PDA

Volledige versie bekijken : Eda (Turkse) 17-19 nieuw k611



de duisburg spesjalist
25 juli 2013, 12:50
EDA (Turks)
nationaliteit Turks/Duits
leeftijd/ 22-23
haarkleur / lengte = zwart en lang
lengte dame 170
postuur/ cupmaat = normaal / 70 d
tatoeages / piercings = geen

serves standaard pacet 30 euro een fantastische pijp beurt met condoom neuken met condoom 30 minuten
+ pacet pzc 50 euro met opnamen neuken met condoom dit alles zonder tijds druk :roll3: 30 minuten
welnis pakte daar is inbegrepen pijpen zonder condoom met opnamen gebruik maken met haar samen van de jacuzzi. zo vaak als je kan klaar komen een ontspannende massage neuken met condoom dit alles voor een slordige 100 euro voor 1 uur

voordelen deze dame werk niet in een sauna club dus er is geen tijds druk ik hoef me klokje dus niet om te houden . als deze dame aan de deur geen zin in je heb door persoonlijke redenen ; meld ze je dat eerlijk dus maak je met zo dame geen slechte sessie mee :biggrin: deze deze dame heeft een ft in haar progama zitten voor 50 en het is ook nog is een goede gespreks--partner

nadelen als deze dvp je pijp en ze hou op en je denk eindelijk neuken en ze heeft een slokje genomen van haar drankje daarna gaat ze gewoon weer veder met pijpen :angryfire::tongue:

Eda bezoek ik al jaren eda is een veel geboekte dame die altijd wel tijd voor mijn vrij maak eda is overigens wel een profie maar een hele goede. wat eda het leukst werk vin is pijpen dat houwt ze dan ook lang vol langer dan de gemiddelde dame op de vulkaan eda geniet gewoon van een kloppende lul in haar mond .

gisteren heb ik deze topper bezocht voor de tig se keer madam had er super veel zin in en klom Leker boven op mijn liggend plat met haar lichaam op mijn lichaam . Leker kussend in mijn nek en likkend aan mijn oorlelletje reed zij me rustig klaar .ik leker met me hand op haar billen heerlijk genietend van haar bewegingen kon ik het niet meer houden en heb mijn zaad met volle kracht in het rubertje gespoten :eek:

eda is er van 28-07 tm 02-08 even tussen uit na die tijd is ze gewoon weer te vinden in eros 26 en als ze daar niet is zit ze wel in het vulkaanhuis

WA
25 juli 2013, 14:20
Nu we toch bezig zijn :eek:

Ik sluit me aan bij de bevinding van de spesjalist. Eda is een zeer vriendelijke dame. Nog nooit zag ik haar in slecht humeur, altijd staat ze (potentiële) klanten netjes te woord.

Klein twistpuntje over de dienstverlening. Die ene keer dat ik bij haar was stond ze er op dat er een gummi gemonteerd zou worden tijdens het trompetteren. Daarmee niet zeggende dat de spesjalist ongelijk heeft hoor, mijn bekende aversie tegen diensten zonder condoom kan hier meegespeeld hebben. Meer ervaringen van anderen zijn gewenst zodat er uitsluitsel gegeven kan worden. Daarnaast zou ik zeggen dat ze gezegend is met zeer vrouwelijke rondingen, maar niet slank.

Anyway, zelden heb ik zo'n goede blow job genoten :smoke: Aan neuken ben ik niet eens toegekomen :cool:

de duisburg spesjalist
25 juli 2013, 14:37
ze is ook niet skinny wat is het juiste woord er dan voor :confused::confused: dik is ze niet help het is me eerste paspoort en ik heb er zo mijn best op gedaan :heul:

de duisburg spesjalist
18 augustus 2013, 09:11
eda is werkzaam in Bochem

de duisburg spesjalist
15 december 2013, 15:17
eda ben ik uit het oog verloren niet meer in bochem gezien iemand meer info

carob
15 december 2013, 21:19
Weet het niet zeker maar volgens mij heb ik gisteren haar naam zien hangen op de bovenste etage van het oude Vulkaanhuis

de duisburg spesjalist
16 december 2013, 10:06
daar hang inderdaad de naam eda ma het is de juiste eda niet :heul:

de duisburg spesjalist
20 december 2013, 18:39
nou ik heb ze weer gevonden mede beren de enige echte eda ze is weer waar ze thuis hoor in het top huis van de duisburgspesjalist eros 26 opheden is ze werkzaam in de buiten vip kamer 606 bijna iedere dvp kom terug voor mijn omdat ze mijn gewoon missen :eek: ik ben eingelijk gek om ze in Bochem op te zoeken omdat ik dat op een forum leest ze komen toch wel een keer na mijn toe :freu:

