Inloggen

Volledige versie bekijken : Love Saunaclub , Münster, Klara (Roemeense)

Wijze grijze
17 juli 2013, 14:25
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=323767#post323767

Bij een vorig bezoek had ik Klara al gezien, echter nog niet het genoegen gesmaakt met haar te kameren

4647

4648

Naam :Klara
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Duits
Leeftijd : 25
Haarkleur/-lengte : Zwart, sluik tot onderkant rug
Lengte dame : 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal met beetje buik, 67 Kg, maat 36/ B-cups
Service: TZ/ PZC/ EL/ FT
Voordelen:
Nadelen: .
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : all inclusive
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10

Klara is een vriendelijke meid en de derde lady die ik hier aantref met een achtergrond uit PT-Dorsten. Blijkbaar is er een half team getransfereerd van Dorsten naar PC-Bochum. Ook Klara voelt zich hier meer op haar gemak. Op de kamer was het gewoon een tevredenstellende sessie zonder echte highlights. Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10

patje45
8 augustus 2013, 01:31
Leuke en vriendelijke dame waar ik een klik mee had.Ben 2 keer met haar naar de kamer geweest 1ste keer lekker gepijpt en de 2e keer vroeg ze of ik zin had om alleen met haar naar boven te gaan zonder te neuken ..Heb Patje maar gedaan ..Boven aangekomen vertelde ze mij dat ze een paar dagen in het ziekenhuis had gelegen vanwege een enorme opgezwollen keel de lymfliertklieren waren nog steeds wat opgezet ze had er last van .. Ze had effe helemaal geen meer in klanten had ,maar ze moest wel want ze had al 4 dagen niet kunnen werken ..Een paar keer mee naar boven geweest om gewoon wat mee te babbelen over gewone dingen vind ik zelf ook wel leuk ..Jammer dat ik je heb misgelopen wijze grijze ik was namelijk naar aanleiding van jouw recessies woensdag de gehele dag en heb me prima vermaakt

Wijze grijze
5 december 2013, 13:31
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=345300#post345300

Dan als laatste voor vandaag maar eens Klara beter leren kennen.

5791

Heb nu eens wat meer met deze meid gesproken. Ze spreekt perfect Engels met een zwaar Amerikaans accent. Zeer apart, heeft lang in Transsylvanië met Amerikaanse toeristen gewerkt. Ook spreekt ze enkele woordjes fout Nederlands vanwege haar werkzaamheden in Groningen en het Zandpad in Utrecht. Verder is Klara een dame waar je tegen moet kunnen. Ze is vrij prominent aanwezig en heeft lak aan conventies. Een lady met pit. Regelmatig steekt ze haar middelvinger op als iets haar niet zint. Misschien voor sommigen “too much too handle”. Ik mag haar eerlijke en onconventionele aard echter. Let’s go to the room. Ik mocht niet lachen toen ze haar schoenen uitdeed, want opeens was ze niet meer even groot als ik, maar 20 cm kleiner. Complexje? Klara begon met tongzoenen, waarbij ze aangaf dat ze dat lang niet met iedereen doet. Staat ook niet bij haar services vermeld. Verder moest ik haar soms iets temperen bij haar soms wat wilde activiteiten. Helaas waren we te laat naar de kamer gegaan. Sluitingstijd haalde ons in, zodat ik niet meer genoeg tijd had voor een laatste finish. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10

hallodaarbenikweer
15 januari 2014, 23:06
Klara staat nog steeds als Maria op de pt Dorsten website.

koosje12
16 januari 2014, 06:47
Klara staat nog steeds als Maria op de pt Dorsten website.

PT Dorsten is sowieso niet zo sterk in het verwijderen van dames die daar momenteel niet meer werken. Volgens de site van PC Bochum (en die is over het algemeen behoorlijk betrouwbaar) is ze de komende 3 dagen aanwezig in Bochum.

