Volledige versie bekijken : Is het crisis voor de ijsberen ?
ilovethaigirls
15 april 2013, 13:26
De dames klagen steevast over teruglopende inkomsten.
Daarom deze enquête. Zou het spendeergedrag van de ijsberen wel eens willen weten.
Spendeer je meer of minder aan de dames dan enkele jaren geleden ?
Als maatstaf nemen we het gemiddeld maandbudget dat je nu kan uitgeven in de clubs, vergeleken met dat van enkele jaren geleden.
Mijn antwoord is optie 1, ik kan nu meer spenderen dan vroeger om de eenvoudige reden dat mijn inkomsten er op vooruit zijn gegaan en de inkomprijs en damesprijs quasi gelijk zijn gebleven.
bad pritt
15 april 2013, 13:40
Volledig nutteloze enquete of wide je even aangeven dat jij meer geld hebt dan voor de crises ?
Natuurlijk kan de gemiddelde clubbezoeker minder uitgeven, je ziet het toch met eigen ogen in de clubs en RLDees.
Piet Plezier
15 april 2013, 13:46
Ik spendeer nog meer als eerst ik heb geen last van de crisis.
vrije jongen
15 april 2013, 13:46
Ik geef ook wel wat meer uit, maar ik denk dat dit ook wat te maken heeft met de soort van inkomsten van clubgangers. Ik heb zo het idee dat er relatief veel zelfstandigen in de clubs rondhangen (meer geld, makkelijker tijd kunnen maken, zwart geld... who knows); deze gasten zullen de crisis wat directer meemaken dan beren die gewoon loon krijgen. Beren in loondienst zullen allicht wat minder bonussen hebben, maar voor zover ik weet is dit bij de meeste bedrijven niet echt de hoofdmoot van de inkomsten.
bad pritt
15 april 2013, 13:49
Wat een hoop opscheppers hier hahaahaha ik geef nog veel meer uit dan eerst ik ga nu meestal met 10 dames tegelijk naar de kamer en pik daar dan de 3 besten uit, de andere betaal ik allemaal 50 euro plus tip natuurlijk.
En die 3 uitverkorenen lease ik dan voor de hele avond verder.
ilovethaigirls
15 april 2013, 13:50
Volledig nutteloze enquete of wide je even aangeven dat jij meer geld hebt dan voor de crises ?
Natuurlijk kan de gemiddelde clubbezoeker minder uitgeven, je ziet het toch met eigen ogen in de clubs en RLDees.
Om antwoord te geven op uw vraag: neen ik wilde dat niet even aangeven, was hoegenaamd niet mijn bedoeling.
Was alleen benieuwd hoe de percentages er zoal uit zien en dit naar aanleiding van de oeverloze discussie over damestarieven.
vrije jongen
15 april 2013, 13:55
Wat een hoop opscheppers hier hahaahaha ik geef nog veel meer uit dan eerst ik ga nu meestal met 10 dames tegelijk naar de kamer en pik daar dan de 3 besten uit, de andere betaal ik allemaal 50 euro plus tip natuurlijk.
En die 3 uitverkorenen lease ik dan voor de hele avond verder.
Heeft niks met opscheppen te maken... een paar jaar geleden kende ik de clubs niet eens; toen begonnen met 1 max twee keer per maand naar Duitsland en inmiddels zeker zo een 4 clubbezoeken per maand (en ook wel meer). Eerder triest dat ik steeds meer geld in de prostitutie achterlaat;).
bad pritt
15 april 2013, 14:28
Om antwoord te geven op uw vraag: neen ik wilde dat niet even aangeven, was hoegenaamd niet mijn bedoeling.
Was alleen benieuwd hoe de percentages er zoal uit zien en dit naar aanleiding van de oeverloze discussie over damestarieven.
Fair enough...dan zal ik eerlijk antwoord geven..ik geef aanmerkelijk minder uit, of dat nu op de helft zit weet ik niet...deels crises gerelateerd: er komt bij mij door de crises minder binnen, en deels omdat ik door het vele gaan een beetje verzadigd geraakt ben en waar ik vroeger onmogelijk ongepopt wegging het nu veel vaker voorkomt ( ik vind een bietje ouwehoeren, wellness, eten, mensen kijken, bietje klieren, bier drinken, wat coccoonen met een dame waarmee het goed klikt..etc ook leuk in een club en soms is dat het hoofddoel geworden) en ik ook niet meer zoveel behoefte heb om na 1 goede sessie nog heel veel extra sessies te boeken Vroeger was dat ook standaard 3 x of meer , dat komt nog maar heel zelden voor. Zelfs in Partytreffs is mijn boekfrequentie flink gezakt.
Kortom ik geef minder uit deels door de crises maar ook deels is mijn hele instelling en drive in de clubs en in RLD veranderd.
vrije jongen
15 april 2013, 14:47
Thnx BP, bij mij is het een beetje andersom... ik blijf steeds vaker wat langer op de kamer en zit niet meer op dat ene supermodel te wachten, maar ga juist wat eerder met een sympathiek meisje dat niet per se de mooiste in de club is (al gebeurd dat laatste ook nog wel eens hoor;)). In combinatie met de grotere bezoekfrequentie kom ik dus op wat hogere uitgaven uit... daarbij zijn mijn inkomsten vooralsnog weinig aan de crises gerelateerd.
Badslippers
15 april 2013, 16:20
Toen ik de saunaclubs ontdekte in ongeveer 2007 had ik het geluk of de pech, het is maar hoe je het bekijkt dat ik een forse financiële meevaller in de schoot geworpen kreeg. Die had ik zo om en nabij 2011 volledig opgeneukt. De saunaclub en de dames is een van de betere zaken wat me overkomen is zodat ik geen moment spijt heb van die uitgave. Nou wil ik mijn geschiedenis niet tot in den treure herhalen maar in 2006 was ik zeer beroerd aan toe. Daarom koester ik zo'n goede herinneringen aan de clubs en de dames want zij hebben er mede voor gezorgd dat ik me weer 100% in mijn nopjes voelde.
Zo in 2010/11 merkte ik wel dat mijn aandacht voor de clubs minder werd ondanks dat het financieel geen probleem was. Dat heb ik vaak. In eerste instantie kan ik ergens helemaal induiken en vervolgens normaliseert het. Dat kwam me ook nu goed uit omdat mijn extra budget bijna op was. Sinds 2011 moet ik het doen met mijn salaris en ik geef ongeveer 750 p.m. uit. Dat zou meer kunnen zijn maar dat heb ik er niet voor over want er zijn nog andere interesses.
Voor mij is het soms een raadsel hoe ijsberen hun wandelactiviteiten bekostigen vooral als ik zie hoe extreem sommigen gaan. En dan die verhalen van ijsberen die verklappen welke bedragen ze zo af en toe stuk slaan in een maand. Ongelooflijk. Hoewel. Er zullen ongetwijfeld ijsberen zijn die gewoon een paar ton netto per jaar verdienen en dan kun je gerust 5000 per maand verbrassen.
Volgens mij was het in 2007 ook crisis dus het antwoord op de vraag is in mijn geval wat ambivalent. Maar om u toch terwille te zijn, ik geef nu dus minder geld uit. Ik hoop u met dit antwoord voldoende geïnformeerd te hebben. Om e.e.a. toch te kunnen blijven bekostigen wijs ik naar het volgende "Topic" (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30102-Badslippers-gaat-een-Saunaclub-beginnen-en-wordt-vet-rijk!)
Tevens wil ik u nog op de hoogte brengen van de valkuilen waar ik als ijsbeer ben ingevallen. Allereerst geef ik ook hier aan dat het voor mij eigenlijk geen valkuilen waren doch zo wordt dat gekwalificeerd, dat ik er geen moment spijt van heb en dat ik zelfs nu, op dit moment, hetzelfde zou handelen.
- Te veel afrekenen na kamersessie
- Te vaak naar de club
- Een dame (die het verdiende) een substantieel bedrag gedoneerd.
- Oonnodig geld uitgegeven door op één avond drie clubs te bezoeken
- Op de "Vulkanstrasse" dezelfde prijs betaald als in de saunaclub
- Presentjes gekocht voor dames
- Afgesproken buiten de club
Wat heb ik NIET gedaan.
- Buiten de club met een clubdame geneukt
- Alles betaald voor de dame als we buiten de club waren
- De dames gedwongen om gratis sessies af te dwingen. Ik heb slechts 2x gratis seks in de club ontvangen en de tweede keer kon ik dat maar niet verdragen en heb de dame een week later alsnog betaald.
- Een SOA opgelopen
- Ruzie gemaakt met een dame
Maar goed, ik zit hier alweer veel te veel te vertellen dus . . . Slot er op!!!
nieuwkomertje
15 april 2013, 17:06
Ook ik ben zelfstandig en heb potverdorie door die crisis een zware terugval van mijn omzet.
Omdat de sauna clubs nieuw voor mij zijn, kan ik geen vergelijking maken t.o.v. enkele jaren geleden.
Maar het is wel zeer duidelijk dat ik veel minder vaak naar een club ga en kan, dan wat ik eigenlijk echt graag zou willen.
de duisburg spesjalist
15 april 2013, 17:16
ik geef nog steeds het zelfde uit gemiddeld omdat ik 150 euro per week genoeg vin dus voor mijn is het geen crisis heb zelfs een potje voor mindere tijden :biggrin:
Megaboob
15 april 2013, 19:01
Ik geef nog steeds ongeveer hetzelfde uit als voorheen. Wel let ik op niet in de "pannekoekval" te trappen zoals ik ooit meemaakte met Victoria in GT. Afgelopen GT sessie was een goed voorbeeld van hoe ik het het liefste heb, 4 x 30 minuten naar de kamer, max 1 uur als het echt goed is, niet langer.
Meestal ben ik 200 a 300 Euro per keer kwijt in een club, soms uitschieters naar boven, en dan ga ik bewust soms een weekje niet, of ga ik "budget" naar de Vulkaan bijvoorbeeld!
Uitwassen zijn er natuurlijk ook als er een mooie boobdame in de buurt is, zoals Chelsea Charms die me 600 Euro kostte en Amy Anderssen (500 Pond). dat zijn echter eenmalige uitstapjes geweest.
Als ik in Artemis (Berlijn) ben, ga ik ook wel eens (ruim) boven mijn budget, maar alla, dat is het me dan waard.
Megaboob
Megaboob
anali
15 april 2013, 20:54
Crisis?....Welke crisis? (En daarmee val ik in de eerste categorie van deze enquete)
Jansen
15 april 2013, 21:12
Ja ik kan meer uitgeven dan voor de crises de een zijn dood is de ander zijn brood niet dat ik daar op zit te wachten maar ik wordt er wel beter van als de beuners het niet trekken.
Dalton
16 april 2013, 00:02
Wat maakt het uit al dat uitgeven in de clubs voor mij helemaal noppes.
Er was eens een tijd dat de lieftallige DANI(TURKS-DUITS) het blaasmonster van de eeuw nog werkzaam was in HAPPY-GARDEN en door haar werd het clubbezoek door mij 3 tot 5 keer in de week opgeschroefd.
Niet om maar eventjes vlug een wip te maken maar zoals ik altijd al doe gewoon vanaf een uur of 4 tot sluiten toe met haar de dag door te brengen meestal werden we door het alarm erop attend gemaakt dat het weer sluitingstijd was.
In die tijd waren veel ijsberen altijd op mij aan het mopperen omdat deze ijsbeer het geilste meisje wat toen rondliep lekker aan het rampetampen of met een party dat we weer de hele dag een blokhut hadden voor ons tweetjes en haar vriendinnen.
Ook nog eens de lekkere wisky die we samen dronken voor maar 3 euro geen geld,je kan het raden ik haalde altijd de drankjes een voor mij en een dubbele voor DANI.
Dat was een mooie tijd maar ik was ook nog eens enkele jaartjes jonger en kon dus vaker heerlijk klaarkomen bij dat buitengewone lekkere geile teefje.
De laatste keer dat ik haar zag was in GOLDENDREAMS waar we maar 3 dagen en 2 nachten samen hebben doorgebracht en de oude tijden wat hebben laten herleven met de nodige wiskys aan die mooie lange bar.
Iedereen weet dat wanneer je hard moet werken voor je centen je ze echt niet zo makkelijk uitgeeft want dan kan je moeilijk afstand doen van het zuurverdiende geld.
