Inloggen

Volledige versie bekijken : Groen licht voor sekspaleis City4Love in Hoofddorp

MichelJ
8 april 2013, 20:42
De gemeente Haarlemmermeer wil alsnog meewerken aan de bouw van een sekspaleis van ondernemer en raadslid Rinus Beusenberg.

Dat hebben beide partijen afgesproken bij een bemiddelingspoging, zo is dinsdag bekend geworden.

Beusenberg voerde vele jaren rechtszaken tegen de gemeente om zijn project, City4Love geheten, te realiseren. Dat gebeurde tot dusverre zonder succes.

Op aandringen van het gerechtshof in Amsterdam begonnen de partijen begin dit jaar een traject van bemiddeling. Daarbij is vastgelegd dat Beusenberg zijn City4Love mag bouwen op een locatie in Hoofddorp waar eerst een groot saunacomplex was gepland.

Het akkoord tussen de gemeente en Beusenberg betekent niet dat de strijdbijl wordt begraven. De lopende rechtszaken over en weer gaan gewoon door. De partijen hebben afgesproken daar verder geen commentaar meer op te geven.

De ondernemer schat dat zijn ''erotisch uitgaanscentrum'' tussen de 150 en 200 miljoen euro gaat kosten. Hij wil dat bedrag bij elkaar krijgen door obligaties voor het project uit te geven.

http://rechtennieuws.nl/39170/groen-licht-voor-sekspaleis-city4love-in-hoofddorp.html

Nibor76
8 april 2013, 21:25
Het is op een paar kilometer fietsen van me huis.
Maar ik denk dat ik zelfs zonder benzinekosten nog duurder uit ben en veel minder fun beleef dan in Duitsland, de keuze is dus niet moeilijk.
maar we zullen het zien.

broodpoot
9 april 2013, 08:59
Briljant plan, als ik de verhalen mag geloven wordt het een kopie van Amsterdam met grachten ed. En dat ga je dan bouwen hemelsbreed op 15 kilometer afstand van het origineel.
Gedoemd te mislukken en al helemaal als dat 200 miljoen gaat kosten..

popey01
9 april 2013, 21:08
Daarom gaat dit er ook nooit komen.

MichelJ
17 april 2013, 20:16
DEN HAAG - Het CDA wil dat minister Ivo Opstelten (Veiligheid en Justitie) een stokje steekt voor de bouw van een groot sekspaleis in Hoofddorp. Volgens Kamerlid Peter Oskam kan zo'n complex allerhande schimmige zaken aantrekken, zoals drugshandel, mensenhandel en illegale prostitutie.

Oskam heeft daarom woensdag aan Opstelten gevraagd wat er nog gedaan kan worden om de aanleg van het megabordeel tegen te gaan. Hij vindt het bovendien niet goed dat het complex wordt aangelegd, terwijl de meeste bewoners van Haarlemmermeer en Hoofddorp hiertegen zijn.

Het sekspaleis, dat City4Love moet gaan heten, is een initiatief van ondernemer en raadslid Rinus Beusenberg. Hij voerde een jarenlange juridische strijd om het complex te mogen aanleggen en kreeg recentelijk zijn zin. Het 'erotisch uitgaanscentrum' moet tussen de 150 en 200 miljoen euro gaan kosten.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/21487663/__CDA_in_verzet_tegen_sekspaleis__.html