PDA

Volledige versie bekijken : Rosa



MiniME
15 oktober 2006, 19:31
Leuke meid waar zowel broer als ik het wel mee kunnen vinden :D Voor mijn smaak iets te slank, maar haar liefheid en service maakt dat meer dan goed.

Goede ervaring: 8-8,5

Haarkleur/-lengte : blond / halflang, krullen
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : slank en vrouwlijk / volle C maar BB houdt het op een klein A'tje!
Nationaliteit/Taal : Pools / Duits
Leeftijd : 27
Tatoeages/Piercings : -
Service: NMC, PZC, FT, MMT
Voordelen: lieve meid, erg slank, full service en gezellig na afloop
Nadelen: te slank? aparte zoenlippen

Mauriceyep
24 oktober 2006, 19:10
Leuke vrouw, goede relaxte sex. Zelf vindt ze het spelletje ook wel leuk. Een prima half uur op de kamer gehad, waarbij voorspel en naspel ook dik in orde waren. Herhaling is mogelijk, maar de keuze is zo groot!

TT Man
1 maart 2007, 12:33
Ik vind Rosa zeker niet te dun. Hele vriendelijke dame met goede looks. Flink met haar zitten tongen op het eerste bankje links bij ingang. Daar ook haar pijpkwaliteiten onderzocht en wat denk je? Geslaagd met vlag en wimpel.

Rosa heeft een tijdje in PHG gewerkt (ik heb haar nooit gezien daar; misschien had ze daar een andere artiestennaam). In Freude heeft ze mij ontmaagd. Ik heb een rondleiding van haar gehad nadat ze begreep dat ik er voor het eerst was.

Ik had het nog over 'sleutel halen' maar dat is niet van toepassing. Op de kamer heeft Rosa me heerlijk verder gepijpt en geneukt. Prima sessie. Klein kritiekpuntje: ze kreunt net iets te overdreven. Een niveautje minder en dan had ik er niets over gezegd. Maar ik klaag zeker niet.

Herhalingsgevaar? De laatste schrijver zegt het al: er is nog zo veel lekkers daar. Het zal er wel ooit van komen denk ik.

Willem2
1 maart 2007, 13:52
Rosa heeft een tijdje in PHG gewerkt (ik heb haar nooit gezien daar; misschien had ze daar een andere artiestennaam).

Ga maar terug om te vragen onder welke naam :D , want dat was niet onder Rosa ;)

TT Man
1 maart 2007, 15:03
Ja als jij mij die opdracht geeft, wat kan ik dan anders doen dan die naam gaan controleren. Nadere info volgt dus.

MiniME
1 maart 2007, 17:10
Goede keuze TT Man, echt een typische Freude dame. Lief, intiem, super body en gewoon goede service!

Mauriceyep
11 maart 2007, 15:47
Vandaag als eerste sessie: Rosa. Hoog niveau, professioneel, maar zeer vaardig. Uitstekend pijpen, neuken en zoenen. Ze past perfect in het plaatje van Freude, een zekerheid qua kwaliteit.

blauwebeer
1 april 2007, 21:53
Met de bedoeling het kransje aan favoriete dames uit te breiden komt Blauwebeer, na een aantal omzwervingen, bij Rosa aan. Als zij haar naam noemt hoort hij dadelijk een belletje rinkelen, want ze staat op zijn to-do-lijstje, en hij besluit zich knus naast haar te nestelen. :love2:

Het kan ééntonig klinken, maar ook dit vrouwtje heeft de magische woorden ‘kamer’ of ‘sleutel’ niet op het puntje van haar tong liggen. Een leuk intiem gesprek, een heerlijke zoenpartij en haar indringende ogen zorgen ervoor dat dit alles uiteindelijk naadloos in een kamerbezoek overvloeit. :rofl:

Op de kamer ontpopt zij zich verder tot een kloon-Russinetje, gevoelig, sensueel en zacht, maar net iets meer professioneel. Zij haalt een hoog niveau op het vlak van heerlijk zoenen en pijpen, van beffen en vingeren kan zij eindeloos genieten, en bij het neuken is zij zeer enthousiast, misschien met net iets te veel gekreun, maar dit kan de pret niet drukken.

Haar naservice is tevens bijzonder goed, ook daarom verdient zij een 8,5/10 en dit maakt dat zij in Blauwebeer’s top-5 van de beste dames terechtkomt. Enerzijds leuk, anderzijds misschien vermoeiend te weten dat die 5 vrouwtjes zich dan nog eens onder één dak bevinden … :wand:

Waar MiniMe in het paspoort die volle C vandaag haalt, Joost mag het weten, maar na een grondig onderzoek bleek het een kleine A te zijn. We hebben het hier toch wel degelijk over dezelfde dame, nietwaar. :roll:

:wink:

Willem2
8 september 2007, 14:22
Waar MiniMe in het paspoort die volle C vandaag haalt, Joost mag het weten, maar na een grondig onderzoek bleek het een kleine A te zijn. We hebben het hier toch wel degelijk over dezelfde dame, nietwaar. :roll:

:wink:


Deze Rosa was er gisteren ook en na nameting van Eagledriver zijn we uitgekomen op een B-tje ;) . Het is een dame met een erg bleke huidskleur, erg naturel. Daarnaast heeft ze volgens mij plaatjes/beugel op haar tanden.
Wel een mooie verschijning. Ze zit op de scheidslijn van de russische fractie en de poolse ;)

thesickboy
4 oktober 2007, 16:01
Deze Rosa was er gisteren ook en na nameting van Eagledriver zijn we uitgekomen op een B-tje ;) . Het is een dame met een erg bleke huidskleur, erg naturel. Daarnaast heeft ze volgens mij plaatjes/beugel op haar tanden.
Wel een mooie verschijning. Ze zit op de scheidslijn van de russische fractie en de poolse ;)

Om de cup-discussie te beslechten: Na een vergelijkend warenonderzoek hou ik het op een A.

