PDA

Volledige versie bekijken : Service dames tijdens crisis , snappen ze het dan echt niet?



vakantieganger24
11 juli 2013, 18:21
Begrijpen h**ren dat wanneer ze geen goede service op de kamer geven dat zij zichzelf in de portemonnee raken? Een niet tevreden klant is een eenmalige klant en een klant die geen positieve reclame maakt, ook niet geheel onbelangrijk op een plek waar meer gelult wordt dan geneukt. In goede tijden kan ik mij voorstellen dat een meisje niet wakker ligt van een klantje meer of minder, maar juist nu zouden ze toch alles uit de kast moeten halen. En ik zie eigenlijk alleen maar dat de kwaliteit af neemt. Het enige wat mij opvalt en volgens mij een gevolg is van de gedaalde inkomsten is dat steeds meer wanhopige vrouwen zich natural laten vol tanken. Is er misschien een econoom in ons midden die mij wat uitleg kan geven.

Bosco
11 juli 2013, 18:29
Sommige "jonge dames" zijn nogal kortzichtig!!! ;)

Henk74
11 juli 2013, 18:34
Begrijpen h**ren dat wanneer ze geen goede service op de kamer geven dat zij zichzelf in de portemonnee raken? Een niet tevreden klant is een eenmalige klant en een klant die geen positieve reclame maakt, ook niet geheel onbelangrijk op een plek waar meer gelult wordt dan geneukt. In goede tijden kan ik mij voorstellen dat een meisje niet wakker ligt van een klantje meer of minder, maar juist nu zouden ze toch alles uit de kast moeten halen. neeEn ik zie eigenlijk alleen maar dat de kwaliteit af mt. Het enige wat mij opvalt en volgens mij een gevolg is van de gedaalde inkomsten is dat steeds meer wanhopige vrouwen zich natural laten vol tanken. Is er misschien een econoom in ons midden die mij wat uitleg kan geven.

Dat ondervind ik als trouwe bezoeker van Freude totaal niet.

vakantieganger24
11 juli 2013, 18:41
Dat ondervind ik als trouwe bezoeker van Freude totaal niet.

Schij asjeblieft uit man
Ik weet nog dat voor 2008 Freude helemaal vol zat met poolse toppers. Die zijn nu allemaal weg.

Bluebear
11 juli 2013, 18:48
Begrijpen h**ren dat wanneer ze geen goede service op de kamer geven dat zij zichzelf in de portemonnee raken? Een niet tevreden klant is een eenmalige klant en een klant die geen positieve reclame maakt, ook niet geheel onbelangrijk op een plek waar meer gelult wordt dan geneukt. In goede tijden kan ik mij voorstellen dat een meisje niet wakker ligt van een klantje meer of minder, maar juist nu zouden ze toch alles uit de kast moeten halen. En ik zie eigenlijk alleen maar dat de kwaliteit af neemt. Het enige wat mij opvalt en volgens mij een gevolg is van de gedaalde inkomsten is dat steeds meer wanhopige vrouwen zich natural laten vol tanken. Is er misschien een econoom in ons midden die mij wat uitleg kan geven.

Het ligt aan de desbetreffende beer van dienst, met zijn rare voorstellen. :hammer: :roll3: :biggrin:

rmjhexe
11 juli 2013, 19:23
Denk dat veel dames geen zin hebben om te werken , mentaliteit nul , nul en liever beetje gokken roken en kletsen met elkaar als jagen . Dames zien club als hotel en of ze veel of weinig verdienen de meeste moeten hun geld toch aan hun manager afstaan. De slimme gieren komen erwel en zullen goede service verlenen . Het kaf wod van het koren gescheiden en dames die geen bestaansrecht hebben moeten en zullen verdwijnen. Dit gedrag zie ik veel in h7 op het moment maar waar kan je in Duitsland nou voor 30 euro eten drinken en slapen? Het is zo dat ze als ze geen kamer maken niks hoeven te betalen!! Maar ook in de beteren clubs komt het voor , gister met dame a naar de kamer 3 x niks . Daarna 2 x met dame b geweest maar als dame a der best had gedaan was ik 3 maal met haar geweest . Dame b was mijn 2 e keus maar leuk aardig en goed. Dame a heeft die dag maar 1 keer gekamert ( echt waar was niet druk) dame b veel geboekt waarvan 2 maal door mij . Als mijn eerste dame nou beter haar best had gedaan was ik er 3 keer mee gegaan maar nu ga ik er nooit meer mee en zal haar afraden bij vrienden. Dame b redt het wel dame a niet.

vakantieganger24
11 juli 2013, 20:41
Denk dat veel dames geen zin hebben om te werken , mentaliteit nul , nul en liever beetje gokken roken en kletsen met elkaar als jagen . Dames zien club als hotel en of ze veel of weinig verdienen de meeste moeten hun geld toch aan hun manager afstaan. De slimme gieren komen erwel en zullen goede service verlenen . Het kaf wod van het koren gescheiden en dames die geen bestaansrecht hebben moeten en zullen verdwijnen. Dit gedrag zie ik veel in h7 op het moment maar waar kan je in Duitsland nou voor 30 euro eten drinken en slapen? Het is zo dat ze als ze geen kamer maken niks hoeven te betalen!! Maar ook in de beteren clubs komt het voor , gister met dame a naar de kamer 3 x niks . Daarna 2 x met dame b geweest maar als dame a der best had gedaan was ik 3 maal met haar geweest . Dame b was mijn 2 e keus maar leuk aardig en goed. Dame a heeft die dag maar 1 keer gekamert ( echt waar was niet druk) dame b veel geboekt waarvan 2 maal door mij . Als mijn eerste dame nou beter haar best had gedaan was ik er 3 keer mee gegaan maar nu ga ik er nooit meer mee en zal haar afraden bij vrienden. Dame b redt het wel dame a niet.

De keiharde concurrentie zal ook weinig goeds doen. Hoe zou jij naar je werk gaan als je weet dat het maar weinig oplevert. En het aantal meiden dat als gelukszoeker
naar west europa trekt om als schoonmaakster in het hotel te gaan werken wordt alleen maar meer en meer door die mooie europese plannen. Dus de ene catastrofe
meid is nog niet uit de club vertrokken of de volgende wordt alweer afgezet bij de ingang door een dikke pooierbak.
Het werk van een h**r is niet zo simpel als het lijkt. Niet iedereen kan het. Daarom moeten die meiden voordat ze uberhaupt tot een club worden toegelaten eerst een diploma vakbekwaamheid hebben gehaald. En daarnaast moeten de werkzame vrouwen ook gecontroleerd worden door een organisatie die een bepaald toezicht houd op het gedrag van de dames. Bij misstanden kan het gevolg zijn dat een dame bijvoorbeeld een waarschuwing, een boete en in het uiterste geval een schorsing voor het leven kan krijgen.

bad pritt
12 juli 2013, 09:50
Sommige "jonge dames" zijn nogal kortzichtig!!! ;)

Veel jonge dames zijn nieuw in dit vak en moeten hun weg vinden.
Hoe waren jullie zelf vooraan of voor de twintig ?
Verwachtingen moeten wel realistisch blijven.

Je moet het vak leren, leren toneelspelen , leren met klanten van diverse pluimage omgaan, leren wat het gemiddelde een goede service vind, daarvoor moet je de taal leren etc....

Voor oude rotten in het vak gaat vakantiegangers verhaal wel weer op:...wil je iets van je bussiness maken moet je zorgen voor tevreden klantjes die terugkomen in crisistijden zeker...maar dat wil, kan of snapt niet iedereen, waarom ?
ja das een vraag eerder voor een psycholoog dan een econoom lijkt me.

Picasso 1
12 juli 2013, 11:50
De beste motivatie voor een dame is wanneer ze een leuk bedrag over houdt na een inspanning, waarna ze met dat geld leuke dingen mee kan doen; wanneer inspanning dus beloond wordt. Dit is een positieve motivatieprikkel: hoe meer ze zich inspant ----> hoe meer geld -----> hoe meer leuke dingen kunnen kopen. Dat leidt tot verhoging van blijdschap bij een dame en vaak tot zin in werken.

