Volledige versie bekijken : Wat zijn aften?
KevinK
17 juli 2013, 14:49
Wat zijn aften?
vakantieganger24
17 juli 2013, 14:52
Wat zijn aften?
http://www.huidziekten.nl/afbeeldingen/aften-2.jpg
Teiresas
17 juli 2013, 15:20
Lekker! Roxanne laten we dus maar links liggen voortaan. Schandalig dat ze hiermee gewoon aan t werk gaat, die dingen zijn namelijk hartstikke besmettelijk!
Van www.aften.org:
Aften zijn besmettelijk
Als je aften in je mond hebt of wanneer deze op de tong zitten zijn deze besmettelijk. Als aften open gaan dan kunnen ze zich op meerdere plaatsen vestigen en zo kan het zijn dat je hele mond vol aften zit. Dit wil je voorkomen dus zorg er voor dat je de aften niet kapot maakt. Dit kan soms lastig zijn, maar je moet proberen om er vanaf te blijven. Zoek afleiding, neem eventueel een snoepje of kauwgom in de mond zodat je niet aan de aften komt. Het is in ieder geval van belang dat je weet dat aften besmettelijk zijn, daar moet je wat aan doen, zorg dat anderen ze niet van je over kunnen krijgen.
chefkok
17 juli 2013, 15:51
Ja het is lomp om dan te komen werken. Het is is het zelfde als ik buikgriep heb. Dan ga ik ook geen eten klaar make de kans om andere te besmetten is dan zeer reel! Marja dat wijf sorry dat ik het zo zeg wordt van kamer naar kamer getrokken! Ze kon ook niet meer. Het leven van een DVP kan hard zijn. Net zoals top gastronomie! Daarom moet je er even tussen uit om te ontspannen."
Maar als je pet dag een kleine 1000 Euries verdiend dan zou ok het ook wel weten! Plus dan heb je nog eens de jongens die sommige wij en zwaar tippen! Mensen doen voor geld de gekste dingen.
Johnny Bravo
17 juli 2013, 16:30
Ja het is lomp om dan te komen werken. Het is is het zelfde als ik buikgriep heb. Dan ga ik ook geen eten klaar make de kans om andere te besmetten is dan zeer reel! Marja dat wijf sorry dat ik het zo zeg wordt van kamer naar kamer getrokken! Ze kon ook niet meer. Het leven van een DVP kan hard zijn. Net zoals top gastronomie! Daarom moet je er even tussen uit om te ontspannen."
Maar als je pet dag een kleine 1000 Euries verdiend dan zou ok het ook wel weten! Plus dan heb je nog eens de jongens die sommige wij en zwaar tippen! Mensen doen voor geld de gekste dingen.
Lekker! Roxanne laten we dus maar links liggen voortaan. Schandalig dat ze hiermee gewoon aan t werk gaat, die dingen zijn namelijk hartstikke besmettelijk!
Van www.aften.org:
Aften zijn besmettelijk
Als je aften in je mond hebt of wanneer deze op de tong zitten zijn deze besmettelijk. Als aften open gaan dan kunnen ze zich op meerdere plaatsen vestigen en zo kan het zijn dat je hele mond vol aften zit. Dit wil je voorkomen dus zorg er voor dat je de aften niet kapot maakt. Dit kan soms lastig zijn, maar je moet proberen om er vanaf te blijven. Zoek afleiding, neem eventueel een snoepje of kauwgom in de mond zodat je niet aan de aften komt. Het is in ieder geval van belang dat je weet dat aften besmettelijk zijn, daar moet je wat aan doen, zorg dat anderen ze niet van je over kunnen krijgen.
Laten we hopen dat ze hier snel van zal genezen maar toch moet je dit te denken zetten als ijsbeer. Safe sex is not a joke but necessary!
Misschien was het verstandiger om het aan de GT leiding te melden dan hier op het forum.
Andere kant waarschuw je hier de ijsbeertjes wel mee dat Roxanna eventueel iets onder haar leden heeft.
Trouwens deze dame heeft geen keuze om thuis ziek te gaan zitten doen. Denk hier maar eens goed over na als ijsbeer met een gezond verstand. Het is in en in en in triest wat met deze dame gebeurd!
Laten we nu niet met ze allen een hetze beginnen in deze topic hierover.
Daar is deze topic niet voor bedoeld, dus degene die voor GT zijn en degene die tegen GT zijn, wil ik alleen maar zeggen ZWIJG.
ijsbeer2121
17 juli 2013, 18:59
Van www.aften.org: <knip>
Zo zie je maar weer dat medisch advies op internet inwinnen gevaarlijk is :eek:
De Engelstalige Wikipedia pagina (https://en.wikipedia.org/wiki/Aphthous_stomatitis) voor aften (jaja, ik weet het, ook daar kan van alles staan) zegt het volgende:
"The cause is not entirely clear, but is thought to be multifactorial. It has even been suggested that aphthous stomatitis is not a single entity but rather a group of conditions with different causes. Multiple research studies have attempted to identify a causative organism, but aphthous stomatitis appears to be non-contagious, non-infectious and non-sexually transmissible".
Maar goed, aften resulteren blijkbaar wel vaak in bloedingen, wat natuurlijk niet bevorderlijk voor safe-sex is...
vakantieganger24
17 juli 2013, 19:44
Ik zou wel graag een compleet lijstje willen zien op dit forum van alle smerigheden, uitgezonderd van de bekende soa's die wel al kennen, die je kunt oplopen in een club
krukar
17 juli 2013, 19:47
Aften zijn inderdaad niet besmettelijk, wordt veroorzaakt door een bacteriële infectie en is geen SOA. Wat op aften.org staat is dikke onzin....
Niet te snel conclusies trekken op basis van één website.
http://www.huidarts.com/cgi-bin/patinfo.pl?cgifunction=form&fid=1040496339
Zijn aften besmettelijk?
Nee. Aften zijn in elk geval niet besmettelijk. Je kunt ze dus niet krijgen doordat je in aanraking bent gekomen met iemand die ze heeft.
http://www.gezondheidsplein.nl/dossier/200/212396/oorzaak-aften.html
de duisburg spesjalist
17 juli 2013, 20:24
http://www.huidarts.com/cgi-bin/patinfo.pl?cgifunction=form&fid=1040496339
Zijn aften besmettelijk?
Nee. Aften zijn in elk geval niet besmettelijk. Je kunt ze dus niet krijgen doordat je in aanraking bent gekomen met iemand die ze heeft.
http://www.gezondheidsplein.nl/dossier/200/212396/oorzaak-aften.html kan ik morgen wel met een gerust hart na gt ik wil namelijk de vulkaan meisjes van het weekend niet gesmeten :rolleyes:
de duisburg spesjalist
17 juli 2013, 20:25
http://www.huidziekten.nl/afbeeldingen/aften-2.jpg zitten ze allen op de tong
de duisburg spesjalist
17 juli 2013, 20:27
Ik zou wel graag een compleet lijstje willen zien op dit forum van alle smerigheden, uitgezonderd van de bekende soa's die wel al kennen, die je kunt oplopen in een club ik ga morgen op aften inspectie in gt en laat alle dvps de tong uitsteken
Don Rudo
17 juli 2013, 20:36
Ik zou wel graag een compleet lijstje willen zien op dit forum van alle smerigheden, uitgezonderd van de bekende soa's die wel al kennen, die je kunt oplopen in een club
voetschimmel (douche) legionella (HWP) bedwansbeten (matrassen) en eelt op je lul?
de duisburg spesjalist
17 juli 2013, 20:39
voetschimmel (douche) legionella (HWP) bedwansbeten (matrassen) en eelt op je lul? eelt op je lul kom door het veele neuken dat heb ik al jaren ga er regelmatig nee na de pedekuren :biggrin: om het er af te laten veilen ;)
BefBeer
17 juli 2013, 21:27
Aften zitten alleen in de mond.
Op het losse tandvlees en in de wang(plooi).
Vreemd dat er voor zo iets zo vaak slechte info staat op het net.
Aften zijn er al lang en er is al lang niets nieuws over.
BefBeer
vakantieganger24
17 juli 2013, 22:00
voetschimmel (douche) legionella (HWP) bedwansbeten (matrassen) en eelt op je lul?
vergeet de hoofdluis niet
iedereen ligt op diezelfde kussentjes , gadverdamme
de duisburg spesjalist
17 juli 2013, 22:04
vergeet de hoofdluis niet
iedereen ligt op diezelfde kussentjes , gadverdamme ik moet morgen nog el wat mee nemen schone kussenslopen
Badslippers
17 juli 2013, 22:12
Vreemd dat er voor zo iets zo vaak slechte info staat op het net.
Kun je nagaan als het om echt serieuze zaken gaat. Waar hebben we het hier over. Een doodgewone ordinaire aft waarvan men geeneens weet hoe die ontstaat en hij geneest vanzelf binnen 2 a 3 weken. Moeders die een aft in hun mond hebben en de lepel met babyvoeding even voorproeven voor de kleine. Jakkus ! ! ! Wat doe je die kleine aan. "Common get a live". Relativeren is ook een vak. Pak een willekeurige deurklink van een plee in een club en je hebt je klauwen vol bacteriën.
de duisburg spesjalist
17 juli 2013, 22:23
Kun je nagaan als het om echt serieuze zaken gaat. Waar hebben we het hier over. Een doodgewone ordinaire aft waarvan men geeneens weet hoe die ontstaat en hij geneest vanzelf binnen 2 a 3 weken. Moeders die een aft in hun mond hebben en de lepel met babyvoeding even voorproeven voor de kleine. Jakkus ! ! ! Wat doe je die kleine aan. "Common get a live". Relativeren is ook een vak. Pak een willekeurige deurklink van een plee in een club en je hebt je klauwen vol bacteriën. pfffff moet ik nou ook nog rubberen handschoenen mee nemen ik dag dat gt een steriele club was
Dolfie
17 juli 2013, 22:28
pfffff moet ik nou ook nog rubberen handschoenen mee nemen ik dag dat gt een steriele club was
No problem ik toon je wel de cleane dames
Grote,Dolfie
de duisburg spesjalist
17 juli 2013, 22:40
No problem ik toon je wel de cleane dames
Grote,Dolfie enkele ken ik wel dolfie er werken ook dames die voorheen op de vulkaan gewerkt hebben en ik ben er al 2 keer eerde geweest ik heb geen zin in 100 euro dames daar pas ik voor ik moet ook nog wat munten over houden voor de vulkaan dit weekend waar je overgens ook top sex kan hebben en geen geouwehoer als het 10 minuten langer duurt
masseurke
18 juli 2013, 08:22
Waar hebben we het hier over. Relativeren is ook een vak. Pak een willekeurige deurklink van een plee in een club en je hebt je klauwen vol bacteriën.
En dan hebben we het nog niet over dames én beren gehad die niet na elke "beurt" een douche nemen... Of zo heerlijk lekker liggen tongen met een strakke meid van 22, max. 23 lentes, waarvan 't mondje 10 minuten eerder nog door Seqoya werd afgekit... (no hard feelings Seqoya, je weet dat ik je een beste kerel vind) En de wirlpool in GT, waar jij zo graag in toeft beste BS, wat zou daar allemaal in rondzwemmen?!
Geen risico = thuis bij moeder de vrouw in de fauteuil (frisgewassen) handje vasthouden... Maar dat vind ik niet zo leuk als in GT geweldig lekker van bil gaan met strakke wijfjes als Patrizia, Cora, Lorena, Dorina, Jana, Bonny, Nika, Kaïsa, Aïda / miss 5000 men in a year en vele anderen :moon:
Om maar te zeggen, waar hebben we het hier over en vooral moet de lieve Roxanna , die al heel wat heeft meegemaakt en door velen op een voetstuk wordt geplaatst wegens "uitmuntende service", hier even in enkele forumposts worden neergesabeld? We zouden ook haar haren kunnen afknippen, of een brand / keurmerk aanbrengen...
I rest my case...
Masseurke
masseurke
18 juli 2013, 08:27
Trouwens deze dame heeft geen keuze om thuis ziek te gaan zitten doen. Denk hier maar eens goed over na als ijsbeer met een gezond verstand. Het is in en in en in triest wat met deze dame gebeurd!
Laten we nu niet met ze allen een hetze beginnen in deze topic hierover.
Had het niet beter kunnen zeggen Johnny...
bad pritt
18 juli 2013, 09:35
Ik zie dat mijn onschuldige bijdrage dat JB niet zo moet doordraven gewist is...altijd lekker dat wissen om niks.
Laat ik de discussie dan maar weer een keer van enig niveau voorzien:
Aften wie heeft ze niet gehad ?....insmeren met natrium bi carbonaat ook bekend als backing soda ( 2 euro per pakje) en het probleem is goedkoop en binnen no time opgelost.
Wie neemt er een pakje mee voor deze dame naar GT ?
Kun je ook perfect tanden mee witten....de echte GT stormtroopers doen dat natuurlijk anders.:smoke:
Mr.IJsbeer
18 juli 2013, 15:01
Laat ik de discussie dan maar weer een keer van enig niveau voorzien:
de echte GT stormtroopers doen dat natuurlijk anders.:smoke:
:rofl: