PDA

Volledige versie bekijken : Amsterdam, Sarphatipark 118, Park 118, Stacey

ketserr
15 april 2013, 17:08
Naam: Stacey
Haarkleur/-lengte : blond, lang
Lengte dame : 1m68
Leeftijd; 24
Postuur/Cupmaat : Slank, C echt
Nationaliteit/Taal : Hollands, Nederlands
Tatoeages/Piercings : ja, ja
Voordelen: je ken je eigen taal praten
Nadelen: Geen!
Tijdsduur : 60 minuten
Prijs : € 95,-

Ik zou kennen zeggen dat ik verdwaald was maar dat was ik niet want ik moest laatst een keer in Amsterdam zijn voor iets, toen dit voorbij was en ik vertrok richting huis kwam ik heel toevallig een gebouw tegen met daarin iets wat mij wel aanspreekt. Het was Privehuis Park 118 dus ik dacht waarom ga ik daar niet even binnen kijken?

Dus ik parkeer de ketsmobiel en stap het pand binnen waar ik vriendelijk werd ontvangen, over accenten ga ik het maar niet hebben. Ik werd voorgesteld aan de aanwezig te ketse dames en kreeg er wat te drinken bij waardoor het praten met de dames natuurlijk een stuk makkelijk gaat dan dat je een droge mond heb.
Bij het voorstellen van de dames viel mij Stacey op, ze had zwarte kousen aan, blonde haren, een lekkere kont en lekkere tieten. Met deze kenmerken voldeed ze aan de ketsnorm en ik besloot met haar een stap verder te gaan dan; hallo, ik ben Ketserr. Ik zat naast haar en al snel was er die overbekende klik die het allemaal veel interessanter maakt. Ze kreeg me om en voor ik het wist liep ik achter haar aan de trap op waar ze me meenam in een kamer met een bubbelbad maar daar kwam ik niet voor mijn zinnen stonden op een potje ketse met deze Hollandse.

In de kamer werd Stacey ineens een hele stoute meid ze begon me te zoenen en voor ik het wist stonden we daar poedeltje naakt te zoenen. Ik maneuvreerde haar naar het bankje in de kamer en ik ging zitten, we zoende door en zakte af naar beneden. Ze ging via me tepels verder naar beneden om vervolgens de ketsbuis te begroeten. Na deze begroeting begon ze eraan te zuigen en wat bleek? Ze had hiervoor goede technieken in huis wat een flink effect had. De drang om haar te ketse werd nog groter dus ik gaf aan dat we snel het bed op moesten en dat vond zij ook. Op het bed lag ik op me rug en klom ze op de ketsbuis en begon er heerlijk op te rijden. Ondertussen kon ik lekker met haar borsten spelen en zoende ze me volop. Maar dit was niet genoeg ik wilde zelf ook nog een bijdrage leveren en gaf aan dat het mijn beurd was, we gingen verder in doggie zodat ik nu tijdens het ketse haar billen kon kneden met me handen, heerlijk. Ik had de kracht om nog een standje te doen en dat werd standje normaal in opgevouwen toestand waardoor de ketsbuisexplosie snel een feit was.

Het was een heerlijk uurtje ketse in Park 118. Ik eerste instantie had ik die avond een rondje wallen willen doen maar daar had ik toen geen behoefte meer aan. Dit adres ga ik dus onthouden voor als ik weer in Amsterdam ben.

ketserr
17 april 2013, 21:10
http://privehuis118amsterdam.nl/