:wink:

thesickboy
6 oktober 2007, 13:29
Deze vaste waarde in Freude is een bijzonder leuke dame waarmee het op de bank goed toeven is. Ze heeft een leuke babbel in huis en wordt door vele beren gesmaakt, getuige daarvan zijn haar vele kamerbezoeken.

Ik bevestig bij deze alle bovenstaande indrukken: Vriendelijk, superslank, superstrak, lekker pijpen, wat fake gekreun maar een goede inzet.

Gewoon een echt goede sessie, echter zonder :ola2:

:wink:

Eagledriver
13 oktober 2007, 18:24
Deze vaste waarde in Freude is een bijzonder leuke dame waarmee het op de bank goed toeven is. Ze heeft een leuke babbel in huis en wordt door vele beren gesmaakt, getuige daarvan zijn haar vele kamerbezoeken.
Ik bevestig bij deze alle bovenstaande indrukken: Vriendelijk, superslank, superstrak, lekker pijpen, wat fake gekreun maar een goede inzet.


Afgelopen vrijdag met deze mooie Poolse naar de kamer geweest. Na alle wereldse problemen opgelost te hebben zijn we naar het hemelse gegaan. :D
Wat is het heerlijk sexen met deze meid. Pijpen doet ze bijzonder lekker, en ook het heupwiegen was dik in orde. :lostit:
Na een uur waren we redelijk uitgeput, en zijn we gaan douchen.

Rosa..........:fuck: ze ziet me zeker terug.

Groetjes Eageldriver :wink::wink:

JackD
7 november 2007, 19:15
Na een prettig gesprek op een van de bankjes volgde een kamerbezoekje waar ik helaas te snel te opgewonden werd (oeps :o), maar de heerlijke massage van Rosa maakte veel, zo niet alles, goed.

Leuke vrouw met mooie naturel uitstraling, waarover geloof ik alles wel zo'n beetje gezegd is ... gezellig, leuk, lief, natuurlijk enz. enz.

Everhard
7 december 2008, 12:55
Some short notes from last visit.

Arrived. Nowadays self service wrt getting bath robes and towels? Breakfast. Noticed a very sexy girl. Looked at her some time from my sofa until I approached her. Jessica from Germany. Short Gespräch until she blew me right there on the sofa. Transport to Zimmer. More BJ, DATY and sex. Satisfying experience. She said she orgasmed too. Who knows… She had pierced nipples. Had no clue what to make of that. I could not fondle tits like I am used to. Anyone that has an idea how to handle pierced nipples? :confused:

Now problem. I have noted that the place got MILFier for every visit. I just did the sexiest girl in the club, and not so many more girls for my taste left to do. Was aiming for Johanna but she was constantly occupied. Just sat and waited and waited and waited for some prey to show up. There were at least two black haired model types present but they did not look friendly/flirty. I mean there is almost a guarantee that service is good here, but still I felt very lazy this day and wanted easygoing GFE without any effort. Had decided to leave 17.30. At 17 still had not found a girl to choose. There was a girl with nice tits I looked at but I just could not stand her haircut from the 80:s…:rofl: What can I say. I have my standards :lostit: Then a blond emerged. WTF rather 20 minutes with this girl than leave the place with a hard on. Went over to Rosa from Poland. Quick session but perfect in every other sense. Jessica was very good, but with Rosa I felt chemistry too (plus no piercing). Definitely one of the highlights of 2008. Had it not been for Rosa, this could have been my last visit to F39, but now I guess I have to come back.

Everhard
8 december 2008, 18:26
I would gladly have contributed some info had I known Rosa for more than 20 minutes. I wish the moderator had cut&paste my report instead of duplicating. Now it looks like I am a moron that double-posted same report. :heul:

Other than that, Rosa is the best. :luvlove:

Willem2
8 december 2008, 19:51
I would gladly have contributed some info had I known Rosa for more than 20 minutes. I wish the moderator had cut&paste my report instead of duplicating. Now it looks like I am a moron that double-posted same report. :heul:

Other than that, Rosa is the best. :luvlove:

Better the whole story on your name then again the name of a moderator.

MiniME
14 november 2009, 09:21
Deze dame is er weer!

HenFleur
4 juni 2010, 06:50
Gisteren nog eens Freude binnen'gewipt'.
Heel joviaal vrouwtje ontmoet, slank, sensuele ogen, heel natuurlijke uitstraling en vooral heel sympathiek. Had me op de bank met haar tongetje snel verovert, en dan naar de kamer voor het verdere werk. Idd. luid kreunend en compleet druipnat tijdens het beffen... was ik zo goed..? :rolleyes:
Kortom supersessie, enne ja ze heet 'Rosa', Poolse, reeds enkele jaren in het Duitse clubgebeuren, voorheen PHG, maar wegens het bepaald type clienteel daar de laatste tijd storend aanwezig, zullen ze haar daar niet meer zien. Mij ook niet meer trouwens om dezelfde reden.. Jammer heb daar goede tijden gekend.:heul: