PDA

Volledige versie bekijken : Paris (Poolse)



SFL
24 juni 2013, 12:51
Naam: Paris
Nationaliteit/Taal : Poolse / Engels
Leeftijd : 30jaar, maar ik geef haar een tikkeltje ouder
Haarkleur/-lengte : Blond, lang en sluik
Lengte dame : 1m70
Postuur/Kont/Cupmaat : mager / kleine kont / b-cup
Tatoeages/Piercings : niks
Roken: gestopt
Service: TZ, PZC, NMC, knuffelen,…enz
Voordelen: Schoon op zichzelf, heeft ervaring en techniek, amusant type op de kamer
Nadelen: niet mijn type, te mager, te profi
Prijs : 50€/halfuur + kleine fooi
En de punten zijn: op uiterlijk 4/10 en op dienstverlening 6.6/10



Op het eerste zicht ziet ze eruit als een mager geraamte met een doodskop en lange blonde haren. Maar bij eerdere bezoekjes maakte ik wel eens een praatje met haar en zo ook deze keer. Dan ontpopt ze zich tot aangenaam gezelschap en zie je toch wel de charmante kantjes. Heeft dat de doorslag gegeven om met haar naar de kamer te vertrekken… Neen! Het was de manier waarop ze rond de paal stond te dansen. Dat deed ze met een sensueel finesse + de nodige lenigheid en kracht. Toen ze me achteraf kwam vragen of ik het mooi vond en zij terwijl haar slangenlichaam tegen me aan drukte, was ik verkocht.

Ik zou dan ook geen spijt krijgen. De sessie was goed tot vrij goed. Niks meer en ook niks minder. Bijkomend voordeel is dat ze heel schoon over zichzelf is. Ze neemt een douche voor en na de sessie en ze spoelt haar bek met ontsmettingsmiddel. De meeste mokkels doen dat om hun rookadem weg te werken, maar deze doet het echt uit hygiene; ze doet het pas na de sessie en na het pijpen. Dat neemt dan wel weer de spanning weg en daarom kan je bij haar niet overtuigend spreken over een GFE of PSE. Als Poolse 30tiger leunt ze wel harder aan bij het PSE-segment.

Zoenen doet ze volop, knuffelen matig. Voor de rest van het voorspel hebben we niet uitgebreid de tijd genomen. In beffen had ik die dag geen zin en dus heeft zij me 5minuten een blowjob gegeven. Haar pijpkunsten zijn ook vrij goed te noemen, maar ik hecht er minder belang aan dan aan het neuken zelf. Het neuken zelf was eveneens goed. Verder dan één standje zijn we niet gekomen (ik was in een luie bui). Zij op mij en dat 20minuten lang. Ze heeft techniek in haar kut, bek en vingers zitten. Ze weet maar al te goed wat een vent gaarne heeft. Hoogtepunt en meteen ook het moment dat ik mijn kwak ging lozen, was toen ze me heftig in mijn hals begon te zoenen. Vrij grof en bruusk (dus opletten voor zuigzoenen bij haar), maar verdomd lekker. Binnen het halfuur heeft snake-woman me dus klaar gekregen.

Op de klok let ze niet echt. We namen nog de tijd om wat te kletsen en de nodige gekheid te verkopen, dus reken dat we 35 of 40minuten effectief in de kamer waren. Dat werd me niet aangerekend en dat vind ik niet meer dan eerlijk. Voor de goeie zorgen, de lekkere seks en de correctheid gaf ik haar 10€ fooi bovenop de 50€ voor het halfuur. Nadien in de bar nog wat aftersales gehad… Gelukkig geen geil gedoe zoals in haar presales, maar een praatje of wat prettig getreiter.

Ik kan haar zeker aanbevelen voor diegene die steevast voor halve uurtjes gaan en niet te veel gedoe willen als randassortiment. Bij haar kom je voor te neuken en dat zal je ook naar behoren krijgen. Rond de pot draaien, langdurig knuffelen of uren aan een stuk handjes vasthouden, zijn niet bepaald haar handelsmerken. Wat mij betreft zit er een herhaling zeer zeker in, maar niet meteen. Ze rookt niet meer en dat is een tekortkoming ten opzichte van mijn fetisj en qua uiterlijk staat ze ook niet meteen in mijn top20. Simpelweg omdat ze een magere plank is. Maar bij gebrek aan andere klassebakken in YY of op mijn zwakkere momenten, zal ik me zeker nog wel inhalen met haar.

HW1
15 augustus 2014, 21:02
Kwam haar vandaag tegen in YY. Is inderdaad een zeer prettige dame in de omgang. Houd van een grapje, kust inderdaad uitbundig en veel. Dik is ze inderdaad niet, maar een mager geraamte met een doodskop zeker ook niet. Paspoortje kan aangepast. Ze heeft namelijk een navel piercing.

Erg fijn uurtje mee gehad. Telt wel €100 voor een uur, maar kijkt dan ook niet echt op de klok. Mij ziet ze zeker terug.

Jonesy
18 augustus 2014, 16:32
Deze dame met een ietwat speciaal gezicht raakte met me aan de praat aan de bar en na een minuutje of 10 zijn we naar een kamer getrokken.
Zij pijpt verdienstelijk en seks is ook niet slecht. Was OK voor een halfuurtje.

Cupido
25 september 2014, 01:00
helemaal geweldig. Heerlijk half uurtje mee gehad. Heel veel pre- en aftersales. En Pools P1

bredeweg
14 november 2014, 21:19
helemaal geweldig. Heerlijk half uurtje mee gehad. Heel veel pre- en aftersales. En Pools P1

Je heb helemaal gelijk cupido het is een schatje

Ricardo Banana
16 november 2014, 15:18
Ze is gestopt.

Bluebear
16 november 2014, 15:37
Ze is gestopt.

Hoe laat? :rolleyes:

Vendezz
16 november 2014, 16:50
Al weken en is in relatie nu met een ijsbeer..

Chauffie
16 november 2014, 17:09
Al weken en is in relatie nu met een ijsbeer..
Met Ricardo banana ?

Ricardo Banana
16 november 2014, 18:10
Met Ricardo banana ?

Nee niet met mij. Ik ben namelijk heel slecht relatiemateriaal.

Vendezz
16 november 2014, 18:36
Dames houden t bij de banaan nooit lang vol. ...



Op de kamer..


Half uur of uurtje ;)

HartaberFair
1 september 2016, 19:00
Hallo ijsberen,

Wie weet waar deze Poolse dame genaamd "Paris" tegenwoordig werkt? Begin 2015 voor het laatst gespot in YY...zelf lang niet geweest! Antwoord mag direct naar mij!

Ben benieuwd of er nog beren zijn die zich haar herinneren en/of weten waar ze nu werkt? Bvd!