WA
22 december 2013, 23:21
Eda donderdag ook gezien in DB. Helaas op een moment dat ze haar boeltje pakte en weer uit checkte... De zaterdag leerde dat ze inderdaad weer vertrokken is. Slimme meid die Eda, zo nu en dan ergens anders opduiken. Jammer voor de honkvaste beren.

daswas
5 februari 2014, 00:27
is eda nog te vinden in duisburg?

de duisburg spesjalist
8 februari 2014, 09:37
helaas nog niet gezien als ik haar tegen kom zal ik het hier melden

Neukerd
20 augustus 2014, 00:42
Iemand die weet waar eda momenteel is??

de duisburg spesjalist
20 augustus 2014, 16:35
kan zo onderhand wel de oude doos in big30 ik denk dat mijn project geslaagd is :rolleyes:

Neukerd
24 augustus 2014, 13:37
Zij is de beste die ik ben tegengekome. Service, schoonheid, prijs-kwaliteit verhouding, gastvrij

de duisburg spesjalist
24 augustus 2014, 14:25
Zij is de beste die ik ben tegengekome. Service, schoonheid, prijs-kwaliteit verhouding, gastvrij

en dat is nu Duisburgse kwalmietijd bij deze dvp was geheel geen tijds druk bij het start tarief een oprechte leuke dame vriendelijk aan de deur ;)

Neukerd
26 augustus 2014, 12:56
En wat voor pakkete ze aanbood.. 1x standaart pakket 30 euro. 1x standaart pakket plus pzc 40 euro. 2x standaart pakket plus 2x pzc 50 euro. Super lekker pijpwerk, fijn tijdens het doggy geve. Chocolade en drinke bood ze altijd aan na 1x geneukt te hebbe.

de duisburg spesjalist
26 augustus 2014, 13:47
mooi dat je er van genoten heb van deze geweldige dvp dat heb ik namelijk ook ook heeft eda mijn welles geweigerd met een uitleg waarom en wat die uitleg was hou ik voor mijn zelf :eek:

Neukerd
27 augustus 2014, 01:10
Nou zijn we benieuwd.. Vertel maar

Neukerd
8 november 2014, 13:06
iemand die iets te weten is gekomen over eda?
By the way, heb ik gehoord dat eda werkt, maar niet in duisburg of bochum. Ze werkt in een huis, waar ze de klanten ontvangt. Misschien dat De duisburg spesjalist hierover meer over te weten kan komen

Neukerd
26 november 2014, 02:34
Standaard
iemand die iets te weten is gekomen over eda?
By the way, heb ik gehoord dat eda werkt, maar niet in duisburg of bochum. Ze werkt in een huis, waar ze de klanten ontvangt. Misschien dat De duisburg spesjalist hierover meer over te weten kan komen

Neukerd
17 juli 2015, 01:03
Jammer dat deze meid al langer dan een jaar niet meer te verkennen is, in zowel bochum (waar ze ook een tijdje heefft gewerkt) als in de vulkanatrasse. Zij is eigenlijk wel de beste die ik ben tegengekomen tot nu toe.

Net voordat ze wegging bij de vulkansstrasse (ergens eind 2013-begin 2014), zei ze dat ze samen ging wonen met haar italiaanse vriend. Vanuit huis of vanuit een andere huis of misschien wel vanuit een gehuurde hotelkamertje, zou ze haar klanten prive ontvangen. Althans, dat was haar idee toendertijd. Haar intentie was op zn minst haar goede bestaande klanten prive ontvangen.

Weet iemand hier meer over dan ik? Ze zou het zeker gaan doen, vandaar mijn vraag. Stoppen met werken zat er voor haar niet in.

Hooters_Hunter
17 juli 2015, 07:04
Dat zou ik ook wel willen weten. Zij was een topper!

HH :tietjes:

Neukerd
21 juli 2015, 07:23
Gelijk heb je. Jij en ik zijn niet de enige die naar haar op zoek zijn. Ik lees op duitse forums dat er meerdere mensen naar haar op zoek zijn.

Mensen die weten waar ze is of haar nummer hebben, graag melden hiero

de duisburg spesjalist
21 mei 2016, 01:08
werk voor big30 eda is na 2.5 terug gekeert na de vulkaanstrassen en is opheden genesteld in huis 17-19 nieuw vulkaanhuis kn is 611 ze is aan het wachten op een vip kamer in of buiten eros 26 eda werk tot die tijd alleen op donderdag vrijdag zaterdag en zondag neukerd ge mot geduld hebben in de p6

de duisburg spesjalist
21 mei 2016, 01:09
Dat zou ik ook wel willen weten. Zij was een topper!