Wijze grijze
10 maart 2014, 03:14
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=357515#post357515

Klara dan? Zij had heel goed in de gaten dat er vandaag veel Holländer “in da house”waren en regelmatig liet ze haar kennis van het Nederlands blijken. Het is een genot met Klara te praten omdat zij Engels op een uitstekend niveau beheerst en dan ook nog eens met een zeer apart Amerikaans accent. Voor haar jonge leeftijd van 21 jaar, is ze zeer volwassen van geest. Ook later op de avond toen het heel rustig was, heb ik zeker een 40 minuten met Klara gekletst. Op menigeen zal ze ietwat dominant en nadrukkelijk aanwezig overkomen, maar op de kamer kan ze daarentegen heel lief ageren. Het werd dan ook een GFE-style sessie die ik bij haar dan ook met een spuitertje afsloot. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

krukar
10 januari 2015, 19:28
Klara komt niet meer terug naar PCB, is een liefdesnestje aan het bouwen met een Nederlandse ijsbeer ;)

cheasehead
25 januari 2015, 10:35
Gister gehoord in de club dat Klara bij een club in Wuppertal is opgedoken. Iemand een idee welke club dat kan zijn?

foefel
25 februari 2015, 22:34
Clara werkt nu in club Mabuhay in Helchteren Belgie,ben met haar naar de kamer geweest uitstekend bevallen.

cheasehead
13 april 2015, 15:18
Voor de liefhebbers van Klara. Deze dame is opgedoken in de nieuwe pauschalclub/sauna vestiging in munster ( LOVE saunaclub ) http://www.love-saunaclub.de/girls

pcwelt
28 mei 2015, 21:57
Im Münster sollte die Zeit vorm Konzert noch genutz werden.

Der Love-Saunaclub hatte mir beim letzten Besuch recht gut gefallen, zudem preiswert und in der Nähe.

Eintritt 40 Euro, Service der Mädels 34,99 (35) € for 30 Min.

Geduscht und mit einem Kaffe bewaffnet erstmal das Buffett probiert. Etwas besser als in den zugehörigen PC´s der Kette, und stetig aufgefüllt.
Die ersten Anbahnungsgespräche an der Bar noch abgeblockt. Erstmal etwas umschauen, wobei ich ich mich auf der aktuelle Homepage schon auf die Anwesenheit vorbereitet hatte.

Gesundheit geht jeoch vor, also saunieren und danach etwas Frischluft schnuppern. Einige Mädels kamen zwischendurch zum Rauchen nach draussen.

- Irina - aus Rumäniern, wenig Deutsch, verständlichen Englisch, seit ca. 4 Wochen in Deutschland od. im Club
den Rest aus den Love-Angaben übernommen
Stats: 22 Jahre · 160cm · 53kg
Konfektion: 36 · schlank
Maße: 75 B
Haut & Haar: weiß & schwarz
Augenfarbe: braun
Intimbehaarung: rasiert
Tattoo / Piercing: ja / ja
Wieder an der Bar mich der lockeren Anbahnungsgesprächen gewehrt. Ich war noch in der Entscheidungsphase zwischen Daniela und Natascha, da hakte sich aus den nichts Irina bei mir ein: http://love-saunaclub.de/girl/1462/irina. . Die war mir auf der HP schon aufgefallen, hatte sie bisher aber in Club noch nicht gesehen.
Sofort war ich von ihrer freundlichen und anschmiecksamen Art faziniert. Auch fand in sie in Natura noch hübscher als auf den Fotos.
Zum Kennenlernen und etwas quatschen ins Kino und dort erste Zärtlichenkeiten ausgetauscht.
Zimmer - ihr beim nackigmachen geholfen und im stehen, küssend ihren Körper erfoscht.
Auf Bett intensives Küssen unter einbeziechung des Körpers - sehr grilfriendmäßig.
Dann jedoch ein Break. Das Feuchttuch wurde hervorgekramt und der kleine Freund wurde kräftig damit geschrubbt. Ich hab ja nicht gegen die Feuchttücher, aber etwas sanfter wäre doch angenehmer.
Franze dann erst mit deutlichen Handeinsatz. Das es auch ohne geht wollte sie zunächst nicht verstehen, verstand sie dann aber doch. Und ab da konnte ich ein, zwar noch ausbarfähiges, aber dennoch gutes Franze geniessen.
Etwas unbeholfene Gummimontage und es wurde aufgesattelt.
Jetzt folgte eine Reiteinlage der Extraklasse. Intensiv, die Stellungen mehrfach weschselnd, teils nur knapp am Eingang - dann tief drinnen. Stoßend, bebend, fordernd, mit den Hüften kreiselnd. Und das alles in stets steigender Geschwindigkeit. Zwischendurch knettete, fingerte und küßte ich, was mir in den Weg kam.
Ich wollte aber auch noch ein paar Kalorien verbrennen und sie reitlings gestoppt und in einem Zug in die Misso buchsiert. Mal angeschmieckt, mal in Pinguin-manier in Rabbitfickgeschwindigkeit sie ordentlich durchgefickt. Sie lies sich dabei in jeder Stellung auf mich ein und fickte mit ihrem Becken gut dagegen.
Der Abschuss liess sich irgendwann nicht mehr aufhalten und das wurd auch Zeit. Der Puls war schon lange im roten Bereich, das Herz pochte wild.
Noch etwas auskuschel und dann zum bezahlen und abduschen gegangen.

Fazit: ein tolles erlebnis, mit kleinen Abzügen in der B-Note. So will ich mal sterben. Eine Irina, die mich im atemberaubender Fickgeschwindigkeit zum Herzinfarkt treibt.

MiniME
31 mei 2015, 17:32
Even voor de duidelijkheid: dit is GEEN Pauschalclub, maar een gewone saunaclub. Vroeger zat hier Emporium. Damatische tent (qua service / dames, de tent zelf was verder prima qua aankleding, etc).

Benieuwd of het zich nu beter ontwikkeld. Op de website kun je gratis entree kaart bietsen,

too slow
2 juni 2015, 22:49
Nog meer duidelijkheid: Irina en Klara zijn niet dezelfde dame. pcwelt bedankt dat je de moeite hebt genomen om een recensie in het Nederlands te typen...

Hcw
3 juni 2015, 13:33
Ik zie Klara ook niet meer staan op die website , erg jammer , ik vond het wel wat hebben ,als ze op je zat en riep " ik neuk je dood ". Geweldig slimme vrouw , was niet bang voor een goed gesprek , kon Engels Duits en een klein beetje Nederlands.

frits10
16 juli 2015, 16:54
Ik was vandaag voor het eerst in Love Saunaklub in Munster. Het gebouw en de inrichting zijn super, de sauna is goed op temperatuur en het eten OK. Van de dames daar heb ik echter geen hoge pet op. Ik was eerst op de kamer de met Nigeriaanse Sophia. Een prachtige zwarte schone, echt een beauty, maar service ontbrak bij haar op de kamer volledig. Aan haar borsten mocht ik nauwelijks komen, zoenen deed ze vrijwel niet en voor pijpen rekende ze 20 euro extra. Echt een sof.
Daarna nog naar de kamer met een Roemeense, die deed beslist meer haar best, haar naam weet ik niet meer. Met haar was het in ieder geval gezellig.
Maar al met al ga ik deze club niet met een tweede bezoek verblijden, hoe mooi hun website er ook uit mag zien…

peter54
23 september 2015, 11:09
maandag een bezoek gebracht aan Love Saunaclub in Münster. Wat een fantastische club. Douches, kleedruimte, sauna en de meisjes zijn allemaal super. Ik heb veel plezier beleefd met Andrea een prachtige Roemeense die alles doet op de kamer waar ik van houd. Heel zeker kom ik alleen voor haar nog terug. Mijn tweede sessie was met Violetta en ook hier viel helemaal niets op aan te merken. Twee super dames die nog maar sinds kort in deze fantastische club werken. Ik kom er zeker terug