Als een dame echter ziet dat haar inspanning niet leidt tot----> meer geld -----> meer leuke dingen kopen, maar dat haar situatie is: meer inspanning ----> geen (extra) geld ----> geen (extra) leuke dingen kunnen kopen, dan is het niet zo vreemd dat bij erg veel dames de zin om te werken totaal zoek is. Dit is dan ook de situatie van veel dames die hun geld (of een belangrijke gedeelte) moeten inleveren bij een pooier. Komt nog eens bij dat veel van deze dames geconfronteerd worden met negatieve motivatieprikkels: weinig geld opbrengen ----> straf of bedreigingen -----> verlaging blijdschap en met veel tegenzin de minimale grens van inspanning zoeken waar net geen straf tegenover staat. Sterker nog: teveel inspanning betekent -----> teveel geld binnen halen -----> nieuwe hogere dagnorm die haar pooier in het vervolg gaat eisen, en dat moet vooral niet gebeuren!!

Komt nog eens bij dat dames die het geluk hebben op basis van 'positieve motivatieprikkels' te kunnen werken vaak huiverig zijn in een omgeving te werken waar ze met pooiers in aanraking zouden kunnen komen, en die kans is groter daar waar veel 'negatief gemotiveerde' dames zijn. Deze dames wijken dus ergens anders heen. Tel 1+1 bij elkaar op.....


Hoe zou jij naar je werk gaan als je weet dat het maar weinig oplevert.

Als een tussenpersoon bijna alles zou opstrijken dan zouden de meesten van ons zo maximaal mogelijk de kantjes ervan af lopen en als de tegenzin maar groot genoeg is zelfs bewust onderpresteren.

Tot slot, ik lees soms reacties waarbij de strekking is 'goed dat er pooiers zijn want anders hadden we onze hobby niet kunnen uitoefenen'. Mijn mening echter is dat de pooiers de markt waarin wij onze hobby uitoefenen vergiftigd hebben.

rmjhexe
12 juli 2013, 11:56
Eigenlijk heb ik hetzelfde, hoe meer ik verdien hoe meer allementatie , waarom zou ik een zware baan nemen als ik met een abc job netto hetzelfde overhou en minder stress heb

wervelwind
12 juli 2013, 12:09
Tot slot, ik lees soms reacties waarbij de strekking is 'goed dat er pooiers zijn want anders hadden we onze hobby niet kunnen uitoefenen'. Mijn mening echter is dat de pooiers de markt waarin wij onze hobby uitoefenen vergiftigd hebben.

Juist.
Wat ik niet begrijp is waarom die gasten niet aangepakt worden. Ze kunnen zo betrapt worden.
Ik probeer dames te vermijden waarvan ik de indruk heb dat ze niet voor zichzelf werken, maar mijn indruk is niet waterdicht.

bad pritt
12 juli 2013, 12:10
Juist.
Wat ik niet begrijp is waarom die gasten niet aangepakt worden. Ze kunnen zo betrapt worden.
Ik probeer dames te vermijden waarvan ik de indruk heb dat ze niet voor zichzelf werken, maar mijn indruk is niet waterdicht.

Ze kunnen niet zo betrapt worden het is heel moeilijk om vast te stellen dat een vrouw voor een pooier werkt en wat een pooier precies is.

Omdat het vaak ook in een grijs gebied zit, ja ze geeft hem al haar geld ( hoe aan tonen ?) maar ze is verliefd en ze hebben een relatie of ze geeft hem al haar geld omdat anders haar familie in Rumenistan de gevolgen ondervind. Het een is strafbaar het andere niet. Aantonen van strafbaar gedrag is in dit voorbeeld al heel moeilijk want met welke variant heb je te maken ?

vakantieganger24
12 juli 2013, 12:29
Uiteraard kan ik het niet anders dan eens zijn met Picasso over het feit dat pooiers over het algemeen een negatieve invloed op de werkhouding hebben van meisjes. Maar pooiers waren er toch altijd al? Vroeger waren de vrouwen gewoon veel beter op de kamer, ook met pooier. Het is zelfs zo dat pooiers hun werkwijze hebben verbetert. Ik heb weleens een rapport gelezen van de politie die onderzoek deed naar de bulgaarde mafia en hun activiteiten rond de ramen in Belgie. De pooiers hebben ingezien dat het niet werkt om met harde hand te regeren en alles maar af te pakken. De huidige werkwijze is zorgen voor een tevreden werkneemster want die haalt meer op.

