Inloggen

Volledige versie bekijken : Club Neby, Dina (Bosnische)

savesexer
14 september 2013, 10:09
Naam : Dina

Nationaliteit / taal : Bosnië/duits

Leeftijd : 27

Haarkleur/lengte : blond, opgestoken

Lengte : 1.68m

Postuur / Cupmaat : super vrouwelijk / B-cup

Tatoeage / Piercing : geen

Service : PZC, NMC, zoenen, FT

Extra : 30' : 50 euro + FT 20 euro

Foto's op de site doen haar geen eer aan !!!!!

geknipt uit Club Neby/Algemeen:

Ik terug naar de bar en me naast Dina neergevleid. Dina is Bosnische midden twintig, opgestoken blonde haren heel mooi open gezicht naturelle B en heel aangename babbel. Bleek dat ze 5 jaar in mijn stad gewerkt had en we hadden natuurlijk genoeg stof voor een uitgebreide babbel. Op zeker ogenblik verplaatsten we ons achter de afscherming, onmiddellijk ving ze aan om me te tongzoenen en binnen de minuut werd ik gepijpt met grote klasse. Schlussel bitte, wow dit beloofde een zeer goede sessie te worden. En deze belofte werd al heel snel ingevuld. Ze zoent heerlijk, pijpt diep, afwisselend, houdt ervan om sensueel gestreeld te worden en vraagt er ook om. Ik vermeed haar grotje en tepels om de spanning zo goed mogelijk op te bouwen en dit lukte dan nog ook. Ze genoot en ik ook. Toen ik, al zoenend, afzakte naar de honingpot gaf ze zich over en kwam na een tijdje tongwerk heerlijk nat klaar. Tijdens de hele vrijpartij houdt ze constant oogcontact. Het is duidelijk een echte professionel maar van het goede soort. Het was terug mijn beurt om verwend te worden, zo pijpen het moest verboden zijn maar ik was sterk en toen het toch teveel ging worden draaide ik ze op haar rug plooide haar benen naar boven en begon terug aan een beffertje. Ook nu kon ze haar orgasme niet lang tegenhouden en zei me dat ze dit ook niet wilde want ik geniet van deze sessie waren haar woorden. Kan je dit tongetje niet hier laten . Ik ging op mijn knieën zitten en nodigde haar zonder woorden uit om nog eens in die lekkere mond te mogen verblijven. Godverdomme dit wijf kan pijpen vrienden. Voor ik het wist was ik ingerubberd, ze duwde me op mijn rug en begon me te berijden. Afwisselend traag en snel van voor naar achter en diep en ondiep werd ik bereden. Ze rolde op haar rug en ik moest werken, benen opgetrokken en beuken maar, traag, snel en vooral diep. Ik draaide haar op haar zijde één been opgetrokken de ander onder mij en gas geven. Heel de tijd en onophoudelijk keek ze me recht in de ogen en ik in de hare. Wow dit was een beurt als geen andere. Ik trok de gummi eraf en zij vloog er direct aan. Ik knalde en zij zoog de laatste druppel eruit. Ik bedankte haar voor een uitzonderlijke sessie en zij zei me, ik ben alleen en als het klikt geniet ik ook graag, dat was dan duidelijk. Hoelang dit liefdesspel duurde weet ik niet maar toen ik slechts een half uur afgerekend werd, wist ik dat dit onmogelijk was en gaf haar dan ook een leuke tip wat ze erg apprecieerde.