PDA

Volledige versie bekijken : Lena (Duitse/Turkse)



licky luke
22 september 2013, 13:59
Vrijdag 20 september met een vrijkaartje van een ander forum in SixSens beland en na het eten in de wellness ruimte beland. Eerst even relaxen in de whirlpool. Daar zittende kwam o.a. Lena aangelopen die me vriendelijk begroette, zich uitkleedde en bij me kwam zitten.

Ze begon rustig wat te kletsen en had nergens haast mee, klom ook niet meteen bovenop me en gaf ook niet de indruk dat ze was aan het jagen. Na wat leuk gekletst te hebben kroop ze toch wat korter tegen me aan (het water in de whirlpool was wat mij betreft niet warm genoeg) en vond ik het wel gezellig worden. Zij stelde voor om samen naar de bio-sauna te gaan en dat was ik toch al van plan, dus waarom niet gezellig samen. Ook daar lekker gekletst en uiteindelijk samen naar een kamer gegaan, iets waar ik zeker geen spijt van heb gehad.

Ze gaf eerder in de whirlpool en sauna al aan dat ze op haar best is als ze vooraf wat beter kennis kan maken en als ze merkt dat de heer ook respect heeft voor de dames, en na ons samenzijn in de whirlpool en in de sauna had ze zelf ook wel zin in een kamergang. We hebben een kamer genomen in het oude gedeelte, achter de douches, en daar ontpopte ze zich tot een vurige zoenster die heerlijk zacht en nat kon zoenen. Ik kon merken dat ze zich op haar gemak voelde omdat we vooraf uitgebreid kennis hadden gemaakt en dat maakte deze sessie een stuk gemoedelijker.

Ze genoot er zelf zichtbaar van en duwde me op een gegeven moment ook zacht maar heel duidelijk naar beneden om haar te beffen, hetgeen ik uiteraard heb gedaan. Ze heeft een heerlijk lichaam en dito poesje, dus daar hebben we beide van genoten. Pijpen doet ze met veel gevoel en variatie en je moet je goed kunnen beheersen om daar al niet bij klaar te komen. Je zou haar gewoon zo mee naar huis willen nemen om de volgende dag naast wakker te worden (en door te gaan waar je ’s avonds gebleven was!)…

Lena werkte er nog maar twee weken en was nog aan het evalueren of dit de club voor haar was; ik hoop het ten zeerste want ik wil haar graag nog eens terug zien voor een volgende kamergang!

Fritzzz
22 oktober 2013, 10:07
Ik was hier onlangs ook, heb deze dame ook gespot denk ik, hoe ziet ze er precies uit?

licky luke
22 oktober 2013, 12:53
Ik was hier onlangs ook, heb deze dame ook gespot denk ik, hoe ziet ze er precies uit?

Ik ben niet zo goed in uiterlijke eigenschappen (geniet altijd met mijn ogen dicht) maar zou haar wel direct herkennen.
Ze is lekker lang, ik schat ergens tegen 1.70, halflang bruine haren, en droeg een sexy brilletje.
Ik heb zelfs even gedacht dat ze het brilletje niet droeg omdat ze dat nodig had maar omdat ze wist dat ze er sexy mee uitzag...

Mooie slanke body met minimaal cup B borsten, stevig en niet hangend.
Heerlijke kont en volgens mij minimale tattoes en gheen piercings (is ze volgens mij het type ook niet voor).

Redelijk gebruind maar ook niet weer teveel, gewoon een lekker tintje en dus niet bleek.

Ze spreekt zeer goed Duits maar is niet van Duitse afkomst, volgens mij ook niet Roemeens.

Over haar gedrag kan ik meer vertellen:

Ze is heel vriendelijk, niet opdringerig, heeft respect voor de gasten en gedraagt zich ook zo.

Haar uiterlijke kalmte verdwijnt als ze eenmaal op kamer is, ze kan dan behoorlijk vurig voor de dag komen, echter nog steeds met een lief en respectvol karakter, dus zeker geen afwerkstertje.

Ze is in ieder geval in voor GFE en volgens mij ook voor PSE en een mix van beiden, dus eigenlijk voor ieder wat wils!

Ze laat zich ook graag beffen, pijpt heerlijk nat en diep, aan neuken zijn we niet eens toegekomen...:biggrin:

Ik was maandag 21-10 in SixSens maar heb haar helaas niet gezien.
Gelukkig had ik mijn handen vol aan Anna en Maya...;)

Meer info (met name uiterlijke kenmerken) heb ik helaas niet voor je, maar ik zie graag alle aanvullingen van iedereen die haar ontmoet!

P.S. Ze gaf bij mijn eerdere bezoek al aan dat ze wou kijken of SixSens een club voor haar was en het is dus mogelijk dat ze inmiddels ergens anders een werkplek heeft gevonden... wie weet?

zwembroek
22 oktober 2013, 19:15
vandaag was ze aanwezig

licky luke
23 oktober 2013, 00:26
Thanx Zwembroek!
Reden om er snel nog eens heen tegaan!