Ma doare in pula
12 juli 2013, 18:25
Juist.
Wat ik niet begrijp is waarom die gasten niet aangepakt worden. Ze kunnen zo betrapt worden.
Ik probeer dames te vermijden waarvan ik de indruk heb dat ze niet voor zichzelf werken, maar mijn indruk is niet waterdicht.

In 99% van de gevallen verklaart een dame dan dat ze het werk vrijwillig doet, het zo'n lieve jongen is en ze geen andere uitweg zag dan dit werk. Case closed.

Dan kun je beter het saunaclubgebeuren helemaal gaan vermijden denk ik.

wervelwind
12 juli 2013, 18:59
In 99% van de gevallen verklaart een dame dan dat ze het werk vrijwillig doet, het zo'n lieve jongen is en ze geen andere uitweg zag dan dit werk. Case closed.

Dan kun je beter het saunaclubgebeuren helemaal gaan vermijden denk ik.

Ik stel de vraag niet, ik let goed op :-)

seksenfun
12 juli 2013, 19:18
Ach, er zijn er wel die voor een uur kamer met anaal aan de kastjes aan een prijs van € 300 komen in het Frankfurtse. Met € 200 moest ze tevreden zijn en ze heeft weeral een vaste klant minder en weeral zoveel beren die gewaarschuwd zijn :smoke:

Picasso 1
12 juli 2013, 19:49
Eigenlijk heb ik hetzelfde, hoe meer ik verdien hoe meer allementatie , waarom zou ik een zware baan nemen als ik met een abc job netto hetzelfde overhou en minder stress heb

Als je in mijn betoog 'pooier' vervangt door 'overheid' en dame door 'werkenden' dan blijft de motivatie logica inderdaad grotendeels overeind, zij het wel dat de situatie van die dames in geen verhouding staat tot onze vooralsnog 'luxe' situatie.

Big30
12 juli 2013, 22:50
Als je in mijn betoog 'pooier' vervangt door 'overheid' en dame door 'werkenden' dan blijft de motivatie logica inderdaad grotendeels overeind, zij het wel dat de situatie van die dames in geen verhouding staat tot onze vooralsnog 'luxe' situatie.

Tot slot, ik lees soms reacties waarbij de strekking is 'goed dat er een overheid is want anders hadden we onze hobby niet kunnen uitoefenen'. Mijn mening echter is dat de overheid de markt waarin wij onze hobby uitoefenen vergiftigd heeft.
Daar heb je bij hoge uitzondering overigens natuurlijk wel een punt ;). Denk alleen maar aan wat recent in Utrecht gebeurd is op het Zandpad!

Overigens goede service is ook tegenwoordig zeker nog wel te verkrijgen, waarbij opgemerkt dat de clubkeuze hierbij een dominante rol speelt, met name de vele positieve recente verhalen over de zogenaamde grensclubs (GT, LR, VV, GD, H7, FG, VM) mogen hier best gememoreerd worden.
We hoeven hier echt niet over te zwijgen dunkt me. Dat vind ik een overdreven vorm van politieke correctheid.

Picasso 1
12 juli 2013, 23:07
Goede service is altijd wel te verkrijgen, ook mooie etappes doen zich hedendaags ook wel voor zoals bijvoorbeeld vandaag in de Tour, vermeldenswaardig in het wielrentopic. Misschien moet je daar maar eens een stukje gaan schrijven. :wink:

Tony58
13 juli 2013, 01:28
Hier wordt een beetje van het onderwerp afgeweken.

Ik vind idd qua wat ik zie, veel dames geen enkel moeite doen voor de klanten. Ik heb ook zeker een hekel aan als de dames teveel plakken en smeken om een sleutel te halen. Als alle dames zelfstandigen zouden zijn zouden de prijzen veel hoger zijn dan bij GT LR etc etc. Ik denk niet dat de meeste ijsberen dat leuk zouden vinden. Wij als ijsberen willen dat er gepimpt wordt. Dat is zonde.. Een ellendig cirkel dat blijft ronddraaien en we proberen allemaal het goed te praten door te zeggen: 'ik was heel lief tegen haar op de kamer'. en dit terwijl je als een 'ouwe animal' in haar kut tekeer ging voor 50€.

