PDA

Volledige versie bekijken : Sisi (Poolse) ex-YY



SFL
28 mei 2013, 09:36
Sisi (Polska) ex-YY

Naam: Sisi
Nationaliteit/Taal : Poolse / matig Engels & Duits
Leeftijd : Achter in de 30 schat ik
Haarkleur/-lengte : Rosachtige lange haren met krullen.
Lengte dame : 1m75
Postuur/Kont/Cupmaat : slank lichaam, volle kont en een hele mooie A-cup
Tatoeages: Kleine tatoe op onderrug (naam bestaande uit 3 letters)
Roken: neen
Service: PSE, TZ, PZC, NMC
Voordelen: strak lichaam, hele mooie tietjes, Slavische kop, degelijke PSE, goede presales
Nadelen: omwille van haar geile presales en haar ervaren leeftijd, had ik toch nog ietsje meer verwacht
Prijs : 50 voor een ruim halfuur + 5€ fooi
En de punten zijn: op uiterlijk 6/10 en op dienstverlening 6.9/10



Na een eerdere puike 20jarige openingstreffer op de dag, stond deze Sisi als mijn tweede slachtoffer een zware opdracht te wachten. Toch was ik er heel gerust in, want de presales waren best wel geil en haar leeftijd bracht ervaring met zich mee. Maar toch kon ze niet het niveau halen dat haar 20jarige landgenote me voor haar zou bieden en die ik tevens opnieuw na Sisi zou kiezen. Maar laat ons toch duidelijk stellen dat Sisi wel een goede meid is, die alles heeft om je te plezieren.

Ik stond dus tegen de bar geleund en opeens werd ik omsingeld door een bende Poolse mokkels. Met 3 of 4 vlogen ze rond mij en ik voelde me opeens als een vis in het water. Nu zijn we aan het praten, dacht ik. Een kennismaking met elk van de 3 en zo leerde ik dat ze ooit in YY aan de slag waren. Vreemd, want ik kende hen niet. Uiteindelijk kreeg ik voorstellen om een quatro te doen, toen viel er eentje weg die zich rond BS zijn nek gooide en toen was het aanbod een trio. Toch bedankte ik vriendelijk, maar richtte mijn peilen op de langste. Dat was dus Sisi met de wilde krullenbol. Niet jong meer, maar nog steeds een strak, slank lichaam en een volle kont. De kont begon al een tikkeltje last te krijgen van de zwaartekracht, maar al bij al toch nog een reet naar mijn smaak. Ze was grappig en speels in omgang, ze danste sensueel tegen me aan en bij momenten liet ze haar kleine sappige tietjes aan mij zien. Ze zijn niet ideaal voor de liefhebbers van dikke tieten, want het is echt wel een A-cup. Maar ik vond ze heel mooi en sexy.

Uiteindelijk belanden we in de kamer en daar wist ze het meteen gezellig te maken. Ik wist eigenlijk niet wat ik moest verwachten. Een GFE of een PSE? Eerst dacht ik dat zo’n gek wijf wel in was voor het wildere werk, maar bij momenten was ze toch ook lief en rustig en vooral bij het binnenkomen op de kamer leek ze het graag romantisch te hebben. Laat me eerlijk zijn: ik had echt geen flauw benul wat ze met me ging uitspoken en we hadden ook niks afgesproken. Pas toen ik op het bed plaatsnam en zij als een roofdier boven op me vloog, wist ik zeker dat het PSE zou worden. Nu ja, geen botte en koude PSE… Maar toch een PSE waarin TZ en stevig wat strelen in voorkwam. Eerst likte ze de onderkant van mijn ballen en werkte ze zich zo langs mijn pik heen naar boven. Waar ze ook mijn tieten, hals en muil begon te zoenen. Daarna weer pijpen en dat was zeer goed te noemen. Na het pijpen gingen we neuken en dat deden we in 3 of 4 standjes. Ze voelde goed aan, ze had techniek en ervaring… Maar het verschil met de andere Poolse was merkbaar en daardoor ging er wat tijd overheen vooraleer ik klaar kwam. Mocht zij de eerste die dag geweest zijn, dan had ze me waarschijnlijk ook al na 10minuten neuken klaar gekregen, maar nu dus niet.

Na het neuken bleef het nog gezellig en kletsten we kortstondig over onze roots en levenswandel. Het zal een goed halfuur geweest zijn toen we van de kamer kwamen. Ik wist precies het uur omdat ik op mijn uurwerk kijk, wanneer we de kamer ingaan, maar zij moest het blijkbaar toch gaan vragen aan de receptie toen ze de sleutel terug bracht. Dat wijf achter de balie zegt dat we een uur in de kamer geweest zijn, zonder nog maar goed haar documenten te checken. Kijk, van die mokkels is het nog aannemelijk dat ze je trachten te besodemieteren, maar wat heeft zo’n theke daar aan? Ik voelde dat er een woede-uitbarsting in aantocht was, maar gelukkig bleef Sisi wel correct. Volgens mij was het iets meer dan een halfuur, zegt ze, maar betaal me een halfuur en iedereen is tevree. Dat deed ik ook en ik gaf haar nog een kleine fooi. Voor haar correctheid, maar ook omdat ze goed was.