HH :tietjes:

ze is nog steeds een topper en weer werkzaam op de vulkaan

Hooters_Hunter
29 mei 2016, 09:33
Dat is goed nieuws. Ben er al weer een tijdje niet in Duisburg geweest, maar Eda is voldoende reden om er komende week nog eens naar toe te rijden.

HH :tietjes:

de duisburg spesjalist
29 mei 2016, 09:58
Dat is goed nieuws. Ben er al weer een tijdje niet in Duisburg geweest, maar Eda is voldoende reden om er komende week nog eens naar toe te rijden.

HH :tietjes:

gisteren was ze overgens niet meer aanwezig

99uty
29 mei 2016, 14:55
Eda was slechts 2 dagen daar, dan weer weg

de duisburg spesjalist
29 mei 2016, 15:53
mijn heeft ze gemeld dat ze weer terug keer maar het liefst in een van de vipkamers in eros26

Neukerd
20 juni 2016, 13:57
Bedankt voor de mededelingen de duisburg spesjalist. Inderdaad, geduld loont. Zoals ik het goed begrijp werkt eda alleen maar van donderdag t/m zondag. Werkt ze na 2,5 jaar nog onder de naam 'Eda aus Turkei' of heeft ze haar naam ondertussen veranderd? Weet iemand overigens ook of ze deze week werkt en op welke dagen?

P.s. Is eda na 2,5 jaar afwezig zijn geweest veranderd? Veranderd in de zin van aangekomen of dergelijke? Of ziet ze er hetzelfde deruit zoals 2,5 jaar geleden?

Neukerd
20 juni 2016, 15:41
Wanneer is ze trouwens voor het laatst gespot in de Vulkan?

99uty
20 juni 2016, 16:02
Wanneer is ze trouwens voor het laatst gespot in de Vulkan?

laatste keer op 20.05.2016

Neukerd
20 juni 2016, 16:12
Voorlopig keert ze dan ook nie meer terug denk ik

de duisburg spesjalist
20 juni 2016, 16:25
Voorlopig keert ze dan ook nie meer terug denk ik

laten we eerst maar is afwachten tot na de ramedan ;)

Neukerd
20 juni 2016, 16:32
Standaard
Bedankt voor de mededelingen de duisburg spesjalist. Inderdaad, geduld loont. Zoals ik het goed begrijp werkt eda alleen maar van donderdag t/m zondag. Werkt ze na 2,5 jaar nog onder de naam 'Eda aus Turkei' of heeft ze haar naam ondertussen veranderd? Weet iemand overigens ook of ze deze week werkt en op welke dagen?

P.s. Is eda na 2,5 jaar afwezig zijn geweest veranderd? Veranderd in de zin van aangekomen of dergelijke? Of ziet ze er hetzelfde deruit zoals 2,5 jaar geleden?

de duisburg spesjalist
20 juni 2016, 16:45
Standaard
Bedankt voor de mededelingen de duisburg spesjalist. Inderdaad, geduld loont. Zoals ik het goed begrijp werkt eda alleen maar van donderdag t/m zondag. Werkt ze na 2,5 jaar nog onder de naam 'Eda aus Turkei' of heeft ze haar naam ondertussen veranderd? Weet iemand overigens ook of ze deze week werkt en op welke dagen?

P.s. Is eda na 2,5 jaar afwezig zijn geweest veranderd? Veranderd in de zin van aangekomen of dergelijke? Of ziet ze er hetzelfde deruit zoals 2,5 jaar geleden?

eda is wat voller geworden ma het mistaat haar niet ik heb haar de laatste tijd niet meer getrofen ;)

Neukerd
20 juni 2016, 16:57
Aaai dat klinkt heerlijk. Is het duidelijk waarom ze destijds is gestopt met werken en waarom ze nu terugkeerd naar haar oude nest

de duisburg spesjalist
20 juni 2016, 17:34
Aaai dat klinkt heerlijk. Is het duidelijk waarom ze destijds is gestopt met werken en waarom ze nu terugkeerd naar haar oude nest

dat is denk voor iedereen wel duidelijk op den duur is het geld op ;)

Neukerd
20 juni 2016, 22:41
Mocht iemand Eda spotten op de Vulkaan dan hoor ik dat graag.

Neukerd
26 juni 2016, 22:29
Gisteren was ik in de vulkaan en ben Eda jammer genoeg tegengekomen. Ik denk dat ze een tijdje met vakantie is