Volledige versie bekijken : Pussycat, Rheine, Algemeen
Pussy Cat
Kanalstrasse 2b
48432 Rheine
www.pussycat-rheine.de
Willi69
4 september 2013, 14:44
Arbeitet dieses Mädel auch dort? :tongue:
http://willi69.beepworld.de/files/lifetime.jpg
Dann hätte ich gerne eine Freikarte... :biggrin:
egon, Dr. Rammler
5 september 2013, 11:48
Arbeitet dieses Mädel auch dort? :tongue:
http://willi69.beepworld.de/files/lifetime.jpg
Dann hätte ich gerne eine Freikarte... :biggrin:
wenn du da hin willst kannste ja auch zur Vergrösserungsparty, nach Marisol gehen. lg Egon
Cuties
5 september 2013, 14:14
Dat meisje heeft een naam: Victoria Silvstedt. Zij is een blauw-ogige Zweedse playmate van 1.80m.
Dat zit wel snor bij een evt. ontmoeting.....het zou immers niet de eerste keer zijn dat ze zich door rijke oude kleine vieze mannetjes deftig laat beffen voor wat sugadaddy-centjens:rofl::wink:
http://s1.directupload.net/images/130905/kxx8cdci.jpg
http://s7.directupload.net/images/130905/mawxowwo.jpg
http://s14.directupload.net/images/130905/v7je4g44.jpghttp://s7.directupload.net/images/130905/jkmjmklz.jpg
http://s7.directupload.net/images/130905/pvdld7ug.jpg
(Noot: pleisters. Die is flink bezig geweest op haar knietjes:wink:).
http://s7.directupload.net/images/130905/pxxpynu3.jpg
http://s14.directupload.net/images/130905/jijehwj3.jpg
http://s1.directupload.net/images/130905/aq5o3mix.jpg
kees1000
5 september 2013, 15:56
Cuties,
Ben je jaloers van de rijke oude kleine vieze mannetjes :biggrin::biggrin::biggrin:?
Prima
13 oktober 2013, 09:07
hallo, is er als nieuws uit deze club??? of moet ik vanmiddag maar ergens anders mijn ontspanning of inspanning zoeken?
ikhoorhetwel
DerLudolf
26 oktober 2013, 12:04
Na de heropening van de club valt er nog weinig zinvols te ontdekken in de draadjes van deze club. En waar blijft de bijdrage val al die tombola-opportunisten?
DerLudolf heeft inmiddels het antwoord op deze vraag gevonden. Een club die adverteert met de navolgende tekst: ‘U kunt daarna ontspannen in de zone, onder een 63 jaar oude palm tot rust komen in de open haard” verklaart natuurlijk alles. Er heeft zich waarschijnlijk een ramp voltrokken in de club waarbij er nog veel beren bekneld liggen onder een palm en in het hellevuur van de openhaard dreigen te verbranden……Een club die op zijn website Google-translate gebruikt is niet echt serieus te nomen.
Dit alles bij elkaar prikkelde DerLudolf om op weg naar Nederland de afslag Rheine Hafen te nemen en deze heropende club eens nader te gaan verkennen. Vrijdagmiddag om vier uur stuurde hij zijn bus de nagenoeg lege en ruime parkeerplaats van Life Time op. Bij de eerst keer aanbellen werd er niet opgedaan. DerLudolf twijfelde of hij misschien iets gemist had en of de club open was. Op dat moment dook er in een handoek gewikkelde DVP achter hem op en arriveerde er nog één in de auto die hem vervolgens meenamen naar binnen waar inmiddels ook de theke-dame aan kwam gerend. Na wat verontschuldigingen legde de vriendelijke theke hem het tariefsysteem uit. €35 entree, eerste half uur met een dame €50 en een uur €80. Later bleek dat de dames het €50-100 tarief hanteerden. DerLudolf kreeg vervolgens een een te kleine oude badjas met een afgescheurde jaszak, sleutels voor de kleding+geldlocker en een handdoek.
De club ziet er netjes ingericht uit. Het heeft iets weg van een kleine discoheek, met paaldanspodium in het midden, bar en zitbanken eromheen…en natuurlijk een kachel dat door gaat voor de openhaard. De wellnesruimte bevat een whirlpool, waarvan het water helaas tijdens DerLudolf zijn bezoek ververst werd, een goed warme sauna en een palm met openhaard. Dit is waarschijnlijk de plek uit de advertentie. DerLudolf heeft maar geen navraag gedaan of hij in de kachel kon plaats nemen. Naast de barruimte is er een kleine bistroruimte waar wat gegeten kan worden. Tijdens zijn bezoek trof DerLudolf alleen rijst, sla en brood aan terwijl er toch steed iemand in een kokstenue door de club drentelde. DerLudolfs zij advies is om bij een bezoek aan deze club je broodtommel voorlopig nog maar even mee te nemen.