Waarheid?? pijn..

Badslippers
14 oktober 2013, 14:47
Ja die passiviteit klopt natuurlijk ook wel, maar hoe zou je zelf zijn als je dikwijls naar zo'n kerels afstap en te vaak moet vaststellen dat ze je wel aardig vinden en zeer leuk om eens goed vast te pakken. Kusjes hier en daar maar geen kamer. Alles doe je dan zolang tot je het ook beu word en dan maar gewoon afwacht tot iemand op je af komt. Dan bestaat natuurlijk ook nog de kans dat het niks word, maar die kans is dan toch veel kleiner.

Zal hier maar even verder gaan ipv "LR-topic"

Risico van het vak is dat je na een kwartiertje kletsen en friemelen bot vangt. Is onlosmakelijk verbonden met het saunaclubmodel, om het zo maar eens te noemen. Ik begrijp je punt echter wel.

Nogmaals het is tweerichtingsverkeer. Als ik een dame niet ken, heb ik vooraf geen tijd in gedachte wanneer de zaak beklonken moet zijn. Soms stap ik op een dame af en vraag direct of ze interesse heeft. Zo ja > sleutel. Dan besteed ik niet eens tijd aan kennismaken en overig gezwets.
De andere keer wil ik er wel even voor gaan zitten om af te tasten. Dat hoeft wat mij betreft niet langer te duren dan 10-15 minuten. De dame in kwestie hoeft op dat moment ook geen examen af te leggen wat ze allemaal in haar pakket heeft. Wat dat betreft zijn mijn eisen niet hoog.
Het lijkt me voor een vrouw bijzonder frustrerend als een man zich geruime tijd laat verwennen en vervolgens opkrast. Hoewel aangenaam voor die uitzuiger, de vrouw zou er beter aan doen haar "pré-sales" ook te beperken. Lijkt me een kwestie van aanvoelen want niet iedereen is zo gemakkelijk als BS!. Maar goed, er zijn zoveel variaties op dit spel.

Wat ik moeilijk kan begrijpen als de wijven steen en been klagen en vervolgens geen enkele poging ondernemen. "Look here, only five men and twenty women. It's horrible". Zal best maar ze zou tijd kunnen uittrekken om met al die vijf mannen een praatje te maken. Wordt het niks, jammer dan. Ze hebben potjandorie elke dag tijd om hun vaardigheden te perfectioneren. Doe daar wat mee. Voor niks gaat de zon op.

Jimbo1
14 oktober 2013, 14:50
...

Zo is dat!

Badslippers
14 oktober 2013, 15:06
. . .


Zo is dat!

Ha ha, moest nog wat opzoeken en had geen zin om dit topic weer te gaan zoeken dus maar even gemerkt!

Jimbo1
14 oktober 2013, 15:20
Ha ha, moest nog wat opzoeken en had geen zin om dit topic weer te gaan zoeken dus maar even gemerkt!
Ik kon het niet laten :tongue:

On topic: het is inderdaad tweerichtingsverkeer. Aan beide kanten moet er geinvesteerd worden. Je ziet inderdaad veel beren die komen kijken en niet kopen, een hele dag genieten van alle faciliteiten en dan soms niet of hooguit een half uurtje gaan kameren. Ik snap goed dat de dames dit soort gasten de tent wel uit kunnen kijken. Aan de andere kant mag er ook wel wat meer ondernemerschap van sommige dames worden gevraagd, de dames die dit goed beheersen zullen ook altijd meer scoren dan de muurbloempjes.

Ik mag zelf ook graag een dame claimen voor lange tijd en geniet van langdurige pré- en aftersales sessies. Omdat ik er wel voor zorg dat dit ook altijd wordt beloond met een drankje en een of meer lange kamersessies hebben de dames die me kennen daar geen enkel probleem mee. Voor wat hoort wat.

