloop vroeg ze keurig of ik misschien een uur wou blijven. Ik dacht ze rekent dus nog geen uur wel ik kan niet nog een keer binnen een half uur dus vriendelijk bedankt. We waren net geen 40 minuten op de kamer en ze rekende keurig een half uur. Ik heb haar gezegd volgende keer een uurtje te blijven. Herhaling is waarschijnlijk. Vervolgens derde sessie met Larissa. Zag er erg mooi uit met haar extensions. Was lang geleden met haar was er een beetje op uitgekeken geraakt en aan het hoge niveau van Melina en Celina gewend geraakt. Was uitstekende sessie maar hoeft voorlopig gelijk niet meer.

Wat verder opviel het was rustiger met mannen dan normaal Alleen rond zes uur was het even erg vol. Het was nog rustiger met dames. Ik miste onder andere Lola, Anna en Marianna. De hotwhirlpool was koud. De sfeer was niet goed. Heb het lang niet zo matig meegemaakt in GT.

Twee weken geleden liepen er in LR veel meer leuke appetijtelijke dames rond. Toen 2 met 2 nieuwe dames gekamerd die ik aantrekkelijker vond dan de nieuwe dames hier en er liepen er nog zeker 3 heerlijke rond waar ik graag wou proberen en dan is er altijd nog Viki. Alleen de wachttijden waren wat lang. Voor mij staat vast over 2 weken zoek ik LR op om die andere dames te proberen en me wederom met Viki te vermaken. Jammer dan dat het nog langer gaat duren voor ik weer een super sessie met Celina heb.