Gedurende het bezoek tot halverwege de avond telde DerLudolf twee andere ijsberen die er niet lang verbleven. Volgend de dames zou het ’s avond na elven pas gaan lopen. Voor een club dat tot vroeg in de ochtend geopend is verklaard dit misschien de rust overdag. In ieder geval had DerLudolf een complete club tot zijn beschikking waar ook nog 8-10 dames aanwezig waren. Bij binnenkomst waren er wat dames actief op het danspodium en stond de rest DerLudolf glimlachend op te wachten. Later bleek dat de dames door de theke waren geactiveerd. …
Als enige klant had DerLudolf alle lonkende aandacht van de dames. En kon hij me alle dames even kennismaken. Onder de dames waren er vanuit DerLudolfs optiek geen echte stunners. Niet leijk, maar ook geen dame die er uitsprong. Dat werd lastig kiezen. En natuurlijk is de kans op het maken van een beginnersfout dan ook groot. DerLudolf koos voor een blond/rode jonge Roemeense, Andrea, die hij met langzame bewegingen op het danspodium eerder had gespot. Achteraf een slechte keus. Geen voorspel en passieloze afwerksex. Iedere beer heeft één keer in de zoveel tijd recht op een dergelijke dame en vandaag was het DerLufolfs beurt. Een te mijden dame. Na dit korte kamerbezoek speelde het door derLudolf hoofd om het voor gezien te houden. Nog een kop koffie en dan naar Bremen om een hapje te gaan eten met een poolse gangbang queen die hem had uitgenodigd voor wat persoonlijke aandacht.
Tijdens de koffie werd DerLudolf benadert door een dame die hem herkende uit een andere club, maar nog nooit met DerLudolf gekamerd had. Dit was de 2e keer in een paar maanden dat DerLudolf dit overkwam. Dames die hem gespot hebben en precies weten met wie hij meer dan een half jaar terug de kamer deelde in de betreffende club en details van zijn bezoek konden vertellen. DerLudolf gaf deze dame een kans en zij nam deze en vulde dit in een goede GFE sessie op bank en kamer in. Een positieve opsteker. Na deze sessie volgende ook nog een goede lange sessie met een andere dame op bank en kamer. Gelukkig was de eerste kamerdame van die dag een ondermaatse uitzondering geweest.
De club is heropend onder een ander management, maar er moeten nog wel aardig wat puntjes op de i gezet worden om deze club tot een succes om te toveren. Er zijn nog teveel kleine dingen die een klant niet altijd zullen bevallen. Denk hierbij aan het enorme aantal staff-medewerkers (schoonmakers, bouncer, etc) die door de tent heen lopen met daarnaast nog wat andere “medewerkers” die komen en gaan en in hun normale kloffie aan de bar zitten. Als enige ijsbeer in pak komt dit erg raar over. Opmerkelijk is dat de koffie, een uiterst trage machine waar ook de staff gebruik van maakt (Dit is niet professioneel), wordt geserveerd met een kop op een dienblaadje, servetje en koekje alsof je bediend wordt op een terras….Overigens de koffie smaakte erg goed. Halverwege de avond besloot DerLudolf het voor gezien te houden en besloot om alsnog in Bremen voor de open haard te gaan zitten voor een goed gesprek met zijn Poolse stoeipoes.
Een club dat net twee weken heropend is verdient enige credit. In ieder geval mist men nog detail om de klant ook koning te laten voelen en zo enthousiast te maken voor een vervolgbezoek. Dit is bij DerLudolf niet gelukt. Een Fungarden deja vu passeerden zijn gedachten… groot, leeg en nauwelijks sfeer. Benieuwd hoe zich dit verder ontwikkeld.
Ter info is dat Lorena (oa ex GD) en Mona (Roemeense, ex VM) nu in Life Time werken. De oude draadjes kunnen door de mods onder Life Time geplakt worden
stadswandelaar
6 november 2013, 19:01
Gisteren de middag doorgebracht in lifetime op zich is er weinig veranderd sinds de vorige opening alleen nu onder andere leiding.
Bij binnenkomst ontvangen door de alleraardigste gastvrouw/theke nu met zwart haar Aliza vind blond toch beter maar ja,mijn vrijkaartje ingeleverd en even een rondleiding gehad om vervolgens een te groot wit berenvel aan te trekken , snel douchen en op naar de bar waar op dat moment maar 4 dames aanwezig waren, waaronder een paar bekenden van GD onder wie Lorena later in de middag zouden er nog meer dames komen heb ik niet gezien.
Volgens Aliza zouden er in het weekend meer meiden aanwezig zijn maar omdat het Dinsdag was en erg slecht weer was het rustig ik heb dan ook geen kamergang gemaakt kon geen keuze maken, dit had Aliza in de gaten en gaf mij bij vertrek nog een vrijkaartje omdat ik er toch ruim 100 kilometer voor gereden had zeer attent dus volgende keer maar in het weekend er naar toe als er meer meiden aanwezig zijn.
Al met al toch wel een gezellige en relaxte middag gehad de club is schoon goede sauna goed bereikbaar dicht bij de snelweg nu nog wat meer dames want uiteindelijk kom je daar voor niet dan.