LittleJoe
14 oktober 2013, 15:43
Zal hier maar even verder gaan ipv "LR-topic"

Risico van het vak is dat je na een kwartiertje kletsen en friemelen bot vangt. Is onlosmakelijk verbonden met het saunaclubmodel, om het zo maar eens te noemen. Ik begrijp je punt echter wel.

Nogmaals het is tweerichtingsverkeer. Als ik een dame niet ken, heb ik vooraf geen tijd in gedachte wanneer de zaak beklonken moet zijn. Soms stap ik op een dame af en vraag direct of ze interesse heeft. Zo ja > sleutel. Dan besteed ik niet eens tijd aan kennismaken en overig gezwets.
De andere keer wil ik er wel even voor gaan zitten om af te tasten. Dat hoeft wat mij betreft niet langer te duren dan 10-15 minuten. De dame in kwestie hoeft op dat moment ook geen examen af te leggen wat ze allemaal in haar pakket heeft. Wat dat betreft zijn mijn eisen niet hoog.
Het lijkt me voor een vrouw bijzonder frustrerend als een man zich geruime tijd laat verwennen en vervolgens opkrast. Hoewel aangenaam voor die uitzuiger, de vrouw zou er beter aan doen haar "pré-sales" ook te beperken. Lijkt me een kwestie van aanvoelen want niet iedereen is zo gemakkelijk als BS!. Maar goed, er zijn zoveel variaties op dit spel.

Wat ik moeilijk kan begrijpen als de wijven steen en been klagen en vervolgens geen enkele poging ondernemen. "Look here, only five men and twenty women. It's horrible". Zal best maar ze zou tijd kunnen uittrekken om met al die vijf mannen een praatje te maken. Wordt het niks, jammer dan. Ze hebben potjandorie elke dag tijd om hun vaardigheden te perfectioneren. Doe daar wat mee. Voor niks gaat de zon op.

Helemaal juist natuurlijk. Maar ik had deze keer echt wel de gelegenheid om waarover de meiden klagen, het toch eens aandachtig gade te slaan. Ben normaal ook niet voor zeer lange pre en aftersales, deze keer er wel van genoten. Maar dat was dan ook haar eigen keuze.
Het andere stukje zal je dan ook wel gelezen hebben:


Bij het omkleden naar normale burger viel me een discussie op tussen een Duitser en een meid betreffende het afrekenen. Deze ging voor beiden in gebrekkig Engels. De gast was met haar 55 min op de kamer geweest en wilde slechts 50€ afrekenen. Op een moment voelde ik me verplicht om te bemiddelen, dus vroeg ik de Duitser in het Duits wat het probleem was. Hij dacht dat ze na het half uurtje voor niks nog even bij hem zou blijven en daarvoor dus niet diende te betalen. Ik vroeg dan of de kamer slecht was, nee integendeel, die was super. Dus vertelde ik hem dat hij het maar met de theke moest afhandelen, maar vreesde dat hij het pleit zou verliezen. Verder moeide ik er me niet mee. Toen de meid vertrok en me een dankbare glimlach toewierp, vertelde die Duitser dat ze tot een vergelijk zijn gekomen en dat hij 20€ bovenop de 50 had geven en dat ze daar tevreden mee was. Wat ik er zelf van vond hield ik maar voor mezelf. Eco-toeristen…


Ik ken de meid niet en nog nooit mee gesproken, maar doorheen de dag met verschillende meiden te hebben gesproken en mijn observatie vond ik dit nu wel bij het plaatje hoort. Meestal zijn het de meiden die meer tijd aanrekenen dan dat ze op de kamer zijn. Nu deze gast ontkende de tijd van 55 min niet en hij vond het super op de kamer en ze leek me bovendien een leuke meid (ik zou ze echter niet terug erkennen). Nam er op dat moment echt aanstoot van, maar heb rustig even aanhoort wat het probleem was en dat ie het beter bij de theke kon aankaarten dan in de omkleed ruimte met iedereen er rond. Is zowel voor de gast of de meid niet prettig dat in publiek te moeten voeren.
Ik word ook liever door een meid even aangesproken dan dat ik ze zelf op moet afstappen, hoort volgens mij tot het spel van teasen en verleiden.