PDA

Volledige versie bekijken : Glimlachjes twee keer zo belangrijk als optiek



Tiga
3 oktober 2006, 16:37
Een onderzoeker van Stanford University ondervroeg 2500 highschool-studenten om te kijken wat de relatie was tussen populariteit en persoonlijkheidstrekken. Wat bleek? Personen werden aardiger gevonden als ze een positieve instelling hadden, veel glimlachten en het goed met anderen konden vinden.

Voor vrouwen was het aantal keren dat ze dagelijks glimlachten twee keer zo belangrijk voor hun populariteit als hun fysieke aantrekkelijkheid. Terwijl vooraf gedacht werd dat populariteit te danken zou zijn aan factoren als aantrekkelijkheid, intelligentie en sportiviteit.

Dus dames: smile!!! Dat verklaart meteen waarom wonderschone ijskonijnen toch niet zo heel erg populair zijn.

little diablo
3 oktober 2006, 19:23
Sluit ik me helemaal bij aan ik val voor de dame haar lach en ogen,daarmee betoverd ze me:smkiss: de mooiste dames zijn meestal erg kill en weinig spontaan.

saluti Little Diablo

Gustomass
3 oktober 2006, 19:47
Een mooie lach en een vriendelijk gezicht kan wonderen doen.
Als dat alles dan nog oprecht, echt en gemeend is dan kan dat voor de dames mirakels worden. En even later voor de gelukkige ijsbeer die met haar een hutje in mag duiken. Helemaal mee eens dus , zo een onderzoek had in ons paradijsje uitgevoerd kunnen zijn.


Kleine lachjes doen heel veel.
Even een voorgevallen gevalletje...
Enkele weken geleden heb ik op weg naar Golden Time een bosje bloemen gekocht voor mijn All Time Golden Time Liefje. Bloemen lachten me al toe, een vriendelijke verkoopster deed er een flinke schep bovenop. "Als ik je helpen kan dan hoor ik het wel , ok?? " (nee, heeft niks met de sleutelvraag te maken!!).
Loop ik even later met bloemen het winkelcentrum uit , krijg ik een spontane zeer veel zeggende glimlach van een dame van rond de 30, een glimlach die ontstond toen haar ogen de bloemen zagen en een glimlach die uitgroeide tot de brede glimlach waarmee ze me vriendelijk toelachte. Eenmaal in Golden Time een goed moment gevonden om Samira te verassen, viél me toch een mooie lach ten deel.... maravilloso..., komen we de kamer uit, liep ze trots naar haar maatje Sylvia. Heren(oh sorry en dames..) je had die lach en die reactie van dat lieve mooie donkere meisje eens moeten zien. Geweldig wat (glim)lachjes goed doen.!!

Ik heb hier een spreuk aan de muur hangen, afkomstig uit Wisconsin 2004.
"snowflakes are one of natures most fragile things. But just look what they can do when they stick together..."

vele kleine glimlachjes van onze GT dames maken er een mooie happening van.....

Gustomass