Koekkoek
10 november 2013, 11:43
Heeft iemand misschien informatie hoeveel dames er aanwezig zijn.
goldstar
11 november 2013, 18:53
Ga er lekker naar toe en laat je verrassen:smile:
stadswandelaar
13 november 2013, 11:31
beste Life-time welke maar nog belangrijker hoeveel dames zijn er morgen aanwezig?
willemdewandelaar
13 november 2013, 22:43
Ik ga Vrijdag mijn Tombola kaartje verzilveren, we hopen op het beste, anders is er altijd nog het Mona toetje wat we als voorafje kunnen nemen.
willemdewandelaar
16 november 2013, 07:01
Gisteren geweest was om 13.00 uur eerste klant denk ik, heel gastvrij ontvangen ( de jongen man die mij ontving ken ik trouwens van Fun Garden Emmerich) maar er loopt hier volgens mij meer rond van uit deze hoek. leuk ontbijt gehad , hebben zelfs een eitje gebakken en koffie werd gebracht.
Is niet veranderd qua inrichting ten opzichte van vorige keer dan de gokkasten en buiten is e.a. gerealiseerd ( nu beetje te koud voor ) , er waren bij aankomst 6 zeer gewillige dames aanwezig en bij vertrek 8 dames met op de schaal van 1 tot 10 max een 6. dus erg mager, heb tenslotte gekamerd met Maria uit Hongarije , Geblondeerd lang haar , bikinie in de lands kleuren , 2 tellen wirlpool vond ze te koud , 2 tellen sauna vond ze te warm dan naar de kamer, incl. massage , alles werd snel afgewerkt in 20 min weer beneden al met al ook een totaal score van 6.
Toen ik vertrok waren er inmiddels aardig wat beren binnen, vond het leuk hier weer eens geweest te zijn, maar of ik hier volgende keer weer een 1/2 uur voor langer in de auto ga zitten weet ik nog niet. Aan de ontvangst heeft het niet gelegen, maar er komt wat meer voor kijken
hajo2009
4 december 2013, 19:02
Na vorige maand een gratis toegangsbewijs te hebben gewonnen op het forum (Willem hartstikke bedank) er deze week voor de eerste hier heen getogen, aankomst rond 12.00 uur.
Toegangsbewijs werd na ruggespraak geaccepteerd,en met de mededeling dat er 7 dames waren, eerst gaan douchen. Het hele natte gedeelte ziet er fris en verzorgd uit. Daarna mij genesteld aan de “theke”.Er waren 4 dames en 1 mede ijsbeer Ik heb er in de tijd dat ik er was ook niet meer gezien De mede ijsbeer en ik kregen voor de volgende keer een gratis toegangsbewijs met de mededeling dit wordt altijd af gegeven bij een eerste bezoek . Er was totaal geen actie van de dames, bleven maar zitten op de bank.De line up was ook niet over naar huis te schrijven. Mijn mede ijsbeer en ik waren er binnen een uur wel uit; hier komen wij niet weer, en zijn dan ook onverrichte zaken vertrokken
Dus wie nog twee vrijkaartjes wil hebben ; die heb ik nog
lp69
19 januari 2014, 17:08
Is dit wel een AO party? Kan ik er net niet uithalen. Tabulos staat er wel.
hansdordt
19 januari 2014, 17:30
O.a anaal en FT zal dan wel bedoeld worden.
Postbode19
22 januari 2014, 10:00
Wil er misschien wel langs in de voorjaars vakantie. Wel interesse in je vrij kaartje;-)
Nibor76
23 januari 2014, 11:12
Is dit wel een AO party? Kan ik er net niet uithalen. Tabulos staat er wel.
Het lijkt erop dat AO gangers een nieuw speeltje krijgen.
Today available were ca 10 girls, and because of the ao not the normal girls I think, I immediately recognised Pamela, Monica and Anna from the Alte linner strasse in Krefeld, can't remember all the other girls names, but only one was also working in Lifetime she told.
The action was good especially for me with both Monica's, there were 2, also a very little tiny young Monica, CIP was no problem with the girls I fucked,
I went to the shower, and that was also the end of the party, when I left, also the AO girls left the place.
http://www.internationalsexguide.info/forum/showthread.php?3215-Bareback-AO-Alles-Ohne-Flat-Rate-Clubs-Parties-and-Events&p=1522820&viewfull=1#post1522820
sneivel
25 januari 2014, 03:14
De titel zou dus 22-jan moeten zijn.
Wat inderdaad een goede combinatie is, is de ongecompliceerdheid van de dames met de luxe omgeving. Maar ik vraag me wel af of dit een vervolg krijgt..ten eerste was het niet echt druk, ten tweede is het concept toch totaal anders dan normaal..
Maar goed afwachten maar,
Kzal de volgende keer een verslag doen in het nederlands ... :biggrin:
sneivel
25 januari 2014, 03:14
De titel zou dus 22-jan moeten zijn.
Wat inderdaad een goede combinatie is, is de ongecompliceerdheid van de dames met de luxe omgeving. Maar ik vraag me wel af of dit een vervolg krijgt..ten eerste was het niet echt druk, ten tweede is het concept toch totaal anders dan normaal..
