PDA

Volledige versie bekijken : Susan (Bulgaarse/Nederlandse)

Eddy_V
5 augustus 2013, 23:38
Naam: Susan
Nationaliteit: Bulgaarse met Nederlands paspoort
Taal: Duits en Engels
Haarkleur/lengte: lichtbruin, niet te lang
Ogen: glinsterend donker
Postuur/cupmaat: slank met wespentaille 1.60m, stevig A-cupje.
Leeftijd: 20-25
Tatoeages/piercings: mooie tekening in taille / geen piercing
Service: kust een beetje, beffen, PMC,

vandaag voor het eerst sinds een maand of zo YY weer eens bezocht.
parkeerplaats al druk rond 13uur en binnen en in de tuin toch niet zoveel bezoekers en dames als ik buiten verwacht had.
rondom het zwembad nog diverse ligstoelen vrij.
zwembad lekker fris om af te koelen .
wc bril ontbrak net als 4 weken geleden nog steeds. Hoe moeilijk kan het zijn om ff naar de Gamma te rijden?!?

In de bar zag ik op de hoek een vriendelijk glimlachend meisje zitten met mooi en bijzonder gezicht, heel fijntjes, kan even geen andere woorden vinden.
Zij stelt zich aan mij voor als Susan uit Bulgarije. 1e alarmbelletje gaat rinkelen want bij YY komen zelfden Bulgaarse meiden zover ik mij kan herinneren.
Sinds 5 dagen in YY en daarvoor in Eindhoven en Utrecht Zandpad. Nog meer alarmbellen..!
na een smalltalk kreeg ik de indruk dat zij haar leven toch wel zelf in de hand had in tegenstelling tot veel Bulgaarse meiden in Utrecht. Zandpad werd niet voor niets gesloten. Zij wil daar wel weer gaan werken als zij zelf met oud-collega's weer kan huren. Tot die tijd in YY.
Omdat zij erg vriendelijk overkwam en haar slanke figuurtje mij aantrok toch de kamervraag gesteld (meestal vragen de dames die!).
Op de kamer viel mij haar mooie tattoo op in haar taille, een tekening. Verder geen namen of tekens, dat stelde mij verder gerust als U begrijpt wat ik bedoel..
Zoenen was voorzichtig en pijpen prima maar MC, vond ik ook niet zo'n probleem. Maar echt veel gevoel of geilheid kreeg ik er niet bij.
de sex was verder prima: jong, lenig en gewillig!

Na afloop nog wat liggen kletsen en over de diverse alternatieven voor de ramen gesproken (raamtjjdperk ligt al vele jaren achter mij, maar de sfeer en service en omgangs vormen staan mij nog goed bij). Uit het praatje werd mij nog duidelijker dat zij niet van de ene stad naar de andere werd gereden door een pimp maar dat zij zelf haar weg zocht. Heb haar daarbij wat tips gegeven en zij maakte driftig aantekeningen :-)

Geen echte gfe, geen echte pse, ook niet de beperkte raamservice: het zat er allemaal een beetje tussenin. Het was te merken dat zij haar weg nog aan het zoeken was. Ik had daar ook geen moeite mee en heb geen spijt van de 30minuten voor 50,-

Susan zal de sauna club mentaliteit wat meer eigen moeten maken om hier te overleven, zou misschien beter gaan in een club met wat landgenotes.
Voor de zogeheten pure optic fuckers zeker een lekker ding!