Daarom weet ik zeker dat ijsberen die niet meer hoeven te werken en hun bezittingen hebben ten gelde gemaakt en goed belegd niet op een tientje hoeven te letten maar onder ons zijn netzoals in het echte leven ook nog eens een stelletje ijsberen die op een heel makkelijke manier aan hun geld komen en die geven het zonder moeite uit.
Bij mij is het altijd nog heel erg en bij elke 50 euro die uit mijn knip verdwijnd moet ik toch iedere keer weer opnieuw een traantje wegpinken of zou het kunnen zijn dat de temperatuur in de saunas de laatste tijd zo hoog oplopen en mijn ogen daardoor beginnen te tranen.
De laatste tijd heb ik ook helemaal geen behoefte meer om zo vaak naar een club te gaan maar dat komt door de leeftijd,als 71 jarige ga ik meestal eens per week naar de club om op zo'n dag toch nog een keer of drie klaar te komen met behulp van de kamagra's.
Heb ook geen behoefte om steeds weer nieuw jong talent te ontdekken die pielemans steeds weer opnieuw mishandelen en dan denken ze nog dat ze hem daar een plezier mee doen.
Daarom blijf ik maar lekker bij de goede bekende van mij die weten precies wat pielemans lekker vindt en in welke club ze werken maakt me ook geen reet uit,als er maar een sauna en een heel lekker bed staat.
Het beste bed was in HAREM bij PADERBORN in het hotel waar de kamer netzo groot is als LIVINGROOM en waar je 2 grote twee-persoonsbedden ter beschikking hebt.
Dan is er nog de kamer in GOLDENDREAMS wanneer je boven de gang doorloopt aan het einde,die kamer is ook het einde.
Maar de ORIENT in ACAPULCO is ook lekker maar valt toch in het niets bij de 2 eerder vernoemde kamers en de rest zijn allemaal doorsnee bedden waarvan die van HAPPY-GARDEN toch het beste worden bijgehouden door dat ene mannetje met zijn brede scheiding in zijn haren en ik geloof dat hij het langstlopende personeels lid daar is.
Dus zoals jullie kunnen lezen geeft deze ijsbeer minder geld uit in de club omdat ik er niet zo vaak meer komt en doordat pielemans ook al aardig de pensioen-gerechtige leefttijd begint te krijgen.
Het is voor mij nog steeds een raadsel dat het wormvormige aanhangsel nog steeds op tijd weer gereed is om zijn geliefde training in de vochtige grotjes van de lieftallige engeltjes iedere keer weer te voltooien.
GrandCru
16 april 2013, 09:07
Ik moet helaas wel degelijk op de centen passen en doe het dus rustiger aan.....
seqoya
16 april 2013, 09:58
ik heb aangegeven in de Enquete dat ik hetzelfde spendeer. Maar het zou ook goed kunnen zijn dat het meer is. Ik heb mijn vaste gt dag op donderdag en soms heb ik nog wel eens uitstapjes naar andere dames. Bijv. rendez vous made...of dames via kinky. DAt zijn dan meer voor de snelle tussendoor bezoekjes.
Dit jaar dacht ik laat ik het eens bij gaan houden wat ik spendeer. Op dit moment zit ik inclusief de Entree's op 3120 Euro vanaf 1 januari tot vandaag. Valt me dus nog wel mee. Maar als ik zie dat ik al vanaf 1991 hoeren bezoek eerst altijd spijkerkwartier arnhem...later kwam amsterdam en utrecht en den haag er bij...en later ook nog antwerpen en soms nog wat clubs in de buurt van well. In 2006 heb ik het saunaclub fenomeen gevonden en toen is het raambezoek eigenlijk naar bijna nul gegaan. Het kan eens voorkomen dat ik langs utrecht kom en dan even naar zandpad rij of als ik in arnhem zit even naar doetinchem escape... maar dat zijn bezoeken die je op 1 hand kan tellen. Maar als ik denk aan wat ik sinds 1991 gespendeerd heb dan had ik daar al een aardig huis voor kunnen kopen denk ik hahahahaha nie aan denken maar.... we hebben plezier gehad..
Wel heb ik soms een geile bui dat ik even kijk of er nog een lekkere dame in de buurt zit via kinky en die dan even snel bezoek ook die bezoeken zullen op 1 hand per jaar te tellen zijn.
Dus het meeste geld gaat toch naar de saunaclubs..