Maar goed afwachten maar,
Kzal de volgende keer een verslag doen in het nederlands ... :biggrin:
kees1000
25 januari 2014, 23:53
Een week geleden, in de loop van een middag heb ik een bezoek gebracht aan Life Time. De bereikbaarheid van de club is prima, dicht bij de snelweg. Ik heb mijn auto geparkeerd in de ruime parkeerplaats van de club die bijna leeg was. Gebeld aan de deur en werd opgedaan door de vriendelijke Theekedame Alina die mij heel gastvrij ontvangen en de club laten zien en uitgelegd hoe hun systeem werkt. Vervolgens heb ik van Alina een badjas met twee sleutels (voor de kleding en geld locker) en een handdoek gekregen.
De club is schoon en ziet er netjes uit. Het lijk meer of minder op een kleine discotheek. Een paal/danspodium in het midden van de clubzaal, een bar en zitbanken er omheen. In de Sauna ruimte vind je een whirlpool, een sauna en een open haard.
In die dag was het rustig. Ik heb zelf een ijsbeer of 2 gezien en een dame of 7. Trouwens, bij de Life Time, de dames tarief is de eerste half uur €50 en een uur €80. Volgend de dames zou het ’s avond pas druk worden. In het begin waren er wat dames actief op het danspodium. Door het feit dat niet zo veel beren waren heb ik genoeg aandacht van de dames gekregen daardoor kon ik met alle dames kennismaken. De dames waren zeker niet lelijk maar helaas niet mijn type!.
Volgens de nieuwe (recente) eigenaar is de club pas een maand of vier heropend en wilt hij van deze club een van de beste in de regio maken. Ik zag zeker geen tekort aan enthousiasme om die doel te bereiken. Alina, officieel is ze de Theekedame van de club maar toch doet ze alle voorkomende werkzaamheden zoals: Koken, serveren van drankjes en hapjes, de dames begeleiden etc… Het zelfde geldt voor Dennis en Maurice. Zij laten jou een echte VIP voelen. Zodra jouw glas leeg kom te staan word je direct gevraagd of je nog iets wil drinken.
De enige aandacht punt is de “aan de magere kant” line-up van de dames die ik zowel met Alina als met Dennis en Maurice heb besproken. Ze zijn op de hoogte van en zij doen hun best om dit probleem op te lossen.
Al met al heb ik wel een gezellige en relaxte middag/avond in Life Time gehad.
ratje_ratje
5 februari 2014, 06:04
op 2-12-14 word daar een gangbang/pauschal party gehouden.
eigenlijk wel jammer , dat er niet zoveel bekendheid aan word gegeven, of geadverteerd word door hun.
funske
5 februari 2014, 07:18
In m-dd-jj is het idd. 2-12-14. In dd-mm-jj is het 12-02-14 oftewel woensdag 12 februari.
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Admin
5 februari 2014, 08:44
eigenlijk wel jammer , dat er niet zoveel bekendheid aan word gegeven, of geadverteerd word door hun.
Misschien wordt er niet zo goed gekeken : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34871-Life-Time-Advertentie&p=354300#post354300
ratje_ratje
5 februari 2014, 11:27
inderdaad foutje, moet zijn 12-02-2024.
ratje_ratje
5 februari 2014, 11:27
inderdaad foutje, moet zijn 12-02-2024.
2014 dus.
vakantieganger24
27 maart 2014, 09:47
Iemand recente ervaring met deze club? Ik wil er weleens kijken, nu ik een vrijkaartje heb gekregen.
Carlitos
27 maart 2014, 11:17
Zou je dan een iets meer uitgebreider verslag uit kunnen brengen dan laatst bij Samya, die van de lekkere frieten i.p.v. tieten...;)
jan enschede
27 maart 2014, 22:26
Twee dagen geleden op weg naar Zeus in Wallenhorst, maar had halverwege geen zin door te rijden en ben in Rheine afgeslagen.
Pand ziet er verzorgd uit, ruim en leeg parkeer terrein.
Ontvangen door een kleine naar lekkere theke dame.
Van binnen alles nieuw, mooi, ruim, goed verzorgd.
Aan de telefoon waren zes dames beloofd, ik zag er vier, twee maakten contact,
ik was de enige klant.
Tot zover alles goed.
Met dame één even gaan zitten, vrij zinloze actie, knuffelen, zoenen kan je vergeten,
alleen gedram, gechicaneer, gezeur, gebedel, dan weer commanderen en eisen stellen, teleurgesteld zijn,
dan alles herhalen en tenslotte weer opnieuw beginnen,
20 min is tekort, waarom geen trio, blijf de hele avond etc. Zucht.
Uiteindelijk op de kamer, beetje aaien, beetje trekken en tenslotte pijpen met.
Ik had geen horloge, en, hé toeval, na 19 minuten geen tijd meer om te neuken.
Afrekenen en nummer twee, leek aardig,
even mee op de bank, en kut, hetzelfde verhaal, dan maar naar boven.
Mis, er moest eerst opnieuw gedoucht worden. Goed dan maar.
Weer in badmantel zag ik prachtige postvakjes om het geld in te doen,
en liep naar de kleedruimte om mijn portemonnee te halen.
Fout, kon niet, mocht niet, stond ze niet toe.
Zoveel lawaai dat de theke dame eraan kwam om uit te leggen
dat het prima is om je geld achter slot en grendel op te bergen.
Weer naar boven, beetje aaien, beetje trekken en vooral veel zeuren.
Steeds opnieuw om meer geld vragen.
Moest heel resoluut zijn om voor de afgesproken prijs tot een beetje pijpen en iets neuken te komen.
Zo lukt het dus niet.
Kan me nu voorstellen waarom ze perse vooraf wilde afrekenen.
Weer beneden was alleen dame één over, dus snel weg.
Theke dame had het door en kwam vragen hoe het was,
niks dus, de ramen in Nederland zijn vaak beter.
Kreeg een vrijkaartje voor een volgende keer en pakte het nog aan ook.
Liegen is soms makkelijker dan de strijd aangaan.
Doorgereden naar Zeus. Wat een verschil.
Daar tweemaal gekamerd met een profi, die er alles aan doet waar te leveren voor haar geld.
Op de terugreis nog even gerekend,
Life Time voor entree en tweemaal een half uur E 135,
bij Zeus voor hetzelfde E 140.
Prijs gelijk, product niet te vergelijken.
In de kleedkamer mijn vrijkaartje aan twee aardige duitsers gegeven,
die per se nog even bij Rheine wilden kijken.
vakantieganger24
28 maart 2014, 15:37
bedankt jan ik weet genoeg. Ik geef mijn vrijkaartje weg aan de eerste persoon die mij via interne mail zijn email-adres doorstuurt. Ik zal dan een .jpg bestand als bijlage sturen van een printscreen van het berichtje met de code.
format_z
29 maart 2014, 14:49
Ik heb een déja vu.....Mijn vrijkaartje ingewikkeld 2 weken geleden en een bijna identieke ervaring gehad als Jan. Helaas wordt deze tent niets zo.....Zonde van het vrijkaartje.Het was niet eens de moeite waard voor een recentie. Mooie ruime tent, slechte meiden.......helaas.
ratje_ratje
21 april 2014, 17:00
20-4-14 1e paasdag
Dankzij het vrijkaartje , toch een keertje naar life time gegaan.
Op voorhand weinig positieve reacties gelezen, dus ik ging er al met een klein vooroordeel heen.
Om 18.30 draaide ik de parkeerplaats op, leeg en verlaten.
Het zal toch wel open zijn ? aangebeld, en de deur werd open gedaan, door een leuke kleine blondie in lekker outfitje.
Vrijkaartje overhandigd ,zij even naar de chef gelopen om terug te keren met de melding dat het ok is.
Badjas, sleutel en handdoek gekregen ,mededeling dat de sauna niet aanstond vandaag, en tot straks.
Na het douchen richting bar gelopen, club ziet er nieuw, netjes en verzorgd uit.
Sauna en hottub in een andere ruimte, verder geen gebruik van gemaakt.
Bij de bar aangekomen, 6 dames verdeelt zittend in de zaal.
cola besteld , en 1 dame kwam al snel naast mij zitten.
Een mooie langharige exotische schone, mooi figuurtje en prachtig sexy lingerie setje.
Fernanda heet ze, half Thais, half Brazilaans , leuke combinatie resulterend in een prachtige dame...
Zij heeft ook nog bij Yin Yang gewerkt in Roermond, dus ze heeft al wat ervaring.
Ondertussen van de dame achter de bar, of ik haar niet een piccolo wilde aanbieden, normaal 30€ nu voor maar 20€.
Nee , laten we daar maar niet aan beginnen.
Ik begin me altijd een beetje ongemakkelijk te voelen, als ze hier om gaan vragen.
Maar goed, verder met de presales van Fernanda, op mijn schoot zittend ,lichtelijk teasen.
Met haar de prijzen doorgenomen voor een kamergang, 50 voor een 1/2 , 100 voor een heel uur.
Goed laten we maar naar de kamer gaan, en we zien wel waar het schip strand.
mooie nette kamers, bed netjes en mooi opgemaakt, en een grote extra laken om het werk area af te bakenen.
Begonnen met haar een massage te geven, mooi strak lichaam, superstrak in het vel..
altijd leuk als ik met de binnenkant benen bezig ben , deze dan uitnodigend iets uit elkaar gaan , om met mijn vingers langs en door de lipjes te gaan.
Zij overgegaan naar pmc, wel weer een dompertje.
even weer gewisseld naar 69, met de bedoeling het in missio te eindigen,
missio is er niet van gekomen, omdat ik al tijdens de pmc de gummy had volgekwakt.
Zat die gummy er in ieder geval niet voor niks........klein 1/2 uurtje 50€.
Was wel een geslaagde kamergang met haar, met wel een kanttekening erbij, dat ze wel een beetje passief was, zowel met de kamergang als de presales.
Na het douchen een bak koffie gehaald, aan de bar rondkijkend.
4 dames zitten een beetje verveeld voor zich uit te kijken, of met hun mobieltje bezig.
Dan maar even naar buiten om te roken, ook hier alles nieuw en netjes.
Weer naar binnen, de 4 dames zitten er nog steeds zo bij...
2 dames proberen er toch nog iets van te maken, fernanda en Monika.
Fernanda doet een poging tot paaldansen, dat valt niet mee met lotion op je handen.
Handen en paal ontvet, en een herkansing............ ach ja, de intentie is in ieder geval goed.
Monika doet haar dansje, en voor mij billen schuddend.. dat word wel gewaardeerd door mij , dus even contact maken met haar.
Monika, komt uit Slowakije en nog niet zolang in Duitsland.
Voertaal het liefst Engels, en het leerboek Duits had ze 1 keer opengeslagen om het daarna weer snel dicht te doen.
Monika nu 19 jaar, maar met aanleg om een echte moeke te worden.
Er snel bij zijn , nu ze nog mooi strak is.... Naar de kamer dus.
Haar meegeholpen met de bh, altijd knoeien met die dingen.
mooie onvolgroeide borstjes, met in het begin vlakke tepels, na enkele liefkozende handelingen groeiende.
Haar klitje een soortgelijke behandeling, waarna deze lekker nat en glad aanvoelde.
Zij bij mij pzc, met de mededeling niet klaar te komen.
Dit keer wel doggy en missio bij haar afgemaakt, nmc.
Ook hier klein 1/2 uur 50€.
Vond het wel mooi geweest, want ik moest over 20min. weer thuis zijn, 180k/u, is gelukt.
Leuke nette club, 2 leuke ervaringen met 2 leuke dames.
Die andere 4 dames qua looks ging wel, hun skils of specialiteiten ?
Eten goed of aanwezig, geen flauw idee.
Wel jammer dat het zo rustig is ,met mij als enige ijsbeer zal het niet zo snel gezellig worden..
Voor een dagje wellness, zal ik hier niet zo snel naar toe gaan.
Maar als ik in de buurt ben ,en niet veel tijd heb, zal ik best nog wel een keer aanleggen.
Voor een hit en run.............
Ratje.
paulgeil
14 juni 2014, 22:02
Deze week maar eens kijken wat hier te beleven valt jammer dit gaat m niet worden iemand ervaring hier
:wand:
Nee nog niet.twijfel door alle verhalen. Ben benieuwd naar jou reactie.
seksenfun
12 augustus 2014, 20:53
Site of line. Club ook :smoke:?
Wentelt Eefje
13 augustus 2014, 06:58
Who cares?
Hobbele
13 augustus 2014, 21:34
Vandaag moest ik voor zaken in Rheine zijn. Ben even langs deze club gereden. Het hek was gesloten en de poort zat op slot.
Wel een mooi gebouw en terrein trouwens....
Willi69
8 september 2014, 10:10
Heißt jetzt PussyCat:
=> http://www.erobella.de/21116/details/PussyCat_Rheine
Admin
8 september 2014, 12:35
Lijkt me dat er behalve de locatie geen link meer is met het oude Life Time.
Dus in die zin zijn de oude berichten hier niet meer relevant en zullen tzt dan ook verplaatst worden.
Bluebear
8 september 2014, 12:44
"Allee, we trappen het af naar de Pussycat, mijn gedacht". "D'n Balthazar Boma houdt wel van madammen met rondingen alwaar hem zijne saucies in kwijt kan". (Citaat Balthazar Boma, worstenfabrikant uit FC De Kampioenen) :tongue: :biggrin:
8449
Willi69
10 februari 2015, 10:28
Der Club hat jetzt auch eine "richtige" Homepage:
=> http://www.pussycat-rheine.de
Gibt es aktuelle Erfahrungen?
PS: Gehört eigentlich zu den "Clubs". ;)
stadswandelaar
16 februari 2015, 23:38
Is deze club nog open?
Lees er weinig over
makro
17 februari 2015, 07:15
Ja zie www.pussycat-rheine.de
Willem2
17 februari 2015, 11:15
Ja zie www.pussycat-rheine.de
Misschien wat raar maar er staat geen telefoonnummer op die website.
Willi69
17 februari 2015, 11:59
Is deze club nog open? Lees er weinig over
Ja, siehe unter "Partys". ;)
Misschien wat raar maar er staat geen telefoonnummer op die website.
Der doofe Willem wieder! :biggrin: Du musst natürlich unter http://www.taucher.net/flags/mini/holland.gif Contact schauen... :hammer:
Bubbelbader
2 maart 2015, 11:03
Die Domain "www.pussycat-rheine.de" wurde gesperrt.
Wentelt Eefje
2 maart 2015, 12:34
Wegens waterschade? :heul:
was anderhalve week geleden in Rheine, op terugweg, begin van de avond, langs de Kanalhafen gereden, er brandde wel buitenverlichting, maar zag 0 auto's staan bij het pand
Banana Boi
3 maart 2015, 05:00
Not good news. Any intel on where Alina went would be much appreciated.
1079610797
Willi69
9 maart 2015, 21:57
Die Homepage funktioniert wieder. Am besten, W2 ruft gleich mal an: ;)
=> http://www.pussycat-rheine.de/de/kontakt
Kontakt
FKK und Saunaclub Pussycat
Kanalstrasse 2b
48432 Rheine
Steuernummer 5311/9750/0167
Nahe autobahn 30 abschlag Rheine Kanalhafen
Tel.: 05971-9913013
Wentelt Eefje
9 maart 2015, 22:03
Stimmt, hatte ich gestern herausgefunden, aber vergessen hier rein zu schreiben
Willi69
9 maart 2015, 22:09
http://t2.ftcdn.net/jpg/00/45/91/13/400_F_45911364_iX9tebhxGIJsVB2frhq1R5GXVezfqcrO.jp g
Wentelt Eefje
9 maart 2015, 22:12
UUUI!!! Wo hast Du mein Bild her?
Peperduur
9 maart 2015, 22:14
Not good news. Any intel on where Alina went would be much appreciated.
1079610797
Ich wil es gerne auch wissen
Wentelt Eefje
9 maart 2015, 22:15
"In Urlaub" gisteren volgens de weer werkende website...
Sandler
20 maart 2015, 21:31
11073
Wentelt Eefje
20 maart 2015, 22:37
Een dag waarop we alles inclusief gaan doen, die SamTstag de 21.
En kennelijk heeft deze Pussycat dus echt 9 levens...
Efendi
9 april 2015, 13:33
Pussycat (former Life Time) in Rheine, vlak bij de A30 (Osnabrück - Amsterdam), afrit Rheine / Kanalhafen, niet meer daar gewest sinds 1½ jaaren. Wisselende eigenaars, geopened en weder gesloten, geen auto op de parkeerplats te zien als ik da vorbijreed. Een doode plekje - zo denk ik.
Maar gisteren een beetje niewsgierig gewest en: de website is benieuwt en de intreeprijs: 25,- Euro. Nou dat is goedkoop! Indien ik naar de „normale“ Sauna in Rheine ga betaal ik ook 15 Euro, maar zonder drankjes - en die zijn daar niet goedkoop! Waarom dan niet naar Pussycat.
OK, tien minuten later voor de deur. 25 Euro betaalt en binnen. Is er niets veranderd in vergelijking met de oude Life Time. Ook de defekte saunadeur is alhier verbleven! Maar ze werkt - de sauna! De deur niet - ze sluit niet wel! Daarom op de hoogste bankje gaan zitten - anders koude pooten door de luchtstrom.
Vijf minuten in de sauna en de eerste piranha zoekt zijn schlachtoffer … op eerste kijk was het duidelijk: een Bulgarske(Turkse(Romi))) - They say „love“ and mean „love“ (Romani voor: para, bani, centjes!). Gabi heet ze, 34 jaar, niet onantrekkelijk. Als ze begrijb dat haar Duits tekortschiet maar mijn Turks voldoend is, hat ik haar an mijn lichaam (pieleman inclusive) hangen en begon een presales alaturka (Balkanvariant): canim, pasham, agam, sultanim … ik doe pijpen, tongzoenen, neuken en als je behoefde hebt, dan doe ik ook … ne, niet AO, maar een meer onfatsoenlijke offert: je frijen! (Allah göstermesin! - De Here God zou het verhinderen!) Af van mijn pieleman en: Beni rahat birak! (Laat mij met rust!) - Wil je laater met me op kamer? - Allah bilir! (De Here God weet het! - Een Osmaans zeggt nooit een blote „Nee“.) Ze trapt rommelnd af - maar ik was niet vrij van verdere aanfallen op de avond van haar, maar toch niet meer lichaamlijke aanvallen.
Naar 30 minuten onder de dus en dan in de jacuzzi - G…verdamme! Ijskoud! Dat is wellness voor pinguiinen, niet vor ijsberen (mieschien hebben we de naam ten onrechte)! Goed - in de (veel te wijde) badjas en in de - groote en mooie - barruimte. Achter de theke een vrijndlike jonge vent uit Roemenie (maar dan beperkt Duits en Engels), twee jonge keurige dames, een middelgroote en een kleine, en twee gasten - en de piranha in achtergrond. Kopje koffie en naar de rokerruimte, beetje koud maar niet ongelzellig met divans en tafeltjes. Daar leuk geklettst met de ene gast uit Thüringen (Die „Ossis“ sind wesentlich umgänglicher und freundlicher als die sturen Westfalen hier vor Ort). Hij was beetje teleurgestellt door de uitgebreide keuze van dames en de beperkte communicatie.
Weer buiten kam de chef van boodschapen - het avondeeten uit een mij bekennde (redelijke) grillrestaurant. „Wir haben Würstchen mit Sauerkraut und Schaschlik mit Reis!“ „Ist der Schaschlik mit Rind oder Schwein?“ „Das ist Rind … glaube ich.“ Zeggt de chef en verwijdert zich weer naar buiten. Probeert en: negatief - het is varkenvlees … dus niet voor mij! Ik verkwikke mij met broodjes en kaas: jonge kaas en middeloude broodjes.
Ondertussen trappt de Nederlandse gast rond en maakt een bataver-opstand: „Waar zijn de meisjes?“ Ik tel drie. „G..verdamme! Ruf sofort deinen Chef an! Der soll sie ranholen!“ Meine Güte! 25 Euro en dan een keuze hoe in de supermarkt. Dit is in vergelijking een redelijke „Tante-Emma-Laden“. - Was sind sie doch für Krämerseelen, diese Holländer!
Ik begin met de meijsjes te kletsen. „Ich heiße Maria. Aus Italien.“ Zeggt de mooie middelgroote (de balkon was meer dan middelgroot). En dat was het enigste dat ze in het Duits wist. Ok - mischien kent ze ook „Schlüssel“ und „Zimmer“. Ik ben voorzichtig. 90 percent van de „Italiaanse“ dames zijn in het end Roemeense dames die een tijd in Bella Italia werkten. Alzo begin ik de conversatie toe haar tevredenheit in Italiaans en naar twee minuten doe ik een kleine vraagje in het Roemeens. Gewon struikelen ze dan - de dames uit Dacia Romana. Toch zij niet. Ecco - una vera italiana! E anche una belleza!
Ik verlaat mijn Piemont-Kersje uit Alessandria en benader de kleine zwaarthaarige met de mooie gezicht: Claudia - zij komt van Roemenie en praat niet uitstekkend maar voldoend Duits. Naar tien minuten in de rokerruimte dan an de theke haar gevragt om een kamergang. Fauxpas! Ze werkt achter de theke! Maar waarom kleed ze zich dan alzo - in een scharse bikini en een korte jas!
Retour toe de italiaanse dame. Zij wil wel op de kamer. 50 Euro voor een haalfuurtje. Boven geeft ze me een prima vorstelling in la arte de bella canzone con cazzo in bocca. Uitstekkend goed - beetje „teatrale“ maar met een knippoog mag je dat accepteren. Nu will ik cazzo in buco. Op de bed gaan we in pozizione di cowgirl. Uff, Wagner kennt ze ook, maar dit is niet Schwanengesang, dit is Walkürenritt! En wat een inzett! Andante, andante! En omdat in de 69 position. Ik doe bij haar pizzicato en zij doet - nee, niet andante maar allegro, vivace en presto op de flut. Finale furiosa! - Da capo? - Impossible! Götterdämmerung vor mij … Dat meisje is een aanrader!
Weer onderaf en na de dus realiseer ik: Het kleine Roemeensje is op kamer! Hoe kan dat? Ok, zeggt de vent van de theke, ze doet s’avonds tijdelijk werk an de theke en an de telefon als eer geen andere taalkundige (Duits) an hand is. Maar nou is het anders. Boss is back again!
Na tien minuten is ze terug en dan hebben we met de belleza italiana en de vent van de theke een uurtje prima geklettst (eer is geen groot taalbarriere tussen Italiaans en Roemeens). Wie sagt man im Deutschen: Über Gott und die Welt.
Tot slot aan de fetita romanca: “Haydi, la camera!” En dat was dan ook meer andante … maar helemal tevredenstellend.
Na middernacht afscheid genommen. Voor mijn laage verwachtingen dus en erg plezierige avond. Ok, niet het onvoldoende eeten, de beperkte line-up en de wellnes, maar de ontspannte sfeer, de leuke geklettse en de grappige gebeurtnissen. Je moet je het beste vermaken in een beperkte situtatie.
Sorry voor het slordige Nederlands!
stadswandelaar
11 april 2015, 15:48
Hallo Efendi het Nederlands is inderdaad een klein beetje slordig maar wel een leuk verhaal ik ga binnenkort weer even kijken bij deze club;)
Admin
11 april 2015, 16:43
Hallo Efendi het Nederlands is inderdaad een klein beetje slordig maar wel een leuk verhaal ik ga binnenkort weer even kijken bij deze club;)
Ik zou eerder zeggen zeer begrijpelijke en niet storende taal foutjes voor iemand die Duitstalig is. Zeker niet slordig ;), compliment aan Efendi voor zijn Nederlands.
stadswandelaar
12 april 2015, 23:55
Ik zou eerder zeggen zeer begrijpelijke en niet storende taal foutjes voor iemand die Duitstalig is. Zeker niet slordig ;), compliment aan Efendi voor zijn Nederlands.
Beste Admin als je het hele verhaal leest van Efendi kun je zien dat hij zich zelf verontschuldigd voor het slordige Nederlands;)
Dus geen slordige opmerking van mij;)
stadswandelaar
2 juli 2015, 23:20
weet iemand of deze club nog open is ik krijg geen reactie op de mail.
zo ja hoe is de dames bezetting????l
Club is open gisteren 7 dames gespot
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
stadswandelaar
5 juli 2015, 09:42
Club is open gisteren 7 dames gespot
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bedankt Makro dan ga ik deze eens kijken of er nog wat is veranderd sinds 2 jaar
stadswandelaar
9 juli 2015, 23:11
Ik ben er deze week even geweest tevens laatste keer bij binnenkomst 25 euro betaald ik kreeg geen berenvel of handdoek douchen was niet mogelijk sauna was niet aan in de jacuzzi zat geen water er was ook niets te eten 5 dames aanwezig waren niet mijn smaak.
Een klein uurtje geweest en onverrichte zaken weer naar Holland.
Op deze manier wordt het natuurlijk nooit wat in Rheine!! jammer.
rokkenjager
18 juli 2015, 01:06
Club gesloten.
Willi69
8 september 2015, 11:40
Im Moment sterben die Clubs wie die Fliegen, die Homepage funktioniert nicht mehr. :closed10[1]: